شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۶:۰۰May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 14 اسفند 1393 - golestanema.com

گلستان ما 30 بهمن 1393 گلستان ما 1 اسفند 1393 گلستان ما 2 اسفند 1393 گلستان ما 3 اسفند 1393 گلستان ما 4 اسفند 1393 گلستان ما 5 اسفند 1393 گلستان ما 6 اسفند 1393 گلستان ما 7 اسفند 1393 گلستان ما 10 اسفند 1393 گلستان ما 11 اسفند 1393 گلستان ما 12 اسفند 1393 گلستان ما 13 اسفند 1393 گلستان ما 14 اسفند 1393 گلستان ما 15 اسفند 1393 گلستان ما 16 اسفند 1393 گلستان ما 17 اسفند 1393 گلستان ما 18 اسفند 1393 گلستان ما 19 اسفند 1393 گلستان ما 20 اسفند 1393 گلستان ما 21 اسفند 1393 گلستان ما 22 اسفند 1393 گلستان ما 23 اسفند 1393 گلستان ما 24 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1393 گلستان ما 26 اسفند 1393 گلستان ما 27 اسفند 1393 گلستان ما 28 اسفند 1393 گلستان ما 29 اسفند 1393 
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۴    
استاد فرق، مذاهب و فضای مجازی گفت: تولیدکنندگان محتواهای اسلامی همانند افسران در گروهانهای کوچک هستند که توسط شورای فضای مجازی ساماندهی نمی شوند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۹    
حجت الاسلام شفیعی: دشمن با وارد کردن هجمه های گوناگون و با استفاده از فضای مجازی عقاید جوانان مارا موردهدف قرار داده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۹    
می گویند اسدالله عسگراولادی هفتمین ثروتمند ایران است، وی چندی پیش اعلام کرده بود از او 5 یا 6 نفر ثروتمندتر نیز هستند. او این روزها درگیر شرکت در انتخابات اتاق است ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۵    
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گالیکش از اجرای طرح جنگل کاری در 340 هکتار از اراضی منابع طبیعی این شهرستان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۰    
پوتین پس از سه دهه زندگی مشترک با لیودمیلا و داشتن دو دختر به ناگهان تصمیم به جدایی گرفت و ممکن است رفتارهای وی در رابطه با بهبود چهره اش به یافتن معشوقه ای با نصف سن خودش مرتبط باشد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۰    
شهردار گمیشان از اهم فعالیت های انجام شده شهرداری در استقبال از نوروز 94 خبرداد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۰    
مرد 36 ساله آمریکایی که به همراه همسر 34 ساله خود، 2 فرزند به سن های 5 و 2 ساله داشتند، همسرش را به وحشیانه ترین حالت ممکن به قتل رساند ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۰    
شهردار کلاله از برخورد قاطع با ساخت بالکن در حریم معابر شهر کلاله خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۰    
رسانه های مجازی عراقی تصویری از سردار سلیمانی در تکریت منتشر کرده اند که در حال نوشیدن چای در کنار نیروهای عراقی است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۵    
روزنامه خراسان در ویژه نامه استان گلستان خود در گزارشی به بحث زمین خواری پرداخت و نوشت: مجازات هایی که برای متخلفان عرصه های ملی در نظر گرفته شده بازدارنده نیست و افراد سودجو ریسک تخلف را می پذیرند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۱    
12 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی متقاضی طرح تحقیق و تفحص از وضعیت افراد دوتابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و مدیران شرکت های دولتی شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۶    
چادرش خاکی ، صورتش نیلی ، پهلویش شکسته بود، نوزادش غرق خون ، تکیه گاهش تنها یک کودک بود، می گویند کوچه های مدینه هم پر از نامرد بود!
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۱    
نایب رئیس نظام پرستاری رشت گفت: نیمه شب گذشته پرستار جوان و خدوم بیمارستان 22 آبان لاهیجان هنگام بازگشت از ماموریت دچار سانحه تصادف و سوختن در آتش شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۱    
مراسم کاشت نهال در آستانه روز درختکاری با حضور بخشدار وشمگیر، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان، شهردار انبار الوم آق قلا ، فرمانده حوزه بدر ناحیه مقاومت بسیج و برخی دیگر از مسئولین برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۱    
مدیر کل بنیاد شهید گلستان گفت :همایش روز شهید در 20 اسفند، کنگره شهدای نوجوان در 19 اسفند، حضور کارکنان و خانواده های آنان در نماز جمعه روز 22 اسفند ماه ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۶    
دکتر اسماعیل کهرم که از فعالان محیط زیست کشور و مشاور رئیس سازمان محیط است، در مراسم افتتاح مرکز منطقه ای کنوانسیون رامسر شرکت کرد. وی اخیرا مصاحبه های جنجالی علیه وزیر بهداشت کرده بود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۶    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: با هدف تنظیم بازار مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 6 هزار تومان برای مصرف کنندگان در بازار توزیع شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۱    
فرماندار شهرستان رامیان گفت: احداث پل "گل رامیان" با اعتبار بیش از 13 میلیارد ریال از محل تخصیص اعتبارات سیل انجام می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۱    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان گفت: 577 واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان گلستان در حال فعالیت هستند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۱    
حسن روحانی رییس جمهوری در پایان جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت از دو دستگاه خودروی برقی بنزینی رونمایی و در اقدامی نمادین در محوطه ساختمان مرکزی با این وسیله نقلیه رانندگی کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۱    
عضو ستاد پاسخگویی به استفتائات دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به فتوای کتاب اجوبه الاستفتائات به نشانی سوال 11ص 46 از در بحث خوانندگی بانوان گفت ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۲    
بازرسان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان شهداء بندرگز و روند اجرای طرح تحول نظام سلامت بازدید کردند. ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۷    
داعش در دو نوبت دو سری عکس از تجهیزات جدید خود در تکریت خبر داد که هم اکنون تعدادی از آن تصاویر را می توانید مشاهده کنید.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۸    
در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آزادشهر، از خیرین مدرسه ساز این شهرستان تجلیل شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۹    
یک زن تنکابنی روز گذشته به دلایل نامعلوم از پل دوم جانبازان این شهر خود کشی کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۹    
ساعاتی پیش نخستین همایش ملی دستاوردهای نوین در کشاورزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان آغاز شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۴    
طی برگزاری مجمع عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان 5 عضو هیئت مدیره و بازرسان آن انتخاب شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۰    
با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی شهرستان کردکوی استان گلستان دو سارق زن هنگام سرقت از مغازه موبایل فروشی دستگیر شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۰    
معاون پرورشی و ورزش اداره آموزش وپرورش گالیکش گفت: آزمون بین المللی "تیمز" در درس های علوم تجربی و ریاضی بین دانش آموزان این شهرستان برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۰    
سفر فائزه هاشمی به کلیه شهرستان های خراسان شمالی لغو شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۱    
عکس زیر نشان می دهد وقتی هاشمی در همایش همایش ملی توسعه پایدار و متوازن منطقه ای در وزارت کشور صحبت می کرده ، هاله ای از نور او را در بر گرفته است .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۱    
گزارش " پتروشیمی گلستان پرفراز و نشیب ولی امیدوار و منتظر تدبیر" از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما در اولین جشنواره رسانه ای تدبیر و امید استانداری گلستان به عنوان گزارش برتر انتخاب شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۱    
از میان 71 مقاله ارائه شده ، مقاله شهرداری سیمین شهر در اولین همایش فرصتهای سرمایه گذاری در صنعت بازیافت استان مقام برتر استانی را از آن خود کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۶    
وقتی به اینگونه اظهارات آقای هاشمی از دریچه جایگاه قبلی ایشان نگاه می شود، تعجب آور به نظر می رسد و حال آن که اظهارات مورد اشاره از جایگاه بلند قبلی نیست بلکه - با عرض پوزش- اکنون دیگر اظهارات ایشان ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۱    
مدیر تأسیس انجمن بین المللی نخبگان مسلمان گفت: ادامه پرداخت یارانه به پردرآمدها یک فساد بزرگ است چرا که تنها حاصل آن افزایش بدهی های کشور است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۱    
جشن نیکوکاری در مدارس گمیشان و به صورت متمرکز دردبستان ایران این شهرستان برگزارشد. منبع: ساحل گمیشان انتهای پیام/
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۶    
بر اساس این کاریکاتور، اسرائیل هیوم معتقد است ایران کلاه بزرگی بر سر آمریکا گذاشته است!.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۱    
یک عضو شورای 15 نفره کلان شهر کرمانشاه بازداشت شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۱    
اگر این تفاهم درمورد "زمان گریز" ایران به عنوان بخشی از بسته گسترده تر شکل بگیرد، می تواند راه را برای رسیدن به توافق هسته ای نهایی طی هفته های آینده هموار سازد ... .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۱    
عکس زیر نشان می دهد وقتی هاشمی در همایش همایش ملی توسعه پایدار و متوازن منطقه ای در وزارت کشور صحبت می کرده ، هاله ای از نور او را در بر گرفته است .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۲    
دیپلمات ایرانی که سال 2013 در یمن ربوده شده بود، آزاد شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۷    
شورا فقط از نشریات مکتوب در ازای چاپ نطق پیش از دستور اعضا در هفته نامه حمایت مالی می کند و به خبرنگاران زحمتکش خبرگزاری ها و سایتها که با سرعت و دقت تعداد اخبار بیشتری را ارسال می کنند مبلغی تعلق ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۷    
رئیس مجمع بسیج استان گلستان گفت: مجمع عالی بسیج در جهت بررسی مصوبات و ایجاد ارتباط بیشتر مابین این شبکه بزرگ نخبگان مردمی که به عنوان یک ذخیره پایان ناپذیر است به صورت فصلی برگزار می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۱:۵۲    
بعد از چند ماه حاشیه پیرامون مدیریت شهری گرگان ، بنظر می رسد 4 عضو منتقد شهردار آرام آرام از فراکسیون 9 نفره جدا شده و نظرات خود را به حامیان شهردار نزدیک می کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۰:۵۷    
دومین اجلاس مجمع عالی بسیج استان گلستان چهارشنبه 13 اسفند در اردوگاه شیرآباد برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۰:۱۷    
مراسم تشییع خاکسپاری دو شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت ام ابیها فاطمه زهرا(س) در دانشگاه دولتی گنبد کاووس برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۷    
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: کارگروه های مجمع بسیج معضلات ، آسیب ها و فرصت های استان را از زوایای مختلف بررسی می کنند و برای حل این معضلات راهکارهای عملیاتی ارائه می دهند تا در اختیار مسئولین ...