یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۱Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 12 تیر 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 تیر 1395 اعتدال 2 تیر 1395 اعتدال 3 تیر 1395 اعتدال 4 تیر 1395 اعتدال 5 تیر 1395 اعتدال 6 تیر 1395 اعتدال 7 تیر 1395 اعتدال 8 تیر 1395 اعتدال 9 تیر 1395 اعتدال 10 تیر 1395 اعتدال 11 تیر 1395 اعتدال 12 تیر 1395 اعتدال 13 تیر 1395 اعتدال 14 تیر 1395 اعتدال 15 تیر 1395 اعتدال 16 تیر 1395 اعتدال 17 تیر 1395 اعتدال 18 تیر 1395 اعتدال 19 تیر 1395 اعتدال 20 تیر 1395 اعتدال 21 تیر 1395 اعتدال 22 تیر 1395 اعتدال 23 تیر 1395 اعتدال 24 تیر 1395 اعتدال 25 تیر 1395 اعتدال 26 تیر 1395 اعتدال 27 تیر 1395 اعتدال 28 تیر 1395 اعتدال 29 تیر 1395 اعتدال 30 تیر 1395 اعتدال 31 تیر 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۶    
نشست بررسی حقوق های نامتعارف با حضور دکتر لاریجانی؛ عزم راسخ مجلس برای توقف واریز حقوق های نامتعارف
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۸:۰۵    
پرونده های زمین خواری به صورت ویژه در پلیس آگاهی در حال بررسی است و رسیدگی به آن تعطیل نخواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۸:۰۰    
یک منبع مطلع انتشار خبر تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی را بر خلاف منافع ملی و شیطنت رسانه ای دانست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۷:۵۷    
سخنگوی دولت اصلاحات خاطره ای از برخورد رئیس دولت های هفتم و هشتم با موضوع پاداش های دولتی ها بیان کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۷:۵۱    
محمدجواد حق شناس معتقد است طیف گسترده ای از عقلای اصولگرا به رهبری مثلث ناطق، لاریجانی و باهنر از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت خواهند کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۸    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی معتقد است تصمیم گیری نهایی درباره چگونگی اجرایی شدن پیش قرارداد ایران با ایرباس منوط به بررسی های ایران ایر و نظر نهایی این شرکت خواهد بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۵    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری در بخش وجوهات شرعی این پایگاه حداقل فطریه برای هر نفر را هفتاد هزار ریال اعلام کرد. به گزارش اعتدال وجوهات شرعی شامل موارد زیر می باشد: خمس زکات ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۲    
این احتمال وجود دارد که انتخابات ریاست جمهوری زودتر از خرداد ماه برگزار شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۱    
وزیر اقتصاد درباره اخبار مربوط به تعیین سقف حقوقی مدیران دولتی توضیح داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۷    
به دنبال انتشار اخباری مبنی بر احتمال انتصاب طهماسب مظاهری به عنوان جایگزین صفدر حسینی در صندوق توسعه ملی، وی این خبر را تایید نکرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۴    
شرکت ایران خودرو در نظر دارد به مناسبت عید سعید فطر یکی از محصولات پرفروش خود با شرایط مطلوب عرضه کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۴    
سکه تمام طرح جدید با ادامه روند افزایشی هفته گذشته، رکورد جدید را در سال جاری ثبت کرد و به یک میلیون و 100 هزار تومان رسید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۸    
کلیه دستگاه ها موظفند نسبت به پرداخت های غیرمتعارف قاطعانه برخورد کنند
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۲    
یک زن 60 ساله انگلیسی قصد دارد با استفاده از تخمک های دختر فوت شده اش برای باردار شدن اقدام کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۹    
در جلسه امروز هیات امنای صندوق توسعه ملی، اعضا با استعفای دسته جمعی هیات عامل موافقت کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۴:۳۳    
این روزها بیلیوردهای شهرداری تهران در برخی نقاط شهر آنقدر زیاد شده است که تقریبا به فضای غالب شهر تهران تبدیل شده است. در یک شوخی عبارات دیگری به روی این بیلبوردهای اصلی توسط فتوشاپ جایگزین شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۴:۲۷    
همزمان با سقوط اتوبوس حامل سربازان که به مرگ 13 سرباز و هفت نفر دیگر انجامید، یک کارشناس، جزئیات تازه ای از علل وقوع این حادثه تکان دهنده و غم انگیز را فاش کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۴:۲۱    
ضیافت افطار حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری با اهالی فرهنگ و هنر پنجشنبه شب برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۸    
اصلاح طلبان می دانند که اگر نامزدی را به عنوان رقیب روحانی معرفی کنند هم زمینه شکست خود و هم زمینه شکست روحانی را فراهم می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۸    
نیم ساعتی هست که پیرمردی حدودا 60 ساله توجهم را به خودش جلب کرده. سر و وضع ظاهری اش نشان می دهد پولدار است و مشکلی برای پرداخت هزینه های جراحی ندارد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۸    
بر اساس قانون، سربازان وظیفه باید حداقل 60 و حداکثر 90 درصد پرسنل رسمی نیروهای مسلح حقوق بگیرند اما این مصوبه رعایت نمی شود و سربازان به صورت میانگین 93 هزار تومان در ماه حقوق می گیرند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۳:۴۲    
داریوش کشاورز
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۳:۴۲    
خبرگزاری آسوشیتد پرس در گفت وگو با برخی از زنانی که تلاش کرده اند بلیت این بازی را بخرند، نوشته است خرید آنلاین بلیت های این بازی برای زنان مقدور نبوده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۹    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از وزارت اطلاعات و پلیس فتا خواست منشاء پیامکهای تهدید آمیز ارسالی به برخی خبرنگاران را مشخص کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۹    
ویرویس های کامپیوتری مدت هاست که بلای جان کاربران هستند، در این بین ویروس هایی نیز هستند که دردسرهای بیشتری ایجاد می کنند
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۹    
ملاقات با یک مرسدس بنز یا ب ام و شاید هیجان انگیز باشد ، اما هیچ زمان با حس و حال دیدن یک خودروی سوپر اسپرت قرمز رنگ ایتالیایی قابل قیاس نیست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۶    
این تهدید علیه پروازها از فرودگاه هیترو به مقصد آمریکا همزمان با چهارم جولای روز استقلال آمریکا هست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۶    
پس از آزاد سازی کامل شهر فلوجه عراق از دست داعش تصاویر زیادی از گشت زنی نیروهای عراقی در این شهر در ساختمان ها و بناهایی که بیش از 2 سال در اختیار نیروهای داعش بوده است، منتشر می شود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۶    
دزدان دریایی با همان استعداد و به فاصله 3 ساعت، بار دیگر به سمت نفتکش ایرانی هجوم آوردند که باز هم ناوگروه چهل و یکم نیروی دریایی ارتش آنها را ناکام گذاشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۳    
یک فروند بالگرد آموزشی در حوالی شرکت محور خودرو شهرستان نظرآباد سقوط کرد .
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۰    
با پیگیری های به عمل آمده سند همکاری در تهران امضا شده که شامل تولید سه نوع خودرو و مهم تر از آن انتقال تکنولوژی و صادرات تولید است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۷    
با تشدید نبردها علیه تروریست های تکفیری داعش در عراق و نزدیک شدن زمان عملیات موصل، تلاش ساکنان این شهر برای خروج از منطقه شدت گرفته است، بطوری که براساس تازه ترین گزارش ها ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۴    
تقی نوربخش
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۸    
انتشار فیش های حقوقی برای تخریب دولت شروع شد در غیر این صورت چرا تا کنون از بررسی حقوق و دستمزهای سایرین افراد شاغل در قوا و نهادها و سازمان ها و بنیاد ها و ... بحثی به میان نیامده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۸    
وقتی دیدم با گزینه های بومی نیز مخالفت شد سراغ آقای بختیاری وزیر دادگستری دولت قبل رفتم که ایشان خودشان قبول نکرد و بعد سراغ آقای حاجی بابایی رفتم!
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۲    
تصمیم به تمدید تحریم های ضد روسی ادامه رویکرد بروکسل در اجرای سیاست های کوتاه بینانه است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۲    
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه از فرار یک مامور سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) از این کشور پس از حمله به پلیس محافظ سفارت این کشور در مسکو خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۹    
قائم مقام وزیر کشور با تأکید بر اینکه ماجرای فیش های حقوقی جنگ روانی است، ریشه پرداخت های نامتعارف را در قوانین و مقررات دانست
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۹    
منت نهادن چه به صورت مستقیم و به فرد مستحق باشد و چه به صورت غیر مستقیم، و اظهار پیش غیر، موجب نابودی عمل می شود و در هر دو صورت، شخص محسن عملش را ضایع کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۶    
خدایا در این روز کوشش ام را مستحق تقدیر قرار ده...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۳۳    
یکی از کاربردی ترین سلاح هایی که نیروهای نظامی آمریکا در نبرهای زمینی خود مورد استفاده قرار می دهند M4 CARBINE نام دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۴    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: به دلیل مسمومیت گاز کلر در استخری در بزرگراه نواب هشت شناگر این استخر روانه بیمارستان لقمان حکیم شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۱    
مدیر عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت که تلاش گروه های امدادی این سازمان برای پیداکردن سه گردشگر مفقود شده در ارتفاعات جنگلی منطقه 'کلرد' همچنان ادامه دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۱    
تارنمای خبری هیل امروز (شنبه) خبر داد که ماموران اف بی آی در ادامه تحقیقات در زمینه پرونده سرور شخصی ایمیل های هیلاری کلینتون با وی مصاحبه خواهند کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۸    
تعداد کارت های مجازی صادر شده توسط بانک صادرات ایران به دلیل استقبال مشتریان تا پایان اردیبهشت ماه سال1395 به مرز 15 هزار کارت رسید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۵    
بازیکنان تیم ملی والیبال آرژانتین دیروز پس از بازدید از کاخ سعد آباد و بازار تجریش برای سوغاتی اقدام به خرید روسری و شال کردند و پس از آن هم عکسی به یادگار گرفتند که به نظر می رسید حجاب اسلامی را ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۲    
شهرداری تهران باز هم در فضای مجازی طوفان به پا کرد؛ این بار با نصب بیلبوردهایی با نام حقوق بشر آمریکایی و با هدف نشان دادن ضعف ها و مشکلات اجتماعی جامعه آمریکا
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۹    
وزیر دادگستری از دستور روحانی برای برکناری متخلفان در اخذ حقوق های نجومی خبر داد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۶    
با حضور دقیقه 90 پلیس امنیت، مراسم "فشن شویی" که به مناسبت افتتاح یک برند پوشاک آمریکایی در یکی از مجتمع های تجاری شمال شهر درحال برگزاری بود، لغو شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۷    
اداره بهداشت شهر مکه اعلام کرد در پی ازدحام جمعیت در اطراف مسجد الحرام 18 تن از عمره گزاران خانه خدا دچار آسیب دیدگی و علائم خفگی شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۴    
عبدالصمد ابراهیمی متولد گناوه و از روزنامه نگاران ورزشی پایتخت است که در انتقال حسین ماهینی و مهدی طارمی دو بازیکن بوشهری به پرسپولیس نقش ویژه ای داشته و مدیر برنامه این دو محسوب می شد. ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۱    
محیط بانی که پنج سال است با 57 ساچمه در بدن به حفاظت از طبیعت ادامه می دهد و در تمام این سال ها هیچ کس خبری از او نگرفته است، دیه اش همچنان پا در هواست و وضعیت جسمانی مطلوبی هم ندارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۰:۱۸    
بازاری که تا انتخابات برای مخالفان دولت رونق خواهد داشت. اما آیا منتشرکنندگان به این فکر کرده اند که با انتشار این فیش ها چه چیز را نشانه رفته اند؟
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۲    
ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا، از کشته شدن دو فرمانده ارشد داعش در حمله اخیر جنگنده های این ائتلاف در نزدیکی موصل خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۹    
روزنامه ایندپندنت انگلیس اعلام کرد که این کشور قصد دارد 250 سرباز به عراق بفرستد تا به ارتش این کشور برای جنگ با داعش کمک کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۹:۱۸    
بشار اسد ضمن تأکید بر اینکه آمریکا همواره دنبال مشکل آفرینی بوده، گفت: ما مخالف همکاری با آمریکا نیستیم اما این همکاری باید براساس منافع مشترک صورت بگیرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۹:۱۸    
هفت سناتور آمریکایی خواستار فشار برای تسریع اصلاحات سیاسی در بحرین شده اند. همزمان، منابع بحرینی از تلفات انفجار بمب در آن کشور خبر داده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۹:۱۵    
تلاش برای حفظ عزت و لطمه نخوردن به عظمت کشور، مسوولیتی سنگین است که اعضای تیم حفاظت بر عهده دارند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۹:۱۵    
فدراسیون فوتبال عربستان به خاطر اعطای مجوز غیرقانونی به دو باشگاه خود برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC جریمه شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۹:۱۵    
متاسفانه محتوای برخی برنامه ها مناسب نیست و افرادی به عنوان کارشناس در این برنامه ها حضور می یابند که مدارکشان واقعی نیست و حتی در صورت واقعی بودن متخصص نیستند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۹:۱۲    
تیم ملی والیبال ایران از صعود به مرحله نهایی رقابت های لیگ جهانی والیبال 2016 بازماند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۹:۱۲    
فروش فوری خودروهای داخلی و وارداتی مشروط به نداشتن تعهدات معوق از سوی شرکت خودروساز یا واردکننده خودرو شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۹:۱۲    
بهره بالای بانکی و دشواری های متعدد دیگری که بر سر راه دریافت وام بانکی وجود دارد موجب شده بسیاری از شرکت های حوزه ICT عطای دریافت وام را به لقای آن ببخشند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۹:۰۹    
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: برخی از رژیم ها و حکومت های سلطنتی عربی به طور علنی و برای حفظ تخت و تاج خود، به اسرائیل خدمت می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۸:۴۵    
دستگاه امنیتی لبنان از خنثی سازی دو عملیات تروریستی "بسیار خطرناک" در این کشور که از سوی گروه تروریستی داعش برنامه ریزی شده بود، خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۱:۵۷    
مهاجمان مسلح داعش به کافه ای پرمشتری در محله گلشن، منطقه دیپلماتیک داکا، پایتخت بنگلادش، یورش برده و عده ای را گروگان گرفته اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۱:۴۲    
طی روزهای اخیر، بنرهای عجیب توسط شهرداری تهران با موضوع مشکلات اجتماعی آمریکا در سطح پایتخت منتشر شد. امری که ظاهرا و پس از رسیدگی مشکلات داخل کشور، در اولویت کار قالیباف شهردار تهران قرار گرفته است!
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۱:۳۹    
یکی از ثمرات برخورد با مدیران خائن، دلگرمی اکثریت مدیران خدوم خواهد بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۱:۳۶    
ولز با برتری 3 بر یک برابر بلژیک حریف پرتغال در مرحله نیمه نهایی یورو 2016 شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۰:۰۱    
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی 3 بر 2 مقابل صربستان نخستین شکست این تیم در لیگ جهانی را رقم زد.