شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 27 شهریور 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 شهریور 1398 مشرق نیوز 2 شهریور 1398 مشرق نیوز 3 شهریور 1398 مشرق نیوز 4 شهریور 1398 مشرق نیوز 5 شهریور 1398 مشرق نیوز 6 شهریور 1398 مشرق نیوز 7 شهریور 1398 مشرق نیوز 8 شهریور 1398 مشرق نیوز 9 شهریور 1398 مشرق نیوز 10 شهریور 1398 مشرق نیوز 11 شهریور 1398 مشرق نیوز 12 شهریور 1398 مشرق نیوز 13 شهریور 1398 مشرق نیوز 14 شهریور 1398 مشرق نیوز 15 شهریور 1398 مشرق نیوز 16 شهریور 1398 مشرق نیوز 17 شهریور 1398 مشرق نیوز 18 شهریور 1398 مشرق نیوز 19 شهریور 1398 مشرق نیوز 20 شهریور 1398 مشرق نیوز 21 شهریور 1398 مشرق نیوز 22 شهریور 1398 مشرق نیوز 23 شهریور 1398 مشرق نیوز 24 شهریور 1398 مشرق نیوز 25 شهریور 1398 مشرق نیوز 26 شهریور 1398 مشرق نیوز 27 شهریور 1398 مشرق نیوز 28 شهریور 1398 مشرق نیوز 29 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 شهریور 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۸:۴۰    
بازار نوشت افزار تهران بازار لوکسی که در آن دفترچه های مشق نیم میلیون تومانی پیدا می شود و قیمت برخی اقلام آن به اندازه یک مترمربع خانه در ولنجک و زعفرانیه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۳:۰۵    
این خانم مادر عماد صفی یاری است که امروز در مراسم ختم فرزندش بیقراری می کرده است؛ کودکی که در حاشیه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان جان سپرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۹:۲۷    
وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه موارد انتقاد از خصوصی سازی ها را بررسی کردیم گفت: مراحل واگذاری منطبق بر قوانین و مقررات انجام شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۹:۱۹    
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۳    
نزدیک شدن نتانیاهو به شکست در انتخابات کنست اسرائیل، واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۴    
به گزارش مشرق، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره حذف طرح شبنم توسط وزارت صمت نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۱:۳۴    
سخنگوی ستاد اجرایی تبصره 14 قانون بودجه : یارانه 200 هزار خانوار قطع شده است. کسانی که یارانه هایشان قطع شده از شنبه می توانند اعتراض کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۷    
برخورد خائنانه ولیعهد سعودی با مسأله فلسطین و حبس و شکنجه فعالان فلسطینی مهمان عربستان، اعتراض شدید مجری و کارشناس شبکه الجزیره را در پی داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۱    
نگاهی به اخبار منتشر شده درباره همکاری 400 میلیارد دلاری ایران و چین نشان می دهد موج سواری رسانه های غربی و ایجاد فضاسازی در داخل ایران به گونه ای بود که نشان دهند ایران مستعمره چین شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۴    
مهدی طلعتی، تحلیلگر مسایل امنیتی و نظامی در گفتگو با بی بی سی : وزیر امور خارجه ایران طرحی خوبی داده برای اینکه امنیت منطقه، به دست کشورهای منطقه سپرده بشود و بشینند با هم مذاکره کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۰:۲۷    
صحبت های رضا تقی زاده، کارشناس شبکه سعودی ایران اینترنشنال در خصوص اینکه چرا عربستان همچون آمریکا به صراحت ایران را در حادثه آرامکو متهم نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۸:۴۵    
رئیس فدراسیون جودو گفت: برای حل این موضوع دیپلماسی خودمان را با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک خواهیم داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۸:۳۱    
تلویزیون دولتی صدای آمریکا (VOA) طی گزارشی تصویری گفت که گریز مردم غرب از مشروبات الکلی به سوی مشروبات غیرالکلی حتی در مراکز معروف ساخت آن مشروبات مثل ایرلند افزایش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۸:۰۰    
رسانه های زنجیره ای غرب، تجمعی چند نفره در گوشه ای از ایران را به کوس و کرنا زده و روزها و هفته ها بازتاب می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۷:۳۰    
مأمور سابق سازمان سیا گفت حمله به تأسیسات نفتی آرامکو، تمامی معادلات را برهم زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۶:۳۰    
مشاور رئیس جمهور پیشین آمریکا گفت: ایران با هوشمندی، دولت آمریکا را تحت فشار گذاشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۵:۳۰    
در سالروز مطالبه رهبر انقلاب برای شکستن ارزش و آقایی دلار، مسئولان دولت از تلاش برای حذف دلار از مبادلات تجاری کشور و نابودی سلطه اقتصادی آمریکا خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۶:۰۰    
رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان در استان قزوین گفت: به جای روحانی بودم استعفا می دادم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۵:۰۰    
وزیرخارجه اسبق آمریکا که مدعی خاورمیانه جدید بود، می گوید نظم جهانی آمریکایی در حال نابودشدن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۴:۳۱    
تحلیلگران و کارشناسان جهان غرب با تمام ابزارهای پیشرفته خود دست به دست هم دادند تا بفهمند از کجا و چگونه خورده اند و تنها چیزی که می توانند بگویند آن است که حملات بسیار دقیق بوده است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۳:۳۰    
نخست وزیر سابق عراق در دیدار با سفیر انگلیس در بغداد، آخرین تحولات سیاسی منطقه و جهان را بررسی و تأکید کرد که منطقه نیازی به بحران های جدید ندارد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۳:۰۰    
خشونت خانوادگی در سوئیس روز به روز در حال افزایش است به طوری که این کشور هر دو هفته شاهد کشته شدن یک زن بر اثر خشونت خانوادگی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۱:۴۸    
در حالی که آمریکا و آل سعود می کوشند در موضوع حمله به آرامکو انگشت اتهام را به سوی ایران دراز کنند، کارشناسان می گویند تصاویر هوایی چیزی را در این مورد ثابت نمی کند جز اینکه حملات بسیار دقیق بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۰:۵۲    
برادر دانشمند برجسته ایرانی گفت: عوامل امنیتی آمریکایی خیلی تلاش کردند تا برادرم را وادار به پذیرش یک سری اتهامات بی اساس کنند اما دکتر سلیمانی اصرار دارد که هیچ گونه اقدام خلافی را مرتکب نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۰:۳۳    
تحمیل قرار دادهای جدید نظامی برای فروش تجهیزات بیشتر به گاوهای شیرده منطقه، یکی دیگر از دلایل فرافکنی امریکااست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۰:۲۴    
مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان امشب در آخرین تمرین تیم فوتبال فولاد خوزستان در اهواز پیش از اعزام به مشهد شرکت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۰:۱۹    
محسن مقصودی مجری برنامه ثریا گفت: ما به جای رانندگان، نگران مسئولین هستیم که راه را گم نکنند. مسئولین به جای اینکه برگردند و راه شهدا را ادامه دهند، میخواهند آثار شهدا را هم از بین ببرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۰:۰۳    
سرمربی پرسپولیس در منزل کودک 6 ساله فوت شده در دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان حاضر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۳:۵۸    
شیشه عمر غرب در خلیج فارس و دریای عمان در دست مقاومت است. به راحتی می توان این شیشه را شکست. عقلای غرب به زودی خواهند فهمید که با دیوانه بازی نمی توانند اهداف خود را پیش ببرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۳:۵۰    
افشاگر عربستانی معروف به مجتهد می گوید آل سعود بعد از حملات پهپادی به تأسیسات نفتی، به این نتیجه رسیده اند اگر دیر بجنبند، زوالشان حتمی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۳:۴۲    
کاراته ایران در سالیان اخیر با عملکردی قابل قبول، به دستاوردهای بزرگی دست یافته و در حال حاضر نیز به یکی از اصلی ترین امیدهای ورزش کشور برای موفقیت در المپیک توکیو تبدیل شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۳:۳۷    
رسانه های رژیم اسرائیل از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۳:۳۴    
به گزارش مشرق ، برنی سندرز سناتور دموکرات و نامزد ریاست جمهوری آمریکا در توییتر نوشت: حمله به نفت سعودی حمله به آمریکا نیست. اگر جنگ می خواهی، به کنگره بیا و دلایلت را بیان کن ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۳:۳۳    
منابع خبری یمن از شلیک دو فروند موشک زلزال-1 به سمت محل تجمع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در جازان خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۳:۲۷    
نیروهای مسلح یمن از شناسایی دهها موضع در خاک امارات متحده عربی به عنوان اهداف احتمالی برای حمله خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۳:۲۴    
به گزارش مشرق ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا به هیئت خبرنگاران همراه رئیس جمهور داخل هواپیمای اختصاصی خود گفت هیئت ایران می توانند برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۳:۲۱    
از یک گاو پرسیدند چرا این همه می دوشنت؟ حیوون سرشو انداخت پائین و هیچی نگفت! می دونی چرا؟ چون گاو که بلد نیست حرف بزنه!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۳:۱۹    
نماینده ایران در واکنش به ادعاهای واهی اسرائیل و امارات، اسرائیل را تهدید جدی صلح و امنیت جهان خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۳:۰۶    
رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه در حضور مشاور امنیت ملی جدید این کشور مدعی شد گزینه های زیادی درباره ایران دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۵۹    
مدیر شبکه سه به شایعات پیرامون ریاستش بر سازمان صداوسیما پاسخ داد و اعلام کرد که توفیقات شبکه سه سیما به لحاظ کلان مدیریتی همگی ثمره حمایت و راهبری علی عسکری رئیس رسانه ملی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۴۶    
گاردین در گزارشی موضوع خشونت های خیابانی و چاقوکشی در انگلیس را مورد بررسی قرار داده و وقوع این اپیدمی را به گفته یک افسر ارشد پلیس انگلیس ناشی از سیاست ریاضت اقتصادی می داند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۳۲    
عملیات موفقیت آمیز پهپادهای یمنی علیه دو پالایشگاه نفتی وابسته به شرکت سعودی آرامکو در قلب عربستان باعث شد تا مجددا نگاه ها به سمت برتری نظامی نیروهای مقاومت یمن در برابر جبهه عربستان معطوف شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۲۳    
داور مصاف استقلال و پرسپولیس مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۸    
از امشب کار رئال در لیگ قهرمانان اروپا با جدال جذاب مقابل پاری سن ژرمن آغاز می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۷    
به بهانه بازی امشب یوونتوس و اتلتیکومادرید، کلیپی از تمام 25 گل رونالدو با پیراهن های یووه و رئال مادرید به روخی بلانکو را مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۷    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: پیگیر اعتراض باشگاه استقلال درباره رفع محرومیت فرشید اسماعیلی هستیم و از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۵    
نتایج تحقیقات دانشگاه پرینستون آمریکا نشان می دهد طی دو سال اخیر احتمال وقوع جنگ اتمی بین آمریکا و روسیه به طور چشمگیر افزایش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۲    
مدافع پرسپولیس امروز چهارشنبه هم استراحت پزشکی خواهد داشت و کادر پزشکی از فردا برنامه های خود را برای بازگرداندن او به بازی ها آغاز می کند و تلاش بر این است که وی در صورت امکان به بازی دربی برسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۲    
وزیر خارجه کشورمان گفت: باید بدانیم که دیگران هرگز از ما محافظت نخواهند کرد و هرگز نمی توانند امنیت ما را تامین کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۱    
دو فوریت طرح شفافیت آرای نمایندگان، اوایل شهریور در صحن علنی به بحث گذاشته شد و از مجموع 212 نماینده مجلس، فقط 69 نفر با دو فوریت این طرح موافقت کردند در حالی که 195 نماینده طرح مذکور را امضا کردند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۱    
دبیر کل سازمان ملل متحد چهارشنبه گفت برای با مقام های آمریکایی در خصوص صدور روادید برای رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران در تماس است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور ایجاد کمیته سلامت در کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه را نشانه توجه 2 کشور به ظرفیت های فراوان همکاری در عرصه بهداشت و درمان دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۰    
واکنش ظریف به دستور ترامپ برای تشدید تحریم ها نوشت: آمریکا عمدا شهروندان عادی را هدف قرار می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۰۶    
وزیر خارجه آمریکا که چهارشنبه شب وارد عربستان شد، با اتهام زنی علیه تهران گفت، ایران بخش تامین انرژی جهان را با خطر مواجه کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۰۴    
یک سناتور دموکرات آمریکایی با اشاره به اشتباهات دولت آمریکا و جو سازی های تازه مقام های این کشور علیه ایران گفت، این دولت ترامپ بود که از یک توافق بین المللی خارج شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۰۴    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس نتوانست در تمرین امروز تیمش شرکت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۰۴    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن تصاویری از تاسیسات آرامکو قبل از حمله به آن منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۱:۳۰    
ارتش یمن درباره جزئیات جدید مربوط به حملات پهپادی به دو پالایشگاه سعودی خریص و بقیق نشست خبری برگزار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۱:۰۰    
از اینکه به من تذکر نمی دهید، ممنونم! از اینکه من وعده می دهم و شما پیگیری نمی کنید، ممنونم! از اینکه وام کلان بدون وثیقه می دهیم و کاری به ما ندارید ممنونیم! ممنون که رای مخفی می دهیم و کاری ندارید!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۰:۴۰    
معاون سازمان خصوصی سازی خبر داد: مطالبات کارگران هپکو طی چند روز آینده پرداخت خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۰:۳۹    
وزارت خارجه روسیه چهارشنبه اعلام کرد پیشنهاد آمریکا برای تشدید تحریم ها علیه ایران چیزی را حل نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۰:۳۶    
شلیک ناجوانمردانه اشغالگران صهیونیست به بانوی فلسطینی در شمال قدس اشغالی را در فیلم مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۰:۳۵    
تیم ملی والیبال ایران در پنجمین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل هند قرار گرفت و به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۰:۳۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در شرایطی که به شکست در انتخابات فلسطین اشغالی نزدیک شده سفرش به نیویورک برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد را لغو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۰:۳۴    
بخشی از مداحی زیبای نوحه خوان عراقی در دیدار موکب داران عراقی با رهبر انقلاب را در فیلم مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۰:۰۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی: خبرهای خوبی در زمینه های گوناگون تولید و رونق تولید میرسد. ان شاءالله اثراتش بعداً دیده می شود. غفلت هایی شده است، کوتاهی هایی شده، امّا حالا حرکت ها به سمت اهداف مطلوب است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۹:۵۴    
حافظ قشقایی وزنه بردار دسته 55 کیلوگرم ایران در پایان رقابت های این وزن، مدال نقره دوضرب گرفت. مدال قشقایی، نخستین مدال دسته سبک وزن ایران بعد از انقلاب در رقابت های جهانی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۹:۵۳    
برت کاوانا متهم به این است که وقتی دانشجو بوده، دانشجوهای دختر را به طرق مختلف مورد آزار جنسی قرار می داده است. "نیو یورک تایمز" هفته گذشته با نشر داستانی به رفتارهای وی پرداخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۹:۲۷    
به گزارش مشرق، سید عزت الله ضرغامی ، رییس سابق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در صفحه اینستاگرام خود از صرف آش دوغ با روسای پیشین بانک مرکزی خبر داد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۹:۲۵    
برتری نظامی آمریکا در منطقه ایندوپاسیفیک تحت تاثیر پیشرفتهای نظامی چین قرار داشته و همین مسئله نگرانی مقامات واشنگتن را به همراه داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۹:۰۱    
در سال های اخیر و بدنبال توسعه اکوسیستم نوآوری در ایران، شاهد شکل گیری زیست بوم استارتاپی کشورمان هستیم که بازیگران مختلفی در آن ایفای نقش می کنند.شتابدهنده ها یکی از مهمترین بخش های اکوسیستم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۶    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد به وزیر خزانه داری این کشور دستور داده است که تحریم ها علیه ایران را به شدت افزایش دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۶    
وزیر آموزش و پرورش گفت: نمی توانیم کنکور را برداریم و باید در کنار متقاضیان کنکور متقاضیان دیگری را تربیت کنیم و جهت گیری تعلیم و تربیت را به سمت خود جهت دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۷:۵۵    
رئیس جمهور آمریکا خواستار افزایش تحریم های ظالمانه این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۴    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به ساپکو ماموریت دادتا سند راهبردی و کلان تعمیق و توسعه ساخت داخل قطعات صنعت خودروی کشورا ظرف 20 روز آینده تدوین کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۸:۴۵    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کار بلیت فروشی الکترونیک کار بزرگی معادل صعود تیم ملی به جام جهانی بود و ثمرات آن در آینده روشن تر خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۸:۴۴    
رهبر ائتلاف آبی و سفید تشکیل دولت ائتلافی احتمالی با نتانیاهو را مشروط به پایان روند قضایی او اعلام کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۸:۳۷    
سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور گفت: زائران عزیز به هیچ وجه فریب قیمت های ارزان بلیت هواپیما در سایتها و نرم افزارها، کانال های تلگرامی و موارد مشابه را نخوردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۸:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه نماینده ویژه خود در امور گروگان ها را به عنوان مشاورامنیت ملی جدید کاخ سفید منصوب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۸:۰۴    
وزنه بردار دسته 55 کیلوگرم ایران در پایان رقابت های این وزن مدال نقره دوضرب گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۷:۵۸    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در دربی روز یکشنبه بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۷:۵۴    
رئیس جمهور آمریکا خواستار افزایش تحریم های ظالمانه این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۷:۴۱    
یک مؤسسه خیریه غیر دولتی در آلمان اعلام کرد طی سال گذشته تعداد افرادی که نیازمند به کمک های غذایی هستند 10 درصد افزایش یافته است و شاهد افزایش 20 درصدی سالمندان بالای 65 سال در این زمینه هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۷:۴۱    
گلر تیم فوتبال پرسپولیس گفت:. ما در بازی با نفت برد خوبی داشتیم، دیروز هم ریکاوری و یک بازی دوستانه داشتیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۷:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما هیچ سورپرایزی نداریم و هم ما و هم استقلال برای برد به زمین می رویم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۷:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه اعلام کرد کشورش پیش از اظهار نظر درباره عامل حمله به تأسیسات نفتی عربستان سعودی باید به حقایقی محکم دست پیدا کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۷:۱۹    
سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه نام شهدای گرانقدر تحت هیچ شرایطی از معابر و خیابان ها حذف نخواهد شد، گفت: مسؤولان شهری و شهرداری تهران مطمئناً پیگیری های لازم را انجام خواهند داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۹    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران می گوید که تنها راه حلی که برای همگان وجود دارد، پایان دادن به جنگ یمن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۷    
کارشناس کشتی فرنگی گفت: دیدیم که روسیه با اینکه قهرمان مسابقات شد ولی تنها 3 سهمیه برای المپیک گرفت که مانند ماست. این 3 سهمیه برای ما خیلی خوب است و نباید بدبینانه به این رقابتها نگاه کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۴    
رئیس جمهوری روسیه و ولیعهد سعودی، امروز در جریان مذاکراتی تلفنی، وضعیت کنونی بازار جهانی نفت و روند تحقق توافقات در چارچوب اوپک+ را بررسی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۳    
توضیحات استاندار مرکزی در خصوص مشکلات کارخانه هپکو: تنها راه نجات هپکو از شرایط کنونی اقدام سازمان خصوصی سازی برای تعیین تکلیف سهام دار است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۳    
تیم فوتبال گوانگژو چین با برتری برابر کاشیما آنتلرز ژاپن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۱    
پژوهشکده تاریخ معاصر سندی را منتشر کرده که نشان می دهد درآمد ماهانه پسر 17 ساله شاه در سال 56 مبلغ 600 هزار تومان است که معادل 505 برابر متوسط درآمد سرانه هر ایرانی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۶:۲۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تا تاریخ بیست و هفتم شهریور ماه سال جاری، مقدار 7 میلیون و 705 هزار تن گندم به ارزش 13 هزار و 346 میلیارد تومان از کشاورزان گندم کار خریداری شده است
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۶:۲۴    
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تکذیب هر گونه خرید صندلی پزشکی در این دانشگاه گفت: این شایعات شدیدا تکذیب می شود و هیچ راهی جز کنکور برای ورود به دانشگاه وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۹    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز سه شنبه 27 شهریور98 در معاملات بازار آزاد تهران به 4 میلیون و 50 تومان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۸    
اگر شهریار از ائمه اطهار می گوید با صدق دل است و اگر مدح می سراید از سر ارادت. این است که مقبولیت و محبوبیت او را بین مردم کوچه و بازار فزونی می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۷    
انتقاد مجری تلویزیون از سلبریتی ها در آنتن زنده تلویزیونی درباره موضوع خودکشی دختر آبی و حاشیه های آن.