شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۲:۵۵May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 12 اسفند 1393 - golestanema.com

گلستان ما 30 بهمن 1393 گلستان ما 1 اسفند 1393 گلستان ما 2 اسفند 1393 گلستان ما 3 اسفند 1393 گلستان ما 4 اسفند 1393 گلستان ما 5 اسفند 1393 گلستان ما 6 اسفند 1393 گلستان ما 7 اسفند 1393 گلستان ما 10 اسفند 1393 گلستان ما 11 اسفند 1393 گلستان ما 12 اسفند 1393 گلستان ما 13 اسفند 1393 گلستان ما 14 اسفند 1393 گلستان ما 15 اسفند 1393 گلستان ما 16 اسفند 1393 گلستان ما 17 اسفند 1393 گلستان ما 18 اسفند 1393 گلستان ما 19 اسفند 1393 گلستان ما 20 اسفند 1393 گلستان ما 21 اسفند 1393 گلستان ما 22 اسفند 1393 گلستان ما 23 اسفند 1393 گلستان ما 24 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1393 گلستان ما 26 اسفند 1393 گلستان ما 27 اسفند 1393 گلستان ما 28 اسفند 1393 گلستان ما 29 اسفند 1393 
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۳:۲۴    
رئیس اداره محیط زیست بندرگز از کشف یک قبضه سلاح شکاری توسط مامورین محیط زیست بندرگز خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۹    
دختر جوان زمانی که همراه نامزدش برای خرید به تهران آمد، نمی دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۹    
دوربین های مدار بسته سه دختر انگلیسی را که در راه پیوستن به گروه داعش بودند در ایستگاه اتوبوس استانبول شکار کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۹    
بانوان روستای چارقلی با بافت قالی های زیبای ترکمن علاوه بر حفظ میراث ارزشمند اجدادی خود به اقتصاد خانواده های خود کمک می کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۴    
رضا عطاران به زودی با یک کمدی به سینماها می آید. یک کمدی به نام "نهنگ عنبر" که عطاران در آن در نقشی به نام "ارژنگ صنوبر" ظاهر شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۴    
مدیر کمیته امداد گالیکش گفت: به مناسبت برپایی جشن نیکوکاری در گالیکش 10همایش پیاده روی روستایی برگزار خواهد شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۴    
حزب کارگزاران در حرکتی خاموش جلوتر از رقبای اصلاح طلب خود دست به پوست اندازی زد؛ پوست اندازی که بوی لیبرالیزه شدن می داد و برنامه ریزی برای فعالیت بیشتر در جریان اصلاحات را پشت سر خود دارد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۹    
طرح زیستگاه ببرهای سیبری الگوبرداری شده از طرحی است که در سیبری طراحی و اجرا شده و کارشناسان متعددی نیز از کشورهای مختلف به ایران آمدند و در خصوص ساخت این زیستگاه نظرات کارشناسی خود را مطرح کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۴    
کارشناس مسائل خاورمیانه تعهد ایران به ان پی تی و عدم تجاوز به خاک دیگر کشورها را از دلایل برتری ایران نسبت به اسرائیل می داند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۹    
رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان گفت: ما از قوه قضائیه توقع داریم که هر چه زودتر و قاطعانه حکم پرونده مهدی هاشمی را بر اساس عدالت اسلامی صادر کند ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۴    
دبیرعلمی نخستین همایش ملی دستاوردهای نوین در کشاورزی ازبرگزاری نخستین همایش ملی دستاوردهای نوین در کشاورزی در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۹    
حاجی زاده مسئول بسیج سازندگی بندرترکمن از واگذاری تسهیلات 7 میلیارد ریال اعتبار در راستای اقتصاد مقاومتی در بندرترکمن خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۴    
مراسم تودیع و معارفه مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان ظهر امروز برگزار و ابراهیم کریمی جایگزین قربان عباسی شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۹    
معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت :در سال 2014 بیش از یک میلیارد و 280 میلیون نفر گردشگر در سراسر دنیا جابه جا شده اند و گردشگری پس از نفت و گاز سومین صنعت دنیا شناخته می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۹    
نمایی که پیش رو دارید، در روزهایی که به ثبت رسیده که وی، علی رغم برداشتن جراحت سنگین در جبهه های جنگ، به دلیل اختلاف با بنی صدر از فرماندهی قرارگاه شمال غربِ ارتش، عزل شده بود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۴    
رئیس کمیسیون اداری مالی شورای شهر گرگان گفت : اعضای شورای شهر می توانند با تکیه بر منافع مردم به ننازعات بی فایده چند ماهه پایان دهند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۹    
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد در جلسه کارگروه تخصصی صنایع دستی و اشتغال هدف از ایجاد آن را حمایت از تولید و اشتغال عنوان کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۴    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکایی ها زمانی که می خواهند از تنگه هرمز عبور کنند تنها چند صد متر با ما فاصله دارند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۹    
تکدی گری در کلاله ممنوع شد و با متکدیان شهرستان کلاله برخورد قانونی می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۰    
"مستند سفر هنرمندان به برزیل" بازتاب همین خبر در رسانه ها و شبکه های اجتماعی باعث درگیری لفظی و بِشکَن بِشکَن بین درخشانی و محمدی در برزیل شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۰    
همایش امور تربیتی با حضور معاون نهضت سواد آموزی استان در کانون عبدی جان آخوند گمیشان برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۶    
تصاویری دیده نشده از سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس را در ادامه ببینید.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۱    
به مناسبت 8 اسفند سالروز تشکیل امور تربیتی مراسم تجلیل از مربیان پرورشی شهرستان رامیان با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش گلستان ر محل کانون نعیم رامیان برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۶    
شاید هر کدام از شما مخاطبان بارها و بارها این تصویر رزمنده را دیده باشید. احتمالا هر کدام از شما با دیدن این عکس در گوشه کنار کشور یادی از روزهای خاطره انگیز دفاع مقدس و جبهه ها کرده اید و فکر می ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۲    
تعدادی از علما و روحانیون مطرح شهرستان گرگان طی نامه ای از خدمات شهردار گرگان ابراز رضایت کردند .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۷    
حضور پر رنگ گالیکشی ها از شرق استان در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان از نکات جالب توجه بود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۲    
کارشناس قرآن و اقامه نماز آموزش و پرورش گرگان گفت: با شرکت 2 هزار دانش آموزمسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزی این شهرستان درحال برگزاری است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۷    
رییس هیئات مذهبی شهرستان گالیکش از برگزاری متمرکز عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) این شهرستان در مسجد جامع محله اوغان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۲    
شب وداع با دوشهید خوشنام هشت سال دفاع و ایستادگی در دانشگاه گلستان باشکوه خاصی برگزارشد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۷    
فردی به اتهام تجاوز به عنف که مراحل محاکمه و تایید حکم اعدام آنها توسط مرجع قضایی صادر شده بود در انظار عمومی جنب ساختمان سیلو داراب به دار مجازات آویخته شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۲    
دانشجویان گنبدی برای استقبال از شهدای گمنام آماده می شوند و در این ساعات پایانی انتظار برای استقبال از این دو لاله گمنام ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۷    
مسابقات فوتبال امید مناطق کشوری به میزبانی گمیشان در سالن قاندمی شهرستان ترکمن برگزار می شود. انتهای پیام/
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۷    
180 زوج دانشجو بعد از برگزاری یک مراسم معمولی ازدواج دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر و دریافت هدایایی از مسئولان دانشگاه به مشهد اعزام شدند ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۲    
مسئول روابط عمومی محیط زیست مینودشت گفت: محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مینودشت چهار شکارچی غیرمجاز را در مناطق جنگلی این شهرستان، دستگیر کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۲    
فرماندار مرکز استان گلستان با بیان اینکه این مناقشات زیبنده شورای که افراد تحصیل کرده زیادی دارد نیست و مردم چنین انتظاری از آنها ندارند ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۸    
اوباما در تازه ترین موضع گیری در قبال مذاکرات هسته ای ایران گفت، ایران برای دستیابی به یک توافقنامه هسته ای باید متعهد به توقف قابل تائید فعالیت هسته ای خود دست کم برای 10 سال شود ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۹    
روزنامه خراسان در ویژه نامه استان گلستان روز دوشنبه خود مطلبی در خصوص اصرار شهرداری بندر ترکمن به بستن بازار قدیمی و پافشاری ماهی فروشان برای ماندن را به چاپ رسانده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۴    
دانش آموزی که اغلب ما در ویدئوی معروف به شیب، بام دیده بودیم، امروز ترک تحصیل کرده است. می گوید در روستایشان همه به او می خندیدند ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۹    
پدر شهیدان حسینی طلب پس از سال ها تحمل دوری از فرزندان خود به ملکوت اعلی پیوست و در جمع شهیدانش مأوا گرفت.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۰    
مشاور پیمانکار پروزه زیرگذر میدان معلم گرگان گفت : به ضرس قاطع می گویم که با ایجاد 11 چاه جذبی در کنار استفاده از پمپی که 90 لیتر آب را در ثانیه تخلیه می کند ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی ساجدنیوز با رتبه الکسا 3000 با امکانات کامل بفروش میرسد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۰    
برخی از اعضای شورای شهر گرگان از نحوه پخش حواشی جلسه اخیر شورای شهر از صدا و سیما گلستان انتقاد کردند.