یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۴Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 1 شهریور 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 شهریور 1398 مشرق نیوز 2 شهریور 1398 مشرق نیوز 3 شهریور 1398 مشرق نیوز 4 شهریور 1398 مشرق نیوز 5 شهریور 1398 مشرق نیوز 6 شهریور 1398 مشرق نیوز 7 شهریور 1398 مشرق نیوز 8 شهریور 1398 مشرق نیوز 9 شهریور 1398 مشرق نیوز 10 شهریور 1398 مشرق نیوز 11 شهریور 1398 مشرق نیوز 12 شهریور 1398 مشرق نیوز 13 شهریور 1398 مشرق نیوز 14 شهریور 1398 مشرق نیوز 15 شهریور 1398 مشرق نیوز 16 شهریور 1398 مشرق نیوز 17 شهریور 1398 مشرق نیوز 18 شهریور 1398 مشرق نیوز 19 شهریور 1398 مشرق نیوز 20 شهریور 1398 مشرق نیوز 21 شهریور 1398 مشرق نیوز 22 شهریور 1398 مشرق نیوز 23 شهریور 1398 مشرق نیوز 24 شهریور 1398 مشرق نیوز 25 شهریور 1398 مشرق نیوز 26 شهریور 1398 مشرق نیوز 27 شهریور 1398 مشرق نیوز 28 شهریور 1398 مشرق نیوز 29 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 شهریور 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۷    
تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان موفق شد در رقابت های غرب آسیا اردن را شکست دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۹:۴۶    
یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و ادب رادیو ایران با اعلام این خبر گفت: با وجود اینکه فراخوان ما به گونه ای تخصصی بود، اما خوشبختانه مخاطبان استقبال خوبی از واژه سازی و ارسال شعر به عمل آوردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۷:۳۰    
یک روزنامه حامی دولت، از این که وزارت صنعت با تخلفات برخورد نکرده و دستگاه قضایی مجبور به ورود بر ماجرا شده، انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۰    
تراکتوری ها در آخرین اقدام نقل و انتقالی شان، مهاجمی را جذب کردند که برخی از رسانه های فرانسوی از حضور او در فوتبال ایران ابراز شگفتی کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۴    
بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه های فصلی در شهرستان بشاگرد هرمزگان متاسفانه دو دختر در روستای دهنه سهراب جان خود را از دست دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۹    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری استفتائات جدید ویژه شهریور ماه را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه یک عده در داخل تبلیغ اشتباه کردند و گفتند اگر حوادث دی ماه 96 نمی شد ترامپ ایران را تحریم نمی کرد که اصلا این طور نبود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۶:۳۱    
پس از پایان مسابقه تلویزیونی استعدادیابی عصر جدید کاربران فضای مجازی این برنامه را نقد کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۴۱    
سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در یک برنامه تلویزیونی درباره پارتی بزای در برخورد با قانون شکنان صحبت کرد. وی همچنین خاطره جالبی درباره توقیف خودروی فرزندش تعریف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۱    
سرمربیان تیم های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان و نیز وریا غفوری، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۲۸    
آیت الله سیدکاظم حسینی حائری از مراجع تقلید عراق، ادامه حضور نظامیان آمریکا در خاک این کشور را حرام شرعی اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۱۱    
خیابانی که تا همین چندوقت پیش، از دست معتادان، درگیری و آسیب های اجتماعی خواب راحت نداشت، مدتی است با بوی خوش انواع غذاها، سفره ای برای دورهمی امن و آرام خانواده ها پهن کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۰:۲۱    
شهید سیداسدالله لاجوردی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با توصیه آیت الله شهید بهشتی و با حکم شهید قدوسی، دادستان انقلاب اسلامیِ مرکز شد او جدیت و اهتمام ویژه ای به مقابله با تحرکات ضدانقلاب داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۰    
سناریوی دختر 19 ساله و سه همدستش برای گروگانگیری پسر پولدار و اخاذی از وی با هوشیاری مرد طلافروش لو رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: وزیر امور خارجه در راستای پیگیری و اجرای دیپلماسی فعال و متوازن جمهوری اسلامی ایران از یکشنبه سوم شهریور در صدر هیئتی به چین، ژاپن و مالزی در شرق آسیا سفر خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۸:۰۰    
خبر دستگیری دو نماینده مجلس در ارتباط با پرونده پیش فروش محصولات شرکت خودروسازی سایپا، بار دیگر نشان داد عزم قوه قضائیه در برخورد با فساد اقتصادی و اداری بیش از همیشه جزم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۷:۱۰    
تئوریسین و توجیه کننده مذاکرات منتهی به برجام، اکنون می گوید: برجام پایه های سستی دارد و شکنندگی آن برای آمریکاشناسان پرواضح بود(!)
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۶:۳۵    
به گزارش مشرق ، عزت الله ضرغامی عضو شوراهای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی در صفحه شخصی خود در توییتر از تشکیل مثلث قوه قضائیه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۶:۳۰    
یک زن بازیگر سینما و تئاتر، در کنسرت یکی از خوانندگان دست به رفتاری سخیف زد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۶:۰۰    
وزیر امور خارجه، دیروز پس از ملاقات با رئیس جمهور فرانسه، مذاکرات انجام گرفته را سازنده خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۵:۰۰    
اخبار غیررسمی نشان می دهد که دولت دوازدهم در قالب اینستکس در حال انعقاد توافقی محرمانه با اروپا است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۴:۳۰    
علت مهم و اصلی درباره اشتباه بودن برجام، در همین عبارت هوک نهفته است؛ تحریم ها در گذشته کارگر افتاده اند ، پس احتمالاً باز هم کارساز خواهند بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۳:۰۰    
مدارس بین الملل یکی از مدل های مختلف مدارس موجود در کشوراند که میزبان دانش آموزانی هستند که سال ها خارج از کشور بوده و حالا به ایران بازگشته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۲:۳۰    
در این گزارش به مناسبت اول شهریور ماه و روز پزشک نگاهی به چهره های سرشناس عالم هنر،ادبیات و سیاست رفتیم که پیش از پاگذاشتن به هرکدام از این عرصه ها سراغ طبابت رفته بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۳:۳۰    
در 8 دور گفت وگوهای گذشته به نظر می رسد حلقه مفقوده صلح خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان و اگر آمریکا به این موضوع تن در ندهد ممکن است صلح با شکست مواجه شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۲:۴۵    
به بهانه انتشار لیست تازه پردرآمدترین بازیگران جهان، نگاهی به اسامی منتشر شده طی چند سال گذشته انداختیم که بدانیم کدام نام ها تکراری هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۲:۱۵    
عضو انجمن فیزیوتراپی ایران به تشریح نکات کاربردی برای خرید کوله پشتی مناسب دانش آموزان پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۲:۰۰    
جَرّه وسیله ای ساده و اولیه، ولی کاربردی برای عبور از عرض رودخانه در مناطق صعب العبور است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۱:۵۱    
معاون ارزی پیشین بانک مرکزی باید به برخی سؤالات پاسخ دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۱:۴۱    
یک فعال اصلاح طلب تصریح کرد حل مشکلات اقتصادی نیاز به رفراندوم ندارد بلکه به ضعف مدیریت دولت بازمی گردد و مدیریت باید ارتقا یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۱:۲۵    
وجود مبارک امیرالمومنین (ع) از افطاری بچه های خودش می زند برای گرسنه نماندن یک مشرک در مملکت. در مملکت ما همه چیز هست، این گرانی ها برای چیست؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۰:۵۳    
پیشنهاد می شود، یک سازمان اختصاصی و مستقل از وزارت بهداشت تشکیل و متولی طب ایرانی اسلامی شود و توسط منتخبی از پزشکان مسلط به طب ایرانی اسلامی اداره شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۲۹    
افرادی که به فینال راه یافتند، کارهایشان ترکیب جالبی از سه عنصر عاطفه، هیجان و هوش بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۰:۱۶    
رسیدن به خودکفایی حداکثری در صنعت دفاعی و همچنین ساخت محصولات دفاعی نوینِ هم تراز با کشورهای پیشرفته و قابل رقابت با آرایش صحنه های نبرد در آینده، چند پیامد و دستاورد اصلی و قطعی در بر دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۴۶    
یارو به دکتر گفت؛ مدتی است به بیماری فراموشی مبتلا شده ام. دکتر پرسید؛ از کی به این بیماری مبتلا شده اید؟ طرف با تعجب گفت؛ کدوم بیماری؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۸    
قرائتی: مشکل فرهنگی کشور ما این است که جای امثال شهید بهشتی و شهید باهنر در آموزش و پرورش خالی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: یک پنالتی 100درصد روی مهاجم ما انجام شد که داور اعلام نکرد. داور عملکرد خوبی داشت، اما در آن صحنه داور به اشتباه به بازیکن ما کارت زرد نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۲۴    
در راستای ایفای وظیفه حرفه ای، کارکنان فداکار و بلند همت گروه صنعتی ایران خودرو توانستند در ایام تعطیلات تابستانی شرکت، 21426 دستگاه خودروی دارای کسری قطعات را تجاری سازی و به مشتریان تحویل دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۲۱    
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر با گل زیبای عقیل کعبی میزبان خود فولاد خوزستان را شکست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۱۶    
فرناندو یورنته احتمال دارد به عنوان بازیکن آزاد راهی منچستریونایتد شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۱۵    
به گزارش مشرق ، صفحه اینستاگرام اینستاخبری در تازه ترین پست خود نوشت: سال گذشته بود که رسانه ها و برخی فعالان سیاسی و اقتصادی خبر دادند که یک شرکت مشهور فعال در غرب کشور باعث به هم ریخته شدن بازار ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۵۲    
فعالان حقوق بشر در تگزاس می گویند که عامل تیراندازی مرگبار اخیر در این منطقه نخستین سفید پوستی نبوده که با سلاح گرم مردم این شهر را به وحشت انداخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۱    
کارشناس مسائل غرب آسیا: در حال حاضر انصارالله با تشکیل دولت نجات ملی، سیستم حاکمیتی را از طرف ملت یمن به دست گرفته و تمامیت ارضی کشور یمن را حفظ کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری خود به شدت از نبود مترجم ایرانی اش انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۱    
مراسم روز پزشک، شامگاه جمعه با حضور مسئولان وزارت بهداشت، مدیران سازمان نظام پزشکی، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دست اندر کاران حوزه سلامت، در برج میلاد تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۸    
شاگردان اسکوچیچ توانستند فولاد خوزستان را شکست دهند و سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۶    
وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی پیش با ترک پاریس به مقصد تهران، به سفر اروپایی خود پایان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۱    
رئیس جمهور آمریکا با ابراز خشم خود از تصمیم پکن برای اعمال تعرفه بر 75 میلیارد دلار از کالاهای آمریکایی، گفت که به این اقدام چین واکنش نشان خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۹    
رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ، گفت: هیچکس از باشگاه استقلال درخواستی برای حضور مترجم استراماچونی در کنار زمین نداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۰    
وزارت امور خارجه عراق، بع دنبال حوادث اخیر در پایگاه های الحشد الشعبی این کشور، کاردار سفارت ایالات متحده آمریکا در بغداد را احضار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۵    
یک پیشکسوت داوری می گوید که قضاوت حیدری در دیدار استقلال و ماشین سازی خوب بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۱    
اتحادیه اروپا تصمیم بگیر تعهدات خود در برجام را اجرا کنند ایران در عرض چند ساعت به اجرای کامل برجام بازگردد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۰    
سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: همینطور که آقای نصیرزاده گفتند برد را به جمشید خطیبی تقدیم می کنیم امیدوارم با این برد روحیه خوبی بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه چین در کنفرانس خبری روز جمعه آمادگی این کشور برای همکاری با ایران جهت برقرار ی صلح و ثبات در منطقه را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۵    
شهر خودرو در هفته نخست لیگ برتر مقابل پیکان به برتری رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حساب کاربری خود در توئیتر تصریح کرد علی رغم تلاش های آمریکا برای تخریب دیپلماسی با مقام های فرانسه دیدار کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۱    
جانشین وزیر دفاع گفت: گذشت زمانی که شهاب1 را تولید می کردیم، امروز موشک های بسیار دقیق داریم که رسانه ای نکرده ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۱    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در تمام محورهای شمالی کشور به سمت تهران و همچنین تردد یکطرفه در جاده چالوس و هراز خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۷    
آندره آ استراماچونی پس از دیدار با ماشین سازی که با باخت استقلال همراه بود، در نشست خبری با چهره ای خشمگین حاضر شد و با داد و فریاد و اعتراض نشست را ترک کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۱    
جمهوری اسلامی ایران به توانمندی ساخت و بکارگیری توپ های جدیدی که از لیزرهای با توان بالا استفاده می کنند دست پیدا کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۲    
آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال از شکست تیمش مقابل ماشین سازی تبریز ابراز تأسف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۱    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن با تشریح عملیات منحصر به فرد امروز علیه تاسیسات نفتی رژیم سعودی تاکید کرد برای انجام عملیات بیشتر در عمق خاک عربستان آماده ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۲    
سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از دیدار این تیم مقابل ماشین سازی با ناراحتی این نشست را ترک کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۱    
وزیر امور خارجه کشورمان بعد از ظهر امروز جمعه در پاریس با همتای فرانسوی خود دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۰    
به گزارش مشرق ، زهرا چخماقی مجری و گوینده خبر در صفحه شخصی خود در توییتر به مناسبت روز پزشک نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۲    
تیم فوتبال استقلال تهران در اولین دیدار خود در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر در وقت های تلف شده برابر ماشین سازی گل خورد تا این فصل از رقابت های لیگ را با باخت آغاز کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۱    
سازمان بازرسی پاکستان اموال و تمام حساب های دختر نخست وزیر سابق این کشور را ضبط کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۹    
تیم فوتبال استقلال در اولین هفته لیگ برتر با گل دقیقه 5+90 اتابک زارعی بازی را به ماشین سازی واگذار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۶    
برخی از وزرای دولت اصلاحات اعضای حزب اتحاد ملت ایران، سازمان عدالت و آزادی، انجمن جامعه پزشکی ایران و حزب پیشرو اصلاحات مخالف تشکیل پارلمان اصلاحات هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۲    
روزنامه عربستانی الریاضیه در گزارشی اعلام کرد که برانکو ایوانکوویچ در الاهلی ماندنی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۰    
یک رسانه آمریکایی جزئیاتی از بسته پیشنهادی که فرانسه قرار است به ایران و آمریکا ارائه کند منتشر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۹:۴۶    
ادامه نبردها بین شورای انتقالی جنوب و شبه نظامیان دولت عبدربه منصور هادی در جنوب این کشور از تشدید اختلافات بین امارات و عربستان و ناتوانی آنها در مهار آن خبر می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۹:۴۲    
رئیس جمهور روحانی در حالی بصورت گاه و بیگاه از مفهوم رفراندوم و همه پرسی صحبت می کند که هیچکس موضوع مورد اشاره آقای روحانی را نمی داند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۱    
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه ای گفت که پیشنهادهای رئیس جمهور فرانسه درباره برجام در مسیر صحیحی به پیش می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۰    
آمریکا صراحتاً در حال ایجاد شکاف در اروپای واحد است، ناتو دوران شکننده ای را تحت فشارهای ترامپ طی می کند و کشورهای اروپایی را به تأمل در مورد آینده نظام دفاع جمعی ذیل ناتو وادار کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۹:۰۳    
نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال ماشین سازی و استقلال با نتیجه تساوی به اتمام رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۱    
هدف قرار دادن یک پهپاد پیشرفته آمریکایی از سوی پدافند ارتش و کمیته های مردمی یمن نشان داد که دیگر آسمان یمن برای هواپیماهای متجاوزان محل امنی مانند سابق نخواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۱    
به گزارش مشرق ، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد در آخرین توییت خود درباره برنامه تلویزیونی عصر جدید نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۹    
وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال ایران در استادیوم بنیان دیزل تماشاگر دیدار ماشین سازی و استقلال شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۱    
بختیاری گفت: تروریست های داعش قبل از اینکه به فکر مجلس و مترو بیفتند چون مترو هم در برنامه کاری اینها بود و یا به فکر مرقد حضرت امام باشند، حرم مطهر را مدنظر داشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۰    
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه امروز ظهر وارد بیروت شد و با مقامات بلندپایه لبنانی از جمله رئیس پارلمان، رئیس جمهور و وزیر خارجه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۸    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد هنوز سهمیه عراق در لیگ قهرمانان آسیا باطل نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۴    
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان مقابل جمهوری چک مغلوب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۰    
پخش ویژه برنامه اعلام آرای مردمی برگزیدگان فصل نخست عصر جدید ، نقطه عطفی در فرآیند بهبود تعامل دو سویه رسانه ملی و مخاطبانش بود؛ این نقطه عطف چگونه رقم خورد؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۶    
یک مقام فرانسوی گفت که در آستانه نشست سران گروه 7 در پاریس، سه کشور اروپایی باید درباره ایران متحد باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۹    
در دیدار افتتاحیه لیگ برتر بیش از 10 هزار نفر بدون بلیت بازی را تماشا کردند تا در کمترین حالت ممکن بیش از 150 میلیون تومان ضرر مالی رقم بخورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۳    
یک نویسنده سعودی در مقاله ای در رسانه رژیم صهیونیستی نوشته است که پادشاه اردن در مقابل تلاش های ریاض برای عادی سازی روابط با تل آویو مانع تراشی می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۴۶    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در جاده های مواصلاتی 15 هزار جان باخته در سال داریم که بر این اساس، روزانه 50 نفر در جاده های جان خود را از دست می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به شکست دولت آمریکا در به صفر رساندن صادرات نفت ایران با بیان این که ایران کشور بسته ای نیست گفت:ایران این قدرت را دارد که نیازهایش را از هر کجای دنیا که بخواهد تامین کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۹    
سایت ارالدوی اسپانیا مدعی شد باشگاه اوئسکا به دنبال مدافع ایرانی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۵    
دلیل عدم حضور بشار رسن در لیست 18 نفره پرسپولیس در بازی با پارس جنوبی مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۳    
کاخ کرملین از رایزنی تلفنی روسای جمهور روسیه و ترکیه درباره بحران ادلب خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۰    
رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: ناکارآمدی ها، سیاست گذاری های غلط و فساد، بسیار بیشتر از تحریم ها بر اقتصاد کشور و زندگی مردم اثر سوء داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۸    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی با ماشین سازی در هفته نخست لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۲    
وزیر خارجه ایران گفت وگوهایش با رئیس جمهور فرانسه را سازنده خواند و تصریح کرد: ما برجام را غیر قابل مذاکره مجدد می دانیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۱    
مصاحبه وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران پس از دیدار با رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه.
  • ۱