جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۶:۴۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 10 تیر 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 تیر 1397 خبرگزاری آنا 2 تیر 1397 خبرگزاری آنا 3 تیر 1397 خبرگزاری آنا 4 تیر 1397 خبرگزاری آنا 5 تیر 1397 خبرگزاری آنا 6 تیر 1397 خبرگزاری آنا 7 تیر 1397 خبرگزاری آنا 8 تیر 1397 خبرگزاری آنا 9 تیر 1397 خبرگزاری آنا 10 تیر 1397 خبرگزاری آنا 11 تیر 1397 خبرگزاری آنا 12 تیر 1397 خبرگزاری آنا 13 تیر 1397 خبرگزاری آنا 14 تیر 1397 خبرگزاری آنا 15 تیر 1397 خبرگزاری آنا 16 تیر 1397 خبرگزاری آنا 17 تیر 1397 خبرگزاری آنا 18 تیر 1397 خبرگزاری آنا 19 تیر 1397 خبرگزاری آنا 20 تیر 1397 خبرگزاری آنا 21 تیر 1397 خبرگزاری آنا 22 تیر 1397 خبرگزاری آنا 23 تیر 1397 خبرگزاری آنا 24 تیر 1397 خبرگزاری آنا 25 تیر 1397 خبرگزاری آنا 26 تیر 1397 خبرگزاری آنا 27 تیر 1397 خبرگزاری آنا 28 تیر 1397 خبرگزاری آنا 29 تیر 1397 خبرگزاری آنا 30 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۱    
معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: یکی از وظایف و فعالیت های نهاد رهبری در فضای دانشگاهی ایجاد فضای معرفتی و اردویی با نشاط برای تقویت جریان مؤمن ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۱    
واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان بر اساس اعلام مدیریت بحران استانداری با توجه به افزایش دما تعطیل شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۱    
مهلت انتخاب مناطق مصاحبه داوطلبان دوره دکتری تخصصی 97 دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 12 ظهر فردا 13 تیرماه پایان می یابد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۵    
فیلم سینمایی بازدم با حضور بازیگران و عوامل فیلم در موزه سینما افتتاح می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۲۱    
شهرداری شیراز و دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه همکاری در حوزه مدیریت شهری امضا کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۰۹    
طرح تسهیلات ویژه پردیس سینمایی باغ کتاب به دانشجویان آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۴:۳۳    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهشهر گفت: یک واحد مسکونی غیر مجاز در پناهگاه حیات وحش میانکاله با دستور مراجع قضایی تخریب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۰    
آب شور خرمشهر شیرین شد این خبری بود که ساعتی پیش فرماندار خرمشهر اعلام کرد تا آبی باشد بر آتشی که شوری آب در روزهای گذشته در خرمشهر و آبادان بر پا کرده بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۵۲    
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به دستگیری اعضای باندی که اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از مردم می کردند، گفت: اعضای این باند که 4 نفر بودند با ادعای نفوذ در دستگاه قضا ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۴    
خسرو امیرصادقی گفت: پزشکان برای اطلاع از ثبات وضعیت فخیم زاده وی را ممنوع الملاقات کردند و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان (I.C.U) تحت مراقبت است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۵    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: روح کمیسیون های ماده صد، جلوگیری از ایجاد تخلف است و گرفتن جریمه و پول در ازای تخلف باید یک استثناء باشد، نه قاعده عمومی.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۷    
ترکیب تیم ملی وزنه برداری اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا در حالی منتشر شد که اعتراض های زیادی به خاطر دعوت از کیانوش رستمی به همراه داشته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۱    
رئیس جمهور با بدرقه اسحاق جهانگیری و دکتر علی اکبر ولایتی به منظور سفری دو روزه و با هدف گفت وگوی دوجانبه تهران را به مقصد کشور سوئیس ترک کرد .
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۴    
اعلام لیست دریافت کنندگان دلار دولتی گام مثبتی برای شفافیت بود ولی نگاهی به فهرست اقلام غیرضروری وارداتی از یک سو و عدم اعلام دلار تخصیص یافته به برخی واردکنندگان موجی از سوال را در پی داشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۴    
تغییرات وسیع در سبک زندگی و شیوه های آن تنها بخشی از تغییرات گسترده ای است که به سمت و سوی تضعیف نهاد خانواده پیش می رود و در این میان نوک پیکان این تهدیدات به سمت و سوی زنان و دختران نشانه گرفته شده ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۴    
با افشای ماهیت واقعی طلاگرام و هاتگرام وزارت ارتباطات بالاخره در واکنشی دیرهنگام برای این نرم افزار ها ضرب الاجلی یک هفته ای تعیین کرده تا این نسخه ها نسبت به نوع اطلاعاتی که از مخاطبان نگهداری می ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۰۵    
دو کتاب ژورنالیسم تلویزیونی و مدیریت منابع انسانی در صنایع خلاق در آستانه روز قلم رونمایی می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۲    
مراسم افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران با حضور بیش از 6 هزار بازنشسته وخانواده های آنان، دو تن از اعضا و معاونین شورای شهر تهران، معاونین شهرداری تهران ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۳    
وزارت خارجه طی اطلاعیه ای فهرست سفرای تازه منصوب شده برای ده کشور را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۲    
اگرچه هیچ دلیل علمی مبنی بر وجود بیگانگان وجود ندارد اما یک دانشمند سابق ناسا معتقد است که آنها وجود دارند و دانشمندان باید درباره آنها مطالعه کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۱:۲۰    
نخستین دانشجوی دکتری شیمی آلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از پایان نامه خود دفاع کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۳    
نتایج دوره دکتری بدون آزمون تخصصی سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۴۴    
یک کارشناس آمریکایی گفت: فضای کنونی قیمت نفت بسیار جذاب است و دیدگاه مؤسسه ما این است که قیمت نفت تا پایان سه ماهه دوم سال آینده میلادی به 90 دلار می رسد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۲۹    
روابط عمومی وزارت صنعت و معدن اعلام کرد: همه تعرفه های مربوط به تمامی خودروهای سواری (با کد 8 رقمی) که برای هر مورد شامل ذکر نام شرکت وارد کننده و میزان ارز تامین شده برای واردات آن خودرو به بانک ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۶:۴۳    
اعتیاد به تلفن همراه را می توانید با ساده ترین راهکارها از میان بردارید. کسانی که به حضور شبکه های اجتماعی وابسته هستند بیشتر گوشی به دست هستند. برای کم کردن این وابستگی راهکارهای ویژه ای داریم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۴:۴۴    
زمانی که فرزندان یک خانواده با هم نمی سازند زندگی برای همه سخت میشود و زمانی که با هم دست برادری می دهند انگار بار سنگینی از روی دوش مادر و پدر برداشته شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۴:۳۸    
مطمئنا یوگا می تواند انعطاف پذیری و تعادل بدنی را بهبود بخشد. اما آیا می دانستید که یوگا خطر بیماری های قلبی را نیز به اندازه دیگر ورزش های معمولی کاهش می دهد؟
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۳:۵۳    
سی وهشتمین شماره مجله علمی پژوهشی مطالعات توسعه اجتماعی ایران به مدیر مسئولی عضو هیأت علمی دانشگاه آ زاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۳:۴۷    
ایرباس به تازگی یکی از هواپیماهای خود را بازسازی کرده که شباهت زیادی به نهنگ سفید دارد. این شرکت قصد دارد از آن برای جابجایی قطعات بزرگ مانند بال هواپیما استفاده کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۳:۲۹    
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور شروط فرزندخواندگی را اعلام کرد و گفت: تمام کودکان و نوجوانان نابالغ و افراد بالغ زیر 16 سال که به تشخیص دادگاه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۳:۲۰    
سخنگوی جنبش فتح فلسطین درباره حمایت مالی ایران از فلسطین، گفت: ایران حتی یک ریال به ملت فلسطین کمک نکرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۲:۵۶    
شرایط داخلی و خارجی کشور کمی پیچیده و عجیب شده است. راستش را بخواهید، فهم اینکه زیر پوست همه تحولات و تنازعات چه می گذرد، سخت تر از همیشه است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۲:۱۱    
فرمانده انتظامی زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کودک ربایی در این شهرستان صحت ندارد و با عاملان انتشار آن برخورد می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۲:۰۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: از سال 92 تاکنون بالغ بر 20 هزار و 40 پرونده در ارتباط با قاچاق کالا در فارس تشکیل شده که از این تعداد 163 فقره هنوز باز است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۱:۵۹    
رویکرد جدید پرس تی وی به شبکه های اجتماعی باعث شده برآوردی واقعی از نیازهای بینندگان در سطح جهان به وجود بیاید و در شیوه برنامه سازی تجدید نظر شود و این در حالی است که رسانه های تصویری از پرهزینه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۱:۵۳    
دولت از مجلس شورای اسلامی خواست تا کار بررسی لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور را با توجه به وقوع حوادث غیرمترقبه متعدد و ناگوار همانند وقوع زلزله در استان های کرمانشاه، کرمان و بوشهر ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۱:۴۷    
رییس جمهور خلق چین در دیدار با وزیر جنگ آمریکا تاکید کرد که چین حتی از یک اینچ از خاک خود صرف نظر نخواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۱:۴۷    
پژوهشگران و دانشجویان آزمایشگاه پردازش متن و زبان های طبیعی دانشگاه تهران موفق به ساخت مترجم هوشمند خودکار برای ترجمه متون فارسی و انگلیسی شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۱:۳۲    
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت های ترافیکی برای محور امام زاده داوود(ع) را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۱:۱۷    
وزیر دادگستری افغانستان گفت که حدود 106 شبکه قاچاق انسان در این کشور فعالیت دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۱:۱۷    
در عملیات های نیروهای ارتش ترکیه 8 عنصر پ ک ک به هلاکت رسیدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۱:۱۷    
عضو شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا گفت: خوشبختانه رئیس جمهور بعد از تاخیر چند ساله، شرایط جنگ اقتصادی را تبیین کرده و کابینه را نیز فراخوانده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۱:۱۷    
یکی از جانبازان حاضر در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع)، ماجرای تقدیم نذرش به امام خامنه ای را بیان می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۱:۱۷    
پایتخت فرانسه روز گذشته میزبان نشست گروهک تروریستی منافقین بود؛ نشستی که با هزینه های هنگفت محلی برای کسب درآمد مقامات از رده خارج کشورهای غربی شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۱:۰۵    
عراق به طور رسمی از لیست سیاه پیگیری گروه ویژه اقدام مالی (FATF) خارج شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۰:۵۶    
اگر مسئله عضویت ایران در اتحادیه اقتصادی اوراسیا و سازمان شانگهای حل شود تهران بازیگری کلیدی در اوراسیای بزرگ خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۰:۴۷    
رئیس پلیس فتا گلستان گفت: در این ایام که جام جهانی فوتبال در حال برگزاری است برخی از سودجویان با استفاده از بستر فضای مجازی توانسته اند کانال ها و سایت های شرط بندی و قماربازی را ایجاد کرده و از این ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۰:۳۲    
معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه 82 درصد مرگ و میرها ناشی از بیمارهای غیر واگیر است، گفت: در صورت اصلاح سبک زندگی می توان به میزان قابل توجهی آمار این بیماری ها را کاهش داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۰:۲۶    
مشاور سابق روحانی با اشاره به توقعات بیش از حد دولت از برجام، گفت: وزارت خارجه به گونه ای وانمود کرد که انگار با برجام همه مسائل حل خواهد شد و این اشتباه بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۹    
سرمربی تیم ملی اسپانیا گفت: تصمیم من بود که اینیستا را روی نیمکت قرار دهم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۰    
فهرست بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران برای دیدار با قزاقستان اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۷    
مرتضی پورعلی گنجی با رای کاربران کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان برترین بازیکن قاره کهن در جام جهانی انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۱    
سرمربی تیم ملی روسیه گفت: عملکردمان برابر اسپانیا، یکی از بهترین تیم های دنیا بی نظیر بود. .
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۵۹    
جام جهانی 2018 روسیه تا به اینجای کار رکورددار گل به خودی در ادوار تاریخ جام های جهانی بوده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۵۳    
سرمربیان تیم های کرواسی و دانمارک 11 بازیکن اصلی تیم شان برای بازی امروز را انتخاب کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۴    
خبرگزاری ها از تحرکات جدید ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی در مرز با سوریه خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۴    
یک مسؤل سازمان اورژانس کشور به تشریح علت مسمومیت 170 نفر با آب آلوده در رامهرمز پرداخت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۴    
تلاش رسانه ملی برای تحقق منویات رهبر انقلاب در تربیت 10 میلیون حافظ قرآن ستودنی است، اما این تلاش زمانی به ثمر می نشیند که تمام ظرفیت رسانه در اختیار طرح ملی حفظ قرآن قرار گیرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۴    
مجموعه ساز باسابقه تلویزیون این روزها مشغول تحقیق و نگارش فیلمنامه حضرت معصومه(س) است و یک سریال 30قسمتی گاندو را در مرحله پیش تولید دارد که قرار است به زودی عوامل این کار امنیتی جلوی دوربین بروند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۴    
پیشانی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون مشکوک به ضربه مغزی بوده و برای ترمیم نیاز به مراقبت های ویژه تری دارد؛ تا چند روز آینده او را به بخش منتقل می کنند و ملاقات معدود، آزاد می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۴    
اصل غافلگیری، حمایت مردمی ، مسائل اجتماعی و استفاده از شیوه جنگ نامتقارن سبب شده است تاکنون ائتلاف سعودی نتواند الحدیده را به اشغال خود دربیاورد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۱    
پلیس آمریکا اعلام کرد که یک مرد با چاقو به محل سکونت مهاجران در پایتخت ایالت آیداهو حمله کرد؛ حمله ای که حداقل 9 زخمی بر جا گذاشته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۸    
یک مقام در مرکز تحقیقات ملی سوئد اعلام کرد: تحریم های آمریکا هیچ تأثیری در روابط علمی و تحقیقی ایران و سوئد نخواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۹    
دروازه بان تیم ملی روسیه به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیمش برابر اسپانیا انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۵    
رئیس سازمان بسیج زنان کشور گفت: شهید مروه الشربینی شهیدی است که در کشور مدعی حقوق بشر آلمان به دلیل پافشاری بر اعتقاد خود در محکمه عدل آن کشور به شهادت رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۵    
یک نشریه هندی تأکید کرد، اگرچه به واسطه تحریم های آمریکا علیه تهران، هند از بازار نفتی ایران خارج خواهد شد، اما همچنان تهران بخش جدانشدنی سیاست خارجی دهلی نو باقی خواهد ماند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۵    
دفتر حجّت الاسلام سیّدعلی خمینی تأکید کرد: مطالب منتشره در صفحات منتسب به ایشان، لزوما ارائه دهنده دیدگاه های ایشان نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۵    
نشست هم اندیشی اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و مدیران انجمن اوتیسم ایران با حضور وزیر بهداشت و مدیران ارشد وزارت بهداشت برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۵    
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: مجلس و مردم منتظر تغییر رویکرد و هم چنین تغییر تیم ناکارآمد اقتصادی دولت هستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۵    
نماینده کشور دانمارک در نشست رسانه ای عفاف و حجاب گفت: در کشور دانمارک چند گروه علیه اسلام وجود دارد که تلاش می کنند فضا را برای مسلمانان تنگ کنند و حتی تلاش می کنند مسلمانان دانمارکی را از این کشور ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۱    
سفیر روسیه در ایران، امروز با حضور در وزارت خارجه با دستیار ارشد وزیر خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۴۴    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: از وزارت بهداشت، فهرست شرکت هایی که ارز برای داور گرفته اند خواستار شده ایم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۲    
خداوند در آیه 153 سوره مبارکه بقره دو کمک بزرگش به انسان را در برابر سختی ها و مشکلات معرفی و خود را همراه بندگان اجابت کننده بیان می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۲    
یک شرکت پرتغالی از ساخت گوشی های چوب پنبه ای خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۸:۵۳    
در میان فهرست منتشر شده از دریافت کنندگان ارز دولتی، نام دو شرکت دولتی به چشم می خورد که برای واردات کالاهای اساسی و ضروری ارز 4200 تومانی دریافت کرده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۸:۵۳    
وزیر ارتباطات گفت: کمیته ثبت تلفن همراه اخباری که در حوزه گران فروشی تلفن همراه مطرح می شود را مورد بحث و بررسی و پردازش قرار می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۸:۴۷    
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با ارائه یک بلیط به عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور از وی خواست تا سری هم به مردم خوزستان بزند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۸:۳۲    
تیم ملی اسپانیا در ضربات پنالتی مغلوب روسیه شد و از دور مسابقات کنار رفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۸:۲۰    
دادستان تهران از صدور کیفرخواست در مورد رحیم مشایی با سه عنوان اتهامی و هنگامه شهیدی با پنج عنوان اتهامی خبر داد و گفت: پرونده های نامبردگان به زودی جهت محاکمه به دادگاه ارسال خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۸:۰۸    
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر ضرور ت راه اندازی کانون های اندیشه ورزی به عنوان مطالبه جدی رهبر انقلاب گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۸:۰۸    
رئیس اتاق بازرگانی تهران در پاسخ به گفته های اولیه وزیر صنعت که گفت نمی خواهیم به جنگ بخش خصوصی برویم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۸:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون از قشر تحصیلکرده و از افرادی هستند که سابقه مسئولیت های اجرایی دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۵۶    
نشست خبری تبیین و ابلاغ سند جامع فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فردا با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۷    
امروز آخرین مهلت ارائه درخواست برای بهره مندی از قانون بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب است و شعب تأمین اجتماعی تا ساعت 20 امروز 10 تیر به منظور رسیدگی به درخواست های کارفرمایان در این زمینه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۴    
دفتر سیدعلی خمینی تأکید کرد: مطالب منتشره در صفحات منتسب به ایشان، لزوما ارائه دهنده دیدگاه های ایشان نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۴    
دادگاه رسیدگی به اتهامات یکی از عوامل اصلی اغتشاشات زمستان گذشته در خیابان پاسداران در حالی امروز به صورت علنی برگزار شد که یکی از اتهامات وی تهدید نیروهای انتظامی به برخورد و ادامه آشوب بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۱    
عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به افزایش کرایه حمل از ابتدای سال 97 گفت: کارگروهی به منظور پیگیری مطالبات رانندگان با دستور وزیر راه و مسکن تشکیل شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۱    
سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به واردکنندگان کالا با دلار دولتی تا 17 تیرماه مهلت داد، قیمت کالاهای خود را بر اساس دلار 4200 تومانی در سامانه 124 درج کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۶    
یکی از تیم های ترکیه ای خواهان جذب بازیکن 2 فصل اخیر پرسپولیس شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۳    
ترکیب اصلی اسپانیا و روسیه برای دیدار یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۷    
سید علی کریمی در تازه ترین رنکینگ فدراسیون جهانی با 53 پله بیشترین صعود را داشت، ضمن اینکه مهدی خدابخشی با 21 و آویشن باقری 18 پله به جایگاه خود ارتقاء دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۴    
یک رسانه عراقی اعلام کرد فدراسیون فوتبال عراق تماس هایش را برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ آغاز کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۱    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به شخص نیست، بلکه متعلق به همه مردم است و همه باید به این دانشگاه افتخار کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۱    
آیین آغازطرح ضیافت اندیشه اساتید آذربایجان غربی به همت دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و بسیج اساتید این استان در واحد ارومیه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۸    
سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از دیدار و مذاکره با مدیر عامل باشگاه سایپا، توافقنامه سه جانبه ای را برای انتقال مهدی ترابی به امضاء رساندند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۵    
مقاله عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در هجدهمین کنفرانس بین المللی AUTEX2018 در شهر استانبول ترکیه در هتل Swissotel The Bosphorus Istanbul ارایه شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۵    
نخستین نشست مجمع دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان کرمانشاه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این استان و سایر روسای دانشگاه ها به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۲    
بازیکن تیم پرسپولیس تمرینات خود را با این تیم آغاز کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۲    
10 تیر، سالروز ثبت بلندترین برج آجری جهان به عنوان پانزدهمین اثر تاریخی ارزشمند ایران در فهرست جهانی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۲    
هوش مصنوعی و دیگر تکنولوژی های جدید باعث به وجود آمدن شکاف دیجیتال در جهان شده اند و دانشگاه ها نقش کلیدی در این پدیده دارند.