شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 23 تیر 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 تیر 1395 اعتدال 2 تیر 1395 اعتدال 3 تیر 1395 اعتدال 4 تیر 1395 اعتدال 5 تیر 1395 اعتدال 6 تیر 1395 اعتدال 7 تیر 1395 اعتدال 8 تیر 1395 اعتدال 9 تیر 1395 اعتدال 10 تیر 1395 اعتدال 11 تیر 1395 اعتدال 12 تیر 1395 اعتدال 13 تیر 1395 اعتدال 14 تیر 1395 اعتدال 15 تیر 1395 اعتدال 16 تیر 1395 اعتدال 17 تیر 1395 اعتدال 18 تیر 1395 اعتدال 19 تیر 1395 اعتدال 20 تیر 1395 اعتدال 21 تیر 1395 اعتدال 22 تیر 1395 اعتدال 23 تیر 1395 اعتدال 24 تیر 1395 اعتدال 25 تیر 1395 اعتدال 26 تیر 1395 اعتدال 27 تیر 1395 اعتدال 28 تیر 1395 اعتدال 29 تیر 1395 اعتدال 30 تیر 1395 اعتدال 31 تیر 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۹:۱۵    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به تأسف نمایندگان نسبت به درگذشت عباس کیارستمی، تأکید کرد: هرگونه اظهارنظر در موضوع خطای پزشکی در پرونده کیارستمی، فقط موکول به نظر متخصصین امر است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۶    
بیست وسوم تیرماه سال 1394 روزی بود که قطعا در طول دهه ها و سده های آینده مورخان از آن بسیار سخن خواهند گفت، روزی که با محوریت یافتن گفت وگو و توافق ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۳    
سید سلمان سامانی سخنگوی موقت وزارت کشور شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۳    
آریا لاجودی 21 ساله، متهم است با سر بریده و به نیزه کشیده شده دو سرباز ارتش سوریه عکس گرفته است. این تصویر در فیسبوک منتشر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۰    
یکی از کاربران در توییتر نوشت: خرید 147 هزار لیره ای، حقوق رئیس جمهور 32 هزار لیره، حقوق معلم 3 هزار لیره و متوسط دستمزدها 1300 لیره ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۰    
در حال حاضر اولویت اصلی ام، مجلس است محمدرضا عارف نماینده تهران و رئیس فراکسیون امید در مجلس از ورود به موضوع احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات آینده ریاست جمهوی خودداری کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۰    
روحانی به خوبی می داند صالحی نقش مهمی در برجام داشته و دارد و نمی شود به سادگی از او گذشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۷    
بارها شده است که موعد تبلیغات فرا رسیده و کاندیداها در کارزار انتخاباتی مشغول رقابت اند ولی برخی رقبایشان هنوز درگیر تأیید صلاحیت شان هستند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۴    
درحالی که استیضاح های وزرای کار و اقتصاد به مهم ترین موضوع خبری روز گذشته پارلمان تبدیل شده بود، به نظر می رسد انگیزه های شخصی دو نفر از نماینده زمینه ساز طرح این مسئله بوده و این درحالی است که ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۴    
نانسی پلوسی رهبر اقلیت دمکرات مجلس نمایندگان آمریکا و چهار نماینده ارشد این حزب با سه طرح پیشنهادی جمهوری خواهان علیه ایران مخالفت کرده و خواستار رای منفی اعضای حزب به آنها شده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۴    
رئیس پلیس سیستان و بلوچستان از دستگیری این قاچاقچی معروف به قورباغه مکران بزرگترین قاچاقچی بین المللی کشور که به تانزانیا،سومالی و کشورهای حاشیه خلیج فارس مواد مخدر ترانزیت می کرد، خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۳۳    
فریدون مجلسی
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۵    
به قول معروف، سری را که درد نمی کند، دستمال نمی بندند . هم رییس جمهور اوباما و هم جان کری، وزیر خارجه بارها گفته اند مادامی که که همه طرف ها به اجرای برجام پایبند بمانند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۰    
یک تحلیلگر اصولگرا می گوید اگر سعید جلیلی بیاید، از اصولگرایان فقط طیف پایداری او را حمایت می کنند. به گفته او اصولگرایان هر چه داشتند در 92 رو کردند و باید دید آنها چهره جدیدی دارند یا نه.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۰    
دکترمحمد فطانت رئیس سازمان بورس به همراه جمعی مدیران و معاونان این سازمان از غرفه گروه خودرو سازی سایپا بازدید کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۴    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی مبلغ فروش برنج به پسر علی پروین را 20 میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: با سود آن باید 25 میلیارد تومان به شرکت بازرگانی دولتی پول پرداخت شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۴۸    
خیلی از آقایانی که امروز فریاد وا فسادا بلند کرده اند، حداقل من یادم نمی آید در زمان مفاسد اقتصادی که به دولت مورد تاییدشان مربوط می شد با این حساسیت و شدت برخورد کرده باشند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۴۸    
روی کار آمدن نخست وزیر جدید بریتانیا به دنبال کنار کشیدن رقیب انتخاباتی او، با سرعتی بیش از آنچه انتظار می رفت، محقق شد و با سابقه ای که از وی وجود دارد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۳۶    
به دنبال انتشار برخی اخبار درباره احتمال تغییر در خدمت سربازی رییس اداره سرمایه انسانی سرباز توضیحاتی را درباره روند بهبود کیفیت خدمت سربازی ارائه کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۸    
/اگر روزی 1+5 از تعهدات خود سر باز بزند، در زمان کوتاهی به نقطه مطلوب می رسیم / برجام به نفع ثبات و توسعه جهانی است؛ شروع کننده نقض آن ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۲    
رئیس تیم کارشناسی مذاکرات هسته ای در سالروز برجام به یک سوال کلیدی پاسخ داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۲    
مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی مرکز فوریت های پزشکی گیلان گفت: رانش کوه در رودبار به دو مغازه خسارت وارد کرد و خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۹    
تیم های حاضر در فوتبال ایران برای لیگ شانزدهم خیلی سریع تر از سال های گذشته مربیان خود را انتخاب کردند تا نسبت به گذشته عملکرد مثبتی داشته باشند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۶    
دیروز عصر خبری منتشر شد مبنی بر به کما رفتن استاد شجریان و بعضی سایت ها و کانال ها هم این خبر را به نقل از منبع اول نقل کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۱    
ویلیام جی برنز نقش قابل توجهی در مذاکرات غرب با ایران داشت؛ مذاکراتی که منجر به تفاهم ایران با کشورهای 1+5 و امضای موافقتنامه موسوم به برجام شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۵    
زنی جوان در حمایت از نامزد دوستش، دست به یک کارآگاه بازی خطرناک زد و پس از دوستی تلگرامی با مرد جوان، او را به تهران کشاند تا انتقام بگیرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۵    
ماجرا به جایی رسید که فرانسوی ها هم از فحاشی ایرانی ها به پایت تعجب کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۹    
ریکادو کورشما علاوه بر خالکوبی های عجیبی که روی دست و بدنش دارد در صورتش هم دو قطره اشک خالکوبی کرده است...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۹    
دیش، ال.ان.بی، قیچی و پارازیت. اینها واژه هایی هستند که به قول آمارهای مسئولان به گوش 70 درصد مردم ایران آشنا می آیند و تنها 30 درصد مردم سعی می کنند از آن دوری بجویند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۳    
وزیر اطلاعات از بازداشت 5 تا 6 نفر از افراد وابسته به گروه های تروریستی که بنا داشتند در شب های قدر و روز قدس خبرداد و گفت ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۰    
شرکت هواپیماسازی میتسوبیشی ژاپن اعلام کرد که قصد دارد با حضور در بازار ایران، ضمن تامین بخشی از هواپیماهای مورد نیاز کشورمان با شرکت های هواپیمایی مسافربری ایرانی وارد گفت وگو و همکاری شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۰    
نظرسنجی مؤسسه آمریکایی پلتس نشان داد با رسیدن تولید نفت ایران در ماه ژوئن (خرداد- تیر) امسال به بالاترین حد پنج سال گذشته، این کشور در تلاش برای پس گرفتن سهم خود از بازار نفت موفق بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۰۷    
رییس مجلس شورای اسلامی درباره بدهی 110 هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تأمین اجتماعی گفت: می توانید از دولت امکاناتی به عنوان بدهی دریافت و اختلاف بین خود و دولت را هر چه زودتر برطرف کنید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۶    
فشار خون مهمترین علت حمله قلبی و سکته مغزی است و این دو مورد عمده ترین عامل مرگ و میر در سراسر جهان محسوب می شوند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۳    
آن زن دوباره به مشهد آمد و بین ما صیغه محرمیت جاری شد تا این که با خودروی پرایدم به خمین رفتم و شب ها را داخل چادر مسافرتی می خوابیدم ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۳    
وزارت دفاع روسیه از پرواز دوباره بمب افکن های قاره پیما و راهبردی توپولف از فرودگاه های این کشور به سوریه خبر داد که مراکز گروه تروریستی داعش را بمباران کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۷    
ساختمان کنگره آمریکا بعداز ظهر سه شنبه به وقت محلی در پی شایعه حضور یک مرد مسلح در این ساختمان، به مدت کوتاهی به حالت تعطیل در آمد و تقریباً بلافاصله اوضاع به حالت عادی بازگشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۷    
سازمان هدفمند سازی یارانه ها اعلام کرد که شصت و پنجمین مرحله یارانه نقدی مربوط به تیرماه، ساعت 24 روز شنبه آینده (26 تیرماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
تحریم واژه ناآشنایی برای ایرانیان نیست و تقریباً همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی علیه کشورمان اعمال شده است، ولی از زمانی که در دور جدید تحریم ها، گلوگاه نقل و انتقالات مالی و بانکی هدف گرفته شد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۱    
برجام پیچیده ترین مذاکرات سیاسی و بین المللی در چند دهه اخیر بوده است./ مذاکرات سخت و دشوار بود و با سختی مذاکرات پیش رفت و در نهایت تفاهم برجام بدست آمد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۳۵    
فیلمنامه های سریال شهرزاد/سری دوم به تهیه کنندگی سیدمحمد امامی و کارگردانی حسن فتحی و راه و بیراه به تهیه کنندگی نورالدین گودرزی و کارگردانی جهانگیر ابیضی مجوز ساخت دریافت کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۳۲    
بعد از 22 ماه در 23 تیرماه 1394 یکی از بحران های مهم بین المللی در دهه های اخیر که می توانست به سرنوشت بحران هایی از جمله عراق و لیبی تبدیل شود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۷    
برنامه لیگ برتر فوتبال در فصل شانزدهم پس از انجام قرعه کشی مشخص شد و به این ترتیب 16 تیم لیگ برتر برنامه دیدارهای خود را در 15 هفته نیم فصل نخست شناختند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۴    
جمشید ارجمند نویسنده و منتقد سینما امروز 23 تیر ماه درگذشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۴۴    
رسانه های لهستان از سوابق نمایندۀ بسیار بدنام اکراین در مذاکرات این کشور با ناتو پرده برداشتند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۲    
برجام با باز کردن بندهای پیش پای صنعت نفت ایران، افزون بر ارتقای جایگاه جهانی صنعت نفت ایران و بازپس گیری سهم کشورمان در بازار انرژی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۲۶    
در تقویت رابطه مجلس و شورای نگهبان کوشا باشید
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۲۳    
پسر بزرگ عباس کیارستمی خبر داد که "بزودی از پزشکان مربوط به پرونده پدرم به طور رسمی شکایت خواهیم کرد."
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۲۰    
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از بی توجهی 1.5 ساله شهرداری تهران به اجرای مصوبه افزایش ضریب k واکنش نشان داد و گفت: در صورت بی توجهی به این قانون طرح سوال از شهردار را پگیری می کنیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۱۷    
همزمان با برگزاری نمایشگاه خودروی شیراز، ایران خودرو محصول کپچر مدل 2017 را با موعد تحویل آذر و دی 95 و بهمن عرضه می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۱۷    
بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی مطلوب تر به نیاز مشتریان از نسخه جدید همراه بانک ویژه دستگاه های دارای سیستم عامل IOS رونمایی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۲    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی ضمن تشریح عوامل وقوع گرد و غبار در ایران، بر تاثیر خشکسالی های انباشته شده در افزایش توان منطقه برای تولید گرد و غبار تاکید کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۲    
17 سال است که اداره اماکن نیروی انتظامی، ممنوعیت اقامت زنان تنها و مجرد در هتل ها را برداشته است اما با این حال هنوز برخی مراکر اقامتی به ویژه مهمانسراها و مهمانپذیرها از اجاره دادن اتاق به این قشر ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۹    
پلیس راهنمایی و رانندگی با تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس برای برگزاری کنکور سراسری، شرط ورود کنکوری ها به محدوده زوج و فرد را طرح ترافیک اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۹    
نخست وزیر بلغارستان به ایران آمد تا در جریان مذاکرات خود با مقامات حسن نیت کشور خود در بالابردن همکاری های اقتصادی را نشان دهد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۹    
معاون امور هنری وزیر ارشاد، شایعه های اخیر مبنی بر به کما رفتن محمدرضا شجریان را تکذیب کرد و از آخرین اوضاع جسمی او گفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۶    
کدخدایی، علیزاده و موسوی حقوقدانان شورای نگهبان شدند
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۳    
سرانجام صبر رئیس کل بانک مرکزی را لبریزکرد و اخیرا به انتقادات نعمت زاده و برخی دور خوردن های نظام بانکی در توافقات با این وزراتخانه واکنش نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۰    
همان کسانی که تلاش داشتند مذاکرات موفق نشود الان تلاش دارند که میوه های برجام و آثار رفع تحریم ها برای ملت ایران آنگونه که انتظار وجود دارد محقق نشود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۳۲    
این خودرو در رنگ قرمز تیره به صورت منحصربه فرد تنها برای یک نمایندگی فروش از طرف خودروسازی "بی ام و" ساخته و طراحی شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۹    
اگر هم روحیات خودمان را نقد می کنیم و انگ مرده پرستی را وارد می دانیم این فقره را باید مستثنا کنیم چرا که این یاد هیچ نشانی از مُرده پرستی نداشت...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۳    
یک شاهزاده سعودی تعطیلات عید فطر را با یک قایق سوپر لوکس تفریحی به طول 85 متر به سواحل بدروم ترکیه آمده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۳    
انتقال آب از خلیج فارس باید در کمترین میزان ممکن و استفاده از دستگاه های آب شیرین کُن نیز باید منطبق استاندارد و تکنولوژی روز دنیا باشد که آسیب های زیست محیطی کمتری وارد شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۱۱    
فهد بن عبدالعزیز پنجمین پادشاه آل سعود بود که حدود دو سال پیش در 90 سالگی درگذشت . تندیس این پادشاه در نمایشگاهی در عراق به نمایش گذاشته شده است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۸    
تصادف I8 BMW در شهر سلمانشهر مازندران که ارزشی نزدیک به دو میلیارد تومان دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۵    
نیوشا ضیغمی بازیگر ایرانی با انتشار عکس و متنی از طرفدارانش بخاطر تبریک گفتن روز تولدش, تشکر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۹    
بازی مهناز افشار با دلفین در استخر
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۹    
عکسی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که در آن عبدالرضا هلالی پیراهن کریستیانو رونالدو را در دست دارد. گفته می شود این عکس به بهانه پیروزی تیم فوتبال پرتغال در بازی های یورو 2016 گرفته شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۴۴    
آرام جعفری و همسرش در خانه فوتبال برای تماشای فینال یورو 2016
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۴۱    
خبرپراکنی برخی رسانه ها و شبکه های پیام رسان تلفن همراه درخصوص عضویت جوادپالیزدار در هیئت مدیره شرکتهای متعدد و مختلف دولتی و غیردولتی تکذیب شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۸    
یک فروند هواپیما مربوط به شرکت هواپیمائی زاگرس سه شنبه شب در اهواز فرود اضطراری کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۸    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، احزاب را ضربه گیر نظام ها و مانع فعالیت تروریسم دانست و گفت: مصلحت همه دولت هاست که احزابی قوی داشته باشند تا با هم رقابت کنند و مردم براساس تفکرات و عملکردها، با رأی خود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۲    
رئیس جمهوری به وزارت کشور دستور داد تا این وزارتخانه و شورای اجتماعی کشور گزارش جامعی از نقاط ضعف و قوت و همچنین وضعیت عفاف و حجاب در کشور تهیه و به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه نماید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۹    
وزیر امور خارجه کشورمان ، حضور ترکی الفیصل مقام امنیتی عربستان در اجتماع منافقین در پاریس را نشانه بی کفایتی این گونه افراد دانست که مانند صدام آینده خود را به تروریست ها گره می زنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۹    
وکیل مدافع بابک زنجانی توضیحاتی را درباره بیماری موکلش ارائه کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۷    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که گروه های احرار الشام و جیش الاسلام تروریستی نیستند و واشنگتن قصد ندارد این دو گروه را در لیست تروریستی قرار دهد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۷    
رئیس جمهور روسیه دستور به برکناری تمامی فرماندهان ناوگان مهم این کشور در منطقه بالتیک داده است؛ اقدامی که برخی از رسانه ها از آن به عنوان یک تصفیه "به سبک استالینی" یاد کرده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۷    
پلیس آفریقای جنوبی اعلام کرد دو برادر دو قلو را که قصد حمله به سفارت آمریکا در این کشور و انفجار در ساختمان سفارت را داشتند، بازداشت کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۸:۰۷    
برخورد دو قطار در استان پولیا در جنوب ایتالیا ده ها قربانی و مجروح گرفت و به گفته مقامات محلی و با توجه به وخامت حال برخی از حادثه دیدگان احتمال افزایش شمار قربانیان قوت گرفته است.