جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1399 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1399 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1399 
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۴    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به 91 آسیب دیده ناشی از 53 حادثه به وسیله 59 تیم عملیاتی این جمعیت در هفته دوم تیرماه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۴    
مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: در حوزه ساماندهی فعالیت مشاغل سازگار با محیط مسکونی به همت شهرداری مشهد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۴:۱۴    
معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: شهرداری همدان موفق به کسب رتبه سوم مشارکت در بخش ورزش شهروندی در نخستین دوره مسابقات مجازی کلانشهرهای کشور شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۵۹    
محمد حسین مهدویان، کارگردان سینما، در صفحه شخصی خود، از بمباران شیمیایی عراق در سال 66 گفته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۱۴    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل از رئیس اتاق اصناف تهران اعلام کرد: وزارت بهداشت سرو قلیان را در تمام مراکز و واحدها غیرقانونی کرده است یعنی اگر سفره خانه ها مجوز بازگشایی کامل بگیرند ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۴۹    
بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه نفتای سنگین پالایش نفت تهران است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۰۱    
موزه عکس سد زاینده رود به مناسبت پنجاه سالگی بهره برداری از این سد همزمان با هفته صرفه جویی افتتاح می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۴۷    
شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر با سه فیلمنامه موافقت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۴۱    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه اختصاص اعتبار برای تأمین مواد مصرفی آزمایشگاهی جهت خرید تجهیزات برای تشخیص هویت متوفیان ناشی از وقوع حودث غیرمترقبه را ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۵۹    
شهردار بندرعباس گفت: به طور حتم کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۷:۲۹    
بحران شیوع ویروس کرونا و جان سپردن انسان های پُر شمار در ایالات متحده آمریکا نیز سبب نشد تا تمام توان کاخ سفید و رئیس دولت، صرف جلوگیری از انتشار کتاب جان بولتون نشود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۷:۵۶    
شکاف وحشتناک ریل آهن در نیشابور، ذوب شدن طلاهای جواهر فروش اصفهانی در آتش سوزی هولناک، نجات مرد فردیسی از مرگ، سلاخی شدن پدر به دست پسر مرموز ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۴    
نماینده وزارت ورزش و جوانان در ستاد مبارزه مواد مخدر گفت: اگر تحرک و ورزش همگانی را گسترش دهیم و مردم به مقوله ورزش احساس نیاز کنند آمار اعتیاد به نحو مطلوبی از جامعه دور می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۵۶    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: شرایط صادرکنندگان را درک می کنیم و همکاری لازم را در این زمینه خواهیم داشت اگر هم صادرکنندگان اعتراضی به نرخ پایه صادراتی محاسباتی در گمرک دارند حداقل 70 درصد ارز حاصل از ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۹    
با اصلاحات ساختاری در بودجه و توسعه ظرفیت دیپلماتیک، کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی که در نیم قرن گذشته همواره مورد تاکید کارشناسان قرار داشته محقق شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۴    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی از بیانات حکیمانه و الطاف کریمانه رهبر معظم انقلاب، قدردانی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۳۸    
تحولات امروز، فعالیت و اظهار نظر چهره های سیاسی در خصوص اتفاقات جاری کشور را در بسته خبری سیاسی امروز ایمنا دنبال کنید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۳۲    
بررسی "لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت" در کمیسیون اصلی لوایح دولت آغاز شد .
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۹    
سه راهکار طلایی برای مبارزه با پرخوری عصبی، خاصیت آنتی اکسیدانی و آنتی باکتریال گردو، شیوع کمبود کلسیم در بانوان ایرانی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۲۹    
شهردار شیراز از افتتاح سه پروژه عظیم شهری در این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۲۳    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در پیام توییتری نوشت: در چهار ماه گذشته کاغذ دولتی و یارانه را با همه محدودیت ها به رسانه ها پرداخت کردیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۲۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با معاون اول رئیس جمهور به ارائه گزارش عملکرد این وزارتخانه پرداخت و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۹    
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از ابلاغ بسته حمایت از صادرات غیر نفتی سال 1399 توسط معاون اول رییس جمهوری و رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۴    
معاون اول رئیس جمهور مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را سیاستگذاری و برنامه ریزی در حوزه فرهنگ، هنر، رسانه و اندیشه دانست و گفت: اصحاب فرهنگ و هنر باید این وزارتخانه را پناهگاه و مامن خود بدانند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۹    
در این بسته خبری از آبیاری کمربند سبز کاشان با پساب شهری تا نصب مجدد تابلوهای ترافیکی بندرعباس و برگزاری نخستین مجمع عالی ورزش بسیج کلانشهر تبریز را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۵۶    
معاونت امور برق و انرژی وزارت نیرو اعلام کرد: اوج توان مصرفی برق که دارای رشد میانگین 10 ساله بالای 5 درصد بود در سال 97 نسبت به سال قبل آن به 2 ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۴۷    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آمریکایی ها با از دست دادن منافع خود پس از پیروزی انقلاب توطئه ها و جنایاتی از جمله ترور و انفجارهای و جنگ و حملات شیمیایی را علیه مردم ایران صورت دادند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۴۱    
رییس مجلس شورای اسلامی چرخش و تغییر را اصلی انکارناپذیر توصیف کرد و گفت: باید با شایسته گزینی و اجرای قانون به سمت عادلانه بودن حرکت کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۶    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه در فاجعه سردشت همزمان دو جلوه از انسانیت و وحشی گری را می بینیم، گفت: برای جمهوری اسلامی این افتخار در تاریخ ثبت شده که ما در مقابله با وحشی گری از اصول انسانی خود تخطی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۱۱    
اولین نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب را در تیر ماه برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۰۴    
شهردار کرمانشاه در بازدید از سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: باید با همه امکانات به دنبال حل مشکلات اتوبوس رانان و تاکسی رانان باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۶    
رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: لازم است از ورود مسافران شهرهای قرمز کرونایی به شهر یزد جلوگیری شده و اقدامات پیشگیرانه مجدداً افزایش یابد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۶    
تردد خودروها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید اقارب پرست و مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام خمینی (ره) به علت وجود ترافیک به کندی صورت می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۷    
پس از انتقال نماد شرکت بورس انرژی به بورس اوراق بهادار تهران، معاملات این شرکت از روز جاری در تالار شیشه ای در بازار دوم بورس آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۱    
مدیر اموراستان های جشنواره بین المللی فیلم مقاومت معتقد است که توجه ویژه به سینماگران استانی، امتیاز این دوره جشنواره است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۰۴    
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از الکترونیکی شدن استعلام ها بین این سازمان و سازمان بورس بر اساس تفاهم نامه امضا شده خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۱    
در جلسه ای با حضور شهردار، رییس شورای اسلامی شهر و مدیران شهری اصفهان با فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان، تفاهم نامه همکاری بین دو نهاد به امضا رسید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۲۶    
رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور با تشریح جزئیات آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه در ایام کرونا از ساخت 14 مدرسه اوتیسم در مدارس مختلف، سنجش سلامت بیش از یک میلیون و 50 هزار کودک در سال قبل ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۱۴    
بر اساس مقایسه نتایج دو نظرسنجی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فروردین و خرداد 1399، میزان موافقت مردم با خانه نشینی نسبت به دو ماه گذشته (فروردین و اردیبهشت) حدود 30 ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۱۰    
شهردار و رییس شورای اسلامی شهر ساری در صفحه اینستاگرام شهرداری این شهر، نوشتند: قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بی بدیلی در حراست و پاسداری از آرمان ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۲    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد که بیماری کووید -19 ممکن است با خطر سکته مغزی، احساس گیجی و دیگر پیامدهای مغزی همراه باشد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۰    
مدیرکل نظارت بر ساخت و سازها و کمیسیون های ماده صد شهرداری مشهد از برگزاری جلسه آموزشی کارشناسان پیگیری اجرای احکام مناطق و همکاران اداره کل نظارت بر ساخت و سازها با هدف آموزش سامانه پیگیری اجرای ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۰    
چهارصد و نودمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۹    
طرح فاز یک پروژه تماشاخانه اصفهان در چهارباغ عباسی با یک سالن آمفی تئاتر تخصصی با ظرفیت حدود 400 نفر و یک سالن آمفی تئاتر کوچک با ظرفیت حدود 100 نفر آماده شد تا پس از تایید اقدامات لازم جهت احداث و ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۹    
شورای مرکزی کانون فیلم نامه نویسان سینمای ایران در بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی درباره ی اخبار مرتبط با انحصارگرایی در عرصه تولید سریال در شبکه نمایش خانگی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۵۹    
معاون فنی و عمرانی شهردار قزوین گفت: اخبار منتشر شده در رابطه با توقف پروژه نسیم شمال به هیچ عنوان صحت ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۵۹    
دروازبان لبنانی تیم فوتبال ذوب آهن قرار داد یکساله خود را با این باشگاه تمدید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۷    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری از آغاز فاز اجرایی حساب اقماری گردشگری (TSA) به منظور سنجش اثرات اقتصادی صنعت گردشگری در کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۵    
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: تعداد پروانه های صادر شده برای احداث ساختمان در سه ماهه نخست سال جاری و در مناطق سه گانه شهرداری قزوین، رشد 18 درصدی را نشان می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۹    
نمایشگاه عکس و نقاشی سرچشمه سرخ به یاد شهدای هفتم تیرماه، در موزه فلسطین برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۱۴    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز خود موفق به ثبت رکورد تاریخی جدیدی شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۱    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران از افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری سازمان آتش نشانی با همکاری کمیته امداد خبر داد و گفت: 5000 آتش نشان روزانه بین 250تا 300 ماموریت انجام می دهند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۵    
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از انجام برنامه ریزی عملیاتی این جمعیت برای خدمات رسانی به مصدومان حوادث احتمالی فصل تابستان در سراسر کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۵    
کارگردانان سینمای ایران در متن بیانیه ای که اخیراً تنظیم کرده است به انتقاد از توقف صدور پروانه ساخت سریال ها در شبکه نمایش خانگی پرداخته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۱    
رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: قصد داریم الزامی شدن استفاده از ماسک در هنگام تردد با ناوگان حمل و نقل عمومی را در ستاد استانی مقابله با کرونا مصوب کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شروع مجدد مسابقات فوتبال خوشحال است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۸    
عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن نسبت به قرار دادهایی که در فوتبال بسته می شود واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۸    
شهردار دامغان با بیان اینکه سال گذشته 332 فقره پرونده تخلف ساختمانی در ماده 100 این شهرداری تشکیل شده است، گفت: از این تعداد پرونده 235 مورد به صدور رای منجر شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۸    
پس از آنکه به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات ورزشی لغو شد، هم اکنون و پس از گذشت حدود چهار ماه فدراسیون ورزش های سه گانه با لغو ادامه مسابقات رای به قهرمانی بانوان سپاهان در رشته دوگانه داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۹    
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: در راستای تحقق شهر هوشمند، تردد خودرویی و فعالیت بارفروشان در میدان بزرگ میوه و تره بار تبریز به صورت مکانیزه مدیریت می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۳    
نایب رئیس شورای استان آذربایجان غربی گفت: در این روزها به واسطه شیوع کرونا جان پنج هزار جانباز شیمیایی در خطر بوده و ممکن است به علت مشکلات ریوی با ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دهند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۰    
پژوهشگران روس در بررسی جدید خود دریافتند که بعضی از ترکیبات موجود در بدن ستاره دریایی می تواند به مقابله با سرطان کمک کنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۰    
قدرت الله نوروزی در برنامه رادیویی سلام اصفهان گفت: اگر چه شرایط تامین مالی و پرداخت هزینه ها برای ساخت مترو دشوار است، اما شهرداری توسعه شهر و انقلاب عمرانی را با قدرت و با سرعت به پیش می برد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۷    
کارشناس مسئول برنامه ایدز دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بین بیماری ایدز و HIV تفاوت وجود دارد و در برابر هر بیماری باید رفتار متفاوتی را داشت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۴    
شهردار منطقه 10 شیراز گفت: 75درصد از بودجه حدود 660 میلیارد ریالی سال 98 این منطقه جذب شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۴    
صنعت گردشگری هر کشور بخش اعظمی از رونق خود را مدیون موزه هاست که در این بین، در چند سال اخیر موزه های تاریخ طبیعی از استقبال شگفت انگیزی در بین گردشگران سراسر دنیا برخوردار شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۸    
گوهر خیراندیش، در صفحه شخصی خود، از مخاطبانش خواست تا به تماشای آنلاین آخرین ساخته سینمایی بهمن فرمان آرا بنشینند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۵    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: باید در تهران تا 11 سال دیگر استفاده از پساب از هفت میلیون متر مکعب فعلی در سال به حدود 115 میلیون متر مکعب برسد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۵    
کتاب پژوهش سینمایی تألیف استاد محمد تهامی نژاد که آذرماه 98 و همزمان با برپایی سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت، توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی منتشر شد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آخرین آمار مبتلایان به کرونا و بهبود یافته ها و ترخیص شدگان و بیماران بستری با شرایط حاد در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان های استان در 24 ساعت گذشته را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۱    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تا کنون به پرونده برخی از عوامل و دست نشانده های آنها در استان که نقش آنها در اغتشاشات سال 96 و 98 در حمله به مراکز نظامی و تخریب و آتش زدن اماکن عمومی به اثبات ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۶    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ هفتم تیرماه 99 اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۱    
رئیس دانشگاه اصفهان در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۰    
مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان گفت: تحلیل و رتبه بندی عوامل ایجاد بافت فرسوده شهری (مطالعه موردی شهر اصفهان) به عنوان پروژه پژوهشی مساله محور حوزه بهره بردار معاونت مالی و ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۷    
مدیر آکادمی باشگاه استقلال با شکایت جواد نکونام و در نتیجه اجرا نکردن مفاد حکم محکومیت پرداخت جریمه نقدی ، موقتا بازداشت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۷    
ساخت فیلم کوتاه ودا با بازی محمدحسین لطیفی و حمیدرضا نعیمی به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۷    
محققان دریافتند داروی قدیمی درمان نقرس موسوم به کلشیسین در مقابله با بیماری کووید 19 موثر است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۴    
رییس فدراسیون تنیس سرپرست دبیری آن را منصوب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۵    
در سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یارانش، صبح شنبه همایش سراسری قوه قضائیه با ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۵    
سعید آذری می گوید که درباره مربیان و سرپرستان تیم ها نظری ندارد و فقط در مورد مدیران اظهارنظر می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۹    
سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی پیش بینی کرد: تولیدات بخش کشاورزی در سال جاری به 128 میلیون تن خواهد رسید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۳    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه تحریم های تسلیحاتی دشمن هیچ تأثیری در روند وضعیت دفاعی ما ندارد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۰    
لیلا اوتادی، بازیگر سینما و تلویزیون، در صفحه شخصی خود از منش یکی از شهیدان دفاع مقدس گفته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۰    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی در بررسی اثرات شیوع ویروس کرونا بر سیاست های حمایتی از مستأجران گفت: در شرایط اضطراری و مواجهه با شیوع و همه گیری بیماری کرونا و آثار مستقیم معیشتی آن ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۷    
رئیس اداره دفن و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: سال جدید روند تبدیل کود کمپوست به بیوکمپوست را پیش رو داریم که موجب تولید ماده آلی بهتری می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۴    
معاون اول رئیس جمهور آیین نامه اجرایی قانون برنامه پنجساله ششم توسعه، موضوع پیوست اجتماعی را ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۴    
نقش اول زن شب، داخلی، دیوار به یک بازیگر ایرانی-گرجستانی رسید، فیلمی که پیش از این اعلام شده بود، نوید محمدزاده نقش یک نابینا را در آن بازی می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۱    
براساس اعلام سامانه وزارت بهداشت تا امروز شنبه 7 تیرماه، 14 شهرستان اصفهان در وضعیت سفید و 10 شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد. برای دانلود اینفوگرافیک در اندازه اصلی اینجا کلیک کنید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۰    
رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: تشدید تحریم های یک جانبه و تروریسم اقتصادی و بهداشتی علیه ملت بزرگ ایران به پیروزی ترامپ در انتخابات نمی انجامد بلکه این دولت را در افکار عمومی منزوی می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۵    
7 تیر ماه سالروز بمباران شیمیائی سردشت و روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی نام دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۱    
سرمربی پیکان تهران گفت: اصلاً نگران بازی با پرسپولیس نیستیم و با این روحیه و برای امتیاز گرفتن به مصاف آن ها خواهیم رفت تا یک یا 3 امتیاز را به دست آوریم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۶    
شهردار ایلام گفت: شهرداری ایلام بیش از 20 پروژه بزرگ و کوچک را در سال 99 تعریف کرده است که در مراحل اجرا قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۵    
نمایشگاه "گذری از تاریخ جلفا" با نمایشی از مشاغل،هنر و لباس های سنتی ارامنه شهر اصفهان در کلیسای وانک به معرض نمایش عموم گذاشته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۶    
رئیس جمهور در جلسه ستاد اقتصادی دولت تاکید کرد: انتشار اوراق خزانه، تحکیم بازار سرمایه، هدایت نقدینگی و کنترل قیمت ها ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۶    
سریال شاهرگ به کارگردانی سید جلال اشکذری از امشب روی آنتن شبکه دو سیما می رود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۵    
پرسپولیس در نخستین گام خود پس از تعطیلات لیگ، فردا یکشبنه - 8 تیر ماه - به مصاف پیکان می رود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۰    
رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: فعالیت دستفروشان در هر نقطه ای از شهر به لحاظ پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۴    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای هوا در 24 ساعت آینده روند کاهشی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۰    
شهردار کرمانشاه گفت: با توجه به سرعت پیشرفت فیزیکی پروژه، پیش بینی می کنیم تا پایان مهرماه فاز غیر همسطح پروژه شهید سلیمانی برای استفاده شهروندان آماده شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۸    
به مناسبت هفته قوه قضایه مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و شهدای ترور شامگاه دیروز _جمعه 6 تیر 99_در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
  • ۱