چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۶:۵۵May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 24 مرداد 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 مرداد 1394 ایران اکونومیست 2 مرداد 1394 ایران اکونومیست 3 مرداد 1394 ایران اکونومیست 4 مرداد 1394 ایران اکونومیست 5 مرداد 1394 ایران اکونومیست 6 مرداد 1394 ایران اکونومیست 7 مرداد 1394 ایران اکونومیست 8 مرداد 1394 ایران اکونومیست 9 مرداد 1394 ایران اکونومیست 10 مرداد 1394 ایران اکونومیست 11 مرداد 1394 ایران اکونومیست 12 مرداد 1394 ایران اکونومیست 13 مرداد 1394 ایران اکونومیست 14 مرداد 1394 ایران اکونومیست 15 مرداد 1394 ایران اکونومیست 16 مرداد 1394 ایران اکونومیست 17 مرداد 1394 ایران اکونومیست 18 مرداد 1394 ایران اکونومیست 19 مرداد 1394 ایران اکونومیست 20 مرداد 1394 ایران اکونومیست 21 مرداد 1394 ایران اکونومیست 22 مرداد 1394 ایران اکونومیست 23 مرداد 1394 ایران اکونومیست 24 مرداد 1394 ایران اکونومیست 25 مرداد 1394 ایران اکونومیست 26 مرداد 1394 ایران اکونومیست 27 مرداد 1394 ایران اکونومیست 28 مرداد 1394 ایران اکونومیست 29 مرداد 1394 ایران اکونومیست 30 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۲۰:۰۲    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت طبق زمان بندی توافق با آژانس ، ایران اسناد و پاسخ های خود درباره فعالیت های گذشته یا ابعاد احتمالی نظامی را ارائه کره و به چارچوب زمانی که متعهد شده، پایبند بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۲۰:۰۲    
رییس سازمان انرژی اتمی از برنامه راه اندازی بیمارستان بزرگ تخصصی هسته ای و موافقت رییس جمهوری با این طرح خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۲۰:۰۸    
نخست وزیر پاکستان امروز (شنبه) در پیامی با تبریک روز ملی هند به همتای هندی خود روابط خوب میان اسلام آباد و دهلی نو را به نفع هر دو کشور دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هندی ها خواستار افتتاح بانک در ایران هستند، گفت: اگرچه حضور بانک های خارجی سبب ایجاد رقابت بین بانک های داخلی و خارجی می شود اما قانون مدیریت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۸    
وزارت امور خارجه روسیه روز شنبه با اشاره به برنامه سفر وزیر امور خارجه ایران به مسکو اعلام کرد: محورهای مهم مذاکرات محمدجواد ظریف و سرگئی لاوروف وزرای خارجه ایران و روسیه توسعه همکاری ها با توجه به ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۰    
آژانس بین المللی انرژی اتمی روز شنبه اعلام کرد که ایران توضیحات مکتوب خود را جهت شفاف سازی بیش تر در مورد برنامه هسته ای خود در اختیار این آژانس قرار داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۳    
این سبزیجات فضایی از سال 2002 میلادی در عرشه کشتی ISS در گلخانه ای به نام لادا رشد کردند و آزمایش های متفاوتی روی آنان انجام شده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۵    
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس آرام آرام به روزهای ناامنی یک مربی شکست خورده نزدیک می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۸    
زنده شدن این مرد فرانسوی، باعث ایجاد بحث هایی میان پزشکان شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۹    
در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، 119 میلیون ورقه بهادار به ارزش 382 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۳    
مدیریت امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد: 5394 نفر در معاملات هفته گذشته فرابورس با خرید اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن صاحب خانه شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۱    
این آمار نشان می دهد که تبلیغات چی های همسایه شاخک هایشان خیلی خوب کار می کند.محصولاتشان را بدون پرداخت حقوق و عوارض گمرکی و مالیات از طریق پیامکی رایگان به خانه های ایرانی ها ارسال می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۶    
رئیس اداره عملیات بازار فرابورس ایران نحوه ثبت معاملات نمادهای درج شده در بازار پایه توافقی فرابورس ایران را اعلام کرد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۵    
عضو هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی و رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی کشور از برگزاری دوره های آموزشی برای کارگران ساختمانی بمنظور ارتقای مهارت فنی آنان خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۵    
اگرچه دولت به ظاهر به هر افزایش قیمتی واکنش نشان می دهد اما واقعیت بازار و آنچه که آمارهای رسمی کشور می گویند، چیز دیگری را در بازار کالاهای اساسی رقم زده است و قیمت بسیاری از کالاها، خیز آرامی دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۹    
بلوک 19.52 درصدی سهام شرکت بیمه حافظ، 4 شهریور ماه در بازار پایه فرابورس ایران عرضه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۹    
با نگاه به حال و هوای این روزهای بورس پس از توافق هسته ای می توان دریافت که عکس العمل ها چندان در خور توجه نبوده به طوری که رشد جذاب ترین و مورد توجه ترین گروه بورسی(بانک ها) نیز با وجود امیدواری ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۱    
رییس اتحادیه چایکاران کشور از خرید حدود 60 هزار تن برگ سبز چای در استان های گیلان و مازندران از آغاز برداشت برگ سبز چای تاکنون خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۱    
انگور میوه ای است بهشتی که شامل ویتامین های C-B-A می باشد. همچنین دارای مقداری منیزیم، کلسیم، آهن، فسفر، پتاسیم و آلبومین است. هر شخصی باید در روز انگور میل کند، زیرا میوه ای ضد عفونی کننده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۱    
پسر جوان که در اقدامی جنون آمیز پدر و مادر و خواهر خود را با ضربه های چاقو در شهرک غرب تهران به قتل رسانده بود، مخالفت پدرش را با خواستگاری، انگیزه جنایت عنوان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۱    
شرکت آب و فاضلاب استان تهران طی اطلاعیه ای مناطقی را که امروز و امشب تا صبح فردا با قطعی آب مواجه خواهند بود، اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۱    
مدیرکل ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: سالانه بیش از 150 هزار دستگاه کامیون بین ایران و جمهوری آذربایجان اقدام به ترانزیت کالا بین دو کشور می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۳    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشورگفت: بررسی نقشه های هواشناسی حاکی از استقرار جوی آرام و گرم در غالب مناطق کشور است و طی هفته جاری انتظار خنک شدن دمای هوا را نداریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی دو نفره در این استان خبر داد و گفت: این حادثه هیچگونه تلفات جانی نداشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۹    
بانک مرکزی، جزئیات شاخص بهای تولیدکننده در تیر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن شاخص بهای تولید کننده در ایران در تیر ماه 1394 به عدد 214.3 رسید و نسبت به ماه قبل معادل 0 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۷    
طبق آمار اتحادیه جهانی مخابرات، قیمت بسته باند پهن تلفن ثابت در ایران به طور میانگین ماهیانه 148 هزار و 749 ریال است که پائین ترین مبلغ در منطقه خاورمیانه پس از کشور هندوستان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۷    
مهناز افشار در صفحه اینستاگرامش این عکس را منتشر کرد و در شرح آن نوشت: لیانا ، جان مادر.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۴    
بخشی از مراتع گیلانغرب در استان کرمانشاه دچار آتش سوزی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۴    
وزیر ارشاد گفت: سیاست ما این نیست که به خاطر گذشته یک نفر، تا ابد او را از فعالیت محروم کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۱    
فرشاد مقیمی در برنامه "گفت و گوی اقتصادی" گفت: باید به یک نکته توجه شود که 77 درصد واحدهای داخل شهرک ها بین سال های 85 الی 92 متوقف شدند و دلیل آن فقط عدم توانایی در تامین نقدینگی شان بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۲    
از آخرین برد استقلال مقابل ذوب آهن در لیگ برتر بیش از سه سال می گذرد. بعد از آن و تا به امروز نیمی از دیدارهای دو تیم در لیگ برتر با برتری تیم اصفهانی به پایان رسیده و نیمی دیگر مساوی شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد که برای پاسخگویی به پرسش یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره فیلم قصه ها در صحن علنی مجلس حضور پیدا خواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۶    
رضا صفایی با 20 امتیاز کسب شده بعنوان امتیاز آورترین این بازی سوم این تیم انتخاب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۱    
ماری هارف سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به راهپیمایی روز شنبه کمپین طرفداران صلح در 80 شهر جهان گفت این اقدامی عالی در جهت حمایت از توافق هسته ای است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۱    
پژوهشگران دانشگاه ورمونت ایالات متحده دریافتند که مصرف بالای نمک در رژیم غذایی به عنوان یک عامل محیطی به بروز بیماری های خود ایمنی همچون ام اس در افرادی با زمینه ژنتیکی لازم، کمک می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۱    
مدیر عامل جدید پست بانک تاکید کرد : خدمات پست بانک متناسب با فراگیرشدن فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در کشور گسترش خواهد یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۵    
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی پیشنهاد داد: وزارت نیرو با توجه به محدودیت منابع آبی در کشور پروژه های سدسازی را متوقف کند و اعتبارات مربوط به این پروژه ها را به بخش مصرف آب برای بهینه سازی و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۵    
رییس مجتمع قضایی خانواده شهید محلاتی با تاکید بر قوی کردن مشاوره گفت: خیانت در صدر مشکلات زوجین مراجعه کننده به دادگاه های خانواده است و باید از مشکلات طلاق در بیرون از دادگاه ها جلوگیری کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۹    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما از اول هم ادعای قهرمانی در لیگ را نداشتیم بلکه برای درست کردن استقلال آمده ایم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۹    
میزگرد "گفت و گوی سیاسی" با نگاهی به روند کاهشیِ افزایشِ جمعیت، به بررسی توسعه اقتصادی و سیاسی آینده کشور پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۱    
مدیرعامل شرکت سایپا خزر گفت: 100 درصد سهام شرکت سایپا خزر صرفاً متعلق به شرکت سایپا یدک بوده و هیچ شخص خاصی در این شرکت سهامدار و ذینفع نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۱    
اگر قصد خرید خودرو دارید، جدول قیمت انواع خودرو با تفکیک کارخانه، نام و مدل خودرو، قیمت اعلامی از سوی نمایندگی و فروش در بازار را در ادامه مطلب آورده ایم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۱    
محزون در برنامه "گفت و گوی اجتماعی" گفت: پیش بینی ها دال بر این است که در صورتی کمتر از دو فرزند جایگزین والدین شود، به طور حتم رشد جمعیت صفر و بعد از آن منفی خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۳    
مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی عنوان کرد که رحیم استرلینگ، آمار گلزنی اش را در ادامه فصل بهبود می بخشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۳    
نخستین آلبوم رسمی پروفسور هرمز فرهت با عنوان کوارتت یک، دو و سه در کشور منتشر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۳    
یکی از رایج ترین توصیه هایی که مربیان ناوارد بدنسازی در برخی باشگاه ها به ورزشکاران و علاقه مندان به پرورش اندام می کنند، تزریق انسولین است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۳    
اخذ مجوز تردد واگن های ایرانی در سطح تمامی کشورهای مذکور در دستور کار اجلاس روسای راه آهن های کشورهای مشترک المنافع است
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۲    
وزیر جهاد کشاورزی از بازگشت سطح ایستایی آبهای زیرزمینی 300 دشت بحرانی کشور دراولویت برنامه ها خبر داد گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۴    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری (شنبه) با 389 واحد کاهش به 65 هزار و 314 واحد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۴    
مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: در سه هفته ای که از لیگ گذشته انتظارات ما برآورده نشده و باید دلایل آن را ریشه یابی کرده و ببینیم اشکال کار کجاست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۵    
دواری بخش فیلم های بلند هفدهمین جشن خانه سینما چهارشنبه 21 مرداد ماه، رسما آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۵    
مسعود ده نمکی که معتقد است میزان فروش و تعداد مخاطبان فیلم هایش جایگاه او را در سینما نشان می دهند، در فیلم جدید خود تصمیم گرفته همانند آن مَثَل معروف سوزن و جوالدوز ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۳    
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: مطابق برنامه واگذاری پهنه های اکتشافی تاکنون 290 هزار کیلومتر مربع توسط این وزارتخانه واگذار شده که بیش از 190 هزار کیلومترمربع در اختیار سازمانهای ایمیدرو و زمین ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۷    
مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی با بیان اینکه پس از رفع تحریم ها، دلالان و واسطه ها از فرآیند صادرات حذف می شوند، گفت: پیش بینی می کنیم که در کوتاه مدت و بین یک تا یک سال و نیم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۵    
بافت یک قطعه فرش 64 متری دستباف سفارشی بازرگانان ژاپنی در یک کارگاه قالیبافی در شهر ربط از توابع شهرستان مرزی سردشت در آذربایجان غربی به پایان رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۷    
نماینده جدید ایران در بانک جهانی در آستانه ورود به این نهاد اقتصادی بین المللی سیاست های جدید ایران در بانک جهانی را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۳    
دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی گفت: برای حمل کالا و مواد نفتی به طور متوسط سالانه به 50 تا 60 فروند کشتی بزرگ باری و نفتکش نیاز داریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۶    
ایران اکونومیست -
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۳    
حجم معاملات آتی سکه طلا طی هفته گذشته در بورس کالای ایران به 23 هزار و 196 قرارداد و ارزش آن رقمی به بیش از 2 هزارمیلیارد ریال رسید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۳    
اسامی برخی واحدهای تولیدی تنقلات ترش اعم از انواع لواشک و زغال اخته غیرمجاز به دلیل جعل یا نداشتن اسناد بهداشتی اعلام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۳    
قرار است که تیم ملی ایران در تاریخ 21 مهر ماه مقابل تیم پرقدرت ژاپن قهرمان سابق جام آسیا صف آرایی کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۳    
نتایج تحقیق موسسه ملی بهداشت آمریکا (وابسته به وزارت بهداشت این کشور) نشان می دهد که رژیم غذایی کم چرب برای کاهش وزن موثرتر از رژیم کم کربوهیدرات است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۹    
آخرین تحولات بازار، از افزایش قیمت سکه، طلا و دلار حکایت دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۹    
عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هیأت مدیره و برانکو هیچ اختلافی با هم ندارند و تصمیمی هم برای تغییر کادر فنی نداریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۶    
4560 تن شکرسفید، 150 تن ذرت و 2 کیلوگرم زعفران به ارزش 6 هزار و 340 میلیارد ریال طی هفته مذکور در تالار محصولات کشاورزی، به فروش رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۳    
شجاع خلیل زاده مدافع تراکتورسازی در بازی با راه آهن دوباره مصدوم شد و باید تحت درمان قرار بگیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۳    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال دیروز خیلی بد بازی کرد و به اعتقاد من نمره تیم صفر بود،به شخصه از هواداران عذرخواهی می کنم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۸    
مدیرعامل بیمه نوین در نشست خود با نمایندگان شعب تهران به نقش مهم و حیاتی نمایندگان در شرکت های بیمه اشاره کرد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۶    
کابوس زلزله تهران تمامی ندارد. آنهایی که پیاز داغش را زیاد می کنند معتقدند پس از وقوع زلزله تهران، خوشبخت کسی است که در همان لحظه های ابتدایی زلزله از دنیا برود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۷    
دبیر انجمن صنایع لبنی ایران از کاهش 20 هزار تنی واردات کره طی سال گذشته به کشور خبر داد و گفت: با گذشت دو سال از خودکفایی کشور در تولید شیر خشک صنعتی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۷    
قدرت خلق پول و نشر اسکناس، از جمله مهم ترین اهرم های قدرت برای هر دولتی محسوب می شود که می تواند به عنوان ابزار سیاسی و تبدیل دولت ها به دولت های پوپولیست شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۹    
رییس پنجمین کنگره بین المللی انجمن راینولوژی ایران گفت: شایع ترین عمل زیبایی در ایران جراحی بینی است و بر همین اساس ایران رتبه اول جهان را در این زمینه دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۹    
علاقه مندان به نجوم روزهای خوبی را برای رصد زیباترین شهاب باران سال پشت سر گذاشتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پهنای باند اینترنت تا پایان امسال به 4000 گیگابیت بر ثانیه افزایش می یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۹    
خودپرداز یکی از شعبه های بانک دولتی در شهرستان آمل روز پنجشنبه به برخی افرادی که برای خدمات بانکی مراجعه می کردند، فقط تراول 500 هزار ریالی پرداخت می کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۶    
وزیر نیرو گفت: بحران آب در کشور جدی و پیچیده است اما حل آن امکان پذیر و نیازمند همکاری و همدلی قوای سه گانه و دستگاه های مختلف است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۳    
نخستین نشست تخصصی از سلسله برنامه های صبحانه ای با طعم بورس با حضور کارشناسانی از بازار سرمایه تحت عنوان بررسی چشم انداز بازار سهام پس از توافق هسته ای برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بازار خرید مسکن تا پایان سال التهاب نخواهد داشت و افزایش اجاره بهای مسکن تا یک ماه دیگر پایان خواهد یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۳    
فرماندار ورامین گفت: وقوع زلزله در شهر جواد آباد از ساعت 23 شامگاه پنچشنبه 22 مردادماه جاری آغاز شد و تا کنون 20 بار این شهر را لرزنده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۵    
گوگل برنامه های خود را برای ساخت گوشی هوشمند جدیدی که قطعات آن توسط کاربران قابل چسباندن به یکدیگر و تغییر هستند را به عقب انداخته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۲    
مالک سیاه جامگان می گوید بر خلاف پیش بینی کارشناسان با یک بازی خوب توانستند سه امتیاز دیدار با نفت تهران را از آن خود کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۶    
بازیکن سابق تیم فولاد نوین که در بازی دیروز مقابل فولاد گل اول تیمش را وارد دروازه فولاد کرد در تلویزیون خوزستان حضور یافت .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۰    
روابط عمومی راه آهن در اطلاعیه ای اعلام کرد: علت خروج از ریل قطار گرگان - اینچه برون باز شدن پیچ های ریل توسط سارقان و جدا شدن خطوط ریلی از همدیگر بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۸    
اشتغال در کنار تولید و تورم از مهم ترین متغیرهای کلان است که خلاصه کننده سعادتمندی ساکنان هر اقتصادی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۴    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای روز جاری(شنبه) اعلام کرد که بر این اساس نرخ دلار بانکی با 28 ریال رشد به رقم 29 هزار و 766 ریال افزایش یافت و بنابراین قیمت این اسکناس سبز تنها 234 ریال تا مرز 30 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۹    
ایران اکونومیست -
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۰:۵۶    
یک مقام مسئول دولتی از تدوین برنامه مفصل برای پول های بلوکی آزاد شده در ستاد اقتصادی دولت خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۵    
قدرت ما در منطق صلح است نه بمب اتم و سلاح،اقتدار ما علیه هیچ یک از همسایگان نبوده و نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۶    
طرح نجات سرمایه های محبوس در املاک، با الهام از تجربه دنیا در زمینه انتقال دارایی های بلوکه شده در یک بازار به چرخه فعالیت تدوین شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۰۱    
دور دوم سفرهای منطقه ای وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پایان یافت.