دوشنبه ۲۶ آذرساعت ۱۵:۵۸Dec 2018 17

خبرهای انتخاب 16 خرداد 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 1 خرداد 1397 انتخاب 2 خرداد 1397 انتخاب 3 خرداد 1397 انتخاب 4 خرداد 1397 انتخاب 5 خرداد 1397 انتخاب 6 خرداد 1397 انتخاب 7 خرداد 1397 انتخاب 8 خرداد 1397 انتخاب 9 خرداد 1397 انتخاب 10 خرداد 1397 انتخاب 11 خرداد 1397 انتخاب 12 خرداد 1397 انتخاب 13 خرداد 1397 انتخاب 14 خرداد 1397 انتخاب 15 خرداد 1397 انتخاب 16 خرداد 1397 انتخاب 17 خرداد 1397 انتخاب 18 خرداد 1397 انتخاب 19 خرداد 1397 انتخاب 20 خرداد 1397 انتخاب 21 خرداد 1397 انتخاب 22 خرداد 1397 انتخاب 23 خرداد 1397 انتخاب 24 خرداد 1397 انتخاب 25 خرداد 1397 انتخاب 26 خرداد 1397 انتخاب 27 خرداد 1397 انتخاب 28 خرداد 1397 انتخاب 29 خرداد 1397 انتخاب 30 خرداد 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۰:۱۵    
نتایج تازه ترین بررسی ها نشان داده است، استرس کار در مردان کشنده تر از زنان است؛ ضمن اینکه مردانی که مبتلا به بیماری های قلبی هستند، به میزان قابل توجهی بیش از زنان در معرض خطر مرگ هستند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۵    
سردار محمدرضا گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس در روز جمعه 18 خرداد از ساعت 10:30 صبح از مبادی نُه گانه تعیین شده به سوی میعادگاه نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۰    
سربازی در ویرجینیا یک تانک ارتش را دزدید و با آن به خیابان آمد؛صحنه های جالبی از تعقیب و گریز تانک و پلیس ثبت شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۵    
یک منبع دیپلماتیک که نامی از وی برده نشده است به خبرگزاری ریانووستی گفت: درباره بررسی امکان دیدار سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه با همتای آمریکایی خود مایک پمپئو توافق حاصل شده و آنان احتمالا در ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۵    
شهرداری پاریس چهارشنبه شب اعلام کرد: 'نبیل رجب' مبارز و شیعه بحرینی به دلیل مبارزات و فعالیت هایش در دفاع از حقوق بشر، تابعیت افتخاری فرانسه دریافت کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۱۵    
نتایج یک نظرسنجی در مغرب نشان می دهد، 68 درصد از شهروندان این کشور خواهان مجازات افرادی هستند که در ملاء عام روزه خواری می کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۸:۳۵    
همزمان با صدای اذان مغرب، انفجاری در کابل پایتخت افغانستان رخ داد و این انفجار ناشی از بمب کنار جاده ای در مسیر کاروان حامل عبدالهادی ارغندیوال رهبر حزب اسلامی افغانستان بوده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۰:۳۰    
برخورد یک دستگاه مینی بوس با کناره جاده در منطقه فلورد بخش مرکزی شهرستان سوادکوه در ساعت 19 و 20 دقیقه امشب 19 مصدوم داشت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۰:۱۴    
بزرگراه بین المللی حمص به حماه در سوریه امروز (چهارشنبه) پس از هفت سال بسته بودن برای حمل و نقل عمومی بازگشایی شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۵۰    
رئیس جمهوری روسیه با تاکید بر مالکیت کشورش بر کریمه اعلام کرد که این منطقه را هیچ گاه به اوکراین پس نمی دهیم.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۴۵    
انفجاری شدید، دقایقی پیش منطقه الحبیبیه در شهرک صدر در شرق بغداد را لرزاند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۱۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی با حضور در مرکز مونتاژ سانتریفیوژ در سایت نطنز گفت: امیدواریم تا یک ماه آینده کل سالن های این مرکز آماده باشد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۳:۰۰    
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از رسیدن به مسکو، عصر امروز (چهارشنبه) نخستین جلسه تمرینی خود را در کمپ باشگاه لوکوموتیو مسکو برگزار کردند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۴۰    
رویترز: علاوه بر ساراس ایتالیا، شرکت های پالایشگاهی رپسول و کپسا اسپانیا و هلنیک پترولیوم یونان هم در حال متوقف کردن خرید نفت خام ایران هستند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۱۵    
اولین عکس از مهران مدیری در ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی منتشر شد. فیلمبرداری فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی رضا میر کریمی تا 10 روز دیگر در ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۰۵    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۲:۰۵    
یک مسئول بلندپایه پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) روز چهارشنبه به خبرگزاری فرانسه گفت: ناتو با در خواست عضویت قطر در پیمان آتلانتیک شمالی مخالفت کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۱:۵۵    
چین جنگنده بدون سرنشینی را رونمایی کرده است که می تواند مافوق صوت پرواز کرده و مانند بختک به جان سیستم دفاعی آمریکا بیفتد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۱:۴۰    
رئیس جمهور روسیه: پیونگ یانگ پس از مشاهده جنگ های عراق و لیبی برای کنار گذاشتن برنامه هسته ای خود خواهان "تضمین های امنیتی مطلق" خواهد شد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۱:۲۰    
شرکت ام تی ان اعلام کرد، پس از آنکه شرکت ترکسل دعوایی 4.2 میلیارد دلاری علیه فعالیت های ام تی ان در ایران طرح کرده، پلیس آفریقای جنوبی اسنادی را از دفتر گروه ام تی ان توقیف کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۱:۰۰    
پارلمان عراق در جلسه روز چهارشنبه خود علاوه بر دستور به لغو استفاده ازدستگاه های شمارش الکترونیکی، ستاد انتخابات این کشور را ملزم کرد صندوق های اخذ رای در حوزه های انتخابیه به صورت دستی بازشماری شوند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۵۰    
وزیر امور دفاعی قطر در سالروز آغاز محاصره کشورش توسط عربستان و امارات می گوید دوحه تمایل دارد به عضویت سازمان نظامی ناتو در آید و کشورهای محاصره کننده اگر بتوانند حتی هوا را نیز از قطر دریغ می کنند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۴۰    
منابع انگلیسی عصر چهارشنبه گزارش دادند که هتل 'مندرین اورینتال' واقع در منطقه 'نایتس بریج' در قلب لندن طعمه حریق شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جماران نوشت:به جناب آقای صادق زیباکلام علاقه مندم. نه اینکه همه ی مواضع ایشان را قبول داشته باشم ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۲۵    
وزیر کشور تونس در پی حادثه واژگونی قایق مهاجران در آب های تونس که دستکم 120 کشته برجای گذاشته است، برکنار شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۱۵    
کیم یونگ چول فرد موثر ولی ناشناس که در اکثر بزنگاه های کره شمالی در کنار رهبر این کشور حضور دارد، رئیس پیشین آژانس جاسوسی کره شمالی است و در فهرست تحریم های آمریکا و کره جنوبی قرار دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۱۵    
امید نورافکن بازیکن فصل قبل تیم فوتبال استقلال تهران سرانجام پس از کشو قوس های فراوان به تیم شارلروای بلژیک پیوست ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری فرانسه نوشت: بوئینگ می گوید هیچ هواپیمایی به ایران تحویل نخواهد داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۰۵    
در سال 2005 م. برای نخستین بار نام مقتدی صدر به عنوان Ready or Not در جلد مجله تایم منتشر شد که این تصویر برای پیش بینی انتخابات مجلس ملی 30 ژانویه 2005 عراق مطرح شده بود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۰۰    
به تازگی مرکز پژوهش های مجلس آمار تکان دهنده ای را از میزان کار مفید در ایران منتشر کرده است. در این گزارش عنوان شده است که متوسط ساعات کار روزانه مفید در بخش دولتی تنها 22 دقیقه است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۰۰    
یک مقام صنفی با انتقاد از تعلل دولت در تعیین تکلیف نرخ شیرخام،گفت: در کنار همه مشکلاتی که طی ماههای گذشته صنعت لبنیات کشور با ان مواجه بوده، اخیرا قاچاق یونجه هم شرایط را سخت تر کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۰۰    
روز چهارشنبه قیمت نفت آمریکا نسبت به قیمت بسته شده در اواخر روز سه شنبه افزایش یافت و به 65.81 دلار رسید. از دلایل افزایش قیمت نفت در روز جاری می توان به احتمال کاهش تولید نفت توسط ونزوئلا اشاره کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۲۰:۰۰    
دونالد ترامپ طی روزهای گذشته با طرحی گسترده برای انتقال سلاح و تجهیزات پیشرفته به رژیم صهیونیستی موافقت کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۵۵    
کارلوس کی روش در اولین صحبت های پس از حضور در روسیه و پیش از آغاز اولین تمرین ملی پوشان فوتبال ایران گفت: گروهی که ما در آن حضور داریم جذاب ترین گروه جام جهانی 2018 روسیه است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۵۵    
در صورتی که کبدتان سمی شده باشد علائمی، چون خستگی، آکنه و دردعضلانی سراغتان می آید، اما با یک رژیم غذایی می توان همه این ها را برطرف کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۵۵    
رژیم غذایی گیاهی برای سلامتی قلب و عروق خوب است؛ اما یک رژیم گیاه خواری کم چرب اشباع شده نمی تواند بهترین راه حل برای پایین نگه داشتن کلسترول باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۵۵    
محققان کلینیک مایو در واشنگتن آمریکا شیوه جدیدی را برای تشخیص سرطان کبد با استفاده از نشانگرهای دی.ان.اِی به نتیجه رساندند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۵۵    
بر اساس گزارش های منتشر شده، مولود چاووش اولو وزیر امور خارجه ی ترکیه اعلام کرد که این کشور آماده است تا در اقدامی متقابل علیه تعرفه های جدید دولت آمریکا بر روی واردات آلومینیوم و فولاد محدودیت های ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۵۰    
در روز پنجشنبه از اواسط روز مناطق جنوبی به ویژه شهرهای امیدیه، ماهشهر و هندیجان شاهد وزش باد شدید و برای ساعاتی گرد و خاک غلیظ و نواحی مرکزی و نیمه غربی شاهد غبار محلی خواهند بود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۳۵    
اوبر به زودی دوچرخه های الکترونیکی خود را وارد اروپا می کند و برلین نخستین شهر میزبان این دوچرخه ها است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۳۵    
در قانون قبلی اگر مسبب حادثه رانندگی دچار جرح یا فوت می شد، هزینه پزشکی و یا هزینه ای بابت فوت به شخص و خانواده آنها تعلق نمی گرفت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۳۰    
عملیات آبگیری سد بزرگ ایلیسو در ترکیه با پیش بینی اعتراضات مردم و مقامات عراق بی سر و صدا از روز جمعه آغاز شده و نگرانی از کاهش آب دجله در پی آبگیری این سد به موضوع تنش بین عراق و ترکیه تبدیل شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۲۵    
صدها تن از مردم اردن در تحصنی اعتراض آمیز نسبت به قانون اصلاح شده مالیات بر درآمد که دولت سابق تصویب کرد، شرکت کردند و خواستار انحلال پارلمان و لغو قانون مالیات شدند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۱۰    
صدر اعظم آلمان قصد دارد در نشست سران کشورهای گروه 7 در کانادا با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بطور ویژه درباره ایران و تعرفه های تجاری مذاکره کند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۰۵    
رسانه نزدیک به محمود احمدی نژاد از مرخصی بقایی از زندان اوین خبر داد و نوشت: بقایی که ساعت 23 روز یکشنبه گذشته به طور موقت ، از زندان ترخیص شده بود، در منزل تحت مراقبت به سر می برد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۰۵    
قانون مسدود کننده که نخستین بار در سال 1996 از سوی اتحادیه اروپا به تصویب رسید، در واقع ابزاری است که ساز و کار لازم را برای شرکت های اروپایی فراهم می کند تا با دور زدن تحریم های ثانویه واشنگتن به ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۰    
بنیامین نتانیاهو که در ادامه تور اروپایی خود ساعاتی قبل وارد لندن شده بود، با ترزا مِی همتای انگلیسی خود دیدار کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۳۰    
کیم یونگ چول فرد موثر ولی ناشناس که در اکثر بزنگاه های کره شمالی در کنار رهبر این کشور حضور دارد، رئیس پیشین آژانس جاسوسی کره شمالی است و در فهرست تحریم های آمریکا و کره جنوبی قرار دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۳۰    
در اسناد قدیمی برگه ای وجود دارد که متعلق است به اداره طرق(راهداری) گیلان. در این سند، آگهی مزایده این اداره را مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۳۰    
مهران مدیری یکی از بازیگران فیلم ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی است. در این فیلم به غیر از مدیری ستاره هایی از جمله لیلا حاتمی، رضا گلزار، مهناز افشار ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۲۰    
در سالروز شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام، مراسم سوگواری و عزاداری آن امام همام، با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر معظّم انقلاب اسلامی، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۱۵    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با انتقاد از نحوه قیمت گذاری محصولات غذایی در بازار، گفت: وقتی قیمت نوشابه از دوغ ارزان تر است، طبیعی است که مردم به خرید نوشابه روی می آورند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۰۰    
میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی که در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین حضور داشت گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۴۰    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی، تصریح کرد:ایالات متحده باید در قبال عواقب اقدام زیان بار و خطرناک خود که در چالش آشکار با منشور ملل متحد و حقوق بین الملل است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۳۵    
گوگل قصد دارد به کاربران کمک کند تا بچه های خود را به سرویس تلفن Pro Project Fi اضافه کنند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۳۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: حضور میلیونی و پر شکوهترمسلمانان و آزادگان جهان در راهپیمایی روز قدس امسال ضمن خنثی کردن اقدامات مذبوحانه آنان نشان خواهد داد با وجود توطئه های گوناگون نظام سلطه ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۱۵    
حیدر العبادی، نخست وزیر عراق در کنفرانس هفتگی خود خاطرنشان کرد که دولت ترکیه عمدا در زمانی اقدام به پر کردن سد ایلیسو کرد که ما در آن زمان از آن ها خواسته بودیم که این سد را پر نکنند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۱۰    
بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی دولت سنگاپور، ویویان بالاکریشنان وزیر خارجه این کشور در سفری دو روزه فردا (پنجشنبه) به سنگاپور می رود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۰۰    
بیش از 120 نهنگ باردار طی برنامه تحقیقاتی صید سالانه ژاپن در اقیانوس منجمد جنوبی (اقیانوس جنوبگان) کشته شده اند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۵۵    
دفترچه راهنمای ثبت نام حاوی شرایط عمومی و اختصاصی و سایر مقررات مرسوم در آزمون فوق از روز یکشنبه، ششم خرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۵۰    
راج شاه، از سخنگویان کاخ سفید گفته است که "کلی سدلر از این پس سمتی در دفتر اجرایی رئیس جمهوری ندارد" هرچند مشخص نکرده است که آیا خانم سدلر به سمت دیگری انتقال یافته یا به طور کلی از کاخ سفید اخراج ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۳۰    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به اینکه هفت محور مواصلاتی کشور در حال حاضر مسدود هستند، گفت: محور اولنگ -شاهرود در استان های گلستان و سمنان ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۰    
تیم ملی ایران که به عنوان اولین تیم حاضر در جام جهانی 2018 به کشور روسیه رسیده، در کمپ تمرینی خود در مسکو استقرار پیدا کرده ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۵    
استقلال در فصل نقل و انتقالات مرتضی آقاخان (پیکان)، روح الله باقری (خونه به خونه بابل)، فرشاد محمدی مهر (پارس جنوبی) و محمد دانشگر (سایپا) را جذب و با شماری از بازیکنان جوان از جمله الهیار صیادمنش ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۰    
صدراعظم اتریش در کنفرانس خبری مشترک با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در وین اعلام کرد: ما امیدواریم که با برگزاری مذاکرات متمرکز و فشرده در روابط اتحادیه اروپا و روسیه به خصوص در وضعیت شرق ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۰    
کاخ سفید اعلام کرد، دیدار 12 ژوئن (22 خرداد) میان کیم جونگ اون و دونالد ترامپ در جزیره سنتوزا واقع در جنوب سنگاپور برگزار خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۰    
علی دایی گفت: کار برای ایران بسیار دشوار است اما در فوتبال غیرممکن وجود ندارد. ما امیدوار هستیم اما شانس مان کم تر است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۰    
فرمانده عملیات حشد شعبی در محور غرب الانبار از خنثی شدن طرح نفوذ ده ها تن از عناصر گروه تروریستی داعش و نزدیک شدن آنها به مرزهای عراق و سوریه خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۰    
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد سال 97 می توانند تا روز شنبه 19 خرداد 97 برای انتخاب 100 کدرشته از میان کدرشته امتحانی مجاز خود اقدام کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۰    
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی سردشت بعد از صرف افطاری توسط دیده بان متوجه می شوند یک گروه مسلح از اشرار که حدود 20 نفرند در حال ورود به خاک کشور هستند که بلافاصله مرزبانان به ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۰    
گوگل لنز اکنون دارای برنامه اختصاصی خود در جهت راه اندازی سریع است. برنامه ای که هیچ بار اضافی به سیستم کاربر تحمیل نمی کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۵    
دلگان و ایرانشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان در 24 ساعت گذشته به ترتیب با حداکثر دمای 50.5 و 49.1 درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین شهرهای کشور بوده اند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۰    
هفت تیم ایران، عربستان، مصر، مراکش، نیجریه، سنگال و تونس در رقابت های روسیه حضور دارند که نماینده کشورهای مسلمان هستند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۰۵    
در حالی که قیمت نفت در بازارهای جهانی از 72 دلار در هر بشکه به 66 دلار کاهش یافته است،اما قیمت ها در شرایطی صعودی قرار دارند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۵۵    
حدود دوهفته پیش نیز اولین نشست کمیسیون مشترک برجام بعد از خروج آمریکا از این توافق بین المللی با حضور معاون وزیر خارجه ایران و معاونین وزیران امور خارجه گروه 4+1برگزار شد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۵۰    
پیش بینی می شود که دنیس رادمن، بازیکن سابق بسکتبال آمریکا در شب برگزاری نشست کیم جونگ اون و دونالد ترامپ در سنگاپور به این کشور برود و "حتی ممکن است در مذاکرات دو طرف نقشی داشته باشد" ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۴۵    
اینستاگرام به فکر افزایش مدت زمان ویدیوهای خود افتاده است. قابلیتی که به کاربران اجازه می دهد بدون محدودیت زمانی ویدیوهای خود را ارسال کنند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۰    
آئودی Q8 در شنزن چین رونمایی شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۰    
هاروی واینستین که چندی پیش و پس از شکایت حدود 80 زن به اتهام تجاوز و سوء رفتار جنسی خود را به پلیس نیویورک معرفی کرده بود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۰    
غلامرضا شرفی، نماینده آبادان در مجلس گفت: نصب آب شیرین کُن در خرمشهر می تواند تا 15 هزار مترمکعب آب را در حجم مصرفی به شهروندان تحویل دهد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۲۵    
تیم های بزرگ فوتبال اروپا در فصل جابه جایی تابستانی به دنبال جذب بازیکن هستند تا در فصل جدید عملکرد بهتری از خود نشان دهند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۲۰    
سعد حریری "نقش محوری ولیعهد عربستان سعودی در برقراری ثبات سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی در لبنان" را ستود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۲۰    
دعوت پیونگ یانگ از ولادیمیر پوتین در حالی انجام گرفته است که سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در یک سفر رسمی در 31 ماه مه برای انجام مذاکرات با همتای کره ای اش و دیدار با رهبر کره شمالی به پیونگ یانگ ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور از افزایش دمای هوا، وزش بادهای شدید و بروز پدیده گردوغبار به دلیل جو ناآرام تا پایان خرداد خبر داد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۵    
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان گفت که اسرائیل به واسطه آمریکایی ها پیشنهاد گفت و گو با لبنان درباره اختلاف های مرزی دریایی و زمینی از جمله کشتزارهای اشغالی شبعا را داده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۵۵    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد: نقشه راهی که ایالات متحده و ترکیه در مورد شهر منبج در حومه حلب تدوین کرده اند فقط درباره این شهر و نه مناطق دیگر در سوریه است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۵۰    
در این تورنمنت ایران به همراه آلمان، یوگسلاوی و آمریکا در یک گروه قرار گرفت. ایران در بازی اول در مقابل یوگسلاوی با نتیجه 1 - 0 نتیجه را واگذار کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۵    
نماینده وزارت خارجه آمریکا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که ایالات متحده در مورد اخباری مبنی بر امکان برگزاری دیدار میان رئیس جمهوری سوریه و رهبر کره شمالی نگران است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۵    
با وجود این که ترامپ بر اساس حکم دادگاده حق بلاک کردن مخالفان خود را ندارد، اما همچنان به ادامه این رفتار غیردیپلماتیک اصرار دارد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۵    
آمارها حاکی است86 درصد زندانیان جرائم غیرعمد مالی متاهل هستند که ازاین تعداد 82 درصد دارای فرزند بوده، با این حساب بیش از دو برابر کل زندانیان، افراد درگیرجرائم مالی هستند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۲۵    
یک استاد حوزه علمیه قم درخصوص حفظ وحدت و انسجام در شرایط کنونی کشور گفت: متاسفانه سیاست زدگی، هوای نفس و رقابت های نادرست بین گروه های مختلف باعث شده که ما فقط دم از وحدت بزنیم ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۱۵    
رئیس بنیاد بین المللی صلح با بیان اینکه در نگاه امام علی حکومت امری کاملا زمینی و با انتخاب مردم شکل می گیرد، گفت: احترام به حق انتخاب مردم مولفه مهم حکومت عادل از نگاه امیرالمونین است.
  • ۱