چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۸:۵۱May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 21 مرداد 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 مرداد 1394 ایران اکونومیست 2 مرداد 1394 ایران اکونومیست 3 مرداد 1394 ایران اکونومیست 4 مرداد 1394 ایران اکونومیست 5 مرداد 1394 ایران اکونومیست 6 مرداد 1394 ایران اکونومیست 7 مرداد 1394 ایران اکونومیست 8 مرداد 1394 ایران اکونومیست 9 مرداد 1394 ایران اکونومیست 10 مرداد 1394 ایران اکونومیست 11 مرداد 1394 ایران اکونومیست 12 مرداد 1394 ایران اکونومیست 13 مرداد 1394 ایران اکونومیست 14 مرداد 1394 ایران اکونومیست 15 مرداد 1394 ایران اکونومیست 16 مرداد 1394 ایران اکونومیست 17 مرداد 1394 ایران اکونومیست 18 مرداد 1394 ایران اکونومیست 19 مرداد 1394 ایران اکونومیست 20 مرداد 1394 ایران اکونومیست 21 مرداد 1394 ایران اکونومیست 22 مرداد 1394 ایران اکونومیست 23 مرداد 1394 ایران اکونومیست 24 مرداد 1394 ایران اکونومیست 25 مرداد 1394 ایران اکونومیست 26 مرداد 1394 ایران اکونومیست 27 مرداد 1394 ایران اکونومیست 28 مرداد 1394 ایران اکونومیست 29 مرداد 1394 ایران اکونومیست 30 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۲۰:۴۵    
وزیران خارجه ایران و سوریه در دمشق دیدار کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۲۱:۰۵    
فیلیپ هاموند وزیر امور خارجه انگلیس امروز در پکن گفت: برجام موفقیت بزرگی برای دیپلماسی چند جانبه محسوب می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۲۱:۰۵    
آژانس بین المللی انرژی اعلام کرده که ایران پس از لغو تحریمها به سرعت می تواند تولید نفت خود را 730 هزار بشکه در روز افزایش دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۲۰:۵۴    
مدیر کل امور مرزی و مبارزه با قاچاق کالای وزارت کشور با اشاره به حمله به کامیون بار ایرانی در مرز ترکیه اعلام کرد این حادثه شب گذشته رخ داد و هیچ تلفات جانی در بر نداشت با این وجود همه مرزهای زمینی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۹:۵۷    
محمدمنصور کوشش مدیرکل مطبوعات خارجی وزارت ارشاد اظهار کرد: تیم رسانه ای بی بی سی انگلیسی برای تهیه گزارش یک هفته ای خود صبح امروز وارد کشور شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۶:۲۹    
وزیر کشور گفت: روزانه 2 هزار مهاجر افغان به صورت غیر قانونی وارد کشور می شوند که آسیبهای زیادی را هم خود متحمل می شوند و هم به کشور ما آسیب وارد می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۴:۰۰    
کسری در تراز پرداخت های ترکیه به عنوان یکی از مهمترین شاخص های شکنندگی در اقتصاد، در نیمه نخست سال جاری میلادی با 7.5 درصد کاهش نسبت به دوره مشابه سال گذشته به 22.7 میلیارد دلار رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۵:۵۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار از ادامه روند کاهشی قیمت انواع میوه های تابستانی خبر داد و گفت: بالا بودن میزان تولیدو کاهش قدرت خرید موجب افت قیمت میوه در این فصل شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۵:۵۴    
امروز گوگل در تصمیمی عجیب که بسیاری را شگفت زده کرد، به نوعی با تقسیم کمپانی گوگل، تمام شاخه های آن را زیر سایه ی یک هلدینگ با نام آلفابت برد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۶:۲۱    
بانک مرکزی در بخشنامه ای اعلام کرد: بانک ها و موسسات اعتباری موظفند فهرست املاک غیرمنقول را به تفکیک مازاد و غیرمازاد با مشخصات ثبتی و نشانی با تایید حسابرس و بازرس قانونی تا پایان سال 94 به این بانک ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۵:۵۴    
به دنبال درج اخباری در برخی رسانه ها در مورد طرح تحول سلامت؛ اطلاعیه ای از سوی سازمان تأمین اجتماعی صادر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۴:۴۷    
روزنامه فرانسوی 'لو فیگارو' در گزارشی از افزایش قابل توجه موارد هتک حرمت به زنان و کودکان در فرانسه در پنج سال گذشته خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۳۹    
متخصصان آمار و جمعیت شناسان اداره امور اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل در سیاتل آمریکا اعلام کردند: جمعیت جهان از رقم 7.3 میلیارد نفر کنونی تا پایان 2050 به 9 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۲    
در اجرای رسالت های وزارت جهاد کشاورزی منطبق بر مبنای اسناد بالادستی کشور از ابتدای استقرار دولت یازدهم، تامین امنیت غذایی از محل تولید داخلی و در راستای تحقق امنیت ملی مورد توجه قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۲    
معاملات فرابورس ایران در حالی طی این هفته به پایان رسید که خرید و فروش سهام داران بیش از یک درصد رشد را برای آیفکس به ارمغان آورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۲    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته با 199 واحد کاهش به 65 هزار و 703 واحد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۶:۰۰    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه ای از حمایت ارزشمند بانک گردشگری از فیلم شهر موشها تشکر و قدردانی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۴:۵۸    
مدیر واحد پایش و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوا گفت: پس از ورود گرد و غبار به هوای تهران که موجب افزایش ناگهانی شاخص کیفیت هوا شد، کیفیت هوای تهران حالا در شرایط سالم قرار گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۴:۵۸    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان این که روز گذشته(جمعه) نیز یک کامیون ایرانی در ترکیه مورد حمله قرار گرفت٬ گفت: پس از وقوع این حمله مرز بازرگان به سمت ترکیه بسته شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۵:۵۴    
قیمت پورشه پانامرا 6 سیلندر در بازار 950 میلیون تومان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۴:۳۹    
کمیته داوران اسامی داوران قضاوت کننده در بازی های هفته سوم لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۳۹    
دکتر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه در برنامه "گفت و گوی اقتصادی" ارزش روز سهام عدالت را قابل توجه دانست و گفت: در شرایط رکود، سهام عدالت که تبدیل به حیاط خلوت دولت شده است، بسیار کمک کننده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۹    
خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا در گزارشی خبر داد، قالی های دستباف ایرانی که زیبنده پوشش کف کاخ ها است، در مسیر بازگشت به بازار آمریکا قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۲    
رئیس اداره کل خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین از احتمال اختلال در خدمات نوین بانک سپه از ساعت24 جمعه تا ساعت 6 بامداد خبرداد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۰    
کاکا، اسطوره تیم ملی برزیل عنوان کرد که فیلیپ کوتینیو می تواند استیون جرارد جدید لیورپول باشد. کاکا: کوتینیو می تواند جانشین جرارد باشد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۰    
رئیس واحد مهندسی خوردگی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران -منطقه شمالشرق از ترمیم نقاط خوردگی خطوط لوله مسیر خط 22 اینچ ری –شاهرود خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۹    
سیامند رحمان قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان با کسب 81درصد آرا در نظرسنجی وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک، عنوان برترین ورزشکار ماه جولای سال 2015 را آن خود کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۵:۱۲    
تصاویری از بازماندگان جنگ داخلی آمریکا که پس از 153 سال توسط دولت این کشور منتشر شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۵:۱۲    
بانک کشاورزی ایران که به تازگی بر اساس اعلام نشریه بنکر در ردیف 1000 بانک برتر جهان و شش بانک برتر ایران قرار گرفته، چند صباحی است که با در پیش گرفتن رویه ای نوین در حوزه های اطلاع رسانی و تبلیغات ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۵:۱۲    
دست نوشته به جا مانده در صحنه قتل، راز مرگ هولناک زن و مرد میانسالی را که جسدشان ظهر دیروز در شهرک اکباتان کشف شده بود، برملا کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۴:۰۹    
همزمان با شصتمین سالروز تولد و ششمین سالگرد درگذشت پرویز مشکاتیان آهنگساز برجسته و نوازنده شهیر کشور، هفته بزرگداشت وی در فرهنگسرای نیاوران در پایان شهریور ماه برگزار خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۴:۰۳    
ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی و به خوانندگی حمیدرضا نوربخش و رشید وطندوست 28 تا 30 مردادماه در تالار وحدت به اجرای برنامه می پردازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۸    
برخورد صاعقه با برج میلاد تهران
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۷    
بسیاری از طلاهایی که در داخل ویترین های مغازه داران با نام طلای ایتالیایی فروخته می شود در حقیقت ساخت داخل کشور است، البته مصنوعات طلای خارجی در داخل ویترین های داخلی وجود دارد، اما مقدار آن کم است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۷    
با اعلام خودمختاری، از سوی حزب مناطق دموکراتیک (DBP) در منطقه کردنشین شیرناک ، رجب طیب اردوغان اعلام کرد ، افرادی که ادعای خود مختاری می کنند ،تاوان سختی خواهند پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۱    
تمرین تیم ملی والیبال ایران امروز در حالی برگزار شد که دریافت کننده ها در نقش پاسور حاضر شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۴:۵۰    
مسوول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان از کشتار 20 راس گراز وحشی توسط شماری از روستاییان در اراضی کشاورزی بخش حلب شهرستان ایجرود از توابع این استان خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۴:۴۷    
سازمان تامین اجتماعی برای برگزاری کارگاه طراحی جلد دفترچه درمانی فراخوان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۴:۴۷    
عکاسان گردشگر روسی توانستند از چهار گوشه جهان عکسهای بسیار زیبا و نفس گیر را به ثبت برسانند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۴:۳۹    
کریم انصاریفرد با عقد قرارداد با تیم پانیونیوس به دنبال جبران ناکامی فصل گذشته اش در تیم اوساسوناست و آن را با ادعای آقای گلی لیگ یونان در فصل جاری وعده می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۳۹    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید در تهران مانده تا تمرین بازیکنان ذخیره را زیر نظر داشته باشد. باقری:برانکو خواست تهران بمانم
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۸    
تیم فوتبال ستارگان اسبق فوتبال جهان از روبرتو کارلوس تا لویز فیگو، برای دیداری دوستانه با ستارگان فوتبال ایران، ششم شهریور به تهران می ایند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۸    
برای مقایسه سرمربیان استقلال و پرسپولیس همین قدر بدانید که یکی خونگرم و زاده شهریور آتشین آبادان است و دیگری خونسرد و زاده بهمن ماه از شمال کرواسی و ملقب به مرد یخی .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۲    
دو بازیکن جوان استقلال با وجود وعده های مسئولان این تیم همچنان در خوابگاه به سر می برند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۱    
سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی بعد از قهرمانی به همراه این تیم در جام باشگاه های آسیا، گزینه بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا انتخاب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۸    
بعد از عدم توافق امیر قلعه نویی با مسوولان ملوان، حمید استیلی با حضور در انزلی قراردادش را رسما با این تیم به امضا رساند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۵    
قرارداد احداث خط سوم انتقال برق دو مداره 400 کیلوولت بین جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان به امضاء رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۴:۰۳    
هافبک تیم فوتبال نفت تهران درباره دیدار با سیاه جامگان اظهار داشت: شرایط خوبی دارم و از نظر بدنی آماده هستم. درست است دو هفته ابتدایی بازی نکردم اما شرایط خوب است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۴:۰۳    
میزان بارش ها در 19 استان کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته و عقربه بارش ها همچنان منفی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۱    
برای نخستین بار در ایران، مهندسان و کارشناسان داخلی، مقره اتکائی 230 کیلوولت از نوع سرامیکی با ارتفاع 230 سانتیمتر را طراحی و تولید کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۴۸    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از کرار تعهد گرفته شده که دیگر برای تیم حاشیه سازی نکند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۴۵    
روزنامه های امروز انگلیس به صحبت های استویچکوف علیه فان خال و محرومیت پزشک چلسی پرداخته اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۳۹    
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دیدار حساس و مشکلی را مقابل ذوب آهن دارد، گفت: نتیجه این دیدار به دلیل حساسیت آن قابل پیش بینی نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۲:۲۶    
دادستان عمومی و انقلاب شهر پردیس از بازداشت دو نفر به همراه یک خانم سردفتردار به اتهام جعل اسناد، کلاهبرداری و زمین خواری حدود 290 هکتار از اراضی شهرستان بومهن خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۲    
گروه تروریستی ابوسیاف همپیمان گروه داعش در جنوب فیلیپین، سر یکی از گروگان های خود را به دلیل نپرداختن باج درخواستی قطع کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۲    
در نیمه نخست سال جاری میلادی در حالیکه صادرات ترکیه به ایران 30.4 درصد افزایش دارد، واردات این کشور از ایران 30 درصد افت کرده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۱    
بیش از 430 هزار تن انواع کالا در تالارهای داخلی و صادراتی طی روز جاری (چهارشنبه) در بورس کالای ایران عرضه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۹    
روزنامه های امروز اسپانیا به پیروزی شب گذشته بارسلونا مقابل سویا پرداخته اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۸    
رییس اتحادیه اقتصاد و صنعت ایالت باواریای آلمان گفت: آلمان می خواهد ارتباط اقتصادی با ایران بویژه استان اصفهان را مانند گذشته نه چندان دور احیا کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۲    
اوپک در گزارش ماه اوت خود پیش بینی کرد، تقاضای جهانی نفت در سال جاری میلادی با 1.38 میلیون بشکه در روز افزایش، به 92.70 میلیون بشکه در روز خواهد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۲    
بازیکنان مصدوم تراکتورسازی برای بازی با راه آهن آماده شدند و این تیم برای دیدار با راه آهن مصدومی ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حق الزحمه دریافتی 970 هزار فرهنگی کشور متناسب با تلاش آنها نیست، از صدور احکام جدید حقوق معلمان بر اساس طرح رتبه بندی از اول مهر سال جاری خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۸    
در میان این 20 امضا کننده نام افرادی چون " انوشه انصاری" ، حمید بیگلری (معاون پیشین سیتی گروپ)، امید کردستانی (مدیر بخش تجاری گوگل) و فیروز نادری ( از مدیران ایرانی تبار ناسا) به چشم می خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۷    
در پدیده ای نادر از چشمان دختری در بخش زرین آباد شهرستان دهلران به جای اشک، بلور شیشه ای خارج می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۷    
گروه تروریستی تکفیری داعش در صدد آغاز دوره تازه ای از تعدی و هتک حرمت زنان در استان نینواست؛ به طوری که اعلام شده، این گروه برای جلوگیری از فرار اعضای خارجی خود از این گروه تروریستی اعلام کرده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۸    
محمدحسین لطیفی گفت: اگر بهروز شعیبی در نقش محمد سریال تنهایی لیلا بازی نمی کرد، شاید من از کارگردانی این اثر انصراف می دادم، چرا که معتقدم بدون حضور او امکان ساخت این سریال نبود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۲:۲۹    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به تاثیر جمع بندی مذاکرات هسته ای در وضعیت صنعت نفت کشور، گفت: تحریم ها مانع رسیدن به دانش و امکانات بین المللی بود و رفع آنها نقش مهمی در به روز رسانی و رشد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۲:۲۶    
'نائورو' بار دیگر قربانگاه یک مهاجر ایرانی شد که قصد اقامت در استرالیا را داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۲:۲۶    
یک دادگاه اندونزی در حکمی خواستار بازگردان 325 میلیون دلار منابع دولتی شد که توسط 'محمد سوهارتو' رییس جمهوری اسبق اندونزی تحت عنوان کمک به هزینه های آموزشی در اختیار بنیاد 'سوپرسمار' قرار داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۸    
بانک مرکزی گزارش هفتگی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران را برای 16 مرداد ماه 94 اعلام کرد که براساس آن نرخ چهار گروه مواد خوراکی نسبت به هفته قبل از آن افزایش و نرخ سه گروه دیگر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۲:۰۹    
شبکه خبری سی.ان.بی.سی آمریکا اعلام کرد: در حالی که به نظر می رسد تقاضای نفت چین در حال کاهش است، افزایش تولید نفت اوپک، قیمت نفت را به کمترین سطح آن از زمان بحران مالی در سال 2008 می رساند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۲:۰۶    
دریای خزر به عنوان بزرگترین دریاچه جهان در محاصره انواع آلودگی های خانگی، صنعتی، نفتی و کشاورزی قرار دارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۲:۰۶    
سیامند رحمان با کسب 81 درصد آرا به عنوان برترین ورزشکار پارالمپیکی ماه ژوییه برگزیده شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۲:۰۶    
بیکاری جوانان زیر 30 سال کشور از مرز بحران گذشته و بسیار پیچیده شده تا جایی که نرخ بیکاری جوانان در استان مازندران به بیش از 50 درصد رسیده و این نرخ در جمعیت زنان ایلامی بیش از 86 درصد است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۲    
پخش مجموعه 50 قسمتی از بالا کسی به ما نگاه می کند به تهیه کنندگی محمدرضا شریفی نیا که مبتنی بر آیه های قرآن ساخته شده به زودی از رسانه ملی آغاز خواهد شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۸    
رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: 90 درصد بیمارستانهای کشور دستگاه بی خطرسازی زباله را نصب و فعال کرده اند اما 10 درصد نواقصی دارند که به آنها تذکر داده شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۱:۴۴    
مدیر انجمن نجوم آماتور ایران گفت: شبهای 21 و 22 مردادماه می توانیم در انتظار بارش شهابی پرساووشی یعنی زیباترین بارش شهابی سال باشیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۱:۴۴    
حمله مسلحانه در شهر تونج ایلی ترکیه منجر به زخمی شدن یک نیروی امنیتی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۱:۳۶    
محققان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان درتحقیقات خود موفق به ساخت آزمایشگاهی نانودارویی ضد میکروبی شدند که می تواند درکنار رهاسازی کنترل شده دارو، سبب افزایش اثر ضدمیکروبی آنتی بیوتیک شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۱:۳۳    
رییس پلیس راه استان البرز گفت که هم اکنون وضعیت ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین سنگین است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۸    
رییس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال بذر گفت: نخستین جشنواره ارقام زراعی و باغی با رونمایی و آشنایی بیشتر با ارقام جدید معرفی شده در سال 93 برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۸    
برخی علائم به قدری برایمان تکراری شده اند که بی توجه از کنارشان عبور می کنیم، علائمی که می توانند زنگ خطر سرطان باشند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۸    
رئیس کل سازمان مالیاتی طی بخشنامه ای نرخ مالیات متعلق به درآمد مشمول مالیات ابرازی شرکت ها و اتحادیه های تعاونی متعارف و شرکت های تعاونی سهامی عام را ابلاغ کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۸    
در مناطق غربی تهران مانند شهران یا در شرق پایتخت مانند نارمک یا تهرانپارس هم تعداد آپارتمان های زیر 200 میلیون تومان افزایش داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۵    
معاون توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان از احداث آسمانخراش 121 طبقه تجاری، اداری و فرهنگی در یکی از مناطق شهری تهران خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۰:۳۷    
در حالی که رئیس کل بانک مرکزی براساس قانون زیر نظر وزارت اقتصاد باید اداره شود، اما از نظر سیاستی، بانک مرکزی به عنوان سیاست گذار پولی و بانکی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۰:۳۲    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه ساعت 24 امشب آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش است، گفت: تا 8 صبح امروز ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۰:۲۵    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه آسمان ایران امن ترین آسمان جهان است، گفت: پدافند هوایی ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری و دست به ماشه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۰:۰۷    
در حالی که با متعادل شدن نسبی دمای هوا در چند هفته اخیر، توصیه های صرفه جویی در مصرف آب فروکش کرده بود، اما با رشد نسبی دما، مصرف آب در کشور دوباره اوج گرفت و نگرانی ها نیز به مرز بحران رسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۰:۰۲    
این درمان، جایگزین خوبی برای دندان های از دست رفته است، اما گاهی بی اطلاعی یا اطلاعات ناکافی بیماران باعث می شود با وجود صرف هزینه های میلیونی از نتیجه کار راضی نباشند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۰۹:۵۹    
شهدا زنده اند و این زنده بودن اثرگذاری دارد، بویژه برای هنرمندان ما که دل هایی پاک و احساساتی رقیق دارند، این تاثیرگذاری قطعا بیشتر از دیگران است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۰۹:۵۳    
معدل جدید قیمت ملک مسکونی در 31 مرکز استان نشان می دهد سطح قیمت کشوری مسکن بعد از رشد 14 درصدی در سال93، طی بهار امسال، 2 درصد افت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۰۹:۵۰    
اخیرا این بحث مطرح شده است که بر اساس برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) تحریم درآمدهای نفتی ایران لغو نخواهد شد و به قوت خود باقی خواهد ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۰۹:۱۴    
ستاره شناسان موفق به کشف بزرگترین پدیده فضایی به وسعت پنج میلیارد سال نوری در جهان شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۰۹:۱۱    
وزارت امور خارجه آمریکا روز سه شنبه گزارش های منتشر شده را درباره موافقت این کشور با ایجاد منطقه امن در شمال سوریه رد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۶    
شهید راوند از شهدای غواص به علت شباهتی که با برادرش داشت با شناسنامه او عازم جبهه و با نام برادرش شهید شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۳    
عضو پیشین کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا ادعای علی کفاشیان درباره نحوه کنار رفتنش از این کمیته را تکذیب کرد و گفت: AFC هیچکس را به زور به کمیته ای نمی فرستد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۰۸:۵۷    
مهاجم تیم ملی ایران یکی از گل های چارلتون را در پیروزی پرگل این تیم برابر داگنهام به ثمر رساند. صعود چارلتون با گلزنی قوچان نژاد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۰۸:۵۷    
الأهلی قطر در دیدار دوستانه با دو ستاره ایرانی خود برابر الجزیره امارات شکست سنگینی را متحمل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۰۸:۴۸    
تمساح گرسنه در میان رودخانه فرزند خود را قورت داد.
  • ۱