چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۱:۳۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 19 شهریور 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 شهریور 1401 دیار میرزا 2 شهریور 1401 دیار میرزا 3 شهریور 1401 دیار میرزا 4 شهریور 1401 دیار میرزا 5 شهریور 1401 دیار میرزا 6 شهریور 1401 دیار میرزا 7 شهریور 1401 دیار میرزا 8 شهریور 1401 دیار میرزا 9 شهریور 1401 دیار میرزا 10 شهریور 1401 دیار میرزا 11 شهریور 1401 دیار میرزا 12 شهریور 1401 دیار میرزا 13 شهریور 1401 دیار میرزا 14 شهریور 1401 دیار میرزا 15 شهریور 1401 دیار میرزا 16 شهریور 1401 دیار میرزا 17 شهریور 1401 دیار میرزا 18 شهریور 1401 دیار میرزا 19 شهریور 1401 دیار میرزا 20 شهریور 1401 دیار میرزا 21 شهریور 1401 دیار میرزا 22 شهریور 1401 دیار میرزا 23 شهریور 1401 دیار میرزا 24 شهریور 1401 دیار میرزا 25 شهریور 1401 دیار میرزا 26 شهریور 1401 دیار میرزا 27 شهریور 1401 دیار میرزا 28 شهریور 1401 دیار میرزا 29 شهریور 1401 دیار میرزا 30 شهریور 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۴۶    
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گفت: 700 هزار نفر از معلمان کشور مدارک و مستندات خود را در سامانه رتبه بندی معلمین بارگذاری کرده اند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
در آستانه آغاز جام جهانی 2022 قطر، زمان برگزاری دیدارهای تیم ملی ایران مقابل اروگوئه و سنگال مشخص و اعلام شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
علی بابایی کارنامی در مورد انتشار خبری مبنی بر تصمیم یکجانبه دولت برای اصلاح ترکیب شورایعالی کار، گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
نماینده مردم رشت در مجلس درباره محمدهادی زاهدی وفا، گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت کار، می گوید که ایشان تقریبا سه ماه سرپرست این وزارتخانه بودند ولی تعامل، ارتباط گیری ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
فرماندار رشت با بیان این مطلب که استفاده از فناوری هسته ای در تحقیقات مرتبط با تامین امنیت غذایی آینده جهان یکی از مهمترین راهکارهای روز دنیا می باشد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به تلاش های این رژیم برای ممانعت از احیای برجام گفت که تل آویو اطلاعاتی درخصوص فعالیت های هسته ای ایران به کشورهای اروپایی داده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
عزیزی به والدین توصیه می کند احساسات خودشان را در کنار کودک کنترل کنند: پدر و مادری که در رابطه با مرگ عزیزان واکنش های بسیار بیش ازحد نشان بدهند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۰ - ۰۸:۳۱    
یک نماینده مجلس در واکنش به خبر حضور فرزند انسیه خزعلی در کانادا، می گوید که کسانی که حاضر نیستند در این مملکت زندگی کنند و به مردم خدمات دهند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۲۳:۵۶    
سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در بیانیه جدید گفتند: هماهنگ کننده اروپا در مذاکرات در بسته پیشنهادی خود، تغییراتی ایجاد کرد که ما را به حد انعطاف پذیری خود رساند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۱    
با اهدای لوح سپاس از علی پورحبیبی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقدیر و سپس حکم مسئولیت علی بزی به وی تقدیم شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۲۳:۲۱    
سرهنگ عبدالعلی شعبانی، فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری عامل نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد و گفت: در این درگیری یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۲۲:۵۵    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری شخصی که از زنان با وعده ازدواج و مهاجرت به کشورهای اروپایی کلاهبرداری می کرد خبر داد و گفت: مال باختگان، متهم را شناسایی کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۲۲:۳۱    
فرماندار فومن با بیان این که شاخص های برخورداری شهرستان واقعی نیست، خواستار تجدیدنظر در شاخص های فومن در سطح ملی و استانی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۲۲:۲۱    
مدیر رسانه ای ملوان با اشاره به اینکه انزلی پر باران ترین شهر ایران است، گفت: اگر قرار باشد با باران شهریور ماه که یک باران خیلی مختصر بوده یک مسابقه لغو شود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۲۲:۱۱    
نایلونهای دسته دار اغلب در فروشگاه های پوشاک و لوازم آرایشی مورد توجه قرار می گیرند، از مهمترین دلایلی که از نایلونهای مشکی زیاد استقبال می شود این است که داخل آنها دیده نمی شود و پوشش دهی بسیار عالی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۲۱:۵۵    
با حکم ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان، دکتر آرش یوسفی، به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان املش منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۲۱:۵۱    
برای خرید کلمن آب بزرگ از سایتهای مختلفی مانند آراد برندینگ می توان اقدام کرد اما حتما به این موضوع دقت باشید که از سایت معتبری محصول خود را خریداری کنید تا از کیفیت آن به خوبی اطمینان حاصل فرمایید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۲۱:۴۱    
سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه استان گیلان از جان باختن یک تن بر اثر خروج از جاده سواری پراید و سقوط آن از بالای پل در محور منجیل به لوشان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۲۱:۳۱    
مهدی رشاد کار در آتش نشانی را پر مخاطره و سخت توصیف و افزود: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کلاچای این است که از نظر امکانات و تجهیزات ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۲۰:۲۱    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت گفت: طی بازدیدی که بهمراه شهردار منطقه از خیابان سرچشمه انجام دادم، متوجه شدیم که هیچ ریزشی در قسمت جدید الاحداث آن اتفاق نیافتاده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۱    
یکی از مجموعه های بزرگی که می تواند در بسیاری از حوزه های تجاری همچون ظروف مسی کمک کنننده باشد مجموعه و سایت آراد برندینگ می باشد که توانسته در این راستا فعالیتهای بسیار زیادی را به تاجران ارائه دهد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۹:۵۵    
نشست مشترک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه کشور در استان گیلان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۹:۵۱    
رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در پنجاه و سومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت که به علت به حد نصاب نرسیدن تشکیل نشد اظهار کرد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۸:۴۱    
رئیس سازمان گذرگاه های مرزی عراق در اظهاراتی با بیان اینکه ایران زائران را به صورت تدریجی بفرستد اعلام کرد که تاکنون بیش از 2 میلیون زائر ایرانی وارد عراق شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۶    
محمد رضا احمدی سنگری نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با وحید خرّمی رئیس هیت مدیر ه و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان دیدار و گفتگو کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۸:۰۶    
یدار تیم های ملوان بندر انزلی با فولاد خوزستان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس که قرار بود از ساعت 19 امروز در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی برگزار شود به دلیل شرایط ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۷:۴۶    
از آذر ماه سال 1393 تاکنون 29 نیروی شرکتی در استان گیلان مشغول به فعالیت هستند، سازمان امور اراضی کشور برای کار سپاری این افراد را مشخص کرد که شایان ذکر است تابع قانون کار نیز نمی باشند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۷:۳۶    
رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: بهره گیری از صنعت هسته ای در افزایش تولید غذای سالم و کنترل آفات نقش بسزایی دارد و باید کشاورزی را به این سمت سوق داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۱    
محمدتقی مهدیزاده مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان از احداث بیش از 410 کیلومتر کابل خودنگهدار در استان با اعتباری بالغ بر 102 میلیارد تومان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۵:۰۶    
رئیس کل دادگستری گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و مسئولان راهور استان از پارگینگ خودرو و موتورسیکلت های توقیف شده پلیس راهور در شهرستان بندر انزلی بازدید کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۵:۰۱    
اکبر سبحانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر انزلی از اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی بستر تالاب بین المللی انزلی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۱    
چارلز، فرزند ارشد الیزابت طی مراسم تشریفاتی در کاخ تاریخی سنت جیمز لندن، رسما از سوی شورای الحاق به عنوان پادشاه انگلیس معرفی شد. او لقب چارلز سوم را برای خود انتخاب کرده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۳:۵۱    
امروزه اکثر لوازم خانگی، الکترونیکی میباشند که هرگونه نوسانات برق و اختلال در ولتاژ لوازم برقی، منجر به خرابی سیستم الکترونیکی از جمله برد میشود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۳:۳۶    
عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران خاطر نشان کرد: در 15 سال اخیر شاهد خروج رفوگران ایرانی بودیم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۱    
جواد نکونام در شرایطی این هفته در انزلی حاضر شده است که توسط هم تیمی اسبق خود در تیم ملی سورپرایز شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۲:۴۶    
پانزدهم مرداد بود که خانواده یک راننده میان سال با مراجعه به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی اعلام کردند که راننده 55 ساله که با خودروی تیبا در یکی از شرکت های تاکسی اینترنتی فعالیت دارد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۱    
مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: هوای گیلان از عصر فردا به تدریج 8 تا 12 درجه گرم می شود. اوج فعالیت این سامانه گرم و آفتابی سه شنبه و چهارشنبه پیش رو است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۲:۰۱    
وحیدی گفت: به دلیل حجم بالای جمعیت و گرمای هوا، ظرفیت پذیرش زائر جدید در مرزها وجود ندارد، لذا از تمام مردم عزیز درخواست داریم که فعلا به سمت مرزها حرکت نکنند تا در گرمای هوا و ازدحام دچار مشکل نشوند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۱:۵۱    
ضعیف نگه داشتن مدارس دولتی عادی باعث رشد برخی مدارس غیردولتی شده؛ فعالیت مدارس غیردولتی، سمپاد، شاهد و نمونه دولتی بر اساس تفکیک دانش آموزان است؛ برخی تفکیک بر اساس پول، برخی مانند مدارس شاهد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۱:۱۱    
معاون اجرایی رییس جمهور در رابطه با شایعه گرانی بنزین گفت: تحت هیچ شرایطی آقای رئیس جمهور اجازه افرایش قیمت بنزین را نخواهد داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۱:۰۱    
قیمت نیم سکه بهار آزادی 7 میلیون و 950 هزار تومان است که در مقایسه با روز گذشته 50 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۰:۴۶    
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه اجازه خروج از کشور فقط به افرادی که در مرز هستند داده می شود، گفت: تا به امروز دو میلیون و بیست هزار نفر از زائران عتبات عالیات از مرزهای کشور خارج شده اند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۰۹:۴۸    
فعالیت های پژوهشی دانشگاه ها، اصلی ترین بازوی آنها نه تنها برای حرکت در لبه علم، بلکه برای رسیدن به راهکارهای علمی و عملی برای برون رفت از مشکلات دنیای امروز است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۰۹:۲۸    
مدیر کل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد گفت: حداقل میزان افزایش شهریه در سال تحصیلی 1401-1402 از 5 درصد شروع می شود و بنا به شرایط منطقه ای و وضعیت رشته ها تا 39 درصد افزایش خواهد یافت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۰۸:۵۳    
پرداخت کارمزد شما را از انتقال به موقع ارز دیجیتال مطمئن می کند و از ابزارهای مهمی است که برای افزایش سرعت تراکنش های ارزهای دیجیتال به کار گرفته می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۰۸:۰۸    
ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی برگرد از سینا درخشنده با دو کیفیت 128 و 320 و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ