پنجشنبه ۰۵ مردادساعت ۱۳:۱۹Jul 2017 27

خبرهای روزنامه کیهان 18 دی 1395 - kayhan.ir

روزنامه کیهان 27 اسفند 1393 روزنامه کیهان 26 اسفند 1394 روزنامه کیهان 31 فروردین 1395 روزنامه کیهان 31 اردیبهشت 1395 روزنامه کیهان 31 خرداد 1395 روزنامه کیهان 30 تیر 1395 روزنامه کیهان 31 مرداد 1395 روزنامه کیهان 31 شهریور 1395 روزنامه کیهان 30 مهر 1395 روزنامه کیهان 30 آبان 1395 روزنامه کیهان 30 آذر 1395 روزنامه کیهان 30 بهمن 1395 روزنامه کیهان 27 اسفند 1395 روزنامه کیهان 1 دی 1395 روزنامه کیهان 2 دی 1395 روزنامه کیهان 3 دی 1395 روزنامه کیهان 4 دی 1395 روزنامه کیهان 5 دی 1395 روزنامه کیهان 6 دی 1395 روزنامه کیهان 7 دی 1395 روزنامه کیهان 8 دی 1395 روزنامه کیهان 9 دی 1395 روزنامه کیهان 10 دی 1395 روزنامه کیهان 11 دی 1395 روزنامه کیهان 12 دی 1395 روزنامه کیهان 13 دی 1395 روزنامه کیهان 14 دی 1395 روزنامه کیهان 15 دی 1395 روزنامه کیهان 16 دی 1395 روزنامه کیهان 17 دی 1395 روزنامه کیهان 18 دی 1395 روزنامه کیهان 19 دی 1395 روزنامه کیهان 20 دی 1395 روزنامه کیهان 21 دی 1395 روزنامه کیهان 22 دی 1395 روزنامه کیهان 23 دی 1395 روزنامه کیهان 24 دی 1395 روزنامه کیهان 25 دی 1395 روزنامه کیهان 26 دی 1395 روزنامه کیهان 27 دی 1395 روزنامه کیهان 28 دی 1395 روزنامه کیهان 29 دی 1395 روزنامه کیهان 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۱:۰۵    
شهید مهدی حسینی متولد بیست و هفتم مردادماه سال 1359 در محله شهید مدنی نظام آباد دیده به جهان گشود؛ این شهید بزرگوار بعد از طی کردن دوران تحصیل وارد دانشگاه افسری سپاه شده و در سال 1378 پس از اتمام ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۵    
اشاره : در چند هفته اخیر عمان به گونه ای رفتار کرده که گویی قصد دارد رویه بی طرفانه خود را کنار گذاشته و به تنش های موجود در منطقه ورود کرده و ازقضا جانب محور ارتجاع را بگیرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۲:۳۴    
جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی از انهدام یک باند کلاهبرداری پیش فروش واحدهای مسکونی و دستگیری چهار نفر متهم خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۰:۳۲    
قرار بود ارزش پول ملی با برجام 20 درصد کم شود؟! عضو مرکزیت حزب منحله مشارکت می گوید قرار نبود با برجام اتفاق مهمی در اقتصاد کشور رخ بدهد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۲    
کشف یک کیلو شیشه سرویس شهرستان ها: فرمانده انتظامی ماکو اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان ماکو، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۲    
در صدمین نمایشگاه کشاورزی پنسیلوانیا از مجسمه کره ای 1000 پوندی رونمایی شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۰۲    
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: اتمام طرح انتقال آب از سد نمرود به گرمسار 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و در حال طی روند اجرایی است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۸    
با نهایت تاسف مطلع شدیم همکار قدیمی مان آقای داریوش عسگری در غم از دست دادن پدر گرامی اش سوگوار است. ضمن تسلیت به ایشان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو داریم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۸    
مدیرمسئول کیهان گفت: قبل از اجرایی شدن برجام اگر به کسی چشم زخم می زدند، برایش تخم مرغ می شکستند ولی چنانچه دولت همچنان چشم انتظار دستاوردهای برجام بماند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۸    
نشریات و فعالان اصلاح طلب با ردکردن نامزدهای جایگزین، روحانی را برای گرفتن امتیاز بیشتر از وی در آستانه انتخابات تحت فشار قرار داده اند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۸    
این تردید در اردوگاه اصلاح طلبان جدی شده که با توجه به احتمال ریزش گسترده آرای روحانی، آیا در انتخابات 96 از وی حمایت کنند یا جایگزینی برای او بیاورند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۸    
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه روز سامانه پیام کوتاه 30002323 * از دستگاه قضائی انتظار می رود دعواهای سیاسی مانع از احضار و بازجویی و برخورد با تخلفات دانه درشت هایی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۸    
پیش از این در یادداشتی با عنوان این خطر جدی است به شواهدی اشاره کرده بودیم که نشان می داد ناکامی های پی در پی دولت یازدهم در انجام وعده هایی که به مردم داده و هنوز هم می دهد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۸    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه نظام با کسی شوخی ندارد و از هیچ کس هم نمی ترسد، گفت: شورای نگهبان هر کسی که از صندوق بیرون بیاید را به عنوان برنده انتخابات اعلام می کند اما در مقابل خواسته های ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۸    
معاون اول رئیس جمهور گفت 40 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داریم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۸    
یک روزنامه زنجیره ای از دولت خواست در آستانه انتخابات به مطالبات اقتصادی فرهنگیان توجه کند چرا که با وضعیت فعلی، فرهنگیان از روحانی عبور خواهند کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۸    
گفت: معاون اول رئیس جمهور گفته است؛ ایجاد اشتغال در سال جاری جزو دستاوردهای کم سابقه تاریخ ایران است . ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
پس از صدور مجوز ستاد تنظیم بازار برای صادرات گندم مازاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی از آغاز صادرات این محصول استراتژیک با عرضه بورسی آن به قیمت پایه کیلویی 710 تومان خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
برنامه ثریا درست همزمان با سالگرد تقدیر رهبر معظم انقلاب از این برنامه و انتخاب آن به عنوان بهترین برنامه تلویزیونی در جشنواره عمار ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
شهید مالک افریشم فروردین 1340 در بغداد، مرکز کشور عراق چشم به جهان گشود. هنگام بازگشت خانواده به ایران، که براثر اجبار رژیم بعث عراق صورت گرفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
کارشناس انرژی گفت: اطلاعات رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی درباره منابع و مصارف هدفمندی یارانه ها نادرست است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
آخرین بررسی ها و مشاهدات از بازار محصولات لبنی از سطح شهر حاکی از روند افزایشی قیمت بیشتر اقلام لبنی و ادامه گرانفروشی است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
فیلم ضدانگلیسی و فاخر یتیم خانه ایران به کارگردانی ابوالقاسم طالبی به فروش دو میلیارد تومانی رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
یک کارشناس مسکن گفت: نوسان نرخ دلار، جذابیت سرمایه گذاری در این بخش را بالا برد و بازار مسکن که خیلی ملایم در حال خارج شدن از رکود بود مجددا دچار افت معاملات شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
سرویس ورزشی- استعفای کارلوس کی روش از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال در شرایطی است که رئیس فدراسیون با این استعفا مخالفت کرده اما با این حال هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز جلسه اضطراری برگزار خواهد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران با دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
کشتی رانی و کشتی سازی به مثابه یک بنگاه اقتصادی، در کنار وظیفه حیاتی خود، می بایست درآمدزا باشند ولی در این میان آنچه بیشتر مورد انتقاد عدم سودآوری قرار گرفته ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
سرویس ورزشی- چندی قبل بود که درباره نظارت و مدیریت فوتبال به نکاتی اشاره کردیم و در خلال بحث، پای تیم پرسپولیس و مدیریت آن به میان آمد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
* عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی الغدیر و پیروزی از تاریخ 19 دی ماه آغاز می شود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
ناراحتی دو تنیسور سرشناس از تبانی مسابقات استرالیا بعد از مشخص شدن تبانی اولیور اندرسون، قهرمان مسابقات نوجوانان تنیس اپن استرالیا، اندی ماری و نواک جوکوویچ ناراحتی خود را اعلام کردند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی از تحقق نیافتن شعار دولت مبنی بر حمایت از صادرات انتقاد کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
جلسه کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حُسن اجرای سیاست های کلی، دیروز به ریاست هاشمی رفسنجانی تشکیل شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
شبکه های تلویزیونی فارسی زبان ضد ایرانی، به شکلی ناشیانه و سطحی، موجی از تبلیغ و تطهیر خاندان پهلوی و کارگزاران رژیم طاغوت را دامن زده اند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
طرح برگزاری 300 روز لیگ کشتی پس از تصویب در سمینار روسای هیئت های کشتی سراسر کشور اعلام شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
یک سرمایه گذار ایرانی مقیم آلمان تأکید کرد موفقیت ایران فقط با اجرای دقیق بیانات رهبری درباره اقتصاد مقاومتی امکان پذیر است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
روز گذشته در پی بالا گرفتن اعتراض ها در بورس اوراق بهادار تهران در های تالار معاملات برای نخستین بار در یک دهه گذشته بر روی سرمایه گذاران بسته شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
محمدجواد لاریجانی در یک مصاحبه نامه های رئیس جمهور به وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی را اقدام متقابل علیه نقض برجام ندانسته و گفته است: این اصلاً خودش کار قشنگی نبود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از عملکرد دولت حسن روحانی در بحث اشتغالزایی انتقاد کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
امام علی(ع): همانا زبان مومن در پس قلب او، و قلب منافق از پس زبان اوست. زیرا مومن هرگاه بخواهد سخنی بگوید، نخست می اندیشد، اگر نیک بود اظهار می دارد، و چنانچه ناپسند، پنهانش می کند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
رهبرمعظم انقلاب: این خطاست که فکر کنیم انقلابیون آن کسانی هستند که در زمان امام، در کنار امام(ره) بوده اند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه این جمعیت با مشکل بودجه روبروست، گفت: به طور مثال جمعیت هلال احمر، یک ریال از بودجه سال 94 را دریافت نکرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
قالیباف گفت: البته بر سر سفره مردم نه ریال و نه تومان اثری ندارد و امروز بالا و پایین رفتن ارز است که بر سر سفره مردم اثر می گذارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
اتحادیه جهانی کشتی بشیر باباجان زاده از ایران و زوبیر دیبیروف از آذربایجان را به دلیل مصرف آنابولیک استروئید به مدت چهار سال محروم کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش و جوانان در دیدار با رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص پروتکل همکاری به تفاهم رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
محسن صفایی فراهانی از متهمین فتنه در گفت و گو با روزنامه زنجیره ای آرمان اظهار داشت: اگر برجام نبود، امروز در چه شرایطی قرار داشتیم؟ با برجام همین اندازه که سفره مردم خالی تر نشده، اتفاق مهمی است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
مردان بزرگ که خدمت های بزرگ برای ملت های خود کرده اند اکثر ساده زیست و بی علاقه به زخارف دنیا بوده اند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
دادستان کل کشور گفت: طبق ماده 30 کسانی تحقیقاتشان معتبر است که آموزش ضابطان عام را طی کرده و دارای کارت باشند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
ماه های پایانی دولت تدبیر و امید در حالی رو به پایان است که با آن همه سروصدا و هیاهو،یک کار ساده و عملیاتی در این دولت به پایان نرسید و همه چیز در حد حرف باقی ماند! ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
علیرضا زاکانی نماینده سابق تهران گفت: آنان که دستشان خالی است در سال آخر برای این که کسی از عملکردشان اطلاعی نداشته باشد به دنبال غبارآلود کردن فضا و ایجاد اختلاف میان قوا هستند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
در شرایطی که تعدادی از ملی پوشان دوومیدانی با انتشار بیانیه ای از شرایط نامساعد این رشته ورزشی می گویند، رئیس فدراسیون در گفت و گویی عنوان می کند که دلیل اعتراض ورزشکاران را متوجه نمی شود!
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
مسئول اطلاع رسانی پلیس راهور ناجا از اجرای طرح تشدید برخورد با کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین در پایتخت خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
انگلیس راشاتودی: کارشناسان اقتصادی انگلیس می گویند، درآمد رئیسان شرکت های بزرگ در این کشور در اولین روزهای کاری امسال بیشتر از متوسط درآمد یک انگلیسی در کل سال شده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
شورش نظامیان در ساحل عاج در اعتراض به مخالفت دولت با افزایش حقوق ، به اشغال سه شهر مهم این کشور انجامید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
به نوشته یک پایگاه خبری-تحلیلی آمریکایی، رئیس جمهور فعلی آمریکا در حالی در روزهای آینده این سمت را ترک می کند که میراث مرگ و نابودی در خاورمیانه به یادگار گذاشته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
یکی از مجریان شبکه الجزیره با عباراتی طعنه آمیز به سیاست های شیوخ عرب حمله کرد و نوشت؛ سران عرب تنها در اتحادیه عرب و کاباره ها با هم متحد می شوند و بهتر است اتحادیه عرب را هم به کاباره تبدیل کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
یک فرمانده ارشد نظامی صهیونیست با اشاره به حضور جنبش حزب الله در سوریه، تأکید کرد که این جنبش با وجود مبارزه در سوریه نه تنها ضعیف نشده بلکه قوی تر هم شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
نیروهای مسلح عراق در تازه ترین پیشروی های خود در موصل ، مناطق جدیدی را آزاد کردند و توانستند حدود 450 تروریست داعش را به هلاکت برسانند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
یک کارشناس امنیتی ارشد ترکیه اعلام کرده، حزب حاکم این کشور به خاطر بی اعتمادی نسبت به ارتش، درصدد تشکیل یک نیروی شبه نظامی ویژه تحت فرمان رئیس جمهور است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
مردم شهر حلب پس از چهار سال و نیم مرارت اشغال شهر به دست تکفیری ها، در گفت وگو با خبرنگاران، رها شدن شهر از چنگال تروریسم را به خروج از جهنم و ورود به بهشت توصیف کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
کهنه سرباز بازگشته از جنگ عراق تحت تاثیر گروه تروریستی داعش مردم را در فرودگاه فلوریدای آمریکا به گلوله بست و شماری را کشته و زخمی کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 451 کیلوگرم مواد مخدر در سه عملیات جداگانه در این استان کشف شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
مقام های محلی در استان های شرقی چین قصد دارند هزینه سرسام آور ازدواج را پایین بیاورند و به همین منظور تصمیم گرفته اند برای بهایی که داماد به خانواده عروس می پردازد، سقف بگذارند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
مرد سنگاپوری که به یک بیماری نادر مبتلاست، تحت عمل جراحی قرار گرفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
چین برای مقابله با آلودگی هوا 291 میلیارد پوند در حوزه انرژی های تجدیدپذیر سرمایه گذاری می کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
طبق گزارشی جدید، دو پلیس لانگ آیلند آمریکا در مقابل خانه ای درحال سوختن اقدام به عکس گرفتن از خود کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به تاکید چندباره دونالد ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس، به وی هشدار داد و آن را اعلان جنگ علیه مسلمانان خواند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
کارکنان مترو لندن پس از شکست مذاکرات با کارفرمایان اعلام کردند که از بعد از ظهر امروز، اعتصاب فلج کننده ای را به مدت 24 ساعت آغاز خواهند کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
همه مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک استان تهران به استثنای شهرهای دماوند، فیروزکوه و پردیس امروز به علت تداوم آلودگی هوا تعطیل است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
رئیس فدراسیون وزنه برداری با انتقاد از عملکرد کمیته ملی المپیک می گوید این که وزنه برداری مدال باارزش بگیرد اما بودجه به فدراسیون های دیگر بدهند منطقی، اخلاقی، کارشناسی نیست ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
هوای تهران برای گروه های حساس در شرایط ناسالم قرار دارد و این شرایط 35 درصد احتمال بروز سکته مغزی را افزایش می دهد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
در صدر اسلام حجاز نامی نداشت، مکه و مدینه نامی نداشتند، دو امپراطوری قَدر در خاورمیانه بودند: یکی امپراطوری ایران بود در شرق حجاز؛ دیگری امپراطوری روم بود در غرب حجاز ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی ماده 94 لایحه برنامه ششم مصوب کردند یارانه پردرآمدها حذف شود و به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص یابد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
پایان نیم فصل اول با نبرد ضعیف ترین ها! آخرین بازی نیم فصل اول لیگ برتر امروز ساعت 14 در تبریز بین دو تیم ماشین سازی و سایپا برگزار می شود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
کمیته ملی المپیک بودجه سال جاری خود را به طور کامل دریافت نکرده و هنوز از خزانه دولت طلبکار است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
وزارت ورزش و جوانان در آستانه انتخاب سرپرست برای یکی از فدراسیون های رزمی است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
* وزیر ورزش و جوانان در حکمی ماندانا رسولی را به عنوان مدیرکل دفتر بین الملل وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۸    
سرپرست فدراسیون ژیمناستیک می گوید که مربیان و سرمربیان کمیته ترامپولین حکمی نداشته اند که استعفا دهند ...