دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۷May 2018 21
 

خبرهای انتخاب 12 بهمن 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 30 مهر 1396 انتخاب 30 آبان 1396 انتخاب 30 آذر 1396 انتخاب 30 دی 1396 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 1 بهمن 1396 انتخاب 2 بهمن 1396 انتخاب 3 بهمن 1396 انتخاب 4 بهمن 1396 انتخاب 5 بهمن 1396 انتخاب 6 بهمن 1396 انتخاب 7 بهمن 1396 انتخاب 8 بهمن 1396 انتخاب 9 بهمن 1396 انتخاب 10 بهمن 1396 انتخاب 11 بهمن 1396 انتخاب 12 بهمن 1396 انتخاب 13 بهمن 1396 انتخاب 14 بهمن 1396 انتخاب 15 بهمن 1396 انتخاب 16 بهمن 1396 انتخاب 17 بهمن 1396 انتخاب 18 بهمن 1396 انتخاب 19 بهمن 1396 انتخاب 20 بهمن 1396 انتخاب 21 بهمن 1396 انتخاب 22 بهمن 1396 انتخاب 23 بهمن 1396 انتخاب 24 بهمن 1396 انتخاب 25 بهمن 1396 انتخاب 26 بهمن 1396 انتخاب 27 بهمن 1396 انتخاب 28 بهمن 1396 انتخاب 29 بهمن 1396 انتخاب 30 بهمن 1396 
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۲:۲۰    
این بانک در پی امضای برجام در اواخر سال 1394، با برقراری روابط کارگزاری با حدود 150 بانک کارگزار بین المللی و افتتاح و فعال سازی مجدد 56 حساب کارگزاری به اسعار متنوع ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۸:۵۰    
در حال حاضر ناوگان اتوبوسرانی و مترو تبریز با مشارکت شهرداری و بانک شهر به دستگاه های کارتخوان مجهز شده است و شهروندان با استفاده از کارت شهروندی تبریز کارت می توانند از خدمات ناوگان حمل و نقل درون ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۸:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : زمان برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده برای انتخاب اعضای هیات مدیره بانک صادرات ایران تا روز شنبه 5 اسفندماه 1396 به تعویق افتاد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۸:۳۵    
خانواده بزرگ بانک کشاورزی که همواره در صف اول جهاد اقتصادی و توسعه کشاورزی قرار داشته اند، از روزهای اول انقلاب پیمان بستند که پشتیبان تلاش های کشاورزان و تولید کنندگان شریف بخش کشاورزی باشند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۲۰    
آن سوی ابرها فیلمی به نویسندگی و کارگردانی مجید مجیدی در سینمای هند است که از 25 بهمن ماه در ایران اکران می شود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۵    
یک نهنگ قاتل آموخته است تا سخنان انسان را تقلید و تکرار کند. پژوهشگران یک نهنگ قاتل 14 ساله به نام ویکی که پیش تر در تقلید رفتارهای انسانی موفق عمل کرده بود را آموزش دادند تا کلماتی مانند سلام ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۵    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: هیچ مماشاتی با دشمن نداریم و این را از شهدا یاد گرفته ایم، باید مراقب مواضع فرهنگی باشیم؛ چرا که دشمن به دنبال ایجاد خلل در آن است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۴:۴۵    
مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برج میلاد برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۱۵    
اپراتور اول تلفن همراه کشور، به عنوان اولین ارائه دهنده فناوری نسل 4.5 تلفن همراه، در کمتر از 3سال و پس از دریافت پروانه ارتقاء شبکه خود به نسل های 3، 4 و بالاتر در 27 اسفندماه سال 1394 ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۵    
سارقان با ورود به فروشگاهی در کمبریج شر انگلیس، دستگاه عابربانک را با کمک یک خودرو از جا کنده و با خود می برند
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دولت اردن اعلام کرد که روابط دیپلماتیک خود با کره شمالی را قطع کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۹:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جمهور صبح روز جمعه وارد منطقه زلزله زده گورک راور شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۹:۵۰    
ملی پوش ایرانی تیم اوسترشوندس با ابراز خوشحالی از دریافت پیشنهاد سلتاویگو اسپانیا گفت: مشتاق به ماندن در اوسترشوندس هستم.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۸:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : "ایرج مسجدی" سفیر ایران در عراق با "سید عمار حکیم" رئیس جریان حکمت ملی عراق دیدار و گفتگو کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۰:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر امور خارجه روسیه گفت: کنگره گفت وگوهای ملی سوریه از نظر فراگیری شرکت کنندگان بی سابقه بود و بخشی از معارضان سوری تحت حمایت عربستان سعودی هم در آن ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۳:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس جمهور کشورمان که به استان کرمان سفر کرده، تاکید کرد: منابع ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۳:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: ارتش آمریکا بسیار ضعیف شده است و باید آن را بازسازی کنیم. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از دقایقی پیش با اجرای احسان کرمی در مرکز همایش های برج میلاد با حضور سینماگران و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محمد بن عبدالرحمان آل ثانی وزیر امور خارجه قطر گفت که کشورش آماده شرکت در نشست سران کشورهای حاشیه خلیج فارس و آمریکا در بهار آینده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : استاندار آذربایجان غربی از افتتاح 451 طرح عمرانی و تولیدی در آذربایجان غربی همزمان با دهه فجر خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۲:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جریان الصدر عراق در سفر به نجف اشرف با رئیس جریان حکمت ملی این کشور دیدار و گفت وگو کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۱:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در زمان جشنواره پیدا کردن اطلاعاتی در باره فیلم ها گاهی اوقات پیچیده می شود ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۱:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۱:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با دبیر شورای امنیت ملی روسیه بار دیگر مدعی شد که ایران به دنبال تبدیل لبنان به پایگاه شلیک موشک به اسرائیل است. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۱:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عصر پنج شنبه شنیده شدن صدای انفجاری قدرتمند در آنکارا موجب هراس شهروندان این شهر و پوشش گسترده رسانه ها شد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۱:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۰:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : علی آشتیانی پور با اشاره به اینکه همه بلیت های فروخته شده سینماهای مردمی بارکد رای دارد بیان کرد که فقط بلیت هایی که برای کف سالن خریداری شده است بارکد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۰:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بعد از تلاش دو ساله، تیم برنامه نویسان تلگرام به رهبری پاول دوروف، تلگرام جدیدی به نام Telegram X را عرضه کردند. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۰:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برف پس از یک دوره خشکسالی که کسب و کار گردشگری زمستانی را کساد کرده بود و هتل های مرتفع و پیست های اسکی را به فکر جبران خسارت از راه بیمه انداخته بود ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۲۰:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نخست وزیر انگلیس در موضعی که می تواند به تنش میان لندن و بروکسل منجر شود، گفته است در دوره گذار بعد از خروج از اتحادیه اروپا ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : باشگاه خبرنگاران نوشت: ماموران پلیس تهران بزرگ توانستند 29 نفر از فریب خوردگان کمپین آزادی های یواشکی را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دهند. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر خارجه قطر در مصاحبه ای روز پنجشنبه گفت که بایستی اختلافات با ایران را از طریق گفت وگو حل کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرویس امنیت فدرال روسیه از اجرای عملیات تروریستی در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور، جلوگیری کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یکی از فیلم هایی که در روز اول جشنواره ملی فیلم فجر نظر مخاطبان را جلب کرد لاتاری محمدحسین مهدویان است. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر دقایقی پیش در برج میلاد آغاز شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۰۵    
قیمت دلار باز هم بالا رفت و امروز به 4650 تومان در بازار آزاد رسید.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس کمیته ملی المپیک گفت: مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا حرکت خوبی برای ورود به بازی های آسیایی خواهد بود. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پژوهشگران کانادایی، ماده جدیدی برای پُر کردن دندان ابداع کرده اند که می تواند با پوسیدگی دندان مقابله کند. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک خبرگزاری روسی اعلام کرد که کارشناسان فنی روسیه قرار است طی روزهای آتی برای بازدید از تأسیسات هسته ای فردو به ایران سفر کنند. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۲۰    
در سال های اخیر سینماگران زیادی از اصطلاح فیلم سوزی برای اکران فیلم ها در نیمه دوم سال استفاده کرده اند ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۰۵    
معاون اول قوه قضائیه گفت: نمی گوییم در قوه قضاییه هیچ قاضی و کارمند خلافکاری نیست، اما بخش زیادی از آن ها مربوط به وکلاست که به پای قوه قضائیه تمام می شود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۸:۰۰    
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: باید برای چهلمین سال استقرار نظام جمهوری اسلامی آماده شویم، به یک جمع بندی و ارائه کارنامه برسیم ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۷:۵۰    
مسئولان وزارت حمل و نقل چین آخرین وضعیت مربوط به حادثه سانچی را در پاسخ به سئوالات خبرنگاران داخلی و خارجی تشریح کردند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۷:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دیدار تیم های نفت و پیکان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۷:۲۵    
یک روزنامه فرامنطقه ای با اشاره به اینکه بیش از 32 کشور تا این لحظه موافقت خود را با حضور در کنفرانس کویت برای بازسازی عراق اعلام نکرده اند ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۷:۱۵    
بنری برای تشکر از یک "نماینده پرتلاش" بابت "تعویض و نصب سه عدد تیرک برق" که البته توسط "اداره برق" در یک روستا انجام شده است
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۷:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پس از گزارش سود سالانه 2017 سامسونگ، این غول تکنولوژی کره ای در زمینه تولید و فروش تراشه از شرکت اینتل نیز سبقت گرفته است. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۷:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تیم های گسترش فولاد و سیاه جامگان مقابل هم به تساوی بدون گل رسیدند. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۷:۰۰    
بازیگر هالیوود و نماینده ویژه کمیسیون عالی سازمان ملل در امور پناهجویان اعلام کرد: برای مبارزه با خشونت جنسی با ائتلاف نظامی ناتو همکاری خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۴۰    
اینکه راننده تاکسی در برف یک میلیون تومان کرایه می خواهد به ضعف کنترل و نظارت اجتماعی باز می گردد / در آموزش و پرورش و خانواده وظیفه مداری و مسئولیت پذیری را فراموش کرده ایم ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۴۰    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: یک میلیون و 33 هزار فرصت شغلی در بودجه سال آینده که مقطعی از یک سال برنامه ششم توسعه است ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۵    
ژاپن در عرصه روباتیک پیشتاز است و تاکنون روبات هایی با توانمندی بالا در این کشور طراحی شده است. درهمین راستا قرار است برای نخستین بار در جهان ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۰    
کارلس پوجدمون رهبر جدایی طلب منطقه کاتالونیا با اعتراف به پیروزی مادرید پیروز شده و پایان مبارزه برای کاتالونیا متعهد شد تا به مبارزه برای استقلال کاتالونیا ادامه دهد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۰    
رسانه های عربستانی بخش هایی از اولین مصاحبه با تاجر میلیاردر عربستانی پس از آزادی اش از هتل ریتز کارلتون در ریاض را منتشر کردند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۱۵    
باز هم افزایش قیمت، دامنگیر بازار سرد خودرو شد. در حالی که خریداران خودرو، انتظار کاهش قیمت ها را می کشیدند اما بازار عکس العملی خارج از پیش بینی ها نشان داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۱۰    
امینی با اشاره به رشد تقاضای خرید قطعات یدکی در ماههای پایانی سال گفت: به منظور توسعه کسب و کار شبکه با هماهنگی پلیس راهور ناجا خدمات تعویض اتاق، شاسی و موتور صرفا به نمایندگیهای مجاز واگذار شده است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری روسی اینترفکس به نقل از سفیر روسیه در کره شمالی اعلام کرد مسکو در راستای تحریم های شورای امنیت سازمان ملل، تمامی کارگران کره شمالی در روسیه را تا پایان سال 2019 به خانه می فرستد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۰    
رئیس سازمان امنیت داخلی آلمان می گوید که حدود 290 کودک و نوجوان از آلمان رهسپار سوریه و عراق شده یا در آنجا به دنیا آمده اند ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۰    
سفیر ترکیه در قطر تاکید کرد: آنکارا هیچ چشم طمعی به هیچ یک از مناطق سوریه ندارد و عملیات شاخه زیتون با هدف حمایت از امنیت ملی ترکیه در برابر تهدید گروه های مسلح آغاز شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۵    
به گفته یک منبع آگاه، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قصد دارد با سخنگوی سابق تیم حقوقی دونالد ترامپ ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۰    
ماه گرفتگی چهارشنبه سی و یک ژانویه در برخی از نقاط کره زمین از جمله قاره آفریقا، بخش هایی از اروپا و نیز آمریکای جنوبی قابل مشاهده نبود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۰    
آدامسهای وارداتی که تاریخ مصرفشان رو به پایان است با قیمتی ناچیز و سود بالا در بازار عرضه می شوند
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۵    
برنامه نوستالژیک حکایتی و حکمتی ویژه ی ماه رمضان 1371
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۵    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با تاکید بر اینکه کشورش به دنبال گسترش گفتگوهای فشرده و سازنده با آمریکا است گفت: گفتگو میان دو کشور نباید به دلیل بیانیه های خصمانه واشنگتن متوقف شود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۰    
صبح امروز و همزمان با سالگرد لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره) به میهن، بوق کشتی ها و قطار ها به صدا درآمد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۵    
بازماندگان تاکید می کنند که حمله کاملا از سوی سربازان ارتش میانمار برنامه ریزی شده بود و عاملان حمله پس از کشتار و قتل عام اقدام به پنهان کردن آثار جرم خود کرده اند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۵    
مستندات جدید نشان می دهد صدها نفر از روستاییان مسلمان روهینگیایی درحمله ارتش و گروههای افراط گرای بودایی میانمار به آنها در ایالت راخین به قتل رسیده و در پنج گور جمعی دفن شده اند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک روزنامه قطری با تاکید بر تمایل دولت آمریکا برای حل بحران منطقه خلیج فارس از نشست سران کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و آمریکا در مجتمع تفریحی کمپ دیوید طی ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۰    
اسپیس ایکس برای دومین بار از آغاز سال 2018 موشک فالکون 9 را با موفقیت به فضا پرتاب کرد، اما با یک فرود غیرمنتظره همراه شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۵    
مدیر بانک سرمایه گذاری دولتی "بی پی آی فرانس" اعلام کرد فرانسه به منظور دور زدن تحریم های آمریکا و کمک به رونق تجارت، از امسال به خریداران ایرانی کالاهای خود به یورو وام می دهد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بروز ریسک های سیستماتیک، کاهش قیمت نفت و احتیاط بازیگران بازار سهام در این هفته سبب تداوم کاهش قیمت سهم ها در بورس تهران در بیشتر گروه ها شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۵    
یکی از مراجع عظام تقلید در دیدار شهردار سابق تهران گفت: پست و جایگاه مهم نیست بلکه ارائه خدمات مهم است باید در نظر داشته باشید خدمت به نظام، انقلاب و اسلام ارزش فراوانی دارد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کمیته مسابقات از تغییر ساعت بازی ذوب آهن اصفهان و استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : امام آمد همان تیتری است که چهال سال پیش روی روزنامه کیهان نقش بست تا همراه طنین شادی مردم در خیابان ها باشد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۵    
وزیر خارجه ترکیه خواهان احیای مذاکرات ژنو در مذاکرات صلح سوریه شد و گفت: دولت سوریه باید وارد مذاکره با مخالفان سوری شود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۵    
جایزه جهانی بنیاد لی کوان یو بنیانگذار سنگاپور نوین برای اولین بار به یک دانشمند از ایران (دکتر طیب نیا) تعلق گرفت.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۰    
سنای لهستان لایحه ای را که هرگونه اشاره به مشارکت این کشور در جرائمی که نازی ها حین جنگ جهانی دوم مرتکب شدند را منع می کند و استفاده از عبارت کمپ های مرگ لهستان را نیز غیرقانونی می داند، تصویب کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۵    
جان کلی، رئیس دفتر دونالد ترامپ می گوید رئیس جمهوری آمریکا خیلی زود مجوز انتشار علنی یادداشت های محرمانه اف بی آی را صادر خواهد کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۰    
ساختمان هزاره سوم بانک پاسارگاد با زیربنایی در حدود 48000 مترمربع واقع در خیابان میرداماد تهران است که در 26 طبقه به علاوه یک طبقه تأسیسات در پشت بام و یک سازه هلی پد در حال احداث است ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک مدرس دانشگاه گفت: یک کارگر برای خرید آپارتمان در تهران به 128 سال زمان نیاز دارد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۵    
"پی1 گرویس" نام ستاره متغیر نیمه منظمی در صورت فلکی "درنا" است که عکس دقیقی از آن نظریه ستارگان عظیم را تایید کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اکران خصوصی فیلم لاتاری برای دو نماینده مجلس از انعکاس مشکلات جامعه در فیلم های سینمایی استقبال کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۰    
اژه ای گفت: سران فتنه با دستور شورای امنیت ملی محصور هستند و مسایلی که مربوط به امنیت ملی است باید شورا تصمیم بگیرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۵    
مسافرت های سرخوشانه و بی مقدمه به لطف شبکه های اجتماعی بین جوان های ایرانی باب شده اند. در واقع جوانان ایرانی در تلاش هستند به واسطه سفرهای ناگهانی و نوین، سنت ها را شکسته و به نوعی هنجارشکن باشند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۵    
آژانس اطلاعاتی روسیه از خنثی سازی توطئه برای حمله تروریستی در روز انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۵    
رئیس جمهور که امروز به استان کرمان سفر کرده است، پیش از ظهر امروز در ورزشگاه تختی سیرجان خطاب به مقامات امریکا گفت: شما که حتی دارو را به روی مردم ایران تحریم کردید ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۰    
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خبر داد که قرار است بازدید نمایندگان مردم از زندان ها ادامه داشته باشد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۵    
رئیس مشترک شورای اجرایی شهر عفرین اخبار منتشر شده در رسانه ها درباره واگذاری عفرین به نیروهای دولت سوریه را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : قیمت نفت آمریکا روز پنج شنبه تحت تاثیر پایبندی بالای اوپک به توافق کاهش تولید که خبر افزایش تولید نفت آمریکا را تحت الشعاع قرار داد، افزایش یافت. ...