پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۷:۳۴May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 13 تیر 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 تیر 1397 خبرگزاری آنا 2 تیر 1397 خبرگزاری آنا 3 تیر 1397 خبرگزاری آنا 4 تیر 1397 خبرگزاری آنا 5 تیر 1397 خبرگزاری آنا 6 تیر 1397 خبرگزاری آنا 7 تیر 1397 خبرگزاری آنا 8 تیر 1397 خبرگزاری آنا 9 تیر 1397 خبرگزاری آنا 10 تیر 1397 خبرگزاری آنا 11 تیر 1397 خبرگزاری آنا 12 تیر 1397 خبرگزاری آنا 13 تیر 1397 خبرگزاری آنا 14 تیر 1397 خبرگزاری آنا 15 تیر 1397 خبرگزاری آنا 16 تیر 1397 خبرگزاری آنا 17 تیر 1397 خبرگزاری آنا 18 تیر 1397 خبرگزاری آنا 19 تیر 1397 خبرگزاری آنا 20 تیر 1397 خبرگزاری آنا 21 تیر 1397 خبرگزاری آنا 22 تیر 1397 خبرگزاری آنا 23 تیر 1397 خبرگزاری آنا 24 تیر 1397 خبرگزاری آنا 25 تیر 1397 خبرگزاری آنا 26 تیر 1397 خبرگزاری آنا 27 تیر 1397 خبرگزاری آنا 28 تیر 1397 خبرگزاری آنا 29 تیر 1397 خبرگزاری آنا 30 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۲:۵۴    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: دستورالعمل جدیدی برای یگان حفاظت محیط زیست ابلاغ شده که بر اساس آن سازمان برنامه و بودجه مکلف به تعریف ردیف بودجه مشخص برای یگان حفاظت محیط زیست شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۹:۳۳    
تحقیقی برای تولید واکسن آنفلونزا به داوطلبان 3500 دلار وعده می دهد. این داواطلبان پس از واکسینه شدن باید به مدت 10 روز در برابر ویروس آنفلونزا در یک هتل مخصوص بمانند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۷:۴۵    
ثبت سفارش و واردات لنت منوط به اخذ مجوز از دفتر صنایع شیمیایی و سلولزی وزارت صنعت شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۶:۳۰    
میزان مصرف ما در سال 96، 27 درصد بیشتر از سال 90 بوده است دیروز هم که نورعلی نور اتفاق افتاد و هموطنان با شکستن رکورد مصرف برق افتخار دیگری آفریدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۶:۱۵    
چین در اقدامی تلافی جویانه اعلام کرد از امروز تعرفه گمرکی بر کالاهای وارداتی از آمریکا را به ارزش 34 میلیارد دلار اجرایی می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۵:۱۵    
فهرست برندهای نوشیدنی غیرمجاز برای واردات بر اساس اعلام دفتر مبارزه با قاچاق کالاهای هدف منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۴:۴۸    
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص دخل و تصرف مالک در باغ الهیه طی گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۳:۱۵    
دانشمندان متوجه شده اند شهاب سنگ ها از برخورد سیاراتی گم شده و بی نام و نشان در منظومه شمسی به وجود آمده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۲:۴۶    
در پی آغاز عملیات تقسیم و اختصاص سهام عدالت فوت شدگان به وراث آنان، مدارک لازم برای دریافت سود سهام عدالت مشمولان متوفی اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۲:۲۸    
اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) سلسله نشست های آنچه جوان امروزی باید بداند را ویژه بانوان جوان برگزار می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۴۸    
برخی کارشناسان امنیتی از مدت ها پیش بر این باور بودند که تعدادی از برنامه های تلفن همراه از میکروفون گوشی برای جاسوسی از محیط اطراف استفاده می کنند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۴۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از تمایل بخش خصوصی به احداث سینما در این استان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۰۲    
قانون با گرانفروشان چه می کند؟ کارشناسان وکیل آنلاین به این پرسش پاسخ داده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۰:۵۹    
تهیه کننده تمام قد گفت: مهدی آشوریها، نگارگر تابلوی "گفتگوی تمدن ها"، که به پایان بردن آن چهار سال به طول انجامید و این اثر ارزشمند هم اکنون در موزه سازمان ملل قرار دارد، مهمان این برنامه می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۰:۵۳    
شعب دیوان عدالت اداری در رسیدگی به شکایت های مختلفی به خواسته احتساب تفاوت تطبیق و فوق العاده ویژه در پاداش پایان خدمت، آرای متفاوتی صادر کرده بودند که در نهایت هیات عمومی دیوان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۰:۳۵    
رئیس سازمان نظام پرستاری بر ضرورت استفاده از کادر پرستاری حرفه ای در بحث های خالی حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: پرستاران می توانند همچون سایر کشورها به جای پزشکان عمومی، بیماران را ویزیت کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۰:۲۹    
نظام پذیرش و آموزش وکالت دادگستری، موضوع این هفته برنامه مناظره شبکه یک سیما خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۰۰    
رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع اظهار کرد: در راستای کمک به صنعت دریای کشور و استفاده از نیروی متخصصان داخلی و توجه به تولید داخل در حوزه های شناورهای غیرنظامی قرارداهایی منعقد شده و قرار از سال ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۱:۴۸    
دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با اشاره به تأثیر شفاف سازی بر عملکرد مسئولان، گفت: فراگیر شدن این امر در کشور بازدارندگی برای افراد ایجاد می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۹:۱۳    
ژوان لوندیس ، سفیر استرالیا در بغداد با رئیس جریان حکمت ملی عراق دیدار کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۱۳    
فیلم سینمایی مأموریت غیرممکن به کارگردانی یعقوب غفاری که این روزها مراحل فیلمبرداری را طی می کند، به نیمه راه خود رسیده و این روزها بازیگرانی نظیر جمشید هاشم پور و رضا یزدانی مقابل دوربینش ظاهر شده ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۸    
تفاهم نامه همکاری بین وزیر آموزش عالی سوریه و معاون آموزشی وزارت بهداشت ایران به منظور گسترش همکاری ها در زمینه آموزش و تحقیقات علوم پزشکی منعقد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۱    
جمعی از مدرسین و مبلغین حوزه علمیه قم طی بیانیه ای خطاب به سران سه قوه تاکید کردند: سه قوه به ویژه دولت با در نظر گرفتن بی توجهی برخی مسئولین، و نابسامانی اقتصادی و بی ثباتی بازار ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۶    
بازار آزاد تهران در معاملات خود با کاهش قابل توجه قیمت سکه همراه بود و در کنار آن بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ دلار، یورو و پوند افزایش قیمت را تجربه کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۴:۱۶    
روزنامه واشنگتن پست در گزارشی به بررسی نتایج تحقیقاتی که میزان خودشیفتگی مردم کشور ها را سنجیده است، پرداخت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۴:۰۷    
دوره آموزشی مشترک توسط دانشگاه تهران و دانشگاه فرایه برلین با تدریس 8 استاد آلمانی و 2 استاد ایرانی آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۳    
همانطور که مسئولان ایرانی تاکید کرده بودند، زوج دستگیر شده در بلژیک که ادعا شده قصد بمب گذاری در نشست منافقین را داشتند، از اعضای این گروهک تروریستی هستند و اسناد عضویت آن ها نیز منتشر شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۲    
شرکت علی بابا با همکاری شرکت گس (Guess) یک سیستم هوش مصنوعی را توسعه داده اند که می تواند در هنگام خرید لباس به افراد پیشنهادهای جذاب بدهد و لباس آنها را ست کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۹    
کنار هم قرار گرفتن دختر و پسر به عنوان همسر، باید سرآغازی برای تحول و رشد در زندگی و رسیدن به آرامش باشد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۳    
شبکه های محتلف سیما در روزهای پایانی هفته فیلم های مختلفی را روانه آنتن می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۰    
مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی فردا آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته ادامه دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۱    
رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، یکی از مشکلات جامعه را عدم آگاهی صنعت کشور از دستاوردهای دانشگاه دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۳۹    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با اشاره به مصوبه دولت برای راه اندازی بازار ارز ثانویه گفت: ارزهای حاصل از 20 درصد صادرات غیر نفتی که ارایه آ ها در سامانه نیما نخواهد بود در بورس منتفی است و لذا کشف ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۵    
مشاور سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: آخرین مهلت دریافت کارت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ساعت 24 امروز است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۲    
دستاوردهای مرکز آموزشی و فرهنگی سما رشت در دومین نمایشگاه تکنولوژی نوین آموزشی و هوشمندسازی مدارس استان گیلان به نمایش درآمد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۹:۴۸    
امروز گوگل لوگوی خود را برای گرامیداشت یکصدوچهل وهفتمین سالروز تولد هوبرت سیسیل بوث (Hubert Cecil Booth)، مهندس و مخترع بریتانیایی تغییر داده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۹:۴۸    
نشریه خط حزب الله در شماره صد و چهل خود با اشاره به آغاز خط رسانه ای غرب برای کلید زدن پروژه تغییر در نظام جمهوری اسلامی ایران به بررسی بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص با عنوان روایتی از تشکیل ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۶    
شاهنامه شناس و استاد دانشگاه پیام نور به عنوان بهترین چهره میراث فرهنگی ایران در گروه سنی زیر 40 سال انتخاب و موفق به کسب جایزه سرو ایرانی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۰    
تهدید رئیس جمهور ایران و افت ذخایر انبارهای نفت آمریکا، برای دومین هفته متوالی موجب افزایش قیمت نفت برنت دریای شمال شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۹:۰۳    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل تاکید کرد: انتقال دانش و فناوری، آموزش حرفه ای و بین المللی سازی آموزش عالی سه سیاست کلان ومحوری وزارت علوم در توسعه همکاری های علمی بین المللی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۷:۵۴    
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران و اتریش به دنبال استحکام روابط مشترک هستند، تاکید کرد که روابط ایران و اتریش همواره به نفع دو ملت، منطقه و جهان بوده و امیدواریم روز به روز گسترش یابد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۷:۵۱    
وزیر ورزش با حضور در اردوی تیم ملی ووشو وعده پاداش 5 هزار دلاری به مدال آوران داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۷:۴۵    
بر اساس بخشنامه معاون مالیات ارزش افزوده سازمان مالیاتی، روز شنبه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار می باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۷:۰۶    
کاپیتان والیبال نوجوانان ایران گفت: بازیکنان تیم ملی با تمام انرژی در مسابقات حاضر شدند و با کسب سهمیه جهانی حالا در جمع 4 تیم حضور دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۶:۴۵    
مدیران ترافیکی شهر تهران همچنان در برابر خواست اعضای شورا و اهالی رسانه برای انتشار نام رسانه ها در کنار خبرنگارانی که طرح ترافیک گرفته اند، مقاومت می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۶:۲۴    
رئیس کلانتری 114 غیاثی جزییات دستگیری سارق سابقه دار محله غیاثی را تشریح کرد و گفت: متهم از افراد سابقه داری است که به جرم سرقت به عنف از سال گذشته در زندان بوده اما 4 روز پس از آزادی دوباره دست به ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۶:۱۸    
هافبک ایرانی وروتسواف گفت: می خواهم به تیم اشلانسک وروتسواف کمک کنم و بهترین نتایج را به دست آوریم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۶:۱۵    
جنبش انصارالله یمن اعلام کرد، مواضع مسئولان این جنبش در قبال تحولات استان و بندر" الحدیده" ثابت است و شروط ائتلاف متجاوز سعودی برای پایان درگیری های الحدیده ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۶:۰۹    
اتحادیه اروپا اعلام کرد: وین پایتخت اتریش روز جمعه میزبان وزرای خارجه 5 کشور امضا کننده برجام به علاوه ایران برای برگزاری نشست مشترک برجام با هدف اطمینان از تداوم اجرای برجام خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۶:۰۹    
چینی ها می گویند موفق به تولید نوعی اسلحه لیزری شده اند که می تواند بدن انسان را زغال کند. حداکثر برد این سلاح 800 متر است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۶:۰۶    
متأسفانه یکی از رویه هایی که از محل آن آسیب های زیادی به اقتصاد کشور وارد کرده است، محبوبیت و ورود بیش از حد کالاهای خارجی و برند گرایی در بین برخی از خانواده ها و جوانان است که رکود در بخش صنعت را ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۵:۴۲    
مدیر روابط عمومی شبکه نسیم گفت: فردا شب مهدی فخیم زاده هنرمند خوب کشورمان مهمان برنامه شبی با عبدی با اجرای اکبر عبدی خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۵:۳۳    
پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور فردا جمعه 15 تیر همزمان با سراسر کشور در سه حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۵:۱۵    
ثبت شناسه کالا برای واردکنندگان محصولات کشاورزی از ابتدای مردادماه سالجاری، در سامانه جامع تجارت الزامی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۴:۴۵    
اخیرا از فروشگاه اپل استور در ماکائو رونمایی شده است که نمای ساختمان آن از کامپوزیت نوینی به نام شیشه سنگ ساخته شده است. این کامپوزیت ظاهر شفافی به ساختمان بخشیده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۴:۰۰    
مدیرعامل خانه کتاب در پیامی فرا رسیدن چهاردهم تیرماه، روز قلم را به صاحبان قلم تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۳:۱۸    
سرپرست اداره محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی ازدستگیری یک گروه شکارچی غیر مجاز در این شهرستان خبرداد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۳:۱۵    
عصر شعر صادقانه ها با حضور شاعران برجسته آیینی به مناسبت ایام شهادت امام صادق (ع) در خانه مهر رضا برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۳:۱۵    
دانشمندان در تحقیقی جدید تخمین زده اند خسارات ناشی از افزایش سطح دریا و گرمایش جهانی تا 2100 میلادی سالانه بالغ بر 14 هزار میلیارد می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۲:۴۵    
عملیات احداث بند خاکی به روی رودخانه کارون به همت جهادگران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به اتمام رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۲:۴۲    
چهارمین کنگره آسیا-پاسفیک به میزبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مرکز همایش های صداوسیما برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۱:۴۹    
دو شرکت بزرگ فناوری از آمریکا و چین قصد دارند با همکاری یکدیگر بر میزان ایمنی و هوشمندی خودروهای خودران بیفزایند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۱:۴۶    
حزب الله لبنان در حالی که نهادهای بین المللی به مانع تراشی در مسیر بازگشت آوارگان سوری به کشورشان متهم شده اند، با اعلام مراکزی برای ثبت درخواست آوارگان، این مسئولیت را برعهده گرفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۱:۴۰    
رئیس کل دادگستری گلستان از صدور دستور ویژه قضایی برای برخورد با عاملان آتش سوزی جنگل های این استان خبر داد و گفت: برای عاملان آتش سوزی های اخیر جنگل های گلستان پرونده کیفری تشکیل می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۰:۵۸    
تیم فوتبال تراکتورسازی در یکی دو سال اخیر با تیم های ملی همکاری نداشته و معمولا به بازیکنان خود اجازه حضور در اردوهای تیم های ملی را نداده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۰:۵۵    
دستیابی به وزن ایده آل نیاز به انتخاب میان وعده های مناسب و کم کالری هم دارد، البته علاوه بر رعایت یک رژیم غذایی سالم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۰:۵۲    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: با توجه به افزایش دما در روزهای آینده ضروری است کشاورزان، دامداران و طبیعت گردان از روشن کردن آتش خودداری کنند .
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۰:۵۲    
عضو هیأت رئیسه مجلس خواستار معرفی قضات متخلف و همچنین شریف از سوی دستگاه قضایی به مردم شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۰:۵۲    
سپری کردن هشت ساعت در صندلی کم جای هواپیما شاید بدترین کابوس شما به نظر برسد، ولی اگر از قبل آمادگی داشته باشید، پروازهای طولانی مدت با هواپیما می تواند یک رویا باشد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۰:۵۲    
کاهش وزن کار ساده ای نیست و به ویژه اگر نگرش درستی درباره ی یک سبک زندگی مناسب نداشته باشید این کار بسیار دشوار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۰:۵۲    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: 40 اوباش استان اصفهان در عملیات ضربتی دیشب به همت پلیس خمینی شهر دستگیر و تعدادی سلاح گرم و سرد از آنان کشف شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۰:۵۲    
افرادی هستند که به نور آفتاب حساسیت دارند یا داروهایی مصرف می کنند که پوست را به نور آفتاب حساس می کند و با شروع بهار به تدریج متوجه علایم پوستی می شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۰:۵۲    
رییس انجمن آلزایمر ایران با اشاره به سونامی سالمندی در کشور، برنامه این انجمن جهت غربالگری و تشخیص زودهنگام بیماری آلزایمر را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۰:۵۲    
گیلاس از میوه های بسیار خوش طعم تابستان است که مواد مغذی فراوانی دارد و یک فنجان آن حاوی 90 کالری است که در سلامتی بدن و حتی طول عمر انسان بسیار موثر است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۰:۴۹    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه با کم آبی مهمترین و رایج ترین، عارضه بیماری های مرتبط به گرما است، گفت: برای پیشگیری از بیماری های مرتبط به گرما ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۰:۴۹    
یک شبکه صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم به دنبال یک پروژه پنهانی برای فشار آوردن به ایران است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۰:۴۹    
یک متخصص بیماری های عفونی بر اجتناب از مصرف آب های مشکوک و چشمه ای تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۰:۴۶    
محققان دریافتند که اولین حیوانات جهان احتمالا باعث گرم شدن کره زمین شده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۰:۱۳    
جسد مرد جوان اراکی که هنگام تفرج در حاشیه رودخانه هراز به همراه دختر سه ساله اش به داخل آب سقوط کرده بود ، پس از سه روز پیدا شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۴۷    
رئیس جمهور کشورمان گفت: مسئولیت تغییر وضعیت و سطح همکاری ایران با آژانس بر عهده کسانی خواهد بود که وضعیت جدید را بوجود آورده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از احضار سفرای فرانسه، بلژیک و کاردار آلمان در تهران به این وزارتخانه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۳۵    
حسین جابری انصاری فرستاده ویژه رئیس جمهوری کشورمان روز چهارشنبه با الباجی قاید السبسی رئیس جمهوری تونس دیدار و پیام دکتر روحانی را تقدیم وی کرد .
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۳۲    
رئیس جمهور ، تاریخ روابط تجاری و دوستانه ایران و اتریش را 160 ساله و پر افتخار دانست و با بیان اینکه اعتماد متقابل بزرگترین پشتوانه مناسبات اقتصادی ایران و اتریش است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۱    
پرسپولیس در دیداری تدارکاتی در اردوی کرواسی مقابل تیم این کشور به پیروزی رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۲:۵۳    
داور بین المللی فوتبال کشورمان به عنوان داور چهارم یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۲:۵۰    
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز به عنوان قهرمانی رقابت های نوجوانان جهان در کشور کرواسی رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۲:۲۳    
سرمربی پیشین تیم ملی امید به عنوان دستیار اول سرمربی ولزی تیم تراکتورسازی انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۲:۱۱    
دو بازیکن تیم ملی ژاپن پس از جام جهانی روسیه از فوتبال ملی خداحافظی کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۵۹    
هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس به تیم لهستانی پیوست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۵۳    
آب در تمام فرایندهای متابولیکی، نقل و انتقال مواد مغذی به سلول ها، دفع مواد زائد، تنظیم دمای بدن و ... نقش دارد. اما آب رسانی به بدن همراه با برخی از اشتباهات است که شاید از آنها کاملا بی اطلاع باشیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۴۵    
خون شما ممکن است بنا به دلایلی مانند فعالیت فیزیکی ناکافی، رژیم غذایی سرشار از پروتئین حیوانی، فقدان غذای سالم، و ... دچار سمیت شده و شما را در معرض خطراتی چون حمله قلبی و یا سرطان قرار دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۳۹    
یکی از اوقات بسیار شریف و گرانبها، بین الطلوعین (از زمان اذان صبح تا طلوع خورشید) است و اخبار زیادی از اهل بیت علیهم السلام در فضیلت این وقت و در ارتباط با عبادت و ذکر و تسبیح خداوند در این مدت وارد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۲۷    
مواد غذایی ای که شما روزانه از آن ها استفاده می کنید تاثیر بسزایی بر وضعیت سلامت شما دارد. استفاده از برخی میوه ها در روز بدن شما را در مقابل حمله های قلبی و سکته مغزی محافظت می کند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۲۱    
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان، قهرمان زودهنگام رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان در کرواسی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۱۸    
اسکیت بازان ایرانی به مصاف با حریفان جهانی می روند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۰۳    
ملی پوشان امید تیم فوتبال پرسپولیس امروز بعد از بازگشت از کرواسی در اردوی تیم امید حاضر شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۰۰    
تیم نوجوانان ایران در ششمین روز مسابقاتی والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا و انتخابی برد شیرینی در برابر هندوستان با نتیجه 3 بر صفر گرفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۰:۳۰    
یک مقام ارتش آمریکا به سخنان رئیس جمهوری ایران درباره تلاش آمریکا برای جلوگیری از صادرات نفت ایران واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۰:۰۳    
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران از عدم تناسب ساعت بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی متناسب با ساعات گردشگری در شهر انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۰:۰۰    
برنامه تلویزیونی ثریا پس از 2 ماه وقفه از امشب روی آنتن شبکه یک سیما می رود.