چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۲:۰۸May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 25 مرداد 1394 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 31 فروردین 1394 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1394 ایران اکونومیست 31 خرداد 1394 ایران اکونومیست 31 تیر 1394 ایران اکونومیست 31 شهریور 1394 ایران اکونومیست 30 مهر 1394 ایران اکونومیست 30 آبان 1394 ایران اکونومیست 30 آذر 1394 ایران اکونومیست 30 دی 1394 ایران اکونومیست 30 بهمن 1394 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 1 مرداد 1394 ایران اکونومیست 2 مرداد 1394 ایران اکونومیست 3 مرداد 1394 ایران اکونومیست 4 مرداد 1394 ایران اکونومیست 5 مرداد 1394 ایران اکونومیست 6 مرداد 1394 ایران اکونومیست 7 مرداد 1394 ایران اکونومیست 8 مرداد 1394 ایران اکونومیست 9 مرداد 1394 ایران اکونومیست 10 مرداد 1394 ایران اکونومیست 11 مرداد 1394 ایران اکونومیست 12 مرداد 1394 ایران اکونومیست 13 مرداد 1394 ایران اکونومیست 14 مرداد 1394 ایران اکونومیست 15 مرداد 1394 ایران اکونومیست 16 مرداد 1394 ایران اکونومیست 17 مرداد 1394 ایران اکونومیست 18 مرداد 1394 ایران اکونومیست 19 مرداد 1394 ایران اکونومیست 20 مرداد 1394 ایران اکونومیست 21 مرداد 1394 ایران اکونومیست 22 مرداد 1394 ایران اکونومیست 23 مرداد 1394 ایران اکونومیست 24 مرداد 1394 ایران اکونومیست 25 مرداد 1394 ایران اکونومیست 26 مرداد 1394 ایران اکونومیست 27 مرداد 1394 ایران اکونومیست 28 مرداد 1394 ایران اکونومیست 29 مرداد 1394 ایران اکونومیست 30 مرداد 1394 ایران اکونومیست 31 مرداد 1394 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۲    
وزیران امور خارجه و انرژی آمریکا در یادداشتی مشترک تأکید کردند: برنامه جامع اقدام مشترک حمایت رهبران جهان را با خود دارد از این رو کناره گیری آمریکا از این توافق اشتباهی تاریخی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۲۱:۲۰    
لاشه هواپیمای مسافربری اندونزی که امروز ناپدید شده بود در این کشور پیدا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۲۱:۲۰    
نظامیان ارتش عراق تلاش گروه های تکفیری برای نفوذ به منطقه استراتژیک حصیبه واقع در شهر الرمادی را ناکام گذاشتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۷    
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین روز از رقابت های جهانی سه بر صفر شیلی را شکست داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۲۱:۰۹    
معاون اول رییس جمهور در دیدار نوری المالکی با اشاره به توطئه های بزرگی که در عراق در حال شکل گیری است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۲۱:۰۶    
ارتش و کمیته های مردمی یمن، روز یکشنبه یک پاسگاه مرزی عربستان در جنوب این کشور را به کنترل خود در آوردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۷:۲۲    
مدیرکل حوزه ریاست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: آتش سوزی جنگلها در حال تبدیل شدن به بحران است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۷:۰۰    
مراسم تجلیل از مدال آوران و حامیان مالی تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات جهانی 2015 چین با حضور ،دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد، دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۰    
مدیر کل تأمین اجتماعی گیلان از پرداخت بیش از4300میلیارد ریال تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی این استان طی 4ماه ابتدای سال جاری خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۷:۳۶    
معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن با بیان انکه به بارهایی که از کشورهای آسیای میانه به سمت بندرعباس ارسال می شود 35 درصد تخفیف تعلق می گیرد٬ گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۷:۲۸    
در معاملات امروز یکشنبه 25 مرداد ماه 94 در بازار برق بورس انرژی 2,613 مگاوات برق به ارزش 26 میلیارد و 516 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روز معاملاتی گذشته ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۷:۲۵    
رییس پلیس فتا گفت: اقبال عمومی به خدمات پرداخت الکترونیکی روز به روز در حال افزایش است و به همین خاطر حفظ و تشدید امنیت در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۷:۲۲    
در هفته پایانی مردادماه سال جاری بالغ بر 3491 میلیارد ریال سهم دولتی در بورس اوراق بهادار عرضه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۷:۲۲    
در آخرین ساعات معاملات روز جاری(یکشنبه)در فرابورس ایران 173 میلیون ورقه بهادار به ارزش بیش از 964 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر بتوانیم سرمایه گذاری در بخش صنعت بیمارستان سازی را اقتصادی کنیم مطمئنا حضور خارجی ها می تواند استانداردهای خدمات درمانی را در کشور بهبود ببخشد و کمک موثری در ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۵    
اسماعیل خلج بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون در بیمارستان بستری شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۹    
حق کمیسیون یکی از موضوعات پر چالش میان معامله گران و مشاوران املاک است. براساس تجربه طرفین معامله هر چه قدرت چانه زنی شان بیشتر باشد کمتر حق کمیسیون پرداخت می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۳    
تعدادی از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران امارات متحده عربی آمادگی خود را برای سرمایه گذاری و فعالیت در جزیره کیش اعلام کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۵:۰۹    
گمانه زنی ها در مورد کمیسیون ویژه برجام در مجلس در حالی مطرح می شود که از اساس چیستی و چرایی تشکیل این کمیسیون در هاله ای از ابهام قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۹    
رئیس اداره کل خدمات فن آوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین از ارائه 24 خدمت جدید بانک سپه از طریق درگاه جدید اینترنت بانک همراه (موبایل ویو) خبرداد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۹    
معاون آمادگی، عملیات و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: جست و جوی مجدد برای یافتن سه قربانی مفقودالاثر سیل اخیر منطقه کن و سولقان از روز یکشنبه آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی قوه قضاییه با اعلام خبر صدور حکم دادستان سابق تهران، در مورد پرونده بابک زنجانی گفت: این پرونده 209 جلد دارد که هر جلد حداقل 200 صفحه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۰    
بررسی های کمیته پزشکی سازمان لیگ فوتبال ایران نشان داد هپاتیت علاوه بر لیگ برتری ها به لیگ یک هم سرایت کرده و اگر به موقع با این بیماری مبارزه نشود عواقب سختی به دنبال خواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۰    
درحالی تاخیرهای پروازی درصنعت حمل و نقل هوایی به اوج خود رسیده و سرگردانی سریالی مردم درفرودگاه ها را به دنبال داشته است که برخی مسئولان در توجیه این مساله، دوباره بحث آزادسازی قیمت ها را پیش می کشند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۰    
وزیر جهادکشاورزی گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی و کاهش بارندگی ها، اجرای پوشش کشت گلخانه های صنعتی برای 3 تا 5 هزار هکتار از اراضی کشاورزی در سال ضروری است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۰    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز(یکشنبه)بازار سرمایه با 74 واحد دیگر در کانال 65 هزار و 239 واحد قرار گرفت و بر همین اساس شاخص کل بورس ششمین روز منفی پیاپی را تجربه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۰    
شرکت های عرضه کننده خودرو سواری در سال 93 در کسب رتبه یک خدمات پس از فروش با رشد 50 درصدی همراه بوده اند و این در حالی است که شرکت های عرضه کننده خودرو سنگین در کسب همین رتبه 26 درصد رشد کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۰    
رئیس فدراسیون والیبال ایران بامداد دوشنبه برای حضور در اجلاس دپارتمان لیگ جهانی به سوییس می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۸    
مجری فازهای 15 و 16 پارس جنوبی از افتتاح کامل این پروژه ملی تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: با بهره برداری کامل از این پروژه سالانه 6 میلیارد دلار به درآمدهای کشور اضافه خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۰    
قائم مقام بانک مرکزی درباره کاهش میزان دارایی های سبد ارزی کشور گفت: طی 2 سال اخیر وضعیت بازار ارز به سمت پایداری و ثبات نسبی حرکت کرده و از شدت نوسانات و تضعیف پول ملی کاسته شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۵:۰۹    
دکتر عماد افروغ جامعه شناس معتقد است: حساسیت جامعه نسبت به فقر و تمرکز فقر بشدت از بین رفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۵:۰۹    
موتور سواری فرهاد آییش و مائده طهماسبی
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۵:۰۹    
مهندس سادینا آبایی در برنامه "گفت وگوی اقتصادی" با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس، حضور زنان در خارج از خانواده را ارثی شوم از جنگ دانست و افزود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۵:۰۹    
مدیرکل دفتر مطالعات پایه منابع آب کشور در گفت و گو با برنامه "رویداد" وضعیت کنونی دریاچه ارومیه از منظر بارندگی و سطح را نامناسب عنوان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۵:۰۹    
تصاویر زیر تظاهرات حامیان توافق در آلبرتا کانادا است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۸    
دو کارمند سابق شرکت روسی کسپرسکی مدعی شدند: حدود 20 سال پیش این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین و مشهورترین شرکت های امنیتی جهان در حوزه فناوری اطلاعات ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۵    
4 بازیکن تیم فوتبال استقلال پیش از ظهر امرز در سالن وزنه مجموعه انقلاب تمرین کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۸    
گروه احرار شام که در مرز لبنان با نیروهای دولتی سوریه و حزب الله درگیر است، ادعا کرد که مذاکرات با ایران در ارتباط با وضعیت شهر مرزی زبدانی شکست خورده و آتش بس موقت در این شهر شکسته شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۵    
بانک ملی ایران در راستای تکمیل پروژه های عمرانی کشور و مشارکت در طرح ساخت 4 آزادراه بزرگ کشور بیش از دو هزار و 129 میلیارد و 200 میلیون ریال سرمایه گذاری کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۲    
مایکروسافت با عرضه ویندوز 10 به کاربران خود قول داد که یک سیستم عامل جهانی را در اختیار آنها بگذارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل امور اوپک و روابط با مجامع انرژی، گفت: دولت گذشته با تصمیمهای اشتباه سبب شد نفت ایران از بازارهای بین المللی دور شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۲    
شرکت ملی گاز ایران بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا سه سال آینده گازرسانی به واحدهای صنعتی باقیمانده را با هدف کاهش مصرف سوختهای مایع و افزایش روزهای پاک اجرا می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۰    
مهاجم ازشمند باشگاه باشگاه بایرن مونیخ به ادعای یک منبع انگلیسی تمایل دارد همین تابستان به منچستریونایتد منتقل شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۰    
سرویس همبانک موسسه اعتباری ثامن جهت ارائه کلیه خدمات بانکی به مشتریان با حضور مدیر حوزه مدیریت، معاون طرح و برنامه، مدیر و کارکنان انفورماتیک رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۳    
تمرین نوبت صبح امروز پرسپولیس در غیاب 2 مربی این تیم برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۰    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: تاکسی های خطی مجاز به فعالیت در مسیرهای متفرقه(خارج از مسیر کاری مشخص) و همچنین سوار کردن مسافر به صورت دربستی نیستند و در صورت مشاهده با ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۳    
مدیرعامل یک شرکت کارگزاری از طراحی بیمه نامه ویژه برای معامله گران کارگزاری ها خبر داد و از معامله گران به عنوان سربازان خط مقدم در ارتباط با مشتری و نماد کارگزاری یاد کرد که نقطه قوت و ضعف معامله گر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۲    
نفت ارزان بالاخزه باعث افزایش تقاضای جهانی می شود، اما نه به این زودی ها. قیمت نفت باز هم روندی نزولی به خود گرفته و با افتی 12 دهم درصدی به کمتر از 42 دلار در هر بشکه معامله می شود و این یعنی پائین ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۲    
معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی بر لزوم تعیین راهبردهای سازمان در دوران پسا تحریم تأکید کرد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۰    
لکه های نفتی به صورت پراکنده در برخی از نقاط سواحل بندر گناوه در شمال استان بوشهر دیده شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۰    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به انتقاد برخی از پیشکسوتان این تیم واکنش نشان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۵    
شرایط نابسامان اقتصادی و وضعیت نامناسب آب و هوایی در برخی از نقاط قاره آفریقا ، تاثیر بسیار منفی بر کشاورزی این مناطق داشته است به گونه ای که میلیونها تن از ساکنان جنوب آفریقا با بحران کمبود مواد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۵    
نیروهای امنیتی آمریکا یک زوج جوان را در ایالت میسی سیپی به اتهام تلاش برای سفر به سوریه و پیوستن به گروه تروریستی داعش دستگیر کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۷    
چهار قاچاقچی موادمخدر که به دلیل اختلاف حساب مالی، دختر هشت ساله ای را ربوده و شکنجه کرده بودند در دام ماموران گرفتار شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۳    
این هنرمند آرژانتینی با مدل قرار دادن خود،وقایع روزانه زندگی را بصورت تصاویر بسیار زیبای سورئال به تصویر کشیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۰    
عضو هیات مدیره بانک مسکن گفت: سپرده گذاران برای دریافت تسهیلات 80 میلیون تومان باید متاهل باشند اما ممکن است با حذف این شرط مجردها هم بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۲    
سید بهزاد جزایری در سومین دوره برگزاری مسابقه محقق برتر جوان در خاورمیانه که توسط موسسه بین المللی AO Foundation برگزار شد، موفق به کسب مقام اول شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۸    
فرصت های سرمایه گذاری در تنها بندر اقیانوسی ایران شامل مواردی نظیر اجرای طرح های توسعه بندر شهید بهشتی، احداث مخازن سوخت، ایجاد تاسیسات تولیدی - صادراتی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۱    
سخنگوی نیروی انتظامی گفت: طرحی در زمینه برخورد با سرنشینان بدحجاب خودرو در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است اما هنوز چیزی در این مورد به ناجا ابلاغ نشده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۱    
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که وزارت ورزش و جوانان تبعیضی بین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قائل نشده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۱    
سرپرست هیات گمانه زنی فردقان از کشف لایه های پنهان از محل تبعید و زندانی شدن ابوعلی سینا خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۵    
اولین نشست خبری مهندس فرحی مدیرعامل پست بانک ایران، امروز بیست و چهارم مردادماه سال جاری با خبرنگاران رسانه های خبری در محل سالن کنفرانس ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۰    
متخصصان مرکز پزشکی دکتر مسیح دانشوری موفق شدند نمونه گیری با روش فریز کردن از بافت ریه را جایگزین عمل باز ریه کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۸    
حسین ماهینی بعد از بازگشت به میادین به روزهای اوجش بازگشته تا دوباره به تیم ملی دعوت شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۷    
مهندس فرحی مدیرعامل پست بانک ایران که به همراه دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیأت همراه وی برای افتتاح پروژه های ارتباطی به استان خراسان شمالی سفر کرده بود ضمن بازدید از شعبه مرکزی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۵    
وی با تاکید بر این که این خلبانان سرمایه های ملی هستند، بیان کرد: خلبانان هواپیمای مسافری پس از 5 سال آموزش باید 15 سال کمک خلبان باشند و بعد از 20 سال خلبان می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۵    
مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان درحوزه صنعت هوایی و نفت و گاز از ساخت نازل سوخت موتور توربینی توسط متخصصان داخلی با یک پنجم قیمت نمونه وارداتی این کالا در کشور خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۵    
بانک ها سالیانه میلیاردها تومان پول بابت ارائه طرح های جدید و تبلیغات آنها هزینه می کنند اما در نهایت، این باجه نشینان هستند که می توانند این هزینه ها را به ثمر نشانده و یا هدر دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۵    
رییس کارگروه علمی ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: طرحی مستقل با عنوان انتقال آب از ارمنستان و گرجستان به دریاچه ارومیه تعریف نشده است اما ممکن است این انتقال برای بخش های دیگر در نظر گرفته شده باشد و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۵    
منابع مردمی از حمله یک قلاده پلنگ به چوپانی در روستای شیخ امیرلو در شهرستان شیروان در خراسان شمالی خبر دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۱    
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران گفت: تا پایان سال تعداد 67 پروژه با اعتباری افزون بر دو هزار و 180 میلیارد ریال در منطقه برق تهران به بهره برداری می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۷    
گوگل که حالا بخشی از شرکت آلفابت شده، دیگر آن موتور جستجوی ساده ای نیست که در روزهای نخستین بوده است. حالا که بنا به تغییرات ساختاری در گوگل دوباره نام این غول اینترنتی بر سر زبان ها افتاده است
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۸    
پدرو رودریگز سخت مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته اما به نظر می رسد که بنا به دلایلی، دیگر او چندان تمایلی به این انتقال ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۷    
اپل در جریان کنفرانس ارائه ی گزارش مالی مربوط به سه ماهه ی دوم اطلاعاتی را در خصوص میزان فروش و درآمد حاصل از عرضه ی اپل واچ ارائه نکرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۵    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان آنکه از قیمت فعلی خرید شیر خام از دامداران رنج می برم، گفت: به نظرم صنایع لبنی برای اجرایی نشدن مصوبه ستاد تنظیم بازار در خصوص 1440 تومانی شیر خام لجبازی می کنند که در نهایت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۰    
چپ دست بودن مزیت هایی دارد که راست دست بودن ندارد، اگر چپ دست هستید، به سادگی از این نوشته نگذرید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۰    
کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار طلا پیش بینی می کنند در پی شوک کاهش قیمت یوان چین در هفته گذشته و افت شاخص های اقتصادی آمریکا روند صعودی قیمت طلا در بازار های جهانی ادامه یافته و در روزها ی آینده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۴    
مرحوم اسماعیل ناکایاما شاگرد ژاپنی علامه جعفری اوایل دهه 50.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۱    
مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 249 میلیون مرسوله پستی در کشور جابجا و صادر شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۸    
تیم کشتی آزاد کشورمان با کسب یک طلا و 3 نقره درخشش فوق العاده ای در روز نخست مسابقات جوانان جهان نشان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۴    
کنسرت تابستانه حمید عسکری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۰    
به نظر می رسد خودروی هوشمند اپل به مرحله ی تست و آزمایش رسیده، چراکه این کمپانی در حال مذاکره برای استفاده از پایگاه پیشین نیروی دریایی به منظور آزمایش خودروی پروژه ی موسوم به تایتان است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۰۹:۴۸    
نحوه نشستن سر سفره غذا یا میز غذاخوری مهم است. بهتر است موقع غذا خوردن سر و شانه کمی جلو گرفته شود، لقمه ها کوچک باشد و با غذا نوشیدنی خورده نشود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۷    
افت قیمت نفت، گزارش شرکت های بورسی، رکود حاکم بر اقتصاد و افت قیمت فلزات اساسی، از اصلی ترین دلایل ریزش بازار سهام به شمار می روند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۱:۳۴    
استاد دانشگاه ایلیونوی آمریکا با تشریح 3 محور تاثیر ویرانگر چرخه کاهش و افزایش درآمدهای نفتی بر تولید ملی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۹    
مدیر علمی طرح جامع مسکن با بیان آنکه این طرح در راستای اجرای قانون اساسی و با هدف دسترسی افراد به مسکن مناسب اجرا می شود، گفت: طرح یادشده با قانون اساسی هیچ تناقضی ندارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۹    
در پی ناآرامی های سیاسی در ترکیه ارزش پول این کشور باز هم به کمترین میزان رسید و در کنار پول برزیل کم ارزش ترین پول کشورهای نوظهور را ثبت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۰۹:۴۸    
خوردن جوانه 5000 سال سابقه در چین دارد و بسیاری از پژوهشگران ابتکارات گذشته چینی ها را در زمینه کاغذ ، داروهای گیاهی ، طب سوزنی ، و ... تا حدود زیادی مرهون استعداد پروری در خوردن جوانه ها می دانند .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۰۹:۴۸    
علیرضا امامی فر مربی سابق پرسپولیس عنوان کرد از سال 80 که لیگ حرفه ای شده 14 سال است که پرسپولیس ثبات مدیریتی نداشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۰۹:۴۰    
گروه تروریستی داعش مسوولیت انفجار خودروی بمب گذاری شده در شرق بغداد را بر عهده گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۸    
قهرمان وزن 60 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان گفت: چون وزن 61 کیلوگرم المپیکی نیست و زمان زیادی تا المپیک باقی نمانده، می خواهم شانسم را برای حضور در المپیک امتحان کنم و به 65 کیلوگرم بروم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۸    
شاید بتوان فراگیر شدن نوسان گیری میان سهامداران فعال را داغ ترین بحث اخیر بورس تهران دانست. به عقیده کارشناسان، وضعیت رکودی بازار سهام عامل اصلی رفت و برگشت های قیمتی محسوب می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۰۹:۵۱    
روز جمعه ایرنا نقل قول های مهمی از وزیر اقتصاد را درخصوص منابع بلوکه شده منتشر کرد. نکته مهم این است که حتی بسیاری افراد آشنا با اقتصاد نیز در مورد این سخنان دچار سوءبرداشت شده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۰۹:۴۸    
اکبر محمدی مربی ملوان که بعد از جدایی قلعه نویی با وجود درخواست های استیلی از این تیم جدا شد، معتقد است برد مقابل استقلال اهواز خداحافظی شیرین کادرفنی قبلی بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۰۹:۴۸    
بی تردید این یکی از بهترین دمنوش های روزانه برای افسردگان است، البته در افسردگی تدابیر درمانی باید به صورت کامل و جامع و طی مدت زمان کافی و با ویزیت های دوره ای انجام شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۰۹:۲۹    
دبیر اجرایی نهمین همایش سراسری انجمن خون و سرطان کودکان با اشاره به سرطان شایع خون در اطفال، گفت: نوع لنفاوی حدود 75 درصد از سرطان خون اطفال را دربر می گیرد و در پسران شایع تر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۰۸:۲۷    
مراسم گرامیداشت دهم تیرماه روز صنعت و معدن در قشم با حضور ریاست محترم و مدیرعامل سازمان و جمعی از مدیران و دست اندرکاران صنایع در قشم برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۰۹:۲۶    
سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران از صدور حکم سعید مرتضوی و اعلام آن تا پایان هفته جاری خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۸    
تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان با 4 پیروزی مقتدرانه مدال طلای مرحله اول مسابقات گرندپریکس در سال 2015 را به نام خود ثبت کرد و حجی زواره نیز با قبول شکست برابر "استیون لوپز" امریکایی در یک قدمی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۰۸:۲۷    
آزمون استخدام بانک سینا روز پنج شنبه 22 مرداد ماه در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران برگزار شد.
  • ۱