پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۸:۴۴Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 16 شهریور 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 شهریور 1401 دیار میرزا 2 شهریور 1401 دیار میرزا 3 شهریور 1401 دیار میرزا 4 شهریور 1401 دیار میرزا 5 شهریور 1401 دیار میرزا 6 شهریور 1401 دیار میرزا 7 شهریور 1401 دیار میرزا 8 شهریور 1401 دیار میرزا 9 شهریور 1401 دیار میرزا 10 شهریور 1401 دیار میرزا 11 شهریور 1401 دیار میرزا 12 شهریور 1401 دیار میرزا 13 شهریور 1401 دیار میرزا 14 شهریور 1401 دیار میرزا 15 شهریور 1401 دیار میرزا 16 شهریور 1401 دیار میرزا 17 شهریور 1401 دیار میرزا 18 شهریور 1401 دیار میرزا 19 شهریور 1401 دیار میرزا 20 شهریور 1401 دیار میرزا 21 شهریور 1401 دیار میرزا 22 شهریور 1401 دیار میرزا 23 شهریور 1401 دیار میرزا 24 شهریور 1401 دیار میرزا 25 شهریور 1401 دیار میرزا 26 شهریور 1401 دیار میرزا 27 شهریور 1401 دیار میرزا 28 شهریور 1401 دیار میرزا 29 شهریور 1401 دیار میرزا 30 شهریور 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
احسان ارکانی گفت: وزیر ارتباطات باید اعلام کند علت این موضوع مرتبط با تصمیمات شورای عالی فضای مجازیست یا از مشکلات شبکه نشات می گیرد که اگر اینطور باشد باید برطرف شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۷    
روزنامه الجمهوریه براساس اطلاعات خود افزود: هبه ایران برای تامین سوخت موسسات برق لبنان درحال پذیرش توسط بیروت است چراکه نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان وزیر انرژی کشورش را مکلف به تشکیل هیأتی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۴:۵۱    
مهدی شکوری گفت: براساس قانون بیمه بیکاری، تمام افرادی که مشمول قانون کار و بیمه تأمین اجتماعی هستند، مشمول این قانونند و در صورت بیکاری غیرارادی تحت حمایت سازمان تأمین اجتماعی قرار می گیرند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۲:۳۱    
دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی غرب مازندران با مرکزیت شهرستان تنکابن تاسیس می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۱:۰۷    
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد: اصل محرمانگی در تمامی سامانه ها رعایت خواهد شد و رعایت شده است و در مرحله اول در مراکز ماده 16 این اتفاق می افتد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۲    
8 مصدوم تصادف 4 خودروی سواری و باری در جاده سیاهکل – سنگر به کمک نیرو های اورژانس راهی بیمارستان شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۱    
نماینده رهبر انقلاب در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به اینکه معلمان نباید به دلایل مادی و کم بودن حقوق احساس زیان داشته باشند، گفت: به حقوق فرهنگیان رسیدگی شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۹:۳۶    
در هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال چوکا به استقلال ملاثانی و شهرداری آستارا به چادر ملو یزد نتیجه را واگذار کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۰۹:۳۱    
سیمایی با تأکید بر اینکه به زودی درب سایت زباله شهرداری خمام را خواهیم بست، گفت: اگرچه معتقدم این سایت زباله برای ما فرصتی است اما اعتقادی به این سایت موقت نداریم و نهایتا به کودآلی انتقال خواهیم داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۴۶    
ماریا نیک کار، مدیر امور آبفای خمام اظهار داشت: با هدف پیشگیری از قطعی آب ناشی از قطع و نوسانات برق و کاهش تنش آبی یک دستگاه دیزل ژنراتور در تاسیسات غلامرضا باغ شهرستان خمام راه اندازی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۱۶    
جلسه شهر دوستدار سالمند با حضور رییس شورای اسلامی، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی، سرپرست شهرداری رشت و دستگاه های متولی با هدف تقویت مناسبات بین دستگاهی در فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۳:۱۱    
نامدار با بیان اینکه از گذشته تا کنون کشور چهار دهه بسیار سخت و معجزه آمیز را طی کرده و با سه جریان نفاق روبرو بوده است، اذعان کرد: اولین جریان نفاق ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۲:۴۶    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: موضوع کاهش ساعت کاری ادارات را با توجه به گسترش دولت الکترونیک و کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها، در مجلس بررسی می کنیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۵۵    
کاظم فلاحی با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، به عنوان سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای این اداره کل منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۱:۲۵    
افزایش هزینه ماهانه تلفن ثابت با امضای وزیر صنعت تصویب شد و بعد از این مشترکین خطوط تلفن ثابت در تهران باید ماهانه 20 هزار تومان برای حفظ خط تلفن ثابت خود پرداخت کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۰:۵۶    
بعد از اتمام مراحل اداری انتقال امتیاز باشگاه داماش به دکتر زحمتکش مالک جدید، مدیریت این باشگاه با اکبر میثاقیان سرمربی کهنه کار فوتبال ایران جهت سپردن هدایت لاجوردی پوشان در لیگ دسته دوم فوتبال ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۰:۵۱    
با توجه به نحوه ساخت و قلم زنی ظروف نقره، محصولات تولید شده تنوع زیادی را خواهند داشت که شامل: ظروف دکوری، چای خوری، غذاخوری، گلدان و غیره می باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۰:۳۱    
مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه ای در واکنش به برخی شبهات درباره آینده رهبری نظام تصریح کرد: خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۲۰:۱۶    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر لزوم حرکت به سمت کشاورزی دانش بنیان گفت: مدیریت منابع آب در گیلان اهمیت دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۹:۵۱    
رییس بخش اورژانس بیمارستان سینا درباره تبعات مهاجرت برخی پزشکان می گوید: از ابتدای کرونا تا این لحظه نزدیک به 300 نفر شهید مدافع سلامت داشتیم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۹:۲۱    
مرکز تجاری ایران در کشور روسیه امروز با حضور بهمن عبداللهی رئیس و تعدادی از اعضای هیات رئیسه اتاق تعاون ایران، جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، کاظم دلخوش رئیس فراکسیون تعاون مجلس ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۶    
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به پیگیری جدی طرح جامع حفاظت آب و خاک کشور گفت: این طرح با محوریت استان های شمالی اجرا می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۸:۵۱    
اگر در منزل خود تختی را برای نشستن خریداری کرده اید می توانید با خرید کناره نمدی به زیبایی اتاقتان بیافزایید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۸:۴۶    
نامه ای به امضای سرپرست مرکز نظارت و اعتبار بخشی امور درمان با موضوع نصب دوربین در اتاق عمل مراکز درمانی در سراسر کشور منتشر شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۸:۲۶    
رییس کمسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: در این مدت کوتاه، تعداد قابل توجهی از استادان چشم پزشکی ما به آمریکا مهاجرت کردند و به عنوان استاد در آمریکا طبابت و متاسفانه به بقیه دوستان خود هم توصیه می ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۸:۲۱    
سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت لزوم یکپارچگی، انسجام و تبادل نظر مجموعه شهرداری در حوزه های مالی و حسابداری را خواستار شد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۶    
به گفته سلاجقه، مدیریت جامع حوضه آبخیز مشرف به تالاب هم در حال انجام و قرار است موج شکنی که تالاب را با مشکل مواجه کرده، حذف شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۶    
دولت آلبانی که میزبان گروهک تروریستی منافقین است اعلام کرد روابط دیپلماتیکش را با ایران قطع کرده و از دیپلمات های ایران خواسته این کشور را ترک کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۶:۰۶    
فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه از دستگیری عامل توهین و تهدید بازاریان بخش کیاشهر خبر داد و گفت: متهم 31ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۶:۰۱    
گیاه نعناع علاوه بر طعم عطری که به غذاها و چای می دهد می تواند برای درمانهای بهداشتی مانند کمک به هضم و درمان نفخ معده موثر و مفید باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۵:۴۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به عملکرد این دانشگاه در حوزه نیروهای بهورزی طی سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر مجوز جذب 221 نفر بهورز توسط دانشگاه اخذ شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۵:۳۶    
با اقدام به شروع داشتن سایت ورزشی این قابلیت و توقع را از سایت میتوان داشت تا در اطلاع رسانی رشته های مفید کمتر شناخته شده گاها ارزان قیمت سطح اطلاع عموم مردم را بالا برد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۵:۱۱    
با اعلام مدیر رسانه تیم ملی ایران، کارلوس کی روش جایگزین دراگان اسکوچیچ در تیم ملی شد. سرمربی پرتغالی تا آخر هفته به تهران می آید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۵    
شما با پاسپورت دومینیکا می توانید به همراه خانواده بدون ویزا به 145 کشور دنیا به راحتی سفر کنید بدون اینکه دردسر های همیشگی را تجربه کنید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۴:۴۶    
با حضور نایب رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، مهیار سماکچی به عنوان رییس جدید هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی گیلان انتخاب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۱    
خوردو سیستمی پیچیده و متشکل از قطعات ریز و درشت بسیاری است. گاهی بروز مشکل در یک قطعه بسیار کوچک می تواند عملکرد اتومبیل را مختل کرده و حتی آن را از حرکت باز دارد
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۱    
در صورت نیاز به خدمات برش لیزر می توانید به راحتی تنها با بر قرار کردن یک ارتباط تلفنی ساده با مجموعه شیت لیزر به عنوان یک برند معتبر و قدیمی خدمات برش لیزر در تهران و کرج ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۶    
سازمان جهاد کشاورزی موظف است در ابتدای هرگونه تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیر مجاز، آن را متوقف نموده و اقدام به قلع و قمع نماید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۱    
معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره ادعاهای مطرح شده در خصوص دو تابعیتی بودن وزیر پیشنهادی کار، گفت: هم در داخل و هم در خارج کشور مطالب کذبی منتشر کرده اند که به هیچ وجه صحت ندارد و با هدف تخریب یک چهره ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۲:۲۱    
سرمربی کروات تیم ملی در جلسه با نایب رییس اول فدراسیون فوتبال از تصمیم برای بازگرداندن کی روش و پایان ماموریت خود در تیم ملی مطلع شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۵    
آقاجانی تعداد شرکت های تعاونی موجود در گیلان را دو هزار و 466 تعاونی اعلام کرد و گفت: در طرح جهش تولید مسکن اتاق تعاون ساخت 200 هزار مسکن را بر عهده گرفته است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۱:۲۵    
خططیب درباره حواشی مربوط به یکی از منسوبان وزیر راه و شهرسازی گفت: در خصوص آقای مکارم شیرازی اقداماتی صورت گرفته الان هم که دستگاه قضایی در حال پیگیری است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۱:۲۰    
رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری امروز صبح (شانزدهم شهریور 1401) با حضور در حرم مطهر امام با آرمان های حضرت امام خمینی (س) تجدید میثاق کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۱:۱۰    
مجموعه تاپ وردپرس به منظور هموارتر کردن مسیر پیشرفت شما عزیزان، پنل های پشتیبانی برنزی، نقره ای و طلایی را تعریف کرده است که هر کدام از آن ها مزایا و ویژگی های مثبتی دارند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۱:۰۵    
روز گذشته مصوبه ای با عنوان شرح وظایف، اختیارات و ترکیب اعضای کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور توسط شورای عالی فضای مجازی به تصویب رسید و برای اجرا ابلاغ شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۵    
کارگروه رتبه بندی معلمان با صدور اطلاعیه ای از تمدید بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان تا پایان روز جمعه 25 شهریور1401 خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۵    
پیکر مدیر تولید سیمای صدا و سیمای مرکز گیلان سیرنگ پوررحیمی، صبح امروز با حضور مسوولان استان، خانواده و همکاران این مرحوم در محوطه صدا و سیمای مرکز گیلان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۰:۲۵    
سومین مرحله از فروش خودرو در سامانه یکپارچه از امروز چهارشنبه آغاز شد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۰:۰۵    
وقتی یوتیوب، فیلتر می شود، کاربر از دسترسی به یک محتوای ارزشمند محروم می شود. وقتی این روند محدود می شود، تعداد ایرانیانی که از یوتیوب استفاده می کنند از یک زنجیره محروم می شوند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۹:۴۵    
جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات ترافیکی گردنه حیران آستارا با حضور فرمانداران شهرستان مرزی بندر آستارا و شهرستان نمین در منطقه حیران آستارا برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۹:۴۵    
غده تیروئید در رشد طبیعی و متابولیسم سلول ها و بافت های بدن مان نقشی اساسی دارد. هورمون های تیروئیدی تولید شده توسط غده تیروئید از راه های مختلفی متابولیسم ما را کنترل کرده و شرایط رشد و بازسازی بدن ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۹:۳۵    
سرمربی کروات تیم ملی ایران در پی انتشار اخباری درباره تمایل فدراسیون فوتبال به روی کار آمدن کارلوس کی روش، امور مربوط به تیم ملی ایران را رها کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۹:۲۰    
وزیر کشور در خصوص شایعه گرانی و یا کاهش سهمیه بنزین 1500 تومانی واکنش نشان داد و گفت: به هیچ وجه تغییری در سهمیه بنزین و قیمت بنزین رخ نخواهد داد و مردم عزیز خیالشان راحت باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۹:۱۰    
الکسی ددوف به عنوان سفیر جدید فدراسیون روسیه در تهران و جایگزین لوان جاگاریان در این سمت شد. جاگاریان نزدیک به 11 سال است که عهده دار سفارت روسیه در تهران است
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۹:۰۰    
شما می توانید با خرید محصولات خود از فروشگاه بنان شاپ، بهترین لوازم را برای آشپزخانه و خانه خود به ارمغان ببرید، به طوری که از لحاظ کیفیت و برتری کالاها هیچ شکی نداشته باشید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۸:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی درباره وضعیت ناوگان هوایی ایران گفت: در بحث تعمیر هواپیما وضعیت بسیار خوبی داریم و در حال حاضر 9 فروند هواپیمای روسی در ایران در حال تعمیر هستند.