یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۱Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 14 تیر 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 تیر 1395 اعتدال 2 تیر 1395 اعتدال 3 تیر 1395 اعتدال 4 تیر 1395 اعتدال 5 تیر 1395 اعتدال 6 تیر 1395 اعتدال 7 تیر 1395 اعتدال 8 تیر 1395 اعتدال 9 تیر 1395 اعتدال 10 تیر 1395 اعتدال 11 تیر 1395 اعتدال 12 تیر 1395 اعتدال 13 تیر 1395 اعتدال 14 تیر 1395 اعتدال 15 تیر 1395 اعتدال 16 تیر 1395 اعتدال 17 تیر 1395 اعتدال 18 تیر 1395 اعتدال 19 تیر 1395 اعتدال 20 تیر 1395 اعتدال 21 تیر 1395 اعتدال 22 تیر 1395 اعتدال 23 تیر 1395 اعتدال 24 تیر 1395 اعتدال 25 تیر 1395 اعتدال 26 تیر 1395 اعتدال 27 تیر 1395 اعتدال 28 تیر 1395 اعتدال 29 تیر 1395 اعتدال 30 تیر 1395 اعتدال 31 تیر 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۲۱:۵۱    
مبارزه با فساد و رانت در نظام اداری و اقتصادی کشور را تعمیق بخشیده و این جرثومه پلیدی را از ساحت مقدس خدمت گزاری کشور ریشه کن می نمایم. / مبارزه با فساد و رانت در نظام اداری و اقتصادی را ادامه می دهم
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۷:۳۴    
وزیر اطلاعات، گفت: این وزارتخانه هیچ پیامک تهدیدآمیز به روزنامه نگاران ارسال نکرده و قطعا نفس چنین اقدامی از نظر حرفه اطلاعاتی یک اقدام ناشیانه و غیرکارشناسانه است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۷:۲۵    
خودکشی دانشجویی که ویژگی های یک انسان موفق را در جامعه دارد، قابل توجیه نیست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۷:۲۲    
باغبان 29 ساله به اتهام تجاوز و قتل دختر نوجوان 15 ساله به حداقل 35 سال زندان محکوم شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۷:۱۰    
چرخش دوچرخه سواران برای تماشای نمایش آکروباتیک نیروی هوایی فرانسه- آغاز مسابقات توردو فرانس
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۷:۰۷    
از این که تصمیم گرفتم ماجرای دوستی در فضای مجازی و اخاذی های آن مرد حیله گر را برای پدر و مادرم بازگو کنم احساس آرامش و سبکی می کنم چرا که ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۷:۰۱    
اکران خصوصی فیلم سینمایی دراکولا به کارگردانی رضا عطاران شامگاه یکشنبه چهاردهم تیر با حضور عوامل این فیلم در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۸    
مردی سوار بر خودروی بنز کوپه به پاتوق های هنری می رفت و در نقش رهبر ارکستر از زنان و دختران خواستگاری کرده و به کلاهبرداری های میلیونی دست می زد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۵    
انفجار کپسول گاز یک خانه در روستای شوریک شهرستان خوی، یک روستا را به هم ریخت و حادثه مرگبار را رقم زد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۲    
شامگاه ششم آبان سال 94 دختر 28 ساله ای به نام فرناز با خودرو پژو 206 خود از پارکینگ خانه شان در خیابان آیت الله کاشانی بیرون آمد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۴۹    
در آخرین بازی برگزار شده در سالن 12 هزار نفری آزادی، تیم ملی والیبال ایران موفق به شکست آرژانتینی شد که هدایت این تیم را خولیو ولاسکو بر عهده داشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۴۶    
فقط سه هفته مانده به کنگره ملی دموکرات ها در فیلادلفیا و درست هنگامی که آمریکایی ها خود را برای جشن روز استقلال آماده می کردند، هیلاری کلینتون ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۷    
رسانه ملی باید کارکردی ملی داشته باشد. نمی توان پسوند رسانه ملی را یدک کشید ولی برای یک جناح کار کرد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۲    
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ اللهمّ وفّر حظّی فیهِ من النّوافِلِ واکْرِمْنی فیهِ بإحْضارِ المَسائِلِ وقَرّبِ فیهِ وسیلتی الیکَ من بینِ الوسائل یا من لا یَشْغَلُهُ الحاحُ المُلِحّین ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۹    
درگذشت حبیب الله عسگر اولادی و آیت الله مهدوی کنی به عنوان زعمای قوم اصول گرا نقش فراوانی در به پایان رسیدن ریش سفیدی در اصول گرایان داشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۹    
حب نفس به همراه جهل موجب می شود که آدمی به خود و اعمالش مغرور گردد و به خودبرتربینی دچار شده و خود را از دیگران بزرگ تر بیابد و از باب خودستایی، بر دیگران تفاخر کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۶    
پدر 65 ساله و مادر 69 ساله این متهم، از ناحیه شکم و پهلو مورد اصابت ضربه های چاقو قرار گرفته و فوت شده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۶    
گفته شده که یک جوان 19 ساله عامل انتشار این اطلاعات بوده است که او هم دستگیر شده است. بیم آن می رود همه پرونده را در این جوان خلاصه و قضیه را فیصله دهند.. ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۳    
مقامات پلیس نیوزیلند موفق شدند بزرگ ترین محموله کوکایین تاریخ این کشور را در داخل سر یک مجسمه اسب که از مکزیک وارد این کشور شده بود، کشف کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۰    
وزیر امور خارجه روز دوشنبه در سفر غیر رسمی و شخصی به استان قم با آیات عظام حسین وحید خراسانی و ناصر مکارم شیرازی دیدار کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۰    
شبکه خبری المیادین امروز (دوشنبه) گزارش داد که یک انفجار تروریستی دیگر در منطقه کراده در پایتخت عراق روی داد و شماری کشته و زخمی بر جای گذاشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۰    
ماموران انضباط شهری شهرداری تهران ظهردوشنبه با دستفروشان میدان فاطمی درگیر شدند که این قضیه با وساطت مردم ختم به خیر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۷    
سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 96 هزار تومان و دلار آمریکا 3480 تومان داد و ستد می شود که حاکی از روند کاهشی قیمت ها در بازار آزاد است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۴    
چند روز پس از حادثه تلخ سقوط اتوبوس حامل سربازان پادگان 05 کرمان که به فوت 13 سرباز وظیفه منجر شد حالا صحبت ها درباره ی علت و چگونگی این حادثه شفافیت بیشتری می گیرد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۴    
مخالفان روحانی همچنان سعی خواهند کرد این لکه سیاه را واکس بزنند و به صورت براق نگاه دارند و مسلما در جریان انتخابات سال آینده از آن بهره برداری خواهند کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۱    
زن شیرازی وقتی نتوانست شوهرش را راضی به طلاق کند تنها راه نجاتش را در قتل شوهر دانست بنابراین در فرصتی مناسب او را در خواب کشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۱    
ابراهیمی از ورود آریو به عنوان اولین خودرو اتومات تولید داخل به جای پژو و سمند تاکسی در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۱    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۸    
براساس انتخابات هیئت رییسه فراکسیون زنان مجلس دهم شورای اسلامی، پروانه سلحشوری به عنوان رییس انتخاب و سعیدی، سخنگو شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۸    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه نشناختن مخاطب بزرگترین نقطه ضعف بنرهای تبلیغاتی شهرداری تهران با موضوع مشکلات اجتماعی جامعه آمریکا است، این اقدام را سطحی و غیرکارشناسی توصیف کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۵    
انضباط و فرهنگ سازمانی بانک صادرات ایران زبانزد است و مطمئن هستم که طی این سال ها، این فرهنگ سازمانی تقویت شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری رویترز به نقل از رسانه های روس از آمادگی مسکو برای تحویل بخش دوم سامانه دفاعی اس 300 به ایران خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۲    
هر یک قدمی که ما به دنبال ریشه هایمان برمی داریم فشار روانی عظمیمی در بر دارد. ما در همان روزهای اولیه زندگی مان از مادرانمان جدا شده ایم ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۲    
معاون پارلمانی رییس جمهور اقدامات دولت برای ممانعت از پرداخت حقوق های غیرمتعارف را تشریح کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۹    
گروه صنعتی ایران خودرو همزمان با عید سعید فطر فروش پژو206 تیپ 2 خود را با شرایط استثنائی آغاز کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۳    
چریک قدیمی را نسل امروز در مبارزات انتخاباتی سال 92 ریاست جمهوری می شناسد اما از سال 42 همراه مجاهدین خلق در یک سازمان انقلابی چپ مسلحانه شرکت داشته، به سوریه ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۸    
در غرب باور و اعتماد عمومی وجود دارد که اگر مسئولی خیلی بیشتر از دیگران حقوق می گیرد، یقیناً سزاوار است. در ایران اما احدی نمی گوید ممکن است آنها سزاوار دریافت این حقوق ها بوده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۵۳    
کنسرسیوم پیشگامان کویر یزد در حالی از رقابت به بهانه نداشتن صلاحیت خرید حذف شد که مدیرعامل این شرکت در واکنش به این اتفاق گفت:"انصراف ندادیم، گفتند از معامله خارج شوید."
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۵۰    
اگر کسی به اختیار وارد اداره پلیس فدرال شود هیچگاه نزدیک به چهار ساعت مورد بازخواست قرار نمی گیرد و اگر هم چنین حالتی را درست بدانیم باید بگوییم که این مراجعه به صورت اختیاری و به یکباره نبوده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۴۴    
زارش هایی از این دست می تواند مبانی حقوقی کشاندن داعش و فرماندهان آن به دادگاه های جنایت بین المللی را فراهم کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۴۱    
با تلاش مأموران پلیس آگاهی، آدم ربایی که جوان 22 ساله را گروگان گرفته و تقاضای یک میلیون دلار از خانواده وی کرده بود، دستگیر و فرد ربوده شده نیز آزاد شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۴۱    
منتقدان به رغم پیگیری های جدی دولت و فرمان رهبری در زمینه برخورد با چالش فیش های حقوقی، همچنان مسوولان اجرایی را متهم اصلی پرداخت های نجومی معرفی می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۹    
مقام های عراقی امروز (دوشنبه) اعلام کردند که دست کم 213 نفر در حمله انتحاری داعش در بغداد کشته شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۹    
دکتر عباس خلجی استاد دانشگاه در جمهوریت نوشت: ترور پدیده ی دیرینه ای در تاریخ جهان بوده و تاریخ شاهد ترور شخصیت های سیاسی و مذهبی بسیاری بوده است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۶    
اعترافات عوامل بازداشت شده داعش که قصد انجام چندین عملیات بزرگ تروریستی در تهران را داشتند، امروز از شبکه های خبر و دو سیما پخش خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۱۷    
این روزها همه جا صحبت از توست، صحبت از زنده بودن تو و یارانت اما ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۱۱    
کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم تیم ملی پس از شکست در مسابقات انتخابی مقابل کمیل قاسمی، گفت: حق من این شکست نبود و امیدوارم که خدا جوابشان را بدهد. او به شدت از رییس فدراسیون کشتی انتقاد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۰۸    
12 تیرماه امسال پایان دوران سه ساله حضور صفدر حسینی در هیات عامل صندوق توسعه ملی بود و حواشی پیش آمده اخیر او را وادار به استعفا و در نهایت واگذاری ریاست کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۰۵    
جثه ای کوچک دارد و خنده رو اما می گویند تکنیک نابی دارد که حتی او را با لیونل مسی مقایسه می کنند گرچه خودش آنتون گریزمان ستاره این روزهای فوتبال فرانسه را به عنوان الگویش معرفی می کند و لقب MH7 برایش ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۹    
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس، دولت و قوه قضاییه در زمره متخلفین پرداخت های نامتعارف هستند، گفت که هر سه قوه در این زمینه کوتاهی کرده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۰    
تنها سه روز تا اجرای عملیات الی بیت المقدس باقی مانده بود که حاج احمد متوسلیان در نامه ای درخواست استعفا می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۴۴    
محسن صفایی فراهانی
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۴۴    
معاون عملیات آتش نشانی رشت گفت: هم اکنون مأموران آتش نشانی رست با هفت دستگاه خوردوی آتش نشانی در حال اطفای حریق هستند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۵    
گزارش زیر، روایتی نزدیک از مرکز نگهداری از بیماران روانی مزمن است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۲    
محمود بهمنی که 4 شهریور 88 از خصوصی شدن بانک رفاه خبر داده بود، در چرخشی دور از انتظار می گوید وقتی اعضای هیأت مدیره را دولت تعیین می کند، چگونه می توان گفت این بانک خصوصی است؟
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۶    
چرا فرهنگ پژوهی چون بیضایی حتی وقتی خردمندانه ترین آثار را با موضوع به نظر دلخواه مسئولان می نویسد، باز خود امکان تجربه کردنش را ندارد؟
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۸    
البته پایگاه اطلاع رسانی دولت نهم و دهم در بخشی از گزارش خود به اسامی برخی از حاضران اشاره کرده و نوشته است: شخصیت های فرهنگی و هنری مانند استاد منتظری، رضا ایرانمنش، احمد نجفی، هوشنگ توکلی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۳۴    
اعتقاد ندارم مجموعه فراکسیون ولایت وفادار به لاریجانی باشد؛ چراکه اعضای پایداری و نزدیکان آن ها، معمولاً به این شکل همدلانه برخورد نمی کنند و احتمال دارد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۲۸    
دولت در حال حاضر کار خودش را شروع کرده و با برکنار کردن مدیران بانک ها نشان می دهد که برای مبارزه با این موضوع اراده اش قوی است و البته انتظار داریم در سایر قوا و نهاد ها این اتفاق بیفتد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۶    
این عکس دستکاری شده و هیچ یک از مدیران عامل بانک ها و استانداران در آن حضور ندارند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۷    
وزیر امور خارجه ترکیه با عنوان اینکه کشورش در صدد کمک به برقراری صلح در خاورمیانه است ، گفت: ترکیه آماده مذاکره با مصر نیز است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۴    
حال عمومی حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری که به دلیل ناراحتی قلبی از ابتدای هفته جاری در بیمارستان بستری شده، رو به بهبودی است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۴    
معاون سفیر آمریکا در امارات متحده عربی از نحوه برخورد پلیس این کشور با یک شهروند اماراتی در ایالت اوهایو، به طور رسمی معذرت خواهی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۹    
مهران غفوریان کارگردانی سری چهارم زیر آسمان شهر را بر عهده دارد و رضا عطاران نیز مشاور و طراح این مجموعه شبانه است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۹    
در حاشیه نصب بیلبوردهای تازه شهرداری تهران، کیوان وارثی این کارتون را منتشر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۳    
اخیراً کلیپی منتسب به راهپیمایی مردم اصفهان در روز قدس در فضای مجازی دست به دست می شود اما این کلیپ، جعلی است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۳    
نماینده اصلاح طلب مجلس می گوید: فراکسیون اعتدال می تواند زیرمجموعه فراکسیون امید تشکیل شده و فعالیت کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۳    
چندمین بار متوالی است که بیلبوردهای فرهنگی و اجتماعی و نه تبلیغاتی شهر تهران به جای هم افزایی بین ملت و دولت، زمینه اختلاف و چالش بین شهرداری و دولت یا شهرداری و مردم را فراهم می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۰    
پرونده های قدیمی زیر گرد و خاک موضوعات جدید، غبار گرفته اند. همین تابستان گذشته خیلی ها دنبال پیدا کردن دکل های نفتی گمشده بودند؛ دکل هایی که پیدا نشده، گویی فراموش شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۷    
وزارت کشور کویت از سه عملیات پیشگیرانه در داخل و خارج از این کشور در آستانه عید فطر و خنثی سازی طرح های تروریستی و بازداشت عوامل وابسته به داعش خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۵    
بعد از اینکه اعلام شد حقوق دریافتی قالیباف از شهرداری تهران ماهیانه14میلیون تومان است،روزنامه ایران حقوق دریافتی شهرداران تهران از سال 48 تا کنون را منتشر کرده است. ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۲    
با شروع فصل گرما و گسترش فعالیت کنه ها، امسال هم چند استان کشور تحت تاثیر بیماری تب کریمه کنگو قرار گرفتند و تا کنون نیز سه تن به دلیل این بیماری جان باخته اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۹    
به گفته رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) این نهاد به لحاظ مسئولیت، تجارب و اقدامات خود امسال نیز همانند سال های گذشته از فرصت دریافت وجوهات زکات و فطریه نمازگزاران و روزه داران در جهت پیگیری امور ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۰:۴۴    
دلواپسانی که تریبون های خاص از جمله بخش اعظمی از صدا و سیما، چندین و چند خبرگزاری و روزنامه و نزدیک به هزار سایت کوچک و بزرگ بخش پشتیبانی از اتاق تخریب را برعهده دارند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۹    
مهناز افشار (بازیگر سینما) در صفحه توییتر خود از اقدامات شهردار تهران در نصب برخی بیلیوردها در سطح شهر انتقاد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۹    
تردد خودروهای میلیاردی در خیابانهای تهران یکی از پدیده های شایع این روزهای پایتخت شده است،پدیده ای که روز به روز در امنیت روانی و افکار عمومی رخنه کرده تا بچه پولدارها از غافله عقب نمانند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۳    
فراموش نکرده ایم که داعیه داران این جریان متعلق به همان دولتی هستند که750 میلیارد دلار در آن گم و گور شد که می توانست فقر را کم کند و عدالت را افزایش دهد و تامین اجتماعی را سرپا نگه دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۰    
نماینده اتاق بازرگانی روسیه و مدیر مرکز مطالعات ایران در مسکو گفت که دهها میلیارد دلار سرمایه های برگشتی روس ها از آمریکا و اروپا منتظر چراغ سبز برای ورود به ایران هستند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۰    
یک عضو مجمع جریان اصلاح طلب گفت: جریان ضد اصلاحات با طرح موضوع فیش های حقوقی به دنبال منفعل و مأیوس کردن مردمند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۹:۵۷    
بیشتر اطلاعات درباره حریم خصوصی مشترکان ایرانسل، مربوط به سیم کارت های سوخته و اطلاعات تاریخ مصرف گذشته بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۹:۵۷    
گروه تروریستی داعش با راه اندازی یک شبکه جدید المپیک 2016 برزیل را تهدید به اعمال خرابکارانه خود کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۹:۵۴    
بر اساس نتایج یک مطالعه نزدیک به 2.3 میلیون نفر از مردم بریتانیا از این که در همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا به این خروج رای دادند پشیمان هستند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۹:۵۱    
واشنگتن همچنان در مورد همکاری نظامی با روسیه در سوریه تردید دارد و امیدوار است که در صورت دستیابی به توافق پیرامون چنین همکاری اتاق فرماندهی عملیات تحت نظارت آمریکا باشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۹:۴۸    
راستش را بخواهید الان هم بیشتر من هستم که برای آنان متأسفم. همین الان اگر به من بگویند مجوز درج اسمت را گرفته ایم و بیا توی این برنامه، نمی روم. آن قدرها هم دوستش نداشتم ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۹:۴۲    
وزیر جنگ رژیم صهیونیسیتی بار دیگر غزه و جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را تهدید به حمله نظامی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۹    
درست چند روز قبل، رجب طیب اردوغان پس از گذشت هفت ماه از قطع روابط میان آنکارا و مسکو نامه آشتی جویانه ای بابت انهدام جت روسی توسط نیروی هوایی ترکیه در نزدیکی مرز سوریه به ولادیمیر پوتین همتای روس خود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۹    
در شبی که گفت وگوی معاون وزیر راه و شهرسازی با رییس انجمن انبوه سازان قم در تلویزیون به حاشیه رفت، سیاست های توسعه مسکن به نقد کشیده شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۷    
نیروهای امنیتی عربستان صبح امروز (دوشنبه) اعلام کردند که حمله انتحاری به کنسولگری آمریکا در جده را خنثی کرده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۷    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از پیگیری سازمان تحت امرش از وضعیت درختان خیابان ولیعصر خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۲:۴۷    
مدیربرنامه های او اما خبر بازداشت را تکذیب می کند. محمود رضا فاضلی البته می گوید که دژاگه الان بازداشت نیست اما...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۲:۳۸    
با برگزاری دو دیدار مرحله نیمه نهایی یورو 2016 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به پایان می رسد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۲:۳۵    
تیم ملی فرانسه با نتیجه 5 بر 2 توانست ایسلند را شکست دهد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۱:۰۵    
ساعاتی پیش بود که خبری مبنی بر این منتشر شد که انفجار مشکوکی اطراف استاد دو فرانس اتفاق افتاده است. این خبر پیش از بازی مرحله یک چهارم نهایی میزبان کمی نگران کننده بود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۱:۰۲    
در مبارزه با تروریسم نباید از پا بنشینیم و نخواهیم نشست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۰:۵۹    
فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی جایزه بهترین فیلم بین المللی جشنواره بین المللی فیلم مونیخ را کسب کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۰:۵۰    
روحانی: اگر رونق اقتصادی و شرایط اشتغال به ویژه برای قشر تحصیل کرده ایجاد نکنیم ، قطعاً در سال های آتی با معضلات اجتماعی و اقتصادی متعدد مواجه خواهیم شد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۰:۰۲    
تیم های ملی والیبال ایران و آرژانتین در آخرین بازی خود در لیگ جهانی به مصاف هم رفتند. ایران توانست در یک بازی نفس گیر شاگردان ولاسکو را با نتیجه 3 بر شکست داده و وداعی باشکوه با لیگ جهانی داشته باشد.
  • ۱