چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۲:۰۳May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 14 مرداد 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 مرداد 1394 ایران اکونومیست 2 مرداد 1394 ایران اکونومیست 3 مرداد 1394 ایران اکونومیست 4 مرداد 1394 ایران اکونومیست 5 مرداد 1394 ایران اکونومیست 6 مرداد 1394 ایران اکونومیست 7 مرداد 1394 ایران اکونومیست 8 مرداد 1394 ایران اکونومیست 9 مرداد 1394 ایران اکونومیست 10 مرداد 1394 ایران اکونومیست 11 مرداد 1394 ایران اکونومیست 12 مرداد 1394 ایران اکونومیست 13 مرداد 1394 ایران اکونومیست 14 مرداد 1394 ایران اکونومیست 15 مرداد 1394 ایران اکونومیست 16 مرداد 1394 ایران اکونومیست 17 مرداد 1394 ایران اکونومیست 18 مرداد 1394 ایران اکونومیست 19 مرداد 1394 ایران اکونومیست 20 مرداد 1394 ایران اکونومیست 21 مرداد 1394 ایران اکونومیست 22 مرداد 1394 ایران اکونومیست 23 مرداد 1394 ایران اکونومیست 24 مرداد 1394 ایران اکونومیست 25 مرداد 1394 ایران اکونومیست 26 مرداد 1394 ایران اکونومیست 27 مرداد 1394 ایران اکونومیست 28 مرداد 1394 ایران اکونومیست 29 مرداد 1394 ایران اکونومیست 30 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۰:۴۸    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اعلام محرمانه بودن پرونده پزشکان در ممسنی و اردبیل اظهار کرد: افشاگری کنیم چیزی برای آقایان نمی ماند و شاید ایران را ترک کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۰:۴۵    
وندی شرمن در کمیته بانکداری سنا با تاکید بر این نکته که تحریم ها هرگز قادر به توقف برنامه هسته ای ایران نخواهند بود بر ادامه تحریم های مرتبط با موشک های بالستیک ایران تاکید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۰:۳۹    
وزیر راه و شهرسازی گفت: سابقه همکاری تهران و رم طولانی است و جامعه مهندسی ایران آشنایی کاملی با صنعت ایتالیایی ها دارد بنابراین برای شروع نیاز به مقدمه فراوانی نداریم و می توانیم همکاری های خود را ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۰:۳۳    
وزیر نفت گفت: سفر هیأت های سیاسی و تجاری به ایران چراغ سبز دولت ها به شرکت ها و بخش خصوصی برای فعالیت در ایران است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۰:۱۲    
ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه با علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت وگو کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۰:۰۴    
ترکیه برای جنگ با نیروهای داعش در شمال سوریه آماده می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۸    
سخنگوی سابق شورای نگهبان در واکنش به ادعای جلوگیری شورای نگهبان و نیروهای امنیتی از برگزاری انتخابات سالم بابیان اینکه برخی شکست درانتخابات رامتوجه دستگاه های قانونی می کنند گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۶:۵۸    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: به دنبال توافق برجام و استقبال خطوط کشتیرانی برتر دنیا برای حضور در بندر شهید رجایی، تردد خطوط کشتیرانی لاینر به این بندر در آینده ای نزدیک به 17 خط می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۶:۵۲    
بر اثر جاری شدن سیل در کشور فقیر میانمار در جنوب شرق آسیا 69 نفر کشته و حدود 260 هزار نفر آواره شده و یا تحت تاثیر این بحران قرار گرفتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۶:۵۲    
گروه تروریستی داعش که در ماه های اخیر برای جذب نیرو تلاش های خود را دوچندان کرده، این روزها تمرکز خود را برای جذب چینی تبارهای ساکن مناطق شمال غرب کشور متمرکز کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۶:۴۹    
عضو شورای عالی پیوند گفت: در حوزه پیوند کبد شیراز بزرگترین مرکز پیوند در دنیا طی 2 سال اخیر بوده است زیرا سال گذشته 500 پیوند کبد در شیراز انجام شده و امسال نیز بیش از 600 پیوند کبد انجام می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۶:۴۳    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نشست کانون انجمن صنایع غذایی ایران از تبدیل یک در هزار فروش به 4 در هزار سود از سال 1395 خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۶:۴۳    
با حضور آیت اله مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران و حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۶:۳۴    
قائم مقام بانک مرکزی در ملاقات با هیات اقتصادی ایتالیایی در بانک مرکزی سه پیشنهاد در زمینه تشکیل کارگروه ایفای تعهدات ، گسترش روابط بانکی و تقویت همکاری های اقتصادی را ارایه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۹    
مصرف لوبیا، اسفناج و قارچ می تواند به عنوان یک منبع غذایی مفید برای رفع کمبود ویتامین D و فقر آهن بکار رود. استرس، ترشح هورمون های استرس نیز می تواند منجر به درد در عضلات شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۶    
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی بخش کشاورزی از ممنوعیت توزیع کود بدون شناسنامه و گواهی موسسه خاک و آب کشاورزی از20 مرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر دولت برنامه ای برای افزایش قیمت کود ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۳    
محسن افتخاری رییس دادگاه های کیفری یک استان تهران از صدور حکم مرتضوی تا پایان مرداد جاری خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۷    
وزیر نفت ایران تا ساعاتی دیگر با پائولو جنتیلونی وزیر امور خارجه و فدریکا گوئیدی وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا و کلودیو دسکالزی رئیس شرکت انی ایتالیا دیدار و گفت و گو می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۷    
رامبد جوان تلاش زیادی کرده تا فردوسی پور را به برنامه اش ببرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۴    
براساس محاسبات دبیرخانه اوپک که روز چهارشنبه منتشر شد، قیمت نفت این سازمان دیروز (سه شنبه) با یک درصد کاهش نسبت به روز قبل، به 47 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۱    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد روز جمعه این هفته با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل شمالی کشور انتظار کاهش دما و افزایش بارندگی در این منطقه دور از انتظار نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۵۸    
کارشناس و پژوهشگر زنبور عسل سازمان توسعه صنعتی ملل متحد(یونیدو) گفت: ایران 4/4 درصد از سهم تولید جهانی عسل را در اختیار دارد و جزو کشورهای مهم در تولید این محصول به شمار می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۴۳    
در حالی حدود 22 روز از مذاکرات هسته ای و توافق ایران و گروه 1 + 5 می گذرد، خودروسازان در این مدت با استفاده از یک سری از ترفندها، از ارزان تر شدن قیمت خودرو در بازار جلوگیری می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۱    
مجری طرح توسعه فاز 19 پارس جنوبی گفت: تا زمستان سال جاری 500 میلیون فوت مکعب گاز از فاز 19 به شبکه سراسری تزریق می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۱۹    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات روز جاری(چهارشنبه) بازار سرمایه با 5 واحد رشد در ارتفاع 66 هزار و 456 واحد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۱۰    
همایش آموزشی مدیریت بحران با حضور مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری و مدیر درمان تأمین اجتماعی استان لرستان برگزارشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۸    
این روزها نامه ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی میان مخاطبان رد و بدل می شود که عنوان آن "نامه احمدی نژاد به روحانی برای دعوت او به مناظره" است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۵    
پپ گواردیولا در آستانه بازی امشب بایرن مونیخ و رئال مادرید، تنها دو دفاع تخصصی در اختیار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۲    
هافبک ملی پوش استقلال که به دلیل مصدومیت بازی با سیاه جامگان را از دست داده بود، به احتمال زیاد می تواند برابر ملوان به میدان برود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۹    
امروز وبسایت باشگاه بارسلونا لیست شماره پیراهن بازیکنان بارسلونا برای فصل آتی را منتشر کرد. بر این اساس پیراهن شماره 6 ژاوی، از فصل بعد بر تن دنی آلوس خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۹    
زمانی که بازیکنان پرسپولیس در هتل المپیک حضور داشتند برخورد جالبی میان مربی و بازیکن این تیم با مهاجم استقلال رخ داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۶    
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ماموران پلیس در شهرستان چایپاره، رشوه 150 میلیون ریالی فرد متخلف را رد کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۳    
رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: پرونده مربوط به یک بدهکار بانکی در کرج در حال رسیدگی و تکمیل گزارشات است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۰    
فرمانده نیروی انتظامی (ناجا) گفت: آمار تلفات جاده ای کشور در چهارماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد کاهش یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۷    
معاون سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی از کشف بیش از 1200 محدوده امید بخش طلا خبر داد و اعلام کرد: اخیرا در منطقه دره بیدان در تیران نیز به غنی شدگی طلا دست پیدا کرده ایم اما حجم ذخیره هنوز مشخص ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۷    
روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از شناسایی پیکر طیبه و نورانی 11 شهید خط شکن و غواص کرمانی خبر داد و اعلام کرد، این شهدای گرانقدر از طریق پلاک هویت شناسایی شده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۱    
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: پنج ایستگاه جدید به مرور در منطقه هفت عملیات انتقال گاز در مدار تولید قرار می گیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۳۸    
صرافان بازار ارز و سکه نرخ هر دلار آمریکا را در روز جاری (چهارشنبه) با 5 تومان رشد نسبت به روز گذشته سه هزار و 327 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با 1500 تومان کاهش 872 هزار و 500 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۳۵    
استخوان و پوست گاو ، ژلاتین می شود و بعد پاستیل و سووال های فراوان که آیا پاستیل ها برای استخوان و مفاصل خوب است و اصلا ارزش تغذیه ای دارد یا نه؟
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۴    
رئیس کمیسیون فنی ایسا در زمینه سرمایه گذاری ذخایر تامین اجتماعی و مدیر عامل سازمان دولتی بیمه اجتماعی کشور عمان با مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی دیدار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۵    
آب های معدنی از منابع طبیعی مانند چشمه و نقاط حفاری شده از سفره های آب زیر زمینی بدست می آید و تمام اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از هرگونه آلودگی یا تأثیرات خارجی روی کیفیت آن باید انجام می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۵    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برنامه ایران با پایان تحریم ها، جذب 29 میلیارد دلار منابع برای سرمایه گذاری در بخش معدن است و در عین حال ایران پروژه هایی به منظور تولید فولاد، آلومینیوم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۶    
در بین مناطق 22 گانه شهرداری تهران بیشترین متوسط قیمت فروش هر متر زمین یا زمین ساختمان کلنگی در حدود 9 میلیون تومان در منطقه سه و کمترین آن در حدود یک میلیون و 500 هزار تومان و در منطقه 20 بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۰    
اولین گردهمایی بازاریابی بانک ایران زمین با حضور رئیس و یکی از اعضاء هیئت مدیره، معاون عملیات بانکی، مدیر امور بازاریابی شعب و کارشناسان بازاریابی استان های کشور در محل هتل بزرگ تهران برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۰    
در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، 66 میلیون ورقه بهادار به ارزش بیش 853 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۳:۵۴    
گروه تروریستی داعش در روزهای گذشته حدود دو هزار نفر را در شهر موصل عراق اعدام کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۳:۵۱    
معاون سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام کرد: طی دو سال فعالیت دولت یازدهم به میزان سه میلیارد دلار گشایش اعتبار برای طرحهای بخش معادن و صنایع معدنی کشور صورت گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۳:۴۸    
اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد که افرادی که در صدد بازاریابی جهت فروش اطلاعات از مشترکین تلفن همراه بودند، دستگیر شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۳:۳۹    
عضو انجمن صنایع نساجی کشور با انتقاد از توافقنامه ترجیحی ایران و ترکیه خواستار بازنگری این توافقنامه در شرایط جدید شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۳:۲۱    
خبرگزاری رسمی چین روز چهارشنبه در گزارشی نوشت: آمریکا گفت وگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران جهت ایجاد اتاق مشترک بازرگانی را آغاز کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۳:۱۲    
دکتر مریم اسکویی، متخصص مغز و اعصاب بیمارستان کودکان مونترال آمریکا و تیم تحقیقاتی او، عامل خطر ژنتیکی فلج مغزی را کشف کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۶    
دستیار فراز کمالوند می گوید با ستاره هایی که جذب کرده اند امسال می توانند عملکرد موفقی داشته باشند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۳    
رییس هیات فوتبال استان اصفهان نسبت به اقدام سازمان لیگ برتر مبنی بر تغییر زمان برگزاری شهرآورد فوتبال اصفهان اعتراض کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: نمایندگان عالی رتبه شرکت کشتیرانی WAN HAI تایوان در راس هیاتی از ظرفیت ها و اقدامات صورت گرفته در بندر بوشهر بازدید کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۵۷    
علی حمودی مدافع راست تراکتورسازی به احتمال زیاد در بازی روز جمعه برابر نفت تهران فیکس خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۵۴    
سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی در برخی از راههای مواصلاتی کشور را طی روزهای 14 تا 17 مرداد ماه سال جاری را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۵۴    
محققان سازمان پژوهش های علمی و صنعتی کشور موفق به استخراج ترکیبات ضد میکروبی از ضایعات انار و پرتقال برای تهیه افزودنی های خوراکی شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۴۸    
عوامل تولید فیلم سینمایی بادیگارد در حال حاضر از تهران خارج شدند و در لوکیشنی اطراف جاده دماوند ضبط فیلم خود را آغاز کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۴۸    
خبرگزاری کیودوی ژاپن روز سه شنبه اعلام کرد که گرما شدید طی هفته گذشته جان حداقل 28 شهروند ژاپنی را گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۴۵    
رییس دانشگاه مازندران گفت: عوامل اختلاس 20 میلیارد ریالی از صندوق رفاه دانشجویی این دانشگاه شناسایی و دستگیر شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۳۹    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویری از یک دزد از شهروندان تهرانی برای شناسایی وی که 60 ساله به نظر می رسد درخواست کمک کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۳۰    
دادستان استانبول با ادعای تبلیغات به نفع یک گروه تروریستی خواستار مجازات زندان برای 18 روزنامه نگار ترکیه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۲۸    
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران گفت: آتش سوزی در ارتفاعات جنگلی روستاهای کمربن و شاهزید به نام شیردار اسی که از عصر سه شنبه شروع شده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۲۵    
وزیر خارجه ایتالیا در دیدار با روحانی ضمن تقدیم دعوتنامه رسمی نخست وزیر ایتالیا برای دیدار رییس جمهوری ایران از رم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۶    
رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان این که سازمان بهداشت جهانی هفته جاری ایران را به لحاظ شیوع بیماری آنفلوآنزای پرندگان پاک اعلام کرد از صدور مجدد صادرات مرغ به کشور عراق خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۳    
پارک شدن یک خودرو ون خانوادگی متعلق به یک شهروند رومانی که بر روی آن عبارت 'ایران کبیر' نقش بسته است، در بیرون ساختمان موزه علوم در لندن، باعث اعلام هشدار امنیتی و تروریستی در قلب پایتخت انگلیس شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۰    
مجتمع معادن سنگ آهن گل گهر (2 و 4) در حالی 55 هزار تن سنگ آهن دانه بندی را با قیمت پایه 35 دلار در هر تن در تالار صادراتی بورس کالای ایران امروز چهارشنبه 14 مردادماه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۷    
معاون وزیر امور خارجه انگلیس در دیدار کاردار جمهوری اسلامی ایران در این کشور گفت: دولت لندن با آگاهی از نقش مهم و استراتژیک ایران در منطقه خاورمیانه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۴    
در دیدار ریگ ولز معاون امور خارجه استرالیا و محمد خزاعی رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی کشورمان بر توسعه همکاری های تجاری و گمرکی دو کشور تاکید شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۴    
باران و وزش باد و بروز پدیده گرد و خاک 2 پدیده غالب در کشور است. همچنین در 2 روز آینده جریان شمالی و هوای خنک وارد کشور می شود، آسمان تهران نیز نیمه ابری است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۵۲    
اولین جلسه شورای مطالعاتی ساماندهی مرکز سیاسی-اداری کشور و تمرکززدایی از تهران عصر دوشنبه در دفتر معاون اول رئیس جمهوری به شکل کامل تر از آنچه قانون تازه مصوب در خصوص انتقال پایتخت تعیین کرده بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۵۲    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طی دو سال گذشته (از زمان شروع به کار دولت یازدهم) تعداد 30 طرح راکد معادن و صنایع معدنی کشور به ارزش 412 میلیون دلار فعال شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۹    
مدیرکل دفتر وامها، مجامع و موسسات بین المللی سازمان سرمایه گذاری خارجی از امضا یادداشت تفاهم ایران و شرکت بیمه ساچه خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۳    
رکود در بازارهای کار رسمی و ناتوانی کارجویان در ورود به مشاغل شناخته شده باعث وفور مشاغل کاذب و زیرزمینی در اقتصاد ایران شده است تا جایی که وزیر کار، تعداد شاغلان این بخش را 7 میلیون نفر می داند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۱    
با توجه به مسئله ملی بحران و کمبود آب، برنامه خندوانه و هف هشتاد (#780*) با همکاری یکدیگر اقدام به راه اندازی کمپین ملی قطره قطره نموده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۵    
بازار سهام امروز در حالی به کار خود پایان داد که همچون روزهای گذشته شاهد معاملاتی کم رونق و بی حجم بود؛ بازاری که هنوز نسبت به بسیاری از ابهام های بنیادین خود با تردید و نگرانی روبروست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۱۰    
شاید کمتر توجه کرده باشیم، اما بانک مرکزی یک بانک عادی نیست، بلکه یک فرابانک است که بیشتر به یک دستگاه سیاستگذار پولی و مالی می ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۰۱    
44 میلیون نفر در سراسر جهان به آلزایمر مبتلا هستند؛ این رقم در 35 سال آینده دو برابر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۲    
نیما علامه خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان در غم از دست دادن پدر هنرمندش به سوگ نشست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۳    
این اتفاق در یکی از پارک های مونترال کانادا اتفاق افتاده و در لحظه ای که یک خانواده کودک خود را در پارک برای لحظاتی تنها گذاشتند رخ داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۰:۳۷    
شرکت عمران شهر جدید پردیس در تازه ترین اطلاعیه خود به سازندگان مسکن مهر وعده داده که تا شهریور ماه امسال خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر تامین می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۰:۱۰    
طبق خبرهای موثق اوتادی برای بازی در "پیتزا مخلوط" که حسین قاسمی جامی کارگردانی آن را برعهده دارد مبلغ 75 میلیون بابت 25 روز بازی دریافت کرده است که این امر موجب شد اوتادی لقب گرانقیمت ترین بازیگر زن ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۷    
اعمال تعرفه های ترجیحی بین ایران و ترکیه با هدف گسترش مبادلات دو جانبه بین دو کشور صورت گرفت، اما آمارهای موجود درباره اجرای این سیاست در تجارت ایران- ترکیه نشان از چربیدن این سیاست به نفع ترک ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۸    
امروز نرخ رسمی دلار با 40 ریال افزایش 2971 تومان، پوند با 96 ریال کاهش 4617.6 تومان و یورو با 201 ریال نزول قیمت 3227.4 تومان تعیین شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر متعدد هیأت های سیاسی و تجاری کشورهای اروپایی به ایران تاکید کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۹    
تیم ملی والیبال کره جنوبی در یک بازی سخت و نفس گیر موفق به شکست تیم ملی ب والیبال ایران شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۶    
اکثر ناآرامیهایی که در سوریه و عراق و یمن رخ می دهد مصدری آتلانتیکی دارد و یا واکنشی نسبت به رفتارهای ایالات متحده آمریکا و همپیمانان کاخ سفید در نظام بین الملل محسوب می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۳    
در حالی که همه نشانه ها حاکی از آن است که در صورت رفع تحریم ها، شرکت های خارجی در قالب های مختلف وارد اقتصاد ایران خواهند شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۰۹:۱۰    
آیا نرخ ارز در اقتصاد ایران بیش از اندازه قیمت گذاری شده است یا کمتر از حد؟ به بیان ساده تر قیمت دلار باید از قیمت کنونی آن پایین تر باشد یا بالاتر؟