پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۶:۱۸Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 3 شهریور 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 شهریور 1401 دیار میرزا 2 شهریور 1401 دیار میرزا 3 شهریور 1401 دیار میرزا 4 شهریور 1401 دیار میرزا 5 شهریور 1401 دیار میرزا 6 شهریور 1401 دیار میرزا 7 شهریور 1401 دیار میرزا 8 شهریور 1401 دیار میرزا 9 شهریور 1401 دیار میرزا 10 شهریور 1401 دیار میرزا 11 شهریور 1401 دیار میرزا 12 شهریور 1401 دیار میرزا 13 شهریور 1401 دیار میرزا 14 شهریور 1401 دیار میرزا 15 شهریور 1401 دیار میرزا 16 شهریور 1401 دیار میرزا 17 شهریور 1401 دیار میرزا 18 شهریور 1401 دیار میرزا 19 شهریور 1401 دیار میرزا 20 شهریور 1401 دیار میرزا 21 شهریور 1401 دیار میرزا 22 شهریور 1401 دیار میرزا 23 شهریور 1401 دیار میرزا 24 شهریور 1401 دیار میرزا 25 شهریور 1401 دیار میرزا 26 شهریور 1401 دیار میرزا 27 شهریور 1401 دیار میرزا 28 شهریور 1401 دیار میرزا 29 شهریور 1401 دیار میرزا 30 شهریور 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۴    
قیمت سکه و طلا امروز در بازار رشت افزایش یافت و هر گرم طلای 18 عیار هم یک میلیون و 285 هزار تومان دربازار در حال معامله می باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۲    
آیین تودیع و معارفه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با حضور مسئولین نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مدیران و اصحاب فرهنگ در سالن اجتماعات سرپرستی شعب بانک ملی گیلان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۹:۳۱    
رییس شورای اسلامی شهر خمام با بیان اینکه تعطیلی سایت زباله سراوان منجر به ایجاد سایت های مشابه در شهرستان های دیگر از جمله خمام می شود، عنوان کرد: این موضوع به عنوان یک چالش ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۰۹:۰۶    
محصول مشترک ایران خودرو و سایپا که حاصل اتحاد استراتژیک دو خودروساز است، در نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت رونمایی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۲۳:۵۳    
پرچم بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) به مناسبت میزبانی گیلان در بیستمین اجلاس پیرغلامان حسینی به مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان و معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان تحویل شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۲۳:۴۶    
تیم های فوتبال استقلال و مس کرمان از ساعت 19 امروز پنجشنبه سوم شهریورماه در چارچوب هفته سوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند. برای این دیدار حدود 500 بلیت به بانوان اختصاص داده شد
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۲۳:۳۱    
فریده (فاطمه) توکلی که بیش از نیم قرن به عنوان بازیگر، کارگردان تئاتر و شاعر در گیلان مشغول کار بود، در سن 73 سالگی بر اثر بیماری درگذشت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۲۲:۵۶    
ملوان بندرانزلی در هفته سوم لیگ برتر و در شهرآورد شمال برابر میزبانش نساجی مازندران 2-2 مساوی کرد، تا 2 تیم امتیاز ها را تقسیم کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۲۲:۲۶    
معاون اول رییس جمهور روابط جمهوری اسلامی ایران و روسیه را روابطی راهبردی توصیف کرد و گفت: اراده تهران برای توسعه مناسبات با مسکو و ایجاد جهش در روابط فیمابین جدی است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۲۱:۵۳    
935 پروژه عمرانی با اعتبار 4473 میلیارد تومان با حضور معاون اول رییس جمهور در استان مازندران به صورت همزمان به بهره برداری رسید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۲۱:۳۱    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور درخصوص وضعیت نامناسب برخی رشته های پزشکی در کشور هشدار داد و گفت: امسال متقاضی رشته جراحی قلب نداشتیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۲۱:۲۳    
سرهنگ عبدالعلی شعبانی، فرمانده انتظامی آستارا اظهار داشت: قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان دستگیر و از وی 18 کیلوگرم تریاک کشف شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۲۰:۳۴    
حسین یونسی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان از افتتاح 6 پروژه با اعتبار بالغ بر 149 میلیارد تومان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۲۰:۰۹    
دومین نشست دبیرخانه مشورتی معاونین خدمات شهری شهرداری های شمال و شمال شرق کشور با نگاه به مهمترین چالش ها و معضلات شهری در حوزه های مختلفی همچون مدیریت پسماند، سد معبر ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۹:۴۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار داشت: پیکر امیرهوشنگ ابتهاج شاعر نام آور ایران، فردا در تهران تشییع و پس از آن به گیلان منتقل می شود، اما زمان خاکسپاری وی در رشت متعاقبا اعلام خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۹:۲۹    
مراسم تغسیل پیکر هوشنگ ابتهاج در بهشت زهرای تهران انجام و برای مراسم تشییع فردا، آماده شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۹:۲۳    
آن دسته از عزیزانی که در شهرستانهای کشور زندگی می کنند نباید اصلا بابت خرید بشقاب دیوارکوب تهران نگران باشند و فکر کنند دسترسی به آنها تنها مختص اهالی شهر تهران است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۹:۱۴    
استاندار گیلان به نقش مهم خدمت صادقانه کارکنان در کارآمدی نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: شیوه مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر به الگوی مدیریت در طراز انقلاب تبدیل شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۸:۵۹    
مجموعه ما با سالها تجربه در زمینه تولید و عرضه پارچه داکرون قشم در رنگهای متنوع، سعی دارد بهترین نوع این پارچه را با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب به مشتریان ارائه دهد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۸:۴۴    
با حکم کاظم پورنصیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، رامین رفیع زاده کاسانی بعنوان سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل منصوب گردید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۸:۳۹    
یکی از شاخصه های مهم در صنعت تولید قیمت چرم های طبیعی از جمله گاوی است که بستگی به طرح دار بودن، سورت بندی چرم و البته کارخانه سازنده و تولید کننده آن دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۸:۲۳    
ایران خواهان جمع آوری و نگهداری سانتریفیوژهای نسل جدید خود در انبار تحت نظارت آژانس است اما آمریکا خواستار نابودی همه سانتریفوژهای مازاد بر آغاز برجام در سال 94 و بازگشت تعداد سانتریفوژهای موجود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۹    
شاملو با بیان اینکه بازنگری طرح هادی 4200 روستای استان گیلان در دستور کار است، گفت: از دیگر اقداماتی که بنیاد مسکن برای استان گیلان در دست اقدام دارد 4500 پروژه بهسازی روستایی است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۷:۵۹    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: پیش بینی می کنم ظرف سه سال توسعه خوبی در حوزه سامانه پرتودهی چندمنظوره گاما داشته باشیم و از کسانی که دارای مراکز و سیستم های سورتینگن هستند و لجستیک لازم را دارند در این ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۳    
در مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان بسیجی به مناسبت هفته دولت که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با اهداء لوح تقدیر از سوی استاندار گیلان و فرمانده سپاه قدس گیلان از مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان به ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۴    
همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدیان رجایی و باهنر؛ سید حسین حجتی رییس سازمان حراست کشور با حضور در جلسه شورای اداری سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص سازوکارها و راهکاری حمایت از سرمایه ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۹    
علی خدایی گفت: اینکه در برخی از رسانه موضوع تعیین سقف 4 سال برای کارهای با ماهیتِ دائم، به گونه ای مطرح شده که انگار حتمی و قطعی است درست نیست ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۴    
سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت سیزدهم گفت: طی هشت سال منتهی به شهریور 1400 حجم نقدینگی در کشور هشت برابر شد یعنی از 460 هزار میلیارد تومان به بیش از چهار هزار هزار میلیارد تومان رسید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۹    
رئیس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه آمادگی دارد تا در راستای دستگیری هرچه سریع تر سارقان خشن، به نیروی انتظامی کمک کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۹    
سید رضا فاطمی امین از پلتفرم (بن سازه) و محصول خودروی اقتصادی، پلتفرم آفرود ملی، پلتفرم کلاس متوسط و خودروی برقی با داخلی سازی بالای 50 درصد، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان خودروی تجاری ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۴    
نشست تخصصی گیلان و نقش آن در تحولات آتی قفقاز در پژوهشکده گیلان شناسی دانشگاه گیلان با حضور جمعی از صاحب نظران برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۱:۲۹    
نحوی نژاد با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری بر روی سالمندان به این معنا نیست که به آن ها ترحم کنیم، یادآور شد: توجه به سلامت سالمندان از نظر اقتصاد کشور نیز اهمیت دارد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۱:۲۴    
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از افتتاح و شروع عملیات اجرایی پروژه های ارتباطی در سطح استان و همزمان با هفته دولت خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۹    
صنایع برودتی یخچال مارکت یکی از تولید کنندگان انواع فریزر صندوقی در ایران بوده که محصولات خود را با کیفیت بسیار عالی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۴    
حیدری گفت: برجام به دست آمده نسبت به تیم قبلی مذاکرات ضعیف تر نیست و البته قوی تر هم نیست. تفاوت تیم مذاکره کننده رییسی و روحانی در تاکتیک است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۴    
صبح روز گذشته در نشستی صمیمی شهردار و اعضای شورای شهر قروه با سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۹:۴۹    
وزیر آموزش پرورش ضمن بیان اینکه فعالیت رهیاران تحول از امروز به مدت 10 روز با دوره های مقدماتی و تکمیلی و در آینده نزدیک، دوره های پیشرفته آغاز می شود گفت: رهیاران تحول ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۹    
تحقیقات در پرونده قتل رئیس اسبق پزشکی قانونی کشور به بازداشت 2مظنون که با او اختلاف مالی داشتند منجر شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۹:۱۹    
زنی که با همدستی پسر جوانی دخترش را به قتل رسانده است اعتراف کرد که پیش از این نیز با همین ترفند شوهر و پسرش را مسموم کرده و به قتل رسانده بود.