یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 13 تیر 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 تیر 1395 اعتدال 2 تیر 1395 اعتدال 3 تیر 1395 اعتدال 4 تیر 1395 اعتدال 5 تیر 1395 اعتدال 6 تیر 1395 اعتدال 7 تیر 1395 اعتدال 8 تیر 1395 اعتدال 9 تیر 1395 اعتدال 10 تیر 1395 اعتدال 11 تیر 1395 اعتدال 12 تیر 1395 اعتدال 13 تیر 1395 اعتدال 14 تیر 1395 اعتدال 15 تیر 1395 اعتدال 16 تیر 1395 اعتدال 17 تیر 1395 اعتدال 18 تیر 1395 اعتدال 19 تیر 1395 اعتدال 20 تیر 1395 اعتدال 21 تیر 1395 اعتدال 22 تیر 1395 اعتدال 23 تیر 1395 اعتدال 24 تیر 1395 اعتدال 25 تیر 1395 اعتدال 26 تیر 1395 اعتدال 27 تیر 1395 اعتدال 28 تیر 1395 اعتدال 29 تیر 1395 اعتدال 30 تیر 1395 اعتدال 31 تیر 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۳:۲۳    
انفجار یک خودرو اطراف ورزشگاه استادوفرانس توسط پلیس فرانسه مدیریت شد و مشکلی در شروع دیدار فرانسه و ایسلند ایجاد نخواهد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۹:۳۲    
پذیرش ایران بعنوان یکی از قطب های بزرگ گردشگری و آموزش هتلداری و میزبانی ، اتفاقی مبارک است که در دوران پسابرجام و بعد از پایان دوران تحریمهای بین المللی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۴۰    
مسئولان باشگاه صبای قم با صمد مرفاوی به توافق رسیدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۴۰    
عبده تبریزی با تاکید بر ضرورت اجرای مفاد توصیه های FATF گفت: برخلاف ادعای منتقدان، این مقررات برای ایران طراحی نشده و استانداردهای جهانی است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۷    
با وجود آن که در پی برگزاری انتخابات هیات رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، تکلیف هیات رئیسه تمامی کمیسیون های تخصصی مشخص شد، تخلف های صورت گرفته در این کمیسیون ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۴    
عملیات "احداث مترو" علت فروریزش زمین بود
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۴    
با توجه به عدم رعایت موازین صحیح واگذاری شرکت بازرگانی پتروشیمی به لحاظ قیمت احتمال ابطال این واگذاری وجود دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۲    
سازمان صداوسیما به عنوان دستگاه فرهنگی، تبلیغاتی و اطلاع رسانی نظام، باید بتواند پوشش عادلانه و منطقی برای کلیه فعالان عرصه سیاسی داخل نظام فراهم کند و برای این کار ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۹    
داعش 25 کودک را از یک دارالایتام در استان موصل عراق به سربازی گرفت و آنها را راهی اردوگاه های آموزش نظامی خود کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۹    
دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری امریکا روز شنبه در یک توییت ، تصویر هیلاری کلینتون رقیب دمکرات خود را در کنار اسکناس های یکصد دلاری با عبارت ' فاسدترین نامزد تاریخ امریکا ' قرار داد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۶    
تروریست های النصره و جیش التحریر در اطراف ادلب بشدت با هم درگیر شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۶    
سازمان امور دیانت ترکیه فردا (دوشنبه) را آخرین روز ماه مبارک رمضان و روز سه شنبه را عید فطر در این کشور اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۶    
48 ساعت پس از ناپدید شدن هواپیمای پهن پیکر امدادی ایلیوشین 76 روسی با 10 سرنشین از صفحه رادار، لاشه سوخته این هواپیما در منطقه ریبنی یام استان ایرکوتسک در سیبری روسیه کشف شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۳    
در موعد مقرر قرارداد نهایی بین ایران ایر و این دو شرکت هواپیما سازی منعقد می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۰    
بسیاری از مخالفان دولت طی سه سال گذشته نشان داده اند که از هیچ اقدامی برای کوبیدن و تخریب دولت فروگذار نمی کنند و بر مدار بی اخلاقی سیاسی و با نادیده گرفتن کارنامه عمل مسوولان اجرایی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۰    
سفارت عربستان در واشنگتن همزمان با افشای اسناد عملیات تروریستی 11 سپتامبر از سوی دولت آمریکا ٬ برای پیشگیری از تبعات آن٬ آماده باش اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۱۷    
محمدعلی کامفیروزی، فرزند شهید و دانشجوی دکترای حقوق جزای دانشگاه تهران در دیدار دیشب دانشجویان با رهبری گفت: فرمایشات مکرر جنابعالی در زمینه ی باز بودن باب نقد شما و نهادهای زیرمجموعه شما ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۱۱    
فریور خراباتی در آرمان نوشت: مسئولان هر روز از مردم درخواست می کنند که در صورت مشاهده فلان چیز، مساله را به آنها اطلاع دهند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۸    
صدها آرژانتینی روز شنبه در زیر بارش باران دست به تظاهرات زده و خواستار بازگشت لیونل مسی به تیم ملی فوتبال کشورشان شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۵    
حالیا چون پرده افتادست و رسوا گشته ای/ میزنی از پرده پوشیدن چرا داد سخن؟!/ مانده ام سوگند عباس تو را باور کنم/ یا دُمی را که برون مانده کنون از پیرهن؟
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۲    
پست ریاست جمهوری برای آینده حذف شود و نخست وزیر را مجلس تعیین کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی جزییات مربوط به افشای اطلاعات ایرانسل ازطریق 'یک فرد متخلف در یک نهاد امنیتی' را اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۹    
غالب مراجع عظام تقلید مبلغ زکات فطریه را بر اساس قوت غالب گندم 6 هزار تومان و بر اساس برنج 15 هزار تومان تعیین کرده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۶    
آیت الله سید حسن خمینی
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۰    
مجموع تعداد تراکنش های بانکی دستگاه های پایانه فروش متصل به حسابهای بانک صادرات ایران در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت مقطع زمانی مشابه در سال 94بیش از 36 درصد رشد را نشان می دهد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۰    
سایپا در دوره جدید با برنامه ریزی هدفمند در انسجام بخشی و سامان دهی ساختار مالی، توانست ارزش افزوده قابل توجهی بر سرمایه مالی خود ایجاد نموده و در بازار سرمایه به سمت رشد و تعالی گام بردارد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۴۷    
فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت که ماموران پلیس فتا مردی را که متهم به انتشار تصاویر خصوصی زنش در شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده ، شناسایی و دستگیر کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۴۴    
واکنش دولت به ماجرای فیش های حقوقی و جابه جایی هایی که دولت بدون تعارف انجام داد در آینده سند افتخار این دولت خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۴۱    
وقت آن است که جهان با عربستان که پرورش دهنده تروریسم در کشورهای آرام و صلح طلب جهان است، قاطعانه بنشیند و در مورد این رفتار بیشرمانه آن گفت وگو کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۳۵    
در اوج خبرها درباره حقوق های نامتعارف و برخورد قاطع دولت با این موضوع، گزارش زیر، به برخی حقوق ها در دولت اصلاحات و همچنین دولت ایالات متحده آمریکا پرداخته است. ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۳۵    
قائم مقام معاونت نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی وضعیت پراکندگی مطب پزشکان در تهران و شهرهای بزرگ را مطلوب عنوان کرد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۳۲    
صفدر حسینی ؛ این نام را این روزها زیاد شنیده ایم و خوانده ایم؛ آنقدر که در سرجمع سال های گذشته نشنیده بودیم ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۹    
وی تحت معالجه درمانی قرار دارد از این رو در جایگاه مشاور عالی قرار گرفته و سردار باقری که از سابقه طولانی در ستاد کل نیروهای مسلح برخوردار است، جایگزین او شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۶    
تقریبا چهار ماه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده؛ انتخاباتی که اگرچه رئیس جمهوری کشوری آن سوی کره زمین را تعیین می کند، اما بر نقاط مختلفی در کره زمین اثر دارد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۳    
حکم صادره قطعی نیست و اعلام نتیجه نهایی بعد از قطعیت حکم از طریق دیوان عالی کشور صورت می گیرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۶    
در بازار امروز - یکشنبه - هر گرم طلای 18 عیار بیش از 111 هزار تومان قیمت دارد که بالاترین نرخ این نوع طلا حداقل در یکسال اخیر است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۳    
در پنجمین همایش تکریم از کارفرمایان نمونه کشور،گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان کارفرمای منتخب و نمونه سال 94 استان تهران معرفی شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۳    
طی حکمی از سوی هیأت مدیره بانک صادرات ایران سیاوش زراعتی به عنوان مدیر عامل این بانک منصوب شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۳    
تعداد حامیان این نهاد در ماه مبارک رمضان امسال به بیش از یک میلیون نفر رسیده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۷    
چهار کودک در یک مجتمع مسکونی واقع در ایالت تنسی آمریکا به طرز فجیعی با ضربات چاقو به قتل رسیدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۷    
وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که برخی عوامل زمانی و دلال بازی باعث گرانی مقطعی شکر شده بود اما هیچ کمبودی وجود ندارد و به زودی بازار این محصول به شرایط عادی باز می گردد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۷    
حمیدرضا نظری
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۳۸    
همسر قربانی تعرض که برای گرفتن انتقام سر از بدن متجاوز جدا کرده بود، دستگیر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۶    
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که برنامه ششم توسعه امروز و یا حداکثر در هفته جاری تقدیم مجلس می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به صدور برخی رسانه ها گفت: با وجودی که این مسأله در ماموریت وزارت خانه نبود اما دیروز دستورهایی در این زمینه صادر کردم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۱۷    
رئیس سازمان محیط زیست پس از شنیدن نظرات، انتقادات، آسیب شناسی ها و پیشنهادات پنج تن از نمایندگان مجلس و پاسخ به این انتظارات از رئیس و نمایندگان مجلس دعوت کرد تا در مجلس ترحیم سه محیط بان حضور یابند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۱۱    
در ابلاغیه یک نهاد نظارتی، نسبت به اِعمال کسری های فراتر از قانون در حقوق ماهانه سربازان وظیفه هشدار داده شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۸    
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی خبر دریافت وام 500 میلیون تومانی یکی از مدیران کل مجلس شورای اسلامی در برخی از سایت های خبری را نادرست و از اساس دروغ و کذب خواند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۵    
روابط عمومی وزارت اطلاعات ارسال هرگونه پیامک تهدید آمیز برای شهروندان و یا فعالان رسانه ای را از سوی این وزارتخانه تکذیب کرد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۵    
منابع خبری از افزایش قربانیان انفجارهای شب گذشته در بغداد به 86 تن خبر دادند. همچنین 200 نفر در این حملات زخمی شده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۲    
در دولت روحانی از ابتدا تا به حال ده استاندار تغییر کرده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۴:۵۶    
تارنمای بیزنس اینسایدر ادعا کرد: کوربین بابت هر حضور خود در شبکه خبری "پرس تی وی" در فاصله سال های 2009 تا 2012 ، پنج هزار پوند دریافت کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۴:۴۱    
رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه یی وزارت امور خارجه ایران با محکوم کردن شدید انفجارهای سحرگاه امروز در بغداد، با دولت و ملت عراق و خانواده قربانیان این حوادث تروریستی ابراز هم دردی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۲    
تجربه ثابت کرده که مدیران با پنهان کردن یا توجیه کردن اشتباهات خود و نیز پنهان کردن اطلاعات امتیازآور مانع از آگاهی جامعه از واقعیت ها می شوند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۶    
زن جوانی که به عنوان مجری در شبکه های ماهواره ای معاند نظام فعالیت می کرد پس از ورود به مشهد ، با صدور دستور قضایی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی دستگیر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۱:۱۸    
لاریجانی: پیگیر موضوع دریافت حقوق های نجومی خواهیم شد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۱    
به نظر من احمدی نژاد باید در زمینه تخلفات مالی بازخواست شود. او باید درباره حوادث سال 88 نیز محاکمه می شد که نشد و ظاهرا یک نوع ارفاق درباره او وجود دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۴:۰۸    
صاحب مزون لباس عروس که متهم است پدرزن سابقش را کشته و جنازه مثله شده او را در کاورهای لباس عروس در خیابان های خلوت رها کرده است، دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که با گذشت چهار سال از جنایت ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۱:۱۸    
هرچه حجم گوشت درون بسته کمتر و پهن تر و نازک تر باشد و دمای فریزر پایین تر باشد، گوشت زودتر یخ زده و کیفیت بالای آن نیز از دست نمی رود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۱:۱۸    
نوع تغذیه در کنترل دیابت نقش اساسی دارد تا جایی که بی توجهی به تغذیه، تمام تلاش پزشکان را از بین می برد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۳    
رهبر القاعده تهدید کرد، اگر آمریکا جوهر سارنایف، یکی از عوامل انفجارهای ماراتن بوستن در 2013 را اعدام کند، القاعده حملاتی را علیه این کشور انجام خواهد داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۳    
هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا در جلسه ای به پرسش های بازجویان پلیس فدرال در ارتباط با پرونده استفاده از ایمیل شخصی اش پاسخ داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۰    
وزیران امور خارجه ی روسیه و آمریکا در رابطه با درگیری های سوریه و مناقشات منطقه ناگورنو-قره باغ تلفنی گفت وگو کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۰    
نخست وزیر اوکراین خواستار اقدامات بیشتر ناتو برای مقابله با تهدیدهای روسیه شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۰    
منابع خبری از انفجارها در پایتخت عراق با بیش از 30 کشته و ده ها زخمی خبر دادند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۷    
ما درحال پیگیری پرونده حقوقی دیپلمات های ایران در لبنان هستیم و سعی داریم حداقل یک حکم قضایی، مشابه حکمی که برای امام موسی صدر، صادر شده را برای دیپلمات های ایران بگیریم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۷    
پاسخ نماینده مردم تهران به شایعه سازی ها و دروغ پردازی ها
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۷    
پادشاه بحرین حکم صادره در خصوص لغو تابعیت آیت الله عیسی قاسم را امضا کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۱    
رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی ایران معتقد است خارج شدن انگلستان از اتحادیه اروپا (بروکسیت) تاثیری در اقتصاد ایران ندارد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۱    
پیش بینی می شود اگر مشکل جوی برای رویت هلال ماه در روز سه شنبه به وجود نیاید، طبق تقویم چهارشنبه عید سعید فطر باشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۰:۴۸    
بنگاههای مسکن در شمال شرق تهران این روزها مثل بقیه نقاط تهران در کسادی به سر می برند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۰:۴۵    
به دنبال تصادف یک دستگاه اتوبوس حامل حجاج در مسیر بین ریاض - طائف 13 تن کشته و 40 تن دیگر زخمی شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۰:۴۲    
بازیکن تیم ملی فوتبال عراق با منتشر کردن ویدئویی از خود به سعودی ها تاخت و بیزاری خود را نسبت به آنها نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۰:۳۹    
شهرام جزایری - یکی از محکومان مشهور اقتصادی در ایران - می گوید که به دنبال تأسیس بانک جهانی شهرام است که قرار است بازارهای بین المللی را نیز پوشش بدهد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۰:۳۹    
موضوعات اخیر به ویژه ماجرای فیش های حقوقی باعث شده تا مردم نسبت به هر ماجرایی کم اعتماد شوند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۰:۳۶    
مهربانی خدا بسیار زیاد است. آدم هرگاه رو به خدا عذرخواهی می کند، خدا او را می پذیرد، حتی اگر یک عمر نااهل باشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۰:۳۰    
یک منبع آگاه از عشایر موصل گفت گروه تروریستی داعش، سکه طلای جدیدی را به نام خود ضرب و به بازار شهر تزریق کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۰:۲۷    
اکبر ترکان
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۰:۲۴    
7 قاچاقچی که با استفاده از پاراگلایدر، موادمخدر صنعتی را از کشور افغانستان به ایران حمل می کردند، در نقطه صفر مرزی دستگیر شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۹    
حسین محب اهری بازیگر سینما و تلویزیون که متاسفانه این روزها دوباره بیماری سرطان به سراغش آمده است، ابراز داشت ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۹    
در گزارش جدید منتشر شده در مجله ساینس، دانشمندان موسسه فناوری ماساچوست ( MIT) توانسته اند نخستین شواهد از فرآیند ترمیم لایه ازون منطقه قطب جنوب را پس از 30 سال ثبت کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۹    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد قیمتهای پایین نفت در دوره کنونی، در آینده ادامه نخواهند یافت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۹    
تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود از هفته سوم لیگ جهانی والیبال شامگاه جمعه در یک مسابقه بسیار نزدیک و سنگین در سالن آزادی سه بر دو به پیروزی رسید. منبع: بهار
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۶    
فروشنده افغانی مواد مخدر که به خاطر صدای بلند تلویزیون زن ایرانی را به قتل رسانده بود،9 ماه پس از فرار به ترکیه شناسایی ودستگیر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۶    
وکیل مدافع قاتل ستایش گفت: تاکنون دادگاه، زمان برگزاری جلسه بعدی را اعلام نکرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۶    
ماهیگیران تایوانی شب ها با نزدیک کردن شعله آتش به سطح آب ماهی هایی که جذب نور می شوند و روی آب می پرند را با سبدهای بزرگ صید می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۶    
چاق ترین پسر دنیا که 192 کیلو وزن دارد قصد دارد رژیم بگیرد چراکه هیج لباسی برایش پیدا نمی شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۳    
ایران در رتبه بندی میانگین سرعت اینترنت در میان همسایگان خود جایگاه نامناسبی دارد و تنها بالاتر از افغانستان، پاکستان و ترکمنستان قرار گرفته است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۳    
راهپیمایی روز جهانی قدس در حالی با حضور اقشار مختلف مردم در سراسر کشور برگزار شد که دختران نینجای ایرانی نیز در آن حضور داشتند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۳    
رقابت برای انتخاب برترین عکس های سال 2016 نشنال جئوگرافی در موضوع "سفر"به پایان رسید و برندگان این جایزه معرفی شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۰    
رضا رشیدپور به سخنان مریلا زارعی که برنامه او را زرد خوانده بود، واکنش نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۹:۲۷    
عادل فردوسی پور در شروع گزارش ولز و بلژیک از منشی های دیدار ایران و صربستان انتقاد کرد.منشی های داوری دیدار ایران و صربستان با اشتباهات خود چند بار سبب تاخیر در بازی شدند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۹:۲۴    
دستگیری دو دختر جوان که در سرقت پورشه و BMW تخصص داشتند !
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۹:۱۵    
جمهوری اسلامی ایران با مسئولان پروژه جهانی گداخت هسته ای معروف به ایتر در فرانسه برای همکاری مشترک به تفاهم کلی رسید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۹:۱۲    
آلمان توانست با برتری 6 بر 5 برابر ایتالیا در ضربات پنالتی به دیدار نیمه نهایی یورو صعود کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۹:۰۹    
دعای روز بیست وهفتم ماه مبارک رمضان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم "اللهمّ ارْزُقْنی فیهِ فَضْلَ لَیلَةِ القَدْرِ وصَیرْ أموری فیهِ من العُسْرِ الی الیسْرِ واقْبَلْ مَعاذیری وحُطّ عنّی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۷:۵۱    
یک معنای ظاهری مذاکرات ، نصیحت و بیانیه صادر کردن و همچنین اعلام شهر و زمان جلسه بعدی بود که ممکن است این نوع مذاکرات صدسال طول بکشد و این حل و فصل نبود بلکه ادامه دعوا است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۷:۴۵    
انقلابی بودن، مراتب و معیارهای مشخصی دارد و نباید کسانی را که دیدگاه هایشان با شما انطباق کامل ندارد اما دارای این معیارها هستند، به غیرانقلابی بودن متهم کنید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۰۰:۰۱    
ملی پوشان والیبال ایران مقابل ایتالیا موفق به برد در یک ست هم نشدند تا امیدوار به بازی فردا مقابل آرژانتین باشند.
  • ۱