یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۲Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 28 تیر 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 تیر 1395 اعتدال 2 تیر 1395 اعتدال 3 تیر 1395 اعتدال 4 تیر 1395 اعتدال 5 تیر 1395 اعتدال 6 تیر 1395 اعتدال 7 تیر 1395 اعتدال 8 تیر 1395 اعتدال 9 تیر 1395 اعتدال 10 تیر 1395 اعتدال 11 تیر 1395 اعتدال 12 تیر 1395 اعتدال 13 تیر 1395 اعتدال 14 تیر 1395 اعتدال 15 تیر 1395 اعتدال 16 تیر 1395 اعتدال 17 تیر 1395 اعتدال 18 تیر 1395 اعتدال 19 تیر 1395 اعتدال 20 تیر 1395 اعتدال 21 تیر 1395 اعتدال 22 تیر 1395 اعتدال 23 تیر 1395 اعتدال 24 تیر 1395 اعتدال 25 تیر 1395 اعتدال 26 تیر 1395 اعتدال 27 تیر 1395 اعتدال 28 تیر 1395 اعتدال 29 تیر 1395 اعتدال 30 تیر 1395 اعتدال 31 تیر 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۲۲:۴۶    
کمیسیون ویژه ای متشکل از نمایندگان وزارت ارشاد سازمان سمعی بصری سازمان نظام پزشکی و اعضای خانواده کیارستمی تشکیل شده تا با بررسی کامل پرونده به ارزیابی امکان قصور پزشکی یا غیرپزشکی بپردازند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۲۲:۴۳    
یک محموله مواد منفجره توسط نیروهای اطلاعات سپاه ثارالله سیستان و کرمان، در کرمان کشف شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۲۲:۳۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه گزارش شش ماهه دبیرکل سازمان ملل درباره اجرای قطعنامه 2231 شورای امنیت این سازمان را نامتوازن و جانبدارانه ارزیابی کرد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۲۲:۲۸    
بر اثر یک انفجار انتحاری که محل حضور نیروهای عراقی را در الانبار هدف قرار داده بود، دستکم 8 نفر کشته و 25 نفر دیگر زخمی شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۲۲:۲۵    
معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری میانگین دریافتی مقامات این نهاد را 10.5 میلیون تومان اعلام کرد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۲۲:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی تلفنی با همتای ترکیه ای خودبا بیان اینکه کودتای نافرجام ترکیه اقدامی اشتباه بود که جمهوری اسلامی ایران از همان ساعات اولیه آن را محکوم کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۲۲:۱۹    
براساس قطعنامه 2231 شورای امنیت که تمامی قطعنامه های ضد ایرانی قبلی را باطل کرد، تهران از انجام آزمایش های موشکی منع نشده است، بلکه به پرهیز از پرتاب دعوت شده است که می تواند نادیده بگیرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۲۲:۱۶    
شورای امنیت سازمان ملل متحد روز دوشنبه در نشستی همزمان با سالروز اجرای توافق هسته ای با ایران (برجام) به بررسی آن پرداخت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۲۲:۱۳    
232 تن قربانی کودتا شدند و در جریان کودتا 1491 تن زخمی شدند. همچنین 7543 تن بازداشت شدند که 6038 تن از آنها نظامی هستند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۲۲:۰۷    
بدنبال حمله افراد مسلح به یک شعبه پلیس در شهر آلماتی که به عنوان مرکز تجاری قزاقستان معروف است، وضعیت قرمز اعلام شده و دولت از مردم خواسته است که در خانه ها بمانند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۲۲:۰۲    
رییس جمهوری در تماس تلفنی با "رجب طیب اردوغان" همتای ترکیه ای خود کودتای نافرجام اخیر در ترکیه را محکوم نمود
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۲۰:۰۳    
رییس مجلس شورای اسلامی طی حکمی امیر عبداللهیان را به عنوان دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل منصوب کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۹    
به هنگام کودتا در ترکیه، حدود 10 هزار گردشگر ایرانی در ترکیه حضور داشتند که برگشت آنها به کشور با مشکل روبه رو شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۷    
وزیر گردشگری تایلند با رد فرضیه ورود توریست های خارجی برای سکس آزاد در این کشور گفته است گردشگران خارجی برای دیدن فرهنگ زیبای تایلند به آنجا می روند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۷    
ثبت نام برای بهره مندی از جریمه ریالی سربازی برای مشمولانی که تا پایان امسال حداقل هشت سال از غیبتشان گذشته باشد ادامه دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۴    
فراخوان نیمه شب برای نماز جماعت در مساجد تبدیل به یک واکنش سیاسی گسترده از سوی حامیان اردوغان علیه کودتاگران شد. ترکیه ای های مذهبی به خیابان ها ریختند تا با کودتای سکولارهای ارتش مقابله کنند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۱    
یک شب بعد از ضبط قسمت دوازدهم یا سیزدهم دستور آمد که از این به بعد به لوکیشن دورهمی هم ممنوع الورود هستم و به همین سادگی کاری را که چندین ماه برایش زحمت کشیده بودم از دستم درآوردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۱    
معتادان متجاهر زیادی هستند که به سختی تلاش می کنند تا پولی از صندوق صدقات بدزدند و احتمالا خرج موادشان را دربیاورند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۸    
امیدواریم سایر دستگاه ها به ویژه آستان قدس رضوی در اجرای دستور مقام معظم رهبری و قوانین موضوعه به تکالیف مالیاتی خود عمل کنند تا ضمن تخصیص منابع حاصله به آموزش و پرورش جهت تحقق عدالت آموزشی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۵    
دبیر کل حزب مسلم لیگ پاکستان با بیان اینکه برای ایجاد بی ثباتی در ایران به ما فشار می آورند، تاکید کرد که لبیک پاکستان به همه خواسته های عربستان حرف درستی نیست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۲    
چوبه دار پایان کار نظافتچی 37ساله ای بود که منشی جوان یک دندانپزشک را قربانی نقشه شوم خود کرده بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۲    
ایران به دنبال ثبت سفارش ده ها هواپیمای بیشتر است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۲    
بدنبال کشته شدن سه پلیس و فرد تیرانداز در شهر باتون روژ در ایالت لوئیزیانای آمریکا، فردی مظنون در کانزاس سیتی ایالت میسوری دستگیر شد و از خانۀ مهاجم بازرسی بعمل آمد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۹    
دختر نوجوان وقتی شب برای خواب به اتاقش رفت هیچ کس تصور نمی کرد به طرز مرموزانه ای به کام مرگ فرو رود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۹    
مقام های ارمنستان درخواست گروگانگیران در یک مرکز پلیس در شهر ایروان، پایتخت، را رد کرده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۶    
در این جلسه به اتهامات 21 نفر از تعرض کنندگان به سفارت عربستان رسیدگی شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۰    
پسر شیادی که به بهانه ازدواج دختران دم بخت را فریب داده و با استفاده از داروی بیهوشی اقدام به سرقت و آزار و اذیت آنان می کرد، در زندان به دام افتاد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۷    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد که خوردن گوشت قرمز می تواند خطر ابتلا به نارسایی کلیوی را تشدید کند اما جایگزین کردن آن با پروتئین دیگر برای حتی یک وعده در روز، می تواند این خطر را کاهش دهد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۸    
عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان که هفته گذشته همزمان با انتشار اسناد 28 صفحه ای مربوط به دست داشتن این کشور در حوادث تروریستی 11سپتامبر به آمریکا سفر کرده گفت وگوهای متناقضی با شبکه خبری این کشور ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۸    
رسیدگی به پرونده دختر جوانی که ساده دلانه و در پی اغفال صاحبکارش به بیابان های حاشیه شهر ورامین کشانده شده و از سوی 9 گرگ صفت مورد تعرض قرار گرفته بود از صبح دیروز آغاز شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۵    
8 هزار نیروی پلیس در مناطق مختلف این کشور از جمله در شهرهای استانبول و آنکارا به ظن دست داشتن در کودتای نافرجام جمعه شب٬ اخراج شده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۵:۵۶    
رییس پلیس راه خراسان شمالی از انحراف یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در محور شیروان و مصدوم شدن هشت نفر و سقط جنین زن باردار خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۵:۵۶    
حامداد بهداد، بازیگر نارنجی پوش مهرجویی، با ارسال یادداشتی به واکنش های اخیر جامعه پزشکی و انجمن ملی جراحان نسبت به درگذشت عباس کیارستمی و صحبت های داریوش مهرجویی پاسخ داده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۵:۵۳    
مخالفان ضمن زیر سوال بردن استقبال مردمی از کاروان دولت، به برجسته سازی سخنان انتقادی برخی از نمایندگان استان پرداختند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۵:۴۲    
رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: اکران فیلم های سینمایی در گذشته 40 تا 50 فیلم در سال بود که اکنون به بیش از 100 فیلم در سال رسیده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۶    
اولین محموله از موشک های سامانه اس 300 وارد ایران شد. موشک هایی که وارد کشور شده، مخصوص استفاده در سامانه موشکی S300-PMU2 هستند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۰    
کودتای اخیر ترکیه تبعات منفی زیادی برای مردم و کشور ترکیه دارد و پس لرزه های آن تا ماه ها در این کشور ادامه خواهد داشت و به این ترتیب، منطقی به نظر نمی رسد که دولت اردوغان پشت پرده این کودتا باشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۵:۲۷    
کدام دلایل شکست کودتاچیان را رقم زد. تانک های مستقر روی پل های استانبول و پرواز جنگنده های اف16 در ارتفاع پایین بر فراز آنکارا آغاز شبی فراموش نشدنی در ترکیه بود که گفته می شد کودتایی در پیش است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۵    
چین برای اولین بار و به طور رسمی تایید کرد که پس از لغو مراودات سیاسی با انجمن ارتباطی تایوان، روابط سه گانه (اقتصادی، فرهنگی و سیاسی) خود را نیز با این جزیره قطع کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۲    
'جان کری' وزیر خارجه آمریکا درمصاحبه با شبکه تلویزیونی 'سی ان ان' گفت: (گروه تکفیری – تروریستی) داعش در عراق و سوریه درحال فرار است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۹    
از امروز و با آغاز همایش سراسری جمهوریخواهان، رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وارد دور جدیدی می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۹    
ایران به دنبال لغو تحریم های بین المللی و گشایش تدریجی اقتصادش تلاش برای جذب سرمایه گذاران خارجی در بخش انرژی را تشدید کرده است و شرکت های غربی نیز در بخش زیرساخت انرژی وارد عمل شده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۶    
فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد :نیروی زمینی ارتش اتفاقات و رویدادهای منطقه و همچنین تحرکات دشمن را رصد کرده و برابر هر نوع تهدیدی برنامه ای دارد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۳    
تعداد تراکنش های موفق انجام گرفته از طریق سامانه سپهر بانک صادرات ایران در خرداد ماه سالجاری 7 درصد رشد را نسبت به ماه قبل به ثبت رسانده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۳    
در ساعات پایانی شب گذشته، مأموران شهرداری تهران در خیابان لارستان واقع در خیابان مطهری حاضر شده و اقدام به قطع 10 تا 12 اصله درخت کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۰    
یکی از زنان ایزدی عراقی که برای درمان به آلمان منتقل شده است، با یکی از عناصر گروه تروریستی داعش که مدتی او را به بردگی گرفته بود، روبرو شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۰    
احمد ناطق نوری، رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی را در تصویر زیر می بینید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۷    
برخی کارشناسان از فعالیت 15 تا 17 هزار موسسه خیریه در کشور حرف می زنند. این عدد اما فقط آمار مراکز خیریه مجوزدار است و نگران کننده تر این است که از آمار مراکز خیریه بدون مجوز هیچ اطلاعاتی وجود ندارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۷    
رسولی در خصوص برخی شائبه ها مبنی بر دلخوری احتمالی عارف از روحانی، گفت: به هر حال ممکن است در جزئیات انتظاراتی وجود داشته باشد اما در عمل موضع گیری حمایتی از ایشان و دولتش دارند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۱    
در حالی انگشت اتهام به سمت دولت یازدهم گرفته شد که این نقطه ضعف ناشی از سیاست های غلط دولت قبل است
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۴:۱۵    
این روزها کمتر بانکی می توان یافت که برای اعطای تسهیلات، از مشتری خواستار سپرده بدون برداشت و یا بلوکه بخشی از وام اعطایی نباشد، این موضوع عین تخلف و حرکت بر خلاف دستور العمل بانک مرکزی است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۹    
سال گذشته در شرایطی که برخی از کشورهای صادرکننده نفت، با مشکلات عدیده ای مواجه شده و دچار تورم سه رقمی شدند، ما به رغم همه دشواری ها موفق شدیم تورم را به سمت تک رقمی مدیریت کنیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۶    
مقامات عربستان وابسته نظامی ترکیه در کویت را به بنا به درخواست آنکارا بازداشت کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۶    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه قرارداد با سیتروئن بزودی امضا می شود، تاکید کرد: این قرارداد همسو با سیاست های دولت و اقتصاد مقاومتی و با دقت کامل نهایی می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۳    
معاون امنیتی وزارت کشور گفت: تحولات داخلی ترکیه و ارمنستان هیچ گونه تهدیدی برای کشور ما در بر نداشت
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۳    
تعدادی از بانک ها هنوز از مقررات آمریکایی ها وحشت دارند اما ما معتقدیم این وحشت بیش تر نوعی وحشت روانی و ناشی از محافظه کاری ذاتی موسسات پولی و بانکی است نه ناشی از مقرراتی که مانع از همکاری با ایران ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۳:۳۴    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تعامل و وحدت بیشتر اصلاح طلبان در مجلس، در عین حال از رأی فراکسیون امید به عباسعلی کدخدایی به عنوان عضو حقوقدان شورای نگهبان دفاع کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۵    
مریم کاویانی به یک رستوران هندی رفته و عکسی به یادگار گرفته است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۵    
بهنوش بختیاری در اینستاگرامش نوشت که یک سری سودجو از عکس های من سوء استفاده می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۵    
تغییراتی که به تازگی در برنامه دورهمی مهران مدیری پیش آمد انتقادهایی را از سوی برخی منتقدان به همراه داشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۲    
حسین سلیمانی با انتشار پستی در اینستاگرام تصویری از گریم متفاوت خود و امیر آقایی منتشر کرد و نوشت: سریال چرخ فلک از امشب از شبکه اول سیما. اپیزود ما فکر می کنم چهارشنبه پخش بشه.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۲    
چهلمین اجلاس کمیته میراث جهانی یونسکو با ثبت 21 پرونده در فهرست میراث جهانی، زودتر از موعد به کار خود در استانبول پایان داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۲    
احساساتی شدن نیکی کریمی و تهمینه میلانی در فیلمنامه خوانی دو زن
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۲    
هشتاد و پنجمین آیین دیدار گروه هنر و تجربه اختصاص به فیلم سینمایی پشت در خبری نیست ساخته شبنم عرفی نژاد داشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۳:۱۸    
منوچهر شاهسواری به عنوان مدیرعامل جدید خانه سینما معرفی شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۳:۱۶    
سخنگوی وزارت خارجه نقل قول از برخی اظهارات ظریف در جلسه غیرعلنی مجلس را جهت دار خواند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۳:۱۰    
رضا کیانیان از جامعه هنری و پزشکی خواست با حفظ آرامش و رعایت قانون، کمک کنند پرونده پزشکی عباس کیارستمی طبق روال قانونی و منطقی بررسی شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۹    
بازی هایی در بین برخی جوانان رواج پیدا کرده و روی آن قمار می کنند که گاه مرگ را برای آنها به همراه می آورد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۹    
شیخ یوسف القرضاوی رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان با صدور بیانیه ای، تلاش برای کودتا در ترکیه را شرعاً، حرام و از گناهان بزرگ دانست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۷    
وجود رسانه های شجاع از جمله ابزارهای لازمی است که در تمام دنیا برای مبارزه با فساد اقتصادی به کار می رود و ما در سال های گذشته مشکلاتی در زمینه استفاده از این ابزار را داشته ایم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۱    
مدیران یک فرودگاه بین المللی در هند با استفاده از واحدهای خورشیدی برای تولید برق، هزینه های برق مصرفی خود را به صفر رساندند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۸    
ماجرای پرونده تخلفات سعید مرتضوی در تامین اجتماعی، با اظهار نظر اخیر عباس جعفری دولت آبادی، دادستان کل کشور درباره هتل های هما و پاسخ مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی، دوباره تازه شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۵    
دکتر محمود سریع القلم در وبسایت شخصی خود سی ویژگی افراد توانا را منتشر کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۲    
معتادان اگر از صندوق های صدقات دزدی نکنند، جرم سنگین تری مرتکب می شوند اما باید صندوق ها را اصلاح کنیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۹    
نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا رقیب دموکرات خود را مسئول ظهور داعش دانست و اعلام کرد سیاست های "احمقانه" کلینتون داعش را خلق کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۹    
تیم ملی والیبال ایران در پایان لیگ جهانی هشتم شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۳    
من از هرگونه حکم استردادی که آمریکا صادر کند پیروی خواهم کرد. اما باید بدانید که رئیس جمهوری ترکیه این کودتای ناکام را به راه انداخته بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۰    
مدیر بزرگترین مدرسه شهر تهران از مسئولان آموزش و پرورش گلایه دارد و می گوید حتی یکهزار تومان هم بابت سرانه دریافت نکرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۴    
اورهان پاموک نویسنده ترک برنده نوبل ادبیات نظر خود را درباره کوتای نافرجام در کشورش اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۸    
دو جوان که به شیوه پمپ بنزینی اقدام به کلاهبرداری از خانم ها می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۰    
بشار اسد رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد که اطمینان دارد عملیات ارتش و همپیمانان آن در میدان نبرد با تروریست های تکفیری بزرگترین تاثیر را در ترسیم آینده سوریه دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۰:۴۴    
برج کنترل به هواپیمای ریاست جمهوری که با کد هواپیمای مسافربری عادی پرواز می کرد هشدار می دهد که یک فروند جنگنده اف 16 پروازهای غیرعادی زیر نظر دارد و نمی توانند با آن تماس بگیرند؛ با وجود این شرایط ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۰:۴۴    
منبع:عصر ایران
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۸    
در جریان کودتای ترکیه، نیروهای ارتش توانستند ابتدا برای ساعاتی کنترل تلویزیون دولتی TRT و فرودگاه آتاتورک استانبول را به دست بگیرند اما مردم با حضور در خیابان ها ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۰:۲۹    
پلیس ترکیه طی یک عملیات در منطقه ریوا استانبول یک محموله اسلحه متعلق به کودتاچیان را که زیر خاک مدفون شده بود، کشف کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۷    
فقط چند ساعت از انتشار خبر کودتای شب گذشته ترکیه گذشته بود که کاربران ایرانی به اینستاگرام خواننده معروف ترکیه اِبرو گوندش ( Ebru G ndeş) رفتند و زیر پست های این خواننده را به زبان فارسی احوالپرسی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۱    
توییت جالب یک شهروند ترک :اگر امروز اردوغان بمیرد؛ جهان دومین کارگردان مشهور بعد از کیارستمی را از دست داده است
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۱    
نیروهای مردمی ترکیه در اقدامی جالب، سربازان کودتاچی خود را که در این کشور دست به کودتا زده بودند را مجازات و تنبیه کردند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۱    
در کنار همه اتفاقات تلخ کودتای ناموفق در ترکیه؛ این زوج جوان فرصت را برای ازدواج به غنیمت شمردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۸    
خلبان زنی که در کودتای ترکیه همکاری داشته دستگیر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۵    
عد از آشنایی با مسعود رسام و گذشت زمان حس می کردم که او احساس خاصی نسبت به من دارد. مسعود عاشقم شده بود و یک روز آن را بر زبان آورد. من هم در مقابل عاشق شدم؛ یعنی او من را هم عاشق کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۹:۵۹    
وقتی زنم ماجرای تعرض را برایم تعریف کرد، با نقشه حمید را به خانه ام کشاندم. آنجا با قفل فرمان چند ضربه به سرش زدم و در حالی که مدام تکرار می کرد باز هم به زنت تعرض می کنم چاقو را برداشتم و سرش را ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۹:۵۰    
ظریف ورود اردوغان به ایران را به شدت تکذیب کرد و گفت به صورت مرتب با تمام مسئولان تا صبح بیدار ماندیم. با آقایان سلیمانی و شمخانی موضوع را تا صبح رصد می کردیم و لحظه به لحظه با هم هماهنگ بودیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۹:۴۷    
پلیس آمریکا از وقوع گروگان گیری در شهر بالتیمور ایالت مریلند این کشور خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۹:۴۷    
به رغم صدور بیانیه پایان کودتا در ترکیه، ناآرامی ها در گوشه و کنار این کشور همچنان ادامه دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۹:۴۴    
سخنگوی اورژانس استان مازندران از برخورد دو دستگاه کامیون و 3 دستگاه خودروی سواری پیکان ، پیکان وانت و مگان در منطقه سرنیاک گزنک جاده هراز خبر داد که دو کشته و 3 مصدوم بر جای گذاشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۸:۵۳    
اما آثار و پیامدهای سیاسی و اجتماعی کودتا مهم است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۸:۲۰    
عینک واقعیت مجازی شرکت گوگل شاید برای مشتریان عادی مصرفی نداشته باشد، اما به شرکت هواپیمایی بوئینگ در ساخت هواپیما کمک می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۸:۱۷    
تیم ملی والیبال صربستان قهرمان لیگ جهانی 2016 شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۰:۴۹    
برجام فضا و شرایط را برای حرکت در مسیر پیشرفت باز کرد و امیدواریم به واسطه آن شاهد تحولات بزرگی در کشور باشیم /راندن افراد به بهانه های مختلف؛ ضربه به نظام، انقلاب و کشور است.