یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۱Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 22 تیر 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 تیر 1395 اعتدال 2 تیر 1395 اعتدال 3 تیر 1395 اعتدال 4 تیر 1395 اعتدال 5 تیر 1395 اعتدال 6 تیر 1395 اعتدال 7 تیر 1395 اعتدال 8 تیر 1395 اعتدال 9 تیر 1395 اعتدال 10 تیر 1395 اعتدال 11 تیر 1395 اعتدال 12 تیر 1395 اعتدال 13 تیر 1395 اعتدال 14 تیر 1395 اعتدال 15 تیر 1395 اعتدال 16 تیر 1395 اعتدال 17 تیر 1395 اعتدال 18 تیر 1395 اعتدال 19 تیر 1395 اعتدال 20 تیر 1395 اعتدال 21 تیر 1395 اعتدال 22 تیر 1395 اعتدال 23 تیر 1395 اعتدال 24 تیر 1395 اعتدال 25 تیر 1395 اعتدال 26 تیر 1395 اعتدال 27 تیر 1395 اعتدال 28 تیر 1395 اعتدال 29 تیر 1395 اعتدال 30 تیر 1395 اعتدال 31 تیر 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۳:۵۱    
داریوش مهرجویی کارگردان سینمای ایران طی سخنانی از وضعیت بهداشت و درمان کشور و رفتار پزشکان با بیماران انتقاد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۳:۴۸    
به دنبال برگزاری گردهمایی گروهک تروریستی منافقین در پاریس، ابوالقاسم دلفی مدیر کل غرب اروپای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با فراخواندن سفیر فرانسه در تهران مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۳:۴۳    
سناتور دمکرات برنی سندرز روز سه شنبه 22 تیرماه به طور رسمی از نامزدی هیلاری کلینتون در انتخابات ماه نوامبر امسال حمایت کرد و گفت که او باید رییس جمهوری بعدی ایالات متحده آمریکا باشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۲۲:۰۴    
نزدیک به شش ماه است که بحث بر سر ترمیم کابینه مطرح است و گمانه زنی ها از همسوترشدن کابینه یازدهم با رای مردم در انتخابات مجلس خبر می داد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۸:۰۴    
سخنگوی اورژانس مازندران گفت: حادثه تصادف برای خودروی حامل سربازان در نوشهر موجب کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن 5 نفر دیگر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۸:۰۱    
در جریان انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شمال بغداد دست کم 12 تن کشته و 30 تن دیگر زخمی شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۷:۴۳    
بر اثر واژگونی مینی بوس ون حامل سربازان ارتش در نوشهر یک نفر جان خود را از دست داد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۵    
برخورد دو قطار در استان پولیا در جنوب ایتالیا ده ها قربانی و مجروح گرفت و به گفته مقامات محلی و با توجه به وخامت حال برخی از حادثه دیدگان احتمال افزایش شمار قربانیان قوت گرفته است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۵    
دادستانی کل عربستان و هیات تحقیق ضمن اعلام پایان تحقیقات در خصوص پرونده سقوط جرثقیل در مکه مکرمه در موسم حج تمتع که منجر به کشته شدن 107 حج گزار شد، متهمان آن را معرفی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۲    
براساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، پارس تندر پارس خودرو در صدر جدول گروه خودروهای با سطح قیمتی 20تا50 میلیون تومان قرار گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۲    
لغو تحریم های مربوط به خدمات بیمه ای به ایرانیان را می توان یکی از دستاوردهای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به حساب آورد که زمینه را برای توسعه تجارت بین المللی فراهم می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۹    
وزیرصنعت، معدن و تجارت با اشاره به شرایط دوران تحریم در سال های گذشته گفت: پیامدهای مثبت برجام غیرقابل باور است، بیش از 100 قرارداد با کشورهای مختلف منعقد شده است .
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۹    
دیپلمات های کره شمالی مشغول تجارت غیرقانونی شاخ کرگدن و حیوانات در معرض انقراض در آفریقا هستند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۳    
کنفرانس های به ظاهر شکیل و علمی اما بی فایده، پدیده ای است که کارشناسان از گسترش آن در محیط های مختلف حتی دانشگاهی خبر می دهند، پدیده ای که لوث شدن محور رفع معضلات کشور را به دنبال دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۳    
تصمیم های ناگهانی که به طور دایم بی ثباتی، نبود اطمینان به آینده و تلاطم را به اقتصاد ایران تزریق می کرد، دیگر رخ نخواهد داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۰    
سیدعباس عراقچی
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۷    
در دوره اجرای برجام، ایران چه همکاری های جدید اقتصادی داشته است؟
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۵    
ایمان که پس از مهاجرت از افغانستان به ایران، در پارک ها فال می فروخت، حالا در لیگ محلی فوتبال آلمان تبدیل به آقای گل شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۲    
پس از گذشت حدود سه دهه، یک زن قرار است بر صندلی بانوی آهنین بریتانیا تکیه بزند
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۹    
فرزند مرحوم دکتر صادق طباطبایی با اشاره به شرایط پساتحریم و تغییر نگاه اروپاییان نسبت به ایران، سفرهای مقامات و شخصیت های اروپایی به ایران را نشانه ای از عادی شدن روابط این کشورها با جمهوری اسلامی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۶    
داماد طمعکار که با همدستی پیرمرد جن گیر نقشه تصاحب ثروت میلیاردی پدرزنش را طراحی کرده بود در آخرین توطئه شیطانی اش به همسر جوان خود تهمت دزدی زد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۳    
اولین اقدام نخست وزیر جدید انگلیس انتخاب تیم جدیدی از وزراست که بتواند هم زمان حزب محافظه کار و کشور را متحد سازد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۷    
امروز - 22 تیرماه - سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم هر دو به قیمت یک میلیون و 115 هزار تومان معامله می شود
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۴    
شانزدهمین جشن حافظ با اهدای یک جایزه ویژه به نام نشان عباس کیارستمی به یک سینماگر جوان برگزار می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۱    
جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی پیش از ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۵    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نسبت به احتمال وقوع زلزله در برخی از استان ها از جمله پایتخت کشور هشدار داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۵    
نوزاد دو ماهه ای که یکشنبه 20 تیر ماه به دلیل ورم بیضه توسط والدین خود به بیمارستان رازی سراوان منتقل شد به گفته پدرش در اثر سهل انگاری و عدم انجام آزمایشات پیش از عمل در بیمارستان سراوان جانش را از ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۵    
عضو فراکسیون امید در خصوص طرح استیضاح وزیر کار از سوی برخی اعضای منتسب به فراکسیون گفت: فراکسیون امید هیچ برنامه ای در خصوص استیضاح وزرای دولت ندارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۵    
هایما و وانت تندر ایران خودرو صدرنشینان کیفیت شدند
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۲    
ای کاش آقای کواکبیان دیشب نمی خوابید و گزارش مرا می دید و مستند صحبت می کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۲    
اصولگرایان برای ضربه زدن به دولت با استیضاح همراهی می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۹    
سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران در توضیح آخرین وضعیت پرونده قاتل ستایش قریشی و متهمان آزار زن توریست توضیح داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۶    
در روزهای اخیر، تصاویری در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و پسران را به واسطه استفاده از تی شرت هایی که از کلمه queen بر روی آنها حک شده است به چالش می کشند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۶    
عارف، تابش و دیگر اعضای هیات رئیسه نسبت به این مسئله اظهار بی اطلاعی کردند و درباره این استیضاح در فراکسیون امید هیچ بحثی انجام نشده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۷    
در کمیسیون اصل 90 هم آمده است که هر فردی از قوای سه گانه مقننه، مجریه و قضائیه شکایتی داشته باشد، البته مردم هم می توانند از احمدی نژاد شکایت کنند و آن شکایت را به کمیسیون اصل 90 تقدیم کنند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۸    
هفته گذشته مشهدی ها و البته زواری که برای گذران تعطیلات عید فطر راهی مشهد شده بودند، صحنه جالبی در بلوار وکیل آباد این شهر دیدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۵    
زنی که از شوهرش در فضای مجازی برای خرید خودرو اخاذی می کرد به پلیس فتای استان فارس احضار شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۵    
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از پیشرفت 90 درصدی ساخت دومین ورزشگاه بزرگ ایران نقش جهان در اصفهان خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۵    
'آمریکا به ایران نزدیک شود، واشنگتن به رابطه بیشتر با تهران نیاز دارد'
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۴    
بانک صادرات ایران با هدف خلق فرصت بیشتر برای هموطنان جهت بهره مندی از امتیازات طرح کلیک، مدت زمان طرح یاد شده را تا پانزدهم آذرماه 1395 تمدید کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۴    
گروه خودرو سازی سایپا در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه که از آن به عنوان بزرگ ترین رویداد نمایشگاهی یاد می شود حضوری پر قدرت دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۴    
کمیته امداد در ایجاد خیریه ها کاره ای نیست چراکه وزارت کشور و سازمان بهزیستی مجوز آنها را صادر می کنند و ما در اداره و نظارت آنها کاره ای نیستیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۱    
پزشکان عقیده دارند آموزش درباره آزار جنسی کودکان را باید از نام بردن اعضای بدن آغاز کرد. یک به یک همه اعضای بدن را نام ببریم و او هم تکرار کند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۱    
سی و پنج نفر از قانونگذاران هر 2 حزب آمریکا در نامه ای به رئیس جمهور کشورشان تشدید تحریم ها علیه ایران را خواستار شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۱    
ازدواج موقت به روش تلگرامی! تنها لازم است عضو کانال تلگرامیش باشی. همه چیز فراهم است. از میان گزینه ها یکی را انتخاب می کنی، همان گزینه ای که به سلیقه ات خوش می آید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۸    
امروزه شاید این فضا ها برایمان خیلی فضای غریبی نباشد، این روایت کهنه و تکراری برای خیلی از ما تکرار شده که روزی با هزار امید آمدیم به جایی به نام دانشگاه و با دستِ خالی از امید از آن برگشتیم ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۸    
هم اکنون ایران با نرخ خام طلاق دو درصد یکی از بالاترین آمارها درزمینه طلاق را در کشورهای منطقه دارد و حالا پس از چالش های رفتاری، اخلاقی و اقتصادی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۵    
مرد 40 ساله ای که ساعت 10 شب سوم تیرماه امسال مسافر زن را به منطقه خلوت در شرق تهران برده و به او تجاوز کرده بود، بازداشت شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۲    
اگر مدیریت به جا و قاطعانه هیات دولت و شخص رئیس جمهور نبود ماجرای فیش های حقوقی شاید می توانست به یکی از چالش های بزرگ دولت یازدهم تبدیل شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۸    
ممکن است نقص در دیوان محاسبات و سازمان بازرسی بوده باشد اما نه اینطور که خواب بوده اند به دلیل اینکه کار انجام شده و هوشیاری بوده است اما اینکه به طور کامل بوده یا نه برای من محرز نیست
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۵    
من شاکی هستم، چرا باید آنقدر راحت مواد در اختیار بچه ها باشه؟ توی همه پارک ها همینه، شما راحت می تونید هر چی بخواین پیدا کنین
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۶    
چین از برداشته شدن تحریم ها و محدودیت های مالی و انرژی علیه ایران حمایت می کند و بانک های زیادی در دنیا برای تعامل مالی با تهران منتظر اجازه خزانه داری آمریکا هستند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۶    
دولت در موضوع برخورد با دریافتی های نامتعارف به ابراز تاسف بسنده نکرده است بلکه در اقدامی عملی حداقل 13 نفر از مدیران عالی استعفا دادند و در پاره ای موارد برکنار شدند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۳    
با صدای بلند در مجلس اعلام می کنم که باید به داد محرومان برسیم و به وظیفه خود عمل کنیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۳    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به مصرف 10 هزار تن کیسه پلاستیکی در تهران به طور سالانه، از ارائه برنامه حذف کیسه های پلاستیکی طی ماه آینده به دولت خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۶    
نماینده اصلاح طلب مردم تهران گفت که نام علی ربیعی نخستین نام در لیست مورد نظر نمایندگان برای تغییر است اما آخرین آنها نیست و وزرای دیگری در این لیست حضور دارند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۰    
"این روزها در نقطه نقطه سازمان های دولتی غرب این زنان هستند که زمام امور را در دست گرفته اند و یا در مسیر آن قرار دارند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۰    
محسن میردامادی
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۴    
با توجه به افزایش تقاضا برای دریافت وام مسکن در سه ماهه اخیر شاید در 9 ماه آینده معاملات مسکن 19 درصد افزایش یابد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۴    
دره جایی است که در پایین ترین نقطه مرتضی گرد قرار گرفته، نه آسفالت درست و حسابی دارد و نه کسی زباله هایشان را جمع می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۴    
معاون دادستان مشهد با اشاره به آتش سوزی در یکی از مرتفع ترین برج های اداری و تجاری این شهر، می گوید که ضعف مدیریت بحران و کمبود امکانات در این حادثه خودنمایی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۸    
در ادامه کارشکنی های عربستان سعودی علیه جمهوری اسلامی ایران، (شنبه/ 19 تیرماه) نشست حامیان گروهک منافقین با حضور نماینده عربستان سعودی در پاریس برگزار شد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۶    
محققان دانشگاه بریگهام در تحقیقات جدید خود نشان داده اند که چگونه یک بیماری رایج بدون علامت می تواند به سرطان خون ملیوم منجر شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۷    
به نظر می رسد این روزها بهترین راه برای نشان دادن عصبانیت و مخالفت، هجوم دسته جمعی به صفحه شخصی افرادی است که حرف یا عمل آنها چندان به مذاق مان خوش نیامده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۴    
دولت آل سعود با کشتاری که در منطقه راه انداخته، جان و مال مسلمانان را به هدر داده و حالا که ترکش های آن به داخل این کشور نفوذ کرده، چگونه می تواند حافظ امنیت زائران خانه خدا در حج باشد؟
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۱    
آمارهای ارائه شده از وضعیت تصرف غیرقانونی زمین ها نشان می دهد که استان های شمالی ایران برای زمین خواران در طول تمام این سال ها به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مطرح بودند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۸    
وقوع دو آتش سوزی در صنایع پتروشیمی طی روزهای اخیر و حوادث مشابه در سال های گذشته، برخی انتقادها درباره نحوه مدیریت این مراکز را به همراه داشته است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون اجتماعی ماموریت داد تا مشکلات کمیته امداد با بانک ها را حل کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۵    
در این روزهای باقی مانده تا کنکور از "زردآلو" که به آن میوه متفکرها گفته می شود، برای تقویت حافظه استفاده کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۵    
صنعت برق که جزو یکی از اصلی ترین صنایع به حساب می آید سالانه بیش از 10 هزار میلیارد تومان متحمل ضرر و زیان می شود که همین مساله نیز موجب عدم استقبال سرمایه گذاران بخش خصوصی از این صنعت شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۶    
منافقین در همایش سالانه گروهک تروریستی در فرانسه، از عکس سردار سلیمانی انتقام گرفتند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۶    
مصاحبه مهناز افشار با بی بی سی
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۳    
ماندانا دانشور همسر حمید گودرزی به بیان جزئیاتی از علت طلاق و جدایی از گودرزی پرداخته است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۳    
نفیسه روشن بازیگر تولد همسرش را تبریک گفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درپیامی به آل سعود گفت که ما دیر خشمگین می شویم ولی اگر خشمگین شویم آثاری از آل سعود روی زمین باقی نخواهیم گذاشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۳۵    
وزیر فرهنگ با بیان اینکه اصلاح قانون ممنوعیت پخش تیزر فیلم های سینمایی حتما باید اصلاح شود، گفت: می توان از ماهواره برای تبلیغ کالای فرهنگی بهره برد اما این مسئله در شرایطی تحقق پیدا می کند که ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۳    
دبیرکل سازمان بدر عراق و از فرماندهان حشد الشعبی مخالفت خود را با اظهارات وزیر دفاع آمریکا در خصوص اعزام نظامیان آمریکایی برای مشارکت در آزادسازی شهر موصل از اشغال داعش اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۳    
در کشورهایی که امروز در منطقه ما درگیر تروریسم و نزاع های خونین شده اند ، قرن ها اقوام و مذاهب گوناگون در صلح و صفا کنار یکدیگر زندگی می کردند و درگیری ها در حقیقت از زمانی آغاز شد که برخی ها با ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۱۴    
وزیر اقتصاد خوشبختانه قاطعانه عمل کرد. دیروز نیز عذرخواهی کرد. الان هم در حال بازگرداندن پول ها هستند آقای طیب نیا به من گفت به این کار ادامه می دهم و در جایی که ببینم که مدیری غیرقانونی دریافت کرده ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۱۱    
رئیس جمهوری سودان جنوبی و معاون پیشین او پس از چند روز درگیری میان نیروهای خود در جوبا دستور برقراری آتش بس دادند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۱۱    
وزارت امور خارجه ی آمریکا اعلام کرد که رئیس دستگاه دیپلماسی این کشور در چارچوب سفری رسمی به مسکو خواهد رفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۱۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که به زودی فیش حقوقی خود، مدیران و معاونانش و همچنین اعضای هیات مدیره تأمین اجتماعی و شرکت شستا را منتشر می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۸    
آندره آ لدسام، یکی از دو کاندیدای زن تصدی رهبری حزب محافظه کار انگلیس از این رقابت کناره گیری کرده و حمایت خود را از ترزا می، کاندیدای دیگر این رقابت اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۸    
یک پژوهش جدید نشان داده است که حتی در صورت قطعی بودن وجود آب در مریخ، این آب آشامیدنی نیست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۸:۵۷    
یک مرد مسلح در حرکتی مسلحانه دو افسر پلیس را در داخل ساختمان دادگاهی در ایالت میشیگان آمریکا کشت و دو مأمور دیگر را زخمی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۸:۵۴    
در جریان بحران هسته ای آمریکایی ها و غربی ها کاری کردند که موضوع موشکی به هسته ای گره خورد و در قطعنامه شورای امنیت این دو به هم وصل شدند که همه موشک های بالستیک ما را در تحریم قرار داد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۸:۴۸    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بی تدبیری بعضی از جناح ها در ناامید کردن مردم از برجام را نکوهش کرد و گفت: اینکه می گویند برجام هیچ فایده ای برای ایران نداشت ...