شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۴:۱۲May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 25 اسفند 1393 - golestanema.com

گلستان ما 30 بهمن 1393 گلستان ما 1 اسفند 1393 گلستان ما 2 اسفند 1393 گلستان ما 3 اسفند 1393 گلستان ما 4 اسفند 1393 گلستان ما 5 اسفند 1393 گلستان ما 6 اسفند 1393 گلستان ما 7 اسفند 1393 گلستان ما 10 اسفند 1393 گلستان ما 11 اسفند 1393 گلستان ما 12 اسفند 1393 گلستان ما 13 اسفند 1393 گلستان ما 14 اسفند 1393 گلستان ما 15 اسفند 1393 گلستان ما 16 اسفند 1393 گلستان ما 17 اسفند 1393 گلستان ما 18 اسفند 1393 گلستان ما 19 اسفند 1393 گلستان ما 20 اسفند 1393 گلستان ما 21 اسفند 1393 گلستان ما 22 اسفند 1393 گلستان ما 23 اسفند 1393 گلستان ما 24 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1393 گلستان ما 26 اسفند 1393 گلستان ما 27 اسفند 1393 گلستان ما 28 اسفند 1393 گلستان ما 29 اسفند 1393 
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۰    
این کوه در 35 کیلومتری شهرستان مینودشت قرار دارد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۰    
در حالیکه پنج روز به آغاز سال جدید باقی مانده است و این روزها مردم در تکاپوی نو شدن و خرید عید هستند، رامیان با یک گلفروش بهار می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۶    
رضا عباسی و یاسر سجادی فر دو تن از فعالین ورزشی گرگان در جلسه هم اندیشی هواداران بسکتبال گرگان بر تقویت کانون تخصصی هواداران بسکتبال و حمایت همه جانبه از این ورزش تاکید کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۶    
غلامحسین مظلومی، ناصر گیتی جاه، باقر صحرارودی، محمدرضا لطفی، مرتضی پاشایی، اکبر خواجویی، مجید بهرامی، انوشیروان ارجمند، علیرضا سلیمانی، حسین معدنی و .. ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۱    
مدیر و تعدادی از کارکنان آموزش و پرورش شهرستان رامیان با خانواده شهیدان کاغذلو و جانباز علی اصغر اسلامی دیدار وگفتگو کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۶    
برخی از فعالین عرب شبکه های اجتماعی با انتشار عکسی اقدام به مقایسه سردار قاسم سلیمانی با برخی از سرداران منطقه کردند .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۶    
مسوول دفتر انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از چاپ و تجدید چاپ چهار عنوان کتاب در سال 93 توسط این دفتر خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۷    
رئیس کانون وکلای دادگستری استان گلستان، گفت: اطلاع رسانی به مردم و آشنا کردن آنان با حقوق اساسی خود وظیفه مهم روزنامه نگاران است و بر این اساس کانون وکلای دادگستری گلستان مدافع روزنامه نگاران استان ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۸    
تاتارسفلی، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان رامیان در استان گلستان و این روستا در 35 کیلومتری شهرستان رامیان قرار دارد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۸    
جنجال بین یکی از مدیران شهرستان کلاله با دهیار یکی از روستاهای این شهرستان به مراجع قضایی کشیده شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۸    
مهدیه محمدخانی یکی از خوانندهای زن ایرانی است که چندسالی در خارج از کشور فعالیت داشته است؛ او بعد از اجرایی که در تالار وحدت داشت موج اعتراض های مردمی را نسبت به وزارت ارشاد ایجاد کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۸    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کلاله از آغاز توزیع میوه شب عید از امروز در سطج شهر کلاله خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۸    
رییس اداره حفاظت محیط زیست بندرترکمن از دستگیری متخلفان حرفه ای شکار و صید غیرمجاز در شهرستان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۸    
به ساواک که گرفته بودش و دستبند زده بود به دست هایش، گفته بود :" مرا بکشید ولی چادرم را برندارید".
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۹    
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آزادشهر از اجرای طرح آرمش بهادری در سوگ یاس نبوی در 4 بقعه متبرکه شهرستان آزادشهر خبرداد. ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۹    
در حالی که کمتر از یک هفته به نوروز باستانی باقی مانده است، اما متاسفانه بازارهای خرید علی آبادکتول خلوت تر از همیشه است و گویا زندگی ها زیر بار فقر و نداری گردن خم کرده اند ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۴    
بهنوش بختیاری با انتشار متن و عکس زیر در صفحه شخصی اش نوشت:تهدید به انتشار فیلمای غیراخلاقی..عکسای فتوشاپی..اخاذی..این چیزیه که شب عیدی من درگیرشم. ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۸:۵۴    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبد کاووس گفت: امسال نیز چون سنوات گذشته طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید گنبد اجرا می شود و در این طرح بیش از 300 خادم افتخاری به کار گرفته می شوند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۹    
فرمانده انتظامی مینودشت از دستگیری توزیع کننده شربت متادون در شهرهای شرقی استان در این شهرستان خبر داد .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۹    
همایش تجلیل از برترین های کنکور سال 93 در شهرستان بندرگز برگزار شد. به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، در همایشی که در کانون شهید باهنر شهرستان بندرگز ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۸:۲۹    
مسئول بهداشت محیط شهرستان گالیکش گفت: در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی روز گذشته 100 امکنه شهرستان گالیکش مورد بازدید قرار گرفتند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۴    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان از شناسایی 15 عامل تشنج بازی شهرداری گرگان و مهرام خبر داد و گفت : با هماهنگی حراست سالن از بازیهای بعدی از ورود این افراد به سالن جلوگیری خواهیم کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۹    
گروه بانک ها و موسسات اعتباری کشور، در فهرست 500 شرکت پرفروش ایرانی 22 نماینده دارد؛ در این میان سه بانک در فهرست 10 شرکت نخست قرار گرفته اند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۹    
عض شورای شهر گرگان گفت : طبق بودجه نوشته شده برای سال 94 در ردیف 4706 کمک به بخش خصوصی برای بسکتبال شهرداری گرگان صفر ریال در نظر گرفته شده است .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۹    
علی اصغر احمدی دبیرکل جدید جمعیت هلال احمر با حکم دکتر سید امیرمحسن ضیائی رئیس جمعیت هلال احمر منصوب شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۹    
جلسه هم اندیشی هواداران بسکتبال گرگان با حضور عوامل تیم شهرداری گرگان، 3 تن از اعضای شورای شهر گرگان ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۹    
در آستانه فرا رسیدن سال جدید، نرم افزار مبایل KHAMENEI.IR شامل آرشیو همه سخنرانی ها و پیام های حضرت امام خامنه ای در 25 سال اخیر، برای سامانه عامل های اندروید(Android) و آی.او.اس (IOS) منتشر شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۰    
رییس آموزش و پرورش گمیشان گفت : این حق دانش آموزان گمیشانی است که از مربیان با تجربه بهرمند شویم به همین دلیل با قدرت در مقابل انتقال معلمین با سابقه از گمیشان می ایستم .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۵    
از ساختمان قبر دیکتاتور معدوم عراق در روستای العوجه فقط ستون های آن باقی مانده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۰    
مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان بندرترکمن از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در روستاهای چپاقلی، خواجلر، سیجوال، نیازآباد، قره قاشلی، پنج پیکر شهرستان بندرترکمن خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۵    
شهرستان گنبدکاووس شهر بلندترین برج آجری جهان و امامزاده یحیی بن زید (ع) است که در کنار تالاب های زیبا و بازارچه مرزی مجموعه ای گردشگری برای گذراندن تعطیلات را به هر مسافری ارائه می کند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۶    
همه ما با شنیدن نام زندان در ذهن خود تصویری از تبهکاران خطرناک یا روزهای تلخ و کسالت باری را که پشت میله ها سپری می شوند ترسیم می کنیم و آرزو داریم هیچ گاه آن را از نزدیک تجربه نکنیم.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۶    
امام جمعه بندرگز گفت: در استان گلستان زمین خواری ،جنگل خواری ،کوه خواری توسط افراد صاحب نفوذ مشاهده می شود حتی برخی به قول رهبری با اسامی مقدس مانند امورخیریه امور عام المنفعه به جنگل ها تعرض می کنند ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۲    
شهردار صادقلو بداند همانطور که خلیج فارس همیشه فارس خواهد ماند نام زیرگذر شهید سید احسان حاجی حتملو نیز با درایت اکثریت مطلق شورای اسلامی شهر گرگان و همت شهروندان با غیرت گرگانی تغییر نخواهد کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۲    
به پایان سال 1393 نزدیک می شویم و جنب و جوش مردم برای برای خرید عید در این روزهای پایانی بالا رفته و انتظار می رود بازار عید هم رونق پیدا کند، شلوغی خیابا ن ها ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۷    
یکی از مراسمات سنتی که از قدیم الایام در مینودشت باب بوده سنت پیش عیدی هست ,چون این مراسم قبل از عید برگزار می شود به این اسم مشهور شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۷    
فشارهای سیاسی برای در تنگنا قرار دادن مدیر ارزشی و محبوب سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران افزایش یافت.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۶    
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت : امیدواریم انشاالله قوه قضائیه با همین روال برخورد با مفاسد اقتصادی را ادامه دهد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۶    
فرمانده نیروی انتظامی علی آبادکتول در آستانه چهارشنبه آخر سال از کشف بیش از 30 هزار قطعه انواع مواد محترقه و دستگیری 3 متخلف در این شهرستان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۶    
حاج قاسم گفت: من با شما عکس نمی گیرم. جواد هم بی معطلی و باخون سردی گفت: ما که نمی خواهیم با شما عکس بگیریم.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۱    
در اولین جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان گالیکش هیئت مدیر با برگزاری انتخابات برگزیده شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۳    
دومین رئیس آموزش و پرورش شهرستان مینودشت در دولت تدبیر و امید معارفه شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۸    
تصاویر زیر حضور استاندار گلستان در مراسم روز درختکاری را نشان می دهد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۸    
صاحب امتیاز اقتصاد جوان گفت: اقتصاد جوان جدید روزانه بیش از 10 خبر اقتصادی گلستان به همراه آخرین اخبار مناقصات دستگاه های اجرایی استان و حدود 20 خبر اقتصادی و 10 تصویر صفحه یک روزنامه اقتصادی ایران ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۸    
مطمئن باشید زیرگذر شهید حتم لو سه روز دیگر افتتاح می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۸    
شورای عالی کار پس از چند ساعت بحث و گفتگوی شبانه حداقل دستمزد سال آینده میلیون ها مشمول قانون کار را تعیین و تصویب کرد ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۸    
سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مورد جنگل خواری ، کوه خواری و تصرفات اراضی غیر مجاز نشان می دهد که عملکرد دادستان مرکز استان کاملا مورد تایید مقام معظم رهبری بوده و یک همسویی در محور بیانات ایشان با ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۸    
آب و فاظلاب روستایی استان گلستان در خصوص مشکل آب روستای آق چاتال جوابیه صادر کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۳    
ظاهرا جیب گرگانی ها هنوز این تورم صفر درصدی را لمس نکرده است و گزارش های میدانی خبرنگار پاسرو حکایت از این دارد که موج رکود به بازارهای گرگان هم رسیده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۹    
هزاران معلم حداقل در پنج شهر ایران در اعتراض به آنچه دستمزدهای ناعادلانه و اعمال تبعیض میان خود و دیگر کارکنان دولت می خواندند تجمع کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۴    
جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: آمریکا غیر قابل اعتماد و غیر منطقی است و دشمن مارا هیچ وقت رها نمیکنند و به دنبال ضربه زدن از هر طریقی به ماست و با لبخند زدن و قدم زدن با ما کنار نمی آید.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۴    
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگلها، از افزایش 50 درصدی نیروهای یگان حفاظت سازمان جنگلها در ایام نوروز خبر داد و گفت: مردم تخلف و تصرف در اراضی ملی ر ابا شماره 1504 اطلاع بدهند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۸:۱۴    
شهر دار گرگان همانطور که گفته فقط کار عمرانی بلد است و بر ناتوانی در عرصه فرهنگی اذعان کرده ، بحث نامگذاری زیرگذر را به اهلش بسپارد چه اینکه نامگذاری ها در حیطه اختیارات شورای شهر است نه شهردار !
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۷:۴۹    
استاندار گلستان با بیان نزدیکی زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آینده، گفت: رسانه ملی جزء حقوق عمومی بشمار می رود و نباید در فعالیت های خطوط جناحی و خطی آلوده شود و احیانا در راستای اهداف گروه ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۰:۵۸    
امروز دستگاه قضا با اقتدار نشان داد که نه تنها با مسئولین بلکه حتی با هیچ یک از آقا زاده ها نیز تعارف ندارد و با آنها نیز همچون دیگر متخلفین برخورد خواهد کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۰:۱۹    
حکم مهدی هاشمی در حالی صادر شد که در ماه های گذشته نگرانی مردم و رسانه ها از فشار بر روی قاضی به دلیل آقازاده بودن متهم و انتساب وی به آیت الله هاشمی رفسنجانی بود و گویی در بین مردم این تلقی ایجاد ...