شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۴:۱۳May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 26 اسفند 1393 - golestanema.com

گلستان ما 30 بهمن 1393 گلستان ما 1 اسفند 1393 گلستان ما 2 اسفند 1393 گلستان ما 3 اسفند 1393 گلستان ما 4 اسفند 1393 گلستان ما 5 اسفند 1393 گلستان ما 6 اسفند 1393 گلستان ما 7 اسفند 1393 گلستان ما 10 اسفند 1393 گلستان ما 11 اسفند 1393 گلستان ما 12 اسفند 1393 گلستان ما 13 اسفند 1393 گلستان ما 14 اسفند 1393 گلستان ما 15 اسفند 1393 گلستان ما 16 اسفند 1393 گلستان ما 17 اسفند 1393 گلستان ما 18 اسفند 1393 گلستان ما 19 اسفند 1393 گلستان ما 20 اسفند 1393 گلستان ما 21 اسفند 1393 گلستان ما 22 اسفند 1393 گلستان ما 23 اسفند 1393 گلستان ما 24 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1393 گلستان ما 26 اسفند 1393 گلستان ما 27 اسفند 1393 گلستان ما 28 اسفند 1393 گلستان ما 29 اسفند 1393 
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۳    
یکی از لذت بخش ترین کارها و تفریحات در هفته آخر اسفند و ایام عید نوروز برای دوستداران طبیعت در روستای پادل دل چیدن گلبنوشه یا همان گل بنفشه است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۳    
موضوع بسیار خوشحال کننده ای را دکتر آقاپور در این بازدید بیان کرد ارتقاء رتبه بیمارستان آل جلیل آق قلا از درجه 2 وزارت بهداشت به درجه یک مثبت بود که اتفاقی بسیار مبارک برای آق قلا می باشد .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۸    
هنرمندان و سایر چهره های مشهور ایران سال ها از حضور در کمپین های تبلیغاتی منع می شدند اما در این مدت هم توانستند به برکت خلاقیت مدیر برنامه های شان از مسیرهای فرعی، درآمدهای خوبی به جیب بزنند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۳    
گروهی از اساتید کرد و بلوچ در دانشگاهها در شرایط حساس کنونی برای جوانان اهل سنت در ابعاد سیاسی و مذهبی که نیازمند برخی از روشنگری ها هستند، ساتی را راه اندازی کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۸    
این پارک سرسبز و زیبا در مسیر جاده کردکوی به درازنو واقع شده و مساحت آن 54 هکتار است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۸    
ایمانیان،لحظاتی که موجب رضایت خلق خدا می شویم که رضایت او نیز در آن نهفته است موجب از بین رفتن خستگی ها شده و خشنودی قلبی را به همراه دارد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۳    
فرماندار گرگان اظهارداشت: عرضه توزیع میوه شب عید از روز جاری در سطح شهرستان به قیمت مصوب پرتغال هر کیلو 2900تومان و سیب درختی 2300تومان در 25 مرکز شامل 18مرکز شهری و 7مرکز روستایی آغاز گردیده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۸    
کارمند اخراجی که با تشکیل یک گروه اقدام به سرقت مسلحانه از یک شرکت خصوصی در خیابان شریعتی کرده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۳    
احسان کرمی مجری و بازیگر تئاتر و سینما در فیلم دربست به کارگردانی علی خامه پرست نقش یک روحانی را بازی می کند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۳    
پس از 22 سال از زمان شروع به ساخت، کمربندی گالیکش پیش از تحویل سال 94 افتتاح خواهد شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۸    
تعداد 144کلاه ایمنی در بین موتورسوران بخش چشمه ساران آزادشهر توزیع شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۸    
فرماندار گمیشان بر جذب گردشگر و توجه به رونق گردشگری در ایام نوروز تاکید کرد. به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، جلسه برنامه ریزی و خدمات سفر نوروزی با حضور فرماندار ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۸    
دهیار روستای صادق آباد اعلام کرد: سایت ویژه گردشگری نوروز 94 در روستای صادق آباد مرکز بخش لوه شهرستان گالیکش به عنوان ورودی شرق استان گلستان دایر می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۸    
رقصیدن دختر و پسر بالغ با هم، به کارگیری الفاظ رکیک و حرکات زننده همه در شوهای شبانه یکی از مناطق آزاد کشور رخ می دهد که در سایه نظارت اندک مسئولان برای اعتقادات مردم مشکل ایجاد می کند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۸    
در جریان دستگیری تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر، سارقان و پخش کنندگان مواد محترقه، مواد مخدر با آرم احمدی نژاد هم به دست مأموران آگاهی افتاد!.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۳    
شهرستان کردکوی یکی ازشهرستان های استان گلستان در شمال ایران است. این شهرستان درغرب استان گلستان و در قسمت جنوب شرقی خلیج گرگان قرارگرفته وازطرف شمال به شهرستان بندرترکمن و از جنوب به نواحی جنگلی بخشی ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۸    
عضو شورای شهر گرگان گفت :اگر مصوبات شورای شهر ایراداتی که در قانون آمده است را داشته باشد فرمانداری باید نظر خود را در مدت 14 روز که مشخص شده است ارسال نماید و در صورت عدم پاسخ در مدت قانونی مصوبه ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۸    
ساحل گوران قهرمان کَرجی کشتی ایران است که به تازگی مدال طلای کشتی آلیش بانوان را در مسابقات کشوری گلستان بدست آورده است ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۹    
سایت " گلستان ما " به مناسبت 27 اسفند ماه 93 ، روز افتتاح زیرگذر میدان معلم گرگان بیانیه ای صادر کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۹    
رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان گلستان با اشاره به زمان ارائه گزارش احمد شهید درباره ایران گفت: ارائه گزارش احمد شهید در این زمان و به هنگام نزدیکی به پایان مذاکرات هسته ای ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۴    
رهبر فرزانه انقلاب به همراه نوه های شان به تماشای شاهزاده روم نشستند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۹    
“پیک بهار” شعری از سید ابراهیم سجادیزاده یکی از شاعر برجسته گنبدی است که در ادامه آورده شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۴    
شهرستان گنبد به عنوان یکی از شهرهای مرزی استان گلستان دارای صنایع دستی مختلفی است ،صنایعی که بخشی از اقتصاد خانواده های اقوام مختلف این ایران کوچک را تامین می کند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۴    
باند بزرگ تبهکاری که از اسناد جعلی بعنوان وثیقه برای آزاد کردن زندانیان استفاده می کردند، دستگیر شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۰    
فرماندار کلاله با اشاره به آمادگی شهرستان کلاله برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: برای تعطیلات نوروز، 84 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در کلاله مهیا و تجهیز شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۰    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کلاله از دستگیری یک شکارچی خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۵    
خانواده آگز با عشق الهی خود، به نوزاد مرده خود جان دوباره بخشیدند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۰    
در آستانه نوروز 94 بازار گالیکش به مانند بخش قابل توجهی از بازارهای ایران از رونق کمی برخوردار است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۵    
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان با انتشار پیام تسلیتی ، اعدام قاتلان ماموستا برهان عالی را تسلیت گفت !
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۵    
صادقلو گفت: به دنبال ایجاد موج بزرگ سازندگی در گرگان هستیم و در سال 94 چند گروه از پروژه ها در شهر گرگان انجام خواهد شد .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
نوروز گستره عظیمی دارد ودر هر منطقه ای سال رنو با یک پیش درامد طبیعی اغاز می شود یعنی اینکه خود طبیعت به گونه ای ما را از امدن نوروز وعید باخبر می کند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۵    
در بخشی از برنامه این هفته 90 که به نمایش جلد مطبوعات ورزشی صبح سه شنبه اختصاص داشت، جلد روزنامه شوت به صورت سانسور شده پخش شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۹    
آخرین جلسه شورای اداری گمیشان در سال 93 برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۴    
در آستانه سال نو و چهارشنبه سوری باهدف سنجش میزان آمادگی نیروهای امدادی هنگام وقوع آتش سوزی مانور لحظه صفر در گالیکش برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۴    
فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی اعلام کرد که 3000 نیروی آمریکایی رزمایشی را در کویت و آب های سرزمینی این کشور از 8 مارس تا 31 مارس همزمان با برگزاری مذاکرات اتمی ایران، برگزار خواهند کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۹    
محفل شعر خوانی خداحافظ 93 با حضور جمعی از شاعران و دوستداران شعر و ادب در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۴    
سایت هاشمی رفسنجانی که تقریبا روزانه ترجمه ای از قرآن مجید را منتشر می کند، امروز با کلید واژه ی تهدید ، به موضوع چرا ابراهیم مقابل تهدیدها کوتاه نیامد؟ پرداخته است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۴    
جمعی از ساکنین شهرک فرهنگیان طی نامه ای از عملکرد شهردار و شهرداری تقدیر نمودند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۴    
در طول روز خیلی وقت مان با هم می گذرد و وقتی هم جدا می شویم از طریق ایمیل ارتباط داریم، حتی سه نفری (با آقای ظریف و تخت روان چی) یک گروه وایبری هم داریم!.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۴    
فرمانده منطقه انتظامی گالیکش از برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان در چهارشنبه آخر سال در این شهرستان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۴    
سومین جایزه بین المللی باروت خیس به "مانوئل والس" نخست وزیر فرانسه و جایزه خرس طلایی این دوره از جشنواره باروت خیس به "دی تر کاتلیس" مدیر جشنواره فیلم برلین رسید.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۹    
کاروان 200 نفره راهیان نور آق قلا در قالب چهار اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور با هدف مقابله با جنگ نرم دشمن و درک هرچه بیشتر رشادت ها و دلیرهای رزمندگان اسلام اعزام شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۹    
همایش بین المللی بوشهر، 2 قرن مقاومت با حضور بی نظیر مردم استان بوشهر و با اجرای حامد زمانی برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۰۰    
علی مطهری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی که در روز دوشنبه 18 اسفند در شیراز با آجر و گوجه مورد استقبال گرم جمعی از مردم قرار گرفت خواستار محاکمه خاطیان شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۷:۴۶    
بهتر نیست به جای صدور بیانیه و متهم کردن همدیگر به نفاق و تشکیک در اصلاح طلبی دوستان، خود راه شک را ببندید و با انسجام بیشتر دریک خط حرکت کرده و برای آرمان حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی ایران ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۷:۳۶    
با حضور حجت الاسلام والمسلمین ملکی ، مدیر حوزه علمیه استان گلستان ، از طلاب ممتاز و فعال در مدرسه علمیه منتظریه(عج) تجلیل به عمل آمد.