دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۹May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 2 اسفند 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 1 اسفند 1395 روزنامه همشهری 2 اسفند 1395 روزنامه همشهری 3 اسفند 1395 روزنامه همشهری 4 اسفند 1395 روزنامه همشهری 5 اسفند 1395 روزنامه همشهری 6 اسفند 1395 روزنامه همشهری 7 اسفند 1395 روزنامه همشهری 8 اسفند 1395 روزنامه همشهری 9 اسفند 1395 روزنامه همشهری 10 اسفند 1395 روزنامه همشهری 11 اسفند 1395 روزنامه همشهری 12 اسفند 1395 روزنامه همشهری 13 اسفند 1395 روزنامه همشهری 14 اسفند 1395 روزنامه همشهری 15 اسفند 1395 روزنامه همشهری 16 اسفند 1395 روزنامه همشهری 17 اسفند 1395 روزنامه همشهری 18 اسفند 1395 روزنامه همشهری 19 اسفند 1395 روزنامه همشهری 20 اسفند 1395 روزنامه همشهری 21 اسفند 1395 روزنامه همشهری 22 اسفند 1395 روزنامه همشهری 23 اسفند 1395 روزنامه همشهری 24 اسفند 1395 روزنامه همشهری 25 اسفند 1395 روزنامه همشهری 26 اسفند 1395 روزنامه همشهری 27 اسفند 1395 روزنامه همشهری 28 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۰    
- همشهری آنلاین: من رییس جمهور ایرانم عنوان کتاب عکسی است با موضوع ثبت نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران که توسط امیر نریمانی عکاس خبری و مطبوعاتی بزودی روانه بازار کتاب می ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: جریان ضعیف خون می تواند علل پزشکی جدی داشته باشد، در این صورت، باید به پزشک مراجعه شود اما برخی راهکارهای طبیعی هم می توانند به بهبود جریان خون در بدن کمک کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۷    
- همشهری آنلاین: دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی،مردادماه 1396 توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۸    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت کشور از تردد بیش از یک میلیون و 200 هزار خودروی فرسوده در کشور خبرداد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۱    
- همشهری آنلاین: تیم ملی مردان ایران با غلبه بر آرژانتین و دانمارک به یک چهارم نهایی راه یافت و تیم ملی زنان ایران با برتری برابر اوروگوئه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۲    
- سازمان بهزیستی اعلام کرد امسال عیدی مددجویان مانند سال های گذشته معادل یک ماه مستمری به خانواده های تحت پوشش ارائه می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۲    
- همه ساله تعداد زیادی از مردم بر اثر سوختگی فوت یا معلول می شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۲    
- سازمان غذا و دارو اعلام کرد هیچ محصول تراریخته ای در کشور تولید نمی شود و محصولی که تاکنون مجوز واردات تراریخته (دستکاری شده ژنتیک) دارد، شامل سویا (روغن سویا و کنجاله سویا) و روغن ذرت است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۳    
- همشهری آنلاین: طبق یافته های تحقیقاتی، مصرف کره موجب افزایش ریسک ابتلا به دیابت می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۷    
- همشهری آنلاین: تیمی از محققان کانادایی دریافته اند تلفیق چندین دارو ممکن است به نابودی سلول های تومور سرطان مغز کمک کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۱۷    
- همشهری آنلاین: وزن اضافی در دهه 20 زندگی ریسک ابتلا به سرطان مری و معده را در بزرگسالی تا سه برابر افزایش می دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۲    
- همشهری آنلاین: انجمن قلب امریکا توصیه می کند که باید هفته ای دو بار ماهی مصرف شود چراکه مملو از پروتئین، اسیدهای چرب اُمگا3 و ویتامین هاست.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۷:۳۱    
- همشهری آنلاین: وال استریت ژورنال اعلام کرد پیش نویس نسخه جدید فرمان رئیس جمهورآمریکا بر همان هفت کشور مسلمان متمرکز است اما در آن افراد دارای گرین کارت مستثنی شده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۶:۳۱    
- همشهری آنلاین: منابع خبری افغانستان اعلام کردند: سفر جیمزمتیس وزیر دفاع آمریکا به این کشور که قرار بود روز دوشنبه انجام شود، به دلیل وضعیت بد آب و هوایی لغو شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۴:۳۰    
- همشهری آنلاین: دولت ترکیه اعلام کرده است که در اجرای محدودیت جدید برای پخش اذان از مساجد این کشور، محدودیت سقف 80 دسیبل برای صدای اذان های پخش شده تعیین شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۱:۳۱    
- همشهری آنلاین: وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه ای از کشته شدن چهار نظامی این کشور و زخمی شدن دو نظامی دیگر در انفجاری در سوریه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۲    
- دختر سیزده ساله وقتی در اینستاگرام با پسری آشنا شد، تصورش را هم نمی کرد که او سارق است و نیتی شوم در سر دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۲    
- فوتسالیست معروفی که متهم است با فریب دختری جوان وی را در خانه اش مورد آزار و اذیت قرار داده، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۲    
- زن 45 ساله در درگیری با پدرش او را با ضربات چاقو به قتل رساند و از خانه فرارکرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۲    
- براتیسلاو مردی در اسلواکی چنانچه شب بخوابد خواهد مرد؛ بنابراین در 5 سال اخیر فقط روزها چند ساعت خوابیده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۲    
- 2 دختر جوان که پدرشان زندانی شده بود توسط چند جوان ربوده شده و 3 ماه در خانه ای متروکه مورد آزار و اذیت قرار گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۲    
- کارگر رستورانی در فشم که در جریان درگیری با یکی دیگر از کارگران وی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود دیروز پای میز محاکمه ایستاد و ادعا کرد به دلیل بیماری اعصاب و روان دست به این جنایت زده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۶    
- انسیه شاه حسینی: اتفاق های تلخی که این روزها در برخی استان های کشور رخ داده تأثر و تأسف هر ایرانی را برمی انگیزاند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۲    
- نتایج 2 نظرسنجی جدید نشان می دهد، اقبال مردم به شبکه های اجتماعی برای دریافت خبر رو به افزایش است و در این زمینه شبکه های اجتماعی توانسته اند در ایران از ماهواره ها پیشی بگیرند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۲    
- در پی افزایش نسبی غلظت آلاینده ها 3 اسفند سه شنبه هوای تهران به شرایط ناسالم برای همه و اضطرار می رسد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۲    
- بعد از انتشار گزارشی با عنوان صف دریافت مجوز نشریات هرروز طولانی تر معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد با ارسال جوابیه ای به این گزارش واکنش نشان داد. متن این جوابیه و توضیحات همشهری را بخوانید.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۹    
- سید محمد فخار : تعدادی از هنرمندان خانه سینما از مراحل آماده سازی پلازای ولیعصر بازدید کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۹    
- همشهری آنلاین: سی و دومین شماره ماهنامه قلک (ویژه گروه سنی 3 تا 7 سال) با طرح جلدی با موضوع خانه تکانی منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۱    
- همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس آمار اولیه، تعداد 888 هزار و 644 نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۸    
- همشهری آنلاین: یک مطالعه جدید نشان می دهد، فعالیت نامتقارن ژن در نخاع که از دوره جنینی آغاز می شود تعیین می کند که یک فرد راست دست یا چپ دست است و مغز مسئول تعیین این موضوع نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۵    
- همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در علوم فنی و تجربی خیلی از رشته ها باید کنار گذاشته شوند و در این راستا اکنون رشته های بین رشته ای مطرح هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۵    
- همشهری آنلاین: کارت شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 96 از سه شنبه 3 اسفند ماه منتشر می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به دریافت کارت اقدام کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۲    
- یاسمن رضائیان: پایان داستان های شیرین همیشه هم غمگین نیست. اصلاً داستانی که با شیرینی شروع شده باشد پایانی شیرین هم دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۷    
- همشهری آنلاین: تیم فوتبال استقلال با حساب 2 بر یک برابر الاهلی تن به شکست داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۴    
- احتیاط و وسواس شرکت ها و بانک های اروپایی در ایجاد روابط با ایران، اخیرا با بهانه تهدیدهای رئیس جمهور جدید آمریکا افزایش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۴    
- همشهری آنلاین: بورس تحصیلی کشور مجارستان به دانشجویان ایرانی برای تحصیل در مقطع دکتری اعطا می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۱    
- آناهید خزیر: هشتمین نشست از مجموعه درس گفتارهایی درباره ی خواجوی کرمانی به مقایسه ی سام نامه با شاهنامه اختصاص داشت که چهارشنبه 27 بهمن با سخنرانی علی اصغر ارجی در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۸    
- سازمان ملل متحد اعلام کرد دست کم 100 هزار نفر از مردم در 2استان در سودان جنوبی بر اثر قحطی مفرط با خطر مرگ روبه رو هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۹    
- یک روز پس از پایان نهمین جشنواره تجسمی فجر، گمانه زنی ها به واقعیت پیوست و مدیرکل هنرهای تجسمی معاونت هنری وزارت ارشاد یکی از پست های حساس خود را از دست داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۹    
- این روزها بر حجم اعتراض سهامداران شرکت های فعال در صنعت سنگ آهن به دلیل زیان سنگین در بورس افزوده شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۹    
- پدیده جدیدی در اقتصاد ایران اتفاق افتاده است. با بروز یک شکاف معنادار میان نرخ بازده اوراق بدهی دولت، نرخ تورم و نرخ بهره بانکی، بازارسرمایه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۴    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت خارجه با نابجا و بی ربط خواندن سخنان اردوغان درباره ایران گفت: صبرمان در برابر ترکیه حدی دارد
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۸    
- ابوالفضل روغنی: آخرین گزارش های بانک مرکزی و مرکز آمار ایران از رشد اقتصادی 6 تا 4.7 درصدی کشور حکایت دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۸    
- کاهش قیمت سهام بانک ها در 9 ماه گذشته ارزش سبد سهام عدالت را به شدت کاهش داده به طوری که برآوردهای اولیه حاکی است در پایان زلزله سهام بانک ها دست کم 500 میلیون دلار از ارزش سبد سهام عدالت از دست ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۸    
- همشهری آنلاین: نایجل راجرز یکی از دو نویسنده کتاب فیلسوفان بدکردار است که با ترجمه احسان شاه قاسمی از سوی انتشارات امیر کبیر منتشر شده است. یک گفتگوی کوتاه با با راجرز:
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۴    
- همشهری آنلاین: هوای تهران ناسالم است و با توجه به افزایش نسبی آلاینده ها تا فردا (3 اسفند) این وضعیت در اکثر مناطق پایتخت ادامه خواهد داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: معاون رئیس جمهور آمریکا در دیدار با رئیس شورای اروپا بر حمایت های واشنگتن از ناتو و اتحادیه اروپا تأکید کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۰    
- جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا در رسانه های این کشور به سگ دیوانه مشهور است اما حتی او هم طی روزهای گذشته و ازجمله سفر دیروزش به بغداد نتوانسته مخالفت هایش با مواضع تند و افراطی دونالد ترامپ را مخفی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۲    
- همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام وضعیت جوی و ترافیکی عادی در جاده های کشور از مسدود بودن تعدادی از محورهای اصلی و فرعی به دلیل بارش برف و آب گرفتگی خبر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۵۶    
- ریچارد شیکل، سینمایی نویس نامدار آمریکا و از قدیمی ترین منتقدان هفته نام تایم روز شنبه بر اثر پیامدهای ناشی از سکته مغزی در لس آنجلس از دنیا رفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۵۶    
- در شصت ونهمین دوره مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان انجمن نویسندگان آمریکا، یاد و نام عباس کیارستمی گرامی داشته و جایزه ژان رنوار به فرزند سینماگر فقید ایرانی اهدا شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۵۶    
- همزمان با قطعی شدن نمایش 4 فیلم در اکران نوروز، رئیس شورای صنفی نمایش از تعیین قیمت بلیت سینماهای ممتاز با توافق سینمادار و پخش کننده به شکل هفتگی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۸    
- همشهری آنلاین: کارگردانان چهار فیلم رقیب فروشنده در جوایز اسکار خارجی به قانون مهاجرتی ترامپ و تحریم مراسم اسکار واکنش نشان دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۸    
- همشهری آنلاین: کودکان بیماری که تا دیروز به علت حضور در بیمارستان برای درمان فرصت تحصیل را از دست می دادند امروز با همت خیرین می توانند به درس ومشق خود برسند
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۱    
- همشهری آنلاین: استقلال خوزستان با پیروزی مقابل الفتح عربستان آغازی امید وار کننده برای تیم های ایرانی این دوره از مسابقات را رقم زد
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۲    
- همشهری آنلاین: مشخص شدن سه فیلم اکران نوروزی، جایگزینی سینما قدس به عنوان سرگروه و شروع اکرام فیلم هلن مصوبات جدید شورای صنفی نمایش هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۱    
- همشهری آنلاین - مهدی تهرانی: اگر سنگ از آسمان ببارد Hell or High Water ( ترجمه اصلی عنوان فیلم همین عبارت است) یک فیلم وسترن با زیر ژانرجنایی - پلیسی به کارگردانی دیوید مکنزی و نویسندگی تیلور ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۳    
- همشهری آنلاین: شبکه چهار سیما برای نوروز 96، 14 فیلم از آثار سینمای جهان را در قالب برنامه گیشه پخش می کند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۷    
- همشهری آنلاین: مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری پسری که با ایجاد رابطه دوستی از طریق اینستاگرام با دختری 13 ساله قرار ملاقات گذاشته و با تهدید اقدام به اذیت و آزار وی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۷    
- همشهری آنلاین: خاطراتش را با دوتارش مرور می کند و همان طور که صحبت می کند، گاهی هم دستش روی سیم های سازش می رود و می نوازد. گاهی گله می کند و گاهی هم از خاطرات خوبش می گوید.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۸    
- همشهری آنلاین: هواپیماهای جنگی یکشنبه 19 فوریه (اول اسفند) 2017 در کنفرانس و نمایشگاه بین المللی دفاعی (IDEX) در ابوظبی در امارات متحده عربی در میان آتش بازی به طور گروهی پرواز می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۲    
- همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خودکفایی، نگاه به داخل و اقتصاد مقاومتی از عوامل اصلی موفقیت در توسعه کشور است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۶    
- همشهری آنلاین: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به مناسبت عملیات خیبر باصدور بیانیه ای اعلام کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۱    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انجام رزمایش پیامبر اعظم (ص)11 این پیام را دارد که ما در برابر هر تهدیدی ایستادگی می کنیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۶    
- همشهری دو - مریم ساحلی: اسفند که می رسد وسوسه خانه تکانی دل و فکر خانم ها را رها نمی کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۰    
- همشهری دو - مهدی واعظی: خیلی وقت ها وقتی دچار دردسر می شویم یا از دست کسی شکایت داریم سراغ پلیس می رویم و از این سبزپوشان نیروی انتظامی تقاضای کمک می کنیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۷    
- همشهری آنلاین: اگر سنگ از آسمان ببارد ساخته دیوید مکنزی در اسکار 2017 در 4 بخش مهم از جمله بهترین فیلم سال نامزد دریافت جایزه شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۷    
- همشهری آنلاین: مدیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر اینکه جامعه نیاز به نشاط دارد، گفت؛ سن 58 درصد معتادان در کشور زیر 34 سال است و 37 درصد معتادان تحصیلات بالای دیپلیم دارند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۱    
- همشهری آنلاین: یک منبع وزارت خارجه یمن در پاسخ به ادعاهای بی اساس عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان در نشست مونیخ گفت: این گونه ادعاها، ذره ای از حقیقت آشکار برای همگان را تغییر نخواهد داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۱    
- همشهری آنلاین: شهر کی یف پایتخت اوکراین در آستانه سومین سالروز تغییر حکومت این کشور بر اثر وقوع انقلاب رنگی دستخوش ناآرامی شده و هزاران نفر در این شهر تظاهرات کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۸    
- همشهری آنلاین: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: طبق ارزیابی های جهانی، ایران بهترین کشور برای تولید انرژی خورشیدی است و چند کشور اروپایی این موضوع را مطالعه و تایید کرده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۸    
- همشهری آنلاین: لیدرهای باشگاه پرسپولیس در مسقط به همراهی لیدرهای استقلال خوزستان آمدند تا با هم تیم ایرانی را تشویق کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۶    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در سخت ترین گروه قرار گرفته است گفت: اولین بازی مسیر تیم ها را در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مشخص می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۶    
- همشهری آنلاین: احمدی با اشاره به نام نویسی کاندیدا در انتخابات گفت: در نام نویسی کاندیدا محدودیتی وجود ندارد و طبق قانون در صورتی که فردی از شرایط لازم برخوردار باشد، می تواند کاندیدا شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۶    
- همشهری آنلاین: صرافان ارز و سکه دوشنبه دوم اسفندماه هر دلار آمریکا را با افزایش 6 ریالی در مقایسه با دیروز، 37 هزار و 921 ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با 26 هزار ریال افزایش قیمت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۶    
- همشهری آنلاین: رئیس کل بیمه مرکزی گفت: قانون جدید بیمه شخص ثالث، مانع از زندانی شدن مقصران حوادث رانندگی می شود و از این پس، نرخ بیمه شخص ثالث عادلانه تر خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۶    
- همشهری آنلاین: بازارهای سهام آسیایی با انتظار سرمایه گذاران برای اعلام جزئیات بیشتر سیاست های اقتصادی دولت دونالد ترامپ از جمله اصلاحات مالیاتی، دوشنبه دوم اسفند ماه در سطح بالاتری بسته شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۶    
- همشهری آنلاین: رئیس قوه قضاییه با ابراز تاسف از مشکلات پدید آمده برای برخی از هموطنان در جریان بارندگی ها و سیلاب های اخیر بویژه در استان های جنوبی کشور ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۶    
- همشهری آنلاین: نماینده ی مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)3212 میلیارد ریال در راستای طرح توانمندسازی روستاهای استان گیلان سرمایه گذاری کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۶    
- همشهری آنلاین: بهمنی، ابریفام، احتشام زاده، غاضی آذری و طاهریان قهرمان پنج رده سنی پیشکسوتان کشور شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۳    
- همشهری آنلاین: وزیر خارجه با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل باید سنجیده و معقول رفتار کنند گفت، واکنش ایران به خشونت، مثبت نخواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۳    
- همشهری آنلاین: رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 نیروی زمینی سپاه با پرتاب راکت های پیشرفته و هوشمند و نقطه زن، صبح امروز ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۳    
- همشهری آنلاین: جمعی از رانندگان عضو موسسات اتومبیل کرایه، در اعتراض به فعالیت بی رویه تاکسی های آنلاین مقابل مجلس تجمع کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۷    
- همشهری آنلاین: لایپزیگ، تعقیب کننده شماره 1 بایرن مونیخ، در پایان هفته 21 بوندس لیگا به پیروزی رسید. در این هفته 50 هزارمین گل تاریخ بوندس لیگا نیز به ثمر رسید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۷    
- همشهری آنلاین: تیم های ملی آقایان و بانوان ایران بعد از کسب دو پیروزی در روز اول، در ادامه نیز به سه پیروزی دیگر و یک تساوی دست یافتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۷    
- همشهری آنلاین: اسامی برندگان برترین عکاسان زیردریایی اعلام شد، رقابتی که 4500 عکس از 67 کشور مختلف جهان در آن شرکت کرده بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۷    
- همشهری آنلاین: دبیر شورای عالی امنیت مالی با اشاره اعتراف های رئیس جمهوری آمریکا گفت : این سخنان نشان می دهد که آمریکا به پایان راه رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۷    
- همشهری دو - علی سیف اللهی: همسرم عاشق ادبیات خبرهای حوادث روزنامه هاست. کلمه ها و جمله های کلیشه ای و عجیبش را رنگی می کند و می فرستد برای من.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۷    
- همشهری دو - شیدا اعتماد: اگر این لکه زشت سیمانی که به خیابان پشت کرده، نبود، کوه از اینجا دیده می شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۷    
- همشهری دو - مریم کریمی: خبر سرطان دوستم چند روزی مرا تعقیب می کرد، مثل یک سایه سیاه و بلند، با مرزهایی که خط های تیز می ساختند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۷    
- همشهری آنلاین: خزانه داری کل کشور اعلام کرد که عیدی و حقوق بهمن ماه کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری پرداخت شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۴    
- همشهری آنلاین: جانشین عملیات قرارگاه ثارالله گفت: پرواز کوادکوپترها و هلی شات های شخصی و خصوصی در تهران ممنوع شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۴    
- همشهری آنلاین: رم پس از درخشش در لیگ اروپا، در سری آ نیز این هفته خوش درخشید و با 4 گل تورینو را از پیش رو برداشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۴    
- همشهری آنلاین: بارسلونا این هفته هم با دو گل مسی و درخشش دروازه بان خود سه امتیاز گرفت تا کماکان سایه به سایه رقیب حرکت کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۹    
- همشهری آنلاین: نیکی شمیرانی در مسابقات اسکواش فرانس جونیور، توانست با قبول تنها یک شکست به مقام سوم این دوره از رقابت ها دست یابد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۹    
- همشهری آنلاین: مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام اسامی پذیرفته شگان نهایی آزمون استخدامی گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۹    
- همشهری دو - مریم کمالی نژاد: نه اینکه دلمان بخواهد دور بیفتیم از همه حال و هواهای خوب و نشاط بخش معنوی، نه!
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۹    
- همشهری آنلاین: محققان دانشگاه ادینبرگ در طولانی ترین مطالعه شخصیت شناسی جهان دریافتند انسان در دهه اول و دهه هفتم زندگی اش دو شخصیت کاملا متفاوت دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۳    
- همشهری آنلاین: سابربست های جوان تیم ملی بانوان ایران با کسب عنوان شانزدهم جام جهانی آتن یونان و نخستین حضور تاریخی در جمع 16 تیم برتر جهان، به کار خود در این مسابقات پایان دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۳    
- همشهری آنلاین: رییس سازمان امداد و نجات کشور جزییات عملیات امدادرسانی به سیل و همچنین برف و کولاک در استان های متاثر را تشریح کرد.
  • ۱