چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۲:۴۵Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 27 شهریور 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 شهریور 1401 دیار میرزا 2 شهریور 1401 دیار میرزا 3 شهریور 1401 دیار میرزا 4 شهریور 1401 دیار میرزا 5 شهریور 1401 دیار میرزا 6 شهریور 1401 دیار میرزا 7 شهریور 1401 دیار میرزا 8 شهریور 1401 دیار میرزا 9 شهریور 1401 دیار میرزا 10 شهریور 1401 دیار میرزا 11 شهریور 1401 دیار میرزا 12 شهریور 1401 دیار میرزا 13 شهریور 1401 دیار میرزا 14 شهریور 1401 دیار میرزا 15 شهریور 1401 دیار میرزا 16 شهریور 1401 دیار میرزا 17 شهریور 1401 دیار میرزا 18 شهریور 1401 دیار میرزا 19 شهریور 1401 دیار میرزا 20 شهریور 1401 دیار میرزا 21 شهریور 1401 دیار میرزا 22 شهریور 1401 دیار میرزا 23 شهریور 1401 دیار میرزا 24 شهریور 1401 دیار میرزا 25 شهریور 1401 دیار میرزا 26 شهریور 1401 دیار میرزا 27 شهریور 1401 دیار میرزا 28 شهریور 1401 دیار میرزا 29 شهریور 1401 دیار میرزا 30 شهریور 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۹    
رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان از تشکیل پارلمان کشاورزی با حضور نخبگان و خبرگان این بخش در استان خبر داد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۹    
این یک عادت اشتباه است که به محض اینکه به رختخواب می رویم، گوشی را دستمان می گیریم و شبکه های اجتماعی را بالا و پایین می کنیم چراکه بر اساس تحقیقات منتشرشده ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۰۹:۵۶    
مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان آخرین وضعیت راه اندازی خطوط کشتیرانی منظم کانتینری در دریای خزر را تشریح کرد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۵:۵۱    
مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم ضمن تاکید بر قابلیت بالای طرح سالمسازی بندر کیاشهر برای تبدیل به یکی از بهترین مقاصد گردشگری استان گیلان گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۳:۳۵    
مدیر امور آبفای شفت گفت: با نصب و راه اندازی یک دستگاه پمپ با قدرت 5.5 کیلو وات در مجتمع آبرسانی تکرم (چاه شماره 3) ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۵    
تمام سکه و طلا امروز در بازار رشت کاهش یافت، اما قیمت نیم سکه و ربع سکه هیچ تغییری نکرد و هر گرم طلای 18 عیار هم یک میلیون و 309 هزار تومان در بازار در حال معامله می باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۱:۱۱    
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان به عنوان رئیس شورای پایایی منطقه ای شبکه برق گیلان منصوب شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۶    
مهدیزاده اظهار داشت: 76 درصد مشترکین خانگی ما الگوی مصرف را رعایت می کنند و فقط 24 درصد هستند که این الگو را رعایت نمی کنند که این 24 درصد مشترکین، 44 درصد از میزان مصرف برق را به خود اختصاص داده اند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۱    
شاید باور نکنید که مدعیان اصلاحات نظیر محمد خاتمی، جهانگیری، عبدالله نوری، جبهه اصلاحات، حزب اتحاد ملت، حزب کارگزاران و یک مشت آدم ها و گروه های دم دستی دیگر ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۰۹:۱۱    
ستاد امربه معروف و نهی از منکر همچنان تاکید دارد برای رفع معضل بدحجابی باید مساله جرم بودن بدحجابی که نیاز به دستگیری و پرونده سازی و دادگاهی شدن دارد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۰۰:۲۱    
غروب امروز یکشنبه حدود 500 نفر از مردم سنندج با حضور در پیاده راه فردوسی در اعتراض به جان باختن مهسا امینی دختر 22 ساله اهل سقز تجمع کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۲۳:۴۶    
تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب 2 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز به عنوان نایب قهرمانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان دست یافت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۲۳:۲۶    
پدر مهسا امینی گفت: رئیس جمهور ظهر امروز طی تماسی مرگ شینا را به ما تسلیت گفت، انتظار ما این است که ابعاد مختلف این مسئله را به صورت شفاف هرچه زودتر روشن کنند و موضوع را پیگیری و اجازه ندهند خون ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۲۳:۲۱    
محمودزاده با تاکید بر ایجاد فضای فیزیکی و تربیتی برای دانش آموزان در استان ها گفت: بعد از دو سال تعطیلی مدارس، آموزش حضوری با حضور 16 میلیون دانش آموز آغاز می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۲۲:۵۶    
اولین موتور پرنده جهان که به دست مهندسان ژاپنی ساخته شده است و می تواند تا 100 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد و تا 40 دقیقه در هوا بماند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۶    
رحمان عموزاد در فینال وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل دیاکومیهالیس از آمریکا با نتیجه 13 بر 8 به پیروزی رسید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۲۱:۴۱    
آرد نخودچی مشهد به اندازه ای فایده برای سلامتی بدن را دارا می باشد که همین امر موجب شده است تا ما علاوه بر مصارف غذایی آن بتوانیم به ویژگیهای درمانی آن بیشتر اهمیت بدهیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۲۰:۵۱    
هیات وزیران آیین نامه اجرایی تبصره (3) ماده (4) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره تخصیص زمین و مسکن به خانوار پس از تولد فرزند سوم و بیشتر را به تصویب کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۹:۵۱    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، علی باقری معاون سیاسی وزیر خارجه، محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری و وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رئیس جمهور را در این سفر ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۹:۰۵    
دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری زورگیرانی که در محله سعادت آباد و شمال تهران اقدام به خفت گیری و بی هوش کردن بانون و سرقت از آن ها می کردند، خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۶    
برخی از دبه های و ظروف شفاف دارای دربی فرمانی شکل هستند که این نوع از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می تواند در نگهداری ترشی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۸:۲۱    
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز (یکشنبه) گفت، واشنگتن حملات مرگبار جمهوری آذربایجان علیه ارمنستان را محکوم می کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۱    
نکته قابل توجه این می باشد که اسانس خوراکی طبیعی خارجی هیچ موقع از بین نمی روند بلکه در صورتی فاسد می شوند که اکسید شود یعنی در مجاور هوا بمانند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۷:۵۱    
رئیسی در تماس تلفنی با خانواده مرحومه مهسا امینی، ضمن ابراز همدردی با این خانواده و طلب صبر و اجر برای آنان در این مصیبت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۷:۳۵    
در دیدار عیسی فرهادی با رییس سازمان توسعه و سرمایه گذاری دانشگاه تهران توافق شد که منطقه آزاد انزلی به پایلوت فعالیت های استارآپی خاورمیانه تبدیل شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۱    
نماینده مجلس گفت: درخواست ما از قوه قضائیه این است که اجازه ندهد برخی رسانه ها مسائل کشور را مثل همین موضوع خانم امینی با دروغ گویی و وارونه سازی در اختیار مخاطب قرار دهند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۴:۵۱    
ممکن است این سوال برایتان پیش آید که قیمت مشاوره سئو یک وب سایت چگونه تعیین می شود ؟ هرچه مشاوره ای که دریافت می کنید از مطالب تخصصی و حرفه ای تری تشکیل شده باشد، احتمالا هزینه شما بالاتر خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۴:۱۶    
با نظر سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران علیرضا جوان بازیکن گیلانی تیم فوتسال باشگاه کِراپ الوند قزوین در فهرست نهایی اعزامی تیم ملی به جام ملت های آسیا قرار گرفت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۴:۰۱    
فرماندار مشهد اظهار داشت: مدارس و دانشگاه های مشهد در هفته نخست مهر تعطیل هستند و این اماکن به اسکان زائران دهه پایانی صفر اختصاص یافته اند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۳:۴۶    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری 76 بیمار کرونایی در بیمارستان های این استان گفت: پنج شهرستان گیلان در وضعیت آبی قرار دارند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۳:۳۵    
رئیس کل دادگستری گیلان به همراه تعدادی از مدیران استانی از پل چوبی کیاشهر بازدید کرد و در نشستی که به منظور احیا و مرمت آن برگزار شده بود حضور یافت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۶    
صفری با اشاره به صحبت های رهبری در مورد عدم دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها گفت: صحبت های مقام معظم رهبری باید فصل الخطاب برای نمایندگان و نیز بقیه افراد باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۲:۵۶    
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری مقرر شد که هیات وزیران مرجع تعیین و تصویب شرایط احراز تصدی سمت شهردار است و وزارت کشور واجد اختیار تعیین شرایط مزبور نیست.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۶    
نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی به تشریح وضعیت شهر سقز در زمان تشییع مهسا امینی پرداخت و گفت که در حال حاضر اوضاع شهر سقز عادی و آرام است منتها اینترنت تلفن همراه قطع است که تا ساعاتی دیگر ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۱    
ابوالفضل شکری: مراسم معارفه بهرام آریامنش به عنوان شهردار جدید املش با حضور حجت الاسلام صفری نمیانده رودسر و املش در مجلس؛ مختار رضایی فرماندار املش، حجت الاسلام رنجبر امام جمعه ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۱:۴۱    
جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس بیان کرد: مردم از این برخوردهای سلیقه ای و نادرست، ناراحت هستند و حتی زنان با حجاب ما نیز از این دو قطبی ایجاد شده ناراحت هستند و خواستار اصلاح این روش هستند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت با اشاره به کاهش چشمگیر پرداخت از جیب مردم برای بسته خدمات دهان و دندان در شهرها و روستاها ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۱    
مشاور تیم مذاکره کننده هسته ای ایران ادعای اخیر روزنامه نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامت رهبر انقلاب را نمونه ای از عملکرد مغرضانه و وحشتناک رسانه های غربی درخصوص مسائل مرتبط با ایران توصیف کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۶    
کابین با توجه به گروه قیمتی میپل لیف اکس 3 پرو محیطی مطلوب و قابل قبول به نظر می رسد. میپل برای خودروی لیف اکس3 پرو برابر با 4 سال یا 100 هزار کیلومتر گارانتی در نظر گرفته است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۰:۳۶    
فرماندار املش با اشاره به اینکه 15 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پل کیازنیک املش تخصیص یافته است، گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۰:۳۵    
آبکاری بدین معنا است که اکسسوری ساخته شده از فلز خاص با لایه ای از فلز دیگر پوشانده شود. بدین صورت که یک لایه نازک از فلز در سطح بیرونی اکسسوری قرار گیرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۶    
مدیرکل منابع طبیعی گیلان، مساحت کاداستر شده در سطح استان اعم از ملی و مستثنیات را یک میلیون و 326 هزار و 369 هکتار دانست و عنوان کرد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۰۹:۳۵    
مدیرکل هواشناسی گیلان اعلام کرد: بعد از چند روز خنک و بارانی، هوای گرم دوباره به گیلان بازگشته و گیلانی ها تا پایان هفته، شاهد هوایی پایدار و آفتابی خواهند بود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مگر می شود آموزش و پرورش اطلاعات معلمی که 30 سال در این وزارتخانه کار کرده و هر سال مورد ارزیابی قرار گرفته است را نداشته باشد که امروز برای رتبه ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۴    
رییس کل سازمان نظام پزشکی ضمن ابراز نگرانی از شیب منحنی مهاجرت پزشکان، در عین حال اخباری مبنی بر افزایش وثیقه خروج از کشور دانشجویان پزشکی به بهانه جلوگیری از مهاجرت را رد و تاکید کرد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۰۸:۵۹    
رئیس جمهوری بلاروس تاکید کرد که واشنگتن نقش مشخصی در تمام درگیری های سیاسی بزرگ در سراسر جهان ایفا کرده است. به گفته او، جهان “دیوانه” شده و در شرف “فروپاشی” است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۰۸:۰۴    
صفحه نخست روزنامه های یکشنبه 27 شهریور 1401 صفحه نخست روزنامه های یکشنبه 27 شهریور 1401 صفحه نخست روزنامه های یکشنبه 27 شهریور 1401 صفحه نخست روزنامه های یکشنبه 27 شهریور 1401 صفحه نخست روزنامه های ...