دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۲۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 8 شهریور 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 شهریور 1401 دیار میرزا 2 شهریور 1401 دیار میرزا 3 شهریور 1401 دیار میرزا 4 شهریور 1401 دیار میرزا 5 شهریور 1401 دیار میرزا 6 شهریور 1401 دیار میرزا 7 شهریور 1401 دیار میرزا 8 شهریور 1401 دیار میرزا 9 شهریور 1401 دیار میرزا 10 شهریور 1401 دیار میرزا 11 شهریور 1401 دیار میرزا 12 شهریور 1401 دیار میرزا 13 شهریور 1401 دیار میرزا 14 شهریور 1401 دیار میرزا 15 شهریور 1401 دیار میرزا 16 شهریور 1401 دیار میرزا 17 شهریور 1401 دیار میرزا 18 شهریور 1401 دیار میرزا 19 شهریور 1401 دیار میرزا 20 شهریور 1401 دیار میرزا 21 شهریور 1401 دیار میرزا 22 شهریور 1401 دیار میرزا 23 شهریور 1401 دیار میرزا 24 شهریور 1401 دیار میرزا 25 شهریور 1401 دیار میرزا 26 شهریور 1401 دیار میرزا 27 شهریور 1401 دیار میرزا 28 شهریور 1401 دیار میرزا 29 شهریور 1401 دیار میرزا 30 شهریور 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۶    
بهروز کمالوندی در خصوص خواسته های بیشتر آژانس بین المللی انرژی اتمی از ایران تصریح کرد: این خواسته ها زیاده خواهی محسوب می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۱۸:۲۹    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در جلسه شورای شهر لاهیجان، به منظور ارج نهادن به شخصیت والای دکتر پیروز که از پزشکان ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ - ۱۱:۳۵    
با پایان یافتن مسابقات لیگ یک فوتبال بزرگسالان گیلان دخانیات و اکباتان خمام به لیگ برتر فوتبال گیلان (جام گیل) صعود کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۵    
به مناسبت هفته دولت 9 پروژه آب و فاضلاب شهرستان مرزی آستارا با اعتباری بالغ بر 337 میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری گیلان، فرماندار ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ - ۰۹:۵۲    
فرمانده انتظامی استان گفت: 131 کیلوگرم مواد غذایی فاسد از یک اغذیه فروشی در شهرستان رشت کشف و این مغازه پلمب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ - ۰۸:۵۵    
معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: شاهد رشد روز افزون تجهیز و تکمیل زیرساخت های صنعتی و استقرار صنایع بسیار خوبی در سطح کشور هستیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ - ۰۰:۲۵    
شاگردان مازیار زارع در دیداری خانگی و در شب حضور تماشاگرانش در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی برابر ذوب آهن اصفهان به تساوی رضایت دادند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۲۳:۴۰    
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه گفت: مسلما از لحاظ روانی احیای برجام بسیار موثر است. گشایش در فروش نفت بیشتر، گشایش در کار های بانکی تاثیرات خودش را دارد. اما باید ببنیم به چه صورتی اجرایی می شود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۲۳:۱۰    
یک وکیل دادگستری گفت: مهدی تاج نسبت به شایستگانی که در فوتبال هستند اما به دلایل مختلف محروم از حضور در چنین رقابتی هستند اصلح و شایسته تر از همه نیست اما نسبت به مدیرانی که فعلا هستند و توان حضور در ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۵    
باتوجه به پیگیری استاندار گیلان و بر اساس اعلام منابع موثق از وزرات نفت، با نظر مثبت وزیر نفت دولت سیزدهم و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۲۲:۲۰    
مدیرعامل خبرگزاری دولت، اشتباه این خبرگزاری در ارائه آمار مربوط به جهش سرمایه گذاری در دولت رئیسی را پذیرفت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۲۲:۱۵    
وزیر کشور با بیان اینکه ناآرامی های سیاسی عراق با دوراندیشی و عقلانیت مسئولان آن کشور رو به برطرف شدن است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۲۱:۴۵    
وقتی اعضای یک باند سرقت بر سر تقسیم اموال مسروقه بحث شان شد، خبر نداشتند که دختری به صورت اتفاقی حرف های آنها را شنیده است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۲۱:۱۵    
مسابقات تیم های ملوان بندر انزلی با ذوب آهن اصفهان از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندر انزلی با تساوی به پایان رسید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۲۱:۰۰    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به تحولات ژئوپلتیک حوزه اوراسیا اشاره کرد و گفت: نباید تجربه تلخ از دست دادن فرصت های تجاری قفقاز و آسیای میانه در دهه هفتاد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۲۰:۱۰    
فرمانده انتظامی رشت گفت: مرد 62 ساله اصفهانی حین شنا در ساحل بخش خشکبیجار غرق شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۹:۵۰    
یلدا ابتهاج عنوان کرد: در شهری که خانه ی مادری سایه خراب شده است یعنی محل تولد سایه، این شهر اکنون نشانه می دهد که خواهان حفظ مفاخرش هستند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۰    
وجود زیرساخت های قوی و به روز در سطح شهرک ها می تواند عاملی اثربخش در جذب سرمایه گذاران جدید صنعتی در استان و افزایش درآمد سرانه و اشتغال پایدار برای استان باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۸:۵۰    
رییس کل دادگستری گیلان از تالاب امیرکلایه رودبنه که روز گذشته دچار حریق شده بود بازدید کرد و گفت: برخورد دستگاه قضایی در مورد این متخلفان، قاطعانه و شدید خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۸:۳۵    
با حضور سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت و اعضای شورای اسلامی شهر زمین ورزشی پارک آب آسیاب افتتاح شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۰    
اگر میخواهید با یک رژیم تخصصی و تضمینی برای لاغری آشنا شوید عبارت “رژیم لاغری فیت شو” را در گوگل سرچ کنید و به سایت اول مراجعه کنید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۵    
وکیل مدافع سپیده رشنو از آزادی موکلش با تودیع وثیقه خبر داد. نعیم رضا نظامی چهارمحالی در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: موکلم امروز با قرار وثیقه از زندان آزاد شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۰    
بنابر توضیحات مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، در این استان همچون سایر استان های کشور ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۵:۴۰    
پیش از ظهر روز سه شنبه، پروژه های عام المنفعه مدیریت شهری لنگرود در هفته دولت افتتاح شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۵:۲۰    
رهبر جریان الصدر به معترضان و تحصن کنندگان در منطقه سبز بغداد یک ساعت مهلت داد تا این منطقه را ترک کنند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۵    
حضرت آیت الله خامنه ای، زنده کردن امید و اعتماد مردم را مهمترین توفیق دولت دانستند و افزودند: مردم می بینند که دولت در وسط میدان و مشغول کار و تلاش برای حل مشکلات و خدمت رسانی به آن ها است و این ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۰    
سرهنگ عبدالعلی شعبانی، فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان و مالخران گوشی تلفن همراه و اعتراف آن ها به 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۰    
در مراسم امضای تفاهم نامه بنیاد مستضعفان با اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، 36 قطعه زمین به ارزش 320 میلیارد تومان در سراسر استان به آموزش و پرورش و به صورت رایگان واگذار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۳:۱۵    
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز دولتی بر سر کار است که همه شاخص های دولت کریمه در دوره حاکمیت ولایت فقیه را دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۳:۱۰    
میرشاد ماجدی سرپرست سابق فدراسیون فوتبال امیدوار است که مهدی تاج بتواند آورده خوبی برای فدراسیون فوتبال داشته باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۰    
مهدوی با اشاره به این که جهاد روایت و تبیین فقط برای افراد با تحصیلات درجه بالا نیست، افزود: تمام اقشار مردم به اندازه سهم اثرگذاری خود در خانه ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۲:۵۰    
مرد 33 ساله ای که همسر 16 ساله باردارش را به خاطر تقاضای خرید سیسمونی به قتل رسانده بود، در حضور مقام قضایی از این جنایت تکان دهنده پرده برداشت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۰    
مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه طی جلسه ای امروز، حکم متهمان پرونده متروپل آبادان را اعلام کرد. متهم اصلی متوفی حسین عبدالباقی 75 درصد مقصر بوده و دیه اولیای دم از اموال این فرد که پیشتر توقیف شده ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۲    
مهدی تاج پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: باید دست به دست هم بدهیم برای رفع مشکلات فوتبال. از دو کاندیدای دیگر هم تقدیر و تشکر می کنم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۲:۱۵    
معاون وزیر صمت با ارائه تحلیلی از تغییر و تحولات ژئوپلتیک به وجود آمده در حوزه اوراسیا و روسیه که منجر به عزم جدی همه ارکان دولتی و بخش خصوصی روسیه برای توسعه همکاری ها با طرف ایرانی در زمینه های ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۵    
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه اولویت نخست سازمان بهزیستی برای واگذاری کودکان به عنوان “فرزندخوانده” با خانواده های بدون فرزند است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۱:۴۰    
انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد و در نهایت مهدی تاج موفق شد ریاست این فدراسیون را به دست آورد. 2 نامزد پیشنهادی مهدی تاج به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال برگزیده شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۰    
انتخابات فدراسیون فوتبال از ساعت 10 صبح امروز (سه شنبه) در سالن همایش های صداوسیما آغاز شده است. مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی سه نامزد کسب کرسی ریاست این فدراسیون هستند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: با شکایت یک شرکت صنعتی در رشت مبنی بر تقلب یک شرکت تولید بِتُن در این شهرستان و عرضه بِتُن آماده با کیفیت کم، رسیدگی به این موضوع در دستورکار این اداره کل قرار گرفت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۵    
یکی از سوختهای فسیلی و طبیعی زغال سنگ تصفیه شده می باشد که لازم است پس از استخراج تصفیه شده و برای مصارف مختلف قابل استفاده شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۵    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه با توجه به شرایط عراق همه مرزهای ایران با این کشور بسته است، گفت: زائران اربعین به مرزها مراجعه نکنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۵    
شهرام مومنی با بیان اینکه کانون آتش یکباب کافه رستوران در طبقه فوقانی ساختمان تجاری بوده، افزود: تیم های عملیاتی از طریق ورود به کانون آتش و نیز خودروهای نردبان مستقر در محل حادثه نسبت به مهار و ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۰:۲۵    
مجید شهیدی، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در گفتگویی کوتاه، اظهار داشت: دبیرکل فدراسیون در مورد اتفاقات ساعات اخیر خودش پاسخ می دهد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۲    
دستگیره کابینت مشکی به دلیل رنگ خاصی که دارد برای کابینت ارزان سبک مدرن بسیار زیبا است و می تواند دارای کاربردهای متنوعی باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۰    
وزیر ورزش و جوانان در توضیح ماجرای شبانه لغو و سپس تصمیم به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال می گوید که فقط 2 نفر از اعضای هیات رئیسه مخالف برگزار نشدن انتخابات فدراسیون فوتبال بوده اند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۰    
مدیر کل مدیریت بحران گیلان بیان کرد: آتش سوزی تالاب امیرکلایه به طور کامل اطفا شد و 5 نفر از عوامل این آتش سوزی دستگیر شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۵    
مدیرکل نظارت عتبات سازمان حج و زیارت از توقف اعزام کاروان های زیارتی به عراق در پی ناآرامی های داخل این کشور، خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۵    
بسیاری از دستگاه های صنعتی بدون استفاده از گریس و روانکاری قابل استفاده نیستند. استفاده از گریس صنعتی در مقابل سایر روغن ها نیاز به مقدار کمتری برخوردار است ولی جایگاه آن در صنایع دارای اهمیت بالایی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۸:۵۰    
همزمان با افزایش تلفات درگیری های بغداد به 20 کشته و 300 زخمی، دولت عراق نیز روز سه شنبه را در سراسر این کشور تعطیل اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۸:۴۵    
بشردانش گفت: در بحث رودخانه های گوهررود و زرجوب رشت تنها در یک مقطع و با منابع داخلی 300 میلیارد ریالی حدوداً یک کیلومتر عملیات لایروبی انجام شد و با توجه به انتخاب پیمانکار جدید به عنوان برنده ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۸:۰۵    
میوه خرما سرشار از ویتامین آ و املاح مختلف می باشد و به همین دلیل موجب تقویت چشمها و پیشگیری از پیر چشمی و ضعیف شدن چشم می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۰۷:۴۰    
در جلسه فوری هیات رییسه، تصمیم بر این گرفته شد که مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شود.این در حالی بود که پیش از این حسن کامرانی فر خبر از لغو این مجمع انتخاباتی داده بود.