شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۰:۵۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1399 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1399 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1399 
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۷    
شهردار خوی از اتمام آسفالت ریزی زمین ورزشی چند منظوره طوبی خبر داد و گفت: با اتمام این مجموعه که در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد بیش از 12 هزار مترمربع به فضاهای ورزشی شهرستان افزوده خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۷:۳۰    
مسئله مسکن های خالی معضل جدیدی برای اقتصاد نبوده و سالهاست که دولت ها را با چالش های فراوانی رو به رو کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۰    
پس از اعلام خبر صدور حکم اعدام سه تن از متهمان حوادث آبان ماه 98، در کنار واکنش کاربران شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، تعدادی از فعالان و چهره های سیاسی مطرح کشور نیز به این حکم واکنش نشان دادند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۷    
انفجار کپسول گاز در قلعه صدری قم، ریزش یک ساختمان قدیمی درخیابان قزوین، انفجار مین در مهران، مرگ دختر بچه بوشهری در یاسوج، دستگیری هکر 18 ساله در کرمان، سوختن راننده وانت بار در میمه ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۲۷    
در راستای دستیابی به هدف تورمی اعلامی و در چارچوب سیاستگذاری جدید پولی، بانک مرکزی تلاش می کند با مدیریت نقدینگی در جامعه و هدایت آن به سمت متقاضیان بخش واقعی همچون دولت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۹:۵۵    
رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: امسال همزمان با هفته بهزیستی، 41 طرح با بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۵:۳۷    
رئیس سازمان غذا و دارو درباره کمبود ماسک و مواد اولیه آن هشدار داد و علت آن را تبیین کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۷    
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه مقوله تربیت در شکل گیری شخصیت کودکان و نوجوانان و ساختن آینده آنان از مقوله آموزش تأثیرگذارتر و پایدارتر است ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۰:۵۵    
یلدا ابتهاج به تازگی شعری از "سایه" منتشر کرده که تاکنون به چاپ نرسیده بود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۲    
نماینده مردم نطنز و بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از نذورات آستان و بقاع متبرکه نباید جزو برنامه های اصلی و صرف اوقاف باشد و برای تأمین خدمات رفاهی و تفریحی باید از توان بخش خصوصی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۴۲    
نطنز- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:این اداره کل آمادگی دارد در راستای اجرای برنامه های فرهنگی در بقاع، از ظرفیت نهادها ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۲:۲۸    
رژیم غذایی پرجرب عامل بیماری های التهابی روده، شیوه کاهش کالری روزانه، گیاهی موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن، مصرف ترشی و بروز چاقی و خواص درمانی آبغوره را در بسته خبری سلامت ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۲۷    
ذوب آهن با شکست جنجالی در فولاد شهر برابر ماشین سازی، بار دیگر به رده یازدهم بازگشت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۲۵    
مربی تیم ذوب آهن گفت: زمانی که بازی به وقت کشی رسید، کنترل بازی از دست داور این دیدار خارج شد و نتوانست کاری را انجام دهد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۲    
تیم فوتبال ماشین سازی در یک دیدار پر تنش که با اخراج کاپیتان های دو تیم همراه بود توانست با نتیجه دو بر یک از سد ذوب آهن بگذرد و دست پر به خانه برگردد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۰    
سرمربی تیم ماشین سازی گفت: امروز بازی سختی را داشتیم و توانستیم با تکیه بر انگیزه و تلاش بازیکنان پیروز شویم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۰۱    
رئیس جمهور گرجستان گفت: مشکلات مربوط به محدودیت های اقامتی، تجاری و سرمایه گذاری و همچنین قطع واردات از ایران را پیگیری خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۲:۲۸    
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: مجوز جذب دو هزار و 238 نیروی قراردادی در حوزه پرستاری دریافت شده که در دست اقدام است و نوع تقسیم بندی ها هم متناسب با نیاز استان ها خواهد بود تا ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۰    
سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از سقوط مرد 40 ساله در کوه صفه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۰    
شرکت هواپیمایی امارات عربی متحده اعلام کرد که از فردا جمعه پروازهای خود به چند مقصد از جمله تهران را از سرخواهد گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۱:۵۲    
یک مطالعه جدید نشان می دهد نوعی خاص از بثورات پوستی ممکن است تنها علامتی باشد که برخی از افراد مبتلا به کووید -19 آن را تجربه می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۱:۳۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران مثل همیشه آماده میانجیگری و رفع مناقشه بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۱:۰۱    
تحقیق جدید نشان می دهد افراد جوان از خطر ابتلاء به بیماری کووید 19 در امان نیستند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۰:۳۱    
در این بسته خبری از آتش سوزی پاساژ علاءالدین تا احداث 220 واحد مسکونی در شهر اردکان و تعطیلی بازار هفتگی ساری را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۷    
معاون ارتباطات شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: نماز جمعه در شهرها و استان های دارای وضعیت قرمز و پرخطر اقامه نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش های تابستانی و وقوع روان آب در برخی شهرهای شمالی استان اصفهان خسارتی نداشت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۵۵    
در اولین نشست تخصصی کووید-19 که توسط فرهنگستان علوم برگزار شد محققان به این جمع بندی رسیدند که اگرچه نظام های درمانی و شرکت های دارویی و واکسن سازی با اعمال مسیرهای کوتاه و قوانین سهل گیرانه همت بر ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۳۱    
معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دوران شیوع کرونا، برخی هزینه های جدید مانند وسایل ضد عفونی، ماسک و شوینده ها به سبد خانوار اضافه شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۰    
وزیر امور خارجه با اشاره به مذاکرات ایران و چین پیرامون قرارداد 25 ساله، گفت: ما نه یک متر زمین و نه حتی حق بهره برداری انحصاری از یک وجب خاک ایران را به چین و هیچ کشور دیگری نداده و نخواهیم داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۲    
رئیس مرکز ملی فرش ایران از هدفگذاری و برنامه ریزی 150 میلیون دلاری این مرکز برای صادرات فرش دستباف به سایر کشورها در سال جاری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۰    
سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود نوشت: آقای ترامپ شما و دیگر مقامات آمریکایی برای جنایات بیشمار علیه مردم آزاده ایران در قبل و بعد از انقلاب باید محاکمه شوید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۷:۴۹    
معاون فنی و امور زیربنایی شهردار بجنورد با اشاره به نامطلوب بودن دو سوم آسفالت معابر بجنورد گفت: برای رفع این نواقص 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۷:۲۲    
رییس جمهور در گفت وگوی تلفنی با ولادمیر پوتین با قدردانی از مواضع روسیه در حمایت از برجام و مقابله با سیاست های یکجانبه گرایانه آمریکا، بر توسعه و تعمیق روابط تهران- مسکو در همه زمینه ها تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۹    
قائم مقام شهردار قم گفت: برای ساماندهی هسته مرکزی شهر به بیش از پنج هزار میلیارد تومان بودجه نیاز داریم که شهرداری توان تأمین اعتبار آن را ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۷:۰۴    
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: با اعلام وضعیت بحرانی شیوع کرونا، بوستان های این شهر بار دیگر تعطیل شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۲۸    
مسئول بیماری های واگیردار مرکز بهداشت اصفهان گفت: چهار مرکز بهداشت در کلان شهر اصفهان به بیماران مبتلا به کرونا تخصیص یافته است که موارد مشکوک با علائم خفیف به این مراکز ارجاع می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۵    
رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد گفت: پروژه سرمایه گذاری طالقانی در شورای چهارم مصوب و قرارداد آن نیز منعقد و عملیات ساختمانی اش نیز در همان زمان توسط سرمایه گذار آغاز شد و شورای پنجم تنها دخالتش ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۳    
حاملگی باعث بدتر شدن اختلال قلبی زمینه ای شده و میزان مرگ و میر مادری را افزایش می دهد و بیماری های قلبی باعث افزایش شیوع سقط، مرگ داخل رحمی، زایمان زودرس و تاخیر رشد داخل رحمی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۷    
فیلم بی صدا حلزون به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده مجوز نمایش گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۷    
مدیر کل دفتر اقتصادی مسکن وزارت راه و شهرسازی از شرط معافیت از پرداخت مالیات بر خانه های خالی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۶    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آخرین آمار مبتلایان به کرونا و بهبودیافته ها و ترخیص شدگان و بیماران بستری با شرایط حاد در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان های استان در 24 ساعت گذشته را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۳    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 1881 تن در 58 شهر و روستای کشور در پی حوادث ناشی از سیل و آب گرفتگی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۰    
سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از افزایش 40 درصدی مراجعه افراد بی خانمان به گرمخانه ها در پی شیوع کرونا در تهران خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۳۱    
یک کارشناس اقتصادی از عوامل اصلی کاهش رشد اقتصادی در کشور باوجود تحریم های اخیر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۶    
وزیر امور خارجه روسیه با سفرای اروپایی پیرامون برجام و موضوعات دیگر گفت وگو کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۰    
رئیس جمهور با اشاره به بهره مندی 99.9 درصد جمعیت شهری از آب شرب بهداشتی گفت: در آغاز پیروزی انقلاب 27 تصفیه خانه در کشور داشتیم و با اقداماتی که تا پایان سال صورت می گیرد 167 تصفیه خانه خواهیم داشت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۰۱    
رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: هویت نوین آسیایی در خشکی و دریا و ریل و پایانه ها چابهار را ثقل تماس شرق و اورآسیا تا مرزهای غربی خواهد ساخت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۸    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت کمیسیون کشاورزی حمایت از کشاورزان و تولیدات داخل و پرداختن به زیر ساخت های کشاورزی در کشور است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۵۵    
یک کارشناس اقتصادی از بازگشت رشد اقتصادی چین به مدار مثبت خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما شهر دوحه را به عنوان میزبان لیگ قهرمانان آسیا 2020 انتخاب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۳    
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از کاهش دمای هوا در این استان خبر داد و گفت: بارش باران تابستانی مناطق غربی و وزش باد شدید توام با گرد و خاک نواحی شمال ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۲    
این روزها تیم فوتبال یوونتوس در لیگ ایتالیا و حتی لیگ قهرمانان اروپا توسط رقبا تحت فشار قرار گرفته و در شرایط سختی قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۵    
شهرداری ساری با انتشار پیامی از تعطیلی بازر هفتگی این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۹    
در راستای سیاستهای کنترلی و نظارتی ستاد تنظیم بازار به منظور جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت ها و آرام سازی فضای بازار بازرسان سازمانهای صنعت، معدن و تجارت کشور ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۷    
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی و بافت های فرسوده شورای شهر کرج گفت: در دوره جدید مدیریت شهری اقدامات خوبی در ارتباط با این موضوع در حال انجام است اما تا رسیدن به نقطه ایده آل و مطلوب و شهری روان و ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۴    
حامد بهداد، در صفحه شخصی خود از انتشار جدیدترین قسمت سریال دل خبر داده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۱    
همین هفته پیش بود که یه دونه ماسک خریدم.جاهایی که اجباریه میزنم. بعضی جاها گیر نمی دن که خب، از توی جیبم درش نمیارم میذارم توی حال خودش باشه.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۵۸    
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از برخورد این نهاد با اجبار برخی مدارس برای خرید لباس فرم خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۵۵    
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس از راه اندازی نخستین فرهنگسرای مجازی در جهت تولید برنامه های آموزشی، فرهنگسازی، برنامه های سرگرمی و ایجاد رویدادهای متنوع به صورت مجازی خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۵۲    
شهردار شهرکرد با اشاره به شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری گفت: ورود به آرامستان بهشت رحمت این شهر به دلیل افزایش شیوع کرونا ممنوع است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۵۲    
رئیس جمهور با اشاره به بهره مندی 99.9 درصد جمعیت شهری از آب شرب بهداشتی گفت: در آغاز پیروزی انقلاب 27 تصفیه خانه در کشور داشتیم و با اقداماتی که تا پایان سال صورت می گیرد 167 تصفیه خانه خواهیم داشت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۰    
محمد نادری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، در صفحه شخصی خود با انتشار یک عکس، نقبی به زندگی و فلسفه اش زده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۰    
گیاه پنیرک دارای خواص زیادی مانند حفاظت از سیستم ایمنی بدن، درمان سرفه، بهبود عملکرد دستگاه گوارش و تسکین درد است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۴    
با همکاری هنرمندان، معماران و روانشناسان آلمانی پارک هایی برای بازی کودکان طراحی شد که ضمن بازگرداندن شادی، نشاط و فعالیت های جسمی و اجتماعی به این رده سنی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۵    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ملی آب در 31 تیرماه، گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۲۵    
وزیر نیرو گفت: امروز 2 واحد تصفیه خانه بزرگ فاضلاب در جنوب تهران با سرمایه گذاری 640 میلیارد تومان از منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب کار اجرایی را آغاز کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۱۶    
مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج گفت: با حکم مراجع قضایی و رای کمیسیون ماده 100 و به منظور پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۱۲    
مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از راه اندازی دفتر تسهیل گری و بازآفرینی شهری در محله شاهد داد و گفت: از جمله مزایای راه اندازی این دفاتر سیاست گذاری و تبیین راهکار برای جلب مشارکت مردم جهت رفع مسائلی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۵    
یک کارشناس مسائل فرهنگی گفت: اهمیت قسطنطنیه که ایاصوفیه در آن قرار دارد، برای بخش ارتدکس مسیحیت بیش از اهمیت قدس برای ماست ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۶    
عضو شورای شهر بابل گفت: در برخورد با تخلفات کمیسیون ماده هفت به هیچ عنوان سفارش پذیر نبوده و مماشات نخواهیم کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۶    
تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف تراکتورسازی می رود که در لیگ برتر بیشتر از تراکتور در تبریز در رویارویی های دو تیم پیروزی داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۳    
شهردار خمینی شهر از اصلاح نقاط حادثه خیز بلوار شهید سلیمانی این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۳    
نتایج بررسی های محققان نشان می دهد که بیماران کرونایی در معرض خطر ابتلا به دیابت قرار دارند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۴    
کیفیت هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز با میانگین ساعتی 132 در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۷    
تست اول کرونای علیرضا بیرانوند در بلژیک منفی اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۲    
مدیریت های موازی و گاهی ضعف در نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی در ایجاد زیرساخت های شهری باعث زخم های عمیق بر پیکر برخی شهرها شده است که یکی از این زخم ها یکشنبه هفته جاری در اصفهان با یک افتتاحیه ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۶    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از اضافه شدن دو دستگاه خودروی اطفای سنگین به مجموعه آتش نشانی این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۷    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اکنون در دستور کار کمیسیون قرار گرفته و در حال بررسی مفاد آن هستیم که حداکثر تا یک ماه آینده پیش نویس آن ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۱    
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: روند گسترش شهرنشینی به مثابه شمشیری دولبه عمل می کند که فرصت ها و چالش های بسیاری در برابر کلانشهرها قرار می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۲    
اخترشناسان معتقد هستند که 6 میلیارد سیاره در کهکشان راه شیری وجود دارد که مشابه زمین هستند و می توانند میزبان حیات باشند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۲    
شهردار دماوند گفت: یکی از مهم ترین کارکردهای بلوار شورا، کاهش ترافیک است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۶    
شیوع کووید-19 علی رغم آثار اقتصادی و اجتماعی نامطلوب بسیاری که در جهان برجای گذاشت، این امکان را در اختیار مدیران و برنامه ریزان شهری قرار داد که بهبود شرایط آب وهوایی و ارتقای سطح پایداری شهرها ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۲    
وزیر انرژی عربستان سعودی در نشست روز چهارشنبه کمیته نظارتی مشترک وزیران اوپک پلاس اعلام کرد: این گروه محدودیت عرضه خود را از اوت از رکورد 9.7 میلیون بشکه در روز کمتر می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۶    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه چهارشنبه در سفر به افغانستان با سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان دیدار و گفت وگو کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۰    
شهردار بندر کنگ از نامگذاری خیابانی در جزیره کیش به نام این شهر تاریخی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۰    
متخصصان معتقد هستند که استفاده از ماسک در تعاملات روزانه باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۲    
امیر آقایی، بازیگر سینما و تلویزیون امشب به برنامه دورهمی مهران مدیری می رود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۸    
موزه بلفورت، واقع در شهر رویایی "بروژ" در کشور بلژیک، در این روزهای کرونایی درهای خود را بر روی دانش آموزان و دانشجویانی باز کرده است که به مکانی برای مطالعه نیاز داشتند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۹    
بعد از شکایت مربیان و بازیکنان خارجی از سرخابی های پایتخت پنجره های نقل و انتقالاتی این دو تیم تا زمان پرداخت بدهی ها بسته خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۹    
رئیس پلیس راهور استان اصفهان بر نظارت سخت گیرانه بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا در مراکز خدماتی پلیس راهور تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۵    
سوت آغاز دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز از ساعت 20 و 45 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر به صدا در خواهد آمد تا شاگردان لوکوبوناچیچ برای جبران شکست دور رفت در مقابل ماشین سازی تبریز به میدان بروند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۵    
شهردار بندر آستارا گفت: در حال حاضر نزدیک به 85 درصد بروکراسی اداری شهرداری این شهر الکترونیکی است، 15 درصد باقیمانده با اسناد کاغذی انجام می شود که ارباب رجوع باید به صورت دستی تعهد بدهد و آن ها را ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۲    
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: لحظاتی پیش بر اثر وقوع یک فقره تصادف در بزرگراه شهید دستجردی راننده مینی بوس و هفت نفر از سرنشینان آن مجروح شدند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۲    
رشد شاخص کل در هفته گذشته پنج درصد و رشد شاخص کل هم وزن 0.5 درصد بود که اگر سهام شاخص ساز را از آن جدا کنیم بدون شک با بازده منفی شاخص هم وزن روبه رو می شویم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۱۹    
وقتی وارد شهر شدیم در نگاه نخست زوریخ را تمیز، منظم و قانونمند یافتیم، مردمان این شهر مؤدب و شیک پوش هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۲    
مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: سال گذشته بیش از 30 میلیارد تومان برای نگهداری ناژوان هزینه شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۷    
مصرف غذاهایی مانند نمک ید دار، سبزیجات، آجیل، غذاهای دریایی، کلم و سویا برای بهبود عملکرد غده تیروئید مفید است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۹    
طرح الزام شهرداری رشت به ارسال پرونده بناهای تاریخی و ساختمان های با قدمت بیش از 70 سال از سوی شهرداری به شورای شهر، با هدف حمایت شورا در حفظ هویت تاریخی رشت به شورا ارائه شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۶    
سرپرست شهرداری بندرانزلی از بهسازی و ساماندهی آرامستان این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۷    
معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شهرضا از تولید 87 هزار و 532 گلدان گل و اصله نهال در نهالستان این شهرداری در سال گذشته خبر داد.
  • ۱