چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۰:۳۸Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 12 شهریور 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 شهریور 1401 دیار میرزا 2 شهریور 1401 دیار میرزا 3 شهریور 1401 دیار میرزا 4 شهریور 1401 دیار میرزا 5 شهریور 1401 دیار میرزا 6 شهریور 1401 دیار میرزا 7 شهریور 1401 دیار میرزا 8 شهریور 1401 دیار میرزا 9 شهریور 1401 دیار میرزا 10 شهریور 1401 دیار میرزا 11 شهریور 1401 دیار میرزا 12 شهریور 1401 دیار میرزا 13 شهریور 1401 دیار میرزا 14 شهریور 1401 دیار میرزا 15 شهریور 1401 دیار میرزا 16 شهریور 1401 دیار میرزا 17 شهریور 1401 دیار میرزا 18 شهریور 1401 دیار میرزا 19 شهریور 1401 دیار میرزا 20 شهریور 1401 دیار میرزا 21 شهریور 1401 دیار میرزا 22 شهریور 1401 دیار میرزا 23 شهریور 1401 دیار میرزا 24 شهریور 1401 دیار میرزا 25 شهریور 1401 دیار میرزا 26 شهریور 1401 دیار میرزا 27 شهریور 1401 دیار میرزا 28 شهریور 1401 دیار میرزا 29 شهریور 1401 دیار میرزا 30 شهریور 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۰    
بازسازی منزل شامل چه مواردی میشود؟ هزینه و قیمت بازسازی خانه و آپارتمان حدودا چقدر تمام میشود؟ چگونه بازسازی خانه را انجام دهیم؟ هزینه طراحی داخلی چگونه محاسبه می شود؟
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۲۰:۱۵    
مایع ظرفشویی پریل پمپی گالنی دوقلو و مایع ظرفشویی پریل به صورت گالنی یکی از محصولات جدید این شرکت بوده که هم به صورت عمده و نیز خرده فروشی در سراسر کشور برای عموم و بازاریان قابل دسترسی می باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۰    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: با توجه به گرمای شدید و بی سابقه هوا در 24 ساعت آینده، احتمال ثبت رکوردهای بالاتر مصرف برق در گیلان وجود دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۹:۰۰    
نماینده آستانه اشرفیه در مجلس، از تخصیص اعتبار 66 میلیارد تومانی از محل محرومیت زدایی برای تامین آب شرب 41 روستا خبر داد و اظهار کرد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۸:۲۵    
تریم پایه کرولا کراس یا همان شاسی بلند خانواده کرولا نیز در محدوده 23 هزار دلار قرار دارد، می توان با حذف آپشن به این خودرو نیز به عنوان گزینه ای مناسب برای حضور در خیابان های ایران توجه داشت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۳:۴۵    
2 نفر از سرکرده این تشکیلات جاسوسی در تشکیلات صهیونیستی بیت العدل مستقر در سرزمین های اشغالی آموزش دیده و با اعضای تشکیلات خود در سراسر استان مازندران هسته جاسوسی تشکیل داده بودند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۳:۳۰    
افشاریان گفت: فیفا از ما می خواهد که خانم ها در بخش آقایان هم قضاوت کنند. باید راهکاری پیدا کنیم تا خانم ها در رده های پایین تر فوتبال مثل نوجوانان و جوانان قضاوت کنند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۳:۱۵    
امیرصالح غنجی: همایش تجلیل از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی آستانه اشرفیه عصر روز شنبه در سالن اداره ارشاد این شهرستان با سخنرانی ابراهیم نجفی نماینده آستانه اشرفیه و حسین ذاکر استقامتی فرماندار ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۳:۰۵    
دولت نمی تواند قوانین مزدی را زیر پا بگذارد؛ سابقه نداشته حق مسکن مصوب شورایعالی کار که با امضای وزرای دولت مصوب شده، اجرایی نشود؛ اولین بار است که می بینیم دولت به امضای وزرای خود پایبند نیست.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۲:۳۵    
امام جمعه انزلی با بیان اینکه اگر کسی معاد را قبول داشته باشد به هر قیمتی به دنبال پست و مقام نخواهد بود گفت: مقام معظم رهبری در مورد خطرات گرفتن مسئولیت در نظام اسلامی بسیار صحبت کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۲:۲۰    
مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: اگر شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت همکاری لازم را انجام دهند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۱:۵۰    
با یک حساب سرانگشتی شاهد تفاوت فاحش قیمت بلیط اتوبوس پایانه های مرزی اربعین در استان گیلان نسبت به تهران با وجود فاصله تقریبا مشابه با مرز هستیم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۱:۳۰    
فرمانده فراجا گفت: از سال 97 که قیمت ها افزایش یافت، آمار سرقت ها نیز 30 درصد بالا رفت، این مهم نشان دهنده این است که مسائل اقتصادی در این موضوع بسیار تاثیرگذار است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۰:۵۲    
در پیام فدراسیون فوتبال آمده است: نوزده سال خدمت صادقانه شما به مجموعه فدراسیون فوتبال ایران ما را بر آن داشته است تا ضمن تقدیر بابت تمام تلاش هایتان در این سال ها به ویژه در حوزه و معاونت دبیرکلی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۰:۳۵    
روسای اتاق های بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون ایران در نامه ای مشترک به رئیس جمهوری از او خواسته اند که شرایط را به نفع بخش خصوصی تغییر دهند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۰:۲۰    
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر سرعت بخشیدن به ساخت مسکن در شهرهای کوچک گفت: کارکنان دولت با پیگیری هر وزارتخانه صاحب مسکن می شوند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۰    
طالب پور گفت: توافقات خوبی برای حمل و نقل کالا به بندر کازان روسیه صورت گرفت و در همین راستا می توان با تمرکز بر سرمایه گذاری و همکاری های مشترک بر روی توسعه زیرساخت ها از جمله ساخت اسکله ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۰    
محمد خوش چهره اقتصاددان مطرح ایرانی که در مجلس هفتم نمایندگی مردم تهران را عهده دار بود، از نقد دولت اصولگرا ابایی ندارد چرا که معتقد است نقد هدیه ای است که می توان پیشکش دولت ها کرد تا مشکلاتشان را ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان پزشکی در مجلس شورای اسلامی گفت: مهاجرت پزشکان و سایر کادر درمانی بسیار نگران کننده است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۷:۳۰    
رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و اجرایی از نیزارهای سوخته در تالاب انزلی بازدید نمود و دستورت لازم را صادر کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۲    
رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و اجرایی در مراسم افتتاح مجتمع تصفیه خانه فاضلاب شرکت ورشکسته مرغ کیسم در آستانه اشرفیه حضور یافت و در نشست بررسی مشکلات این شرکت شرکت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۰    
شیرآلات بهداشتی را می توان از نظر مکانیزم به انواع گوناگونی دسته بندی کرد. برخی از انواع شیرآلات بهداشتی مانند شیرآلات با عملگر مکانیکی (شیرآلات اهرمی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۵    
بسیاری از خانواده ها بعد از ازدواج فرزندشان، عملا او را از دست داده اند؛ چون همسر فرزندشان مانع رفت وآمد آنها شده اند.. ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: پرچم جمهوری اسلامی پرچم عدالت و معنویت است و این همان پرچمی است که انبیاء و ائمه برداشتند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۴    
منتقدان تلویزیونی نخستین سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت را تحسین کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۳:۲۲    
در شرایطی که کاپ جام جهانی در کشور های مختلف و بدون کوچک ترین بی نظمی و حاشیه رونمایی شده است، در ایران غائله ای به پا شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۴    
اینکه چطور تشخیص بدهیم روغن کنجد اصل هست یا تقلبی راه های گوناگونی دارد، طعم و رنگ روغن کنجد اصل خوش عطر و طلایی است و فکر نکنید اگر روغن بی بو، یا اینکه بسیار ارزان است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۹    
مشاور تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین با تاکید بر اینکه واشنگتن نباید تاریخ را تکرار کند خاطرنشان کرد که اگر آمریکا صادق باشد طی 2 الی 3 روز به توافق می رسیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۹    
رئیس هیات سوارکاری استان گیلان گفت: سومین دوره از مسابقات پرش با اسب استان گیلان در تاریخ 1401/06/11 با معرفی برترین های رده های مختلف در باشگاه سوارکاری قویدل به پایان رسید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۲:۰۴    
نتیجه مجلس غیررقابتی همین است که افرادی به کرسی مجلس تکیه می زنند که صدای اکثریت مردم نیستند، اطمینان داریم این پیشنهاد، شخصی است و ربطی به مردم اصفهان ندارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۴    
به دنبال قتل اسرارآمیز یک استاد دانشگاه در دفتر کارش، تحقیقات تیم جنایی تهران به بازداشت یک مظنون آشنا در این پرونده منجر شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۱:۲۲    
از کاربردهای متنوع پارچه های قلمکار می توان به تولید سفره قلمکار شیراز، پرده های کتیبه دار مراسم سوگواری محرم، بقچه، سجاده و پوشاک اشاره کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۱:۱۹    
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اعلام مبلغ نرخ اجاره بهای خوابگاه ها، غذا و انواع وام های دانشجویی در سال تحصیلی جدید گفت: وام های تحصیلی با توجه به حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۴    
فلاحت پیشه پشت پرده حوادثی که منجر به حوادث تلخ آبان 98 شد را بررسی می کند ضمن اینکه با بازخوانی تاریخ به تحولات امروز کشور در حوزه مذاکرات هسته ای و...نیز ورود می کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۰:۴۴    
کشور ایران بیش از 4 برابر استاندارد جهانی، انرژی مصرف می کند که تقریبا60 درصد آن در ساختمان استفاده می شود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۴    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش دمای هوا در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل بین 8 تا 14درجه سانتیگراد و در شمال غرب کشور 4 تا 6 درجه سانتیگراد خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۹    
مهندس عمران که در کنکور ارشد امسال شرکت کرده و با رتبه ای خوب در دانشگاه خواجه نصیر تهران پذیرفته شده را شاید بتوان متفاوت ترین داوطلب کنکور امسال دانست ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۴    
قلب جوان یزدی که بر اثر سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود در عملیاتی پیچیده در کمتر از 3ساعت با هواپیما، بالگرد و آمبولانس از یزد به تهران منتقل و به بیمار نیازمند پیوند زده شد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۰:۰۹    
رئیس اورژانس گیلان با اشاره به برخورد دو خودرو در جاده خمام- خشکبیجار در محدوده جفرود گفت: بر اثر این حادثه شش نفر مصدوم شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۰:۰۴    
ما تقریبا هر روزه با نوسانات قیمت در انواع محصولات و متریال ها در ارتباط هستیم. در کشور ما با تغییر در قیمت مواد خام و اولیه هر محصولی باید شاهد تغییر قیمت تمام شده و مصرف آن باشیم که متاسفانه در حال ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۰۹:۵۲    
از جمله تجهیزات صنعتی که برای نظافت اصولی بیمارستان، بیشترین کاربرد را دارند، می توان به جاروبرقی صنعتی، بخارشوی صنعتی و دستگاه واکس زن برقی اشاره کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۰۹:۵۲    
آتش در نیزار های تالاب به طور کامل اطفا شده اما در پی اطفای آتش سوزی در نیزار های تالاب انزلی، هم اکنون کنارگذر این شهر غرق در دود غلیظ است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۰۹:۴۴    
حجت الاسلام صفری از موافقت نمایندگان با ماده 63 طرح بانکداری اسلامی خبر داد و گفت: با این طرح دست بانک مرکزی و قدرت مانور آن برای اعمال نظارت بیشتر بر مؤسسات پولی، اعتباری و مالی کشور باز می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۴    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت تلاش می کند تا حدی که مقدور است، حقوق ها را افزایش دهد. منابع این اقدامات هم از افزایش فروش نفت و بازگشت پول آن ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۰۹:۰۹    
یک مقام ارشد اروپایی که مستقیماً در مذاکرات با ایران دخیل است، گفت که پاسخ ایران موضوع تحقیقات آژانس بین المللی انرژی اتمی را مجددا روی میز آورد، درحالیکه ایالات متحده و سه کشور اروپایی (بریتانیا ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۰۸:۵۹    
ما با در نظر داشتن دستگاه های مدرن و پیشرفته ای پودر فلفل قرمز شیرین را تهیه می نماییم و به منظور تولید آن تمام تجهیزات را به کار گرفته ایم.