یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 1 تیر 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 تیر 1395 اعتدال 2 تیر 1395 اعتدال 3 تیر 1395 اعتدال 4 تیر 1395 اعتدال 5 تیر 1395 اعتدال 6 تیر 1395 اعتدال 7 تیر 1395 اعتدال 8 تیر 1395 اعتدال 9 تیر 1395 اعتدال 10 تیر 1395 اعتدال 11 تیر 1395 اعتدال 12 تیر 1395 اعتدال 13 تیر 1395 اعتدال 14 تیر 1395 اعتدال 15 تیر 1395 اعتدال 16 تیر 1395 اعتدال 17 تیر 1395 اعتدال 18 تیر 1395 اعتدال 19 تیر 1395 اعتدال 20 تیر 1395 اعتدال 21 تیر 1395 اعتدال 22 تیر 1395 اعتدال 23 تیر 1395 اعتدال 24 تیر 1395 اعتدال 25 تیر 1395 اعتدال 26 تیر 1395 اعتدال 27 تیر 1395 اعتدال 28 تیر 1395 اعتدال 29 تیر 1395 اعتدال 30 تیر 1395 اعتدال 31 تیر 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۴۳    
مستندات نشان می دهد که حیف و میل های گسترده ای در دوران دولت دهم در همین بانک شده بود که با بی اعتنایی رسانه ها اصولگرا همراه بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۴۰    
نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس از تشکیل یک اتاق فکر قوی علیه دولت با مدیریت یکی از وزرای سابق خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۴۰    
معاون سیاسی وزیر کشور خاتمی آخرین فیش حقوقی خود را منتشر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۷    
هر موفقیتی که دولت به دست می آورد، از جناح مقابل هجمه قوی تری علیه دولت به وجود می آید. در داستان برجام دیدید که طرف مقابل چه فضایی ایجاد کرد تا برجام را یک عدم موفقیت نشان دهد و موفق نشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۱    
اهدای تابلوی معرق توسط جعفرزاده به رئیس مجلس/ دکتر لاریجانی اقدامات خاصی برای جامعه ایثارگری انجام داد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۸    
عده ای در کشور طوری صحبت می کنند که گویی یک گرد مردگی در همه واحدهای تولیدی کشور افشانده شده است و دیگر تولید و کاری در کشور وجود ندارد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۲    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته برای کنترل ریزگردها در کشور، رایزنی با کشور عراق ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۱۰    
مخالفت گروه های صهیونیستی و حامیانشان در آمریکا با معامله خرید هواپیمای مسافری میان ایران و شرکت آمریکایی بوئینگ، سندی دیگر دال بر مواضع ضد انسانی صهیونیست ها می باشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۷    
سود سهامداران شرکت شرکت مواد ویژه لیا مربوط به سال مالی منتهی به پایان مرداد ماه 1394 از طریق شعب بانک صادرات ایران پرداخت می گردد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۱    
در دو سال اخیر 6 کنسرتم لغو شده و کسی پاسخگوی بنده، مخاطبان و برنامه ریزان نبوده و نیست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۱    
اظهارات سردار قاسم سلیمانی در خصوص اقدام رژیم آل خلیفه به سلب تابعیت روحانی برجسته بحرینی با بازتاب گسترده در رسانه های خارجی مواجه شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۱    
مرکز افتای گروه تروریستی داعش در موصل عراق بمباران شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۸    
او در عین حال که یک متخصص بود، معلم هم بود. هم اندیشمند بود، هم تلاشگر. هم نظامی بود و روحیه سلحشوری داشت و هم یک عارف و مبلغ و مروج. خیلی هم عاطفی بود...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۹    
در روز 31 خرداد 1360 مجلس شورای اسلامی بعد از دو روز بحث و بررسی، به عدم کفایت سیاسی ابوالحسن بنی صدر، رییس جمهور وقت رای مثبت داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۹    
نیروهای امنیتی عربستان یک عکس متفاوت از کعبه منتشر کردند که به وسیله یک هواپیمای بدون سرنشین گرفته شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۹    
دولت روحانی بایستی پاسخگوی عملکرد شرم آور برخی از مدیرانی باشد که داعیه دار اصلاح طلبی و اعتدال گری هستند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۶    
حتی تجویز بی رویه تصویربرداری نتیجه عدم صرف وقت کافی برای معاینه بیمار است در حالی که 60 تا 70 درصد تشخیص بیماری در نتیجه گرفتن شرح حال از بیمار و حدود 20 درصد هم در نتیجه معاینه او است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۳    
در اردیبهشت ماه 1395 بیشترین متوسط قیمت مسکن شهر تهران مربوط به منطقه یک با 7 میلیون و 830 هزار تومان در هر متر مربع بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۳    
در حال حاضر 1935 خانوار در مناطق 1 تا 3 پایتخت که جزو مناطق مرفه نشین شهر تهران محسوب می شود، سکونت می کنند که تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۳    
یک عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: تلقی شخصی من این است که بسیاری از اصولگرایان و اصلاح طلبان در انتخابات 96 نهایتاً بر حمایت از آقای روحانی توافق خواهند کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۰    
هیچ نگرانی بابت انتخابات 96 ندارم چون اطمینان دارم روحانی با رای بالایی مجددا انتخاب می شود و اساسا وی رقیبی نمی شناسد چون ساختار فعلی ایران به گونه ای است که بهتر از روحانی برای اداره کشور پیدا نمی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۷    
ما از یک رشد اقتصادی صرف استقبال نمی کنیم بلکه رشد اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی برای دولت و مجلس قابل قبول است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۱    
آهنی: فرانسه به دنبال تضمین آمریکا برای تعاملات بانکی با ایران است
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۱    
داود محمدی با رای مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس کمیسیون اصل 90 انتخاب شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۲۵    
با نهایی شدن تفاهم نامه ابتدایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با شرکت بوئینگ ایران پس از نزدیک به چهار دهه می تواند بار دیگر از این غول هواپیماساز آمریکایی هواپیمای مسافرتی جدید خریداری کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۲۲    
هیاتی بلند پایه از مدیران رنو با حضور در شرکت پارس خودرو, از خطوط تولید این شرکت بازدید کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۲۲    
به دنبال توافقات انجام شده بین بانکها، نرخ های سود سپرده رسما از امروز –اول تیرماه-تغییر کرد و تقریبا به طور یکدستی بانک ها ویترین سودهای خود را از 18 به 15 درصد کاهش دادند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۱۹    
هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام همزمان با ولادت کریمه اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) از امروز (سه شنبه) پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز و تا روز شهادت حضرت علی(ع) ادامه خواهد داشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۱۹    
با معرفی اعضای هیات مدیره و نهائی شدن 17قرارداد فرعی در پروتکل همکاری های دو خودروساز، شرکت مشترک ایران خودرو- پژو ایکاپ IKAP با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۱۹    
بانک سپه در راستای سیاستهای اقتصادی دولت و بمنظور همراهی با کاهش نرخ تورم، کمک به بخش تولید و تقویت آن بر مبنای اقتصاد مقاومتی نرخ سود خود را کاهش داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۱۶    
در پی تجمع صنفی هفته گذشته جمعی از کارگران پیمانکاری شهرداری منطقه چهار اهواز مقابل شهرداری، تعدادی از آنها به دستور مسئولان قضایی و توسط عوامل انتظامی بازداشت شدند و چند روز را در زندان سپری کردند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۱۳    
چشم بادامی ها که به شدت نگران از دست دادن بازار ایران بودند، در ابتدا به ارایه تسهیلاتی برای خرید محصولاتشان رو آوردند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۱۱    
به دنبال کاهش نرخ سود سپرده در شبکه بانکی، بانک مسکن میزان سود تسهیلات حساب صندوق پس انداز(خانه اولی ها) را تا دو درصد کاهش داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۰۵    
ماجرای پرداخت حقوق های نجومی برخی مدیران دولتی گر چه رئیس جمهوری را بر آن داشته تا دستور رسیدگی به این مورد را صادر کند اما به اعتقاد برخی فعالان سیاسی اینجا جایی است که باید روحانی با مردم صحبت کند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۰۵    
به ایست بازرسی که نزدیک می شوم دلهره خاصی دارم برای اولین بار است که وارد زندان آن هم زندان رجایی شهر که شامل زندانیان جرایم خشن و خطرناک اعم از سرقت مسلحانه و قتل و ... است، می شوم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۹    
آیت الله سید حسن خمینی
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۶    
در سه ماهه بعد از اجرای برجام، سرمایه گذاری مستقیم خارجی به حدود 3.5 میلیارد دلار رسیده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۱۴    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش وزیر اطلاعات در مورد بسترسازی ها برای تأمین امنیت کشور و خنثی سازی عملیات های خرابکارانه توسط این وزارتخانه در مجلس خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۸    
خسرو تهرانی، مؤسس دفتر اطلاعات نخست وزیری پس از سال ها سکوت از تاکتیک ها و روش های منافقین در خرداد 60 سخن گفت. ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۵    
ایده جذاب یک جوان مشهدی برای تقویت مهرورزی بین شهروندان، با استقبال روبه رو شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۵    
پس از انتشار اسنادی که در بین رسانه ها و عموم مردم به فیش حقوقی شهرت یافت، جامعه نسبت به این موضوع حساسیت پیدا کرد و مسئولان دولتی در بالاترین رده نسبت به مسأله واکنش نشان داده و دستوراتی را جهت ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۳    
احمدی نژاد پانزده سال پیش گفته بود: یک موقع آمد خودمان شاخصیم، یک کسی رسیده به نقطه امامت، او شاخص است؟ بله. او دیگر وصل است به آسمان و به خدا و از جای دیگر هدایت می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۳    
خروجی هوش زیرکانه روحانی در ایجاد توازن سیاسی به باور من (جدای از موفقیت بی نظیر او در عرصه دیپلماسی) بیشتر آنجا مشاهده شد که مسیر سیاسی انتخاب در درون ساختار را به سمتی هدایت کرد که نتیجه انتخابات ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۰    
پزشک 41 ساله ساعت 12 شب یکشنبه در ساحل شهرک خصوصی تمیشان نور برای شنا وارد دریا شد اما وقتی با گذشت ساعتی، خبری از او نشد خانواده اش با نگرانی از پلیس و آتش نشانی و اورژانس کمک خواستند. ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۰    
دختر 2 ساله ای که به همراه مادر باردارش توسط پدر شیشه ای در حادثه گروگانگیری خانوادگی با ضربه چاقو مجروح شده بود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۰    
حمله سگ های گله به پسر بچه 9 ساله در تجریش مرگ کودک را رقم زد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۰    
پلیس امریکا در منطقه دورافتاده ای از فیلادلفیا، موفق به کشف یک اسارتگاه مخوف شد که در آن یک مرد 51 ساله 12دختر نوجوان را به عنوان برده به اسیری گرفته بود و از آنان سوءاستفاده جنسی می کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۲    
فیش های نجومی را در سازمان حفاظت محیط زیست، بازنشر کنید تا جلوی این ریخت و پاش ها گرفته شود
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۹    
آن گونه که از شواهد امر پیداست اصلاح طلبان برای نقش آفرینی در مجلس دهم احتیاج به یک لابی گر سیاسی قدرتمند دارند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۷    
زندگی روح الله قموشی که به گفته خودش تا 18 سالگی تنها زنده بود و از آن زمان زندگی را تجربه کرده است با این فراز و نشیب ها گذشت تا اینکه تصمیم یک معلم فداکار او را به زندگی پیوند زد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۱    
به نظر می آید که سفر محمد بن سلمان به ایالات متحده شدت اوضاع را به همراه دارد که تا حد زیادی به برهان عربستان برای تغییرات گسترده در جهان پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مرتبط است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۸    
سکه تمام طرح جدید با روند کاهشی در مقایسه با دیروز یک میلیون و 33 هزار تومان عرضه می شود
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۸    
امیرعلی نبویان نویسنده، مجری و بازیگر هم ازدواج کرد. او این خبر را در صفحۀ اینستاگرامش منتشر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۶    
رییس پلیس فتا مازندران، از شناسایی و دستگیری کلاهبردار و سارق اینترنتی 220 میلیون ریالی خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۶    
اوراق تسهیلات مسکن این روزها در بیشترین حالت به قیمت 91 هزار تومان و در کمترین حالت تا قیمت 88 هزار تومان در فرابورس ایران معامله می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۳    
زنی با چهره ای هراسان همراه دختر و خواهرش به دادسرای امور جنایی تهران رفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۳    
قتل هولناک دختر جوان با شلیک های پدر خشمگین اش در شهرستان خوی بازتاب های گسترده ای در رسانه ها، فضای مجازی و افکار عمومی داشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۰    
وقتی پدرم با خانواده نامزدم تماس گرفت و اعتراض کرد که چرا مراسم عقدکنان را به طور رسمی برگزار نمی کنند، گویی بهانه بسیار خوبی دست پدر نامزدم داد چرا که...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۰    
محاکمه 2 جوان افغان به جرم تعرض به دختر دانشجوی فرانسوی صبح دیروز با حضور نماینده حقوقی سفارت فرانسه که وکیل دختر فرانسوی است، پشت درهای بسته دادگاه کیفری تهران آغاز شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۰    
مردی که در جریان یک گردهمایی انتخاباتی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری در لاس وگاس دستگیر شده به مقامات امریکا گفته است که وی قصد کشتن ترامپ را داشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۰    
یکی از شهروندان پاوه ای در ایام ماه مبارک رمضان، اقدام به توزیع برف رایگان در بین مردم این شهر می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۷    
یک وکیل دادگستری می گوید یکی از میخ ها بر تابوت کارخانه ارج را سعید مرتضوی زده است؛ آن روز که مدیران کارخانه را بازداشت کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۷    
سفر رسمی آقای ظریف به پاریس و توسعه و تقویت مناسبات جمهوری اسلامی ایران و فرانسه که هر کدام جایگاه ویژه ای در منطقه و صحنه بین المللی دارند، می تواند دستاوردهای مهمی را در ابعاد دوجانبه ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۰    
در افطاری رییس جمهور با فعالان سیاسی چه گذشت؟/روحانی: اگر در انتخاباتی پیروز و قهرمان نشدیم، پهلوان باشیم/ موسوی لاری: بازرسی ویژه رییس جمهور فعال شود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۱    
آنچه در زیر می آید، برگردانی است از نوشتار جین فین روان درمانگر دانشگاه هاروارد که به سادگی روند رژیم های لاغری و چاق شدن دوباره را توضیح می دهد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۸    
ماه رمضان که فرا می رسد، افطار وقت مناسبی برای دید و بازدیدهایی است که گاهی تنها یک بار در سال در محیطی خارج از کار یا منزل رخ می دهد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۵    
سه دزد فرصت طلب وقتی دریافتند ساکنان خیابان شهران پس از انفجار گاز مجبور به ترک خانه هایشان شده اند سناریوی دستبرد به خانه های خالی را اجرا کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۵    
برای توقیف یا اخطار به رسانه ای، وزارت ارشاد حق یک رای را دارد و تصمیمات هیات نظارت بر مطبوعات یک حکم حاکمیتی و حکومتی است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۲    
یک منبع امنیتی اطلاعاتی عراق از آغاز عملیات جستجوی گسترده برای یافتن یک دختر روسی به نام نورا خبر داد که از خطرناک ترین تک تیراندازان داعش است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۲    
مریم خدارحمی با انتشار عکس و متن زیر از جراحی زیبایی خود ابراز پشیمانی کرده است. سلام دوستان عزیزم این دوتا عکس قبل و بعد از جراحی پلاستیک بینی من هستش ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۷    
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۷    
دیده بان حقوق بشر، وزارت خارجه آمریکا و گروهی از نهادها و جمعیت های اسلامی و حقوق بشری در بیانیه های جداگانه ضمن محکوم کردن سلب تابعیت آیت الله عیسی قاسم نسبت به عواقب و پیامدهای این اقدام به نظام ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۴    
به دنبال ارسال فهرست مجموعه حقوق های دریافتی متوسط یکسال اخیر مدیران ارشد دستگاه های اجرایی از سوی اعضای هیات دولت به دفتر معاون اول رییس جمهور ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۲    
روزهای باقی مانده از زمامداری دولت اوباما باید معطوف به تحکیم و تثبیت نظام پسابرجام باشد. نظامی که فواید اقتصادی، سیاسی و امنیتی آن به نفع همه جامعه بین المللی است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۹    
گروه تروریستی داعش در تازه ترین اقدام وحشیانه خود یک دختربچه چهارساله سوری را سربرید و دستان مادر این کودک را با خون وی شست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۹    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح ویژگی های مثبت برجام، گفت: از شرایطی که همه ی کشورها برای تهدید، تحریم و تصویب قطعنامه ها علیه ایران، از همدیگر سبقت می گرفتند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۳    
تحمل روسیه در باره سوریه حد و اندازه دارد و در حالی که مسکو تمام تعهدات خود پایبند آمریکا همچنان با معارضان سوری تحت حمایت خود مساله دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۰    
تحقیر ملت شریف بحرین سرکوب خواسته های دینی و ملی و فشار بیش از حد بر رهبر مردمی آن نتیجه ای جز نابودی گفت وگو های جدی ملی و افزایش خشونت ندارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۰    
پس از چند دور مذاکره فشرده میان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با شرکت هواپیماسازی بویینگ آمریکا سرانجام دو طرف بر سر امضای یک تفاهم نامه همکاری به تصمیمی مشترک رسیدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۷    
یک عضو مجمع نمایندگان استان تهران از انتخاب محمدرضا عارف به عنوان رییس این مجمع در جلسه دوشنبه خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۴    
در صورت هرگونه تعدی به شیخ عیسی قاسم با مقاومت مسلحانه بی سابقه ای مواجه خواهید شد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۴    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام دولت بحرین در سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم و تشدید رویکردهای امنیتی علیه رهبران دینی و ملی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۱    
سیاست به معنای دستیابی به خیر جمعی و تدبیر برای حل معضلات و گام برداشتن به سمت پیشرفت جامعه است و در تقویت این مسیر ، باید با یکدیگر مهربان تر باشیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۱    
وزارت امور خارجه فرانسه از تمدید تحریم های روسیه برای مدت شش ماه دیگر خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۲۵    
البته میدان و نوع جنگ امروز با دوران مبارزه و سال های اول انقلاب، متفاوت است و ما اکنون در میدان جنگ نرم، و جنگ سیاسی، فرهنگی، امنیتی و مقابله با نفوذ قرار داریم که در این میدان ...