یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۸Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 4 شهریور 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 شهریور 1398 مشرق نیوز 2 شهریور 1398 مشرق نیوز 3 شهریور 1398 مشرق نیوز 4 شهریور 1398 مشرق نیوز 5 شهریور 1398 مشرق نیوز 6 شهریور 1398 مشرق نیوز 7 شهریور 1398 مشرق نیوز 8 شهریور 1398 مشرق نیوز 9 شهریور 1398 مشرق نیوز 10 شهریور 1398 مشرق نیوز 11 شهریور 1398 مشرق نیوز 12 شهریور 1398 مشرق نیوز 13 شهریور 1398 مشرق نیوز 14 شهریور 1398 مشرق نیوز 15 شهریور 1398 مشرق نیوز 16 شهریور 1398 مشرق نیوز 17 شهریور 1398 مشرق نیوز 18 شهریور 1398 مشرق نیوز 19 شهریور 1398 مشرق نیوز 20 شهریور 1398 مشرق نیوز 21 شهریور 1398 مشرق نیوز 22 شهریور 1398 مشرق نیوز 23 شهریور 1398 مشرق نیوز 24 شهریور 1398 مشرق نیوز 25 شهریور 1398 مشرق نیوز 26 شهریور 1398 مشرق نیوز 27 شهریور 1398 مشرق نیوز 28 شهریور 1398 مشرق نیوز 29 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 شهریور 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۸:۳۵    
رئیس جمهور برای دفاع از دو وزیر پیشنهادی خود وارد مجلس شورای اسلامی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۸:۳۰    
معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک راهور ناجا گفت: یک فرصت پرداخت یک ساله به مالکین خودرو و موتورسیکلت با جریمه بالا داده شده و هم اکنون این طرح در سطح کشور در حال اجراست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۴:۴۴    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز پنجشنبه 7شهریور 98 به 4 میلیون و 90 هزار تومان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۳:۳۷    
قیمت دلار در جریان معاملات امروز پنجشنبه 7 شهریورماه 98، در صرافی های بانکی به 11200 تومان برای فروش رسید که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۹    
مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه گفت: دانشجویان جهادی این دانشگاه به منطقه هودر بساط علی لرستان اعزام و در حال ساخت مدرسه برای دانش آموزان این منطقه هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۳    
کتاب یک محسن عزیز ؛ روایتی مستند از زندگی شهید محسن وزوایی نوشته فائضه غفار حدادی منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۱:۳۱    
"نجاح محمد علی" کارشناس مسائل خاورمیانه: نیازی نیست ایران اسرائیل را نابود کند. اسرائیل از درون از بین خواهد رفت. خطای نتانیاهو باعث شد که بنیه دفاعی عراق هم مثل یمن در اختیار ایران قرار بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۰:۲۴    
نه ترامپ که مشتاق ترین فرد جهان برای نشاندن ایران پای میز مذاکره مجدد است، نه سران اروپایی و نه رسانه های بیگانه، هیچ کدام دلسوز منافع ملی ما نیستند و بعید است که رئیس جمهور محترم این واقعیت را نداند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۹:۴۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در سال های اخیر از تولید 10 تن اورانیوم به 30 تن رسیده ایم و این میزان را به 50 تن خواهیم رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۰    
پنج هزار جوجه اردک زرد رنگ برای شنا وارد دریاچه ای در جیه یانگ چین وارد شدند. صفی که این اردک ها برای ورود به دریاچه ایجاد کرده اند، منظره ای زیبا ساخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۷:۲۰    
در هفته های اخیر جنگل های بارانی آمازون یکی از گسترده ترین آتش سوزی های تاریخ خود در 7 سال گذشته را تجربه می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۲۰    
از روز امضای قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال، دقیقاً 89 روز گذشته اما این مربی فقط 32 روز در ایران بوده که بخشی از آن هم مربوط به انجام دو بازی تدارکاتی با سوریه و کره جنوبی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۰۹    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه فعالیت تولیدی هیچ کارخانه و کارگاهی به دلیل اتهامات مدیرانش نباید متوقف شود، بر حمایت کامل از مدیرانی که در شرایط تحریم، در جهت حل مشکلات مردم قدم برمی دارند، تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۷    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه پدافند هوائی باور 373 بازدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۰:۲۱    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید برانکو زرنگی نکرد که بعد از سه قهرمانی رفت؛ او با پرسپولیس قرارداد داشت و اگر پولش را می دادند می ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: دولت برنامه مشخصی برای افزایش قیمت حاملهای انرژی و تغییر ساختار یارانه نقدی به موجب برنامه ششم و بودجه های سنواتی در سال 99 دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۸:۴۹    
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به صحبت های مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال مبنی براینکه اگر خبرنگار سوال بی ربط بپرسد 4 سال از فعالیت محروم خواهد شد، واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۸:۴۴    
به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه توییتر خود، اصلاح نظام مالیاتی کشور را، کلید حل بخشی از مشکلات اقتصادی کشور دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۸:۳۳    
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار تراکتور و پرسپولیس برای هر دو تیم بازی سختی خواهد بود و یک جنگ تمام عیار است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۷:۱۵    
صادق زیباکلام می گوید با توجه به عملکرد دولت و فراکسیون امید، خیلی از کسانی که به این طیف رأی دادند، تمایل مجددی به این کار ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۸:۱۰    
یکی از نویسندگان ادبیات دینی بر لزوم استفاده از مهندسی محتوا و تنوع قالب ادبیات دینی غرب به منظور تولید آثار ادبیات دینی در ایران تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۷:۰۰    
رئیس جمهور با اظهارات نسنجیده، پیام ضعف به دشمن مخابره نکند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۷:۵۶    
مجتبی واحدی کارشناس شبکه بی بی سی فارسی، در یکی از برنامه های این شبکه با بی ادبی کردن به کارشناس دیگر، برنامه را بهم ریخت و با این کارشناس درگیری لفظی پیدا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۷:۴۶    
تیم جنوب فرانسه خریدار جدیدی پیدا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۶:۰۰    
آقای روحانی در اظهارنظری تأمل برانگیز گفته است که می توان با دیدار با مقامات ارشد کشورهای دیگر، آبادانی کشور را به ارمغان آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۵:۴۵    
هادی عامری یکی از فرماندهان حشدالشعبی، آمریکا را مسئول هرگونه حمله به حشدالشعبی دانست و از این کشور خواست عراق را ترک کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۶:۳۰    
محافل اصلاح طلب حامی دولت می گویند تاکتیک های گذشته این طیف در انتخابات در حالی که کارنامه ناموفق دارند، جواب نمی دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۶:۱۵    
یک سایت حامی دولت نوشت: حسن روحانی بر پایه برخی از آمارهای اقتصادی می گوید در سال جاری، وضعیت اقتصادی ثبات پیدا کرده و از بار مشکلات مردم کم شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۵:۳۰    
یک وکیل پایه یک دادگستری درباره چگونگی امضای وکالت نامه محضری و زمان فسخ آن توضیحاتی داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۴:۱۵    
هفته دولت در حالی به نیمه رسیده که نه افتتاح پروژه ای ولو نمایشی در کار است و نه حتی درباره سوء عملکرد خود از مردم عذرخواهی می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۵:۱۵    
حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی، روز گذشته هیئتی 30 نفره را برای رده بندی سنی آثار سینمایی منصوب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۴:۴۵    
مراسم دیروز همایش ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد یک حاشیه پر رنگ و قابل تأمل داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۴:۰۰    
سه جوان چینی در خیابانی مشغول پیاده روی بودند که راه رفتن یکی از آنها در وسط خیابان، حادثه ساز شد. این حادثه به مجروحیت شدید فرد مذکور منجر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۲:۳۰    
متخصص مغز و اعصاب گفت: نباید از شب تا صبح که بافت های مغز و دیگر بافت های بدن در حال آرامش قرار دارند، تلفن همراه در نزدیکی مان قرار داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۲:۰۱    
مدیر بخش مهندسی خودرو تویوتا سوپرا اعلام کرد که در آینده نسخه های قدرتمندتری از این خودرو به بازار خواهند آمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۱:۴۹    
وزیر صمت از تسهیلات ویژه واردات گوشت قرمز با ارز نیمایی و تعرفه صفر درصد و توزیع گوشت مرغ با قیمت 12 هزار و 900 تومان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۱:۰۳    
سوال اینجاست که چرا وزیر نفت در حالی که میزان بهره مندی جمعیت روستایی ایران از نعمت گاز و دسترسی به شبکه سراسری گاز کشور 79 درصد است، این رقم را 84 یا 85 درصد عنوان می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۰:۵۰    
وزیر اقتصاد با اشاره به عوامل کاهش قیمت ارز تاکید کرد به کاهش قیمت ارز امید واریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۰:۳۷    
رؤسای قوای سه گانه عراق در نشستی با حضور رهبران سیاسی انفجارهای اخیر در انبارهای سلاح و مهمات را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۰:۲۲    
با توجه به شکایت صورت گرفته توسط خانواده زن بارداری که سگ به او حمله کرده بود، در این رابطه پرونده تشکیل شد و با حکم مقام قضایی جوان 23 ساله ای که این سگ را نگهداری می کرد، تحویل مراجع قضایی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۰:۱۶    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل تجاوز ⁧تل⁩ آویو به ⁧بیروت⁩ را خطای محاسباتی بزرگ نتانیاهو دانست و گفت که صهیونیست ها تاوان سنگینی برای تجاوزات خود به ⁧لبنان⁩، سوریه و عراق پرداخت خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۰:۰۳    
قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع)به مناسبت ترور یک نیروی سپاه در پیرانشهر بیانیه ای صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۰:۰۲    
مسئولان سیاسی و مذهبی عراق به حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به مواضع حشد الشعبی واکنش نشان دادند و بر لزوم مقابله با این حملات، تأکید کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۰:۰۰    
رئیس دستگاه دیپلماسی چین در دیدار با همتای ایرانی خود در پکن، بر اهمیت روابط سطح بالای دو جانبه کشورش و ایران تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۵۸    
یکی از مجریان تلویزیون رفته کانادا که فرزندش آنجا به دنیا بیاید تا بتواند تابعیت کانادایی داشته باشد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۹    
باید از جناب روحانی پرسید که اگر خدای نخواسته منظور شما از آنچه فرموده اید، مذاکره با ترامپ است لطفا بفرمایید غیر از واگذاری امتیازات دیگری به آمریکا و اروپا، چه نتیجه دیگری می تواند مورد نظر باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۱    
مدافع تیم پرسپولیس در تمرین امروز این تیم از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۱    
ترامپ در سخنانی گفت حفظ سمت کنونیش به دلیل آنکه سبب می شود فرصت های تجاری را نادیده بگیرد سه تا پنج میلیارد دلار برایش هزینه خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۰    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معتقد است: تعیین رده بندی سنی برای فیلم ها باعث کاهش آسیب های روحی و روانی روی کودکان و افزایش سطح یادگیری آن ها می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۰    
سردار مؤمنی عامل 55 درصد طلاق در کشور را مواد مخدر عنوان کرد و گفت: منشأ بسیاری از جرائم خرد و سرقت ها مواد مخدر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۳۸    
ترکیب تیم منتخب هفته سوم رقابت های لیگ برتر انگیس از دید هواسکورد اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۳۷    
رئیس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات از شناسایی متهم به جعل درگاه بانکی و کلاهبرداری اینترنتی 700 میلیون ریالی از طریق فیشینگ در یکی از شهرستان های استان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۳۶    
کدخدایی که آقای رییس جمهور از 6سال قبل می خواست مشکلات را با بستن با او حل کند، حالا نفر اول دیپلماسی کشور را هم تحریم می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۲۶    
در این مطلب مواد غذایی را که به شما کمک می کند تا زندگی شادتری داشته باشید معرفی خواهیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۲۲    
باشگاه استقلال در صورت اوضاع مالی مناسب می تواند گزینه مد نظر استراماچونی را خریداری کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۲۲    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقانی که اقدام به سرقت بنرها و بیلبوردهای فرهنگی شهرداری تهران کرده بودند خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۱۹    
سرمربی تیم آلومینیوم اراک به دلیل عنوان کردن مطالب غیر مسئولانه و نشر اکاذیب در مطبوعات باید در کمیته انضباطی حضور پیدا کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۱۷    
پسر جوانی که برای تفریح به شهرهای مختلف ایران آمده بود، از تبریز راهی قزوین شد، اما در میانه راه گرفتار سارقان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۱۷    
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران تاکید بر ارزشمند بودن خاطرات هاشمی رفسنجانی به تشریح خطاهای شخصی موجود در این خاطرات پرداخت و البته تاکید کرد که موضوع تصحیح خاطرات آقای هاشمی را نباید سیاسی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۱۲    
گروه هفت در پایان نشست خود در فرانسه بر خلاف روال هر ساله، بیانیه مشترک صادر نکرد و با صدور یک بیانیه مختصر یک صفحه ای به کار خود پایان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۰۹    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: منظور آمریکایی ها از مذاکره، معامله بر سر نقاط قوت است و هیچ ایرانی غیرتمند و باشعوری نمی رود با این دولت کنونی آمریکا مذاکره کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۰۷    
در میان علت های مختلفی که برای آمار بالای سقط جنین در جامعه گفته می شود، بر اساس پژوهش ها، فرهنگ تک فرزندی و نگاه منفی جامعه نسبت به تعداد بیشتر فرزندان عوامل اصلی گرایش به سقط هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۵۸    
رئیس جمهور گفت: [آمریکایی ها] به بعضی از کشورهای شرق آسیا پیغام می دهند که با ما مذاکره کن؛ این کشورها مگر دیوانه شده اند که با شما مذاکره کنند؟ شما [آمریکایی ها]علناً مذاکره دیروز را زیرپا می گذارید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۵۲    
دولت مستعفی یمن به ریاست عبدربه منصور هادی اعلام کرد که با شورای انتقالی جنوب یمن بر سر آتش بس در سه استان جنوبی این کشور توافق کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۴۸    
سازمان حشد الشعبی عراق گفت که فالح الفیاض رئیس این سازمان برای محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی در عراق به زودی عازم سازمان ملل خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۴۷    
سخنگوی کاخ کرملین روسیه گفت که رئیس جمهور این کشور اعلام کرده که نگرانی های ترکیه درباره ادلب را درک می کند اما از فعالیت تروریست ها در این شهر نیز نگران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۴۵    
بانک مرکزی درباره شایعه ابطال ابلاغیه بانک مرکزی در خصوص رمز ارزها اطلاعیه ای منتشر کرد و این شایعه را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۴۴    
رئیس جمهور آمریکا در حاشیه نشست سران کشورهای گروه هفت با نخست وزیر انگلیس دیدار و با وی و درباره آخرین تحولات منطقه و جهان رایزنی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۲    
دژپسند گفت: برنامه دولت درباره واگذاری شرکت های بزرگ به طور جدی دنبال خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۰    
به گزارش مشرق، در روستای گاو رمک از بخش مرکزی رامسر دیواره ی حفاظتی ساخته شده و مسئولان به مناسبت هفته دولت به دیوار روبان زده و آن را افتتاح کردند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۲۱    
روسای قوای سه گانه عراق امروز دوشنبه نشستی با فرماندهان حشد شعبی برای بررسی حملات هوایی اخیر رژیم اسرائیل به این کشور برگزار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۱۷    
ستاره سابق اینتر و تیم ملی هلند در مدتی کوتاهی بعد از بازنشستگی، با اضافه وزن عجیبی روبرو شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۱۵    
شبکه خبری پرس تی وی دوشنبه به نقل از منابع مطلع خبر داد ایران درخواست رئیس جمهور فرانسه برای مذاکره در موضوع موشکی را رد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۱۱    
فرماندار پیرانشهر گفت: ساعاتی پیش یک نیروی سپاه در محدوده داخل شهر پیرانشهر ترور شد و به شهادت رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۱۰    
نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد که خشونت پلیس آمریکا از عوامل اصلی مرگ و میر مردان در این کشور از جمله سیاه پوستان به شمار می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۵۲    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: خوشبختانه با مقاومت مردم و تدابیر اتخاذ شده از سوی دولت، سال سخت را پشت سر گذاشته ایم و آمارها و شواهد نشانگر آرامش تدریجی در جامعه و بازار است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۵۰    
وزیر کشور گفت: قاچاق کالا در کشور از 21 میلیارد دلار قبل از فعالیت دولت تدبیر و امید هم اکنون به کمتر از 11 میلیارد دلار کاهش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۷    
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات برخی دیگر از متهمین بانک سرمایه به نام گروه جهانبانی
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۳۱    
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با شبکه خبری فرانس 24، یکی از دلایلی که ایران بدون برخورداری از عواید اقتصادی در برجام مانده است را جامع بودن این توافق دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۳۰    
باشگاه بارسلونا بعد از توییت شیطنت آمیز مجبور شد از باشگاه بتیس عذرخواهی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۲۸    
فرماندهی عملیات حشد شعبی از حمله به یک پهپاد بر فراز نینوا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۲۸    
وزیر خارجه چین در رایزنی با مشاور دیپلماتیک رئیس جمهور فرانسه، از تداوم همکاری با این کشور برای حفظ برجام و تنش زدایی در منطقه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۲۱    
واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور نیشابور به مشهد سبب مصدومیت 53 زائر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۰۷    
وزیر امور خارجه فرانسه تأکید کرد انگیزه دولت متبوعش از دعوت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به فرانسه، روبرو کردن وی با رئیس جمهور آمریکا نبوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۰۴    
وزیر خارجه چین در دیدار ظریف گفت که این کشور از هر اقدامی که به کاهش تنش و افزایش ثبات و امنیت در منطقه منجر شود و نیز حقوق مشروع ایران در برجام و منافع اقتصادی ناشی از آن حمایت می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۰۰    
رئیس جمهور لبنان تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به کشورش را به منزله اعلام جنگ خواند و گفت، لبنان این حق را دارد که از حاکمیت خود دفاع کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۴۳    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام اینستاخبری در تازه ترین پست خود نوشت: سفر ناگهانی وزیر خارجه کشورمان به فرانسه و دیدار با مسوولان این کشور در حاشیه اجلاس جی7 واکنش های زیادی را در داخل و خارج به ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۵۷    
وزارت خارجه عراق اعلام کرد که پس از تماس با کشورهای دوست و برادر، با تمامی اقداماتی مقابله خواهد کرد که حاکمیت و تمامیت ارضی عراق را نقض کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۵۵    
رئیس جمهور فرانسه در کنفرانس خبری مشترک با رئیس جمهور آمریکا گفت که مذاکرات گروه 7 درباره بسیاری از موضوعات سازنده بود و با وی به این توافق رسیدیم که ایران باید به برجام پایبند باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۵۵    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به واردات دارو از طریق شرکت های فوریتی اظهار داشت: از آنجا که زنجیره واردات توسط این شرکت ها نظارت نمی شود نمی توان به انتهای زنجیره آن اطمینان داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۴۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی فارس پلاس در تازه ترین پست خود تصویری با عنوان راه آهن؛ دیروز برای انگلیس امروز برای ملت را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۴۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم تل آویو برای ساخت 300 واحد مسکونی جدید در غرب شهر رام الله واقع در کرانه باختری خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۳۷    
سرپرست تیم پرسپولیس گفت: امیدوارم بازی با تراکتور تماشاگرپسند باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۳۴    
پسر کوچک مسی سر گل رئال بتیس مقابل بارسلونا به طرز خنده داری مقابل پدر و لوئیس سوارس خوشحالی می کند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۲۲    
مراسم ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی با حضور حجت الاسلام حسن روحانی تبدیل به محلی برای کشف حجاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۲    
فصل سوم سریال ستایش نوشته سعید مطلبی به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب از 23شهریورماه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با تراکتور 6 امتیاز است و ما یا باید پیروز شویم و یا در این دیدار سخت به مساوی برسیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۰۲    
رهبر انقلاب: در این حملات، وحشت و ناپایداری رژیم صهیونیستی را حس میکنم. سردار قاسم سلیمانی: هیچ اثری از پایداری در رژیم صهیونیستی دیده نمی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از شلیک یک فروند موشک بالستیک میان بُرد نکال به سمت محل تجمع نظامیان ارتش سعودی در نجران واقع در جنوب عربستان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۵۶    
آمریکای پنهان ، داستانی غم انگیز از تجارت جنسی در آمریکا دارد و نام برنامه ای تلویزیونی در آمریکاست که به موضوع زنان فاحشه و گروه هایی که آنها را مجبور به این اقدام می کنند می پردازد.