چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۹:۲۳Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 21 شهریور 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 شهریور 1401 دیار میرزا 2 شهریور 1401 دیار میرزا 3 شهریور 1401 دیار میرزا 4 شهریور 1401 دیار میرزا 5 شهریور 1401 دیار میرزا 6 شهریور 1401 دیار میرزا 7 شهریور 1401 دیار میرزا 8 شهریور 1401 دیار میرزا 9 شهریور 1401 دیار میرزا 10 شهریور 1401 دیار میرزا 11 شهریور 1401 دیار میرزا 12 شهریور 1401 دیار میرزا 13 شهریور 1401 دیار میرزا 14 شهریور 1401 دیار میرزا 15 شهریور 1401 دیار میرزا 16 شهریور 1401 دیار میرزا 17 شهریور 1401 دیار میرزا 18 شهریور 1401 دیار میرزا 19 شهریور 1401 دیار میرزا 20 شهریور 1401 دیار میرزا 21 شهریور 1401 دیار میرزا 22 شهریور 1401 دیار میرزا 23 شهریور 1401 دیار میرزا 24 شهریور 1401 دیار میرزا 25 شهریور 1401 دیار میرزا 26 شهریور 1401 دیار میرزا 27 شهریور 1401 دیار میرزا 28 شهریور 1401 دیار میرزا 29 شهریور 1401 دیار میرزا 30 شهریور 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۰:۰۶    
در راستای انجام پروژه های پژوهشی کاربردی و رفع نیازهای فناورانه شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان، تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی با پارک علم و فناوری استان گیلان منعقد و مبادله شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۲۲:۴۶    
دردهای ضربان دار در پشت یا زانو ممکن است نشانه کمبود ویتامین D باشد. این درد می تواند مانند دردی نافذ در عمق بدن احساس شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۲۰:۰۱    
لوبیا چیتی از حبوباتی می باشد که دارای طعم بسیار خوبی است و در بیشتر غذاها کارایی دارد و ایرانیان نیز از آن به وفور استفاده می کنند و در انواع آش ها نیز از این محصول استفاده می کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۸:۳۴    
ما نمونه های هوشمندی از قفل برقی قم را ساخته ایم که می توانند امواج رادیویی rfid را شناسایی نموده و توسط یک ریموت به آسانی مدیریت شوند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۰۸:۴۹    
برک می گوید: در این مطالعه داوطلبانی که یک تخته شکلات تلخ 70 درصد مصرف کرده بودند، پس از 30 دقیقه افزایش عظیمی را در فرکانس گاما در نواحی مهمی ای از مغز (قسمت پشتی و سمت راست مغز) نشان دادند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۲۳:۴۶    
حامد اصیلی با ابراز نارضایتی از اتلاف بیت المال، گفت: افراد مذکور ضمن ارائه توضیحات خود، موظف به بازسازی آسفالت در اسرع وقت شده و درصورت عدم رسیدگی عواقب حقوقی متوجه خاطیان خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۱۰:۱۵    
الهه پورصالح یکی از نخبه های ورزش والیبال در ایران است که پله های ترقی را با کمک پدر و مادر خود سریع طی کرده و اکنون عضوی از یک تیم تاریخ ساز است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۰۸:۵۰    
رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: طرح مطالعاتی تجهیز و یکپارچه سازی 10 هزار هکتار از شالیزار های گیلان انجام شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۰۸:۱۵    
محققان کشور در یک پژوهش تأثیرات بی نزاکتی در محل کار را بر وضعیت خلاقیت کارکنان مورد بررسی قرار داده و این تأثیرات را معنی دار و قابل توجه دانسته اند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۳:۳۴    
معاون اجرایی رییس جمهور اظهار گفت: عملیات اجرایی راه آهن رشت – کاسپین در صورت تامین منابع، به عنوان بخشی از کریدور ریلی شمال – جنوب تا دهه فجر امسال آغاز می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۳:۲۰    
نماینده وزن 97 کیلوگرم با شکست حریف عنوان دار خود از ترکیه به مدال برنز جهان رسید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۳:۱۵    
معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: برنامه وزارت جهاد کشاورزی پنج برابر کردن صادرات برخی محصولات به اتحادیه اقتصادی اروسیا از راه گیلان است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۳:۰۱    
مازیار علیپور، مدیرعامل آب و فاضلاب استان گیلان در جلسه شورای اداری شهرستان شفت اظهار داشت: به واسطه وضعیت نامناسب آبرسانی دومین استان محروم کشور از این نظر هستیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۲:۲۱    
درحالی که از عصر امروز (دوشنبه) زمزمه های بازگشت امیرحسین علوی به شهرداری شنیده می شد، او در فضای مجازی اعلام کرد که در مسیر خدمت به مردم خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۴    
مدیر روابط عمومی تیم والیبال طلوع سفید باران انزلی در مورد روند بازی خاطرنشان کرد: دو ست نخست را واگذار کردیم ولی با مدیریت و درایت کادر فنی و همت خود بازیکنان توانستیم 3 ست را پشت هم پیروز شویم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۱    
با نظر اکبر میثاقیان قرارداد محمد طالبی، سعید طالبی، مهرگان گلبرگ، پژمان نجات، مهرام دامادی و رضا امیدی بازیکنان سهمیه بزرگسال فصل گذشته داماشی ها با این باشگاه گیلانی تمدید شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۱    
طی حکمی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای گیلان، رضا میشنی بعنوان سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی آبفای گیلان منصوب و معرفی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۱    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس می گوید: طرحی را تدوین کرده ایم که بر این اساس اگر دختر و پسری 9 ماه زیر یک سقف نبودند، بتوانند طلاق بگیرند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۱    
در انتخاب فونت مناسب و خوانا برای متن و نوشته های سربرگ باید به چند نکته توجه کرد. این نکات شامل نوع فعالیت شرکت و سازمان، انحنای و شکنندگی فونت، ضخامت و باریکی فونت، رنگ و اندازه فونت می باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۶    
محمدجواد همدانی نژاد: اقدامات بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در استان نجف کشور عراق با عنوان عملیات پوشش امدادی مراسم اربعین حسینی 1401 در درمانگاه نباء ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۰:۱۱    
برای تهیه محصولات درجه یک و با کیفیت شما می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات کافی محصول مد نظر خود را خریداری نمایید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۶    
گروسی تصریح کرد که هیچ پیشرفتی در تحقیقات جاری در مورد فعالیت های هسته ای ایران حاصل نشده و شکاف اطلاعاتی آژانس در مورد فعالیت های هسته ای ایران در حال افزایش است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۶    
با حضور میرشهاب مومنی و نمایندگان 12 باشگاه حاضر در لیگ، مراسم قرعه کشی بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال گیلان (جام گیل) فصل 1402-1401 برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۱    
همانطور که می دانید گوشی پزشکی رزگلد دارای طراحی های زیبا و منحصر به فردی به تولید می رسد که نوع ساختار آن باید به نحوی باشد تا در زمان گذاشتن در جیب لباس پزشک باعث آسیب و پاره شدن البسه نشود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۱    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان اظهار داشت: با توجه به کاهش سهم گیلان از آورد رودخانه ی سفیدرود بواسطه ی احداث سدهای بالادست سد سفیدرود، سد پلرود می تواند نیازهای آبی (کشاورزی و شرب و. ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۶    
خریداران گرامی می توانند برای تهیه انواع لاستیک موتور به صورت عمده و با قیمتی بسیار مناسب از طریق سایت آراد برندینگ اقدام نمایند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۱    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امروزه مردم با اپلیکیشن ها تقریبا رایگان تصویری صحبت می کنند حال ما نرخ تعرفه تلفن را گران می کنیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۳    
نماینده عالی دولت در گیلان از تخصیص صددرصدی (650 میلیارد تومان) اعتبار پروژه راه آهن رشت -کاسپین از محل اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهوری به استان و نیز تصویب 300 میلیارد تومان اعتبار متمم برای اتمام این ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۶    
سید مجتبی خدمت بین دانا، سرپرست شهرداری رشت تصریح کرد: شهرداری رشت برای زیرسازی جاده لاکان از هیچ تلاشی مضایقه نمی کند و با تسریع در انجام فرآیند مناقصه اجازه نمی دهد اعتبارات قیر این پروژه مانند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۱    
حسین یونسی مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان همراه معاونین خود با عیسی فرهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و پیرامون توسعه همکاری ما بین بنادر انزلی و کاسپین و افزایش خدمات ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۱    
سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 17 قلم شیء عتیقه مربوط به عصر آهن و دوره اسلامی در شهرستان ماسال خبر داد و افزود: متهم 41 ساله این پرونده دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۱    
بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: بعد از پیروزی انقلاب در نظام ما نه مسئله چادر اجباری شده و نه حجاب اجباری شده است بلکه قانونی شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۴:۰۶    
رییس سازمان ثبت احوال کشور با تاکید بر لزوم تعویض شناسنامه های قدیمی برای جلوگیری از بروز مشکل در دریافت خدمات، از صدور 14 هزار شناسنامه برای کودکان اتباع مادران ایرانی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۳:۴۱    
احمد آقایی اظهار داشت: مصوب شد تا شرکت آب نیرو به عنوان مجری طرح بر اساس قانون تقاضای فسخ را تنظیم و پس از تنفیذ و طی سیر قانونی و با حکم دادگاه ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۳:۲۱    
امیر سراجی گفت: به منظور ارتقای کیفیت یاددهی و یادگیری، جلوگیری از افت تحصیلی و جبران آسیب های تحصیلی دوران کرونا و به دستور ستاد ملی مدیریت کرونا ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۱    
کارلوس کی روش برای تقویت کادرفنی خود نام علیرضا منصوریان را به جای جواد نکونام به تیم ملی داده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۳۳    
کارشناس هواشناسی گیلان: دمای هوای گیلان 4 تا 8 درجه سلسیوس افزایش می یابد و از روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی و سرد دمای هوا دوباره بین 5 تا 10 درجه سلسیوس کاهش می یابد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۲۶    
در این مطلب بهترین ساختمان پزشکان در شهریار را معرفی می کنیم تا با بررسی اطلاعات لازم و مشاهده ویژگی های آن به راحتی بهترین کلینیک را انتخاب کنید و با خیال راحت برای درمان بیماری ها و مشکلات سیستمی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۶    
با نظر مازیار زارع سرمربی ملوان، اریکو پینهال مربی پرتغالی به عنوان دستیار به کادرفنی ملوان اضافه شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۶    
سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مذاکره با باشگاه فولاد ادامه دارد، گفت: حضور نکونام به عنوان دستیار ایرانی کی روش منتفی نشده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۳    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس درباره حاشیه های فرزند انسیه خزعلی و مسئولانی که فرزندانشان درخارج از کشور تحصیل می کنند اظهارنظر کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: با متمردین نرخ مصوب اعلام شده تبدیل شلتوک به برنج با جریمه 29 میلیارد تومانی برخورد گردید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۳    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بندرانزلی در خصوص هجوم تعداد زیادی پروانه به نقاط مختلف انزلی طی روزهای اخیر گفت: این حشرات خطری برای سلامت شهروندان ندارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
با توجه به اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، یارانه نقدی شهریور ماه ساعت 24 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
یک وکیل حرفه ای ناظر بر، اجرای صحیح قانون در محاکم است و هر کجا که قانون زیر پا گذاشته شود، باید بتواند با توان علمی بالای خود مانع از پایمالی حق شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار، چنانچه یک حساب بانکی بیش از 100 تراکنش در ماه داشته باشد و 35 میلیون تومان در تراکنش ها جابه جا شود، تراکنش تجاری تلقی می شود و باید مالیات پرداخت کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
اگر بخواهیم به ویژگیهای نخود فلافلی کرمانشاه پی ببریم می توان گفت که برای این غذا باید از نخود سه خان مرغوب و درجه یک استفاده کرد که از نظر طعم، سایز، اندازه و زمان پختش دارای کیفیت بالایی باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
مژگان امیدی از اجرای 3 طرح تحقیقاتی این شرکت در سال جاری خبر داد و افزود: به منظور بهره مندی از ظرفیت دانشگاه ها ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
برند دیور در زمینه تولید محصولات آرایشی فعالیت دارد و محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کرده است. یکی از این محصولات بی نظیر و بی رقیب کرم پودر دیور است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
تولید کننده قفل رمزدار کوچک سعی بر این دارد که از مرغوب ترین متریال برای ساخت استفاده کند تا مشتریان بتوانند آنها را با اطمینان تهیه کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
امروز تمام سرزمین های اسلامی برای استکبار ناامن شده است کشورهای اسلامی دیگر نقطه منفعت طلبی آمریکایی ها نیستند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
در مورد افرادی هم که دارای صورتهای بیضی هستند یکی از بهترین انتخابها گوشواره های مرواریدی و میخی می باشند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
سرهنگ سیدمهدی نجفی پور، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه اظهار داشت: سارقان سابقه دار در یکی از روستاها دستگیر و به 9 فقره سرقت اعتراف کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
وزارت کشور طی ابلاغی در سال 1400 موافقت خود را با تبدیل روستای پیربازار به شهر اعلام کرد تا در انتخابات ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم حمایت از حقوق مصرف کننده و حفظ قیمت ها و جلوگیری از هرگونه افزایش غیر واقعی قیمت ها تاکید کرد و از مسئولان خواست تا در خدمت به مردم و عمل به وظایف خود از هیچ تلاشی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
ابوالفضل شکری: تالاب کیاکلایه لنگرود همزمان با فصل گلدهی لاله های تالابی زیبایی بیشتری پیدا کرده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
سرهنگ امیرحسین نقی مهر، رئیس پلیس فتا استان گیلان از دستگیری عامل تصویربرداری مخفیانه و تهدید به انتشار آن در شبکه اجتماعی اینستاگرام، خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
جیپ با معرفی چهار مدل جدید اعلام کرد که تا سال 2030 میلادی تمام محصولاتش در اروپا و نیمی از محصولاتش در آمریکا الکتریکی خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
جهانبخش آرمان از وضعیت نامناسب ورزشگاه سردار جنگل رشت به دلیل استفاده بیش از حد مستاجر از این زمین، دستور بازسازی نقاط تخریب شده را ظرف مدت زمان دو هفته صادر کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۷    
فرماندار لاهیجان با اشاره به آغاز اجرای مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان از سال 82 و پیشرفت 55 درصدی این پروژه گفت: تکمیل و بهره برداری از این مجتمع با بودجه های استانی امکان پذیر نیست.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۷    
تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد پس از 24 سال بار دیگر قهرمان رقابت های جهانی والیبال شود. مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال 2022 که با حضور 24 تیم از چهارم شهریورماه به میزبانی دو کشور لهستان و ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۷    
حوزه هنری گیلان بمنظور تولید کتاب و مستند فراخوان گردآوری روایت های مردمی از نهضت جنگل صادر کرد. روایت های مردمی با داده های تاریخی مطابقت داده شده و توسط افراد ذیصلاح راستی آزمایی می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، پهپاد آرش 2 را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفته است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۷    
سخنگوی بانک مرکزی برخی ابهامات درباره مصوبه مربوط به تفکیک حساب های تجاری از غیرتجاری را تشریح و تأکید کرد: ملاک برای تعیین حساب تجاری، تعداد تراکنش واریز به حساب است نه مبلغ واریزی.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۷    
نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا مجلس در بحث سفر اربعین و سرگردانی زائران ورود کرده و توضیحاتی را از وزیر کشور به عنوان متولی ستاد اربعین و وزیر ارشاد به عنوان متولی حج و زیارت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۷    
ساعت 1:45 بامداد 31 تیر امسال، راننده یک خودروی عبوری در تماس با پلیس گفت سوار بر خودروام در حال عبور بودم که ناگهان یک خودروی تیبا را دیدم که مرد جوانی خود را از آن بیرون انداخت اما چون پاهایش بسته ...