جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۶:۴۱May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 21 تیر 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 تیر 1397 خبرگزاری آنا 2 تیر 1397 خبرگزاری آنا 3 تیر 1397 خبرگزاری آنا 4 تیر 1397 خبرگزاری آنا 5 تیر 1397 خبرگزاری آنا 6 تیر 1397 خبرگزاری آنا 7 تیر 1397 خبرگزاری آنا 8 تیر 1397 خبرگزاری آنا 9 تیر 1397 خبرگزاری آنا 10 تیر 1397 خبرگزاری آنا 11 تیر 1397 خبرگزاری آنا 12 تیر 1397 خبرگزاری آنا 13 تیر 1397 خبرگزاری آنا 14 تیر 1397 خبرگزاری آنا 15 تیر 1397 خبرگزاری آنا 16 تیر 1397 خبرگزاری آنا 17 تیر 1397 خبرگزاری آنا 18 تیر 1397 خبرگزاری آنا 19 تیر 1397 خبرگزاری آنا 20 تیر 1397 خبرگزاری آنا 21 تیر 1397 خبرگزاری آنا 22 تیر 1397 خبرگزاری آنا 23 تیر 1397 خبرگزاری آنا 24 تیر 1397 خبرگزاری آنا 25 تیر 1397 خبرگزاری آنا 26 تیر 1397 خبرگزاری آنا 27 تیر 1397 خبرگزاری آنا 28 تیر 1397 خبرگزاری آنا 29 تیر 1397 خبرگزاری آنا 30 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۲    
عبدالناصر همتی که به عنوان سفیر جدید ایران در پکن معرفی شده بود از 21 تیرماه با تحویل استوارنامه خود رسما کار خود را در ساختمان سفارت ایران در پکن آغاز کرد
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۱    
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن مازندران در شانزدهمین نشست سازمان نظام مهندسی معدن ایران به شورای مرکزی این سازمان راه پیدا کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۴    
رقابت های وزنه برداری قهرمانی دانشجویان کشور و انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی با معرفی نفرات و تیم های برتر به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۰:۳۹    
بازیگر نقطه چین گفت: مدیری هم اکنون در حال گفت و گو با تهیه کننده یکی سریال های ساخته شده گذشته اش است و هنوز تصمیم جدی برای انتخاب نگرفته اما در گذشته میلش به تولید فصل دوم "شب های برره" بود اما ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۸:۴۱    
امام حسین (ع) در روز عاشورا در کلامی به صراحت فاصله میان خود و حکومت یزید و اعوان و انصارش را تشریح کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۸:۲۹    
قطعات تانک مرکاوا بعد از انفجار از بالای سر نظامیان صهیونیست به پرواز درآمد و برج تانک در مسافت 130 متری روی زمین افتاد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۸:۲۹    
بازیگر فیلم "مهمان مامان" گفت: نمی دانم چرا هر خبرنگار و یا کارگردانی با من تماس می گیرد در ابتدا می پرسد که وضعیت جسمانی ام خوب است. برخی می گویند از بستر بیماری رها شده ام یا نه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۸:۲۶    
سازمان عفو بین الملل با انتشار گزارشی جدید بار دیگر امارات را ناقض فاحش حقوق بشر در زندان های سری امارات در جنوب یمن دانست و خواهان تحقیق درباره شکنجه یمنی ها به دست نیروهای اماراتی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۸:۲۶    
مرجع تقلید شیعیان گفت: راه حل مشکلات مسلمانان بازگشت به اسلام واقعی است و اگر اسلام واقعی را مطابق آنچه قرآن فرموده بشناسیم، عمل کنیم و به آن پایبند باشیم مشکلات جهان اسلام حل خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۷:۴۱    
نرخ ارز و سکه در بازار غیررسمی تهران با افزایش روبه رو شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۱    
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: موضوع مبارزه با پولشویی و ضربه به بنیان های مالی و اقتصادی باندهای کلان مواد مخدر در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۸:۴۵    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: در کمتر از چهار ماه اخیر 55 تن انواع مواد مخدر در سطح استان، به همت نیروهای پرتلاش امنیتی، انتظامی، سپاه و مرزبانی کشف شده است .
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۲:۳۲    
خوردن یک صبحانه سبک و مقوی قبل از ورزش صبحگاهی به شما کمک میکند تا با انرژی بیشتری تمرینات خود را انجام دهید و کالری بیشتری بسوزانید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۵    
گرم ترین سیاره ای که تاکنون توسط اختر شناسان کشف شده است، درجه حرارت آن به حدی زیاد است که جو خود را می سوزاند و انرژی آن را به ستاره میزبانش می فرستد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۶    
هنگامی که پزشک بیش از یک دارو برای بیمار تجویز می کند، باید در نظر بگیرد که هر دارو عوارض جانبی خاصی نیز دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۶    
نمایندگان سازمان فضایی روسیه روسکاسموس و سازمان فضایی ملی چین برای انجام همکاری های دو جانبه طی سال های 2018-2022 قراردادی را به امضا رساندند که بر اساس آن برنامه های مشترکی را مربوط به مطالعه و ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۰    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و اوکراین گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران برقراری روابط دوستانه با تمامی کشورها، بدور از مناقشات سیاسی و بین المللی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۹    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شیشه عمر آمریکا یعنی رژیم صهیونیستی، در تیررس پایگاه مقاومت است. اگر غلط زیادی بکند، شیشه عمرش ریز ریز خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۸    
جمعی از جانبازان حزب الله لبنان دیروز پس از اقامه نماز به امامت رهبر معظّم انقلاب اسلامی با ایشان دیدار و گفت وگو کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۶    
در حال حاضر تعداد بسیار زیادی ساعت هوشمند وجود دارند که کاربران را قادر می سازند از ضربان قلب خود مطلع شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۲۱    
فرمانده کل ارتش گفت: اینکه فرمانده ارتش فارغ از شخص من، با اینکه دارای جایگاه رفیعی است، با افتخار هر چه تمام تر از بسیجی بودن حرف بزند، بیانگر این است که بسیجی بودن محدود به یک سازمان خاص نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۳۷    
پژوهشگران مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با طراحی و ساخت خودروهای کارتینگ برقی، درصددند تا اولین پیست کارتینگ تمام برقی با انرژی خورشیدی را در زاهدان راه اندازی کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۷    
نوید یزدانی با کسب مدال نقره، تیم دانشجویان ایران را صاحب اولین مدال در مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ دانشجویان جهان کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۷:۰۸    
هفته دوم لیگ برتر فوتسال با توقف مس مدافع عنوان قهرمانی در شیراز آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۷:۰۵    
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، بسیج را کانون بازدارندگی هر نوع هجوم به نظام خواند و گفت: امروز دشمن این نقطه قوت ما را شناسایی و رصد کرده و به دنبال آسیب وارد کردن به آن است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۶:۲۳    
باشگاه پرسپولیس مبلغی از آپشن های قراردادهای فصل گذشته بازیکنان این باشگاه را پرداخت کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۶:۱۴    
عنکبوت ها می توانند از طریق ترشح ابریشم و شناور بودن، مسیرهای طولانی هوایی را طی کنند. پیش از این تصور می شد که پرواز بالون مانند آنها نیازمند چیزهایی مانند باد است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۶:۱۱    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: کشف حجاب در ایران به منظور از بین بردن هویت ایرانی بود و این هدف رضاخان بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۵:۳۵    
جانشین رئیس سازمان بسیج گفت: یکی از وظایف پایگاه های مقاومت بسیج مقابله با تهاجم فرهنگی و تربیت بسیجیان نقش آفرین است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۵:۳۵    
مدیرعامل باشگاه استقلال قرارداد دو بازیکن خارجی تیمش را در ترکیه نهایی می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۴:۴۷    
یوتیوب قابلیت جدیدی اضافه کرده است و به کاربران خود اجازه می دهد تاریخچه جست وجوی ویدئوهای خود را حذف کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۴:۲۹    
فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان این که امروز همه بسیجیان در افتخارات بسیج جهان اسلام و پیروزی های آن در سوریه و عراق سهیم هستند، اضافه کرد: باید مراقب بود که دشمن با ابهام آفرینی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۴:۰۳    
کمیته داوران جام جهانی 2018 روسیه داور دیدار فینال جام جهانی را انتخاب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۳:۳۹    
فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء با تاکید بر اینکه بصیرت شهدا سبب شد تا حتی یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمن قرار نگیرد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۳:۱۸    
تیم ملی فوتبال لهستان که در جام جهانی روسیه حضور داشت، صاحب مربی جدید شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۳:۱۸    
یک شرکت خودروسازی شارژری بسیار سریع برای خودروهای الکتریکی ساخته است. با کمک این ایستگاه مدت زمان شارژ برای طی مسافت 400 کیلومتر از 80 به 20 دقیقه کاهش می یابد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۲:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله حدائق را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۲:۳۳    
تیم احمد گروژنی موفق شد در دیداری دوستانه برابر بیرمنگام انگلیس به پیروزی دست یابد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۲:۱۲    
مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: بیش از 500 طرح سرمایه گذاری و گردشگری در راستای ایجاد اشتغال پایدار روستایی و تأمین تسهیلات مورد نیاز کارآفرینان حوزه گردشگری در مناطق روستایی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۲:۰۶    
یک شرکت دانش بنیان تولید کننده دارو برپایه زیست فناوری موفق به صادرات 20 میلیون دلار شده و به سهم بازار 70 درصدی دست بیابد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۱:۵۷    
مدیرکل دفتر راهبردی سیستم های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اجرای موفق ثبت درخواست غیرحضوری دفترچه بیمه در دو شعبه در سطح تهران، از گسترش این طرح به هشت کارگزاری در شرق و غرب پایتخت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۱:۵۴    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی درگذشت آیت الله محسن دوزدوزانی (ره) پیام تسلیتی صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۱:۵۱    
اخیرا در انگلیسی سیستمی کنار جاده ای آزمایش می شود که با یک اسکنر مخصوص تشخیص می دهد چه زمانی مشغول تماس با موبایل است و به او هشدار می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۱:۴۵    
باشگاه یوونتوس در تصمیمی عجیب قصد دارد مراسم معارفه گران ترین خرید تاریخ باشگاهش را پشت درهای بسته برگزار کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۱:۰۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله دوزدوزانی را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۱:۰۰    
تیم داوری ایرانی قضاوت دیدار رده بندی جام جهانی را بر عهده گرفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۰:۵۷    
معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از توقعات مردم از دولت، گفته بود که میزان انتظارات مردم از دولت هم سطح انتظارات از یک دولت رفاه است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۰:۴۲    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از راه اندازی 5 درمانگاه و 80 مطب در مکه مکرمه جهت ارائه خدمت به زائران در حج تمتع 97 خبرداد و گفت: پرونده الکترونیک برای زائران در نظر گرفته شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۰:۳۰    
رئیس جمعیت هلال احمر از ارسال 52تن دارو و تجهیزات پزشکی ویژه حج 97به عربستان خبرداد و تاکید کرد: این محموله شامل 400 قلم دارو و 300 قلم تجهیزات پزشکی است که توسط جمعیت خریداری و به جده ارسال شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۰:۱۸    
دانشگاه علم وفرهنگ و دانشگاه IMC اتریش تفاهم نامه ای منعقد کردند که براساس آن طرفین متعهد به حمایت از ایجاد کرسی زبان و ادبیات دو کشور در دانشگاه خود شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۰:۰۶    
آتش سوزی در مسجد جامع تاریخی شهر ساری، 24 مصدوم بر جای گذاشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۱:۰۳    
شکی نیست که در روزهای گرم و طاقت فرسای تابستان، چیزی لذت بخش تر از خوردن یک لیوان آب سرد نیست. اما آیا این یک لیوان آب سرد حیات بخش در طولانی مدت برای ما ضرر دارد یا نفع؟
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۵۵    
استفاده از دوزهای بالای برخی داروها در دراز مدت می تواند به از دست دادن استخوان ها یا ضعیف شدن آنها دامن بزنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۴۶    
رنگ سفید برخی میوه ها و سبزیجات در اثر وجود ترکیبات خاصی به نام آنتواگزانتین است که خیلی شبیه به یک آنتی اکسیدان عمل می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۴۰    
یک متخصص تغذیه گفت: مصرف ویتامین مانند هر ماده دیگری برای بدن ضرورت است اما مصرف بیش از حد برخی از ویتامین ها نه تنها برای بدن مفید نخواهد بود بلکه باعث آسیب به بدن می شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۴۰    
بیشتر خانم ها در برخی از مراحل زندگی خود دچار عفونت واژن می شوند. خیلی از خانم ها هم به طور مداوم با این عفونت ها دست و پنجه نرم می کنند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۴۰    
معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران اخذ کرایه بیشتر بابت روشن کردن کولر در تاکسی را خلاف قانون دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۷    
یافته های یک پژوهش جدید نشان می دهد که پیاده سازی رفتار مورچه ها در حوزه ی فناوری، می تواند منجر به کاهش قیمت ربات ها شده و در عین حال، آن ها را به ابزار قابل اعتمادتری برای جهت یابی تبدیل نماید ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۷    
یک برنامه غذایی که در آن جایگاه ویژه ای برای میوه در نظر گرفته شده باشد، می تواند خطر بروز برخی از بیماری ها را کاهش دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۷    
بسیاری از افراد چه دختران و چه پسران در دوران بلوغ خود درگیر جوش هایی می شوند که سبب از بین رفتن اعتماد به نفس افراد می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۴    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز گفت: با توجه به اینکه طی چند روز گذشته مقدار شوری آب شهری افزایش یافته و این قضیه موجبات نارضایتی مردم را در پی داشته است بعنوان مدعی العموم موضوع مورد بررسی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۴    
عضو هیات مدیره انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه نباید خودمان دچار خودتحریمی شویم،گفت: اگر شرکت های خودروساز خارجی از کشور بروند به زودی بازگشتی نخواهند داشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۱    
وجود ترجمه های همزمان از یک اثر و انتشار یک عنوان واحد از سوی چند ناشر، به فاصله اندک، یکی از آسیب های جدی نشر است. درست است که ما قانون کپی رایت را نپذیرفته ایم اما اخلاق حرفه ای را چه؟!
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۲۲    
اخذ هرگونه عوارض از اماکن شهرداری باید با مجوز شورای شهر تهران باشد اما همچنان در برخی زیر مجموعه های شهرداری در برابراجرای این قانون مقاومت می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۲۲    
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: روز دوم مرداد ماه 16 بنگاه و شرکت دولتی را در مجموع با قیمت تقریبی 2600 میلیارد تومان به بخش خصوصی واقعی واگذار خواهیم کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۹:۳۸    
تحلیلگران سیاسی تعهد چین به تزریق 23 میلیارد دلار وام و کمک بشردوستانه بیشتر به کشورهای عربی را گامی در راستای افزایش نفوذ چین در این منطقه می دانند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۹:۳۵    
یک کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اهمیت روابط با کشورهای شرق در برابر تهدیدات آمریکا، گفت: ظرفیت های اقتصادی و راهبردی در چین و روسیه برای مقابله با آمریکا وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۹:۲۰    
ابراهیم موسی ضمن تشریح جزئیات حال وخیم رهبر جنبش اسلامی نیجریه از تلاش برخی قدرت های خارجی برای عدم آزادی شیخ زکزاکی و توطئه دولت نیجریه برای به شهادت رساندن ایشان پرده برداشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۸:۵۹    
اوضاع مغشوش مد و لباس و عفاف و حجاب در جامعه مدتی است که سیاست های مدیریت فرهنگی کشور را به چالشی جدی فرا خوانده؛ سیاست هایی که بواسطه موازی کاری و یک بام و دو هوا بودن ها تضعیف می شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۸:۴۷    
نتایج تازه ترین بررسی ها نشان داده است، پیروی از رژیم مدیترانه ای می تواند مانع از پوکی استخوان شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۸:۴۱    
مادر شهید حیدر غلامی که خواب بازگشت فرزند شهیدش را در ماه رمضان دیده بود، گفت: خداوند این شهدا را برای خودش برد و آن گونه که می خواست با ایمان و مخلص خلق کرده بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۸:۰۲    
سید حسن نصرالله پیرامون اسارت دو سرباز اسراییلی گفت: اگر همه جهان بخواهند دو سرباز اسرائیلی را آزاد کنند، نخواهند توانست و این امر تنها از طریق مذاکرات غیرمستقیم امکان وجود خواهد داشت .
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۷:۳۵    
متخصصان می گویند احتمال دارد شواهدی از حیات مریخی در تپه های اشباح سیاره سرخ پنهان شده باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۵۳    
اورژانس هوایی 115 تهران، 2 مصدوم حادثه سقوط موتور سیکلت به دره را در پیست دربندسر نجات دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۵۰    
کارگاه آموزشی طراحی و ساخت پاویون تحقیقاتی توئیستدآرک با تمرکز بر روش های ساخت دیجیتال در دانشکده معماری، پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۳۸    
مدیرعامل استقلال، علی کریمی را به باشگاه دعوت و با این بازیکن برای حضور در استقلال مذاکره کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۳۵    
تیم های ملی فوتبال فرانسه و کرواسی به خاطر راهیابی به مرحله نهایی میلیون ها یورو پاداش خواهند گرفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۳۵    
نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد که تکنولوژی واقعیت مجازی به افراد کمک می کند که بر ترس از ارتفاع خود غلبه کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۳۲    
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ارتباط با صنعت را راهکاری برای تکمیل موظفی اعضای هیأت علمی دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۲۶    
روابط عمومی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که به دنبال اشتعال تینر در یک کارخانه انبار تولید PVC در شهرک صنعتی نجف آباد اصفهان، 6 کارگر یک شرکت فعال در زمینه تولید پلاستیک مصدوم شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۱۴    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور درباره زمان بندی افتتاح فاز های یک و دو آزادراه شرق اصفهان که با اعتباری بیش از 600 میلیارد تومان تکمیل شده، توضیحاتی ارائه کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۰۲    
عباس امیرانتظام سخنگوی دولت بازرگان که متهم به جاسوسی برای سازمان سیا بود، صبح امروز درگذشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۴۱    
پیشکسوت استقلال گفت: افتخاری و توفیقی هرکاری دلشان می خواهد در استقلال انجام می دهند و توجهی به احساسات هواداران ندارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۵    
نخستین نمایشگاه تخصصی استارتاپ ها و شرکت های فعال حوزه رایانش ابری، 26 تیرماه جاری در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۹    
نگاهی تحلیلی به روند جدید مصاحبه دکتری نشان می دهد عدالت تحصیلی روز به روز کم رنگ تر می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۶    
معاون پیشین اسناد و کتابخانه مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران با اشاره به سیر تاریخی نفوذ فرهنگ غرب در کشورمان و تلاش رژیم پهلوی در اشاعه آن در میان مردم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۰    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز دانشگاه های کشورتقویت، توسعه ارتباط و همکاری های علمی بین المللی است که ظرفیت پذیرش دانشجوی خارجی می تواند یکی از راه های برقراری این ارتباط ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۰    
سرگیجه یکی از بدترین احساساتی است که می توانیم تجربه کنیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۱    
اولین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور روز گذشته به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۱    
یک شبکه تلویزیونی پاکستان از پرتاب اوت نمایشی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان، به عنوانی یکی از لحظات به یادماندنی و جالب جام جهانی 2018 یاد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۲    
رایزن فرهنگی سفارت آلمان در ایران با مدیرکل هنرهای نمایشی، دبیر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و مدیر امور بین الملل هنرهای نمایشی دیدار کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۵۹    
در جریان سفر اخیر وزیر امور خارجه آمریکا به کره شمالی، کیم جونگ اون سفر به مزرعه کاشت سیب زمینی را به دیدار با وی ترجیح داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۵۹    
اگر بخواهیم به نتیجه خوبی در جنگ های رمضانی اصطلاحاً استیجی برسیم، به نظرم باید به فکر بیشتر شاد کردن دل مردم باشیم و راه های شاد کردن دل مردم را پیدا کنیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۵۹    
برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در حوزه غذا و امنیت غذایی با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۵۳    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران کل بدهی این سازمان بیمه گر به مراکز درمانی، دانشگاهی و بخش خصوصی را 7 هزار و 500 میلیارد تومان اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۵۳    
فدراسیون جهانی فوتبال در خصوص پخش غیرقانونی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه توسط عربستان بیانیه صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۱    
سنگربان پیشین رئال مادرید از هم تیمی سابق خود که کهکشانی ها را پس از 9 سال ترک کرد، تجلیل کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۸    
باشگاه احمد گروژنی قیمت سنگینی برای فروش ملی پوش ایرانی خود در قبال پیشنهاد باشگاه های هلندی، انگلیسی و اسکاتلندی تعیین کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۵    
کهکشان راه شیری کهکشانی زیبا متشکل از ستاره های کهنسال و دیگر اجرام است اما چه مدت طول می کشد تا از این کهکشان عبور کنیم؟
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۲    
امیرعلی نبویان نمایش تناسخ 3 تا 35 تومن را به تماشاخانه پالیز روی صحنه می برد.