جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 12 اسفند 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 1 اسفند 1397 خبر آنلاین 2 اسفند 1397 خبر آنلاین 3 اسفند 1397 خبر آنلاین 4 اسفند 1397 خبر آنلاین 5 اسفند 1397 خبر آنلاین 6 اسفند 1397 خبر آنلاین 7 اسفند 1397 خبر آنلاین 8 اسفند 1397 خبر آنلاین 9 اسفند 1397 خبر آنلاین 10 اسفند 1397 خبر آنلاین 11 اسفند 1397 خبر آنلاین 12 اسفند 1397 خبر آنلاین 13 اسفند 1397 خبر آنلاین 14 اسفند 1397 خبر آنلاین 15 اسفند 1397 خبر آنلاین 16 اسفند 1397 خبر آنلاین 17 اسفند 1397 خبر آنلاین 18 اسفند 1397 خبر آنلاین 19 اسفند 1397 خبر آنلاین 20 اسفند 1397 خبر آنلاین 21 اسفند 1397 خبر آنلاین 22 اسفند 1397 خبر آنلاین 23 اسفند 1397 خبر آنلاین 24 اسفند 1397 خبر آنلاین 25 اسفند 1397 خبر آنلاین 26 اسفند 1397 خبر آنلاین 27 اسفند 1397 خبر آنلاین 28 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۰:۴۱    
میزان نوشت: جدیدترین مجموعه پوستر از فیلم سینمایی پسر جهنمی با نام فرعی ظهور ملکه خون توسط کمپانی سازنده این اثر سینمایی منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۰    
میزان نوشت: نگاه دین مبین اسلام به زن و جایگاه و نقش آفرینی او در جامعه همواره نگاه ویژه ای بوده است و از طرفی نگاه مترقی قانون ایران نسبت به زنان که برآمده از همان نگرش دین مبین اسلام است موفق شده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۹    
مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان طی نشستی با سیدحسین نازاریان مدیر کل بنیاد شهیدو امور ایثارگران و معاونت اشتغال این اداره گفتگو و در خصوص کارکنان ایثارگر تبادل نظر و رایزنی کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۴    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران گفت: ستاد اسکان استان مازندران با 388 مدرسه آماده پذیرایی از مهمانان نوروز 98 است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۵    
در دو ساعتی شمال غربی توکیو، شهر چیچیبو قرار دارد. در این شهر موزه معروف چینسکیکان نیز وجود دارد که در آن سنگ های جالبی به نمایش در آمده اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۵    
ایسنا نوشت: رییس پژوهشگاه فضایی ایران گفت: مدل پروازی ماهواره مخابراتی "ناهید یک" که در پژوهشکده سامانه های ماهواره با همکاری سایر پژوهشکده های این مجموعه طراحی و ساخته شده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۰    
ایسنا نوشت: ورم پاها از جمله مشکلاتی است که در صورت خفیف بودن نگران کننده نیست اما در موارد شدیدتر، خوددرمانی توصیه نمی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۹    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی از برقراری خطوط اتوبوس رانی منتهی به بازارهای اصلی در نقاط مختلف شهر تهران در ایام پایانی سال خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۹    
روزنامه سازندگی نوشت: تنها باشگاه پرسپولیس وام دار هدایتی نیست و با مرور دیدارها، ملاقات های خصوصی و البته کمک های نقدی آقای عابربانک می توان فهمید که او دست به نقدترین عابربانک در سال های گذشته بوده.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۱    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یک دستگاه آپارتمان 85 متری واقع در سعادت آباد خیابان بخشایش با مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان معامله می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۴    
اگر از کارشناسان اقتصادی درباره پیش بینی بازارهای مالی در سال 98 بپرسید اکثریت آن ها سال 98 را سال سختی برای اقتصاد کشور می دانند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۹    
در پایان بهمن ماه سال جاری تناژ تحویل محصولات نهایی (انواع ورق) فولاد مبارکه به بازار داخل از مرز پنج میلیون تن گذشت و با رشد 8 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 5 میلیون و 67 هزار تن رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۹    
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری از پرداخت 17 میلیارد ریال پاداش به مشترکینی که در طرح های تشویقی مدیریت مصرف وکاهش پیک بار تابستان مشارکت داشتند، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۱    
بعضی ها علاقه مند به مطالعه سرگذشت افراد موفق و تاثیرگذار مثل گاندی هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۵    
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان البرز گفت: تا پایان سال جاری دست کم دو محموله گوشت وارداتی 30 و 40 تنی از طریق فرودگاه بین المللی پیام وارد کشور خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۹    
مهر نوشت: بانوی داور بین المللی روئینگ آذربایجان شرقی از سوی فدراسیون جهانی برای قضاوت در کاپ بلغارستان دعوت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۴    
نماینده مردم ارومیه در پاسخ به این سوال که اگر حتی این قانون هم به تائید نرسد اما گویا تذکراتی از دستگاه های نظارتی به شما داده شده است که دیگر ثبت نام نکنید چون رد صلاحیت می شوید گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۹    
با هماهنگی گروه خیریه چلچله و سایت خبری کالا سودا ،دورهمی بازی های رایانه ای برای کودکان و نوجوانان مرکز بهزیستی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۸    
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: امسال بر اساس براوردهای انجام شده دو میلیون و 200 هزار تن محصول چغندر قند از اراضی زراعی زیر کشت این محصول در استان برداشت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۶    
به منظور قدردانی از همکاریهای مستمر صدا و سیمای مرکز کرمان و تبیین برنامه برگزاری هفته منابع طبیعی در سال جاری، اعضای ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی با مدیر کل و معاونین صدا و سیما دیدار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۸    
استاندار زنجان درخصوص تدوین و اجرای طرح جامع سلامت در استان زنجان، این طرح را از اسناد مهم مرتبط با سلامت افراد جامعه توصیف کرد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۰    
برنا نوشت:فرمانده انتظامی استان قم از متلاشی شدن باند 11 نفره سارقان منزل در قم خبر داد و گفت: با تلاش پلیس آگاهی استان قم طی چندین عملیات گسترده متهمان دستگیر و مشخص شد سرکرده این باند در 122 سرقت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۸    
ایسنا نوشت:شرکت ملی گاز ایران در راستای توسعه گازرسانی به شهرهای استان طرح های ضربتی را در سیستان و بلوچستان آغاز کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۴    
انیمیشن آدم برفی به کارگردانی فیروزه پرگاریان از هنرمندان شایسته زنجان به بخش مسابقه جشنواره بین المللی Nanocon آمریکا راه یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۶:۵۴    
اعتماد نوشت:چند روزی از خبر ریاست حدادعادل بر شورای وحدت نگذشته بود که اصل خبر از سوی مهدی چمران تکذیب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۶:۳۴    
کیهان نوشت: روز گذشته برخی از منابع خبر دادند که در کمیته اخلاق برای تعدادی از بازیکنان و مربیان باشگاه پرسپولیس که از حسین هدایتی وجوهی را دریافت کرده اند پرونده تشکیل شده و دستور احضار آنها صادر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۶:۰۹    
شهروند نوشت: روز گذشته رسانه های اجتماعی در فضای مجازی به ناگاه به اتفاقی اشاره کردند که اگر واقعا راست باشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۵:۵۹    
بارسلونا در لالیگا هم توانست رئال مادرید را شکست دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۶:۳۲    
روزنامه جوان نوشت:در یک مناسبت بی ربط، در سالروز تولد میرحسین موسوی حامیانش فیلمی از او را دست به دست می کنند که در خانه ای مشغول خواندن نماز است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۰:۰۲    
دیروز کاروان استقلال عازم قطر شد، در شرایطی که باشگاه تصمیم گرفت برای کاهش هزینه ها نام چند نفر را حذف کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۰:۰۰    
در صورت جدایی احتمالی بیرانوند از پرسپولیس، رادو انتظار دارد فیکس باشد و برانکو به گزینه های دیگر فکر نکند!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۰:۵۶    
پارسینه نوشت: عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی قضایی مجلس از زمان قطعی حضور حجت الاسلام رئیسی در قوه قضائیه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۰:۵۵    
باشگاه خبرنگاران نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: خبر کشف جسد در چاه آب بخش قر بلاغ فسا صحت ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۰:۴۸    
ایسنا نوشت: پژوهشگران در مطالعه اخیر خود دریافته اند ورزش کردن می تواند به طور قابل توجهی سبب کاهش رشد سلول های سرطانی روده بزرگ شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۰:۲۶    
ایسنا نوشت:کارشناسان خطاب به کاربران و علاقمندان به محصولات تکنولوژی، توصیه کرده اند که به دلایل متعددی فعلا باید در خریداری گوشی هوشمند مجهز به شبکه 5G دست نگه دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۰:۲۲    
سایت باشگاه استقلال نوشت:مدیرعامل استقلال با خانواده محمد مهدی موسوی گفت وگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۱    
ماجرای جابجایی آرای پیامکی مردم برای یک برنامه تلویزیونی می رود تا برخی از مسایل نهان را آشکار کند، از آن جمله ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۳:۳۶    
دختر ترامپ می گوید سخت ترین کار دنیا را دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۳:۳۵    
ایرنا نوشت: جان بولتون مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه با اذعان به تلاش کاخ سفید برای روی کار آوردن دولتی دست نشانده در ونزوئلا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۳:۱۷    
باشگاه خبرنگاران نوشت: دومین قسمت مستند "ایستگاه پایانی دروغ" بهانه ای شده است تا کاربران به توصیه عجیب یک رمال به نیما زم پی ببرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۳    
سایت باشگاه استقلال نوشت:سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه اولین بازی آبی پوشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پیامی را خطاب به هواداران منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۱    
حسن یزدانی پس از سه سال دوری، با 5 کشتی سنگین و غلبه بر روسیه، به قهرمانی دانکلوف بلغارستان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۲:۳۵    
دومین قسمت از مستند ایستگاه پایانی دروغ گوشه ای از ماهیت واقعی یکی از به اصطلاح رسانه های حبابی مسموم و سردسته متوهم آن روح الله (نیما) زم را آشکار می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۵    
رضا سلطان پور از پیشکسوتان روزنامه نگاری ورزش ایران درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۹    
ماجرای جابجایی آرای پیامکی مردم برای یک برنامه تلویزیونی می رود تا برخی از مسایل نهان را آشکار کند، از آن جمله ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۶    
ایرنا نوشت: در پی بالا گرفتن رقابت روسیه و آمریکا برای تصاحب بازار هسته ای عربستان، یک مقام روسی روز یکشنبه از آمادگی مسکو برای فروش فناوری رآکتورهای هسته ای نسل سوم خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۶    
کانال طنز و کارتون نیش خط با انتشار کارتونی از داود کمالی نسبت به افزایش قیمت گوشت از یک سو و قیمت پراید از سوی دیگر که در کمال تعجب با هجوم مردم برای خرید آنها همراه شده، واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۴    
پس از ماجرای کشیدن موی منشا و عکس العمل حاشیه ساز او که با واکنش کمیته اخلاق مواجه شد، منشا گفته روی موهایم بیش از حد و بیش از هر چیز دیگری حساسم چیزی که سوژه کارتون امروز محمدرضا میرشاه ولد در ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۵    
تامین امنیت انرژی برای کشورهایی که ذخایر نفتی ندارند یک اولویت است و شاید همین مساله سبب شده است تا دو کشور پهناور اسیایی یعنی چین و هند علیرغم فشارهای امریکا همکاری با ایران را ادامه می دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۱    
یک هوادار نوجوان استقلال پس از دیدار این تیم مقابل فولاد به کما رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۰    
این روزها در برابر فشار تحریم های اقتصادی، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ظاهرا بدون نیم نگاهی به اطلاعات آماری مراکز مشهور جهانی، توصیه می کنند که دولت بهتر است از روسیه وام بگیرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۹    
مهر نوشت: رئیس کلانتری 152 خانی آبادنو، از دستگیری پسر 19 ساله ای خبر داد که پس از سرقت از منزل عمویش، قصد داشت دختر عمویش را با گاز شهری به قتل برساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۵    
کاپیتان تیم استقلال از شرایط موجود علیه تیمش انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۱    
هافبک تیم استقلال به کسب سه امتیاز مقابل الدحیل قطر امیدوار است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۵    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تاکید کرد: با توجه افزایش حجم سفر در خط 5 متروی تهران و حومه و به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان و مسافران محترم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۶    
تسنیم نوشت:در پایان دیدار تیم های فجرسپاسی و ملوان بندرانزلی درگیری بین نیروی انتظامی و هواداران تیم ملوان رخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۰    
دروازه بان استقلال در تمرین امشب تیمش حاضر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۰    
فارس به نقل از راشاتودی نوشت: طی سال های گذشته 5 ابر پروژه از سوی دولت آمریکا اجرا شده و یا در حال اجراست که بیشترین پول را از مالیات مردم این کشور به خود اختصاص می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۰    
ایسنا نوشت: رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 2000 دوچرخه در پارکینگ خلیج فارس خاک می خورند، افزود: نباید در حوزه حمل و نقل هزینه زائد داشته باشیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۹    
فارس نوشت: چهل و ششمین نشست شورای وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی امروز در ابوظبی قطعنامه پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران در زمینه ارتقاء همکاری های چند جانبه در سازمان همکاری اسلامی را با اجماع ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۵    
مدیرعامل سابق استقلال معتقد است دستیار وینفرد شفر هدف دیگری از انتشار ویدیوهایش داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۲    
ایلنا نوشت: رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات رییس فراکسیون ایثارگران مجلس گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۹    
همکاری آموزشی و پژوهشی دانشگاه شهرکرد با دانشگاه های آلمان و عراق گسترش پیدا میکند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۹    
همایش حافظان انفال جنوب استان کرمان در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار جنوب با حضور خلیل آقایی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۹    
باشگاه استقلال ویدئویی از لحظه کشیده شدن موی سر گادوین منشا توسط یک هوادار اهوازی که منجر به عصبانیت او شد را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۷    
هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور برگزار شد و در یکی از این دیدارها، تیم انتهای جدولی شهرداری ماهشهر با گل دقیقه 96 برابر نود ارومیه به برتری دست یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۶    
تسنیم نوشت: مشاور معاون بهداشت وزارت بهداشت در مدیریت کاهش خطر بلایا گفت: از سال 1970 تا 2010 میلادی، سیل عامل 61 درصد از مخاطرات کشور بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۵    
مدیرعامل پیشین بنیاد سینمایی فارابی معتقد است که فیلم سینمایی آشغال های دوست داشتنی اتفاقی نادر در سینمای ایران است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۰    
مشرق نوشت: براساس صورت مالی پایان سال 96 و 6 ماهه سال 97، بدهی 5 بانک و مؤسسه نظامی به بانک مرکزی صفر است و با احتساب سرمایه 15600 میلیارد تومانی این 6 بانک، با این ادغام ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۹    
گروه خودروسازی سایپا تا پایان سال جاری، 15 هزار دستگاه خودرو به بازار عرضه می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۹    
دبیر جشنواره جام جم اعلام کرد که یکی از شرکت های مجوزدار، نقش اصلی را در جابجایی حاشیه ساز آرای مردمی این رویداد داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۶    
دیوید بکهام، ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلستان روز جمعه ضمن حضور در مراسم بزرگداشت خود یک زمین تمرین فوتبال در لس آنجلس را افتتاح کرد. در این مراسم او به تمرین فوتبال با گروهی از کودکان پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۳    
هافبک سابق استقلال شانس این تیم را با الدحیل برای پیروزی در این بازی مهم مساوی می داند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۳    
فارس نوشت: معاون دادستان کرمان گفت: دختر جوان 28 ساله ای است پس از 9 سال حبس با مساعدت خیران و مساعی دستگاه قضایی و مسئولان زندان مرکزی کرمان و جلب رضایت خانواده مقتول، آزاد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۰    
مشرق نوشت: یکی از خبرنگاران درباره مشکل افزایش ناگهانی نرخ خودرو، به نکته جالبی اشاره کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۴    
امین مختاری، دبیر بیست دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی تاکید کرد این رویداد نمایشی هیچ هزینه ای بابت حضور گروه ها و هنرمندان خارجی پرداخت نمی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۰    
ایرنا نوشت: وزیر خارجه انگلیس که در منطقه به سر می برد در سفری از پیش اعلام نشده وارد عدن در جنوب یمن شد و با مقامات دولت مستعفی و فراری یمن دیدار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۸    
پانا نوشت: قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات بازار آزاد تهران، امروز 12 اسفند به 4 میلیون و 463 هزار تومان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۴    
فدراسیون کشتی هنوز بلاتکلیف است؛ بدون رئیس مانده و تا وقتی انتخابات ریاست آن برگزار نشود، بلاتکلیفی آن ادامه دار خواهد بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۰    
تهران-ایرنا- طلال سلمان روزنامه نگار سرشناس لبنانی گفت: محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران با مهارت و قابلیت های دیپلماتیک، ذکاوت فراوان و فرهنگ بالایی که دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۸    
بنیامین بهادری، خواننده موسیقی پاپ در سوگ پدرش نشست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۶    
مرکز مبارزه با جرایم سازمان یافته گمرک در خصوص خودروهای موضوع ثبت سفارش های غیرمجاز بخشنامه ای به گمرکات اجرایی سراسر کشور ابلاغ کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۰    
تسنیم نوشت: مهدی پورقاضی گفت: اینکه هر روز در اخبار خبر دستگیری سلاطین اقتصادی منتشر می شود، یا هر روز از دستگیری شبکه مالی مفسد یا بازکردن در فلان انبار احتکار شنیده می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۷    
تهیه کننده مجموعه بالش ها می گوید که 100 بار تاکید کرده است که این برنامه به جای کلاه قرمزی روی آنتن نمی رود، ولی کسی آن را پوشش نداده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۶    
تصادف یک کامیون با 2 خودروی پراید در کیلومتر 9 جاده مخصوص روبروی پارس خودرو را می بینید. 6161
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۰    
صدا و سیما نوشت: قیمت خودروهای درحال تحویل از جمله سمند، پژو پارس، پژو 405 و پراید 131، یک تا 2.5 میلیون تومان در بازار کاهش داشته است
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۸    
انفجار حیرت انگیر بزرگترین ترقه چینی به قطر 120 سانتی متر را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۰    
باشگاه خبرنگاران نوشت: یک مقام مسئول گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 10 هزار و مرغ آماده به طبخ همچنان در کانال 16 هزار تومانی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۸    
عصر ایران نوشت: گروه صنعتی ایران خودرو پس از صدور مجوز اختصاص 20 درصد از تولیدات روزانه خود به فروش فوری از سوی وزارت صمت، تعداد 5هزار و 700دستگاه خودرو را به صورت فوری از سی ام بهمن، در هشت روز ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۳    
مهر نوشت: احمد ابومحبوب، نویسنده و استاد ادبیات درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۹    
ایلنا نوشت: آذروش گفت: برای سفرهای نوروزی بازنشستگان افزایش 10 درصدی یارانه سفر را داریم و هر بازنشسته همراه یک نفر می تواند از این یارانه برخوردار شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۷    
فارس نوشت:رئیس اتحادیه کباب و حلیم تهران با بیان اینکه گوشت مورد نیاز صنف پزندگان استان تهران تامین شد، گفت: گوشت منجمد برزیلی با قیمت هر کیلو 48 هزار تومان در اختیار این صنف قرار می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۵    
نماینده وزن 125 کیلوگرم ایران با شکست حریف اوکراینی به مدال طلای کشتی آزاد جام دان کلوف در بلغارستان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۹    
بهارستان نشینان به محدودیت حضور نمایندگان برای سه دوره تصویب کردند اما به نظر می رسد تصویب قانون بیشتر نمایشی باشد چرا که همه از رد آن در شورای نگهبان صحبت می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۷    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی با اشاره به کمک 1.5 میلیارد تومانی استاندار برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد گفت: مشارکت های مردمی به نیازمندان استان، رشدی 35درصدی داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۷    
مهر نوشت: معاون وزیر جهاد با بیان اینکه واردات گوشت به اندازه کافی انجام شده است،گفت: قیمت شکر به زودی متعادل می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۷    
مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری ارومیه گفت: با توجه به میزان خسارت های زلزله و اهمیت جان مردم در مواقع بحرانی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۷    
با حکم رییس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان ، سرپرست جدید معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان منصوب گردید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۵    
مدیرکل بهزیستی استان کرمان از واگذاری 200 کودک بی سرپرست به زوج های کرمانی متقاضی فرزند در سال جاری خبر داد.