یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۵Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 6 شهریور 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 شهریور 1398 مشرق نیوز 2 شهریور 1398 مشرق نیوز 3 شهریور 1398 مشرق نیوز 4 شهریور 1398 مشرق نیوز 5 شهریور 1398 مشرق نیوز 6 شهریور 1398 مشرق نیوز 7 شهریور 1398 مشرق نیوز 8 شهریور 1398 مشرق نیوز 9 شهریور 1398 مشرق نیوز 10 شهریور 1398 مشرق نیوز 11 شهریور 1398 مشرق نیوز 12 شهریور 1398 مشرق نیوز 13 شهریور 1398 مشرق نیوز 14 شهریور 1398 مشرق نیوز 15 شهریور 1398 مشرق نیوز 16 شهریور 1398 مشرق نیوز 17 شهریور 1398 مشرق نیوز 18 شهریور 1398 مشرق نیوز 19 شهریور 1398 مشرق نیوز 20 شهریور 1398 مشرق نیوز 21 شهریور 1398 مشرق نیوز 22 شهریور 1398 مشرق نیوز 23 شهریور 1398 مشرق نیوز 24 شهریور 1398 مشرق نیوز 25 شهریور 1398 مشرق نیوز 26 شهریور 1398 مشرق نیوز 27 شهریور 1398 مشرق نیوز 28 شهریور 1398 مشرق نیوز 29 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 شهریور 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۵    
عضو کمیسیون آموزش مجلس درباره نحوه مزایده اردوگاه شهید باهنر گفت: این ملک مرغوب را فقط با قیمت 4 هزار میلیارد تومان واگذار کردند اماحداقل ارزش آن 30 هزار میلیارد تومان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۷:۴۵    
عباس عبدی می گوید اگر دولت سه مسئله را پیگیری می کرد نمره قابل قبولی می گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۸    
بسیاری از اهالی آموزش و پرورش این سوال را دارند که آیا در جمعیت بیش از یک میلیونی آموزش و پرورش یک مدیر توانمند پیدا نشد تا به عنوان وزیر معرفی شود یا مدیران توانمند قبول مسئولیت نکردند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۰۹    
آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از امروز (شنبه) بدون دعوت از چهار فرنگی کار معترض که به حالت قهر اردوی تیم ملی را ترک کرده بودند، برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۰:۰۰    
کمتر از یک سال دیگر بازی های المپیک 2020 در توکیوی ژاپن برگزار می شود. مهم ترین تفاوت المپیک این دوره با دوره های قبل حضور کاراته در مسابقات است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۵:۰۰    
رسانه دولتی سلطنتی انگلیس وقتی مواردی مشابه این فرمان ملکه انگلیس در سایر کشورها اتفاق می افتد، از واژه هایی نظیر "کودتا"، "قدرت مطلقه"، "اختیارات فراقانونی" و... برای توصیف ماجرا استفاده می کند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۶:۰۰    
یک تحلیلگر آلمانی ضمن ارزیابی دوستان و دشمنان ایران در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) نوشت ایران علی رغم دشمنانش توانسته به قدرت منطقه ای تبدیل شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۴:۳۰    
پیرمرد 70 ساله بلاروسی در بزرگراهی مشغول رانندگی بود که سرعت غیرمجاز خودرویش، حادثه ساز شد. این حادثه علاوه بر خسارت زیاد مالی، به مرگ این پیرمرد 70 ساله منجر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۲:۴۵    
یهودیان حریدی (Ultra-Orthodox) مخالف خدمت سربازی در رژیم صهیونیستی هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۱:۳۱    
کارشناسان مسائل راهبردی در اندیشکده های معتبر غربی طی توصیه نامه های متعدد، درباره عواقب ترور حاج قاسم و تبعات واکنش سخت ایران هشدار داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۶    
تیم فوتبال تراکتور تبریز با یک گل موفق شد تا پرسپولیس را در هفته دوم لیگ برتر شکست دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۶:۲۲    
وزیر نفت گفت: هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ و ابلاغ نشده است اما در صورت سهمیه بندی بنزین 2نرخی خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۰:۱۸    
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه از ارائه خدمات حقوقی رایگان در مناطق سیل زده کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۹:۲۶    
چشم اسفندیار نشانه ای از ندیدن حقیقت است. دولت نیز اگرچه خود را رویین تن می دید؛اما چشم خود را به روی یک واقعیت مهم بسته بود و آن، اینکه تحریم تنها سلاح دشمن است و آن را هرگز با مذاکره کنار نمی گذارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۷    
به گزارش مشرق؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر از دستگیری یکی از کارمندان بانک ملی به علت اختلاس میلیونی در این شهرستان خبر داده بود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۴:۳۰    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: با پیشرفت طرح تحول نظام سلامت در حوزه بیمه و خدمات درمانی اقدامات خوبی صورت گرفت. درحال حاضر پوشش بیمه ای مردم به 93 درصد رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۳:۲۸    
وزیر نفت در برنامه تیتر امشب گفت: ایده هایی در خصوص سهمیه بندی بنزین وجود دارد، اما هنوز تصمیمی در مورد آن گرفته نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۷    
معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: 30 هزار تن برنج، 15 هزار تن شکر، 10 هزار تن مرغ، 10 هزار تن گوشت قرمز، 30 هزار تن روغن و 1000 تن چای برای محرم و صفر در نظر گرفته شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۰    
موبایل قاپ برای اینکه بتواند سریع، فرار کند، شهروند تهرانی را این گونه به داخل خیابان هول می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۵    
دستگیری تولید کنندگان قهوه و نسکافه های تقلبی در شیراز.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۱۵    
بیشتر نرم کننده های پارچه حاوی عناصر مضری هستند که در نگاه نخست همانند دیگر مواد شیمیایی مورد استفاده در محصولات پاک کننده و شوینده خانگی مورد توجه قرار نمی گیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۲    
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری زندانی فراری در کمتر از 15 روز خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۸:۳۰    
خبر آنلاین از قول مصاحبه ناصر هادیان با روزنامه دنیای اقتصاد مدعی شد: ظریف بدون نظر مقامات عالی کاری نمی کند، باید غنی سازی 20درصدی را کلید بزنیم. شرایط امروز ما، مذاکره از موضع ضعف نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۱۳    
درگیری های اخیر هند و پاکستان بر سر منطقه کشمیر مسئله جدیدی نیست و این دو کشور از حدود هفتاد سال پیش در سه جنگ بزرگ با یکدیگر رو در رو شده بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۰۱    
آنها گمان می کنند که با ترور شخصیت ها و ترور اشخاص می توانند با این ملت مقابله کنند و ندیده اند و کور بوده اند که ببینند که در هر موقعی که ما شهید دادیم ملت ما منسجم تر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۷:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه دولت اصلاحات تصریح کرد: مواضع ضدایرانی رئیس جمهور فرانسه، ایران را از مذاکره دور و بر اجرای گام سوم کاهش تعهدات برجامی نزدیک تر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۵:۴۵    
در روزهای اخیر رویکرد قاطع دستگاه قضایی که به سراغ مدیران اجرایی در مظان اتهام فساد یا سوء تدبیر رفته، با استقبال مردم و البته واکنش عجیب برخی مسئولان دولتی همراه شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۴:۳۰    
یک مادر به همراه دختربچه خود در ایستگاه اتوبوسی در چین مشغول راه رفتن بودند که ناگهان اتوبوسی با سرعت زیاد به فنس برخورد کرد و وارد قسمت عابران شد. بخت با دختربچه همراه بود و جان سالم به در برد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۴:۱۵    
نامزدهای نمایندگی مردم در این دوره باید نیروهای جوانِ گمنام اما با تجربهِ انقلابی و جهادیِ و برخوردار از سلامت نفس و مواضع سیاسی باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۴:۰۰    
یک موتورسوار جوان، به دوربین کنترل سرعتی که در حاشیه یک خیابان بود، نزدیک شد و با چند ضربه، به آن آسیب رساند. موتورسوار پس از این اقدام، به سرعت گریخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۳:۳۱    
تصویری که اخیرا در فضای مجازی منتشرشده، فردی بسیار شبیه به استیو جابز را نشان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۲:۰۰    
پزشک فوق تخصص بیمارستان بقیة الله الاعظم(عج) با انجام 7075 عمل جراحی پیوند کلیه موفق شد عنوان چهره بین المللی بیشترین جراحی پیوند کلیه را از آن خود کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۳:۰۰    
رژیم صهیونیستی پس از آنکه رفت وآمد شهرک نشینان در مرز لبنان را ممنوع کرد از سفرا و دیگر نمایندگان خود در کشورهای مختلف خواست در خانه بمانند و رفت و آمد غیرضروری نداشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۱:۲۶    
به خاطر عملکرد و سیاست غلط مقامات اسرائیلی و جمود فکری که ویژگی بارز این مقامات محسوب می شود، احتمال بقای اسرائیل بسیار بعید شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۰:۵۴    
نیاز رژیم سعودی به پررنگ کردن حضور نظامی خود در خلیج فارس جهت برقراری توازن قدرت با ایران، احتمالا باعث شده است که حتی با وجود نقص های عمده، این کشتی ها را خریداری کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۰:۳۷    
طبق پیش بینی با آغاز بلیت فروشی بازی تراکتور –پرسپولیس حملات سایبری خارج از کشور و بدخواهان این تیم هم شروع شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۰:۳۳    
فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، توضیحاتی درخصوص اتفاقات نخستین جلسه تمرینی تیمش در شهرستان جم ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۰:۲۷    
معاون وزیر شهرسازی گفت: برنامه اجرایی وزارت راه و شهرسازی بر این است که یک هزار و 100 کیلومتر مسیر بزرگراهی و راه اصلی را امسال به بهره برداری برساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۰:۱۲    
قواعد پرواز، خلبان ها را وادار می کند تا در ارتفاع 10 هزار فوتی فرود آیند همچنین هواپیما باید در ارتفاع بالاتری به پرواز درآید تا به میدان جایگزین مناسب دست یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۴    
فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که سه پهپاد رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب حریم هوایی جنوب لبنان را نقض کردند که با مقابله پدافندی مواجه شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۵۹    
نمایشگاه ماکس 2019 در حالی دومین رزو برگزاری خود را پشت سر می گذارد که نمایش جنگنده سوخو 57 روسیه در روز اول این نمایشگاه خبر ساز شده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۵۲    
از گذشته تاکنون روی مؤلفه جریمه تمرکز بالایی وجود داشت و مؤلفه مهم دیگر یعنی بالا بردن احتمال کشف فساد نادیده گرفته می شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۱    
کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن رونمایی از طرح صلح خاورمیانه موسوم به معامله قرن را به پس از برگزاری انتخابات اسرائیل موکول می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۲۸    
سرمربی ایتالیایی استقلال در دومین اقدام عجیب امروزش نام مرتضی تبریزی را از فهرست این تیم خط زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۲۵    
نتایج یک نظرسنجی جدید که چهارشنبه منتشر شده نشان می دهد همه رقیبان مهم انتخاباتی ترامپ توانسته اند از او پیشی بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۲۰    
سعید عزت اللهی به صورت قرضی به تیم اوپن بلژیک پیوست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۱۶    
معاون رئیس جمهور آمریکا در یک سخنرانی چهارشنبه ضمن تکرار ادعاهای تکراری گفت که کشورش با خروج از توافق هسته ای ایران با این کشور مقابله کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۰۹    
یارو به یکی می گفت؛ تو در تمام رگ و خون من حضور داری، آخه دیروز آزمایش خون دادم، دکتر گفت انگل داری!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۰۵    
هاشم بیک زاده کاپیتان تیم فوتبال بادران از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۲:۵۲    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با طرح سناریوهای ایران برای فروش نفت، گفت: هیچ مذاکره ای با آمریکایی ها نداریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۲:۴۷    
وزیر دفاع آمریکا روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری گفت که کشورش به دنبال درگیری با ایران نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۲:۳۹    
تیم والیبال ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نوجوانان جهان باز ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۲:۲۷    
آرمی تایمز در گزارشی نوشته است که میزان تجاوز و آزار و اذیت جنسی در ارتش آمریکا طی یک دهه اخیر 4 برابر شده است و این موضوع همچنان معضلی جدی در ارتش این کشور به شمار می آید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۲:۱۶    
رئیس جمهور: هرکس فکر می کند با دادگاه و دستگاه قضایی فساد از بین می رود اشتباه می کند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۲:۱۴    
وزیر خارجه گفت که ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی در آینده نزدیک به ایران سفر می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۲:۱۲    
حسن روشن ملی پوش سابق و منتقد صریح اللهجه فوتبال ایران از سوی دادگاه به تحمل 74 ضربه شلاق محکوم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۲:۰۵    
باور 373 را چند جوان زیر 30 سال با حقوق زیر 5 میلیون به سرانجام رسانند اما در مقابل برخی مدیران نجومی بگیر هیچ آورده ای برای مردم ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۱:۵۴    
اتحادیه اروپا تصمیم نخست وزیر انگلیس برای تعلیق پارلمان این کشور را محکوم و آن را شرورانه توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۱:۴۸    
عبدالناصر همتی در پانزدهمین دوره جشنواره شهید رجایی به عنوان مدیر برگزیده معرفی شد و از رئیس جمهور به پاس خدمات ارزنده در طول یکسال سکانداری نظام ارزی و پولی کشور لوح تقدیر دریافت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۱:۴۴    
ملکه انگلیس امروز چهارشنبه درخواست بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس برای تعلیق پارلمان این کشور را تأیید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۱:۳۸    
حجت الاسلام موسوی تبریزی دبیرمجمع محققین حوزه علمیه قم گفت: در قبال این آمار و ارقامی که می گویند حتی من که اطلاعات دارم هم قانع نمی شوم و فکر می کنم که آمار و ارقام درست به رئیس جمهور نمی رسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۱:۱۷    
ارتش یمن و انصارالله مقر فرماندهی عناصر مزدور وابسته به ائتلاف سعودی در یکی از محورهای استان حجه واقع در شمال غربی یمن را هدف حمله چند موشک قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۱:۰۹    
رئیس پلیس مترو پایتخت از سقوط مرد 44 ساله از سکوی مسافرگیری ایستگاه مترو مصلی و مصدومیت وی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۱:۰۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا روزهای بسیار سختی را سپری می کند. او در جنگ تجاری با پکن بازی را پس از سه سال تلاش باخته است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۷    
یک عضو مجمع تشخی مصلحت نظام درباره دیدارش با محمود احمدی نژاد گفت: من هر هفته در مجمع تشخیص او را می بینم، در آخر فروردین ماه به جهت احوال پرسی عید رفتم و در آن دیدار هیچ سخن سیاسی با یکدیگر نداشتیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۰:۴۲    
وزیران امور خارجه مالزی و اندونزی در حاشیه نشست ACD با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و در خصوص مسایل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی به ویژه مشکلات جهان اسلام گفت وگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۰:۱۷    
براساس آمار متغیرهای پولی و بانکی خرداد 98، حجم نقدینگی در پایان این ماه به 1979 هزار و 910 هزار میلیارد تومان رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۰:۱۵    
بر اساس آموزه های طب سنتی، مصرف حد نرمال از نمک طعام طبیعی (سنگ نمک معدنی آسیاب شده) نه تنها باعث فشار خون نیست بلکه می تواند از ابتلا به فشار خون نیز جلوگیری کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۰:۱۱    
روزنامه "هاآرتص" از نگرانی رژیم صهیونیستی از قدرت و توانمندی پهپادی حزب الله لبنان و جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین و ناتوانی در مقابله با آنها سخن گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۹    
وزیر بهداشت یمن اعلام کرد که از ابتدای آغاز جنگ یمن بیش از 140 یمنی کشته و زخمی شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۹    
وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای روز چهارشنبه اعلام کرد دو شبکه مرتبط با برنامه موشکی ایران را تحریم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۸    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تحقیقات مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن از امروز در استان کرمان آغاز شده، گفت: این طرح برای سرپرستان خانوار فاقد مسکن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۱    
سوء مدیریت دولت در کنار نابودی بخش مهمی از برنامه هسته ای، فشار تورمی حداقل 42 درصدی را به مردم تحمیل و سفره آنها را کوچک تر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۹:۴۳    
منابع خبری از تسلط عناصر مسلح وابسته به دولت مستعفی یمن بر کل استان عدن خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۹:۳۹    
در ابتدای این مراسم، مهدی اخویان، رییس شرکت پاتوق کتاب در وصف کتاب گفت: همین که خداوند متعال، آخرن معجزه اش را در قالب کتاب برای ما فرستاده، نشان از اهمیت این موضوع دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۹:۳۳    
گزارشی از نمایشگاه بین المللی هوافضای روسیه (ماکس 2019) را ببینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۹:۳۱    
از سال 1967 تا به امروز، پیکرهای 253 شهید فلسطینی در مکانی با نام قبور شماره گذاری شده در بازداشت رژیم صهیونیستی است. همچنین پیکرهای 52 نفر دیگر سال هاست در سردخانه های رژیم صهیونیستی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۹:۲۸    
مسئولان مبارزه با تروریسم سازمان ملل متحد گروه تروریستی داعش را همچنان تهدیدی جهانی دانستند و منابع مالی داعش را 300 میلیون دلار براورد کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۹:۱۱    
رئیس جمهور همزمان با هفته دولت از دستگاه های برتر برگزیده در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی تقدیر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۹:۱۰    
رئیس جمهور کشورمان گفت: امروز نوع مشکلات ما متفاوت است و مشکل ما اقتصادی است. جنگی که امروز بر ما تحمیل شده است جنگی اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است که باید آن را با پیروزی به پایان برسانیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۹:۰۳    
حسن روحانی گفت: دولت باید قدرت و اختیارات لازم را داشته باشد. دولت اگر قدرتمند نباشد مردم زندگی خوشی را تجربه نخواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۹:۰۰    
رئیس جمهور کشورمان گفت: امروز نوع مشکلات ما متفاوت است و مشکل ما اقتصادی است. جنگی که امروز بر ما تحمیل شده است جنگی اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است که باید آن را با پیروزی به پایان برسانیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۵۷    
سخنگوی شورای نگهبان از ایرادات این شورا نسبت به طرح ساماندهی صنعت خودرو خبر داد و گفت: پس از رفع این ایرادات از سوی مجلس، اعلام نطر خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۵۵    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ایران را قدرت نخست منطقه در عرصه بیوتکنولوژی دانست و گفت: بیوتکنولوژی در ایران رشد قابل توجهی یافته به گونه ای که 97 درصد داروی کشور در داخل تولید می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۴۴    
به نظر کارشناسان مختلف راهبرد رئیس جمهوری آمریکا در تحت فشار قرار دادن چین از راه تجارت نتیجه ای برای واشنگتن به همراه نخواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۷    
قائم مقام اسبق وزارت خارجه گفت: رهبر انقلاب انگشتری خود را به فردی که ماشه اسقاط پهپاد را فشار داده بودند، اهدا کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۶    
رئیس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران معتقد است آتش زدن سینما رکس با طراحی و اقدام ساواک انجام گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۶    
عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به دیدار هیأت رئیسه مجلس با قوه قضاییه گفت: آقای رئیسی معتقد بودند آنجایی که جرائم و اتهامات متوجه وظایف نمایندگی است هیئت نظارت بر رفتار مرجع رسیدگی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۶    
محمدعلی نجفی با سپردن وثیقه یک میلیارد تومانی از زندان آزاد شد. او تا محاکمه مجدد و صدور حکم قطعی برای سایر جوانب پرونده قتل میترا استاد، با این وثیقه آزاد خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۳    
یک کارشناس مسائل آمریکا گفت: ترامپ چون تحت فشار است، دنبال فرصتی برای اثبات سیاست خود است و این زمانی درست می شود که ما درباره مذاکره هر روز حرف بزنیم درحالیکه صحبت از مذاکره بازی در زمین ترامپ است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۰    
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: امروز ایران در جایگاهی قرار گرفته که بر مبنای تهدیدات نوظهور قادر به ساخت انواع تجهیزات دفاعی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۰    
یک روزنامه صهیونیستی، دبیرکل حزب الله را دشمنی زیرک خواند و نوشت، وی به وعده خود مبنی بر پاسخ به حمله پهپادی تل آویو عمل خواهد کرد اما چگونگی و زمان این پاسخ محل بحث است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۷:۵۷    
یک پایگاه خبری مستقر در انگلیس به نقل از منابع عراقی فاش کرده حمله به پایگاه های حشد شعبی در عراق با پشتیبانی مالی عربستان سعودی انجام شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۷:۵۰    
به گزارش مشرق، عباسعلی کدخدایی، قائم مقام دبیر و عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در پیامی در توییتر خود از جزییات جلسه امروز شورای نگهبان نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۷:۳۷    
ساخت این خط لوله باحدود 2000 کیلومتر طول و ظرفیت انتقال سالانه 20 میلیون متر مکعب گاز، 7 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت. این سومین نقطه عطف در اختلاف سیاسی میان آنکارا و تل آویو است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۷:۳۴    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام اینستاخبری در جدیدترین پست خود نوشت: مهمترین راهبرد آمریکا علیه کشورمان در شرایط فعلی جلوگیری از فروش نفت به مشتریان خارجی است. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۷:۰۰    
سید حسن میرکریمی و آذر خزاعی سرچشمه، کارنامه نشر این موسسه را از این سال تا سال 1397، احصا کرده اند. کاری که با توجه به نبود منابع کافی، با مشکلات زیادی روبرو بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۵    
سعید ملایی نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان دررده بندی مسابقات جهانی جودو با شکست مقابل نماینده گرجستان از رسیدن به مدال باز ماند.