پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۰:۵۷Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 1 شهریور 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 شهریور 1401 دیار میرزا 2 شهریور 1401 دیار میرزا 3 شهریور 1401 دیار میرزا 4 شهریور 1401 دیار میرزا 5 شهریور 1401 دیار میرزا 6 شهریور 1401 دیار میرزا 7 شهریور 1401 دیار میرزا 8 شهریور 1401 دیار میرزا 9 شهریور 1401 دیار میرزا 10 شهریور 1401 دیار میرزا 11 شهریور 1401 دیار میرزا 12 شهریور 1401 دیار میرزا 13 شهریور 1401 دیار میرزا 14 شهریور 1401 دیار میرزا 15 شهریور 1401 دیار میرزا 16 شهریور 1401 دیار میرزا 17 شهریور 1401 دیار میرزا 18 شهریور 1401 دیار میرزا 19 شهریور 1401 دیار میرزا 20 شهریور 1401 دیار میرزا 21 شهریور 1401 دیار میرزا 22 شهریور 1401 دیار میرزا 23 شهریور 1401 دیار میرزا 24 شهریور 1401 دیار میرزا 25 شهریور 1401 دیار میرزا 26 شهریور 1401 دیار میرزا 27 شهریور 1401 دیار میرزا 28 شهریور 1401 دیار میرزا 29 شهریور 1401 دیار میرزا 30 شهریور 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۰۸:۱۳    
معاون دفتر آب و خاک سازمان محیط زیست با اشاره به تغییر اقلیم در مناطق زاگرس نسبت به انتقال آب در این شرایط هشدار داد و گفت: به جای انتقال آب، الگوی کشاورزی را باید تغییر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۱۸    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان ایران و باتوان ملوان بندرانزلی، هدایت سپاهان را به عهده گرفت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۸    
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در توییتر از رئیس جمهور آمریکا خواست تا توافق جدیدی با ایران را جهت احیای برجام امضا نکند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۸    
رئیس قوه قضاییه در نامه ای به رئیس مجلس پیرامون نحوه محاسبه نتیجه آزمون وکالت گفت: اگرچه همکاران و معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه معتقد هستند قانون ابهامی ندارد و معیار پذیرش نمره می باشد ولکن ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۳    
طاهری شهرک صنعتی منطقه آزاد انزلی را به عنوان یکی از پویاترین شهرک های صنعتی استان گیلان برشمرد و افزود: شهرک صنعتی شماره یک و دو منطقه آزاد انزلی جزء شهرک های صنعتی موفق گیلان هستند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۳    
تصاویر هوایی از محل چند هزار متر مربعی علفزار ها در جاده لاکان رشت که در مجموع 28 آتش نشان بهمراه 8 خودروی اطفایی و آبرسان برای خاموشی آتش به محل آتش سوزی اعزام شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۸    
بسطامی گفت: دیوان عدالت اداری در این رابطه نظری داده بود که آن را نسخ می کرد، مجدد استفساریه ای در رابطه با اجرای ماده 48 مبنی بر اینکه آیا اجرای آن به قوت خود باقی است یا خیر ارائه شد که نشست امروز ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۸    
جلسه تودیع و معارفه سرپرستان واحد مالی و اقتصادی و ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت به ریاست سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۳    
وزیر خارجه روسیه در نشست خبری مشترک با همتای سوری خود با بیان اینکه “منتظر این هستیم که آمریکایی ها درخصوص پرونده هسته ای ایران پاسخ دهند” تاکید کرد که مسکو موافقت خود با نسخه نهایی توافقات احیای ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۳    
نرخ تورم سالانه مردادماه 1401 برای خانوارهای کشور به 41.5 درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، 1.0 واحد درصد افزایش نشان می دهد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۸    
سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: مرد 59 ساله چابکسری که در حیاط منزل خود مشغول آتش زدن زباله با بنزین بود بر اثر آتش سوزی جان باخت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۸    
خبرنگاران محترم تا پایان وقت اداری ساعت 15 شنبه 5 شهریورماه، می توانند با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir نسبت به ثبت شماره همراه خود اقدام کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۸    
کارشناس مسئول شبه خانواده بهزیستی تهران با اشاره به رها شدن دو نوزاد در روز دوشنبه در جنوب و شمال پایتخت اظهار کرد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۸    
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه در هفته دولت سالجاری 177 پروژه با هزینه کرد 1082 میلیارد تومان در شهرستان رشت به بهره برداری می رسد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۳    
سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به اینکه احتمالا سومین دور ثبت نام و قرعه کشی خودرو در شهریور ماه انجام می شود، گفت: بر اساس آیین نامه واردات خودرو، سقف واردات خودرو 20 هزار دلار خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۸    
مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با اشاره به اهمیت تاریخی شهر ماسوله گفت: ارزیابان سازمان جهانی یونسکو در پاییز 1401 برای بازدید میدانی به ماسوله خواهند آمد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۸    
اسماعیل قاسمی رسما به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رضوانشهر منصوب و معرفی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۷:۲۳    
معاون سیاسی دفتر رییس جمهوربا بیان اینکه خارج کردن سپاه از لیست ترور (نه تحریم) پیشنهاد آمریکا به دولت قبل بود تا ایران را وادار به پذیرش مذاکرات منطقه ای و موشکی کند به این پرسش که چرا سپاه از فهرست ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۳    
پس از اختلاف خانوادگی به وجود آمده، دادگاه کلن مجوز لازم برای انتقال پیکر امیرهوشنگ ابتهاج به ایران را صادر کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۹    
معاون علوم پزشکی گیلان، با اشاره به فرصت دو هفته ای جهت ایجاد ایمنی در بدن بعد از تزریق واکسن، خاطرنشان کرد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۰    
رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای با بیان اینکه فقط در تهران 10 زورخانه بسته شده و به قهوه خانه و رستوران سنتی تبدیل شده اند، گفت: فرهنگ پهلوانی واقعا کمرنگ شده و باید حمایت همه جانبه صورت گیرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۰    
داراب زاده گفت: با برنامه ریزی ها و همراهی خوب مشترکان محترم در زمینه استفاده بهینه از انرژی برق، تابستان را بدون خاموشی سپری کردیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۰    
نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه محدودیت صادرات باعث شده کشاورزان ما در حوزه کیوی با مشکل مواجه شوند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۵    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در دیدار با هیات مدیره خانه مطبوعات این استان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین گفت: اصحاب رسانه با بیان واقعیات جامعه و عملکرد دولت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۵    
در جریان بررسی نقش مذهب در گرایش به مصرف مواد مخدر، نتایج تحقیقات چه در بُعد کلان و چه در بُعد خرد، نشان می دهد با افزایش میزان جهت گیری مذهبی درون سو و خودمهارگری که خود حاصل الفت درونی با باریتعالی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۰    
نهادهای قضایی و امنیتی صلاحیت میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی را برای حضور در انتخابات تایید کرده اند و فعلا خبری از نام مهدی تاج نیست و او نمی تواند روز هشتم شهریور در مجمع حاضر شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۰    
فیزیوتراپ با سابقه تیم ملی ابراز امیدواری کرد که امیری به جام جهانی برسد و گفت: کاوه رضایی هم یک مصدومیت داشت که دو سه ماه پیش حل شده و الان در وضعیت خوبی به سر می برد
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۰    
سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور گفت: در تصادفات خودرو چنان آتش می گیرد که انگار در آن خودرو TNT کار گذاشته شده است!
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۰    
طی سال های اخیر، شاهد پروژه هایی بوده ایم که قصد دارند با طراحی های جدید و سازگار با محیط زیست، جهان را به مکان امن تر و راحت تری برای ادامه سکونت تبدیل کنند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۵    
بدون شک بسیاری از کاربران از نحوی محاسبه قیمت نهایی انواع لوله برق آشنایی ندارد و ممکن است خریدی نادرست داشته باشند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۰    
اکنون بحران اقتصادی به صورت چندوجهی در حال پیشروی است. دریافت حقوق های نجومی توسط عده ای از مدیران در برابر حقوق های کارمندان که با گرانی های سرسام آور کنونی کفاف زندگی آنها را نمی دهد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار انزلی گفت: وزارت کشور با الحاق سه منطقه بلاتکلیف در انزلی به محدوده شهری موافقت کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۵    
تقاضا برای تحقیق و تفحص از استانداری خراسان رضوی در جلسه هفته گذشته کمیسیون شوراهای مجلس به تصویب اعضای این کمیسیون رسید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۰    
مهدی تاج، عزیزالله محمدی و میرشاد ماجدی سه نامزد نهایی ریاست فدراسیون فوتبال هستند که براساس اعلام کامرانی فر از بین آن ها یک نفر هنوز برای انتخابات روز هشتم شهریور ماه تأیید نشده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۰    
در اینجا 8 مورد از شناخته شده ترین سبک های معماری که در بسیاری از سازه های محبوب در سراسر جهان به کار گرفته شده اند، آورده شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۰    
منوچهر اسماعیلی دوبلور مطرح و مرد هزار صدای ایران شب گذشته (دوشنبه 31 مردادماه) دار فانی را وداع گفت؛ وی دوبله فیلم های بیشماری را بر عهده داشته است و همچنین مدیر دوبلاژ آثار مختلفی بوده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۵    
در روزهای اخیر مدیریت باشگاه داماش مذاکرات فشرده ای را جهت سپردن هدایت داماشی ها در فصل آتی لیگ دسته دوم فوتبال ایران انجام داد که در نهایت با بهزاد داداش زاده سرمربی موفق فصل گذشته داماشی ها برای ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۰۷:۵۳    
برای خرید شومیز برند ایرانی و خارجی تولید شده توسط برترین برندها از فروشگاه زینا استایلیش، شقایق تفرشی،سالیان و .... کمک بخواهید.