شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۱:۱۱May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 21 اسفند 1393 - golestanema.com

گلستان ما 30 بهمن 1393 گلستان ما 1 اسفند 1393 گلستان ما 2 اسفند 1393 گلستان ما 3 اسفند 1393 گلستان ما 4 اسفند 1393 گلستان ما 5 اسفند 1393 گلستان ما 6 اسفند 1393 گلستان ما 7 اسفند 1393 گلستان ما 10 اسفند 1393 گلستان ما 11 اسفند 1393 گلستان ما 12 اسفند 1393 گلستان ما 13 اسفند 1393 گلستان ما 14 اسفند 1393 گلستان ما 15 اسفند 1393 گلستان ما 16 اسفند 1393 گلستان ما 17 اسفند 1393 گلستان ما 18 اسفند 1393 گلستان ما 19 اسفند 1393 گلستان ما 20 اسفند 1393 گلستان ما 21 اسفند 1393 گلستان ما 22 اسفند 1393 گلستان ما 23 اسفند 1393 گلستان ما 24 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1393 گلستان ما 26 اسفند 1393 گلستان ما 27 اسفند 1393 گلستان ما 28 اسفند 1393 گلستان ما 29 اسفند 1393 
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۷    
در 7 کیلومتری شرق شهرستان کلاله،در میان درختان سربه آسمان کشیده ،چشمه جوشانی است که نامش را آقسو می گویند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۷    
جمعی از جوانان فعال فرهنگی و ارزشی روستای بالاجاده در قالب گروه هنری تصویر بالاجاده اقدام به ساخت مجموعه فرهنگی “مجله تصویری نوبهار” ویژه سال 1394 کرده اند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۲    
کارگاه شیرینی پزی یکی از مکان هایی است که در روزهای پایانی سال نقش تدارکات و پشتیبانی را برای شیرین کردن کام مردم برعهده دارد و این روزها پرمشغله ترین ساعات را سپری می کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۷    
یکی از عناصر کشتار پایگاه هوایی اسپایکر عراق هنگام فرار از تکریت دستگیر شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۱:۳۲    
طی یک حرکت کاملا بدیع و مانا، جمعی از جوانان فعال فرهنگی و ارزشی روستای بالاجاده در قالب گروه هنری تصویر بالاجاده اقدام به ساخت مجموعه فرهنگی “مجله تصویری نوبهار” ویژه سال 1394 کرده اند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۲    
رحمت اله نوروزی گزارش عملکرد سه ساله خود را هفته گذشته در مسجد جامع شهرستان علی آبادکتول به مردم ارائه کرد .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۷    
پدر می گفت: تمام سعی من بر این است که حقوقم را جهت پرداخت اجاره خانه و سیر نگاه داشتن شکم اعضای خانواده در طول یک ماه مدیریت کنم، دیگر در چنین شرایطی عید برایم تنها پیام آور غم و غصه و شرمندگی است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۷    
تصاویری از همت مردم گمیشان برای کسب روزی حلال را در ادامه ببینید. انتهای پیام/
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۷    
مسئول بسیج سازندگی شهرستان گالیکش گفت: جشنواره اقتصاد مقاومتی به منظور حمایت از تولیدات محلی، روز چهارشنبه در این شهرستان برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۷    
دختر گلفروش میدان تجریش. این همه چیزی بود که از پدیده این روزهای شبکه های اجتماعی و رسانه ها می دانستیم و البته چند عکس که از او منتشر شده بود. دختری که با ظاهری خاص توجهات را به خود جلب کرده بود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۹:۳۷    
سروان حمیدرضا ملکا گفت: با توجه به اینکه در آستانه بهار طبیعت و آغاز سال جدید قرار داریم پلیس راهور شهرستان کردکوی نیز طرح نوروزی را از تاریخ 25/12/93 لغایت 16/1/94 به مرحله اجرا درخواهد آورد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۷    
جان کری وزیر خارجه آمریکا گفت: من درباره تلاش های فزاینده ایران در منطقه نگران هستم وبه صورت بسیار شفاف گفتیم که نفوذ آنها در یمن ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۷    
وقتی از کلاله به سمت گنبد و از جاده معروف به خط نو طی مسیر کنید نرسیده به روستای ینقاق ساختمانی که در سمت چپ جاده قرار دارد را مشاهده خواهید کرد، این مکان ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۸    
انتخابات مجمع هیئت تنیس استان گلستان با حضور سید کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون تنیس کشور در اداره کل ورزش و جوانان گلستان برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۸    
هر چند که دایی در زمان حضورش در سوپر مارکت فقط با سروش صحت خوش وبش کرد ولی نکته جالب جایی بود که به غیر از سروش صحت، پوریا پورسرخ هم در سوپر مارکت بوده.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۸    
فرمانده انتظامی استان گلستان گفت :690 اکیپ انتظامی و 39 واحد گشتی در طرح نوروزی فعال هستند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۳    
رئیس پلیس فتای استان گلستان با اشاره به اینکه 100 درصد محتوای پیامک هایی که در فضای مجازی پخش می شوند دروغ است گفت : پرونده های قضایی در حوزه سایبری امسال 67 درصد رشد داشته است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۳    
فرماندار کلاله این روزها با دغدغه فکری های مختلفی دست و پنجه نرم می کند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۸    
تاکنون بیش از 120 نفر در بنیاد تمدید حیات آلکور به شکل نیمه مرده منجمد شده اند با این امید که روزی با پیشرفت علم دوباره به حیات بازگردند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۸    
همزمان با روزهای پایانی هفته منابع طبیعی وودرختکاری به همت محیط بانان اداره محیط زیست بندرترکمن چندین نهال مثمر در مبادی خیابان پاسداران 32 غرص شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۸    
رییس اداره محیط زیست بندرترکمن و گمیشان از پایش هوایی تالاب بین المللی گمیشان با استفاده از وسایل نوین لجستیکی از جمله هاور کرافت و پاراموتور خبرداد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۴    
بهنوش بختیاری در صفحه شخصی اش با انتشار یک عکس خداحافظی کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۴    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: تیم هسته ای که رئیس جمهور انتخاب کرده انصافاً خوب، امین، مورد قبول و دلسوزند و در حال کار و تلاشند اما با وجود این برادرانِ خوب، من نگرانم ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۹    
دهیار روستای صادق آباد گفت: انتظار چندساله اهالی صادق آباد به بار نشست و احداث یک باب مدرسه در روستای صادق آباد آغاز شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۹    
به همت بنیاد برکت و با حضور نماینده مردم گنبد و فرماندار ویژه شهرستان ، پروژه مدرسه 10 کلاسه روستای تکه لر گنبدکاووس زده شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۴    
به مناسبت هفته منابع طبیعی پاکسازی محیط شهری بصورت نمادین توسط فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان رامیان در شهرک منابع طبیعی انجام شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۹    
مهدی شیروانی: همه ما می دانیم امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش مسئولین خدمات خوبی در این شهرستان درحال اجراست که اینجاست نقش بارز و برجسته خبرنگاران در انعکاس خبر به مردم متجلی می شود و ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۴    
یک روز تعدادی از هم کلاس های مذهبی و متدین نزد من آمدند و گفتند این دانشجوی معمم علوم سیاسی در محیط دانشکده، گاهی با دختران دانشجو قدم می زند و صحبت می کند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۹    
این روزها اگر گذرتان به بازارچه ساحلی بندرترکمن افتاده باشد رونق کسب و کار، از فراوانی مشتریانی که غالبا نه مسافر بلکه بومیان استان اند و نه از شهر ترکمن که اکثر از شهرهای مجاور برای خرید و گردش به ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۹    
یک منبع مطلع از بازداشت فرد وام گیرنده 6 هزار و 500 میلیارد تومانی خبر داد که بدون ارایه ضمانت نامه های کافی این تسهیلات را گرفته بود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۴    
برخی ها معتقدند که تجری فرماندار علی آباد کتول به دلیل همین عوامل متعدد برای انتخاب بخشدار کمالان دچار سردرگمی شده و بنظر می رسد که وی برای این انتخاب تحت فشار باشد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۴    
درختان سرسبز محوطه آرامستان شهر گالیکش در هفته منابع طبیعی و درختکاری قطع شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۹    
سپیده دم امروز یک هواپیمای کوچک که بر روی نوار مرزی استان گلستان در حال حرکت بود حوالی روستای شیخ لر مراوه تپه و و در خاک ترکمنستان سقوط کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۴    
پژوهش سرای دانش آموزی رازی شهرستان کردکوی اولین دوره مسابقات چالش جاذبه با عنوان نجات تخم مرغ در دبیرستان شهید میاندره بین مدارس متوسطه دوره اول و دوم برگزار کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۴    
رئیس جمهور در حاشیه نشست مشترک بازرگانان و فعالان اقتصادی ایران و ترکمنستان، 3 هدیه به رئیس جمهور ترکمنستان اهدا کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۴    
در حالیکه ستاد تسهیلات نوروزی با حذف کمیته فرهنگی کار خود را آغاز کرده بود اما با فاصله حدود 15 روز کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان رامیان کار خود را آغاز کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۴    
حالا که اوباما با ایران علیه داعش و جمهوری خواهان متحد شده است، تنها چیزی که باقی مانده این است که ببینیم ایران و آمریکا علیه رژیم صهیونیستی هم پیمان شده اند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۴    
مراسم چهلمین روز شهادت مدافع حرم، شهید پاسدار سید احسان حاجی حتم لو امروز پنجشنبه 21 اسفند 93 در گرگان برگزار میگردد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۹    
نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی معتقد است دست هایی پشت پرده وجود دارد که نمی گذارد جزیره آشوراده پیشرفت کند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۴    
تیم های وزنه برداری مدارس آزادشهر در مسابقات وزنه برداری آموزشگاههای پسرانه استان خوش درخشیدند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۹    
مدیر حوزه علیمه امام جعفرصادق(ع) بندر ترکمن گفت: سفرهای معنوی راهیان نور موجب کنار رفتن پرده های غفلت از افکار نسل جوان می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۴    
فرماندار گرگان گفت: کلینیک مالی اقتصادی برای نخستین بار در استان گلستان و شهرستان گرگان افتتاح می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۹    
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوای استان گلستان گفت: درپروژه اقتصاد مقاومتی سال 93 گلستان برای 2 هزار و 200 نفر اشتغالزایی شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۹    
نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور از اتحادیه دبیرستان پسران واثقی و رجایی گرگان بازدید کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۹    
اصلاح طلبان که با نگاه صرف سیاسی به انتخابات ریاست مجلس خبرگان می نگریستند، با سرمایه گذاری تبلیغاتی بر روی هاشمی رفسنجانی نتوانستند به هدف سیاسی که ترسیم کرده بودند، برسند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۹    
صبح امروز همزمان مردم پنج شهر مازندران از سقوط شی به دریا در یک زمان خاص از مردم گزارش دریافت شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۹    
طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه، دکتر عبدالرحمان علیزاده به سمت مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه منصوب شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۵    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کلاله از کشف 400 کیسه گندم فاسد در کلاله خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۰    
همین بیانیه سند رسمی محکمی در خصوص ماهیت اصلی این گروهک های شبه سیاسی است و به وضوح پرده از چهره و اهداف و برنامه های ضد امنیتی آنان - که چندی پیش از سوی رهبران احزاب منحله از آن پرده گشودند - می ...