شنبه ۱۹ خردادساعت ۲۰:۵۲Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 18 تیر 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 تیر 1397 خبرگزاری آنا 2 تیر 1397 خبرگزاری آنا 3 تیر 1397 خبرگزاری آنا 4 تیر 1397 خبرگزاری آنا 5 تیر 1397 خبرگزاری آنا 6 تیر 1397 خبرگزاری آنا 7 تیر 1397 خبرگزاری آنا 8 تیر 1397 خبرگزاری آنا 9 تیر 1397 خبرگزاری آنا 10 تیر 1397 خبرگزاری آنا 11 تیر 1397 خبرگزاری آنا 12 تیر 1397 خبرگزاری آنا 13 تیر 1397 خبرگزاری آنا 14 تیر 1397 خبرگزاری آنا 15 تیر 1397 خبرگزاری آنا 16 تیر 1397 خبرگزاری آنا 17 تیر 1397 خبرگزاری آنا 18 تیر 1397 خبرگزاری آنا 19 تیر 1397 خبرگزاری آنا 20 تیر 1397 خبرگزاری آنا 21 تیر 1397 خبرگزاری آنا 22 تیر 1397 خبرگزاری آنا 23 تیر 1397 خبرگزاری آنا 24 تیر 1397 خبرگزاری آنا 25 تیر 1397 خبرگزاری آنا 26 تیر 1397 خبرگزاری آنا 27 تیر 1397 خبرگزاری آنا 28 تیر 1397 خبرگزاری آنا 29 تیر 1397 خبرگزاری آنا 30 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۶    
ارکستر سازهای ملی ایران در سالن آمفی تئاتر شهر آستانه و در قالب جشنواره "سرپر" جشن ملی 20 سالگی پایتختی آستانه در کشور قزاقستان روی صحنه رفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۶:۱۱    
عباس رافعی قصد دارد تا جدیدترین اثر سینمایی خود را با عنوان سلوک به تولید برساند که موضوعی اجتماعی دارد و به مسائل و مشکلات زنان مطلقه جامعه می پردازد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۳:۲۰    
چند نوع پوست وجود دارد؟ به طور کل 5 نوع پوست داریم: معمولی، خشک، چرب، ترکیبی و حساس. دانستن نوع پوست به شما این آگاهی را می دهد که چطور با جوش صورت، آکنه، خشکی پوست و پاکسازی پوست برخورد کنید ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۳:۲۳    
هیچ نوجوانی محکوم به چاق بودن نیست. یک مطالعه اروپایی در سال 2010 نشان داد حتی نوجوانانی که ژن مرتبط با چاقی دارند می توانند با 60 دقیقه ورزش در روز، بر آن غلبه کنند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۳:۱۷    
سرطان سینه آنقدر شایع است که لازم است حتما هرچند وقت یکبار آزمایش و بررسی انجام دهید. در این مطلب علائم خطرناک ی که خانم ها باید چک کنند را آورده ایم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۳:۱۷    
طرز تهیه هات داگ ساده بدون فر، نکاتی مهم و اصولی دارد که در این مطلب به صورت تصویری ارائه شده است. هات داگ نوعی ساندویچ گرم است که با انواع سس و سبزیجات سرو می شود و با تهیه آن به صورت خانگی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۳:۱۷    
زنجبیل می تواند موهایی که خاکستری شده اند را به رنگ طبیعیشان بازگرداند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که زنجبیل را پوره کرده و با شیر خمیری غلیظ از آن درست کنید و هفته ای یک بار این مخلوط را ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۳:۱۷    
سال های اخیر با ورود بی رویه انواع لاک ناخن در طرح ها و رنگ های جذاب در بازار، اگر چه استفاده از این آرایش برای برخی به یک رفتار عادی بدل شده اما آسیب های زیادی را نیز متوجه زنان و دختران کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۲۳    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست گنبد کاووس، رامیان و آزادشهر گفت: یک محیط بان رامیانی مورد اصابت تیر شکارچی غیر مجاز قرار گرفت و زخمی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۳    
بحران خانواده و جمعیت در غرب موجب شده تا کشوری همچون فرانسه برای پیشبرد اهدافش چاره ای نداشته باشد جز اینکه بازیکنان سیاهپوست و آفریقایی تبار را در ترکیب تیم ملی اش به کار گیرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۲    
ملی پوش دو و میدانی کشورمان پس از دریافت روادید عازم فنلاند شد تا در مسابقات قهرمانی جوانان جهان شرکت کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از ثبت ملی سومین بافت تاریخی روستایی روستای شاهکوه شهرستان گرگان این استان در فهرست آثار میراث غیرمنقول کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۶    
دانشجویان ایالت نوردراین وستفالن آلمان اعتراضاتی را علیه برنامه های دولت برای معرفی یک قانون جدید در زمینه تحصیلات عالی انجام داده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۶    
افزایش روز افزون فست فودی ها در هر کوچه و خیابانی، حکایت از استقبال مردم به خوردن غذاهای آماده به ویژه از نوع فرنگی آن دارد؛ در حالی که فست فودها به عنوان غذای سرطان زا شناخته می شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۶    
مطالعات جدید حاکی از آن است که تحریک مغز با استفاده الکترودهایی که روی پوست سر چسبانده می شوند می تواند خشونت را کاهش دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۳    
افسانه نادی پور طی حکمی بعنوان دستیار وزیر امور خارجه در امور شهروندی منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۱    
الکساندر گرست، یکی از فضانوردان آژانس فضایی اروپا، تصویر زیبایی از هلال ماه را به اشتراک گذاشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۷:۵۴    
سرمربی تیم پیکان اعلام کرد توافق نهایی برای انتقال بازیکن جدید پرسپولیس به تیمش انجام نشده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۷:۰۳    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در دیدار با سفیر استرالیا در تهران، گفت: ایران از راه حل سیاسی مورد تایید همه گروه ها در یمن حمایت می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۶:۵۱    
ترکیه بعد از برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که شب گذشته برگزار شد، وارد دور جدیدی از سیستم حکومتی شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۶:۱۸    
وزارت خزانه داری آمریکا یک شرکت گردشگری ایرانی را که در پایتخت مالزی به عنوان نماینده فروش ماهان فعال است، تحریم کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۶:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی جهان توسط نوجوانان کشورمان در رشته های کشتی فرنگی و آزاد را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۵:۳۶    
سه داور ایرانی هنوز در جام جهانی حضور دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۵:۱۲    
جامعه قرآنی در دهمین دیدارشان با خانواده های شهدای قرآنی در سال جاری، میهمان خانواده شهید قرآنی محمدحسین فلاح خواهند بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۴:۳۰    
سخنگوی دولت به خبر استعفای معاون اول رئیس جمهور واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۳:۳۹    
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: امروز علما سربازان عقیدتی این نظام و انقلاب اسلامی هستند و مهم ترین رسالت آن ها جلوگیری از نفوذ دشمن در افکار و اذهان است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۲:۵۱    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با انتقاد از بازرسی بدون اطلاع آژانس از دانشگاه علم و صنعت، گفت: به نظر این بازرسی بر اساس گزارش سازمان منافقین و تبلیغات منفی آنها علیه ایران صورت گرفته باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۱:۵۴    
تعدادی از شبکه های مجازی وابسته به ضدانقلاب و گروه های معاند با تلاش اطلاعات سپاه در منطقه جنوب شرق کشور متلاشی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۱:۳۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان از شیوع بیماری طاعون نشخوارکنندگان در پارک ملی خبر ، خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۱:۰۳    
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین( ع) گفت: دولتمردان و مسئولان جمهوری اسلامی باید برای گذر از جنگ جدید اقتصادی که علیه اسلام و انقلاب در کل دنیا به راه افتاده پس از توکل بر خداوند متعال ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۱:۰۰    
اوسترشوندس در هفته دوازدهم لیگ برتر سوئد موفق شد با گلزنی بازیکن ایرانی خود بر هاماربی غلبه کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۰:۵۷    
عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس گفت: با برنامه ریزی مناسب در حوزه پرستاری می توان فارغ التحصیلان این رشته را به فعالیت و کار در راستای رشته و تخصص خودشان علاقه مند تر بکنیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۰:۴۵    
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده گفت: بیماران دیالیزی و بیماران پیوندی در مناطق زلزله زده کرمانشاه در دریافت خدمات درمانی خود با مشکلی مواجه نبوده و روند ارائه خدمات بدون هیچگونه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۰:۱۸    
رجب طیب اردوغان امروز به عنوان اولین رئیس نظام ریاستی ترکیه، در جمع نمایندگان پارلمان این کشور، سوگند یاد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۰:۰۶    
وزارت خزانه داری آمریکا یک شرکت گردشگری ایرانی را که در پایتخت مالزی به عنوان نماینده فروش ماهان فعال است، تحریم کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۰:۰۶    
رئیس سازمان غذا و دارو از برخورد جدی با شرکت های گران فروش و متخلف تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: وزارت بهداشت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۳:۳۳    
مدیرعامل باشگاه استقلال جلسه ای را با علی کریمی و مدیر برنامه های این بازیکن برگزار کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۳:۲۷    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما به ابراهیمی از طریق خسرو حیدری پیغام دادیم ولی باز هم با ما تماس نگرفت تا اینکه یکی دو روز پیش متوجه شدیم که به قطر رفته و مذاکراتی را انجام داده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۲:۱۸    
داور ترکیه ای دیدار کرواسی - انگلیس در مرحله نیمه نهایی جام جهانی روسیه را قضاوت خواهد کرد تا شانس فغانی برای داوری دیدار فینال بیشتر شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۳۰    
تیم امید ایران در دیداری دوستانه مقابل پارس جنوبی جم شکست خورد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۲۷    
شاگردان خدادادعزیزی موفق شدند در دیداری تدارکاتی بادران را شکست دهند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۰۶    
مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال در فصل 98-97 روز دوشنبه 25 تیرماه برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۰:۵۴    
مراسم معارفه جان لوئیجی بوفون در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۰:۱۵    
روابط عمومی بنیاد تعاون سپاه در اطلاعیه ای هر گونه بدهی به شهرداری تهران را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۰:۰۶    
محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، دستورالعمل تعیین حق الزحمه خدمات نظارت را برای اجرا به دستگاه های اجرایی و مهندسان مشاور ابلاغ کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه بر لزوم پایبندی کشورهای بزرگ صنعتی، که سهم بسیاری در تولید و انتشار گازهای گلخانه ای دارند، به پیمان زیست محیطی پاریس تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۲۴    
بوریس جانسون، وزیر امور خارجه بریتانیا از سمت خود استعفا داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۱۵    
رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: برخورد و شناسایی گردانندگان صفحات مستهجن و غیراخلاقی در دستورکار این پلیس است و طبق وظیفه، پلیس فتا با صفحات مجرمانه و مستهجن برخورد خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۸:۵۷    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرانزلی از وقوع تصادف بین 2 خودرو در محور انزلی به رضوانشهر خبر داد و گفت: در این حادثه، سه نفر کشته و سه نفر دیگر مصدوم شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۸:۵۱    
پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه سرشبکه های رسانه های معاند خارجی را در سیستان و بلوچستان دستگیر کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۸:۳۹    
پیکر مطهر و نورانی 56 شهید دوران دفاع مقدس چهارشنبه 20 تیر ماه ساعت 10:30 از مرز خسروی وارد میهن اسلامی می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۸:۳۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه در مکاتبه با رئیس کمیته امداد و سازمان بهزیستی، شیوه نامه اجرایی ماده 4 آیین نامه اجرایی تبصره 14 قانون بودجه سال 97 کشور را ابلاغ کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۸:۲۷    
معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص دریافت هزینه جداگانه برای انتخاب رشته ارشد در دانشگاه آزاد توضیحاتی ارائه داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۱    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه دغدغه های اشتغال در پی اجرای سند آمایش عالی کمتر می شود، گفت: به یقین گسترش دانشگاه های نسل سوم به معنای کار در کنار دانشگاه و دانشگاه در کنار کار است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۶    
استارتاپ آکو موفق به ساخت گجت غیرتهاجمی شده است که قند خون را بدون نیاز به گرفتن نمونه خونی اندازه گیری می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۶    
جزئیات برگزاری مصاحبه دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۷    
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، از آغاز طرح پایش سلامت روان دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور از ابتدای سال تحصیلی 97 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۸    
رسول منتجب نیا در نامه ای با غیرقانونی خواندن انتصاب الیاس حضرتی به عنوان قائم مقام حزب اعتماد ملی تاکید کرد که هیچ گونه تغییری در ارکان حزب صورت نپذیرفته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۷:۰۹    
گرانی های جهشی مسکن طی ماه های گذشته باعث ایجاد نگرانی هایی شده که در این بین نقش مشاوران املاک بی تأثیر نبوده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۴۲    
سرمربی سابق بارسلونا به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۹    
کاربران سایت AFC مرتضی پورعلی گنجی را به عنوان دومین بازیکن برتر آسیایی در جام جهانی انتخاب کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۶    
محققان ناسا به تازگی دریافتند که سامانه ستاره ای اتا شاه تخته یا اتا کارینا در حال شتاب دادن به ذرات در فضا و تبدیل آنها به ذراتی پر انرژی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۰    
عضو هیات رئیسه جمنا گفت: تحرکات و مواضع اخیر برخی از اصلاح طلبان درباره دولت روحانی تنها جنبه سیاسی دارد و جریان اصلاحات نمی تواند از زیر بار پاسخگویی شانه خالی کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۲۱    
نگرانی و دغدغه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملت های آسیا در سایت کنفدراسیون آسیا منعکس شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۱۲    
فدراسیون والیبال در خصوص حذف نام سیدعباسی از کادر فنی توضیحاتی داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۳    
رهبر جریان صدر در جدیدترین پست توئیترش توصیه کرد گروه های سیاسی عراق گفت وگو با آمریکا و کشورهای همسایه را برای تشکیل ائتلاف متوقف کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۳    
یک منبع آگاه در دولت آلمان از بررسی درخواست ایران برای بازگرداندن 300 میلیون یورو پول نقد خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۳    
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کردکه سه کشور فرانسه، آلمان و انگلیس با حفظ تجارت با ایران بدون دلار موافقت کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۳    
وزیر امور خارجه آمریکا در سفری از پیش اعلام نشده، وارد پایتخت افغانستان شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۵۷    
نام علیرضا فغانی، داور خوب کشورمان در میان داوران قضاوت کننده مرحله نهایی جام جهانی اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۵۴    
برنامه پایش کمپین هزینه اضافی کجاست را آغاز کرد و از مردم خواست هرجا هزینه اضافی دیدند با ارسال عکس، آن هزینه اضافه مربوط به سازمان ها، شرکت ها و نهادهای دولتی و غیردولتی عمومی را منتشر کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۵۴    
رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) برای بررسی پرونده سوریه، به صورت محرمانه به واشنگتن سفر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۴۸    
رئیس مرکز تحقیقات راهبردی عراق با بیان اینکه با فضای حاکم بر عراق بعید است تا سه ماه آینده کابینه جدید تشکیل شود، گفت: همه منتظرند تا نتیجه بازشماری آرا در کرکوک و دیگر نقاط مشخص شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۹    
علی کریمی برای حضور در استقلال قید سفر به ترکیه را زد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۶    
یک مطالعه جدید از محققان دانشگاه کمبریج نشان می دهد که تنهایی در ژن فرد یافت می شود و همچنین تنهایی می تواند با اضافه وزن مرتبط باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۶    
حراست دانشگاه علم و صنعت از ورود عزاداران امام صادق (ع) به دانشگاه و حضور در مقره الشهدای این دانشگاه ممانعت کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۰    
کادر فنی تیم ملی والیبال ایران، 18 بازیکن را برای حضور در بازی های آسیایی اندونزی، به اردو دعوت کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۱۸    
تیم فوتبال استقلال پس از اردوی ترکیه به آلمان می رود تا با تیم کارلسروهه دیداری دوستانه را برگزار کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۱۵    
تیم فوتبال پرسپولیس پس از برگزاری سومین بازی دوستانه، در سالن بدنسازی ریکاوری کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۶    
انجام "حجامت" در فصل حزیران لازم نیست؛ در فصل سرد (پاییز و زمستان ) و فصل گرم (تابستان) حجامت مناسب نیست مگر برای درمان بیماری طبق تجویز طبیب طب سنتی .
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۳    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ما این فصل هم شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس داریم و به خاطر اینکه این تیم مصدومی ندهد و به مشکل نخورد، خواستیم سوپرجام به تعویق بیفتد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۳    
یک شهرک مسکونی در شمال، 2 هزار میلیارد تومان گردش مالی، صدها ویلا، آپارتمان، مغازه و تعداد قابل توجهی بنز ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۰    
نشست مشترک ریاست و مسولان دانشگاه الزهرا (س) با ریاست و مدیران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار و راهکارهای همکاری بررسی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۷    
حسین یکتا در پاسخ به سرمایه های چند صدمیلیاردی خود گفت: سرمایه چند صد میلیاردی حسین یکتا، خاطرات آنانی است که پایشان به آسمان باز شد و در مکتب روح الله، در جبهه یک شبه مرد شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید بگویم شانس پیروزی انگلیس که در مرحله نیمه نهایی منتظر ماست نسبت به ما 55 به 45 است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۱    
رسانه های بریده از مردم و عامل به فرامین آمریکا و غرب، 20 فرمان را مأموریت داشتند عملیاتی کنند. این 20 فرمان هنوز هم به قوت خود باقی است و علی رغم گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب همچنان در دستور رسانه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۸    
تیم فوتبال الغرافه قطر در دیداری دوستانه مقابل تیم نایمخن هلند قرار می گیرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۵    
مشاور اجرایی سرپرست باشگاه پرسپولیس به اردوی این تیم در کرواسی اضافه شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۹    
انتخاب رشته کارشناسی ارشد به صورت الکترونیکی و از طریق کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون انجام می شود و کد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان 170 است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۴    
مهلت ثبت نام ترم تابستان مجازی دانشگاه الزهرا فردا به پایان می رسد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۲    
اولین دوره از سری مسابقات IEC با هدف آشناسازی دانشجویان رشته مهندسی صنایع با کاربرد داده کاوی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۲    
رئیس بسیج جامعه زنان با تاکید بر ضرورت تغییر نظام شغلی در ایران گفت: باید با توجه به توانمندی و ظرفیت زنان، مشاغلی راه اندازی شود که آنها بتوانند علاوه بر ایفای نقش مادری و همسری ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۹    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه باید دانشجویان را به آینده امیدوار کنیم گفت: یکی از رسالت های دانشگاهیان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۳    
سرمربی تیم استقلال گفت: اگر نتوانیم به جای ابراهیمی بازیکنی بگیریم از کره یا کشور دیگری بازیکن خواهیم گرفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۳    
تفاهم نامه دو جانبه همکاری بین دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه بین المللی اهل بیت علیهم السّلام با هدف توسعه همکاری های مشترک و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های علمی پژوهشی منعقد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۴    
مهلت ارسال چکیده مقالات به هشتمین کنفرانس بین المللی ایران شناسان اسپانیا تا 30 تیر 1397 تمدید شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل امور بین الملل دانشگاه شیراز از همکاری این دانشگاه با دانشگاه درسن آلمان در زمینه مبارزه با بحران آب خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۸    
وزیر کشور گفت: مافیای سوخت و دام در منطقه سیستان به طور جدی پیگیری می شود و برای این کار بازرس ویژه ای اعزام خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۵    
مدیر بافت و بناهای تاریخی شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت خانه تاریخی موسوم به اتحادیه، از انجام مراحل نهایی مرمت این خانه تاریخی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۶    
بازیکن ایرانی تیم دیناموزاگرب کرواسی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان می رود.
  • ۱