جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 2 شهریور 1397 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 خبرگزاری فارس 30 آبان 1397 خبرگزاری فارس 30 آذر 1397 خبرگزاری فارس 30 دی 1397 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 1 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 2 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 3 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 4 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 5 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 6 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 7 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 8 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 9 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 10 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 11 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 12 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 13 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 14 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 15 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 16 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 17 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 18 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 19 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 20 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 21 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 22 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 23 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 24 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 25 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 26 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 27 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 28 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 29 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 30 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1397 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۱۷    
فرماندار کنگان گفت: هفته دولت 33 پروژه عمرانی در این شهرستان با 830 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۱۴    
فرماندار دشتستان گفت: 138 طرح عمرانی و اقتصادی در دشتستان در هفته دولت افتتاح می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۳۲    
نرخ تورم کل کشور در مرداد ماه 1397 برابر 9,7 درصد است که در دهک های مختلف هزینه ای در بازه 9.2 درصد برای دهک اول تا 10.0 درصد برای دهک نهم نوسان دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۶    
مدیرکل فرهنگ حرفه ای قوه قضائیه گفت: مدل ارزیابی تکریم ارباب رجوع که توسط معاونت فرهنگی قوه قضائیه و دانشگاه علم و صنعت تهیه و تدوین شده است در نشست آموزشی تکریم ارباب رجوع به رؤسای دادگستری ها و ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۶    
فرداد فرحزاد، گزارشگری که به تازگی استعفای خود را از بی بی سی اعلام کرده، معتقد است بیشتر روزنامه نگارانی که این شبکه 10 سال پیش استخدام کرد، از روزنامه های اصلاح طلب از ایران آمده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۰:۰۴    
امام جمعه صفادشت با انتقاد شدید از جابجایی فرماندار این شهرستان و عدم جایگزین آن گفت: اگر اقدام فوری و جدی در خصوص معرفی سرپرست فرمانداری صورت نگیرد در این منطقه مشکلات فراوانی ایجاد خواهد شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۳    
فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه کارهای زیادی ر روستاها انجام شده است؛ گفت: به زودی جشن اتمام گازرسانی به روستاهای شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۹    
اعضای شورای اداری استان به مناسبت هفته دولت به دیدار آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان رفتند. عکس: امیرحسین ناسوتی 16:25 - 1397/06/03
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۰۵    
تیم ارژن شیراز در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور با 5 گل مقاومت البرز را بدرقه کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۱    
رئیس پلیس آگاهی لرستان از شهروندان خواست هرگز فریب پیامک های برنده شدن در مسابقات را نخورده و به هیچ وجه اطلاعات کارت بانکی خود را لو ندهند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۸    
مجری طرح غدیر سازمان آب و برق خوزستان گفت: با بهره برداری طرح آب رسانی غدیر در شهرهای آبادان و خرمشهر تعداد 92 روستا با جمعیت حدود یک صدهزارنفر از آب شرب باکیفیت بهره مند می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۴    
پیروزی گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال، مدال آوری در جاکارتا و دستگیری گلر تاتنهام از مهم ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۶:۱۱    
مدیرکل انتقال خون کردستان گفت: انتقال خون کردستان با تامین 184 واحد پلاسمای تازه منجمد با گروه خونی AB مثبت جان بیمار مبتلا به اختلال کمیاب انعقاد خون (پورپورای ترومبوتیک ترومبوسیتوپنیک) را نجات داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۳:۴۱    
در اختتامیه هشتمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت با رأی هیئت داوران، برگزیدگان بخش های تک نوازی آقایان و بانوان در رده سنی 13 تا 19 و بزرگسالان، مولودی خوانی و گروه نوازی معرفی شدند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نیاز به زمان داریم تا اعتماد به نفس لازم را بدست آوریم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۷    
مربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: تا دقیقه 70 بازی را کنترل کردیم، فوتبال شرایط خودش را دارد و کلاف کار بعد از آن از دستمان خارج شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۷    
بازیکنان تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی این تیم برابر تراکتور اظهار نظر های جالب توجهی داشتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: نمی توانیم دروغ بگوییم که مثلا ما در نیمه دوم فوتبال مدرن بازی کردیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: بازی خیلی سختی مقابل سپاهان داشتیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۳:۱۱    
تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر از سد رقیب خود یعنی سپیدرود گذشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۳:۰۰    
استاندار خراسان شمالی گفت: اشتغال دولتی نیز برای همه میسر نیست و چاره ای نداریم جز این که از بخش غیردولتی بخواهیم در استان و شهرستان ما سرمایه گذاری کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۱۵    
استاندار گلستان با صدور پیامی، پیروزی تیم های ملی کبدی بانوان و آقایان در بازی های آسیایی جاکارتا که با حضور موثر و درخشان بازیکنان گلستانی همراه بود را تبریک گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۹    
بازی تیم های سپاهان و تراکتورسازی از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 20 در فولادشهر آغاز شد که حواشی نیمه دوم را می توانید در خبرگزاری فارس بخوانید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۲۹    
رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک از افتتاح مرکز روزانه آموزش ذهنی زیر 15 سال و بنیاد فرزانگان در این شهرستان طی هفته دولت خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۲۹    
فرماندار شهرستان هشترود هزینه اختصاص یافته برای آزاد راه هشترود - مراغه را 10 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تاکنون هزار و 40 میلیارد ریال هزینه این آزاد راه به پیمانکاران پرداخت شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۲۶    
سکانس آخر آقای کارگردان؛ وحشتناک دلم برای برق تنگ شده؛ آتش سوزی هتل چمران صحت ندارد و... از جمله پربازدیدترین خبرهای استان فارس در هفته گذشته بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۲۳    
استاندار آذربایجان غربی گفت:در هفته دولت سال جاری 820 میلیارد تومان هزینه شده و در سطح استان شاهد شتاب بسوی پیشرفت خواهیم بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۰۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان در هفته دولت طرح هایی با 860 میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایجاد یک هزار و 500 فرصت شغلی به بهره برداری خواهد رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۰۲    
نایب رئیس هیأت ورزش های رزمی استان اصفهان گفت: در رقابت های قهرمانی کشوری کیک بوکسینگ، iko و فول کنتاک بین المللی بانوان در بخش مبارزه، تیم استان اصفهان بر سکوی نخست این رقابت ها ایستاد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۰۱    
اگرچه به دنبال شدت طوفان فردا ادارات 5 شهرستان منطقه سیستان تعطیل اعلام شد اما امتحانات نهایی به دلیل هماهنگ بودن، فردا در ساعت مقرر در زابل برگزار خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۳۴    
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار سمنان گفت: مدیران امروز باید رفتار صادقانه با مردم داشته باشند و آن ها را کانون همدلی بدانند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۰    
بازی تیم های سپاهان و تراکتورسازی از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با تساوی 2-2 به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۰۴    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه سنگین است و این بار ترافیکی سنگین به ورودی شهر تهران رسیده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۰۲    
مسعود احمدی افزادی مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز اصفهان با حکم معاون سیما به عنوان مدیر شبکه آموزش منصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۵۷    
فرماندار شهرستان پردیس گفت: طی هفته دولت در شهرستان پردیس 46 پروژه با ارزش ریالی چهارصد میلیاردی افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۴۱    
امام جمعه پردیس گفت: چه شد که مقام امامت و ولایت که خدادادی است و غدیر را جدی نگرفتیم؛ اگر می گرفتیم عاشورا رخ نمی داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۳۷    
حواشی قبل ازشروع بازی سپاهان و تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال را می توانید بخوانید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۳۷    
ترکیب دو تیم سپاهان و تراکتورسازی تبریز برای دیدار در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال مشخص شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۶    
راوی کتاب سرباز کوچک امام و آزاده دفاع مقدس با اشاره به اینکه صبر و غیرت بر کشور و نظام راه گذر از دشمنی ها دشمنان است گفت: اعتماد ملت با مشاهده اخلاص مسئولان در رفتار و کردار آنها بیشتر می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۱    
64 فیلم کوتاه داستان، مستند و پویانمایی در بخش المپیاد فیلم سازی نوجوانان سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان نمایش داده می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۰    
مدیرعامل خانه خیرین خراسان رضوی گفت: خیرین شناسایی، تکریم و تشویق شوند، همچنین باید نسل جوان را برای ورود به این عرصه با توجه به آموزه های دینی تشویق کرد و خیرپروری کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۰    
تیم تراکتورسازی با بدرقه هواداران تیم سپاهان راهی فولاد شهر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۵    
امام جمعه موقت پرند با اشاره به اینکه ریشه گرانی ها تحریم نیست، گفت: دشمن می خواهد القا کند که ریشه گرانی تحریم است در حالی که اینطور نیست. این ها بخاطر سوءمدیریت داخلی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۸:۵۰    
امام جمعه پاکدشت در خطبه های این هفته با اشاره به رونمایی از هواپیمای جنگنده ایرانی، گفت: با جنگ روانی که دشمنان در ایران برپا کرده اند، لحظه رونمایی از هواپیمای جنگنده کاملا ایرانی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۸:۴۷    
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش دشمن برای به زانو درآوردن ملت ایران گفت: کسانی که از مذاکره با آمریکا دم می زنند غیرت انقلابی ندارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۸:۳۴    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: عشایر در اقتصاد مقاومتی، نقش فوق العاده دارند و مردم عشایر بی توقع، با اخلاق و با خودگذشتگی در جهت پیشرفت و توسعه کشور تلاش می کنند.