پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۳:۴۴May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 9 تیر 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 تیر 1397 خبرگزاری آنا 2 تیر 1397 خبرگزاری آنا 3 تیر 1397 خبرگزاری آنا 4 تیر 1397 خبرگزاری آنا 5 تیر 1397 خبرگزاری آنا 6 تیر 1397 خبرگزاری آنا 7 تیر 1397 خبرگزاری آنا 8 تیر 1397 خبرگزاری آنا 9 تیر 1397 خبرگزاری آنا 10 تیر 1397 خبرگزاری آنا 11 تیر 1397 خبرگزاری آنا 12 تیر 1397 خبرگزاری آنا 13 تیر 1397 خبرگزاری آنا 14 تیر 1397 خبرگزاری آنا 15 تیر 1397 خبرگزاری آنا 16 تیر 1397 خبرگزاری آنا 17 تیر 1397 خبرگزاری آنا 18 تیر 1397 خبرگزاری آنا 19 تیر 1397 خبرگزاری آنا 20 تیر 1397 خبرگزاری آنا 21 تیر 1397 خبرگزاری آنا 22 تیر 1397 خبرگزاری آنا 23 تیر 1397 خبرگزاری آنا 24 تیر 1397 خبرگزاری آنا 25 تیر 1397 خبرگزاری آنا 26 تیر 1397 خبرگزاری آنا 27 تیر 1397 خبرگزاری آنا 28 تیر 1397 خبرگزاری آنا 29 تیر 1397 خبرگزاری آنا 30 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۳۵    
براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (سه شنبه دوازدهم تیرماه) با 75 ریال افزایش نسبت به روز گذشته 42 هزار و 700 ریال قیمت خورد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۳:۵۴    
پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال97 با شرکت 1107 داوطلب روز جمعه 15 تیر ساعت 8:30 صبح در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز در دو سالن به تفکیک حوزه برادران و خواهران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۴    
مدیرکل هواشناسی مازندران با اعلام این که خشکسالی اقتصادی و اجتماعی در کشور شکل گرفت، گفت عدم توجه به این موضوع باعث تنش های اجتماعی و اقتصادی می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۰    
دومین مجمع عمومی کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند برگزار شد و طی آن اعضای شورای مرکزی این کانون انتخاب شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۱:۱۷    
استاندار گیلان در ابلاغیه ای، آغاز کار دستگاه های اجرایی، بانک ها، شهرداری ها و مؤسسه های دولتی این استان از امروز دوشنبه تا پایان تیر جاری را ساعت 6:30 صبح اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۲    
گارد ساحلی لیبی اعلام کرد قایق حامل تعدادی مهاجر در آب های غرب این کشور واژگون شد و احتمال غرق شدن دست کم 100 مهاجر وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۲۰    
هم زمان با ایام رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، طرح قرآنی هزاران شاخه یاسین نثار آن حضرت اجرا می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۱:۳۲    
در طب ایرانی اسلامی به جای استفاده از اسید فولیک و قرص آهن، راهکارهای ساده و مؤثر تغذیه ای متعددی وجود دارد که در این مطلب به 8 راهکار اشاره شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۰:۴۷    
جذب 400 عضو هیات علمی، تصویب آیین نامه فرصت های مطالعاتی و تغییر نام دانشگاه فرهنگیان به "دانشگاه تربیت معلم" از جمله مصوبات نوزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۲    
امروز در این طیف، کسی حرف از گرفتن امتیاز از حریف هم نمی زند اما از دادن امتیازات بیشتر چرا، هنوز هم از لزوم امتیاز دادن حتی به شخصی با مختصات ترامپ می گوید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۸:۵۳    
در حالی که اوج مصرف برق 6 هزار مگاوات افزایش یافته و تدابیر دولت برای گذر از خاموشی و بحران آن بیشتر شده، اما هنوز مردم وضعیت کسری برق را باور ندارند و تصمیمی جدی برای کنترل مصرف خود ندارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی رئیس دانشگاه سمنان را منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۲۲    
استاندار تهران از تشکیل صندوق پژوهش در دانشگاه های پایتخت خبرداد و گفت: هدف از اجرای این طرح اختصاص منابع مالی برای پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه ها و توجه به شرکت های دانش بنیان است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۳    
فراخوان برای حضور نشر ایران در هفتادمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت 2018 که از 10 تا 14 اکتبر 2018 (18 تا 22 مهر 1397) برگزار می شود، منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۰۰    
بر اساس اعلام بانک مرکزی شاخص بهای تولید کننده در ایران در دوازده ماه منتهی به خرداد 97 نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشدی 12 درصدی همراه بوده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۲:۳۶    
حزب ندای ایرانیان در بیانیه ای، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، تصریح کرده است: عبور از این وضعیت پیچیده با تیم فرتوت، خسته و بازنشسته ای که رئیس جمهور را احاطه کرده اند، ممکن نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۵    
معاون صدای رسانه ملی گفت: ما باید بتوانیم در مخاطبان آنچنان انگیزه ای ایجاد کنیم که بخشی از سبد هزینه های خود را در زندگی به ورزش اختصاص دهند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۲    
رئیس فدراسیون دانشگاهی در حکمی عبدالمهدی نصیرزاده، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور را به عنوان رئیس انجمن بدنسازی و پاورلیفتینگ این فدراسیون منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۱:۳۲    
پیکر استاد جان باخته دانشگاه آزاد اسلامی در حادثه هواپیمایی تهران یاسوج در بروجرد تشییع و به خاک سپرده شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۸    
بر اساس اعلام بانک مرکزی در بازار ارز تهران نرخ دلار، یورو و پوند امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته قیمت گذاری شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۵۵    
بدون تاریخ، بدون امضا ساخته وحید جلیلوند، بهترین فیلم جشنواره بروکسل شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۹    
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی از سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات به پاکدشت با هدف بررسی وضعیت آموزش عالی و ظرفیت های تولیدی این شهر خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۱    
سخنگوی اتحادیه اروپا به دنبال انتشار اخباری مبنی بر تصویب بسته حمایتی اتحادیه اروپا از برجام برای ایران ، اعلام کرد: تاکنون بسته ای ارائه نشده و اروپایی ها در حال آخرین رایزنی ها هستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۳۸    
رحمانی فضلی در پاسخ به این پرسش که چند نفر در اعتراضات شهر خرمشهر کشته شدند، گفت: در خرمشهر یک مورد تیراندازی بوده و یک نفر زخمی شده که به بیمارستان منتقل شده اما کسی کشته نشده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۳۲    
یک شرکت تجهیزات دفاعی دانمارکی یک نوع ساقط کننده پهپاد به نام پیتبول ساخته است که می تواند مانند یک گجت روی لباس سربازان پیاده نظام نصب شود و در هنگام نیاز استفاده شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۵۴    
مشاور رئیس جمهورگفت: درصورت عدم کنترل وضعیت فعلی رشد مصرف، کشور مجدداً نیازمند واردات بیشتر خواهد بود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۵۱    
زمان و مکان بازی های پرسپولیس در اردوی خارج از کشور این تیم در کشور کرواسی مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۴۵    
مدیران سه مؤسسه رسانه ای صوت و تصویر "نمایش نت"،"شادشو" و "سینما مارکت" مجوز فعالیت خود را از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی دریافت کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۱۸    
برنامه تلویزیونی جهان آرا تا پایان مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 پخش نخواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۰۸    
یک نماینده پارلمان عراق با بیان پایان دوره پارلمان و بالطبع پایان مصونیت نمایندگان، از خروج 100 نماینده به خارج از این کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۰۸    
اسماعیل بقایی هامانه با پیشنهاد محمد جواد ظریف و تصویب رئیس جمهور، به عنوان نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۱۲    
آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برای پوشش برنامه های ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) از رئیس رسانه ملی قدردانی کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۶:۳۳    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی توصیه هایی را به شهروندان ارائه کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۴:۳۳    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه قطعا بیماری ابولا در عراق، وجود ندارد، گفت: اگر موردی از این بیماری مشاهده می شد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۳:۴۸    
محققان دانشگاه توکیو از تولید پهپادی موسوم به اژدها خبر داده اند که از چندین پهپاد کوچک تولید می شود و در حین پرواز می تواند به طور مرتب شکل ظاهری خود را تغییر دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۳:۴۵    
مدیرشبکه کودک برنامه های جدید این شبکه در تابستان را اعلام کرد و درباره رفتار رسانه ای برای آموزش به بچه ها و همچنین پخش آگهی از شبکه های مختلف تلویزیون توضیحاتی داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۳:۰۳    
سخنگوی گروه های مسلح مخالفت دولت سوریه اعلام کرد مذاکرات میان آن ها و طرف روسی درباره جنوب سوریه نتیجه نداده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۲:۵۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در راستای دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشی از ساختمان های مازاد دانشگاه متبوع خود را در اختیار مجموعه سما قرار داد و سما توانست در بخش جذب دانش آموز و دانشجو با ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۲:۰۹    
نطنز به عنوان برنامه طنز باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی، در هفتمین گام، میهمان مشهدی ها می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۲:۰۳    
دومین همایش ملی جوانان و قانونگذاری دوشنبه با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشگری، نمایندگان جوان نهادها و دستگاه های متولی امور جوانان برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۱:۳۰    
گوگل برنامه هایی دارد تا با پیشنهاد دادن یک سرویس استریمینگ گیمینگ و حتی ارایه سخت افزار، وارد صنعت بازی (گیمینگ) شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۰:۴۸    
بیش از 800 عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور در پی برخی تصمیم گیری های سخت گیرانه وزارت علوم در سرگردانی کامل به سر می برند؛ مدرسانی که به بهانه عدم صلاحیت در آستانه اخراج از دانشگاه قرار دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۰:۴۲    
یکی از نکات جالب مراسم حضور فرمانده کل قوا در دانشگاه افسری سپاه، طراحی صحنه ورود رهبر معظم انقلاب به همراه فرماندهان ارشد نیروهای مسلح از درب ورودی مسجدالاقصی به محل صبحگاه دانشگاه افسری و تربیت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۰:۳۹    
شرکت های دانش بنیان کشورمان در حالی به گردش مالی 60 هزار میلیارد تومانی رسیده اند که به گفته معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، بسیاری از این شرکت ها کارشان را از زیرزمین یک محل مسکونی آغاز کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۰:۳۳    
معاون دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت ایران بر فرهنگ سازی نقش پزشکان خانواده در سلامت جامعه تاکید کرد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۰:۲۷    
تیم ملی پرتغال با شکست برابر اروگوئه از گردونه مسابقات جام جهانی حذف شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۰:۱۸    
دستگاه قضایی آن طور که پیش تر مسئولان عالی قوه قضاییه اعلام کردند، در سال جاری؛ حمایت از تولید ملی را به صورت جدی تر در دستور کار قرار داده ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۹    
در حالی که دولت آمریکا فشار بر متحدانش برای توقف کامل خرید نفت از ایران را افزایش داده است، شرکت های فوجی اویل ژاپن و فورموسا پتروچمیکال تایوان در حال بررسی قطع خرید نفت از ایران هستند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۹    
گزارش جدید گروه اینفوسکیوریتی نشان می دهد که حملات "فیشینگ" بیش از انواع دیگر تهدیدات سایبری، کسب وکارهای کوچک و متوسط را با نگرانی و مخاطره مواجه کرده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۰    
برای درمان زخم معده در طب نوین، منسخه بسیار قوی طب سنتی برای درمان "زخم معده"عمولاً از داروهای مختلف شیمیایی استفاده می شود اما در طب سنتی درمان های ساده متعددی برای زخم معده وجود دارد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۷    
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورا با اشاره به انتشار ناقص لیست خبرنگاران دریافت کننده آرم طرح ترافیک گفت: به نظر می رسد ابهامات زیادی وجود دارد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۷    
آیا شما هم از کسانی هستید که بارها از خود پرسیده اید پروتئین گیاهی بهتر و سالم تر است یا پروتئین حیوانی؟ برای جواب این سوال و دلیل آن با ادامه مطلب همراه باشید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۷    
بیشتر مادران با این صحنه مواجه شده اند: نیمه های شب فرزندتان با درد و ناله پیش شما آمده و شما هم با لمس پیشانی او متوجه تب و داغی سرش شده اید ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۷    
پیامبر اسلام و اهل بیت آن بزرگوار، نه تنها از دانش پزشکی، بلکه از همه علوم، نه از راه تحصیل، بلکه از طریق الهام الهی برخوردار بوده اند، به گونه ای که هر گاه اراده می کردند چیزی را بدانند، می دانستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۷    
گرمازدگی یکی از شایع ترین بیماری یا عکس العمل بدن در مواقع رویارویی انسان با شرایط گرمای شدید است که پزشکان توصیه هایی برای آن دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۷    
رزماری خیلی بیشتر از یک گیاه معطر برای طعم دادن به سیب زمینی و گوشت بره است. این گیاه در واقع یکی از فوق العاده ترین و قوی ترین گیاهان دارویی و روغن های ضروری بر روی کره زمین است!
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۷    
یک درمانگر کودک و نوجوان راهکار هایی را برای فعال کردن کودک درون و کاهش فشار های روانی ارائه داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۷    
محققان موسسه ملی ناشنوایی و دیگر اختلالات ارتباطی آمریکا، توانسته اند داروی جدیدی تولید کنند که با فعال کردن ژن هایی که سلول های موجود در گوش داخلی را سالم نگه می دارند، ناشنوایی را درمان کند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۷    
روماتیسم مفصلی نوعی اختلال خود ایمنی بوده که با علائم مختلفی مانند تورم، التهاب، تب، سوزش و غیره همراه است. در این مطلب قصد داریم با علائم روماتیسم مفصلی بیشتر آشنا شویم. با ما همراه باشید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۴    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی و دارای گرین کارت، از شناسایی 120 مدیر دوتابعیتی در گزارش این کمیته خبر داد و گفت: این اسامی، محرمانه به دادستان کل کشور ارائه می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۴    
محققان می گویند "جنبه انسانی" درمان که باعث "نجات جان" بیماران می شود تا به حال "نادیده گرفته شده و باید اولویت بیشتری برای آن قائل شد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۴    
محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی انصارالله در پاسخ به ابراز محبت سید حسن نصرالله نسبت به نیروهای یمنی، گفت که به سید نصرالله قول می دهیم پیروز شویم و دشمن را بیرون کنیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۴    
اسناد منتشر شده از تلاش های مایکروسافت حاکی است این شرکت در تلاش برای تولید نسل جدیدی از رایانه سرفیس است که ابعادی مابین لپ تاپ و گوشی هوشمند دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۱    
حجت الاسلام والمسلمین محمد ایمانی می گوید: کار شهید موسی رجبی پشتیبانی از رزم و مدافعین حرم در جبهه های مختلف در برابر داعش و کسانی که دست پرورده استکبار جهانی هستند، بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس پنج محور لایحه دولت برای حل مشکلات اقتصادی را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۱۸    
نویسنده کتاب پارسای پارسی می گوید: داود میرباقری از کارگردانان کشور قصد دارد مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی را برای دنیای اسلام بسازد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۷    
فاطمه خنکدار، علیرضا فرجی با پیروزی در فینال اوزان خود، با پشتوانه نشان طلا راهی المپیک بوینس آیرس می شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۱    
ملی پوش دو و میدانی کشورمان در رقابت های گروه دوم لیگ الماس به مقام دوم دست یافت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۴۰    
سرمربی تیم ملی آرژانتین گفت: باید اعتراف کنم حذف از جام جهانی خیلی دردناک است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۷    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد 19 تیرماه بخشی از سهام شرکت خدمات کشاورزی توسط سازمان خصوصی سازی به قیمت پایه هر سهم 4 میلیون و 839 هزار و 742 ریال و ارزش کل پایه 7 هزار و 287 میلیارد و 732 میلیون و 79 ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۷    
طبق اعلام رویترز با کاهش ارزش دلار قیمت طلا به بالاترین رقم 6 ماه گذشته رسید اما طلا هفته و ماه کاهشی ثبت کرد و تحلیلگران گفتند که بسیاری از دلالان از معامله خودداری می کنند و همین امر قیمت ها را ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۴    
ترکیب دیدار تیم های ملی پرتغال و اروگوئه در جام جهانی 2018 روسیه معلوم شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۲۵    
سرمربی تیم ملی فرانسه گفت: این یک بازی بزرگ و عالی بود و به سختی مقابل آرژانتین به پیروزی رسیدیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۰۴    
هافبک دفاعی تیم ملی آرژانتین پس از شکست مقابل فرانسه و حذف از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۵۶    
هافبک تیم فوتبال خونه به خونه به تیم سپاهان پیوست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۵۰    
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: به نظر من جنبش دانشجویی و جناح های مختلف از مواضع اخیر رئیس جمهور حمایت می کنند و اگر این رویکرد ادامه داشته باشد همه حاضرند برای رفع مشکلات مردم به دولت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۵۰    
امیر خلبان محمد (مسعود) افشار، از خلبانان و فرماندهان نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس، دار فانی را وداع گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۵۰    
علی القحوم با بیان اینکه نیروهای یمنی در عرصه عملیات میدانی در الحدیده ابتکار عمل را به دست دارند، گفت: مارتین گریفیتس در مأموریت خود در یمن بی طرف نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۵۰    
محمدحسین رجبی دوانی طی یادداشتی به این پرسش پاسخ داده است که آیا صحیح است که مالک اشتر در مواردی با دستور امیرالمومنین (ع) مخالفت کرده است؟
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۵۰    
خشم یکی از مولفه های مشترک بین جامعه ایران و آمریکاست که می توان گونه های مختلف آن را در این 2 جامعه مورد مطالعه قرار داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۴۷    
سریال شهید حججی در 26 قسمت توسط مهدی کیا مراحل نگارش را سپری می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۴۷    
تشکل های دانشجویی صدای مردم به ویژه قشرجوان و بازوی محکمی برای مسوولین هستند و نقش اصلی جنبش دانشجویی، مطالبه گری،آزادی خواهی و اصلاح گری است، بدون آنکه آلوده به سیاست بازی و سهم خواهی قدرت شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۸    
اسحاق جهانگیری گفت: کمک به واحد های تولیدی بزرگ که با بحران مواجه هستند، ضروری است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۵    
مهاجم فرانسه به عنوان بهترین بازیکت دیدار تیمش برابر آرژانتین شناخته شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۲۶    
تیم ملی فرانسه با شکست آرژانتین راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۰۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه با بیانات رهبری در موضوع بومی سازی قوانینی که دارای برد بین المللی هستند، گفت: از مجموعه مشاوره ای مرتبط با کمیسیون خواستیم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۳۲    
جلسه رسیدگی به اتهامات متهم مدرسه ای در غرب تهران شنبه هفته آینده در مجتمع قضایی ارشاد برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۶    
مدیرکل پیشگیری های امنیتی و انتظامی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: با همکاری برخی دستگاه ها نقاطی که اموال مسروقه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۳۷    
وقتی در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی به پشت سر خود نگاه می کنیم و کارنامه این تجربه شگرف انسانی را می بینیم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۳۷    
مدیر تیم های ملی کشتی آزاد در رده سنی پایه گفت: موضوع حضور کشتی گیران رژیم اشغالگر قدس در مسابقات، دغدغه کادر فنی و دغدغه فدراسیون کشتی و حتی یکی از دغدغه های ورزش کشور است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۳۷    
یکی از سیاست های پررنگ و اصلی عربستان سعودی پس از ملک عبدالله و روی کار آمدن ملک سلمان، تقابل صریح و آشکار با ایران بوده است که بازی ای دو سر باخت را برای این رژیم رقم زده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۳۷    
روسای کل گمرک ایران و کره جنوبی طی دیداری در حاشیه اجلاس سالانه سازمان جهانی گمرک در بروکسل در خصوص چگونگی دریافت گواهی مبدا در گمرکات دو کشور و تبادل اطلاعات گواهی مبدا کالاها به شیوه الکترونیکی بحث ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۳۷    
بر اساس گزارش رویترز، پس از هفته ها تمرکز بر عرضه اوپک و دیگر تولیدکنندگان، توجه بازار بر هجوم اختلال ها در عرضه جلب شده است و در حال حاضر قیمت سه رقمی نفت خارج از انتظار نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۳۴    
دارمندرا پراندان وزیر نفت و گاز هند گفت: هند بر اساس فشار برای خرید نفت تصمیم نمی گیرد چرا که هند بازاری بسیار با ثبات و یک اقتصاد بالغ دارد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۳۴    
عزم و اراده، واژه های دیرآشنا و مثبتی هستند که هر فرد و هر جامعه ای که به آن متصف باشد، ارزشمند و شایسته تقدیر شناخته می شود و فقدان این ویژگی همواره منفی و به عنوان یک نقطه ضعف مهم ارزیابی می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۳۱    
معاون اول رئیس جمهور در پیامی انتصاب ماموکا باختادزه را به سمت نخست وزیری جمهوری گرجستان تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۲۸    
پس از مسئله ناتمام ریزگردها درمناطق آبادان و خرمشهر، حالا مسئله تامین آب آشامیدنی سالم دومین موضوعی است که مردم نسبت به آن اعتراض دارند و گویا قرار نیست به این زودی ها به این خواسته ها از طرف مسئولین ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۱۰    
سرپرست سازمان داوطلبان هلال احمر، از آمادگی برای همکاری با جراحان داوطلب وزارت بهداشت، به منظور تشکیل تیم های تخصصی در جهت پشتیبانی درمانی بیماران ژنتیکی ساکن در مناطق محروم کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۹    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ثبت بیست وسومین اثر کشور در فهرست جهانی یونسکو خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۶    
سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری برنامه های متنوع در هفته مبارزه با مواد مخدر با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان به خصوص اقشار در معرض آسیب در زمینه های مختلف پیشگیری از مصرف مواد ...