یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۱Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 25 شهریور 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 شهریور 1398 مشرق نیوز 2 شهریور 1398 مشرق نیوز 3 شهریور 1398 مشرق نیوز 4 شهریور 1398 مشرق نیوز 5 شهریور 1398 مشرق نیوز 6 شهریور 1398 مشرق نیوز 7 شهریور 1398 مشرق نیوز 8 شهریور 1398 مشرق نیوز 9 شهریور 1398 مشرق نیوز 10 شهریور 1398 مشرق نیوز 11 شهریور 1398 مشرق نیوز 12 شهریور 1398 مشرق نیوز 13 شهریور 1398 مشرق نیوز 14 شهریور 1398 مشرق نیوز 15 شهریور 1398 مشرق نیوز 16 شهریور 1398 مشرق نیوز 17 شهریور 1398 مشرق نیوز 18 شهریور 1398 مشرق نیوز 19 شهریور 1398 مشرق نیوز 20 شهریور 1398 مشرق نیوز 21 شهریور 1398 مشرق نیوز 22 شهریور 1398 مشرق نیوز 23 شهریور 1398 مشرق نیوز 24 شهریور 1398 مشرق نیوز 25 شهریور 1398 مشرق نیوز 26 شهریور 1398 مشرق نیوز 27 شهریور 1398 مشرق نیوز 28 شهریور 1398 مشرق نیوز 29 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 شهریور 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۵    
مدیرکل برنامه ریزی و نظارت عتبات سازمان حج و زیارت از ثبت نام بیش از یک میلیون نفر در سامانه سماح خبرداد و تاکید کرد: متقاضیان زیارت اربعین حسینی ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۶:۳۰    
عضو پیشین شورای امنیت ملی آمریکا می گوید: دوره برتری آمریکا و دوران بزن دررو به پایان رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۹    
صحبت های کارشناس مدعو بی بی سی درباره پشت پرده اتهام زنی آمریکا به ایران در قضیه حمله به تاسیسات نفتی عربستان.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۵:۵۷    
دبیرکل سازمان ملل در جمع خبرنگاران از توافق بر سر ایجاد کمیته قانون اساسی جدید سوریه خبر داد و ابراز امیدواری کرد که به زودی تشکیل این کمیته نهایی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۶    
وزیر خارجه فرانسه با درخواست از ایران برای بازگشت به اصول برجام، ابراز امیدواری کرد که واشنگتن در اقدامی عاقلانه برای هیأت ایرانی جهت حضور در مجمع عمومی سازمان ملل روادید صادر کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۱:۰۰    
آلمان توقف صادرات سلاح به ریاض را 6 ماه دیگر یعنی تا 31 مارس 2020 تمدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۶    
یک سال از اعلام شروع فعالیت فرشگرد گذشت؛ گروهی که تنها چند هفته خودنمایی کرد و بلافاصله با بایکوت و بی اعتنایی اپوزیسیون خارج نشین مواجه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۳    
پاتریوت ؛ محصول مشهور و پر طمطراق کمپانی ریتون آمریکا، یکی از مشهورترین سامانه های دفاع موشکی در جهان محسوب می شود. در منطقه ما عربستان سعودی معروفترین کاربر این سلاح به حساب می آید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۷    
میشائیل لودرز در گفتگو با دویچه وله: بعید می دانم که عربستان به فکر حمله به ایران بیفتد یا خواستار حمله امریکا به ایران شود؛ چون می داند که در این صورت همه تأسیسات نفتی آن ها ممکن است هدف قرار گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۷:۵۰    
عده ای از چوپانان در نقاط مختلف آلمان در برلین تجمعی اعتراضی برگزار کردند. آن ها در اقدامی نمادین گله ای گوسفند را هم با خود تا مقابل کاخ ریاست جمهوری آلمان آوردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۸:۴۳    
نماینده وزن 130 کیلوگرم کشورمان با شکست در دیدار رده بندی مسابقات جهانی کشتی فرنگی از کسب مدال برنز بازماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۶:۵۳    
داستان نمایش جدید رادیویی "آوای شهر" که این روزها از رادیو نمایش پخش می شود به ماجرای تاریخی خشکسالی و قحطی نان در تهران دوره ناصرالدین شاه می پردازد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۶:۳۳    
متاسفانه دیگر تئاتر هم حال خوشی ندارد، چون این محل هم دست آویزی برای پول اندوزی شده است. تئاتر همانند تعزیه باید در میان مردم باشد، والا اگر بخواهد تئاتر شکل سلبریتی پیدا کند اثری از آن باقی نمی ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۹    
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در یادداشتی به ادعاهای اخیر محسن امین زاده پاسخ داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۱:۳۹    
می توان مضامین بیروت را در سه محور خلاصه کرد:1 شبیه سازی دولت ترامپ ،مسئله مناقشات در مرز اسرائیل و لبنان و موضوعاتی که درمنطقه مطرح است.2.نگاه نژادپرستانه 3 منجی بودن آمریکا.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۱:۳۴    
در بخشی از این مراسم مجری اعلام کرد که گروه سینمایی هنر و تجربه اعلام کرده این فیلم با سیاست های این گروه همخوانی ندارد و امکان اکرانش را نداریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۷    
صحبت های کارشناس بی بی سی از عواقب جنگ با ایران برای منطقه و کل جهان را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۱    
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۳۹    
مهاجم جوان بارسلونا اگر بتواند تیم ملی زیر 17 سال اسپانیا را در جام جهانی همراهی کند ال کلاسیکوی رفت لالیگا را از دست می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۱۹    
اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های جهانی و گزینشی المپیک، بامداد امروز (سه شنبه) راهی کشور قزاقستان شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۸:۵۴    
نحوه قضاوت داور دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در برنامه فوتبال برتر مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۷:۰۰    
مهمترین ابزار مالیاتی که در بسیاری کشورهای دنیا در بازار مسکن بکار گرفته می شود، مالیات بر عایدی سرمایه است که متاسفانه دولت مدت هاست وعده آن را داده اما در عمل اقدامی مشاهده نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۷:۱۵    
حملات پهپادی یمنی ها، باعث شده است صحنه ای از ضعف نظامی عربستان و آمریکا به نمایش درآید؛ تأسیسات نفتی سعودی ها آسیب ببیند؛ تولید نفت عربستان به میزان 50 درصد کاهش یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۶:۰۰    
یک کارشناس سیاسی و فرهنگی در نقد بیانیه اخیر حزب کارگزاران گفت: عاملان مشکلات موجود، طلبکار عدالت شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۵:۳۰    
در حالی که یک اصلاح طلب می گوید باید در انتخابات شرکت کنیم، یک اصلاح طلب دیگر می گوید اصلاح طلبان اگر در انتخابات به شکل مشروط شرکت نکنند، پفیوز هستند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۶:۳۰    
همزمان با شانه خالی کردن اصلاح طلبان از مسئولیت عملکرد دولت، یک عضو حزب اعتماد ملی می گوید ائتلاف ما حامیان دولت، ضربه سنگینی به اصلاح طلبان وارد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۴:۱۵    
فیلمنامه فیلم مادر- پسر را محمد رسول اف نوشته که 3 ماه قبل به دلیل تبلیغ علیه نظام و اقدام علیه امنیت ملی به یک سال حبس، ممنوع الکاری و محرومیت از فعالیت های اجتماعی محکوم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۵:۱۵    
باز هم ضعف نظارت بر تبلیغات آثار سینمایی حاشیه ساز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۴:۰۰    
معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دولت اوباما با طعنه به اظهارات ترامپ درباره حمله به تاسیسات نفتی عربستان گفت: منتظریم چشم باز کنیم ببینیم ولی عهد سعودی چه تصمیمی درباره سیاست خارجی آمریکا می گیرد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۳:۱۵    
3 سارق حرفه ای که به اماکن متبرکه و مساجد دستبرد می زدند از سوی پلیس دستگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۳:۳۰    
منابع دولتی پاکستان از توافق مجدد تهران و اسلام آباد بر سر صادرات گاز و تکمیل خط لوله صلح خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۳:۰۰    
منابع مطلع از بسته شدن خط انتقال نفت خام عربستان به بحرین با ظرفیت انتقال روزانه 230 هزار بشکه نفت خام خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۱:۵۱    
حمله پهپادی ارتش و انقلابیون یمن به پالایشگاه بزرگ نفت شرکت آرامکو در غرب عربستان، ثبات قیمت نفت در بازارهای جهانی را بر هم زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۱:۳۱    
یک مقام سابق وزارت دفاع آمریکا روز دوشنبه در مصاحبه ای با اشاره به توانایی یگان پهپادی ارتش یمن گفت که هیچگونه شواهدی مبنی بر دست داشتن ایران در حمله به تاسیسات نفتی سعودی ها وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۰:۵۱    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز لبیک یا حسین(ع) یعنی در مقابل یزیدیان زمان ایستاده ایم، امروز لبیک یا حسین(ع) یعنی اتحاد، همدلی و وحدت بین همه مسلمان و مذاهب وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۰:۴۱    
با حمله اخیر یمنی ها، عربستان تولیدکننده سوئینگ را تا اطلاع ثانوی از دست داد. امریکا اعلام کرده است که با تکیه بر ذخائر استراتژیک خود اجازه نخواهد داد بازار جهانی نفت از کنترل خارج شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۰:۰۲    
طرف در یخچال را باز کرد که آب بخورد، دید ژله ای که درون یخچال است بدجوری می لرزد، بهش گفت؛ فعلاً می خوام آب بخورم، بعداً به سراغت میآم و حسابتو می رسم!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۵۷    
الاهلی عربستان رسما از پایان همکاری با برانکو ایوانکوویچ خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۵۵    
اقدام روز شنبه انصارالله از سطح بالایی از هوشمندی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۴۹    
رییس کل بانک مرکزی گفت: ارتباط بانکی ایران و روسیه از طریق پیام رسان روسی و سپام بانک مرکزی بدون نیاز به سویفت برقرار شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۴۴    
وزیر دفاع آمریکا بعد از جلسه ای در کاخ سفید با حضور رئیس جمهور آمریکا، درباره چگونگی پاسخ کشورش به حمله اخیر به تأسیسات نفتی سعودی اظهارنظر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۴۰    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با یک اتفاق غم انگیز همراه بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۲۵    
حسن روحانی و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه که برای شرکت در نشست سه جانبه روسای جمهوری ایران، ترکیه و روسیه در آنکارا بسر می برند، قبل از برپایی این نشست با یکدیگر دیدار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۲۵    
السد قطر با پیروزی مقابل النصر راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۲۱    
ابوبکر البغدادی در پیام صوتی جدید خود نابودی داعش و خلافت خودخوانده اش را رد کرد و گفت که این گروه تروریستی تکفیری همچنان وجود دارد و به تلاش های خود برای تحقق اهدافش ادامه می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۱۶    
اعضای دفتر سیاسی طالبان در تهران با برخی مقامات وزارت امور خارجه و همچنین مقامات سیاسی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۱۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در پی زمین لرزه 4.7 ریشتری در قزوین گفت: دستگاه های امدادی تا حصول اطمینان از سلامت کامل مردم در آماده باش هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا در حالی مدعی شده که او خواستار مذاکره بدون پیش شرط با ایران نشده که او و مقام های دولتش دست کم در 7 موقعیت به صراحت چنین درخواستی را مطرح کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۴    
فرشاد احمدزاده که در دیدار برابر صنعت نفت فرصت بازی پیدا نکرد با عصبانیت از ورزشگاه بیرون رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۱    
حسین ابن یوسف، کارشناس نفت و انرژی: ترمیم و بازسازی تاسیسات نفتی عربستان که در حملات پهپادی آسیب دیدند تا بیش از دوسال طول خواهد کشید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۰    
وزارت خارجه عمان به حمله به تاسیسات نفتی در شرق عربستان واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۵۶    
رئیس جمهور گفت: سوءنیت آمریکایی ها در سوریه از جایی آشکار می شود که بخشی از خاک سوریه یعنی بلندی های جولان را به یک تجاوزگر بخشیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۵۵    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرمربی تصمیم گیرنده است و نیمکت نشینی من تصمیم کالدرون بود و هرچه او تصمیم بگیرد همان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۵۳    
عبدالباری عطوان سردبیر نشریه رای الیوم و تحلیلگر برجسته جهان عرب صحبت های درباره حمله پهپادهای یمنی به تاسیسات نفتی عربستان انجام داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۵۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت: آمریکا بر خلاف ادعاهای خود از هر روشی برای اخلال در تامین داروی مورد نیاز مردم ایران استفاده می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۳۹    
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده موسسه غیرمجاز حافظ و شرکت کشاورزی خوشه طلایی مهرماندگار به ریاست قاضی صلواتی در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلالگران و مفسدان اقتصادی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۳۸    
بیزینس اینسایدر در گزارشی به موضوع سیاست های کنترل حمل سلاح در آمریکا پرداخته و می گوید که با وجود طرح قوانین همچنان تیراندازی های کور و جمعی در این کشور جریان دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۳۸    
استاندار تهران با اشاره به جزئیات طرح شناور شدن ساعت کاری دستگاه های دولتی تهران گفت: درخواست این طرح در مورد شهر تهران ارائه شده است و اکنون در حال جمع بندی هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۳۷    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن ازحمله جدید موشکی به عربستان خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۳۶    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: روحیه تیم فوق العاده است و این برد می تواند در بازی های آتی مثل استقلال، سپاهان و شهرخودرو ادامه داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۳۶    
لحظاتی قبل زلزله 5 ریشتری قزوین و شهرستان های اطراف را لرزاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه باید ببریم، در دربی هم همین وظیفه را داریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۲۶    
دقایقی قبل زمین لرزه 4.7 ریشتری در حوالی شهرستان طارم استان زنجان را لرزاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر اشتباه نمی کردیم، پرسپولیس به ما گل نمی زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۲۱    
نتانیاهو نوشت: در آن سوی بلندی های جولان، سوریه قرار دارد، رژیم ایران نیز آنجا است. رژیم ایران به صورت مداوم سعی می کند موشک های دوربرد و دقیق را وارد سوریه نماید، موشک های پیشرفته و مرگبار .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۲۱    
یک مقام آمریکایی گفته وزارت دفاع این کشور خواستار مذاکره با ایران و اجتناب از انجام اقداماتی است که به تنش با ایران منجر شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۱۴    
مراسم قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی در ورزشگاه آزادی آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۰۶    
پادشاه بحرین روز دوشنبه تلفنی با پادشاه عربستان درباره حملات به تاسیسات نفتی آرامکو گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۰۴    
زمین لرزه ای به بزرگی4٫7 ریشتر گیلان را لرزاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۰۱    
کاهش وزن بدون فعالیت و تغییر اصولی در سبک زندگی و توجه به تغذیه و پشت کار و تداوم، غیرممکن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۵۳    
بازرس سازمان ملل هشدار داد بیش از 600 هزار نفر از مسلمانان روهینگیا که همچنان در میانمار به سر می برند، در معرض خطر جدی نسل کشی قرار دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۴۷    
نماینده ایران در نشست آژانس از برنامه مخفی هسته ای عربستان و تاثیرات منفی آن بر منطقه ابراز نگرانی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۴۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در مصاحبه ای به حمله صبح روز شنبه به تاسیسات نفتی سعودی واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۴۳    
تیم فوتبال پرسپولیس با شکست صنعت نفت آبادان، پیروزی باارزشی در آستانه دربی هفته آینده مقابل استقلال کسب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۳۷    
جلسه نخست دادگاه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده، دختر وزیر پیشین صنعت، در دولت حسن روحانی روز دوشنبه 25 شهریور در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به شکل علنی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۱۹    
قاضی ناصر سراج از سازمان بازرسی کل کشور می رود و حجت الاسلام درویشیان جایگزین وی خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۱۲    
رئیس جمهور ترکیه در نشست خبری مشترک با روسای جمهور ایران و روسیه بر حفظ وحدت و تمامیت ارضی سوریه و حل سیاسی بحران این کشور تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۰۸    
نماینده سازمان ملل متحد در امور یمن امروز دوشنبه گفت که هنوز مشخص نیست چه کسی عامل حمله به تأسیسات نفتی عربستان سعودی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۰۴    
رئیس جمهور گفت: ضروری است جامعه بین المللی با اقدامات خودسرانه رژیم صهیونیستی در تجاوز به سوریه و سایر کشورهای منطقه که صلح و امنیت جهانی را به مخاطره انداخته، مقابله کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۷    
یک مقام ارشد آمریکایی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران از اظهارات تهدیدآمیز رئیس جمهور این کشور علیه ایران و متحدان این کشور عقب نشینی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۰    
رئیس کل بانک مرکزی در پستی اینستاگرامی از نتایج مذاکرات در ترکیه خبر داد و نوشت: تفاهمات خوبی در این مذاکرات انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۰:۳۶    
نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با تساوی به پایان رسید. مسابقه ای که موقعیت های گلزنی زیادی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۰:۲۱    
همایش بین المللی موکب داران اربعین در حرم مطهر رضوی با حضور بیش از 1200 میهمان از عراق با هدف افزایش وحدت بین خادمان حسینی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۸    
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال یکی از تماشاگران ویژه دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۴    
با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی بسیاری از والدین کلاس اولی بیشتر از فرزندانشان استرس روزهای مدرسه را دارند. اما بهتر است این والدین نکاتی را برای بهبود حال خودشان و فرزندشان بدانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۹:۵۷    
داوید دخه آ، دروازه بان تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس، قرارداد خود با این تیم را تا پایان فصل 23-2022 تمدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۹:۴۸    
پنجمین نشست سه جانبه سران ترکیه، ایران و روسیه در مورد سوریه امروز در آنکارا با حضور رئیس جمهوری ترکیه، ایران و روسیه آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۹:۴۱    
مهاجم مصدوم تیم فوتبال استقلال بعد از بازگشت به تهران دوباره برای عکسبرداری راهی مرکز پزشکی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۹:۳۳    
مارسلو دیدار حساس ابتدایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۹:۲۰    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۷    
پیش از آغاز دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، پلیس از ورود تماشاگرانی که بلیت ندارند، جلوگیری می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۶    
سخنگوی ائتلاف متجاوز به یمن مدعی شد که حمله اخیر به پالایشگاه های شرکت آرامکو از خاک یمن صورت نگرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۵    
مقام های آمریکایی گفته اند دولت این کشور در پی حمله به دو پالایشگاه شرکت نفت آرامکو افزایش همکاری های اطلاعاتی با عربستان سعودی را مورد بررسی قرار می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۶    
مدیر شبکه سه سیما با اعلام افزایش میزان مخاطبان این شبکه گفت: پس از استقبال بی نظیر مخاطبان از برنامه عصر جدید ، در حال طراحی و تامین مقدمات عصر جدید2 هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۵    
نخست وزیر سابق قطر تأکید کرد که ایران تنها کانال ارتباط هوایی و دریایی قطر با جهان است و از این جهت دوحه قدردان ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۸:۵۷    
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش داد مقامات سعودی به دنبال به تعویق انداختن عرضه اولیه سهام شرکت آرامکو هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۸:۴۸    
تابستان امسال شاهد افزایش تنش در تنگه هرمز بودیم؛ این آبراه محل عبور یک سوم نفت عرضه شده به بازار جهانی است.