شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۴:۱۲May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 3 اسفند 1393 - golestanema.com

گلستان ما 30 بهمن 1393 گلستان ما 1 اسفند 1393 گلستان ما 2 اسفند 1393 گلستان ما 3 اسفند 1393 گلستان ما 4 اسفند 1393 گلستان ما 5 اسفند 1393 گلستان ما 6 اسفند 1393 گلستان ما 7 اسفند 1393 گلستان ما 10 اسفند 1393 گلستان ما 11 اسفند 1393 گلستان ما 12 اسفند 1393 گلستان ما 13 اسفند 1393 گلستان ما 14 اسفند 1393 گلستان ما 15 اسفند 1393 گلستان ما 16 اسفند 1393 گلستان ما 17 اسفند 1393 گلستان ما 18 اسفند 1393 گلستان ما 19 اسفند 1393 گلستان ما 20 اسفند 1393 گلستان ما 21 اسفند 1393 گلستان ما 22 اسفند 1393 گلستان ما 23 اسفند 1393 گلستان ما 24 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1393 گلستان ما 26 اسفند 1393 گلستان ما 27 اسفند 1393 گلستان ما 28 اسفند 1393 گلستان ما 29 اسفند 1393 
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۸    
چند ماهی از ناپدید شدن کنتور گاز خانواده ای در روستای 17 شهریور شهرستان کلاله می گذرد ولی کسی پاسخگو نیست!.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۸    
اشرفی اصفهانی به عنوان رئیس هیأت تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری در مصاحبه های متعدد از محرومیت پنج ساله رسایی از انتصاب در مدیریت های حساس دولتی خبر داد ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۳    
حلوا یکی از شیرنی های سنتی پر زحمت شهرستان کردکوی است که جهت تهیه آن چند ساعتی وقت لازم دارد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۳    
تغییرات اساسی این روزها در استانداری گلستان می تواند منشا تحولات عمیقی باشد جایی که عباس نیاوند معاون استاندار بخاطر شرکت در انتخابات جای خود را به محمود ربیعی می دهد و از طرفی عبدالرضا چراغعلی نیز ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۸    
کت و شلوار دامادی اش را از قبل خریده بود، می خواست خطبه عقدش را امام بعد از پیروزی انقلاب بخواند، اما یک شب مانده به دامادی با اصابت گلوله سربازان رژیم پهلوی شهید می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۳    
قوه قضاویه یا باید با اجرای بدون ملاحظه گری، مردم یعنی کسانی که امام آنها را ولی نعمتان انقلاب نامید را راضی کند یا دچار مصلحت گرایی یعنی ملاحظه گرایی نسبت به افراد خاص و غیره شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۱۸    
کاروان سرزمین برادری در روز سوم حضور در گلستان به دیدار مادر شهیدان محمد و تاج محمد قربانی رفتند و بازدید از مدارس فراغی و تیزهوشان ، برج قابوس و موزه فرش از دیگر بازدید های این گروه بود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۸    
حجت الاسلام محمدرضا زائری نویسنده و فعال فرهنگی و رسانه ای روزگذشته تصویری از خود در سفر حج منتشر کرد و در توضیح آن نوشت:در همان سفر حج با علی مسمار مجری مشهور و محبوب تلویزیون المنار.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۳    
از دشمن چیزی جز دشمنی انتظار نمی رود. اما انسان از دوست انتظار دیگری دارد! رسانه ملی چند سالی است با تبدیل سیستم آنالوگ به دیجیتال و افتتاح شبکه های استانی و ملی متعدد ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۸    
کاروان سرزمین برادری در دانشگاه دولتی گنبد با دانشگاهیان و فرهیختگان فرهنگی و هنری دیدار کردند و پس از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به دیدار “زهرا دانایی طوس” بانوی ملی پوش والبال نشسته کشور رفتند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۳    
مخالفان و موافقان زیادی دارد. برخی می گویند پیک های نوروزی استرس زاست و بعضی ها معتقدند تکلیف مدرسه از پیک بهتر نیست و هیچ جذابیتی برای دانش آموزان ندارد ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۲    
آیین تودیع و معارفه فرماندار و معاون فرماندار آزادشهر همزمان فردا برگزار می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۲    
فرمانده مقاومت بسیج سپاه ناحیه گرگان ازاعزام یک هزار و 682 نفر در ایام نوروز به مناطق کربلای جنوب ایران خبر داد و گفت: این افراد طی چهار مرحله به از 11 اسفند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۷    
صبح امروز با حضور تنی چند از دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاهای بخش لوه شهرستان گالیکش نخستین جلسه هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی در روستای صادق آباد مرکز این بخش برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۷    
جمعی از مردم گرگان با امضا طومار و تهیه اطلاعیه و ارسال آن به دفتر مقام معظم رهبری از حسین صادقلو شهردار گرگان حمایت کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۷    
ریچارد والتون؛می گوید که آشکار است؛ دختران مذکور دختران ضعیفی نبودند. او همچنین معتقد است که از این 3 دختر برای سفر به سوی داعش پشتیبانی و حمایت مالی شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۷    
کارشناسان می گویند تصویری که داعش هفته پیش از سربریدن 21 مسیحی قبطی در لیبی منتشر کرد، در بخش هایی، دستکاری شده است و واقعی نیست ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۷    
خرید و فروش کالا یا به عبارتی داد و ستد روزانه را می توان از قدیمی ترین معاملات بشری بر شمرد. در گذشته و در ادوار مختلف تاریخی ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۲    
شهید یحیی محمد قربانی متولد روستای عرب لاله گون مراوه تپه است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۷    
یک مسئول مهم اجرایی با تاکید بر ضرورت دریافت کد استخدامی یا کد شناسه توسط همه کارمندان دولت، هشدار داد که از سال آتی تنها کارمندانی حقوق و مزایا دریافت می کنند که این کدها را اخذ کرده باشند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۲    
معاون عملیات پایگاه هشتم نهاجا گفت: قابلیت شلیک موشک های هوا به زمین و پرتاب بمب را روی هواپیمای F14 ایجاد کرده ایم.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۲    
دانش آموزان مقطع سوم ابتدایی دبستان غیر انتفاعی سما، با حضور در سکوی جمع آوری زباله از نزدیک با چرخه تولید،جمع آوری،انتقال و بازیافت زباله آشنا شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۲    
علی بیانی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ترکمن و گمیشان از دستگیری 2گروه از متخلفان شکار و زنده گیری پرنده های آبزی و کنار آبزی خبر داد .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۷    
براساس اخباری که از شهرهای ارومیه و تبریز در سایت TRT آمده است بیماری واگیردار و خطرناکی که می تواند ابولا باشد در دو بیمارستان، در شهرهای مذکور مشاهده شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۷    
دانشگاه پیام نور استان گلستان در جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه های منطقه 3 توانست حائز رتبه چهارم گردد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۲    
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرگز گفت: نمایشگاه آثار دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان بندرگز در پاسخ به سوالات رئیس جمهوری یا پرسش مهر 94 برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۷    
دانش آموزان هنرستان شهید نصیری گرگان به تماشای تعدادی از فیلمهای جشنواره مردمی عمار نشستند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۲    
مدیر کل هسته گزینش استانداری گلستان گفت :با بیان اینکه درد جامعه ما با اجرایی شدن فرمان مقام معظم رهبری درمان می شود تاکید کرد ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۲    
سایت تخفیف اینترنتی "نت برگ" در اقدامی ضد فرهنگی اقدام به فروش بلیط جشن رسمی رقص زنان کرده است!!!
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۲    
تصویری از چرای دام در بلوار شهر آق قلا انتهای پیام/
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۲    
شهردار رامیان از راه اندازی اولین سردخانه متوفیان در غسالخانه رامیان خبرداد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۲    
اجرای طرح های توسعه مسجد الحرام سه سال به طول انجامد اما به دلیل حضور همزمان مردم و صد ها هزار زائر از کشور ها و ملیت های مختلف، احتمال افزایش این زمان وجود دارد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۷    
کارشناس مسئول دوره متوسطه گفت: دوره ضمن خدمت "پرورش خلاقیت در دانش آموزان" در شهرستان گالیکش برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۲    
مدیر کل اموزش و پرورش گلستان بر شکل گیری شخصیت فرزندان در دوره ابتدایی ، پیش قدم شدن معلمان در فراگیری قرآن و لزوم بازنگری در ارزیابی اموخته های دانش آموزان تاکید کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۷    
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله از نایب قهرمانی تیم نونهالان و جوانان این شهرستان در مسابقات آینده سازان استان گلستان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۷    
چند وقتی است که از انتشار پیام روشنگرانه و الهام بخش رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی می گذرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۷    
همه 9 مسجد روستای چارقلی گمیشان را خیرین بنا کردند به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، مساجد از جمله مراکز عمومی بوده که حلقه اتصال مردم با یکدیگر در 5 موقع از شبانه روز می باشند. ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۷    
در حال حاضر پرونده های هزاران میلیاردی از غارت بیت المال در حال رسیدگی است که در بسیاری از آنها دانه درشت های منتسب به بزرگان متهم ردیف اول هستند که صد البته..
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۷    
دارابی کارشناس سازمان تبلیغات اسلامی مینودشت گفت :علت اصلی تاخیر شروع کلاس های مداحی در مینودشت پروسه طولانی انتخابات کانون مداحان بود که از تارخ 19/7 شروع تا 20 /11 به طول انجامید .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۲    
نمایندگان مجلس به دولت اجازه دادند تا تمامی مشمولان خدمت وظیفه عمومی را که بیش از هشت سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت، معاف کند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۷    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت مرحوم سید صادق طباطبایی را تسلیت گفتند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۲    
فرماندار شهرستان آق قلا : آموزش و پرورش زیر بنای توسعه منطقه است و اگر از این نهاد حمایت شود مشکلات ما در بسیاری از عرصه فرهنگی، اجتماعی،اقتصادی و ... حل خواهد شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۲    
احمد دستمرد به عنوان معاون عمرانی فرمانداری گنبد معارفه شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۷    
علیرضا گالش هنرمند عرصه تقلید صدا و معروف به قارنلی را بهتر بشناسید.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۷    
بعد از مذاکره پر سر و صدای مدیران پرسپولیس با دو گزینه سرمربی گری پرسپولیس حالا نام افندی از این باشگاه شنیده می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۷    
مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان از برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در اسفندماه سال جاری خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۷    
علی یاور جوان دانمارکی با اعتقاد به اینکه دنیا تشنه حقایقی است که رهبر ایران نیز در نامه اخیر خود به جوانان امریکای شمالی و اروپا به آن اشاره کرده اند ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۷    
در اختتامیه نخستین جشنواره پایتخت کتاب ایران گنبدکاووس بعد از شهرهای اهواز و نیشابور به عنوان سومین شهر کتاب کشور انتخاب شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۷    
نمایندگان مردم ترکیه در مجلس این کشور برای دومین بار در هفته جاری برسر لایحه افزایش اختیارات پلیس با هم به کتک کاری پرداختند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۲    
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان گفت: دور سوم اردوهای راهیان نور دانش آموزی امسال به دلیل نامساعد بودن آب و هوای استان خوزستان و کمبود اعتبار لغو شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۲    
یک زائر کربلا هنگام برگشت به خانه اش با این پیام طنز مواجه شد.در این پیام که از طرف داعش جمله جالبی را نوشته سوژه جدید شبکه های اجتماعی شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۲    
شاید با قرائت گزارشی که مجلس در این رابطه تهیه کرده به خیلی از اما و اگر ها در مورد آلوده بودن یا نبودن بنزین تولید داخل پاسخ داده شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۲    
مسابقات انتخابی استانی آلیش مردان به میزبانی شهرستان رامیان در سالن ورزشی شهدای رامیان برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۷    
دستگاه قضا با احکام قاطعانه در پرونده معاون اول رئیس جمهور دولت دهم نشان داد که سیستم قضایی ایران تحت تاثیر جریانات سیاسی قرار نمی گیرد ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۷    
رئیس بانک ملت گالیکش به رئیس جمهور و متقاضی یک وام 2 میلیون تومانی توهین کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۷    
رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان گفت: دبیرخانه استان های مرزی با محوریت ادیان و فرقه های نوظهور با حضور مسئولان استانی و کشوری ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۸    
صادقلو در عرض یک سال یک روگذر را افتتاح کرد و زیرگذر میدان معلم را هم از صفر تا 100 آنرا طی 6 ماه تقریبا به پایان رسانده و این یعنی یک شاهکار که فقط از دست اهالی فن و تخصص بر می آید.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۸    
مراسم جشن ولادت حضرت زینب (س) عصر امروز در علی آباد کتول برگزار می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۷:۵۳    
رئیس کل دادگستری گلستان از تشکیل پرونده برای 2 نفر از مدیران استانی که در ارتباط با بحث زمین خواری تعلل و سهل انگاری در انجام وظیفه داشتند ، خبر داد.