شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۷:۱۵May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 15 اسفند 1393 - golestanema.com

گلستان ما 30 بهمن 1393 گلستان ما 1 اسفند 1393 گلستان ما 2 اسفند 1393 گلستان ما 3 اسفند 1393 گلستان ما 4 اسفند 1393 گلستان ما 5 اسفند 1393 گلستان ما 6 اسفند 1393 گلستان ما 7 اسفند 1393 گلستان ما 10 اسفند 1393 گلستان ما 11 اسفند 1393 گلستان ما 12 اسفند 1393 گلستان ما 13 اسفند 1393 گلستان ما 14 اسفند 1393 گلستان ما 15 اسفند 1393 گلستان ما 16 اسفند 1393 گلستان ما 17 اسفند 1393 گلستان ما 18 اسفند 1393 گلستان ما 19 اسفند 1393 گلستان ما 20 اسفند 1393 گلستان ما 21 اسفند 1393 گلستان ما 22 اسفند 1393 گلستان ما 23 اسفند 1393 گلستان ما 24 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1393 گلستان ما 26 اسفند 1393 گلستان ما 27 اسفند 1393 گلستان ما 28 اسفند 1393 گلستان ما 29 اسفند 1393 
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۰    
هر ساله با شروع فصل بهار و آغاز طلیعه سالی جدید و برپایی مراسمات سنتی دید و بازدیدها و صله ارحام و بازگشت بالاجاده ایهای عزیز از سراسر کشورهرم جمعیتی روستا افزون میابد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۵    
پیکر مطهر دو فرمانده و پنج رزمنده تیپ فاطمیون مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور گسترده مردم و مسئولان در مشهد مقدس تشییع و در بهشت رضا(ع) به خاک سپرده شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۵    
مشاور جوانان استاندار گلستان از تشکیل دبیرخانه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، محیط زیستی، ورزشی و هنری حوزه مشاوران جوان خبر داد و گفت ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۵    
بعد از هشت ماه سرپرستی معاونت فرهنگی و هنری گویا قرار است مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به جابجایی احمد قلیشلی اقدام کند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۵    
معصومه پارسا مسئول بسیج خواهران بندرترکمن از پایان تدوین کتاب زندگینامه شهید عبدالکریم تقی بایی خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۵    
طی روزهای گذشته مجاهدی در میدان جنگ با عناصر داعش در عملیات تکریت مشارکت دارد که از هر لحاظ با دیگر نیروها متفاوت است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۲    
نشریه گلشن مهر در صفحه ورزشی تازه ترین شماره خود با سردار آزمون معروف به علی بابا فوتبالیست ملی پوش به گفت و گو نشست که آرزوی بهترین بازیکن آسیا شدن را در سر می پروراند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۸    
شاید روایت فرزند محمدرضا عارف، وزیر ارتباطات و معاون اول دولت اصلاحات از شرح فعالیت های اقتصادی اش، تا حدودی پاسخ این معما را روشن کند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۸    
مطمئناً شما نیز این را تجربه کرده اید که در اکثر مواقع فروشنده درب جعبه (کارتن) را زیر آن گذاشته، سفارش مشتری خود را درون جعبه می چیند و در نهایت قیمت کارتن را به قیمت شیرینی محاسبه می کند و این ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۸    
بشیر نازپرور مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: 91 هزار و 288 نفر در استان تهران از ابتدای فروردین تا دی سال جاری به علت آسیب دیدگی بر اثر نزاع، به پزشکی قانونی این استان مراجعه کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۸    
مسئولین شهرستان کردکوی هنوز نتوانسته اند زیرساختی برای آغاز توسعه این شهرستان فراهم کنند، نگرش کوتاه مدت به شهرستان کردکوی باعث شده که امر توسعه شهرستان محقق نشود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۸    
در سلول های منتهی به دیوارهای بلند و حصار کشیده ندامتگاه، پشت میله های آهنی زندان، متهمانی زندگی می کنند که یک شبه زندگی شان با جنایت درهم آمیخته شد ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۸    
معاون فرماندار شهرستان رامیان گفت: به مناسبت ولادت باسعادت دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر جشن خانوادگی بصورت متمرکز در این شهرستان برگزار می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۸    
تصویری متفاوت از مهناز افشار را روی جلد مجله استایل را مشاهده می کنید.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۸    
عکسی ناراحت کننده، چند سؤال و کمی فکر
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۹    
از آنجایی که شهرت اضافی اسباب دردسر است آقا داماد از فصل بعد حق پوشیدن پیراهن تیم های استقلال و پرسپولیس را ندارد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۰    
این مسئول کلاله ای در قبال انتشار خبری مبنی بر بی احترامی وی با ارباب رجوعش سکوت کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۰    
یکی از ژنرال های آمریکایی، قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را یک "اسطوره" خواند که نقش بزرگی را در جنگ بازی کرده و تجربه بالایی دارد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۰    
رئیس اداره آب منطقه ای شهرستان رامیان و آزادشهر گفت: از اوایل مهر تا پایان بهمن ماه امسال 20 میلی متر کاهش بارش داشته ایم و این کاهش بارندگی حدود 80 درصد بر روان آبهای رودخانه ها اثرگذار بوده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۶    
انتهای پیام/
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۶    
به دنبال دستگیری یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی و مفسد اقتصادی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یکی از خانه های فساد وی به دست آمده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۱    
پروژه احداث میدان در تقاطع کمربندی و تعریض پل شهید باهنر شهر آق قلا با حضور معاون عمرانی استاندار و نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۶    
یک شهروند مشهدی که به دلیل اختلاف مالی با یک موسسه مالی و اعتباری قصد خودکشی داشت با تلاش نیروهای آتش نشانی و انتظامی از اقدام خود منصرف شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۱    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کلاله از فعالیت 16 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهرستان برای جمع اوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۶    
امشب سومین یادواره 10 شهید خونین بال علی آباد کنار شهر (گرگان) و بزرگداشت شهید احسان حاجی حتم لو دومین شهید مدافع حرم استان گلستان برگزار می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۱    
انسان به طور فطری گرایش به زیبایی و تحسین دارد و ازاین رو کارهای شایسته ای از آنان صورت می گیرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۱    
مسابقات فوتبال امیدهای مناطق کشور به میزبانی گمیشان چهارشنبه 13 اسفند به پایان رسید.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۱    
سرانجام با معرفی نامزدهای پست های کلیدی کنفدراسیون فوتبال آسیا، نائب رئیسی علی کفاشیان در این مهم ترین نهاد تصمیم گیر فوتبال آسیا مشخص شد و به این ترتیب گمانه زنی ها در خصوص رفتن علی کفاشیان از ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سخنان اخیر نتانیاهو گفت: این سخنرانی در حقیقت یک شوی تبلیغاتی طراحی شده بود که در راستای فرافکنی و فرار از افکار عمومی دنیا علیه جنایت های نتانیاهو در غزه صورت ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش گفت: در صورت لزوم بسیج توانایی ورود در تمام عرصه ها را دارد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۶    
مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران به همراه یکی از اعضای کادر فنی این تیم به دلیل توهین و درگیری فیزیکی توسط پلیس دستگیر شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۶    
تنها فرماندار دولت احمدی نژاد هستم که با عنایت استاندار اردبیل در سمت خود باقی مانده ام ولی علت آنکه استاندار مرا ابقا کرده نمی دانم ولی یقین دارم که به خاطر فامیل بودن با نماینده مردم گرمی در سمت ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۱    
چهارمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم در شهرستان آزادشهر ببرگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۶    
روزنامه لبنانی الاخبار به بهانه عملیات نیروهیا مقاومت مردمی عراق برای آزادسازی تکریت به بررسی نقش مستشاری ایران در عراق پرداخته است ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۶    
اولین کاروان زائران گنبدی متشکل از اقشار مختلف مردم و بسیجیان به کربلای ایران اعزام شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۶    
سفیر ایالات متحده آمریکا در سفر به نجف اشرف وارد حرم مطهر امام اول شیعیان شد
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۳    
فینال مسابقات بدمینتون لیگ دسته یک کشور آقایان ( راهیابی به لیگ برتر) از روز گذشته به مدت دو روز در سالن شهیدان صادقی رامیان در حال برگزاری است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۸    
وی شامگاه یکشنبه دهم اسفندماه جاری، در جوار حرمین عسکریین عراق به فیض عظیم شهادت نائل شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۷:۳۳    
همزمان با سراسر کشور دومین روز از جشن نیکوکاری با شعار اکرام فاطمی، شور نیکوکاری در 96 پایگاه کمیته امداد شهری و روستایی در شهرستان رامیان برگزار می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۲:۳۴    
صادقلو گفت : تا زمانی که ابلاغ وزیر کشور در دست من است هیچ مانع و اراده قانونی برای انجام مدیریت شهردار نیست و هیچ کس توان سلب مسؤلیت بر خلاف مجاری اداری را ندارد.