جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۱:۴۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 27 تیر 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 تیر 1397 خبرگزاری آنا 2 تیر 1397 خبرگزاری آنا 3 تیر 1397 خبرگزاری آنا 4 تیر 1397 خبرگزاری آنا 5 تیر 1397 خبرگزاری آنا 6 تیر 1397 خبرگزاری آنا 7 تیر 1397 خبرگزاری آنا 8 تیر 1397 خبرگزاری آنا 9 تیر 1397 خبرگزاری آنا 10 تیر 1397 خبرگزاری آنا 11 تیر 1397 خبرگزاری آنا 12 تیر 1397 خبرگزاری آنا 13 تیر 1397 خبرگزاری آنا 14 تیر 1397 خبرگزاری آنا 15 تیر 1397 خبرگزاری آنا 16 تیر 1397 خبرگزاری آنا 17 تیر 1397 خبرگزاری آنا 18 تیر 1397 خبرگزاری آنا 19 تیر 1397 خبرگزاری آنا 20 تیر 1397 خبرگزاری آنا 21 تیر 1397 خبرگزاری آنا 22 تیر 1397 خبرگزاری آنا 23 تیر 1397 خبرگزاری آنا 24 تیر 1397 خبرگزاری آنا 25 تیر 1397 خبرگزاری آنا 26 تیر 1397 خبرگزاری آنا 27 تیر 1397 خبرگزاری آنا 28 تیر 1397 خبرگزاری آنا 29 تیر 1397 خبرگزاری آنا 30 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۳    
هیات دولت به منظور تداوم اجرای سیاست قیمت تضمینی، با عرضه محصولات ذرت و جو در بورس کالای ایران موافقت کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۸    
مسعود نجابتی، دبیرکل پنجمین جشنواره هنر مقاومت دبیران بخش های تایپوگرافی ، گرافیک متحرک و پرچم و کتیبه این جشنواره را منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۹    
رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: پزشکان به دلیل وجود بیمه مسئولیت نسبت به شکایات بی اهمیت هستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۵۴    
رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز، از برگزاری اولین کنگره اورآسیایی علوم ورزشی، در تاریخ 18 مهرماه به میزبانی دانشگاه تبریز خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۰۰    
ثبت نام مسابقات کدنویسی دانشگاه صنعتی شریف از 25 تیرماه آغاز شده است و تا 25 مرداد ماه ادامه درد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۳:۳۹    
پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در سایه دوران گذار سال های ابتدایی، گروهک ها و تشکل های بسیاری تداوم حیات داده و یا قارچ گونه رشد کردند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۳:۱۸    
موسسه جانسون و جانسون اخیرا یک برنامه آموزشی واقعیت مجازی را برای آماده سازی جراحان ارتوپد و پرستاران پیش از انجام عمل، توسعه داده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۳:۱۲    
مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قروه گفت: طرح کاوش های باستان شناسی شهرستان قروه با حضور کارشناسان و اساتید مجرب در بخش سریش آباد آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۱۴    
مطالعات نشان می دهند که مصرف انواع آجیل راهی برای تقویت سلامت قلب است. آجیل به عنوان یک میان وعده خوشمزه در واقع کلیدی برای سلامت قلب و داشتن دوران پیری سالم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۵۸    
تفاهم نامه ای برای توسعه همکاری بین پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و کانون فارغ التحصیلان دانشکده فنی دانشگاه تهران به امضا رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۵    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 54 هزار تومان افزایش، به 2 میلیون و 960 هزار تومان رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۲    
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، برای اعمال خاموشی های برنامه ریزی شده پنجشنبه 28 تیرماه و شنبه 30 تیرماه جداول جدیدی منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۰    
مقامات آمریکایی می گویند، ممکن است مسیر صادرات نفت ایران از گروهی از کشورها به سمت گروه دیگری از کشورها تغییر جهت دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۴    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه زکات هر منطقه برای مردم همان منطقه هزینه می شود خاطرنشان کرد: ریالی از زکات پرداختی مردم برای تامین حق الزحمه به عاملان زکات پرداخت نمی شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۴۹    
قصد داریم تعدادی از زن های تاثیرگذار در عرصه دیجیتال را در این مطلب به شما معرفی کنیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۷    
گوگل در نوار جست وجوی خود ویژگی جدیدی را برای مردم انگلیس ارائه داده است که با استفاده از آن می توان مراکز شغلی نزدیک محل زندگی را پیدا کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۰    
آنچه در صفحات نمایش می بینیم و می شنویم به تدریج افکار ما را شکل می دهد و اگر تأثیر آن بر ما بزرگسالان این قدر زیاد است، تصور کنید تأثیر آن بر فرزندان ما چه خواهد بود؟
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ادامه واگذاری شرکت سرمایه گذاری شستا تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: 60 شرکت دیگر شستا تا پایان امسال واگذار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۱    
زمانی که دریافت مواد مغذی مهم نادیده گرفته می شود، تجربه خستگی جسمانی یا روانی چندان دور از انتظار نیست ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۱    
15 فضانورد چین برنامه آموزشی 19 روزه ای را در صحرای باداین جارا در شمال غرب چین به پایان رساندند که شبیه سازی بازگشت اضطراری به زمین و فرود بدون برنامه ریزی قبلی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۴۶    
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با راه اندازی 965 دفتر اسناد رسمی جدید بعد از برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی امسال 2 هزار و 900 نفر در این دفاتر مشغول به کار خواهند شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۴۵    
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از تغییر مجدد ساعت پذیرش در مراکز تعویض پلاک پایتخت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۹    
مهلت ثبت نام فراخوان پذیرش اتباع غیرایرانی در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 1397 دانشگاه تربیت مدرس تمدید شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۶    
بازی ویدئویی جدیدی که توسط پژوهشگران دانشگاه کمبریج توسعه داده شده، قرار است نوجوانان را با الکتریسیته بیشتر آشنا کند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت مادر شهید ردانی پور را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۰    
ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت دهه کرامت از بین الحرمین کربلا به صورت زنده راهی آنتن شبکه سه سیما می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۲۷    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت مادر مکرمه شهید والامقام حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ردانی پور را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۵    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقابله با تهاجم رسانه ای ماموریت قرارگاه جنگ نرم است وتسلط سردار آبرومند بر این موضوعات منجر به تصمیم سرلشکر جعفری در انتصاب وی به عنوان جانشین خود در قرارگاه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۱    
پیکر پاک شهید مدافع حرم سیدرضا حسینی از لشکر فاطمیون در قم تشییع و به خاک سپرده شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۱    
دبیر ستاد توسعه فناوری ها و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی از ساخت و طراحی اجزای پهپاد برای نیازهای خاص توسط شرکت های دانش بنیان داخلی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۱    
برنامه تلویزیونی آسمون هشتم ویژه سالروز میلاد امام رضا(ع) مراسم تعویض پرچم حرم رضوی را پخش می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۱    
برنامه مناظره این هفته به چالش زمین خواری و نبود نظارت نهادهای مسئول پخش می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۱    
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی معتقد است که یکی از وظایف رسانه ها تشخیص بموقع معضلات و مشکلات فرهنگی جامعه و تلاش برای رفع آن ها است اما بدیهی است در ایفای این وظیفه مهم حتماً باید زمان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه عزم دولت برای حل مشکلات اقتصادی جدی است، گفت: شرط اصلی خدمت به مردم داشتن صداقت است و قرار نیست برای خدمت به مردم مزد و برداشت بیشتری از بیت المال ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۱    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از دستگیری 65 شکارچی متخلف در این استان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۱    
برای برخی این سوال مطرح می شود که زندگی در مدار زمین و شرایط بسیار دشوار آن به ویژه زندگی در میان اتاقکی آهنی با آن همه ماشین و دستگاه، روحیه انسان را خراب نمی کند و از او موجودی خشن نمی سازد؟
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۰    
همزمان با آغاز تحقیقات وزارت بازرگانی آمریکا درباره میزان تهدیدآمیز بودن واردات اورانیوم، احتمال تعمیم جنگ تعرفه ای آمریکا از فولاد و آلومینیوم به اورانیوم قوت گرفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۸:۲۷    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد وزیر خارجه آمریکا قصد دارد روز یکشنبه آینده درباره آنچه وی حمایت از صدای مردم ایران خوانده در ایالت کالیفرنیا سخنرانی کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۷:۱۰    
کاراته کاهای دانشجوی ایران حریفان خود را در رقابت های قهرمانی جهان شناختند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۶:۲۴    
نهمین اردوی تیم ملی هندبال ساحلی از تاریخ 28 تیر ماه در تهران آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۶:۱۵    
تعمیر موتور هواپیماهای مختلف به علت دشواری دسترسی به قسمت های مختلف آن و همین طور مدت زمان بالایی که باید صرف این کار شود، امری پیچیده و سخت است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۵:۴۹    
روابط عمومی وزارت امور خارجه با ارسال بیانه ای اعلام کرد: پروین فرشچی تابعیت و یا مجوز اقامت از هیچ کشور خارجی ندارند و راویان این گونه قصه های دروغ صرفا اهداف کم ارزش و موضوعات شخصی و جناحی خاصی را ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۵:۴۹    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت:مجلس شورای اسلامی قبل از نامه آقای رئیس جمهور به وزیر صنعت معدن و تجارت در رابطه با تخلف واردات خودروهای خارجی به مسئله ورود پیدا کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۵:۴۳    
هندبالیست های جوان ایران با 3 پیروزی قاطع به عنوان سرگروه به دور بعدی مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا راه یافتند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۵:۴۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه گفت: دانشگاه در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی پیشگام است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۵:۳۵    
حامد آقایی بازیگر گفت: به شخصه در تئاتر نقش فروشی ندیده ام، این مسئله را شنیده ام که اتفاق افتاده است و نقش هایی فروخته شده است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۵:۱۱    
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اسناد مرتبط با بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی قابلیت ثبت جهانی را دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۴:۴۷    
یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی مایکروویو هوشمندی ساخته که مجهز به قابلیت نوین اسکن برای پخت است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۴:۲۹    
فعال سیاسی آمریکایی با یادآوری کودتای 28 مرداد هشدار داد که واشنگتن تا امروز هم هرگز سیاست تغییر رژیم در ایران را رها نکرده است و خروج ترامپ از برجام نیز گامی در همین جهت است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۴:۲۹    
اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی دوشنبه هفته آینده با رئیس جمهور دیدار می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۴:۰۶    
ترکیب نهایی تیم ملی جودو اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۴:۰۶    
دبیر علمی همایش ملی جنگل های ایران، پژوهش و توسعه با بیان اینکه مسئول طرح هایی که فاجعه های زیست محیطی به بارآوردند، هنوز مشخص نیست ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۳:۴۸    
بلوار 4100 مترمربعی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز که از اول سال 96 عملیات آماده سازی آن کلید خورده بود از سوی اداره کل راه و شهرسازی لارستان آسفالت شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۳:۳۳    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران معتقد است که با وجود این که کالاهای اساسی مشمول ارز 4200 تومانی شده اند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۳:۱۸    
تیم ملی والیبال نشسته ایران در رقابت های جهانی با نتیجه 3 بر یک روسیه قهرمان اروپا را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۳:۱۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: سر و سامان دادن به مساله کودکان کار در کشور نیازمند وضع قانونی جامع با حضور همه دستگاه های درگیر است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۳:۱۸    
یک شرکت روس بزرگ ترین پرینتر سه بعدی ساختمانی جهان را ابداع کرده است که می تواند یک سازه شش طبقه را چاپ کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۲:۴۸    
کتاب آیت الله احمد جنتی از سلسله کتاب های مجموعه یاران امام به روایت اسناد ساواک منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۲:۳۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان به پاس مجاهدت ها و صبوری خانواده معظم شهدا با دو خانواده شهید والامقام شهرستان بوکان دیدار و از آنان تجلیل کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۲:۳۳    
سرپرست جدید باشگاه استقلال بلافاصله اولین اقدام خود را در فصل نقل و انتقالات انجام داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۲:۳۰    
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: پیگیری اجرای آیین نامه طرح ساماندهی کودکان کار برای اولین بار در کشور از اقدامات مهم دادگستری استان البرز است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۲:۱۳    
فیلم سینمایی مواجهه به کارگردانی سعید ابراهیمی فر از هفته آینده در گروه سینمای هنر و تجربه اکران می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۱:۵۲    
محققان 12 قمر جدید کشف کرده اند که دور مشتری مدار می زنند. به این ترتیب 79 قمر دور این سیاره مدار می زنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۱:۴۹    
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال پیامی به رییس فدراسیون فوتبال ایران،بابت عملکرد درخشان تیم داوری ایران در جام جهانی 2018 تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۱:۴۹    
اگر قرار باشد ارز دولتی به کاروان های دانشگاهیان در اربعین اختصاص نگیرد با توجه به ارز آزاد سفر به عتبات برای هر دانشجو چیزی حدود 4 میلیون و 500 هزار تومان تمام خواهد شد که این امر موجب کاهش استقبال ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۱:۳۶    
دانشمندان استرالیایی آزمایش خون جدیدی را توسعه داده اند که امکان تشخیص زودهنگام ملانوم، بدخیم ترین نوع سرطان پوست را با دقت 80 درصدی فراهم می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۱:۱۸    
روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران ارسال هرگونه پیامک یا در اختیار گذاشتن شماره تلفن های خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای ارسال پیامک با مضمون شکایت از استاندارتهران را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۱:۱۵    
آیا ورم دست، پا، پلک، صورت، شکم و ... خبر از وجود یک بیماری خطرناک می دهد؟ چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنیم؟
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۱:۰۳    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله خاتمی و با سخنرانی پیش از خطبه های نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۱:۰۰    
مدیرعامل مستعفی استقلال پس از برگزاری جلسه هیات مدیره از سمت خودبرکنار شد و امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۰:۵۴    
خشکی چشم چه زمانی رخ می دهد؟ اصلی ترین دلایل خشکی چشم چیست؟ برای بهبود “خشکی چشم و درمان آن” باید از روش هایی استفاده نمود که بسیار کاربردی هستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۰:۱۸    
همه ما بعضی اوقات برای خوابیدن مشکل داریم. ولی شما می توانید با توجه به نکات زیر، خوابی بهتر داشته باشید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۰:۱۲    
منابع خبری از وقوع دو انفجار در کرکوک عراق خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۰:۰۹    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: میز خدمت اینترنتی برای ارائه 41 خدمت به شیوه الکترونیکی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) راه اندازی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۳:۵۸    
سه کماندار کشورمان در بخش کامپوند به مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جهانی صعود کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۳:۲۸    
پیشنهاد باشگاه لیورپول برای دروازه بان جالوروسی مورد موافقت باشگاه رم قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۳:۲۵    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: حسینی با ما قرارداد داشت و 800 میلیون مبلغ قراردادش بود و به او گفتم به تو کمک می کنم مبلغ قراردادت را دو برابر می کنم گفت کم است!
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۰۷    
دبیرکل جدید سازمان همکاری های اقتصادی کشورهای در حال توسعه ( D8 ) بعداز ظهر امروز با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۰۷    
دوازدهمین نشست مشترک ایران و ارمنستان با موضوع همکاری های دو کشور ، افزایش تسهیلات برای تبادلات مردمی دو کشور ، ارتقای روابط بازرگانی و گردشگری، امور دانشجویان، زندانیان، مبارزه با قاچاق مواد مخدر ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۰۷    
رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه قهرمانی کشتی گیران جوان ایران در رقابت های آسیایی تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۱:۱۵    
مرد اگر مرد است، گو نزدِ من آید! تا که در گوشش بگویم رازِ رفعِ بویِ گَند! آقایان؛ این شما و این هم چند ترفند ساده برای این که همیشه ظاهری آراسته و خوشایند و خوشبو داشته باشید!
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۵۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان معطل دولت است خاطر نشان کرد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۵۷    
چطور می توان مادر بهتری بود؟ فراموش کنید مادر همسایه چه کاری انجام می دهد و به هیچ وجه سعی نکنید شبیه والدین فوق العاده عالی که در تلویزیون می بینید بشوید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۵۷    
یگان پهپادی ارتش یمن اعلام کرد که به وسیله پهپادهای دور برد صماد 2 پالایشگاه نفتی شرکت آرامکو در پایتخت عربستان را هدف قرار داده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۵۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی فعلی توانایی لازم را برای اتخاذ تصمیمات راهبردی و موثر برای گذر از این مرحله را ندارد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۴۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بحث بر سر شفاف سازی مقدار ارزی است که میزان آن بین 18میلیارد دلار تا 30میلیارد دلار است و درمدت زمان اجرای سیسات های جدید ارزی و اعلام نرخ 4200تومان برای ورادت تخصیص ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۴۵    
کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به دیدار روز اخیر ترامپ و پوتین گفت: این دیدار هیچ حرکت مثبت و منفی ای در معاهدات برجامی ایران نداشته است و اکثر مطالب عنوان شده در این نشست در رابطه با روابط سیاسی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۳۶    
سفیر پیشین آمریکا در ناتو همکاری برخی سیاستمداران این کشور با گروهک تروریستی منافقین را احمقانه توصیف کرد و گفت: اگر آنها به دنبال تغییر در ایران باشند، این کارشان دقیقا اثر معکوس خواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۳۰    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ،وقوع قاچاق در قطعات یدکی هواپیمایی را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۲۷    
شنای سوئدی یکی از حرکات ورزش مفید است که بر روی عضلات بدن و ذهن کار می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۲۷    
دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه اعلام کرد که ایرانی ها در رتبه اول توریسم ترکیه هستند و هشت برابر آسیای میانه به این کشور سفر می کنند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۲۷    
پرستویی به خاطر شراکت درتولید فیلم توقیفی خرس به همراه جواد نوروزبیگی نزدیک به 700 میلیون دریافت کرده است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۲۷    
متخلفان، دو شب پیش، یک کفتار راه راه را در سومار قصرشیرین از توابع استان کرمانشاه با شلیک گلوله از پای درآوردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۲۷    
سرپرست شهرداری کرج ضمن اعلام رفع خطر جرثقیل کج شده چهارراه طالقانی برای ساختمان های مجاور گفت: متأسفانه اکثر تاورکرین های فعال در کلانشهر کرج مستعمل و با کارکرد بالاست و نظارت بر استاندارد این دستگاه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۲۷    
شماره تلفن اش را که گرفتم، تقریبا می دانستم در جوابم چه خواهد گفت؛ حتما ماجرا یادش بود و به پیشنهاد مصاحبه جواب رد می داد! قضیه به چند سال قبل برمی گردد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۲۷    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: دیابتی ها کربوهیدرات های پیچیده(نان سبوس دار و حبوبات) مصرف کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۰۹    
نخستین جلسه مجازی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از طریق ویدئوکنفرانس با روسای استان های این دانشگاه در کتابخانه دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۰:۰۳    
تاجیکستان و روسیه برای تقویت آمادگی کشورهای آسیای میانه برای جلوگیری از حملات احتمالی طالبان، در نزدیکی مرز تاجیکستان و افغانستان مانور مشترک نظامی برگزار می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۹:۵۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار جلوگیری از تاسیس کارخانه جدید اقلام دخانی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۹:۵۱    
اتحادیه اروپا گوگل را به خاطر سوءاستفاده از یک نرم افزار، 5 میلیارد دلار جریمه کرد.