شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۸:۴۳May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 27 اسفند 1393 - golestanema.com

گلستان ما 30 بهمن 1393 گلستان ما 1 اسفند 1393 گلستان ما 2 اسفند 1393 گلستان ما 3 اسفند 1393 گلستان ما 4 اسفند 1393 گلستان ما 5 اسفند 1393 گلستان ما 6 اسفند 1393 گلستان ما 7 اسفند 1393 گلستان ما 10 اسفند 1393 گلستان ما 11 اسفند 1393 گلستان ما 12 اسفند 1393 گلستان ما 13 اسفند 1393 گلستان ما 14 اسفند 1393 گلستان ما 15 اسفند 1393 گلستان ما 16 اسفند 1393 گلستان ما 17 اسفند 1393 گلستان ما 18 اسفند 1393 گلستان ما 19 اسفند 1393 گلستان ما 20 اسفند 1393 گلستان ما 21 اسفند 1393 گلستان ما 22 اسفند 1393 گلستان ما 23 اسفند 1393 گلستان ما 24 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1393 گلستان ما 26 اسفند 1393 گلستان ما 27 اسفند 1393 گلستان ما 28 اسفند 1393 گلستان ما 29 اسفند 1393 
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۳:۵۶    
نماینده ولی فقیه در استان گلستان، کار و خدمت را مهمترین ویژگی سیستانی دانست و تاکید کرد: مراقب باشید زندگی شهرنشینی این ویژگی را در شما کمرنگ نکند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۳:۳۱    
گل های بهاری باعث طراوت و شادابی این فصل می شوند و همچنین با عطر و بویی که دارند می توانند این شادابی و طراوت را در طبیعت صدچندان کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۶    
امروز دیگر مردم شهر گرگان و مدیران استانی و شهرستانی صادقلو را باور کرده اند و دل کندن از این شهردار باتجربه و با سابقه که اکنون در دل مردم شهرش ریشه دوانده و حواشی چند ماه اخیر نیز نام وی را بر ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۶    
اگر برای استقبال از عید نوروز قصد چیدن سفره هفت سین دارید تصاویری در همین زمینه و از چند مدل تزئین سفره هفت سین را پیش رویتان گذاشته ایم که در صورت تمایل می توانید از آن ها ایده بگیرید یا با تغییراتی ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۱    
زیر گذر میدان معلم گرگان با حضور استاندار گلستان،معاونین استاندار، فرماندار مرکز استان ، نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ،دادستان مرکز استان ،شورای اسلامی و شهردار گرگان ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۱    
قریب یک سال از نام گذاری سال 93 به نام"اقتصاد و فرهنگ وعزم ملی ومدیریت جهادی" و بیش از یک سال از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی در بهمن 92 از سوی مقام معظم رهبری می گذرد و این نام گذاری همواره چراغ ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۶    
استاندار گلستان با اشاره به رفع مشکلات حاکمیتی موضوع گردشگری جزیره آشوراده، گفت: جزیره آشوراده جز مطالبات بحق مردم منطقه بوده است و ما آن را با تمام قدرت پیگیر هستیم و نگرانی های زیست محیطی پیرامون ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۶    
زوج جوان آغازین شادی زندگی مشترک خود را با معلولان جسمی و حرکتی به اشتراک گذاشتند و آسایشگاه کهریزک را به تالارهای شیک و باکلاس و گران قیمت ترجیح دادند تا با تقسیم نمودن شادیشان شاهد لبخندهای فرشتگان ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۰:۳۱    
مدیر دبیرستان دخترانه شاهد شهر گالیکش گفت: در آستانه سال نو 7 سفره هفت سین توسط همکاران و دانش آموزان در این مدرسه پهن شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۰:۱۶    
معاون عمرانی شهرداری گرگان گفت:غیرهمسطح سازی از برنامه های مهم ما در نقاط شناسایی شده توسط مشاوران در شهرگرگان است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۰:۰۶    
تکفیری های داعش که تنها راه ضربه زدن به نیروهای مردمی عراق را در حمله های انتحاری جستجو می کنند، با وجود بکار گرفتن ده ها تن مواد منفجره در یک حمله، از آسیب رساندن به هدف خود عاجز ماندند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۱    
انجمن خیریه موسی بن جعفر(ع) شهرستان آزادشهر برای سومین بار بسته های کمک شب عید به مستمندان را با مدیریت خیرخواهانه و جهادی بین نیازمندان توزیع می کند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۶    
زیرگذر میدان معلم گرگان عصر امروز 27 اسفند 93 با حضور مردم و مسئولین افتتاح شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۶    
عاملان ترانزیت افیون در مناطق مختلف استان مازندران در تله عنکبوتی پلیس مازندران گرفتار شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۳۱    
با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال احداث راه ارتباطی از انتهای چارقلی تا سواحل مذکور، به طول 5/3 کیلومتر و عرض 7 متر آغاز شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۲    
ژیلا صادقی مجری سال تحویل شبکه پنج سیما شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۷    
این عکس، هنگام شبیخون جوخه های ارتش رژیم صهیونیستی به منازل مردم فلسطین در کرانه باختری گرفته شده است. شایان ذکر است که رهبر انقلاب، دستور مسلح سازی کرانه باختری را صادر کرده اند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۸    
همزمان با هفته آخر اسفند نخستین کاروان زیارتی راهیان نور حوزه های بسیج محلات برادران با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۸    
این آثار، کاملا آشکار شده و شامل ظروف سفالی مملو از طلاست که نقوش تاریخی و رمزهایی از قبور متعلق به 2500 سال قبل روی آنها حک شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۸    
در آستانه نوروز 94 و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان گنبد ، اعضای هیئت امنا و خدام، امامزاده یحیی بن زید(ع) غبارروبی شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۸    
مهاجم ایرانی و گلزن تیم فوتبال روستوف، شب گذشته ضمن ارتباط اینترنتی با مجری تلویزیون کشورمان، وی را به عنوان بهترین مجری دنیا معرفی کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۴    
فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از کشف بزرگترین محموله شیشه در سطح استان گلستان در آزادشهر خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۹    
تعدادی از پرسنل شهرداری گرگان از اقدامات حسین صادقلو شهردار گرگان طی اطلاعیه ای تقدیر کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۹    
جشن نوروز، بلند مرتبه ترین جشن ایران زمین است. شاید کم و بیش برای همه مان آشنا باشند. اما می دانید همه ی ما ایرانی ها نوروز را به یک صورت جشن نمی گیریم؟
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۴    
زیر گذر میدان معلم گرگان امروز چهارشنبه 27 اسفند ماه در ساعت 15 به بهره برداری می رسد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۹    
آخرین بازار هفتگی رامیان این روزها حال و هوای عید به خودگرفته است .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۹    
تصاویر آخرین سه شنبه بازار شهر ساحلی بندرگز در سال 93 زیر باران
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۵    
یک مادر جزئیات سوختن کودک 14 ساله خود را که با شیلنگ آب خاموش کرده است تشریح کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۵    
سید جواد موسوی در مصاحبه با پایگاه خبری گاز گلستان ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو یکبار دیگر بربستن شیراصلی گاز قبل از سفر که در ایام تعطیلات نوروزی بسیار حائز اهمیت است تاکید کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۵    
فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت گفت: به حول قوه الهی و با تلاش کلیه دستگاه های امدادی اعم از نیرویی انتظامی، اورژانس ، هلال احمر، آتش نشانی چهارشنبه سوری بدون حادثه را در سطح شهرستان شاهد بودیم.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۰    
تصاویر ذیل مربوط به قطع درختان سالمٰ جوان و بی عیب و نقص در جنگل روستای کارکنده از توابع شهرستان بندرگز است که احتمالاً به بهانه هایی نظیر کهنسالی ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۰    
در آخرین ساعات پایانی سال شب گذشته جوانان مسجد امام خمینی (ره) کوی قزاق محله گرگان بمناسبت این روز مراسم معنوی ، فرهنگی توام با سرگرمی برگزار نمودند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۰    
طی حکمی رییس اتاق اصناف شهرستان گالیکش مشاور مدیرکل میراث فرهنگی گلستان شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۵    
بر اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس به خودروی گشت نیروی انتظامی در روستای گلوگاه یک سرباز وظیفه به شهادت رسید.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۵    
فرماندار شهرستان رامیان در جواب به منتقدین دولت در خصوص تورم و آثار آن در زندگی معیشتی مردم گفت: آثار هربرنامه ریزی و تصمیم گیری کلان در حوزه اقتصاد ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۵    
دادستان مرکز استان گلستان گفت : برخورد ها با متخلفان و عرضه کنندگان قلیان تا قبل از شروع سال نو و ایام تعطیلات نوروزی تشدید می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۶    
دلواپسان امروز زیرگذر میدان معلم چرا سالهای گذشته سکوت کرده و وقتی پل روگذر دور میدان ترمینال که پیشنهاد شد بنام سرداران شهید استان بشود سکوت کردند و از نامی که قبلا توسط برخی اعضای شورا بر آن نهاده ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۶    
طی حکمی از سوی دکتر شهریاری، رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان دکتر مسلمی پور به سمت مسئول امور جاری مرکز بندرترکمن منصوب شد .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۱    
استان گلستان بعنوان نگارستان ایران به دلیل داشتن جاذبه های بکر طبیعی، تاریخی و گردشگری و دارا بودن مناظر بدیع و چشم اندازهای طبیعی و خیره کننده از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۱    
رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان گفت : تاکنون 236 مقاله ISC ، ISI ، علمی پژوهشی ، علمی ترویجی و سایر مجلات توسط این مرکز آموزشی ارائه گردیده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۷    
فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس در گفتگو با خبرنگاران از کشف 21 هزار عدد از انواع ترقه در گنبدکاووس خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۷    
رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که سخنان اخیر مقام معظم رهبری در زمینه ی صیانت از عرصه های ملی و منابع طبیعی ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۲    
شما می توانید رویداد های چهارشنبه سوری سال 93 را در این گزارش خبری بخوانید.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۸    
شهید مهدی صابری، مدافع افغانستانی حرم حضرت زینب سلام الله علیها و فرمانده گروهان علی اکبر علیه السلام تیپ مخصوص فاطمیون ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۸:۲۸    
شاید نام مجری خبرهای شبکه گلستان را خیلی ها ندانند و فقط صدا و تصویر آنها را خوب به یاد داشته باشند و آشنایی بیشتر با آنها خالی از لطف نیست .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۷:۳۸    
گروهی از اساتید کرد و بلوچ در دانشگاهها در شرایط حساس کنونی برای جوانان اهل سنت در ابعاد سیاسی و مذهبی که نیازمند برخی از روشنگری ها هستند، ساتی را راه اندازی کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۰:۲۸    
بجز چند مورد گزارش محدود بنظر می رسد استان گلستان یکی از کم سابقه ترین سالهای خود در خصوص اتفاقات شب چهارشنبه سوری را شاهد بود.