شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1399 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1399 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1399 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1399 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1399 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1399 
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۹:۵۰    
فیلمبرداری فیلم سینمایی گل به خودی به کارگردانی احمد تجری به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۲    
امیر جدیدی، بازیگر سینما، در صفحه شخصی خود از اکران آنلاین فیلم لتیان خبر داده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۷    
رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز از سوی ستاد مدیریت بحران کرونا در استان البرز ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۵۶    
پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا با بازه زمانی تحویل شهریور و مهر 1400 آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۸    
این روزها که در دوران شیوع کرونا به سر می بریم، یکی از سوالات والدین این است که آیا بی اشتهایی و حالت تهوع در کودکان می تواند از علائم ابتلا به کووید 19 باشد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۹:۳۲    
موسسه فرهنگی قدر ولایت با انتشار فراخوانی از اهالی قلم برای نوشتن داستان و آثار غیرداستانی درباره کودتای سوم اسفند 1299 دعوت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۵:۱۳    
سازمان غذا و دارو اعلام کرد: ارز دستگاه های سمعک، تست قند خون، نوار آن و استپلر نیمایی نشده است و همچنان ارز واردات این دستگاهها با نرخ رسمی تامین می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۹:۰۴    
جشنواره فیلم کن 2020 از فهرست هفدهمین دوره جشنواره کلاسیک کن رونمایی کرد
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۸:۵۲    
شهردار شیراز گفت: در راستای کاهش مشکلات مردم در تلاش هستیم تا با بازگشت سیستم حمل و نقل شهری نقشی در این موضوع داشته باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۸:۴۹    
تحولات امروز، فعالیت و اظهار نظر چهره های سیاسی در خصوص اتفاقات جاری کشور را در بسته خبری سیاسی امروز ایمنا دنبال کنید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۲    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از جمع آوری نخاله های تلمبار شده در قلب مجتمع های مسکونی تبریز خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۱    
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: نحوه دریافت عوارض از شهروندان باید شفاف شود که امیدوارم که در شفاف سازی و مبارزه با فساد، شاهد موفقیت های بیشتر شورا و شهرداری باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۷    
لایحه تعیین نرخ کرایه جابجایی مسافر در شبکه حمل ونقل مسافر شیراز شامل ناوگان اتوبوس، مینی بوس و تاکسی در سال 99 با رأی اکثریت اعضای شورای شهر به تصویب رسید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۷    
بر اساس مصوبه بیست ویکمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، مهلت ثبت نام کسب وکارهای دارای بیمه و فاقد بیمه در سامانه کارا، تا 5 مردادماه تمدید شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۲    
بیش از 40 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از تلویزیون پخش می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۱    
همایون شجریان گفت: ملاقاتی که در مصاحبه به آن اشاره می کند، این تصور را پیش می آورد که پس از انتخابات 88 ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۶    
آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور و انتقادات نمایندگان مجلس از هئیت رئیسه از مهمترین عناوین روزنامه های امروز _ پنجشنبه 26تیرماه_ است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۰    
رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد که یک میلیون ویال واکسن آنفلوآنزا وارد می شود تا هر دو بیماری آنفلوآنزا و کرونا را به صورت همزمان نداشته باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۶    
ابلق فیلم سینمایی به کارگردانی نرگس آبیار روزهای پایانی فیلمبرداری خود را طی می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۷    
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد گفت: کتابفروشی هایی که صرفا فروشنده کتاب هستند، در زمره مشاغل معاف از پرداخت عوارض تجاری موقت و با ضریب صفر قرار گرفتند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۷:۴۰    
فرار چوپان بعد از قتل همسر، دستگیری یک قاچاقچی عتیقه در رودبار جنوب، نجات خانواده سوادکوهی از آتش سوزی خودرو، رهایی قاتل یزدی از قصاص با گذشت اولیای دم، جولان سارقان نقابدار در آبادان ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۰:۴۷    
تحولات، فعالیت و اظهار نظر چهره های سیاسی در خصوص اتفاقات جاری کشور را در بسته خبری سیاسی ایمنا دنبال کنید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۳:۲۰    
بارش شدید باران در آذربایجان شرقی موجب سیلاب در برخی از مناطق این استان شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۲:۵۰    
مسئول یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی و اجرائیات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: 51 هزار و 286 متر مربع اراضی ملی روستای گورزین قشم در ادامه مبارزه با زمین خواران، رفع تصرف شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۲:۴۲    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با اشاره به دورکاری یک سوم کارمندان استان تهران از شنبه 28 تیرماه گفت: این دورکاری مشمول وزارتخانه ها نیز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۲:۳۷    
دانشگاه علوم پزشکی البرز از درگذشت مسئول واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان نظرآباد خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۲:۳۲    
فرماندار کاشان گفت: در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید برای تامین مسکن روستاییان کشور، با استفاده از تسهیلات دولتی تا پایان سال جاری ساخت 500 واحد مسکونی در مناطق روستایی شهرستان به پایان می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۱:۲۹    
خواص کامل گوشت شتر، جنگ با کرونا با رژیم غذایی، میوه تابستانی دشمن سرطان و بیماری های عصبی، رازایانه و فواید بی نظیر آن و چند توصیه برای بهداشت مواد غذایی در زمان کرونایی را در بسته خبری سلامت ایمنا ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۲:۲۳    
رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری دو متهم به سرقت از مراکز بازی های رایانه ای در مشهد و نیشابور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۲:۲۰    
رییس منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه گفت : وزش باد مهار آتش در منطقه سرچهارمه را با کندی مواجه کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۲:۱۴    
چین شامگاه چهارشنبه سفیر آمریکا را در اعتراض به تحریم های واشنگتن در رابطه با قانون امنیت ملی هنگ کنگ احضار شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۲:۰۵    
سردیس برنزی زنده یاد داود رشیدی هنرمند سینما و تئاتر کشور عصر چهارشنبه در خیابانی واقع در منطقه دو پایتخت نصب شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۲:۰۰    
رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته شهرستان اصفهان ضمن اعتراض به اعمال نشدن ماده 96 قانون تامین اجتماعی گفت: بر اساس این ماده باید41.6 درصد به تمام حقوق بازنشستگان اضافه شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۱:۵۹    
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: یکی از اولویتهای اساسی فدراسیون جانبازان و معلولین استعدادیابی رشته های ورزشی جانبازان و معلولین است که با همکاری سپاه، بسیج ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۱:۴۷    
عضو حقوقدان مجلس شورای اسلامی گفت:تعیین یک معیار سنی ثابت (20 سال) برای فرسودگی همه خودروها لطمه به محیطزیست و تضییع حقوق مالکین است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۱:۴۲    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در فضای مجازی به خشک شدن اراضی کشاورزی شهر ری واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۱:۳۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تولید و بهره برداری یک و نیم میلیون واحد مسکونی تا پایان سال 1400 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۱:۲۲    
در این بسته خبری از اعمال محدودیت در بوستان های مشهد تا جابه جایی روزانه هفت هزار مسافر مترو در تبریز و مهم ترین اولویت های شهرداری تفرش را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۱:۲۰    
طرح استیضاح ناصر حاج محمدی شهردار رشت غروب چهارشنبه در صحن شورای اسلامی اعلام وصول شد و بر این اساس قرار بر این است تا جلسه استیضاح شنبه هفته آینده برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۱    
معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین آرمان های امام(ره) و مردم در انقلاب اسلامی مبارزه با فقر و کاهش نابرابری بود، تصریح کرد: عدالت ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه مسوولیت کارگروه های ملی مرتبط با اقتصاد مقاومتی بر عهده وزارت امور اقتصادی و دارایی است ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۰:۵۷    
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای خبر محرومیت این تیم از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) را تکذیب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۰:۵۳    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با تاکید بر اینکه اقتصاد اولویت اصلی کشور است؛ بر لزوم تقویت معاونت های اقتصادی در استانداری های سراسر کشور برای رسیدگی موثرتر به مسائل اقتصادی و توسعه ای کشور ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۰:۴۲    
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: تابلو های غیر مجاز مشاغل، و واحد های اداری-تجاری که باعث ایجاد مزاحمت بصری هستند جمع آوری می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۰:۲۹    
مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت آسفالت معابر اصلی افزود: با توجه به اهمیت معابر پر رفت و آمد، ابتدا معابر اصلی روکش می شود و با حل مشکل معابر اصلی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۰:۲۰    
بانوی پیر حساب زیادی روی هافبک جوان رم باز کرده و در نظر دارد در بازه نقل و انتقالاتی پیش رو هر طور شده او را به تورین ببرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۰:۰۵    
به تبریز، این شهر قدیمی و بزرگترین شهر شمال غرب ایران که می رسی می توانی در کوچه و محله های قدیمی اش قدم بزنی و اگر حوصله ات سر رفت از محله مقصودیه و با زمزمه اشعار شهریار بگذری و به بازار تبریز ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۰:۰۵    
سرمربی تیم ذوب آهن گفت: به تغییرات در باشگاه ها ورود نمی کنم اما در ایران این اتفاق عادی است و به آسانی سرمربی تیم ها را تغییر می دهند ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۹:۴۷    
مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید در رابطه با مرمت پلکان ورودی تخت جمشید با سیمان و آجر توضیح داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۹:۳۹    
سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان از دستگیری باند سارقان حرفه ای کلکتور منازل نیمه ساز و کشف 34 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۹:۲۹    
محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از دو اتفاق خوب برای بازنشستگان تامین اجتماعی در آینده نزدیک خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۹:۲۰    
تازه ترین بولتن آماری سالانه اوپک نشان می دهد که درآمد سالانه نفت ایران در سال 2019 نسبت به سال 2018 بیش از 41 میلیارد دلار کاهش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۹:۱۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اخذ مالیات از خانه های خالی را در گشایش قفل مسکن و تعادل بخشی به قیمت اجاره بها موثر دانست.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۷    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:کمیته ای متشکل از اعضای کمیسیون، خودروسازان، نمایندگان وزارت صمت، بانک ها و گمرک برای بررسی راه های برون رفت از مشکلات حوزه خودرو و اجابت مطالبه مردمی تشکیل شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۲    
در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی تراکم ترافیکی وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۵۷    
وزیر خارجه آمریکا که به تصویب قطعنامه تمدید ممنوعیت تسلیحاتی ایران امیدی ندارد، گفت: به فشار حداکثری بر تهران ادامه می دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۵۲    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 9 هزار حلقه لاستیک احتکار شده در شهر کرمانشاه به ارزش 50 میلیارد ریال خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۴۴    
معاون وزیر امور خارجه روسیه و سفیر آمریکا در مسکو درخصوص مسائل سوریه و لیبی گفت وگو کردند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۴۱    
معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: ساده انگاری مردم باعث افزایش مبتلایان به کرونا شد که باید در این راستا فرهنگ سازی شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۶    
طی یک هفته اخیر تاکنون، به طور میانگین هر دو ساعت، یک نفر در استان فارس بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۷    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت ابوالقاسم سرحدی زاده دبیرکل حزب اسلامی کار تاکید کرد که این مبارز پیشکسوت و خادم متعهد با حضور مؤثر در عرصه های مهم سیاسی و اجتماعی ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۷    
فرمانده ناجا بر لزوم توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی، اسلامی پلیس در ساخت آثار هنری تاکید و از احداث "شهرک سینمایی پلیس" برای تسهیل در تولید فیلم های پلیسی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۲    
مرکز رسانه قوه قضاییه اطلاعیه ای را درباره خبر یکی از خبرگزاری ها مبنی بر توقف اجرای حکم 3 جوان معترض آبان ماه 98 صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۸    
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه صرف نظر از روال پرونده در مراجع بین المللی و نتیجه آن، به دنبال مصالحه و پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ و دستیاران او است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۲    
فرماندار اردستان گفت: بر اساس آمار موجود افزون بر 41 هزار نفر در شهرستان از پوشش بیمه ای برخوردار هستند که 98 درصد جمعیت منطقه را شامل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۲    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به تلاش بی وقفه 84 تیم عملیاتی برای امدادرسانی به یکهزار و 357 نفر در 12 استان اعلام کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۸    
مستند گریز از مرکز با موضوع مهاجرت تهرانی ها به دیگر شهرهای کشور تهیه شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۳    
در جلسه کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما حمایت از تبلیغات فیلم های سینمایی مصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۳    
علی موذنی نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی پنج گرم را با حمایت بنیاد سینمایی فارابی آغاز کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۴    
معاون شرکت بورس تهران گفت: تأخیر مجدد عرضه اولیه زر ماکارون ارتباطی با موضوع قیمت گذاری غزر نداشته است و این لغو عرضه به بررسی آخرین وضعیت ترهین دارایی های این شرکت مرتبط است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۰    
مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: در طول خرداد امسال 18 مورد حکم تخریب در این منطقه اجرا شده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۸    
مقامات رسمی سیدنی، بزرگ ترین شهر در کشور استرالیا و اقیانوسیه، در نظر دارند تعداد 130 هزار درخت در سراسر شهر بکارند تا از افزایش دما در سیدنی جلوگیری کنند و در نتیجه مانع از تبدیل شدن آن به یک جزیره ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۷    
مجری طرح توسعه زنبورداری کشور گفت: با موافقت وزیر جهاد کشاورزی، ستاد گرده افشانی در راستای افزایش کمی و کیفی تولیدات زراعی، باغی، جنگلی و مرتعی تشکیل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۹    
رئیس شورای اسلامی شهر مریوان گفت: آراس قاسمی پور با هفت رای اعضای شورا به عنوان شهردار جدید مریوان انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۳    
هم زمان با تعطیلی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کلان شهر تهران، فعالیت های مجازی کانون همچنان ادامه دارد و گسترش می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۳    
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش جزئیات استخدام 25 هزار معلم جدید در آموزش و پرورش را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۲    
عضو شورای شهر تهران گفت: ابوالقاسم سرحدی زاده در مسئولیت های مختلف هیچ گاه محرومان را فراموش نکرد و همواره برای تامین منافع اقشار آسیب پذیر اهتمام می ورزید.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۱    
دستورالعمل نحوه برگزاری مرحله سوم آزمون المپیاد کامپیوتر با توجه به شیوع بیماری کرونا از سوی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان به ادارات کل استان ها ابلاغ شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۱    
اگرچه ژاوی این روزها یکی از محتمل ترین گزینه ها برای هدایت تیم بارسلوناست، اما صحبت های اخیر او باعث شده تا برخی از پیوستن دوباره او به جمع آبی اناری ها خوشحال نباشند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۷    
شهردار تهران با بیان اینکه کلانشهر تهران و همه کلانشهرها به طور طبیعی مستعد بروز بحران های عادی هستند، گفت: یک بارندگی می تواند شبکه مترو تهران را تحت تاثیر خود قرار دهد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۳    
معاونت پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان شرایط صدور مجوز شکار گراز در مناطق تحت مدیریت استان را در سال 99 اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۸    
دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان با بیان اینکه قشر کارگر دارای تحمل و بردباری بالایی هستند، گفت: مطرح کردن مشکلات این قشر در تجمعات ناشی از همدلی آن ها با نظام است ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۸    
مدیر حقوقی و املاک شهرداری شهرکرد گفت: عملیات تعزیض خیابان ملت در روزهای آینده به اتمام می رسد و احداف آن وارد فاز اجرایی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۳    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از راه اندازی موزه اتوبوس های قدیمی در این کلانشهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۲    
رئیس شورای اسلامی استان تهران گفت: معاونان و مشاوران باید در تمام بخش های سیاست گذاری از تمام اقشار به ویژه افراد دارای معلولیت دعوت کنند تا در کنار آن ها به پبشبرد هرچه صحیح تر اهداف و تصمیم گیری ها ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۲    
در چند سال اخیر نرخ رشد جمعیت در ایران با کاهش زیادی مواجه شده است و این روزها و با شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران کاهش باروری به یک خطر جدی برای کشور تبدیل شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۰    
هومن افاضلی رسما به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین سازی معرفی شد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۷    
یک کارشناس روابط بین الملل گفت: درباره قرارداد با چین آنچه بیشتر باعث نگرانی افکار عمومی و نخبگان و توده های مردم شده، نه اصل ارتباط بلکه چگونگی و نحوه شکل گیری آن است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:به هیچ وجه واژه استعفا در مصاحبه من نبوده، کار کردن و مربیگری کردن برای پرسپولیس برای هر مربی افتخار بزرگی است و من هیچ وقت چنین صحبتی نکردم.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۳    
رئیس دانشگاه هنر اصفهان گفت: رونق اقتصاد آینده شهر تنها محتاج صنعت نیست و در آینده معطوف به توسعه صنایع دستی مانند خاتم خواهد بود تا با حفظ اصالت ها بتواند بازاری جدید خلق کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۱    
مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: توسعه فعالیت های فرهنگی از رسالت های شهرداری است و امسال در رویدادهای فرهنگی و اجتماعی اقدامات زیادی انجام داده است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با خانواده شهدای شناور کنارک با اشاره به اینکه نیروی های نظامی ایران برای حفظ خاک میهن کشورشان از هیچ قدرتی هراس ندارند ...
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۵    
تیم هندبال بانوان سپاهان برای فصل آینده الناز قاسمی، نوریه عباسی، فاطمه خلیلی و حدیث نوروزی را به خدمت گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۵    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم در صفحه توییتر خود از حداقل دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با 30 سال سابقه خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۲    
تصویربرداری سریال نجلا برای پخش از شبکه سوم سیما در ایام اربعین حسینی درحال انجام است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۳    
هافبک تیم فوتبال سپاهان قرار داد خود را به مدت سه فصل با این تیم تمدید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۸    
با رسیدن به میانه های تابستان بار دیگر اخبار و حاشیه های جنجالی نقل و انتقالات باشگاه های فوتبال به گوش می رسد و این بار پیش بینی شده که چلسی به دنبال جذب دروازه بان اتلتیکو است.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۳    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همکاری بهزیستی با مدیریت شهری، می تواند زمینه ساز ایجاد شهری سالم تر و شاداب تر باشد.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۲    
یک شکایت گروهی علیه گوگل ثبت شده و این شرکت را متهم می کند که بدون اجازه کاربران فعالیت های آن ها را در اپلیکیشن های مختلف رصد می کند.
ایمنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۳    
حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان صبح امروز _چهارشنبه 25 تیر 99_از مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان و خبرگزاری ایمنا بازدید کرد.
  • ۱