شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 2 تیر 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 تیر 1395 اعتدال 2 تیر 1395 اعتدال 3 تیر 1395 اعتدال 4 تیر 1395 اعتدال 5 تیر 1395 اعتدال 6 تیر 1395 اعتدال 7 تیر 1395 اعتدال 8 تیر 1395 اعتدال 9 تیر 1395 اعتدال 10 تیر 1395 اعتدال 11 تیر 1395 اعتدال 12 تیر 1395 اعتدال 13 تیر 1395 اعتدال 14 تیر 1395 اعتدال 15 تیر 1395 اعتدال 16 تیر 1395 اعتدال 17 تیر 1395 اعتدال 18 تیر 1395 اعتدال 19 تیر 1395 اعتدال 20 تیر 1395 اعتدال 21 تیر 1395 اعتدال 22 تیر 1395 اعتدال 23 تیر 1395 اعتدال 24 تیر 1395 اعتدال 25 تیر 1395 اعتدال 26 تیر 1395 اعتدال 27 تیر 1395 اعتدال 28 تیر 1395 اعتدال 29 تیر 1395 اعتدال 30 تیر 1395 اعتدال 31 تیر 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۲۵    
دیدار دو تیم پرتغال و مجارستان با تساوی پرگل 3 بر 3 به پایان رسید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۲۲    
با توجه به فرا رسیدن شب های قدر و سوگواری مولای متقیان حضرت علی (ع) ، زمان شروع به کار تمامی وزارتخانه ها، سازمان ها ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه برنامه های دومین روز از سفرش به فرانسه، عصر امروز (چهارشنبه) با رئیس جمهوری این کشور و همتای فرانسوی خود دیدار کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۳    
زنی که به تازگی نوزاد تازه متولد شده اش را از دست داده، همه حاضران در بخش زنان را بیهوش کرد و به محض تولد یک نوزاد نقشه کودک ربایی را اجرا کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۰۷    
افشارزاده به دلیل دو شغله بودن از وزارت ورزش رفت اما هنوز در باشگاه استقلال به عنوان مدیرعامل حضور دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۰۴    
موضوع حقوق های نجومی، در واقع هجوم به ارزش ها است اما همه بدانند که این موضوع از استثناها است و اکثر مدیران دستگاه ها ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۵۰    
قائم مقام وزیر کشور شایعه دخالت رئیس جمهور در عزل استاندار خوزستان را کاملاً بی اساس خواند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۳۵    
پس از تغییر شرایط واردات خودرو به منطقه آزاد اروند، از ورود سه خودروی میلیاردی به این منطقه جلوگیری شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۳۲    
انگلیسی ها فردا پنجشنبه درباره ماندن در اتحادیه اروپا مجددا تصمیم گیری می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۹    
رسانه های داخلی هند اعلام کرد: بر اثر اصابت صاعقه در ایالت "بیهار" 46 تن جان خود را از دست دادند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۹    
کارشناسان معتقدند، هر چند افزایش مشکلات اقتصادی کشور و کاهش قدرت خرید مردم بر تقاضا اثر مستقیم دارد اما یکی از گزینه هایی که در دو سال آینده می توان نسبت به اثر آن در تقاضای موثر در بازار خودرو ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۶    
اگر افرادی که در ابتدا از سوی فراکسیون امید در کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور داشتند، به دلیل مهندسی صورت گرفته از این کمیسیون خارج نمی شدند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بروز پدیده گرد و خاک و طوفان شن در مناطق شرق و جنوب شرق کشور و همچنین وزش باد شدید به همراه گرد و خاک در استان های سمنان، جنوب تهران، قم ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۱۷    
مرد قاچاقچی که نخستین سکه های مربوط به دوران هخامنشی را از طریق مترو جابه جا می کرد، در ایستگاه شهید بهشتی تهران دستگیر شد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۱۴    
از نظر این کارشناس در نقطه مقابل، این توافق موقعیت منطقه ای ایران را بهبود بخشیده و سیاست های مساله ساز این کشور از جمله در سوریه همچنان و با شدتی بیش از گذشته ادامه دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۱۴    
یکی از غذاهای عجیب مردمان چیز خوار چین کباب تمساح می باشد که بسیار هم پرطرفدار است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۱۴    
طی یک اقدام عجیب شخصی برای ابراز احساسات و تبریک به همسر خود بمناسبت سالروز تولد با نصب یک بنر بزرگ روی تلویزیون شهری در سطح شهر گچساران سالروز تولد همسر خود را تبریک گفته است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۱۱    
پیرمرد افغان که در یک انباری کار می کرد، یکی از هموطنان خود را هنگام سرقت سیب زمینی با ضربه کلنگ به قتل رساند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۱۱    
روز به روز شاهد افزایش حساسیت کاربران نسبت به اطلاعات ذخیره شده در گوشی های همراه هوشمند هستیم؛ گوگل نیز به این اهمیت پی برده است و قفل هوشمندی را برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید تدارک ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۱۱    
این روش به بهره وری سوخت و توسعه امنیت بیشتر در برابر گیره های دوچرخه که روی سقف یا محفظه پشت خودرو نصب می شود کمک می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۵    
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور اطلاعیه ای از کاهش کیفیت هوا و دید افقی در سطح استان با توجه به وزش باد شدید موقتی(در قسمت های بیابانی جنوب تهران) طی 48 ساعت آینده خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۹    
قویترین مردان ایران یا همان مردان آهنین بدون شک پربیننده ترین برنامه صدا و سیما در سال هایی بود که این برنامه در ساعات پایانی شب های عید نوروز میهمان خانه های مردم می شد..
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۹    
خانه ملت نوشت: دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی حکمی علی افراشته را به عنوان معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی در دوره دهم ابقا کرد. متن این حکم به شرح ذیل است: ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۹    
صادق زیباکلام، استاد دانشگاه تهران در نامه ای سرگشاده به حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان، به خبر اخیر این روزنامه علیه خود پاسخ داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۷    
آنچه بیش از همه نگرانی ها دراین باره را افزایش داده، رشد آمارهای مربوط به اعتیاد زنان است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۴    
در سامان رسانه ای دولت یازدهم شاهدیم که همۀ بار را خود آقای روحانی بر دوش می کشد و وزرا و حتی معاون اول کمتر در این حوزه ورود می کنند و عده ای هم که کاملا سکوت کرده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۱    
احمد خورشیدی پدر مهدی خورشیدی، داماد احمدی نژاد از رفت وآمد های برخی چهره های شاخص اصولگرایان به دفتر احمدی نژاد خبر داده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۱    
آیا این گونه غلط نویسی در حوزه عمومی برای مردمی که تیراژ کتاب در کشورشان تا این حد پایین است مخرب نیست؟
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۵    
نخست وزیر عراق بار دیگر بر عزم و اراده کشور خود برای آزادسازی شهر موصل در سال جاری میلادی تأکید کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۰    
عده ای تصور می کنند در شرایط پسابرجام مسکن از رکود خارج می شود اما به گفته ی کارشناسان این بخش ارتباط چندانی با تحریم ها نداشته است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۴    
بعد از برجام و به دنبال افزایش تقاضاها از سوی کشورهای اروپایی برای تعامل با ایران، سرزمین"گل های لاله و آسیاب های بادی" نیز برای عقب نماندن از قافله همسایگان خود "فرش نارنجی" خود را در استقبال از ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۱    
نامزد احتمالی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به قرار داد ایران و شرکت بویینگ برای خرید 100 فروند هواپیما واکنش نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بدون مخالفت با قرارداد ایران و بویینگ گفت: درباره تعامل شرکت های خصوصی اظهارنظر نمی کنیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۰    
شرکت ها و بانک های فرانسوی نباید از شعارهای انتخاباتی یکی از کاندیداها در آمریکا نگران باشند زیرا هیچ کس نمی تواند توافق را پاره و یا مذاکره را تکرار کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۷    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت که پافشاری بر ضرورت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی نباید با اجرای سیاست های اقتصادی انقباضی و سیاست درهای بسته یکسان انگاشته شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۴    
تفاهم نامه خرید 238 هواپیمای مسافرتی که می تواند در ماه های آینده نهایی و اجرایی شود تاثیر جدی بر آینده صنعت هوایی کشور خواهد گذاشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۱    
گرد و غبار طی چند روز اخیر در قم منشاء داخلی و محلی دارد و اگر متوقف نشود به تهران خواهد رسید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۱    
بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی مطلوب تر به نیاز مشتریان، ضمن ارتقاء خدمات قابل ارائه به گروه های خاص از طریق سامانه بانکداری اینترنتی ویژه اشخاص حقوقی و حقیقی مشترک (BIB) از نسخه جدید این سامانه ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۸    
یکی از اعضای خانواده محمد علی، قهرمان فقید بوکس جهان با ویدئویی دیده نشده از مراسم خاکسپاری او در آمریکا دوره افتاده تا آن را به یکی از شبکه های خبری به قیمت یک میلیون دلار بفروشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۵    
یک سری مدارس دیگری هم وجود دارند که برای من و شما شاید جایی نداشته باشند مگر این که تابعیتی غیر از ایرانی داشته باشید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۵    
تازه ترین هدفون فناورانه طراحی شده توسط کمپانیLifeBeam نمونه ای منحصر به فرد محسوب می شود؛ چرا که می توان آن را یک مربی ورزشی دانست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۹    
سکه تمام طرح جدید با ادامه روند کاهشی، یک میلیون و 28 هزار تومان عرضه می شود
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۶    
در حالی که نماگر بازار چند روز پیش از کانال 76 هزار واحدی سقوط کرده بود امروز توانست از سقف 73 هزار واحدی بالاتر رود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۳    
ضعف و گرسنگی و ترک عادات روزانه از قبیل نوشیدن چای و... از علت های شایع سردردهای روزه داران است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۰۸    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور در مورد زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1396 گفت: این آزمون اواسط اردیبهشت ماه سال 1396 برگزار خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۵۹    
در مجلس هفتم بود که یکی از خبرنگاران، فیش حقوقی نمایندگان مجلس را برای اولین بار منتشر کرد و مردم متوجه شدند که وکلایشان ماهانه چقدر حقوق می گیرند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۵۹    
"ارنستین شفرد" 80 ساله ورزشکار و قهرمان فعال پرورش اندام هفته گذشته تولد هشتاد سالگی خود را جشن گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۵    
توجه به اقدام و عمل در سال 95 باعث تداوم روند رو به رشد تولید و افزایش 14 درصدی در سه ماهه اول سال 95 نسبت به مدت مشابه سال 94 در گروه سایپا گردید
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۲    
بر اساس حکم قاضی پرونده خانه پلاک 290 در خیابان "شپرد " تورنتو که ارزش امروزی آن 1.3 میلیون دلار برآورد می شود باید تسلیم شاکیان پرونده شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۲    
علی شکوهی
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۰    
آنچه در پی می آید، چهاردهمین گفتار از شرح مختصر دعای مکارم الاخلاق توسط یادگار گرامی امام آیت الله سیدحسن خمینی است که در ماه مبارک رمضان به صورت روزانه منتشر خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۱    
سقوط اتوبوس مسافربری به دره در کیلومتر پنج محور نی ریز در مسیر کرمان - شیراز 52 کشته و زخمی برجای گذاشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۱    
علیرضا جورابچیان: بیست سال از عمرم را برای حفاظت از یوزپلنگ سپری کردم و امروز برای ارئه راهکارها و تجربیاتم وقت ملاقات هم نمی دهند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۴    
دعای روز شانزدهم ماه مبارک رمضان به شرح زیر است : بسم الله الرحمن الرحیم اَللّهُمَّ وَفِّقْنی فیهِ لِمُوافَقَةِ الاْبْرارِ وَجَنِّبْنی فیهِ مُرافَقَةَ الاْشْرارِ وَآوِنی فیهِ بِرَحْمَتِکَ اِلی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۳    
سیف، با اعتقاد به اینکه جریان اخیر فیش های حقوقی تا حد زیادی مبالغه بوده و تحت تاثیر شرایط سیاسی قرار دارد گفت: رقم هایی که منعکس می شود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۵    
این زن 76 ساله در پنجاه و پنجمین سالگرد ازدواج خود 55 هزار لباسی که شوهرش در این سالها به او هدیه داده بود را به نمایش گذاشت. این مجموعه به عنوان قدیمی ترین کلکسیون لباس زنانه در گینس ثبت شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۳    
محسن تنابنده با انتشار عکس زیر نوشت : بار الاغ را که بردارند پالان خود را هم به منزل نمیرساند، روستای ورکانه همدان، عکس از خودم
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۰    
حقوق و مطالبات مدیرعامل بانک رفاه کارگران که طی یک سال گذشته مجموعا بالغ بر 240 میلیون تومان می شد، روز گذشته به حساب این بانک عودت داده شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۴    
به زودی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) معرفی می شوند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۸    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان گفت: یک زوج بواسطه انتشار تصاویر شخصی دختر جوان دستگیر شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۸    
دیدار اسپانیا و کرواسی برتری 2 بر یک کروات ها به پایان رسید تا اسپانیا به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۲    
ربایندگان بازیکن تیم ملی فوتبال امید که وی را به طرز فجیعی کشته و در چاه آب انداخته بودنددستگیر و در جریان بازجویی های پلیسی به سه جنایت دیگر اعتراف کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۶    
دیر زمانی بود که اعضای سازمان همکاری شانگهای عمده فعالیت های سازمان را مبارزه با افراط گرایی، تروریسم و تجزیه طلبی عنوان می کردند اما امروزه با توجه به تحولات منطقه ای و جهانی و تلاش این سازمان برای ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۳    
منابع خبری اعلام کردند، روابط تیره میان تل آویو و آنکارا رو به بهبود است و دو طرف برای رسیدن به توافق در 26 ژوئن (6 تیر) مصمم هستند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۵۷    
رئیس جمهوری آمریکا که تا ژانویه آتی دوران فعالیتش به پایان می رسد، در نشستی به شوخی گفت که باید تا هفت ماه دیگر در شبکه اجتماعی "لینکدین" به دنبال شغل باشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۵۱    
وزیر دفاع آمریکا گفت، ائتلاف ناتو با ارسال سیستم کنترل و هشدار هوایی (آواکس) و آموزش نیروهای عراقی در جنگ علیه داعش شرکت خواهد کرد. وی همچنین به نقش تکمیلی ناتو در کمک به حل بحران آوارگان اشاره کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۴۵    
پس از آنکه دونالد ترامپ مدعی شد که آمریکایی ها باید اقدامات جنجال برانگیز رژیم صهیونیستی را اجرا کنند، یکی از مسئولان برجسته این رژیم این مساله را که "مسلمانان تهدید امنیتی احتمالی" تلقی می شوند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۴۲    
دبیرکل ناتو در جریان سفر به نروژ در مراسم آغاز مانور نظامی ضد زیردریایی ناتو تحت عنوان “Dynamic Mongoose” حضور یافت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۳    
رئیس جمهور روسیه با تاکید بر اینکه اولویت در سوریه کنترل بر تمام خاک این کشور نیست، اظهارات اخیر بشار اسد درباره جنگ در سوریه را تلویحا به چالش کشید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۰    
جنگ در عراق درسی به ما داد که آن را هرگز در سوریه تکرار نمی کنیم و آن این بود که هیچ طرفی نمی تواند با تکیه بر راه حل نظامی در سوریه موفق شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۴    
زن باردار که برای به دنیا آوردن فرزندش به بیمارستان رفت، هرگز نتوانست دخترش را ببیند و او را در آغوش بکشد. این زن در اتاق عمل بود که بعد از به دنیا آوردن دخترش دچار مرگ مغزی شد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۸    
آتش گرفتن کامیون حامل مرغ در درگیری معلمان معترض و پلیس مکزیک
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۲    
براساس اطلاعیه مطبوعاتی دفتر جنبش النجباء، سردار سلیمانی روز یکشنبه 30 خردادماه با حضور در حومه جنوبی شهر حلب سوریه ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۲    
فرار شترمرغ از آتش سوزی در نزدیکی پتررو، کالیفرنیا
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۹    
با امید به خدا خودکشی ممنوع کمپینی برای اعتراض به خودکشی است. این کمپین به همت عده ای از عکاسان راه افتاده و از مردم می خواهد که روی پل های شهر بروند و با یک شاخه گل از خود عکس بگیرند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۹    
مردی به اتهام تجاوز و حمله با سلاح سرد به دختر نوجوان 17 ساله ای در ساری انگلیس بازداشت شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۰    
به تازگی و برای چندمین بار در چند ماه اخیر شاهد شایعه پراکنی جدیدی در رابطه با تلگرام و هک شدن یا نشدن آن در فضای مجازی هستیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۰    
22 ژوئن هر سال به مناسبت آغاز حمله آلمان نازی در سال 1941 به اتحاد جماهیر شوروی و کشته شدن 26 میلیون و 600 هزار نفر به عنوان روز ملی غم و اندوه در دوران قبل از فروپاشی و سپس از سال 1991تاکنون در ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۹:۵۷    
فینال فصل 2017-2016 لیگ قهرمانان در تاریخ سوم ژوئن 2017 (13 خرداد 1396) در ورزشگاه میلنیوم واقع در شهر کاردیف ولز برگزار می شود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۹:۵۱    
در تصویر زیر سید احمد خمینی و شهید چمران را می بینید. منبع: فرادید
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۹:۴۸    
زلمای خلیل زاد و جیمز دابینز در یادداشتی که سایت موسسه رند منتشر کرده است به رییس جمهور آمریکا توصیه کرده اند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۹:۴۲    
رییس اتاق تعاون، از اجرای طرح سبد خرید جهیزیه ایرانی برای تسهیل امر ازدواج جوانان خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۳    
تاج پهلوی دوم و همانند سازی شده در پروژه ملی معمای شاه از سوی شبکه اول صدا و سیما به کاخ موزه سبز واقع در مجموعه سعدآباد اهدا شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۹:۲۷    
در مسابقۀ فوتبال ایتالیا و سوئد که در جریان رقابت های یورو 2016 در فرانسه انجام شد، یک تماشاگر ایتالیایی پلاکاردی را در دست گرفت که روی آن نوشته شده بود:" عزیزم، من از تو طلاق می خواهم" ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۹:۲۱    
اواخر فروردین ماه سال جاری بود که دختر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران درخواست کرد با یک قاتل محکوم به اعدام ازدواج کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۹:۱۵    
شاید کمتر کسی پیدا شود که از میزان حقوق دریافتی اش کاملاً راضی باشد. حالا اگر بدانید حقوق یک رئیس جمهور چقدر است عکس العملتان چه خواهد بود؟
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۹:۰۹    
علی کریمی در مصاحبه اختصاصی با روزنامه خبرورزشی گفته است: آقای کی روش! به جای گرگ و مار و عقرب و رتیل شجاعت داشته باش و اسم بیاور
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۹:۰۴    
ملیکا زارعی (خاله شادونه) در صفحه اینستاگرامش از اینکه باب شده که علی صادقی همسر ایشون هستن گفت من این موضوع را تکذیب میکنم . آقای صادقی همسر ایشون نیستن و ایشون دارای یک دختر به نام مانلی هستن
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۲    
با وجود انتشار اخبار متناقض در مورد برکناری مدیر عامل بانک رفاه، تاکنون هیچ منبعی این خبر را تایید یا رد نکرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۳    
رییس سازمان بازرسی کل کشور توضیحاتی را پیرامون پرداخت های غیر متعارف به مدیران دولتی، آلودگی هوا، فرار مالیاتی و قراردادهای جدید نفتی ارایه داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۸:۳۷    
فرمانده عملیات فلوجه اعلام کرد که تعداد کشته شدگان داعش در محور جنوبی این شهر از 1500 نفر تجاوز کرد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۸:۳۱    
در جهان اسلام نیاز داریم نشان دهیم چگونه می توانیم خودمان با افراطی گریی و تروریسم که اسلام و جهان اسلام را متاثر از خود کرده، مبارزه کنیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۸:۲۵    
پیرو اطلاعیه اخیر وزارت اطلاعات مبنی بر دستگیری تعدادی از تروریست های تکفیری وهابی در تهران و چند استان کشور ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با برشمردن دلایل تعطیلی کارخانه ای مثل ارج گفت: سهامداران ارج آن را دوشیده اند!
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۳    
در خیابانی که نام آشنا به ولایت (استانداری) است، پشت کاج های بلند و کهن سال این خیابان، در یکی از مناطق پررفت و آمد شهر هرات، ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۸:۰۷    
ما دیگر در کشور حق اشتباه کردن نداریم و باید برای ایران و به خاطر رسیدن به آرمان هایمان عقلانیت و سخت کوشی را در دستور کار خود قرار دهیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۷:۵۸    
امروز فضایی ایجاد شده و ما باید از این فضا استفاده کنیم. چرا هر روز یک مشکلی را در فضای رسانه ها برای دولت بوجود می آورند ...
  • ۱