پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۶:۰۰Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 29 شهریور 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 شهریور 1401 دیار میرزا 2 شهریور 1401 دیار میرزا 3 شهریور 1401 دیار میرزا 4 شهریور 1401 دیار میرزا 5 شهریور 1401 دیار میرزا 6 شهریور 1401 دیار میرزا 7 شهریور 1401 دیار میرزا 8 شهریور 1401 دیار میرزا 9 شهریور 1401 دیار میرزا 10 شهریور 1401 دیار میرزا 11 شهریور 1401 دیار میرزا 12 شهریور 1401 دیار میرزا 13 شهریور 1401 دیار میرزا 14 شهریور 1401 دیار میرزا 15 شهریور 1401 دیار میرزا 16 شهریور 1401 دیار میرزا 17 شهریور 1401 دیار میرزا 18 شهریور 1401 دیار میرزا 19 شهریور 1401 دیار میرزا 20 شهریور 1401 دیار میرزا 21 شهریور 1401 دیار میرزا 22 شهریور 1401 دیار میرزا 23 شهریور 1401 دیار میرزا 24 شهریور 1401 دیار میرزا 25 شهریور 1401 دیار میرزا 26 شهریور 1401 دیار میرزا 27 شهریور 1401 دیار میرزا 28 شهریور 1401 دیار میرزا 29 شهریور 1401 دیار میرزا 30 شهریور 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۱    
ابوالفضل شکری: گلزار شهدای لنگرود همزمان با آغاز هفته انتظامی گلباران شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۲۲:۵۵    
استمرار خدمت و بهره مندی کامل از مزایای رتبه بندی معلمان صرفاً برای کارکنان آموزشی البته با در نظر گرفتن شاخص هایی امکان پذیر است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۵    
امروزه به دلیل خواص فراوانی که انجیر خشک نخی دارد باعث شده تا صادرات آن به دیگر کشور ها به خوبی صورت پذیرد و ارز آوری خوبی برای کشور به وجود بیاورد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۲۲:۲۱    
با اعلام فدراسیون فوتبال مائده بیرنگ، یسنا جعفرنیا، الینا میرزاپور و فاطمه صالحی از گیلان به همراه 25 ملی پوش از استان های دیگر به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر کشور دعوت شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۱:۱۱    
چند روز پیش عکسی از امیرحسین خادمی در فضای مجازی دست به دست شد که به گفته کاربران شبکه های اجتماعی این نوجوان 16 ساله قربانی تجاوز و قتل شده است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۹:۲۱    
فرماندهی انتظامی گیلان با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت جامعه قاطعانه و به شدت برخورد خواهد کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۹:۱۱    
در حالیکه جمع زیادی از مردم از درگذشت مرحوم مهسا امینی متاثر بوده و منتظر اعلام نتایج تحقیقات پزشکی در این باره هستند، برخی تجمعات اعتراضی نیز طی روزهای گذشته در بعضی شهرها برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۳:۳۱    
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به درگذشت خانم مهسا امینی و واکنش ها، تحلیل ها و حوادث پس از آن بیانیه ای صادر کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۳:۱۱    
رئیس جمهور در دیدار با همتای فرانسوی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ارتقای روابط کشورمان با اروپا را در گروی استقلال اراده کشورهای این قاره از خواست و نظر آمریکا دانست و شرایط حصول توافق ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۲:۴۱    
استاندار کردستان از کشته شدن مشکوک سه نفر در جریان تجمعات غیرقانونی در شهرهای استان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۲:۱۶    
درپی فراخوان ضدانقلاب و شبکه های ماهواره ای عصر امروز تجمعی در محدوده خیابان حجاب و بلوار کشاورز تهران برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۲:۱۱    
چوکا تالش برابر پارس جنوبی جم و شهرداری آستارا مقابل خلیج فارس ماهشهر مساوی کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۱:۵۱    
نسیبه یوسفیان، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خصوص مسمومیت حاد و به دنبال آن مرگ ناشی از مصرف موضعی سموم آفت کش کشاورزی جهت درمان شپش سر کودکان، هشدار داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۱:۲۱    
طی حکمی از سوی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان به عنوان سرپرست این اداره در شهرستان خمام منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۱:۰۱    
مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: طی روزهای پیش رو افزایش نسبی دما و وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۰۵    
متخصصان نرورادیولژی هیأت بورد رادیولوژی وزارت بهداشت در پاسخ به استعلام ریاست سازمان نظام پزشکی درباره تصاویر سی تی اسکن منتشر شده از مرحوم مهسا امینی با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که هیچ شواهدی از ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۵    
ولی جهانی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان اظهار داشت: دبیرستان فروغ رشت تبدیل به هنرستان هنرهای زیبا و موزه می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۹:۰۱    
جلسه ی فنی در مورد تیم ملی کشتی فرنگی با حضور علیرضا دبیر رئیس، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون، علی محمدی مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی و حسن رنگرز قهرمان اسبق کشتی فرنگی و سرمربی و مدیر سابق تیم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۸:۵۶    
خرید از ای بی به عنوان یک روش خرید غیر حضوری از کشور چین می تواند نسبت به خرید حضوری بسیار آسان تر باشد از این رو در این مقاله به معرفی روش ایجاد حساب کاربری در سایت ای بی برای خرید کالا از کشور چین ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۸:۴۱    
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی اعضای دوره ی جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۸:۳۵    
در هجدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر (متوسطه نظری) سعید گل برگ کردآبادی، محمدرسول حسین نژاد، حمیده شکوهی، پروانه خانعلی زاده و مریم سجودی رتبه دوم کشوری را کسب کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۸:۳۵    
افراد برای بدست آوردن سود عالی می بایست در هنگام خرید به قیمت لیمو ترش آبگیری دقت کنند، یکی دیگر از راهکارهای بسیار ایده آل در جهت تهیه لیمو ترش با کیفیت با قیمت مناسب ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۸:۰۱    
امجد امینی می گوید: مسئولان کشوری قول پیگیری و بررسی علت فوت دخترم را به ما داده اند تا جائیکه آیت الله رئیسی در تماس تلفنی که با خودم داشت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۷:۵۶    
انتخاب جدید ترین دستگیره کابینت های گلاس است بسیار کار را برای عموم مردم راحت کرده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۷:۳۵    
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان از روند احداث پروژه های مخزن 10 هزار مترمکعبی آب آستانه اشرفیه و سد لاستیکی فخرآباد رشت بازدید و دستورات لازم در جهت تسریع کار را صادر نکرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۷:۳۱    
جیوه مصارف متعددی از جمله استفاده در دماسنج، فشار سنج، استفاده در لامپ های مهتابی، استفاده در پریز های جیوه ای و همینطور در دندانپزشکی ها دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۵    
سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش 14 نفر از این افراد شرور دستگیر و 11 نفر از آن ها به پلیس امنیت احضار شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۱    
نگهداری و سرویس یک کولر گازی به خوبی می تواند برق مصرفی را ذخیره کند و می تواند کمک زیادی به کاهش هزینه های برق شما کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۴:۳۵    
سرهنگ مجید تقی زاده، فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری 3 نفر از عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد و افزود: به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۳:۴۱    
ایلان ماسک در توییتی گفته استارلینک برای ارائه خدمات در ایران، خواستار معافیت از تحریم ها می شود. اما باید منتظر اینترنت ماهواره ای استارلینک در کشورمان باشیم؟
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۳:۲۶    
صادق کلهر، کارشناس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی اظهار کرد: در صورت بهسازی مسیر دسترسی به روستای جواهردشت شهرستان رودسر، اولین پیست اسکی استان گیلان احداث می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۲:۵۱    
قاچاقچیان چوب ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان را که مانع انتقال چوب های قاچاق از منطقه چوبر شفت شده بودند با مشت و لگد مجروح کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۲:۲۶    
مصطفی زارعی، مدیر صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال در خصوص بحث تعلیق باشگاه ها از لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۱:۳۵    
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که آیا رفتار بزرگان انقلاب و بزرگان دین در تبیین مسائل مانند رفتار ما در مواجه با حجاب بوده است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۱:۲۱    
رئیس جهاد کشاورزی گیلان، با اشاره میزان اعتبارات ابلاغی سفر رئیس جمهور در حوزه آب و خاک، عنوان کرد: از این محل تاکنون 30 میلیارد تومان برای طرح یکپارچه سازی اراضی شالیزاری تخصیص یافته است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۰:۴۶    
رسانه های لبنانی به نقل از مسئولان سفارت کشورمان در بیروت گزارش دادند که کشتی های حامل سوخت ایران آماده هستند تا ظرف یک یا دو هفته آینده به سمت لبنان حرکت کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۰:۴۱    
پرویز پرستویی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: معنای سلبریتی را نمی فهمم و نمی خواهم بفهمم. وقتی به من می گویند سلبریتی کهیر می زنم و اصلا خودم را سلبریتی نمی دانم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۰۹:۴۱    
ساعت رسمی کشور از ساعت 24 روز چهارشنبه، سی ام شهریور، یک ساعت به عقب کشیده خواهد شد. این آخرین تغییر ساعات رسمی کشور است و دیگر تغییر ساعت در آغاز سال نو نخواهیم داشت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۱    
جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه حساب مردم از اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت جداست از دستگیری 22 نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۰۹:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون امور داخلی مجلس با حداکثر دقت و موشکافی کامل، تمامی زوایای پرونده ی درگذشت مهسا امینی را در سریع ترین زمان ممکن به اطلاع نمایندگان و مردم شریف ایران ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۰۹:۰۵    
زنی که گمان می کرد همسرش قرار است او را به قتل برساند، پیش دستی کرد و جان شوهرش را به ضرب گلوله گرفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۰۸:۴۶    
پدر حسن یزدانی در صحبت هایی که بازتاب زیادی داشته است، مدعی شد: علیرضا دبیر نیم ساعت مانده به مبارزه فینال مقابل تیلور به پسرم گفت با مربی 110 کیلوگرمی تیم ملی تمرین کن که همین کار باعث شد ضربان قلب ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۰۷:۴۱    
می خورد.