شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۴:۳۴May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 18 اسفند 1393 - golestanema.com

گلستان ما 30 بهمن 1393 گلستان ما 1 اسفند 1393 گلستان ما 2 اسفند 1393 گلستان ما 3 اسفند 1393 گلستان ما 4 اسفند 1393 گلستان ما 5 اسفند 1393 گلستان ما 6 اسفند 1393 گلستان ما 7 اسفند 1393 گلستان ما 10 اسفند 1393 گلستان ما 11 اسفند 1393 گلستان ما 12 اسفند 1393 گلستان ما 13 اسفند 1393 گلستان ما 14 اسفند 1393 گلستان ما 15 اسفند 1393 گلستان ما 16 اسفند 1393 گلستان ما 17 اسفند 1393 گلستان ما 18 اسفند 1393 گلستان ما 19 اسفند 1393 گلستان ما 20 اسفند 1393 گلستان ما 21 اسفند 1393 گلستان ما 22 اسفند 1393 گلستان ما 23 اسفند 1393 گلستان ما 24 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1393 گلستان ما 26 اسفند 1393 گلستان ما 27 اسفند 1393 گلستان ما 28 اسفند 1393 گلستان ما 29 اسفند 1393 
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۳    
با آغاز شمارش معکوس روزهای پایانی زمستان صدای قدم های بهار زودتر از موعود به گوش می رسد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۸    
در حالی که بارها مقام معظم رهبری بر حفظ منابع طبیعی و جنگل ها به ویژه در شمال کشور تأکید داشته اند اما مسئولان گردشگری همچنان با رها کردن ظرفیت ها و مناطق آماده برای جذب گردشگر ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۸    
امانگلدی شرقی معلم خوش ذوق گمیشانی از خاطرات تلخ و شیرین زندگی خود می گوید.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۳    
کانون حزب الله استان گلستان در آستانه برگزاری نشست دوره ای مجلس خبرگان رهبری - که با توجه به دستور کار آن یعنی تعیین رئیس این مجلس از حساسیتی بالا در نزد بعض جریانات سیاسی برخوردار شده است - حمایت ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۰    
یکسال و نیم از اسارت شهری می گذشت که در چند سال قبل تر از آن عروس شهرهای ایران بود. اکنون این خرمشهر بود که در زیر چکمه های دشمنان خدا له می شد و هر روز شهر در غصّه دوری از مردان خدا به غم نشسته بود .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۵    
به همت دفتر بسیج دانشجویی شهرستان های کردکوی و بندرترکمن قبل از ظهر امروز تعداد 43 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه های شهرستانهای کردکوی و بندرترکمن به اردوی راهیان نور مناطق جنوب کشور اعزام شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۵    
طبیعت زیبای جهان نما چشمها را به خود خیره می کند و شاید همین زیبایی موجب می شود که از این روستا با نام بهشت پنهان یاد کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۰    
زهرا کریمی مربی مطرح کاراته بانوان شهرستان گنبد که سالهاست در این رشته فعالیت می کند از فرازو نشیب های این رشته در این شهرستان می گوید.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۵    
رئیس آموزش و پرورش کلاله گفت: من از سمت و قدرتم در آموزش و پرورش استفاده نکردم.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۵    
در حال حاضر 5 میلیون جوان بالای 28 سال داریم که تاکنون ازدواج نکرده اند؛ همچنین 11 میلیون جوان در سن ازدواج داریم که طی 5 سال آتی تعداد آنها به 14 میلیون می رسد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۵    
اولین کاروان دانشجویی گلستان باحضور 500 دانشجوی پسر از دانشگاههای استان در قالب 11 دستگاه اتوبوس رهسپارمناطق عملیاتی جنوب شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۵    
عضو هیات علمی واحد آزادشهر به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۰    
عیسی مومنی مسئول کمیته کشتی های سنتی کشورمان به مدت 4 سال به عنوان رئیس جدید کشتی با کمربند آسیا انتخاب شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۵    
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از برگزاری مسابقه طرح و نقشه فرش دستباف استانهای گلستان و خراسان شمالی به میزبانی استان گلستان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۵    
رد پول های کثیف را که وارد فضای سیاسی می شود کجا باید جست وجو کرد؟ این سؤال پرسشی است که پس از اظهارات ابهام انگیز رحمانی فضلی وزیر کشور و استقبال نشریات زنجیره ای پیش کشیده شده است ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۵    
نخستین جلسه هیات مدیره انجمن روزنامه نگاران گلستان عصر امروز دوشنبه با دستور تعیین سمت اعضای هیات رئیسه برگزار شد و یحیی آذری به عنوان رئیس و غلامرضا ولی پور بعنوان دبیر انجمن معرفی شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۰    
چهارمین جشنواره ملی نوجوان سالم با حضور برترین های این جشنواره صبح امروز در گالیکش برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۵    
در آستانه سال نو و شروع دید و بازدیدهای نوروزی بازار داغ سالن های آرایشی و تزریق ژل و بوتاکس در اسفند ماه از دید کسی پنهان نیست ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۶    
اختتامیه المپیاد ورزشی دانش آموزی در دبیرستان دخترانه امام صادق(ع) آق قلا برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۱    
عضو هیات امنا بسکتبال شهرداری گرگان که به تهران رفته بود خطاب به رئیس فدراسیون بسکتبال گفت : اگر رای کمیته انضباطی تغییر نکند احتمال انصراف شهرداری گرگان وجود دارد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۶    
علیرضا حقیقی دروازه بان محبوب تیم ملی ایران و پتافیل پرتغال در روزهای گذشته تصاویر زیبایی از خود در شهرهای معروف قاره سبز در صفحه اجتماعی اش به انتشار گذاشته است که با استقبال هواداران مواجه شده اند .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۶    
جرجانی عضو شورای شهر ؛ چراغعلی مدیر دفتر شهری ، نصیبی مشاور جوان استاندار ، آقا ملایی جامعه شناس و چند تن دیگر دیشب با یک اتوبوس به تهران رفتند تا به حکم کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال اعتراض کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۱    
مدیرکل استاندارد گلستان گفت:11 پروانه کاربرد علامت استاندارد در بهمن ماه سال جاری در گلستان ابطال شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر گفت: راهیان نور یک حرکتی ارزشمند و مهم در مسیر تربیت و پرورش جوانان است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
مسابقات تنیس روی میز مدارس ابتدایی دختران در سالن معلم گمیشان برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۷    
هر چند که همه گروه های سیاسی در ایران تحریم های موجود را به پذیرش چیزی که تحقیر ملی شود ترجیح می دهند و حتی حاضر نمی شوند از خلق و خوی ضد آمریکایی و استکباری خود دست بکشند ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۸    
رییس اتاق اصناف شهرستان گالیکش گفت: سال های گذشته نمایشگاه بهاره در سطح شهر گالیکش برگزار می شد اما امسال تنها در شهرهای پرجمعیت استان مانند گرگان و گنبد نمایشگاه بهاره برگزار خواهد شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۹    
آخرین بخش از پنجره های ضریح جدید حرم مطهر حضرت عباس(ع) بر روی سازه چوبی نصب شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۹    
اصلا تازه فهمیدم امان از این زاویه دید من! چه کسی گفته اقتصاد مقاومتی در همایش لحاظ شود بازده دارد؟! بلکه عمو تقی باید در همایش لحاظ شود تا اقتصاد مقاومتی شکوفا گردد ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۴    
به مناسبت هفته مشاغل، نمایشگاه هنرهای دستی در آق قلا با حضور خانم جعفریان، نماینده وزارت آموزش و پرورش افتتاح شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۹    
اردیبهشت سال 86 بود که دستورِ برکناری ناگهانی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه ایران، توسط محمود احمدی نژاد، رییس جمهور وقت ایران، غوغایی به پا کرد ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۹    
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزی کشور فردا (سه شنبه 19 اسفند) به گلستان سفر می کند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۴    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کردکوی از اجرای مرحله دوم طرح قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی شهرستان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۴    
درحالی که بلیت های نوروزی هواپیما توسط مافیای چارتری با قیمت ها سرسام آور فروخته می شود اما بلیت های بازگشت به تهران در روزهای آخر اسفندماه، نرخ 10 هزار تومان هم تعیین شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۴    
در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و به مناسبت هفته منابع طبیعی با حضوررئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان به همراه تنی چند از مسئولین کاشت چند اصله نهال در محوطه دانشگاه صورت گرفت.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۹    
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: آنچه الآن بیشتر بر سر زبان هاست بحث ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی در خبرگان است؛ من فکر می کنم خبرگان به نتیجه خوبی برسد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۹    
بایدها ونبایدهای 24گانه منشور اصولگرایی منتشر شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۹    
بسیجیان حوزه حضرت معصومه (س) به همراه فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران سپاه علی آبادکتول به یاد شهدای زن نهال غرس کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۹    
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری مسابقات کشتی با شال قهرمانی کشور در استان گلستان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۹    
آنچه در همۀ این دل گفته ها خود نمایی می کند اینکه ، گوش هیچ یک از نهادهای نظارتی علی الخصوص حراست استانداری به فریادهای مردم و رسانه ها بدهکار نیست. انگار حراست شده محافظ شخصی استاندار و بس !
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۹    
در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شهرستان گنبد ، دستگاههای مختلف آمادگی خود جهت استقبال از مسافران نوروزی را اعلام کردند و فرماندار گنبد کاووس نیز از تشکیل کمیته های 12 گانه با در ستاد خدمات سفر شهرستان ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۹    
در ادامه واکنش ها به رونمایی از موشک کروز زمینی سومار ، روزنامه صهیونیستی هاآرتص ، این موشک را با کروز مدل خا-55 روسیه مقایسه کرده و نوشته است در صورتی که سومار مانند نمونه روسی عمل کند ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۹    
رئیس کل دادگستری گلستان کارچاق کن ها را پاشنه آشیل دستگاه قضایی خواند و گفت :در دادگستری استان ، اقدامات خوبی در این بخش صورت گرفته است اما همچنان برای ریشه کنی کامل این مشکل که ریشه در ناآگاهی مردم ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان از راه اندازی پورتال اطلاع رسانی و نقشه های مکان یابی GPS برای دسترسی آسان مسافران به نقاط گردشگری استان در آینده نزدیک خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۹    
با حضور حجت الاسلام خطیب رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضاییه مراسم معارفه علی یزدانی رئیس جدید حفاظت اطلاعات دادگستری استان گلستان برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۴    
در آخرین روزهای سال 93 نشست خبری شهردار گالیکش با خبرنگاران این شهرستان برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۹    
شورای پول و اعتبار ظرف چند روز آینده پیشنهاد اصلاح شده افزایش وام خرید مسکن را بررسی می کند که در صورت تصویب نهایی آن ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۹    
کاروان راهیان نور شهرستان بندرگز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۵    
از دیروز سایت های استانداری ، فرمانداری ها و ادارات تابعه استانداری گلستان از دسترس مخاطبین خارج شده اند .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۵    
یک ایرانی به مقام قهرمان قهرمانان فیزیک بدنی دنیا رسید.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۵    
روز گذشته بیش از 140 نفر از بسیجیان شهرستان آزادشهر در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۵    
علی اکبر بسطامی گفت: در بررسی های بعمل آمده از پرونده ارجاعی توسط معاونت محترم عمرانی استانداری گلستان ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برقراری امنیت و آسایش شهروندان و مبارزه با هنجارشکنان در محله های جرم خیز و آسیب پذیر شهرستان اجرا شد که در این راستا 4 هزار انواع ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۵    
اصلاح طلبان و رسانه های وابسته به آنها که در جریان اسیدپاشی در اصفهان علیه نظام و دستگاه های نظارتی صحبت می کردند، در اجرای این حکم سکوت کرده و از نظام و حق قصاص برای آسیب دیدگان دفاعی نمی کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۵    
در ایران باستان یکبار فردوسی طوسی شاعر پر آوازه ایران زمین در همین راستا برای نشان دادن قدرت مردان ایرانی و توانایی های شگفت انگیز سپاه ایران یک چهره اسطوره ای به نام رستم پهلوان را آنگونه ماهرانه به ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۰    
با نزدیک شدن به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی برای حضور کاندیداها بالا گرفته است. به نظر می رسد از حوزه غرب استان، حاج عبدالمجید فیروزی قصد کاندیداتوری را دارد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۰    
در درگیری روز چهارشنبه بین 2 نفر از اهالی روستایی در شهرستان مراوه تپه، یکی از طرفین راهی بیمارستان شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۸:۱۰    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: چند باند داعش که بیرون از مرزها تجهیز شده بودند و می خواستند جهت عملیات ایذایی وارد کشور شوند به محض ورود در نقطه صفر مرزی دستگیر شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۷:۳۰    
فرمانده سپاه گالیکش گفت: 140 نفر از برادران این شهرستان روز گذشته با 3 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۷:۰۶    
عزیز هنرآموز بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که سابقه بازی در سریالهای مختارنامه،امام علی(ع)، سی امین روز، بار دیگر زندگی، بگذار آفتاب برآید، در خانه در کارنامه کاری خود داشت روز شنبه درگذشت.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۶:۳۲    
آنچه مشهود است اغلب افرادی که قرار است به اجلاس نیویورک اعزام شوند دارای افکار فمینیستی و فعال در این وادی واهی هستند سوالی که به اذهان متبادر می شود این است که آیا این مسافران بعنوان نماینده جامعه ...